پنجشنبه ۲۵ مردادساعت ۱۲:۴۹Aug 2018 16

خبرهای روزنامه کیهان 11 اسفند 1393 - kayhan.ir

روزنامه کیهان 30 دی 1393 روزنامه کیهان 29 بهمن 1393 روزنامه کیهان 1 اسفند 1393 روزنامه کیهان 2 اسفند 1393 روزنامه کیهان 3 اسفند 1393 روزنامه کیهان 4 اسفند 1393 روزنامه کیهان 5 اسفند 1393 روزنامه کیهان 6 اسفند 1393 روزنامه کیهان 10 اسفند 1393 روزنامه کیهان 11 اسفند 1393 روزنامه کیهان 12 اسفند 1393 روزنامه کیهان 13 اسفند 1393 روزنامه کیهان 15 اسفند 1393 روزنامه کیهان 16 اسفند 1393 روزنامه کیهان 17 اسفند 1393 روزنامه کیهان 18 اسفند 1393 روزنامه کیهان 19 اسفند 1393 روزنامه کیهان 20 اسفند 1393 روزنامه کیهان 22 اسفند 1393 روزنامه کیهان 23 اسفند 1393 روزنامه کیهان 24 اسفند 1393 روزنامه کیهان 25 اسفند 1393 روزنامه کیهان 26 اسفند 1393 روزنامه کیهان 27 اسفند 1393 
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
به تومان
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
تصادف رانندگی در سر پل ذهاب کرمانشاه- واحد مرکزی خبر: سرهنگ عبدالحسین زارع رئیس پلیس راه شهرستان سرپل ذهاب گفت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
مهم ترین خواسته برای انسانی که قرار است از خدا چیزی بخواهد، این است که آتش جهنم خاموش شده و از این آتش نجات بیابد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
ما مثل مارگزیده ای که از ریسمان سفید و سیاه می ترسد، هستیم. ما مارگزیده هستیم! ما از غرب بد دیده ایم؛ تباه کردند ما را این ها... صحیفه امام؛ ج10؛ ص44 / قم؛ 28 شهریور 1358
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه گفت: هواپیماهای آمریکا در عراق و سوریه بسته های تسلیحاتی و غذایی را برای مناطقی می فرستند که در آنجا صرفا نیروهای داعش در آخرین مرحله محاصره و سقوط قرار می گیرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: دولت با هدف توسعه کشت گلخانه ای از کشت سبزیجات و صیفی جات در فضای باز جلوگیری می کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
معاون وزیر آموزش و پرورش از کمبود 12 هزار و 110 مربی پرورشی در مدارس کشور خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
رتبه ایران در فناوری نانو قزوین - ایرنا: دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گفت: ایران در بخش فناوری نانو عنوان هفتم جهان را در اختیار خود دارد و الگوهای به کار گرفته شده در این راه متناسب با کشورهای ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
رهبر معظم انقلاب: همگان نماز را که داروی شفابخش روح و مایه صفا و آرامش و نورانیت است بر همه کارهای دیگر مقدم بدارند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
عضو متواری گروهک ملی مذهبی خواستار عدم تمکین نشریات اصلاح طلب به مصوبات شورای عالی امنیت ملی درباره سران فتنه شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
ستاد اقتصادی دولت علاقه چندانی به مشورت گرفتن از اقتصاددانان و کارشناسان نشان نمی دهد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
دست اندرکاران دولت باید از آدرس های غلط در اقتصاد و رشد اقتصادی اجتناب کنند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای سفری 48 ساعته به آمریکا رفته است، امروز در کنگره سخنرانی خواهد کرد. این سخنرانی از روزها قبل مورد توجه بسیاری قرار گرفته و آن را جنجالی توصیف کرده اند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه روز
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
گفت: نتانیاهو به آمریکا رفته و اعلام کرده است که قصد دارد جزئیات توافق ژنو را مطرح کند و آمریکا با این اقدام وی به شدت مخالفت کرده است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
عملکرد حقوقی دولت محترم از زوایای مختلفی قابل بررسی است، به ویژه که حقوقدان بودن رئیس جمهور محترم مان یکی از عبارات پرطمطراق تبلیغی در انتخابات ریاست جمهوری 92 شده بود؛ و البته پس از انتخابات هم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
اداره 27 دانشگاه با سرپرست چه معنایی دارد؟! مشاور رئیس جمهور می گوید رفتار عبداله نوری در وزارت کشور دولت اصلاحات مورد اعتراض روحانی بود. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
* مجید ترکان پس از سال ها دوری از کار اجرایی در کشتی، به عنوان مسئول امور فنی کشتی آزاد در رده پایه (نونهالان و خردسالان) منصوب شد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
ذوق زدگی جریان خاص رسانه ای از صحبت های مدیرعامل سابق استقلال ! علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق استقلال در پاسخ به انتقادات امیر قلعه نویی از مدیریت او عنوان کرد بعد از اتمام فصل افشاگری می کنم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
به نام خداوند شهیدان و تمامی پیامبران از آدم تا خاتم و سالار شهیدان، حسین بن علی علیه السلام و آنکه امروز جهان در انتظار اوست و سلام بر نایب برحقش خمینی بت شکن ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
58 شهید تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی دفاع مقدس دیروز با ورود به مرز شلمچه، خاک میهن اسلامی را متبرک به قدوم مبارک خود کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
آلیسون ویر روزنامه نگار مستقل آمریکایی از ممانعت رسانه های دولتی این کشور از انتشار نامه رهبر انقلاب اسلامی ایران به جوانان غربی انتقاد کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
امام علی(ع): خاندان پیامبر(ص) مایه حیات دانش و نابودی جهل اند. بردباری شان شما را از دانش آنها خبر می دهد، و ظاهرشان از صفای باطن و سکوتشان از حکمت های گفتارشان باخبر می سازد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
تفکیک اخوان المسلمین منابع رسمی اردن اعلام کردند که دولت این کشور موافقت خود را با جداسازی گروه اخوان المسلمین اردن از اخوان المسلمین مصر اعلام کرده است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
در پی پیشروی ارتش سوریه در جبهه جنوب و شکست تروریست های تکفیری، جبهه النصره از رژیم صهیونیستی کمک خواست.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
همزمان با برگزاری نشست صهیونیستی و سالانه آیپک در واشنگتن، فعالان حقوق بشر تجمعی اعتراض آمیز علیه سیاست های ضد انسانی رژیم صهیونیستی و آمریکا برگزار کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
با تسلط ارتش و نیروهای مردمی عراق بر 50 درصد شهر تکریت در بزرگترین عملیات ارتش عراق این شهر در یک قدمی آزادسازی کامل قرار گرفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
یک پایگاه خبری صهیونیستی از صدور فرمان حمله زمینی و دریایی به لیبی از سوی ژنرال سیسی خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
مثال جالب زیر از حجت الاسلام قرائتی نقل شده: آدمها شباهت به سه دسته دارند: - عینک! - ملحفه! - فرش! وقتی یک لکه چایی بنشیند روی عینکت، بلافاصله آن را با دستمال کاغذی پاک می کنی! ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
(بدان ای سالک عزیز!) امام علی(ع) می فرماید: دنیا گذرگاه است، توقف گاه و قرارگاه نیست، و مردم هم در دنیا دو دسته اند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
خداوند در آیات قرآن فاطمه بنت محمد (ص) را به صفاتی ستوده که هیچ زنی در جهان چنان ستوده نشده است. آیات متعددی در شان و منزلت و مقام فاطمه (س) نازل شده است و مفسران ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
محمدمهدی رشادتی حضرت فاطمه(س) فرمود: بشر فی وجه المومن یوجب لصاحبه الجنه و بشر فی جه المعاند المعادی یقی صاحبه عذاب النار ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
پرسش: جنگ نرم به چه معنا است و ماهیت آن از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ پاسخ: در تعریف قدرت نرم گفته اند: توان تاثیر گذاری و نفوذ در دیگران بدون استفاده از روش های تهدید، تطمیع و یا فشار و زور ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
اسفندیار مبتکر سرابی باید کتاب زرین زهرا (س) را که هر لحظه اش قرین حماسه حق طلبانه بوده، پیش روی نسل های حال و آینده باز کرد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
علی(ع) شب عروسی، حضرت فاطمه زهرا(س) را نگران و گریان دید. پرسید: ای دختر رسول خدا(ص) چرا ناراحتی؟ حضرت پاسخ داد: درباره حال و رفتار خویش فکر کردم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
قال الامام الصادق(ع): لولا ان امیرالمومنین علیه السلام تزوجها، لما کان لها کفو الی یوم القیامه علی وجه الارض آدم فمن دونه. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران گفت: الزام کرده ایم زمان و مکان فریضه نماز و صرف غذا روی بلیت اتوبوس های بین شهری درج شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت با اشاره به تنزل قیمت نفت در بازارهای جهانی اعلام کرد: به دلیل خواست کشورهای صنعتی برای نفت ارزان ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
یک کارشناس بازار مسکن، با اشاره به اظهارات اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی درخصوص رونق بازار و افزایش قیمت مسکن از اردیبهشت سال آینده اعلام کرد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
حتما شما هم بارها و بارها شاهد این منظره بوده اید. در حال عبور از پیاده روهای حوالی دانشگاه و میدان انقلاب و با سیل انبوهی از تراکت ها و تبلیغاتی ها مواجه شده اید که به شما مژده نوشتن انواع مدارج ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
زهرا صباغی داستان حضور هر ساله و مداوم شکارچیان خارجی در ایران به ماجرایی عجیب و قریب تبدیل شده است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
محمد صادق فقفوری 1. وقتی رئیس جمهور وقت کشورمان، محمود احمدی نژاد، یکم مهرماه 1391، در صدر هیأتی 100 نفره برای شرکت و سخنرانی در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، عازم نیویورک شد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۷    
مدعیان قهرمانی هفته پنجم لیگ حرفه ای بسکتبال را با پیروزی پشت سر گذاشتند. به گزارش ایسنا، لیگ حرفه ای بسکتبال وارد هفته پنجم شد و مدعیان عنوان قهرمانی به مصاف حریفان خود رفتند که توانستند پیروز ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۲    
ایلام-مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: به دلیل انفجار مین عمل نکرده برجای مانده از جنگ تحمیلی پنج دانش آموز مهرانی مجروح شده اند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۲    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، سامی ابوزهری سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد پس از معرفی حماس به عنوان یک گروه تروریستی از سوی مصر ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۰    
تهران- ایرنا- رژیم آل خلیفه تابعیت 72 بحرینی را که در راهپیمایی های مسالمت آمیز حضور داشتند لغو کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۳    
به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس حجت الاسلام محسنی اژه ای در هفتاد و ششمین نشست خبری خود درباره پرونده بدهکار بانکی 6500 میلیارد تومانی اظهار داشت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۷    
کرمان - ایرنا - شش هزار و 500 واحد مسکن مهر روز دوشنبه در استان کرمان افتتاح شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۴    
به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، هالی بری ، بازیگر سیاهپوست هالیوود درباره مشکلات بازیگران زن بالای 40 سال در سینمای هالیوود گفت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در هفته آینده قرار است مبلغی از اعتبارات باقی مانده وزارت ورزش و جوانان در سال جاری ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۷    
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس ، نشست رسانه ای هفتمین جشنواره داستان انقلاب (جایزه امیرحسین فردی) صبح امروز در حوزه هنری با حضور محمدرضا زنگنه ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۶    
خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزارت کشور و کمیسیون ماده 10 احزاب باید به افرادی که از عوامل فتنه 88 و یا متهم به دخالت در آن هستند مجوز ندهند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۶    
خبرگزاری تسنیم: استاد اقتصاد دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه اعلام تورم صفر بازی با آمار و ارقام است و در بهمن ماه شاخص ماهانه قیمت صفر بوده نه تورم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۴    
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدولی روزبهان صبح امروز در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان با اشاره به همکاری نیروی انتظامی در نظارت بر چای سنواتی اظهار ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۹    
محسن نریمان در حاشیه بازدید شماری از مسئولان از شهرستان پردیس در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در پاسخ به درخواست فرماندار پردیس در خصوص کاهش عوارضی آزادراه تهران پردیس اظهار داشت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
سرویس سیاسی بی باک ؛ بخش مجلس: به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در هجدهمین کنگره سراسری "همکاری های دولت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۰    
دبیر فدراسیون کشتی می گوید که سال 94 فدراسیون کشتی برای اجرای برنامه هایش به بودجه ای 100 میلیارد تومانی نیاز خواهد داشت. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۷    
پایگاه خبری بی باک: مدیر کل نظارت و بهره برداری آزاد راه ها در واکنش به اعتراض رانندگان به نرخ عوارض 50 هزار تومانی اتوبان قم – گرمسار اعلام کرد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۸    
خبرگزاری تسنیم: عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه بالغ بر 180 عضو سازمان های مردم نهاد بدون مشخص شدن اهداف و عملکرد و 11 نفر از بخش دولتی امسال در اجلاس پکن + 20 شرکت می کنند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۶:۵۰    
پکن - ایرنا - رزمایش مشترک سالانه کره جنوبی و آمریکا صبح روز دوشنبه پس از اقدام کره شمالی با پرتاب دو فروند موشک کوتاه برد، آغاز شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۸    
آتن- ایرنا- نتایج نظر سنجی در یونان نشان می دهد که 73 درصد از شهروندان یونانی از عملکرد دولت چپ گرا این کشور که در برنامه انتحاباتی خود مخالفت با کمک مالی 240 میلیارد دلاری ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۸    
تهران-ایرنا- به گزارش روز یکشنبه شبکه خبری المیادین هواداران جنبش جنوب یمن با برپایی تظاهرات از احزاب و شخصیت های سیاسی از جمله عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی که ازشمال این کشور به عدن فرار ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
مشهد - ایرنا - رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) ناجا گفت: جرایم سایبری در کشور طی سال جاری نسبت به سال قبل بیش از دو برابر افزایش داشته است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۳    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در شهر ژنو سوئیس، به انتقاد از استفاده ابزاری از مبحث حقوق بشر پرداخت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۶    
با تصمیم سرپرست فدراسیون وزنه برداری دور سوم اردوی های تیم وزنه برداری جوانان از شنبه 16 اسفند در محل کمپ تیم های ملی آغاز می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۱    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات اخیر نتانیاهو گفت: حرف های نتانیاهو قابل اعتنا کردن نیست.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۵    
سعید سلطانی سروستانی در این زمینه به مهر اظهار داشت: یک ماهی است که طبق اعلام مدیرعامل اتحادیه دامداران کرمان، کارخانجات قیمت خرید شیرخام از دامداران را کاهش داده اند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۲    
ساعت24- دولت پرو قصد دارد یک روستای منحصر به فردی که به روستای سحرآمیز شهرت دارد را به مقصد جدید گردشگری این کشور تبدیل کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۷    
مرتفع ترین آسمان خراش چوبی جهان در پایتخت اتریش ساخته می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۳    
رئیس فرماندهی مرکزی نیروهای موشکی استراتژیک روسیه گفت: مسکو آماده واکنش نشان دادن به هر نوع حمله موشکی حتی در صورت وقوع سریع آن است و حمله تلافی جویانه در هر شرایطی از جانب مسکو صورت می گیرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۱    
شعبه دیوان عالی کشور حکم حبس خدامراد احمدی رییس پیشین سازمان ایمیدرو و متهم پرونده موسوم به فساد سه هزار میلیاردی را نقض کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۸    
دکتر صابری نیا گفت: در آستانه سال نو، برنامه امداد نوروزی وزارت بهداشت و درمان با همکاری 3 سازمان دیگر بر پا می شود ضمن اینکه آماده باش اورژانس های بیمارستانی در دانشگاههای علوم پزشکی در اولویت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۸    
محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در قالب دستور العمل فوق العاده خاص ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۵    
الدار کورتانیدزه دارنده چندین مدال جهانی و المپیک با حضور در تورنمنت المپیا از دنیای کشتی خداحافظی می کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۳    
قزوین- حجت الاسلام عابدینی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به عنوان امام جمعه قزوین منصوب شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۴    
عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران، کشور چین را به عنوان بزرگ ترین وارد کننده پسته از ایران معرفی کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۷    
رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری جوانی که با سوءاستفاده از زباله های بانکی، اقدام به خالی کردن حساب دارندگان کارت های جدید عابر بانک کرده بود خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۷    
حسن رحیمی به ترکیب تیم کشتی آزاد اعزامی به جام یاشاردوغو اضافه شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۲    
گروه فعالیت های قرآنی: سرانجام پس از شش روز مسابقات سراسری قرآن در تبریز، نفرات برتر رشته های مختلف سی وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی شدند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۸    
در طرحی پیشتازانه کشور روسیه در نظر دارد ضمن خروج از آزمایشگاه خود در ایستگاه فضایی بین المللی در سطح کره ماه برای انسان ها خانه و پناهگاه بسازد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۵:۲۲    
دومین دیدار نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه این هفته آغاز می شود و پرسپولیس و نفت تهران به مصاف حریفان خود می روند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۱    
رییس جمهوری در جلسه هیات دولت ، مناسب ترین راه برای توسعه و اشتغال و مبارزه با فقر را تلاش هر چه بیشتر در جهت افزایش رشد اقتصادی در کشور دانست و وزرا را به پیگیری مجدانه سیاست ها تا تحقق رشد مطلوب ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۱    
علت اصلی برگشت از دیدگاه های حضرت امام(ره) این بود که اصلاً مردم و جوانان این روش را نمی پذیرفتند. ثانیاً امام طرفدار جامعه تک صدایی و تک حزبی بود که با مواضع بعدی گروه های خط امام تطابق نداشت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۶    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت در قالب اعتبار یارانه شیر، یک هزار میلیارد ریال به دامداران پرداخت کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
تراز: نیروهای امنیتی عراق در ادامه پیشروی خود در شهر تکریت چندین تن مواد غذایی و خشکبار ارسالی از کشور عربستان برای داعش را در پناهگاه های این گروهک تروریستی کشف کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
رئیس خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل اخبار صدا و مدیرکل اخبار سیما امروز طی احکام جداگانه منصوب شدند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۵    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طی ماه جاری با توجه به افزایش حجم سفرهای درون شهری در محدوده مرکزی شهر، بعضا محدودیت های ترافیکی در بعضی معابر اعمال خواهد شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۱    
اگر می خواهید لاغر شوید، پودر جوانه گندم را همراه با ماست یا سالاد کاهو 10 دقیقه قبل از صرف غذا میل کنید و اگر می خواهید چاق شوید آن را 10 دقیقه بعد از صرف غذا بخورید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۷    
منصور حقیقت پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در دیداری که بنده دیروز با وزیر راه و شهرسازی داشتم از تعصبی که وزیر به راه آهن اردبیل - میانه دارد و همچنین رفتار حرفه ای او که ...