یکشنبه ۲۸ مردادساعت ۲۰:۰۷Aug 2018 19

خبرهای روزنامه کیهان 16 اسفند 1393 - kayhan.ir

روزنامه کیهان 30 دی 1393 روزنامه کیهان 29 بهمن 1393 روزنامه کیهان 1 اسفند 1393 روزنامه کیهان 2 اسفند 1393 روزنامه کیهان 3 اسفند 1393 روزنامه کیهان 4 اسفند 1393 روزنامه کیهان 5 اسفند 1393 روزنامه کیهان 6 اسفند 1393 روزنامه کیهان 10 اسفند 1393 روزنامه کیهان 11 اسفند 1393 روزنامه کیهان 12 اسفند 1393 روزنامه کیهان 13 اسفند 1393 روزنامه کیهان 15 اسفند 1393 روزنامه کیهان 16 اسفند 1393 روزنامه کیهان 17 اسفند 1393 روزنامه کیهان 18 اسفند 1393 روزنامه کیهان 19 اسفند 1393 روزنامه کیهان 20 اسفند 1393 روزنامه کیهان 22 اسفند 1393 روزنامه کیهان 23 اسفند 1393 روزنامه کیهان 24 اسفند 1393 روزنامه کیهان 25 اسفند 1393 روزنامه کیهان 26 اسفند 1393 روزنامه کیهان 27 اسفند 1393 
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
اصلاح طلبان یک جانباز پیشکسوت دفاع مقدس را با اشاره دست یکی از عناصر فتنه به باد کتک گرفتند!
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
شما باید فکر کنید که می خواهید جزو کدام دسته از انقلابیون عالم باشید؛ یک انقلابی در 1400 سال پیش اتفاق افتاد که بعد از شصت سال به داستان کربلا انجامید ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
از بچگی رفتند به خارج، آنجا و در آن محیط بزرگ شدند؛ نه آن محیطی که آنها هستند یک محیطی باشد که برای ما تهیه شده است. [.. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
امیرجعفری، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر به انتقاد از رفتارهای ضدفرهنگی جماعت شبه روشنفکر پرداخته است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
شبه روشنفکرها برای مخالفت با حضور یک شاعر مستقل به عنوان دبیر جشنواره شعر فجر، این جشنواره را تحریم کردند!
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
فردی که سابقه انتشار مطالب توهین آمیز علیه ارزش های دینی را دارد مشاور مدیر یکی از بخش های کلیدی صداوسیما شد!
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
مستندی که به روایت عملیات آزادسازی منطقه جرف الصخر عراق از اشغال داعش ساخته شده است با استقبال گسترده مردم مواجه شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی طی بیانیه ای تأکید کرد که در کنار حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
امام علی (ع): حال که زنده و برقرارید، پس عمل نیکو انجام دهید، زیرا پرونده ها گشوده، راه توبه آماده، و خدا فراریان را فرا می خواند، و بدکاران امید بازگشت دارند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده برای شرکت در پنجاه و نهمین اجلاس کمیسیون مقام زن (پکن20+) صبح شنبه در قالب هیئتی دولتی مشتکل از 14 نفر در حالی راهی نیویورک شد که هنوز مشخص نیست مسئولیت جمع ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی(ره): اگر شما به پسرت حرام دادی خورد، عاق اولاد شده ای، اگر اسم بد روی پسرت بگذاری، او در قیامت جلویت را خواهد گرفت که مگر، حسن و حسین چه عیبی داشت که روی من نگذاشتی؟
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
با نهایت تأسف مطلع شدیم همکارمان آقای کیومرث حیدری در غم از دست دادن دو نفر از نزدیکان خود سوگوار است ضمن تسلیت به ایشان برای آن مرحومان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو داریم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
11 ماه پس از دعوت دولت به انصراف از دریافت یارانه، معاون اسبق وزارت اقتصاد می گوید دولت هیچ آماری برای حذف یارانه پردرآمدها ندارد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در دیدار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه گفت: امنیت خاورمیانه زمانی به حد قابل قبول می رسد که فشارهای بین المللی و منطقه ای ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
گفت: تازه چه خبر؟! گفتم: در حمله نیروهای ویژه ارتش عراق به مقر فرماندهی داعش، 4 مستشار نظامی آمریکا و اسرائیل به اسارت درآمدند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه روز سامانه پیام کوتاه 30002323 * اگر رئیس جمهور در حافظه خود مروری نماید زمانی که ایشان رئیس هیئت ایرانی مذاکرات هسته ای بودند تعطیلی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
یکی از دستاوردهای مذاکرات هسته ای این است که معلوم شد حتی از نگاه تجدیدنظرطلبان هم اسرائیل دشمن است. و الّا اگر به نرخ اتفاقات سال 88 به عرصه سیاست خارجی بنگریم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
رئیس سازمان جنگل ها و مراتع کشور از اجرای طرح ملی ترسیب کربن در سطح یک و نیم میلیون هکتار از اراضی 20 استان کشور خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
سردار شهید ایوب نقی لو در خانواده ای مستضعف و متدین متولد شد و پرورش یافت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
ارتش رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از به اسارت درآمدن سربازان خود عملیاتی را به اجرا درآورده است که براساس آن اسیران اسرائیلی باید به ضرب گلوله نیروهای خودی کشته شوند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
نویسنده و تحلیلگر انگلیسی گفت، نمی توان به عربستان حامی بینامین نتانیاهو اعتماد کرد، سعود ی ها درون کاخ های طلایی شان برخود می لرزند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
سه مستشار آمریکایی و اسرائیلی که برای گروه تروریستی داعش در موصل فعالیت می کردند، توسط نیروهای ویژه عراقی در استان نینوا به دام افتادند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
مقر سابق گروه افراطی بوکوحرام در شمال شرقی نیجریه هدف سه انفجار قرار گرفت و دستکم 47 کشته و 50 زخمی بر جای گذاشت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
قیمت فرآورده های نفتی سال آینده افزایش نخواهد یافت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
خبر داده بودند بروم اهواز. گفته بودند کار واجبی پیش آمده که باید زودتر خودم را برسانم. چند روزی بود که درگیر عملیات شهیدرجایی و باهنر بودم، درست و حسابی نخوابیده بودم. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
سید محمد مشکوه الممالک با دعوت نیروی زمینی ارتش به مناطق پر نور جبهه های جنوب سفر کردم در یکی از روزهای سفر،به میمک رفتیم و از گردان 762 تکاور بازدید به عمل آوردیم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
میلاد عرفان پور به جرأت می توان پویاترین و تاثیرگذارترین حوزه ادبیات انقلاب اسلامی را شعر انقلاب اسلامی دانست ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
محمدحسین صلواتیان این هم از شانس بد من است که وقتی به دنیا آمدم مایه جنگ و دعوا شدم و دعوای بین مادرم و نامادری ام. می پرسید ماجرا چیست؟ برایتان می گویم: ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
منصور عزیز... داماد عزیز چه بگویم و چه تعبیری به کار ببرم که حق مطلب را ادا کرده باشم ؟سلام ... امید به خدا دارم این آخرین راهی است که دوست مشترکمان شیر عباس بر سر راهم قرار داده است، سبب خیر شود ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
لیلا کریمی کتاب رنج اثر محمد محمودی نور آبادی با نگاهی جدید به دفاع مقدس به عنوان رمان برگزیده کتاب سال دفاع مقدس برگزیده شد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
گفتم بیا که جان شده بر لب نیامدی می سوزم از فراق تو هر شب نیامدی شاید که کار و بار طبیبان گرفته است بر بستری که پر شده از تب نیامدی جوشن زیاد خواندم و قرآن به سر شدم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
یکی از اقسام حیات که در قرآن مطرح شده حیات معنوی است. حیات معنوی ارتباط تنگاتنگی با روح انسانی دارد. از نظر آموزه های قرآنی، حیات معنوی در گرو ایمان و عمل صالح است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
خداوند در آیه 30 سوره بقره از خلافت حضرت آدم(ع) بر زمین به عنوان نماد انسان سخن به میان آورده است. این خلافت الهی برای انسان عمومیت دارد و خاص آن حضرت نیست ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
حسین اترک گنجینه روایات معصومان(ع) سرشار از روایاتی است که به مسائل مهم اجتماعی همچون آداب مهمانی می پردازد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۹    
به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس ، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز تاسف در خصوص حادثه انفجار اخیر در معدن زاسیادکا در دانتسک اوکراین ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۳    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، تظاهرات کنندگان لیبیایی پرچم های آمریکا، انگلیس، ترکیه و قطر را به آتش کشیدند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۹    
مدیر کل محیط زیست هرمزگان گفت: ریزگردها، آلودگی هوا را در بندرعباس به هفت برابر استاندارد و وضعیت خطرناک رسانده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۸    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه منتقدان را کم عقل بنامیم و بگوییم در خط نتانیاهو هستند از فحش بدتر است گفت: برخی اصلاح طلبان پس از رحلت امام(ره) سکولار شدند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۰    
بر اثر برخورد قطار مسافر بری با عابر پیاده در شهر"شریف آباد "قزوین جوان 21 ساله به علت شدت جراحات وارده جان باخت . ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۷    
آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۷    
به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، امروزه شوک بزرگی بر صنعت چای کشور وارد شده و بسیاری از باغ های چای شمال کشور رو به نابودی رفته و به جای آنها با تغییر کاربری جایگزین هایی مانند ویلا ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۷    
در حالی که عضو انجمن صنفی لبنی می گوید پس از اولتیماتوم سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مبنی بر بازگرداندن قیمت محصولات لبنی به ویژه شیر کم چرب به قیمت سابق ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی از رفع بن بست های فنی در مذاکرات هسته ای اخیر با 1+5 خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۹    
محمد میردهقان در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، افزود: کمیته ای متشکل از مسئولان مرتبط و کارشنان صاحبنظر برای بررسی علت عارضه نابینایی تعدادی از بیماران در کلینیک چشم پزشکی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۱    
خبرگزاری تسنیم: وزیر خارجه یونان رفتار اروپا با کشورش را نوعی نژادپرستی فرهنگی دانست.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری تسنیم: حمید سوریان با وجود دعوت نشدن به اردوی تیم ملی در خانه کشتی مشغول تمرین است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۲    
ماریا صادقی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس ، در پاسخ به سوال یکی از شهروندان درباره تاثیر مصرف سیگار بر مادر و جنین ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۷    
پکن - ایرنا - مقامات گمرک بنگلادش روز شنبه از کشف 170 عدد شمش طلا به وزن 27 کیلوگرم از داخل چمدان یک دیپلمات ارشد کره شمالی در فرودگاه داکا خبر دادند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۱    
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: در 5 دهه گذشته یک میلیون هکتار از اراضی کشاورزی کشور تخریب شده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۱    
نظرآباد- کرج- مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد اعلام کرد: سرایدار مدرسه امام خمینی (ره) این شهرستان، پس از یافتن کیف حاوی چک و وجه نقد به مبلغ 15میلیارد ریال، آن را به صاحبش بازگرداند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
8 تن از روسای دانشگاه های کشور با ابلاغ مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۸    
نوشهر- ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، گفت که براساس وعده های داده شده، قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال تا بیست و پنجم ماه جاری بازگشایی می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۷    
پرونده رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاه های ایران در سال 1393 در حالی فردا یکشنبه بسته می شود که ترکیب تیم های بالای جدول مشخص شده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۲    
تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی دیگری به کشور از روز دوشنبه این هفته برای استانهای سواحل دریای خزر، ارتفاعات جنوبی البرز، غرب، جنوب غرب ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۲    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، احزاب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی آلمان، از مخالفت زیگمار گابریل وزیر اقتصاد این کشور از حزب سوسیال دموکرات با صادرات تسلیحات سنگین به عربستان به شدت انتقاد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۹    
فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات برای فراهم آوردن شرایط حضور نابینایان در رقابت های انتخاباتی برای ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۳    
مسابقه کتاب خوانی دو کتاب دفاع مقدسی به طور هم زمان در آبادان و اروندکنار برگزار شد. به گزارش ایسنا، به همت برگزارکنندگان مسابقات کتاب خوانی دا در پنج استان خوزستان، ایلام، بوشهر ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۷    
گروه استان ها – فرمانده انتظامی استان قم از رد رشوه 600 میلیون ریالی و انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد محترقه توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قم خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ضرورت معرفی شهدای دانشجو به دانشگاهیان گفت: کنگره ملی شهدا باید در فضای دانشگاهی اثرگذار باشد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۵    
السیسی با وام 3.2 میلیارد یورویی، تجهیزاتی را از کارخانجات نظامی فرانسه دریافت می کند که کارآیی آن در نبرد علیه مقاومت اسلامی ببیشتر است!
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۳    
دبیرکل کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با بیان اینکه افزایش قدرت خرید کارگران، بیکاری را کاهش می دهد گفت: راه حل مشکل کارفرمایان در کم کردن حقوق کارگران نیست. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۹    
تهران -ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: پیش نویس سیاست های کلی برنامه ششم توسعه هفته گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شد و هدف گذاری بهره ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۰    
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، محمدباقر نوبخت در حاشیه مراسم سومین همایش جایزه بهره بری معادن و صنایع معدنی در واکنش به بحث های مطرح شده از سوی نعمت زاده وزیر صنعت و برخی مسئولان این ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۷    
جلسه مسوولان فدراسیون فوتبال، تیم امید و مقامات کمیته ملی المپیک برگزار شد. به گزارش ایسنا، صبح امروز جلسه علی کفاشیان، مهدی تاج، حبیب کاشانی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۷    
مدیرعامل استقلال می گوید مشکلات مالی تیمش بسیار زیاد است و خواهان کمک مسئولان ذی ربط به آبی پوشان است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۶    
پلیس ایالت ناگالند در مصاحبه ای با سی ان ان گفت: نیروهای انتظامی و پلیس تلاش کردند که با شلیک گاز اشک آور و تیراندازی مهاجمان را در اطراف زندان متفرق کنند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۶    
از من خواست کمک کنم سایتی برای انتشار مطالب علیه آیت الله خامنه ای برایش درست کنم، که اتفاق نیافتاد. اطلاعاتی در باره]آیت الله[خامنه ای هم داده بود که منتشر نکردم و به شکل عجیبی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
تهران - ایرنا -کارخانه تصفیه قند ورامین یکی از قدیمی ترین کارخانه های استان تهران و کشور است که به دلیل کمبود شکر خام به عنوان ماده اولیه از اوایل اسفندماه جاری تعطیل شده و 400 کارگر شاغل آن بیکار ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۸    
غول های والیبال میزان و شهرداری ارومیه یک شنبه در سالن غدیر ارومیه و پیکان و شهرداری تبریز در خانه والیبال تهران برابر هم صف آرایی می کنند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۷    
به گزارش خبرگزاری فارس ، محمد رضایی، دارنده مدال برنز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در مسابقات 1978 مکزیکوسیتی در وزن 62 کیلوگرم 2 روز پیش دچار عارضه حمله قلبی شد و به بیمارستان طرفه تهران منتقل ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۱    
در ابتکاری ارزنده، ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور در منزل ننه حلیمه (پیرزن روستایی) در روستای ایلیخ بولاغی از توابع قم، رسما افتتاح شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۸    
خبرگزاری تسنیم: الیاس نادران اقتصاددان مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از افزایش وابستگی بودجه سال 94 به نفت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۶    
خبرگزاری تسنیم: مردم یمن روز جمعه در پایتخت این کشور در تظاهراتی گسترده، ضمن تأکید بر ادامه انقلاب، مخالفت خود را با دخالت های خارجی در این کشور اعلام کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۱    
پس از آنکه این ویدئو به شکل وسیعی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد، ارتش اسراییل طی یک بیانیه عنوان کرد در این زمینه تحقیق خواهد کرد!
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۸    
خبرگزاری تسنیم: حضرت آیت الله خامنه ای پنجشنبه شب با حضور در منزل شهید جواد زارعی مرزآبادی در فضایی عاطفی و معنوی با خانواده شهید دیدار و گفتگو کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۶    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، ویتالی چورکین نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که این کشور تلاش های بدون پایه و اساس و اثبات نشده برای مطرح کردن مسئله اعمال تحریم ها علیه دولت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۷    
مدل های خارجی تبلیغات دروغین و بی اساس مد و لباس به خاطر فشار سرمایه داران دچار گرسنگی مفرط و حتی مرگ زودرس می شوند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۴    
خبرگزاری تسنیم: فرمانده قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران از رونمایی پروژه موشکی برد بلند" تلاش3" همزمان با 29 فروردین ماه خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۴    
تهران - ایرنا - مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به ازاء هر 750 دانش آموز باید یک مربی بهداشت در مدارس حضور داشته باشد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۲    
رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم گفت: ایجاد سامانه جذب اعضای هیئت علمی بصورت جداگانه از سوی دانشگاه تهران غیر قانونی است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۹    
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با انجام دیدارهای نمایندگان آسیایی فوتبال ایران با حریفان خود به پایان می رسد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۴    
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از تدوین اساسنامه فدراسیون های ورزشی تا پایان هفته جاری خبر داد و تاکید کرد که این اساسنامه سال آینده در هیات دولت بررسی و تصویب خواهد شد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۸    
خبرگزاری تسنیم: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در واکنش به انتقادات اخیر وزیر صنعت از نظام مالیاتی گفت: این سازمان در چارچوب قانون مالیات دریافت کرده و فراتر از آن عمل نکرده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۷    
دبیر انجمن وارد کنندگان برنج از هندی بودن حدود 80 درصد برنج های وارداتی به کشور خبر داد و نام بیش از 40 برند برنج هندی که اکنون در کشور عرضه می شوند را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۰    
رئال مادرید به جذب لواندوفسکی علاقه دارد و حاضر است برای به خدمت گرفتن این مهاجم لهستانی 45 میلیون یورو پرداخت کند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۲:۲۱    
خبرگزاری تسنیم: پدر علم کویرشناسی با بیان اینکه چمن کاری موجب گرم شدن کره زمین می شود، گفت: چمن سرطان زاست بنابراین باید چمن ها را از بین برد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۱:۰۶    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، تنها یک ماه پس از آنکه سه جوان مسلمان در منطقه چپل هیل کارولینای شمالی به ضرب گلوله کشته شدند، افراد ناشناس با تیراندازی به سمت یک مسلمان دیگر ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۵    
گچساران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت: 24 هزار تخت بیمارستانی در کشور در حال احداث است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۴    
مشهد - ایرنا - وزیر نیرو گفت: استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در کشور یک انتخاب نیست بلکه الزام محسوب می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۸    
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس ، آیین رونمایی از کتاب چادر وحدت اثر حمید داوودآبادی با حضور حبیب احمدزاده، مصطفی جمشیدی، محمدعلی گودینی و خانواده های شهدا کاظم زاده ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۷    
بجنورد - ایرنا - مجتمع 260 واحدی مسکن مهر، ویژه کارگران، عصر جمعه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی به بهره برداری رسید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۲    
بناب - معاون آب و خاک و امورفنی و مهندسی وزارت جهاد کشاوری از برداشت سالانه شش میلیارد مترمکعب آب از منابع زیرزمینی در کشور خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۶    
خبرگزاری تسنیم: گروه های مخالف بحرینی با صدور بیانیه ای در آستانه سیزدهم مارس جاری از مردم این کشور خواستند که به مقاومت علیه اشغالگران تا خروج آنها ادامه دهند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۰    
به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس ، مراسم رونمایی از سنگ مزار یاد بود شهید جهاد مغنیه فرزند اسطوره مقاومت حزب الله شهید عماد مغنیه روز گذشته در بهشت زهرای تهران قطعه شهدای نهضت جهانی اسلام ...
  • ۱