دوشنبه ۰۹ اسفندساعت ۱۹:۲۱Feb 2017 27

خبرهای کواره 2 دی 1395 - kavare.ir

کواره 31 تیر 1395 کواره 31 مرداد 1395 کواره 22 شهریور 1395 کواره 30 مهر 1395 کواره 30 آبان 1395 کواره 30 آذر 1395 کواره 1 دی 1395 کواره 2 دی 1395 کواره 3 دی 1395 کواره 4 دی 1395 کواره 5 دی 1395 کواره 6 دی 1395 کواره 7 دی 1395 کواره 8 دی 1395 کواره 9 دی 1395 کواره 10 دی 1395 کواره 11 دی 1395 کواره 12 دی 1395 کواره 13 دی 1395 کواره 14 دی 1395 کواره 15 دی 1395 کواره 16 دی 1395 کواره 17 دی 1395 کواره 18 دی 1395 کواره 19 دی 1395 کواره 20 دی 1395 کواره 21 دی 1395 کواره 22 دی 1395 کواره 23 دی 1395 کواره 24 دی 1395 کواره 25 دی 1395 کواره 26 دی 1395 کواره 27 دی 1395 کواره 28 دی 1395 کواره 29 دی 1395 کواره 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۵۵    
مسابقات فوتسال دسته 1 استان فارس از صبح فردا به میزبانی شهرستان فراشبند برگزار می گردد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۵۵    
رئیس فدراسیون اسکی گفت: پیست دیزین از اواسط دی ماه می تواند میزبان رقابت های مختلف داخلی و بین المللی باشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۵    
یکی از تهیه کنندگان دورهمی از کاهش پخش فعلی این مجموعه به یک شب در هفته خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۵    
خانه های قابل حملی را ببینید که زمانی پشت ماشین ها بودند ولی حالا تبدیل به خانه های لوکس شده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۵    
به گزارش کواره به نقل از نسیم ، هاشمی رفسنجانی امشب در جمع دست اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد پیشرفت قابل توجهی در ایران داشته است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۲    
در ادامه عملیات های ارتش یمن برای مقابله با تجاوزات عربستان، یگان موشکی ارتش یمن تجمع مزدوران سعودی در لحج را هدف قرار داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۳۹    
چک کردن باد تایر و استفاده از روغن موتور مناسب به جهت کاهش اصطکاک موتور خودرو نقش مهمی درمدیریت مصرف سوخت در زمستان دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۳۹    
نوه جهان چهلوان تختی نشان داد روح پهلوانی در خون خاندان تختی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۳۶    
مقام رهبری سال هاست که نسبت به تهاجم فرهنگی هشدار داده بودند و ما متاسفانه آن گونه که باید خوب عمل نکردیم و امروز شاهد بروز تغییرات و آسیب های اجتماعی هستیم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۳۳    
تمام پیشکسوتان سینما، تئاتر و تلویزیون همه بیکار هستند و ما هنرمندان در سینما حضور نداریم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۷    
کمیته مسابقات سازمان لیگ اسامی محرومان انضباطی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۱۸    
به گزارش خبرنگار کواره، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی پنجشنبه شب در جمع دست اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۱۴    
وزیر بهداشت با حضور در برنامه تلویزیونی قانون تجمیع بیمه ها و موارد سیاست های کلی نظام سلامت را گرفتار رودربایستی دانست .
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: به طور کلی صدا و سیما باید بتواند در مقابل پرسش ها و نیازهای جامعه خصوصا نسل جوان، پاسخ های جدید و نو داشته باشد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۵    
طبق آخرین گزارشی که توسط شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند آمریکا Interbrand به عنوان یکی از معتبر ترین موسسات در حوزه مدیریت برند و ارزش گذاری برند با نام 100 برند برتر جهان در سال 2016 منتشر شده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۵    
هفته هشتم لیگ برتر هندبال برگزاری یک دیدار آغاز شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۶    
به گزارش کواره به نقل از نسیم ، تسنیم نوشت: حسن قشقاوی عصر امروز در مراسم رونمایی از فرش صلح در بوکان با بیان اهمیت صلح و آشتی و توجه ویژه به آن در دین مبین اسلام ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۶    
منابع وابسته به گروه مجاهدین از معارضان خارج نشین نظام ایران از وجود شبه نظامیان عراقی “گردان های امام علی” در غرب حلب خبر دادند که با فرماندهی سپاه ایران در این شهر حضور دارند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۳    
صبح روز گذشته کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید به ریاست معاون استانداری فارس در تالار الغدیر فرمانداری فراشبند برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۷    
آثار انفجار را در بازاری از مکزیک که به عنوان امن ترین بازار جهان شناخته می شود، ببینید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۷    
تیم وزنه برداری رعد پدافند با کسب 581 امتیاز در هفته سوم لیگ برتر به مقام نخست دست یافت، ولی در مجموع سه هفته ذوب آهن اصفهان با 1780 امتیازصدرنشین لیگ برتر وزنه برداری باقی ماند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۹    
بر اساس آمار گمرک در 7 ماه منتهی به مهر ماه سال جاری بیش از51 تن شیشه ساعت وارد کشورشده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۳    
معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: دومین فرش ایرانی با نام فرش ‘سفید صلح’ در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک رونمایی می شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۳    
هافبک سابق پرسپولیس که در این فصل راهی تبریز شده تا در ماشین سازی به فوتبال خود ادامه دهد از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۲۴    
به گزارش خبرنگار کواره، محسن رضایی شامگاه شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره رادیویی و تلویزیونی در محل سالن امام رضا (ع) اظهار کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۱۸    
تیم الاهلی حریف عربستانی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا بازی هفته چهاردهم لیگ این کشور برابر الاتفاق را با پیروزی پرگلی به پایان رساند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۱۲    
حالت تهوع و استفراغ واکنش بدن به برخی بیماری ها و شرایط فیزیکی جسم است و اگر کنترل نشود می تواند باعث کم آبی و حتی مرگ افراد شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۸    
به گزارش کواره به نقل از نسیم ، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه برگزاری گردهمایی سراسری اعضای کانون صنفی استادان دانشگاهی در جمع خبرنگاران در ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۵    
فرماندار مریوان در گفت وگوی اظهار کرد: صبح امروز ساعت 9:30 دقیقه یک دستگاه تانکر حامل سوخت در نزدیکی دریاچه زریوار مریوان به دلیل سرعت زیاد واژگون شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۵۶    
خبرگزاری کواره: به نقل از روابط عمومی این برنامه، یکی از تهیه کنندگان دورهمی از کم شدن پخش قسمت های این مجموعه به یک شب در هفته خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۵۳    
هفته نخست نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم مشهدی به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۵۰    
به مناسبت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیین نقاره زنی خادمان کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۴    
به گزارش سرویس حوادث “ جام نیوز”، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با جرائم اجتماعی پلیس مستمرا کانون های نا امنی را رصد و کنترل می کند که در این راستا ماموران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۱    
رضا زارع یکی از بسکتبالیست های پرتلاش شهرستان خرامه است که این روزها در تیم ایرانا و در مسابقات سوپر لیگ نوجوانان ایران مشغول به فعالیت است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۳۸    
به گزارش کواره به نقل از فرهنگ، حسن رحیم پور ازغدی ظهر امروز در همایش نظارت و بازرسی از دیدگاه اسلام و شاخص های یک بازرس در جامعه اسلامی که در محل تالار شهر مشهد برگزار شد اظهار داشت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۳۲    
براساس قرارداد ایران ایر و کمپانی ایرباس ، 100فروند هواپیمای ایرباس از اوایل سال 2017 میلادی در پروسه زمانی 10 ساله تحویل ایران ایر خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۲۹    
هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۲۹    
به گزارش خبرنگار کواره، فریدون حسنوند عصر امروز در شورای اداری استان خوزستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سرمایه ها و قدمت این استان بیان کرد: خوزستان سه هویت دارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۲۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:یکی از اثرات مهم برجام عضویت جمهوری اسلامی ایران در دانش ایتر (راکتور آزمایشی گراما هسته ای بین المللی) برای تولید انرژی خاص از طریق گداخت هسته ای است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۲۰    
برانکو و انصاری به صورت اتفاقی همدیگر را در هتل المپیک ملاقات کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۴    
به گزارش کواره به نقل از نسیم ، عبدالرضا رحمانی فضلی امشب در بخش پایانی سفر به استان هرمزگان در جلسه شورای اداری هرمزگان که با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار شده است، حضور یافت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۸    
وزیر بهداشت گفت: تمام امورات دست مجموعه ای افتاده است در هوا هواپیما و در دریا کشتی دارد همچنین بانک، پتروشیمی، دخانیات و دارو را در اختیار دارند و باید پرسید چه کسی اینها را داده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۲    
شرایط فروش منعطف خودرو چری تیگو 5 جدید از ساعت 19:00 روز چهارشنبه مورخ 95/10/01 الی 95/10/30 به شرح جداول ذیل اعلام می گردد: جدول شماره 1: جدول شماره 2: جدول شماره 3: ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۹    
به گزارش خبرنگار کواره، ظهر پنجشنبه پیکر مطهر شهید علی حیدری از حرم مطهرسیدعلاالدین حسین(ع) تشییع شد . ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۶    
روزنامه انگلیسی گاردین، با اشاره به همکاریهای گسترده این کشور با عربستان، درباره خطر ادامه این روابط هشدار داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۶    
پیشنهاد کمیسیون تلفیق ساز مخالفان طرح تحول سلامت که مدعی کارساز نبودن کارانه های چند صد میلیونی هستند را کوک کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۷    
به گزارش سرویس حوادث “ جام نیوز”، به دنبال اعلام خبر جنایت، کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و در تحقیقات دریافتند مقتول به همراه خانواده اش با یک دستگاه خودرو پراید برای تهیه دارو ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۴    
تیم السد در شب اخراج مرتضی پورعلی گنجی، ملی پوش ایرانی برابر الجیش به تساوی بسنده کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۴    
مجله دیجی کالا – حدیث جانی: امروزه دنیای سینما از همه چیز فیلم می سازد. شرکت سونی برای اولین بار فیلمی بر اساس اموجی ها ساخته و به دنیای مرموزی که اموجی ها در گوشی های کاربران دارند، می پردازد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۱    
مقادیر زیادی از مواد اولیه تهیه هروئین و شیشه را که به طرزماهرانه ای در یک تریلی جاسازی شده بود توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز کشف و ضبط گردید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۱    
فعالیت ها و تلاش های سید مصطفی خمینی، فرزند ارشد رهبر انقلاب برای براندازی حکومت پهلوی چه بود؟
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۵    
به گزارش خبرنگار کواره، اقبال محمدیان عصر امروز در شورای اداری استان خوزستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۲    
به گزارش کواره به نقل از فرهنگ، حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به این نکته که تجمع انقلابی مردم پایتخت همزمان با روز 9 دی برگزار می شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۹    
کارکنان باغ وحش شادی جشن کریسمس را با حیوانات داخل باغ وحش تقسیم کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۶    
بسته نبض بازار به بررسی قیمت خودرو داخلی و سکه و ارز در بازار پرداخته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۳    
وزیر ورزش و جوانان بر آماده سازی پروژه های ورزشی کشور برای افتتاح در دهه فجر تاکید کرد و بر این اساس 3 پروژه در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۰    
دیروز سالگرد سومی ایران در جام ملت های آسیا 1996 امارات بود. اتفاقی که در زمان مربی گری محمد مایلی کهن رخ داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۷    
روابط عمومی کمیته امداد با صدور اطلاعیه ای در خصوص برداشت غیر واقعی برخی رسانه ها از صحبت های رئیس کمیته امداد توضیحاتی را ارائه کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۱    
به گزارش کواره به نقل از نسیم ، فارس نوشت: “حسین جابری انصاری” معاون عربی و آفریقایی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه به دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه رفت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۰۸    
روزنامه اطلاعات در دوم دی ماه سال 1320 خبری در رابطه با سفر حجاج ایرانی از راه زمینی به مکه می دهد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۵۹    
مدافع برزیلی تا سال 2020 در پاریس ماندنی شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۷    
محل کار جایی که شما بسته به نوع کارتان ساعت های زیادی از روز و عمرتان را در آنجا سپری می کنید، پس باید شیوه رفتار با همکاران را یادبگیربد تا از کارکردن لذت ببرید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۷    
مهدی غلام نیا روشن در گفت وگویی اظهار کرد: امروز پنج شنبه دوم دی ماه در ساعت 10 و 30 دقیقه صبح طی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل سقوط تیربرق بر روی راننده جرثقیل در جاده گنج افروز روستای سید کلا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۷    
خبرگزاری صبا: سریال طنز لیسانسه ها در 60 قسمت 40 دقیقه ای به کارگردانی سروش صحت از چهارم دی ماه روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۹    
جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۶    
در دیدار وزیر ورزش و جوانان با مدیر عامل شرکت توسعه و نکهداری اماکن ورزشی مقرر شد در دهه فجر 3 ورزشگاه افتتاح شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۰    
راز سرقت میلیاردی در شب جشن تولد دختر مالباخته با دستگیری سرایدار جوان فاش شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۲۷    
اگر قصد سفر به مناطق مختلف جهان را دارید اطلاع از دمای هوای شهر مورد نظرتان کمک بزرگی به برنامه ریزی شما می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۲۴    
وی با تاکید بر اینکه باید با تلمذ از محضر مراجع، اسلام ناب را از آنان فرا بگیریم، تصریح کرد: نقش مراجع در انقلاب اسلامی موثر بوده و همواره در مواقع گوناگون این نظام یاری گره ارزش های ناب بوده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۷    
به گزارش کواره به نقل از نسیم ، تسنیم نوشت: مراسم چهلمین روز درگذشت مرحومه مرضیه حدیدچی (دباغ) از مبارزین قبل از انقلاب اسلامی فردا(3، دی) از ساعت 16 در مسجد جامع شهرک قدس تهران برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۷    
ورزش سه نوشت:خداداد در مقطعی که به زعم کارشناسان به عنوان یکی از برترین بازیکنان فوتبال ایران شناخته می شد از سوی برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی دعوت نمی شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۷    
طرح توسعه حرم مطهرامام علی(علیه السلام) با کمک های مردمی و همت مهندسان و کارگران ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال اجراست. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۴    
به گزارش سرویس حوادث “ جام نیوز”، بچه که بودیم در فامیل خودمان را به دو قسمت تقسیم کردیم؛ گروه دختران و پسران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۱    
نتایج ضعیف هفته های اخیر کار دست سرمربی تیم لندنی کریستال پالاس داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۲    
پایگاه خبری تحلیلی کواره و به نقل از ایلنا، آیت الله هاشمی رفسنجانی، که به استان بوشهر سفر کرده اند، پیش از ظهر امروز، در سالن جلسات استانداری با اعضای گروه ها، احزاب، جناح ها و جمعی از فعالان سیاسی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۶    
خودروی کراس اوور MG GS سریع ترین فروش را در یک دوره زمانی مشخص نصیب شرکت مادر کرد. براساس گزارشات رسمی ام جی موتور بریتانیا، خودروی کراس اوور MG GS با فروش 500 دستگاه طی 176 روز ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۰    
تیم الاهلی در غیاب بازیکن ایرانی اش سرانجام پس از 8 هفته طعم پیروزی در لیگ ستارگان قطر را چشید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۲    
به گزارش خبرگزاری کواره، حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه در چارچوب سفر منطقه ای به دو کشور سوریه و لبنان، عصر امروز پنجشنبه از دمشق وارد بیروت شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۹    
خانواده شیرازی که قصد انتقال 2 کیلوگرم هروئین را داشتند در نی ریز دستگیر شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۹    
به گزارش خبرگزاری ، امید حاجیلی، خواننده پاپ، شامگاه پنجشنبه دوم دی مهمان برنامه خندوانه خواهد شد. برنامه خندوانه با مجری گری رامبد جوان از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۶    
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۶    
سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت کلینیک آنلاین مطرح کرده بودند، توسط متخصص مربوطه پاسخ داده شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۳    
اولین اثر سینمایی محسن ماهینی به نام عشقولانس مرکز فوریت های عشقی در جشنواره فیلم فجر رونمایی می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۷    
دختر بزرگ دیکتاتور سابق عراق در نخستین مصاحبه پس از مرگ پدرش تاکید کرد که جزئیات مرگ پدرش بسیار زشت و دردناک بوده اما باز هم مرگی شرافتمندانه داشت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۴    
به گزارش سرویس حوادث “ جام نیوز”، آنجی روبینسون حدود 16 سال از پسر عقب مانده اش به تنهایی مراقبت کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۴    
بهره بردار پیست اسکی دیزین گفت: بارش دیرهنگام و کمِ برف باعث شد پیست های اسکی در فصل دید با تاخیر کار خود را آغاز کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۱    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت دولت در عرصه ملزم سازی مسئولان محیط زیست به رفع آلودگی هوا، قابل قبول نیست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۵    
قیمت برخی روغن های گیاهی بکر که در سطح میادین میوه و تره بار عرضه می شود برای آگاهی مخاطبان در این خبر ارائه شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۲    
ورزش سه نوشت:برانکو ایوانکوویچ در بازی برابر سیاه جامگان نیز سه بازیکن خود به دلیل مصدومیت و بیماری در اختیار نخواهد داشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی کواره و به نقل از تسنیم، حسینعلی امیری پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان یزد که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد، سر و سامان دادن به وضعیت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۷    
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های آذرخش، مس سونگون، تأسیسات، شهرداری ساوه و توقف گیتی پسند آغاز شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۷    
هفت نفر از سرنشینان کشتی پاکستانی بر اثر حمله خمپاره ای در محدوده آبهای یمن کشته شدند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه پاکستان ...