جمعه ۲۷ مهرساعت ۱۶:۴۵Oct 2018 19

خبرهای روزنامه کیهان 16 اسفند 1393 - kayhan.ir

روزنامه کیهان 30 دی 1393 روزنامه کیهان 29 بهمن 1393 روزنامه کیهان 1 اسفند 1393 روزنامه کیهان 2 اسفند 1393 روزنامه کیهان 3 اسفند 1393 روزنامه کیهان 4 اسفند 1393 روزنامه کیهان 5 اسفند 1393 روزنامه کیهان 6 اسفند 1393 روزنامه کیهان 10 اسفند 1393 روزنامه کیهان 11 اسفند 1393 روزنامه کیهان 12 اسفند 1393 روزنامه کیهان 13 اسفند 1393 روزنامه کیهان 15 اسفند 1393 روزنامه کیهان 16 اسفند 1393 روزنامه کیهان 17 اسفند 1393 روزنامه کیهان 18 اسفند 1393 روزنامه کیهان 19 اسفند 1393 روزنامه کیهان 20 اسفند 1393 روزنامه کیهان 22 اسفند 1393 روزنامه کیهان 23 اسفند 1393 روزنامه کیهان 24 اسفند 1393 روزنامه کیهان 25 اسفند 1393 روزنامه کیهان 26 اسفند 1393 روزنامه کیهان 27 اسفند 1393 
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
ویدئویی به تازگی در شبکه های مجازی منتشر شده است که طی آن، سربازان اسرائیلی یک نوجوان فلسطینی را با یک سگ تهدید می کنند و یکی از سگ ها نوجوان را گاز می گیرد و کار نوجوان به بیمارستان کشیده می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
مدل های خارجی تبلیغات دروغین و بی اساس مد و لباس به خاطر فشار سرمایه داران دچار گرسنگی مفرط و حتی مرگ زودرس می شوند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
هزاران شهروند هندی روز پنجشنبه به منظور قتل یک متهم تجاوز به عنف بنگالی در شمال شرق این کشور، به زندان محل نگهداری این متهم هجوم برده و او را به طرز فجیعی به قتل رساندند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
مقامات گمرک بنگلادش از کشف 170 شمش طلا به وزن 27 کیلوگرم از داخل چمدان یک دیپلمات ارشد کره شمالی در فرودگاه داکا خبر دادند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
فرمانده انتظامی استان قم از رد رشوه 600 میلیون ریالی و انهدام باند قاچاق مواد محترقه توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قم خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
خبر ساخت هتل چند ستاره گردشگرپسند در باغ 5 هکتاری چای فومن مردم این شهر را شگفت زده و چایکاران را نگران کرده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد اعلام کرد: سرایدار مدرسه امام خمینی (ره) این شهرستان، پس از یافتن کیف حاوی چک و وجه نقد به مبلغ 15 میلیارد ریال، آن را به صاحبش بازگرداند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور از فقدان پنج هزار و 830 مربی بهداشت رنج می برند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
هجوم مجدد ریزگردها به بندرعباس هوای این شهر را به وضعیت خطرناک تبدیل و مدارس را تعطیل کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: سالانه 100 هزار میلیارد تومان به خاطر مصرف سیگار در کشور دود می شود و 2 برابر آن هم هزینه درمان سیگاری ها می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
پدر علم کویرشناسی با بیان اینکه چمن کاری موجب گرم شدن کره زمین می شود، گفت: چمن سرطان زاست بنابراین باید چمن ها را از بین برد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
کار ساخت نخستین پالایشگاه بنزین یورو 4 شرق کشور، دیروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شیروان واقع در خراسان شمالی آغاز شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
حادثه رانندگی با 3 کشته ارومیه- فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در اثر وقوع یک حادثه رانندگی بین یک دستگاه خودرو پیکان با پژو پرشیا در محور ارومیه- قوشچی 3 نفر جان ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور در روستای ایلیخ بولاغی از توابع قم، افتتاح شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران از رونمایی پروژه موشکی تلاش 3 همزمان با 29 فروردین ماه خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه لایحه بودجه 94 با هدف افزایش اختیارات دولت مبهم تنظیم شده است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات به منظور کاندیداتوری نابینایان برای نمایندگی مجلس به امضای 60 نفر از نمایندگان رسید و در ابتدای سال آینده در مجلس مطرح و بررسی خواهد شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
اصلاح طلبان یک جانباز پیشکسوت دفاع مقدس را با اشاره دست یکی از عناصر فتنه به باد کتک گرفتند!
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز تاسف در خصوص حادثه انفجار اخیر در معدن زاسیادکا در دانتسک اوکراین، با خانواده های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
8 تن از رؤسای دانشگاه های کشور با ابلاغ مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رئیس جمهور منصوب شدند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز از انجام دیدار سه جانبه در حاشیه هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
جواد لاریجانی اظهار داشت: بسیاری از اصلاح طلبان پس از رحلت امام(ره) سکولار شدند زیرا به گفته خودشان علاقه آنها به امام(ره) علاقه کاریزما بود اما علقه ما تنها شخصیت کاریزمای امام و رهبری نبوده بلکه بر ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
شما باید فکر کنید که می خواهید جزو کدام دسته از انقلابیون عالم باشید؛ یک انقلابی در 1400 سال پیش اتفاق افتاد که بعد از شصت سال به داستان کربلا انجامید ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
از بچگی رفتند به خارج، آنجا و در آن محیط بزرگ شدند؛ نه آن محیطی که آنها هستند یک محیطی باشد که برای ما تهیه شده است. [.. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
محمد میردهقان گفت: عارضه نابینایی بعد از تزریق داروی اوستین که احتمالاً از مراکز نامعتبر تهیه شده بود، علاوه بر کلینیک اعلام شده، در یکی از بیمارستان های بزرگ چشم پزشکی تهران نیز گزارش شده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
امیرجعفری، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر به انتقاد از رفتارهای ضدفرهنگی جماعت شبه روشنفکر پرداخته است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب های من زنده ام و نوشتم تا بماند با استقبال گسترده معلم های دو شهرستان آبادان و اروندکنار مواجه شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
شبه روشنفکرها برای مخالفت با حضور یک شاعر مستقل به عنوان دبیر جشنواره شعر فجر، این جشنواره را تحریم کردند!
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
فردی که سابقه انتشار مطالب توهین آمیز علیه ارزش های دینی را دارد مشاور مدیر یکی از بخش های کلیدی صداوسیما شد!
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
مستندی که به روایت عملیات آزادسازی منطقه جرف الصخر عراق از اشغال داعش ساخته شده است با استقبال گسترده مردم مواجه شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
سایت جذب هیئت علمی دانشگاه تهران بصورت جداگانه اقدام به ثبت نام از متقاضیان جذب در هیئت علمی دانشگاه تهران کرده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
به گزارش فارس، آیین نامه هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی و پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
مراسم اختتامیه اولین کنگره ملی شهدای دانشجو با حضور محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی طی بیانیه ای تأکید کرد که در کنار حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
بررسی و تدوین سیاست های کلی برنامه ششم توسعه کشور با قرائت نامه رهبر معظم انقلاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
امام علی (ع): حال که زنده و برقرارید، پس عمل نیکو انجام دهید، زیرا پرونده ها گشوده، راه توبه آماده، و خدا فراریان را فرا می خواند، و بدکاران امید بازگشت دارند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
به گزارش میزان، رهبر معظم انقلاب اسلامی پنجشنبه شب با حضور در منزل شهید جواد زارعی مرزآبادی در فضایی عاطفی و معنوی با خانواده شهید دیدار و گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده برای شرکت در پنجاه و نهمین اجلاس کمیسیون مقام زن (پکن20+) صبح شنبه در قالب هیئتی دولتی مشتکل از 14 نفر در حالی راهی نیویورک شد که هنوز مشخص نیست مسئولیت جمع ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی(ره): اگر شما به پسرت حرام دادی خورد، عاق اولاد شده ای، اگر اسم بد روی پسرت بگذاری، او در قیامت جلویت را خواهد گرفت که مگر، حسن و حسین چه عیبی داشت که روی من نگذاشتی؟
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
با نهایت تأسف مطلع شدیم همکارمان آقای کیومرث حیدری در غم از دست دادن دو نفر از نزدیکان خود سوگوار است ضمن تسلیت به ایشان برای آن مرحومان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو داریم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
11 ماه پس از دعوت دولت به انصراف از دریافت یارانه، معاون اسبق وزارت اقتصاد می گوید دولت هیچ آماری برای حذف یارانه پردرآمدها ندارد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
سه روز پس از انتشار مصاحبه جنجالی فائزه هاشمی با روزنامه فرانسوی فیگارو که در آن از بهاییان و منافقان به عنوان مردان و زنان بزرگ یاد کرده و به منافقین لقب مجاهدین داده بود ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی از رفع بن بست های فنی در مذاکرات هسته ای اخیر در مونتروی سوئیس خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در دیدار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه گفت: امنیت خاورمیانه زمانی به حد قابل قبول می رسد که فشارهای بین المللی و منطقه ای ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
گفت: تازه چه خبر؟! گفتم: در حمله نیروهای ویژه ارتش عراق به مقر فرماندهی داعش، 4 مستشار نظامی آمریکا و اسرائیل به اسارت درآمدند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه روز سامانه پیام کوتاه 30002323 * اگر رئیس جمهور در حافظه خود مروری نماید زمانی که ایشان رئیس هیئت ایرانی مذاکرات هسته ای بودند تعطیلی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
یکی از دستاوردهای مذاکرات هسته ای این است که معلوم شد حتی از نگاه تجدیدنظرطلبان هم اسرائیل دشمن است. و الّا اگر به نرخ اتفاقات سال 88 به عرصه سیاست خارجی بنگریم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه هم اکنون سالانه 6 میلیارد مترمکعب آب از منابع زیرزمینی در کشور برداشت می شود، گفت: 4 میلیارد و 500 میلیون مترمکعب آن مربوط به چاه های غیرمجاز است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
رئیس سازمان جنگل ها و مراتع کشور از اجرای طرح ملی ترسیب کربن در سطح یک و نیم میلیون هکتار از اراضی 20 استان کشور خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: بر اساس وعده داده شده، قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال تا 25 اسفند بازگشایی می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
وزیر نیرو از اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به 13 استان کشور در آینده نزدیک خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
تجمع در مقابل فرمانداری آبادان- فارس: حدود 50 نفر از کارکنان شرکت پتروشیمی آبادان در اعتراض به عدم پرداخت معوقات عیدی و اضافه کاری مقابل فرمانداری تجمع کردند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
* محمد رضایی، دارنده مدال برنز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در مسابقات 1978 مکزیکوسیتی در وزن 62 کیلوگرم دچار عارضه حمله قلبی شد و در بیمارستان طرفه تهران بستری گردید. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال، تیم امید و مقامات کمیته ملی المپیک برگزار شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
*فدراسیون جهانی ووشو دوباره درخواستش را برای حضور این رشته در المپیک به کمیته بین المللی المپیک (IOC) مطرح کرد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
حمید سوریان با وجود دعوت نشدن به اردوی تیم ملی در خانه کشتی مشغول تمرین است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از تدوین اساسنامه فدراسیون های ورزشی تا پایان هفته جاری خبر داد و تاکید کرد که این اساسنامه سال آینده در هیات دولت بررسی و تصویب خواهد شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
هفته پایانی از دور برگشت لیگ برتر تکواندوی جوانان، بزرگسالان مردان، امروز به میزبانی خانه تکواندو برگزار می شود تا برترین های این دوره از مسابقات معرفی شوند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر والیبال فردا آغاز می شود تا چهار تیم صعود کننده به این مرحله، فینالیست های جام بیست و هشتم را معرفی کنند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
پاسخ کفاشیان به صحبت های بلاتر علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره صحبت های سپ بلاتر و لزوم حضور بانوان ایران در ورزشگاه ها و همچنین میزبانی جام ملت های آسیا ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با انجام دیدارهای نمایندگان آسیایی فوتبال ایران با حریفان خود به پایان می رسد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
سردار شهید ایوب نقی لو در خانواده ای مستضعف و متدین متولد شد و پرورش یافت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
تنها یک ماه پس از کشتار سه جوان مسلمان در آمریکا، یک مسلمان مهاجر دیگر نیز که به تازگی در دالاس آمریکا اقامت گرفته بود به دست عده ای ناشناس به قتل رسید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
انقلابیون بحرینی در آستانه سالروز ورود نظامیان سعودی به این کشور، با صدور بیانیه ای اعلام کردند مقاومت علیه اشغالگران تا خروج کامل آنها ادامه دارد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
تظاهرات کنندگان لیبیایی در شهر بیضا در اعتراض به سیاست های مداخله جویانه آمریکا، انگلیس، ترکیه و قطر، پرچم این کشورها را به آتش کشیدند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
ارتش رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از به اسارت درآمدن سربازان خود عملیاتی را به اجرا درآورده است که براساس آن اسیران اسرائیلی باید به ضرب گلوله نیروهای خودی کشته شوند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
نویسنده و تحلیلگر انگلیسی گفت، نمی توان به عربستان حامی بینامین نتانیاهو اعتماد کرد، سعود ی ها درون کاخ های طلایی شان برخود می لرزند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
مردم صنعا با برپایی تظاهرات میلیونی، ضمن تاکید بر ادامه انقلاب، با شعار مرگ بر آمریکا مخالفت خود را با دخالت های خارجی در یمن اعلام کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
حاکم نظامی مصر با دریافت وام سه میلیارد و 200میلیون یورویی، تجهیزاتی را از کارخانجات نظامی فرانسه دریافت می کند که کارآیی آن در نبرد علیه مقاومت اسلامی بیشتر است!
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
نماینده روسیه در سازمان ملل هر نوع اتهام بی پایه و اساس نسبت به کاربرد سلاح شیمیایی توسط دولت سوریه را غیرقابل قبول خواند و آن را رد کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
وزیر خارجه یونان با انتقاد شدید به عملکرد اتحادیه اروپا هشدار داد که در صورت شکست یونان ده ها میلیون مهاجر و افراطی به اروپا سرازیر خواهند شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
سه مستشار آمریکایی و اسرائیلی که برای گروه تروریستی داعش در موصل فعالیت می کردند، توسط نیروهای ویژه عراقی در استان نینوا به دام افتادند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
در پی سفر وزیر اقتصاد آلمان به ریاض، اختلاف نظر میان احزاب آلمانی بر سر صادرات تسلیحات به عربستان تشدید شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
مقر سابق گروه افراطی بوکوحرام در شمال شرقی نیجریه هدف سه انفجار قرار گرفت و دستکم 47 کشته و 50 زخمی بر جای گذاشت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
علی رغم گفته مسئولان مبنی بر بازگشت قیمت محصولات لبنی به حالت قبل مشاهدات عینی حاکی از این است که قیمت ها همچنان بالاست و کاهش نیافته است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
دبیر انجمن واردکنندگان برنج از هندی بودن حدود 80درصد برنج های وارداتی به کشور خبر داد و نام بیش از 40 برند برنج هندی که اکنون در کشور عرضه می شوند را اعلام کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
یک اقتصاد دان گفت: دولت کاری برای پایین آمدن تورم نکرد ، بلکه انتظارات تورمی پایین آمده است . تورم صفر یعنی افزایش قیمت ها متوقف شود؛ اما آیا هم اکنون اینگونه است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
کارخانه تصفیه قند ورامین یکی از قدیمی ترین کارخانه های استان تهران و کشور از اوایل اسفندماه تعطیل شده و 400 کارگر شاغل آن بیکار شده اند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: به محض اینکه سخن از توسعه می شود، قسمتی از اراضی کشاورزی، باغ و طبیعت را تخریب می کنیم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به انتقادات وزیر صنعت و تجارت مبنی بر نپرداختن یک ریال از یارانه تولید به تولیدکنندگان واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
نایب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: وزارت صنعت وظایف خود را در خصوص مبارزه با قاچاق انجام نداده است .
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
دبیرکل کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با بیان اینکه افزایش قدرت خرید کارگران، بیکاری را کاهش می دهد گفت: راه حل مشکل کارفرمایان در کم کردن حقوق کارگران نیست.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
معاون رئیس جمهور اذعان کرد، تاکید رهبر انقلاب درباره رشد اقتصادی در عمل از سوی دستگاه های اجرایی به اجرا در نیامده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
قیمت فرآورده های نفتی سال آینده افزایش نخواهد یافت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
* وزارت نیرو با اعلام اینکه هم اکنون 59 درصد مخازن سدهای بزرگ کشور خالی از آب است، میزان کاهش ورود آب به مخازن از ابتدای مهرماه امسال را تاکنون 16 درصد اعلام کرد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
مراسم رونمایی از سنگ مزار یاد بود شهید جهاد مغنیه فرزند اسطوره مقاومت حزب الله شهید عماد مغنیه روز پنجشنبه گذشته در بهشت زهرای تهران قطعه شهدای نهضت جهانی اسلام برگزار شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
خبر داده بودند بروم اهواز. گفته بودند کار واجبی پیش آمده که باید زودتر خودم را برسانم. چند روزی بود که درگیر عملیات شهیدرجایی و باهنر بودم، درست و حسابی نخوابیده بودم. ...