سه شنبه ۲۳ مردادساعت ۲۰:۴۶Aug 2018 14

خبرهای روزنامه کیهان 30 آبان 1395 - kayhan.ir

روزنامه کیهان 27 اسفند 1393 روزنامه کیهان 26 اسفند 1394 روزنامه کیهان 31 فروردین 1395 روزنامه کیهان 31 اردیبهشت 1395 روزنامه کیهان 31 خرداد 1395 روزنامه کیهان 30 تیر 1395 روزنامه کیهان 31 مرداد 1395 روزنامه کیهان 31 شهریور 1395 روزنامه کیهان 30 مهر 1395 روزنامه کیهان 30 آذر 1395 روزنامه کیهان 29 دی 1395 روزنامه کیهان 30 بهمن 1395 روزنامه کیهان 27 اسفند 1395 روزنامه کیهان 1 آبان 1395 روزنامه کیهان 2 آبان 1395 روزنامه کیهان 3 آبان 1395 روزنامه کیهان 4 آبان 1395 روزنامه کیهان 5 آبان 1395 روزنامه کیهان 7 آبان 1395 روزنامه کیهان 8 آبان 1395 روزنامه کیهان 9 آبان 1395 روزنامه کیهان 10 آبان 1395 روزنامه کیهان 11 آبان 1395 روزنامه کیهان 12 آبان 1395 روزنامه کیهان 14 آبان 1395 روزنامه کیهان 15 آبان 1395 روزنامه کیهان 16 آبان 1395 روزنامه کیهان 17 آبان 1395 روزنامه کیهان 18 آبان 1395 روزنامه کیهان 19 آبان 1395 روزنامه کیهان 21 آبان 1395 روزنامه کیهان 22 آبان 1395 روزنامه کیهان 23 آبان 1395 روزنامه کیهان 24 آبان 1395 روزنامه کیهان 25 آبان 1395 روزنامه کیهان 26 آبان 1395 روزنامه کیهان 28 آبان 1395 روزنامه کیهان 30 آبان 1395 
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
همزمان با اربعین حسینی مراسم تشییع و خاکسپاری سه شهید مدافع حرم و دوشهید گمنام درشهرهای مشهد، قم و قیدار برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
عاشقان حسینی همزمان با اربعین سالار شهیدان در سراسر کشور با برپایی مراسم عزاداری، بار دیگر با راه، هدف و آرمان های حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش تجدید پیمان و اعلام همبستگی و وفاداری کردند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
اسلام اینقدر برای اجتماع و برای وحدت کلمه، هم تبلیغ کرده است و هم عمل کرده است؛ یعنی، روزهایی را پیش آورده است که با خود این روزها و انگیزه این روزها تحکیم وحدت می شود مثل عاشورا و اربعین ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
علی رغم حضور حدود 25 میلیون زائر حسینی(ع) در بزرگ ترین و باشکوه ترین گردهمایی جهان در راهپیمایی اربعین، رسانه های غربی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
محمدهادی صحرایی سال گذشته و در همین ایام اربعین بود که شبی با دفتر روزنامه کیهان تماس گرفتم تا احوال مطلبی که برای بازگشت اربعینیان فرستاده بودم را بگیرم ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
انتشار خبر درگذشت حسن شایان فر، مدیر دفتر پژوهش ها و مشاور فرهنگی روزنامه کیهان، موجی از ابراز همدردی و تعزیت را در میان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بر انگیخت.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
از میان مردم کسی است که خدا را تنها با زبان می پرستد (و ایمان قلبیش بسیار ضعیف است) همین که (دنیا به او رو کند و نفع و) خیری به او برسد، حالت اطمینان پیدا می کند ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
نرخ دلار برای اولین بار در بودجه بندی، از 3 هزار تومان تجاوز می کند و 3300 تومان تعیین می شود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
درحالی که عضو فراکسیون امید می گوید اصلاح طلبان احتمالاً گزینه های دیگری جز روحانی هم برای انتخابات دارند، یکی از همین نامزدهای محتمل گفت بخش اقتصادی کابینه نیازمند تغییر و ترمیم است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
موضع تهاجمی کنگره آمریکا و بیانیه فله ای 200 نماینده ما در حالی که 200 نماینده مجلس در ایران از مذاکرات 16 ماه پیش تیم مذاکره کننده تمجید و تحسین می کردند ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
یادداشت امروز را در فقدان برادر و همکار عزیزمان مرحوم حاج حسن شایان فر به مروری هر چند کوتاه - و در مواردی خاطره گونه - به گوشه ای از خصوصیات آن روح بلند اختصاص می دهیم و به جد بر این باوریم که کفاف ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
گفت: راهپیمایی 25 میلیونی زائران حسینی(ع)در اربعین را فراموش کن! گفتم: مگر این حماسه عظیم فراموش کردنی است؟ رسانه های غربی و عبری و عربی از آن وحشت کرده و لام تا کام از آن حرف نمی زنند. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه روز سامانه پیام کوتاه 30002323 * برادر عزیز ما مرحوم شایان فر در طول عمر با برکتش تا آنجا که توانست مجری فریضه امر به معروف و نهی از ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت در ارتباط با کاهش آلودگی هوای کلان شهرها را به 14 وزارتخانه و سازمان و نهاد برای اجرا ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۲    
وزیر بهداشت گفت: برخی از دستگاه های اجرایی بیماری تولید می کنند، در حالی که تأکید و اولویت ما باید بر پیشگیری و عدم ابتلا به بیماری ها باشد نه اینکه بخواهیم بیماری ها را درمان کنیم.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۲    
کشف 496 کیلوگرم مواد مخدر زاهدان - خبرنگار کیهان: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران هنگ مرزی سراوان از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله افیونی به داخل کشور آگاه شدند و در مسیرهای ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۲    
شهید سید محمد حسین نواب: بسیاری از دوستان مجذوب صدای او بودند. دعای کمیل و توسل او مسیر زندگی خیلی از افراد را عوض کرد. شب بود که به همراه چند نفر از دوستان دور هم نشسته بودیم ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۲    
فساد مقامات دولتی کره جنوبی و مالزی صدها هزار معترض را در این دو کشور به خیابان ها کشانده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۲    
درپی ممنوعیت پخش اذان در مساجد شهر اشغالی قدس، کلیساهای شهر الناصره در فلسطین اشغالی اذان پخش کردند. اسقف اعظم فلسطین نیز پخش اذان از مساجد قدس را مایه افتخار مسیحیان دانست.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۲    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در جریان دیدار با وزیر خارجه این کشور برای نخستین بار رسما خواستار تجزیه سوریه شد!
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۲    
معاون وزیر خارجه روسیه نقش بسیج مردمی و ارتش عراق در مقابله با داعش را بسیار موثرتر از آمریکا دانست.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۲    
نیروهای مسلح عراق جنوب شهر موصل را به طور کامل آزاد کردند و آماده پیشروی به سمت مرکز این شهر هستند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۲    
ارتش نیجریه در ادامه سرکوب محبان اهل بیت (س) چند روز پس از قتل عام 100 زائر راهپیمایی اربعین به مدارس، بیمارستان ها و حوزه های علمیه شیعیان یورش برده و آنها را تخریب کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۲    
شبکه خبری سی ان ان در گزارشی نوشته دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا قادر به عملی کردن وعده هایش برای خشکاندن مرداب فساد در واشنگتن نخواهد بود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۲    
هزاران تن از بومیان آمریکایی و ده ها فعال حقوق بشری آمریکا با برگزاری تجمعی اعتراضی مقابل ساختمان فرمانداری شهر آناپولیس در ایالت مریلند ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۲    
منابع امنیتی در هلند می گویند حدود 80 تروریست وابسته به داعش در خاک اروپا خود را برای اجرای عملیات تروریستی در این قاره آماده می کنند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۸    
هفتمین قسمت از برنامه مخاطب خاص با حضور سعید اسماعیلی، کارگردان نمایش میدانی نجم الثاقب و اجرای رسالت بوذری به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۲    
دلم نیامد بگویم بمان! نویسنده: مریم عرفانیان آخرین مرتبه ای که محمد می خواست به جبهه اعزام شود، گفت: - مادر دوست دارم این بار تا مسیری همراهی ام کنید. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۲    
سید محمد مشکاه الممالک اشاره: در شماره قبلی صفحه فرهنگ مقاومت به روایت زندگی شهید مدافع حرم؛ محمدحسین محمدخانی از زبان پدر و مادر و نزدیکان وی پرداختیم ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۲    
آرش فهیم حماسه الهی- انسانی پیاده روی اربعین به مقصد کربلا، مملو از ظرافت ها و ظرفیت های هنری و رسانه ای است ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۲    
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: قدیمی ترین معدن زغال سنگ شمال ایران احیا می شود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۲    
کنتور نداریم بنده یک کیوسک دار هستم که کیوسک روزنامه فروشی ام در خیابان آزادگان (24متری) اهواز قرار دارد. مهرماه امسال قبض برقی در حدود 700 هزار تومان برای بنده صادر شد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۵    
ووشوکاران ایران با کسب چهار مدال به کار خود در نخستین دوره جام جهانی تالو، پایان دادند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵    
نماینده ایران در دومین دیدار خود در گرندپری شطرنج بانوان جهان استاد بزرگ قدرتمند روسیه را متوقف کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سازمان مدیریت بحران کشور با هشدار نسبت به کاهش دمای هوا در برخی نقاط کشور تا منفی 10 درجه گفت: بر اثر سرما و مصرف زیاد احتمال افت فشار گاز وجود دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۶    
به گزارش خبرگزاری فارس ، سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی ضمن حضور در حماسه راهپیمایی اربعین در نشست اختتامیه همایش بین المللی اربعین حسینی در شهر کربلا به ایراد سخنرانی پرداخت. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۱    
مهمترین خبر سی ام آبان ماه مربوط به کمیته انضباطی شدن بانوان بسکتبالیست بود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۴    
فضل الله شیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه محور حمیل به کرمانشاه را پرحجم توصیف کرد و اظهار داشت ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۵    
راست نیست که عاشورا ابتدا و اربعین انتهای عشق باشد، جاذبه ی حسین(ع) تازه از اربعین آغاز می شود ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۰    
یک جوان سیاه پوست در تیراندازی نیروهای پلیس نیویورک آمریکا به قتل رسید.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹    
در روز پایانی یازدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان چهار نماینده سنگین وزن ایران در دو بخش دختران و پسران به دیدار رقبای خود می روند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اینکه آمریکا با تمدید تحریم های 10 ساله علیه ایران در عمل برجام را نقض کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۹    
در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان و اصحاب با وفای ایشان، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیئتهای دانشجویی از سراسر کشور بود و دانشجویان دلداده حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حضور رهبر معظم ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۹    
هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال با دیدار حساس پتروشیمی و دانشگاه آزاد پیگیری خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۴    
مشهد- ایرنا- سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی گفت: 140 کاروان امروز 30 آبان همزمان با اربعین حسینی از استانهای مختلف کشور برای تشرف به حرم مطهر امام رضا(ع) در ایام پایانی ماه صفر پیاده عازم ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۰    
مقامات شرکت بوئینگ گفتند، اگر دولت ترامپ فروش هواپیما به ایران را ممنوع سازد، این شرکت به این تصمیم احترام خواهد گذاشت.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۰    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، رودریگو دوترته رئیس جمهور فیلیپین در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از تحکم و دورویی آمریکا انتقاد کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۸    
ابوالقاسم حکیمی پور در گفت وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که آیا با شرایط فعلی اقتصاد، وعده دولت برای تک نرخی کردن ارز تا پایان سال محقق می شود ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۶    
به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، سردار حسین اشتری در خصوص آخرین اخبار بازگشت زائرین اربعین به کشور، گفت: خوشبختانه در سه مرز شلمچه ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۲    
سعید صمدی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در ارزیابی وضعیت بخش معدن، اظهار داشت: بحث هایی در مورد پرداخت تسهیلات به این بخش مطرح شد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۵    
در فاصله چهار سال مانده به برگزاری سی و دومین دوره بازی های المپیک در توکیو ژاپن، رقابت های انتخابی این بازی ها همزمان با برگزاری مسابقات گرندپری تکواندو آغاز می شود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۰    
نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: امسال جام بین المللی تختی در رده ای سنی بزرگسالان و با حضور چندین تیم قدرتمند درکشتی دنیا به صورت تیم به تیم برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۹    
شرایط تغییر رشته دانش آموزان پایه دهم از شاخه نظری به فنی وحرفه ای و بالعکس اعلام شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۹    
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس ، مراسم ختم مرضیه حدیدچی (دباغ) صبح امروز یکشنبه در مسجد جامع شهرک غرب تهران با حضور شخصیت یها سیاسی و فرهنگی برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۷    
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا سه بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به عنوان کاندیدای بهترین بازیکن سال 2016 این قاره انتخاب شدند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۳    
رژه نظامی اخیر حزب الله در شهر القصیر سوریه، موجب شد اسرائیل با درک توانمندی فراوان این حزب از طراحی نقشه ای برای تخلیه شهرک های مرزی به منظور بی حاصل گذاشتن حمله احتمالی حزب الله به این مناطق خبر ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از تامین 5هزار دستگاه اتوبوس برون شهری از مجموع 10 هزار دستگاه موجود در ناوگان جاده ای کشور خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۴    
به گفته پلیس هند، تعداد کشته های خروج قطار از ریل در ایالت "اوتارپرادش" به بیش از 100 نفر رسیده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۶    
گروه تروریستی"انصار بیت المقدس" شاخه داعش در منطقه صحرای سینای مصر یکی از شخصیت های برجسته دینی در این منطقه را که بیش از 100 سال سن داشت، به شکل بی رحمانه ای اعدام کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۲    
معاون اول رییس جمهوری به منظور شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و پیوستن به جمع دوستداران و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، دقایقی پیش وارد نجف اشرف شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۸    
محمود مشحون و علی توفیق، رئیس و دبیر فدراسیون بسکتبال به منظور حضور در اجلاس فیبا آسیا راهی لبنان می شوند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۱:۴۱    
مهاجم رئال مادرید با هت تریک برابر اتلتیکومادرید لقب برترین گلزن داربی شهر مادرید را به خود اختصاص داد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۹    
رئیس سازمان محیط زیست در حالی از افتتاح سیستم یکپارچه معاینه فنی در آینده خبر داد که سیمفا نزدیک به یک سال پیش فعالیت آزمایشی و از تیر 95 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۳:۳۳    
سرویس بین الملل - هواپیمای امداد هوایی آمریکا با چهار سرنشین روزگذشته در شمال نوادا سقوط کرد. به گزارش فانوس به نقل از فارس، یک هواپیمای امداد هوایی آمریکا روز گذشته در شمال نوادا سقوط کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۱:۱۲    
سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج حسن شایان فر، پیامی صادر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۲    
رییس جمهوری با تجلیل از ایثار و فداکاری شهید سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکام جداگانه ای امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان را به سمت جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری را به سمت فرمانده نیروی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۵    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، باشگاه الاسیر ویژه امور اسرای فلسطینی اعلام کرد رژیم صهیونیستی حدود 350 کودک زیر 18 سال را در زندان های خود زندانی کرده که در بین آنها 12 دختر نیز هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۳    
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس ، با اشاره به درگذشت حاج حسن شایان فر مدیر پژوهش های کیهان اظهار داشت: حاج حسن شایانفر ما، نام آوری گمنام بود ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۳    
گروه شبکه های اجتماعی: نسخه دیجیتال جاذبه حسینی ؛ مجموعه ای از رهنمودهای مقام معظم رهبری بین سال های 1357 تا 1390 با محوریت تبیین شخصیت حضرت زینب(س) توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۲    
سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: طبق صحبت هایی که انجام شده، قرار شده تا روز سه شنبه مطالبات بازیکنان پرداخت شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۳    
تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ حیدر علی اف آذربایجان شرکت می کنند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۹    
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، هیأت بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری ها (گروه شوراها و مدیرت امور شهری) از تاریخ 23-8-95 لغایت 22-10-95 با موضوع "بررسی عملکرد اداری و مالی شهرداری تهران" ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۳    
نزدیک به چهار سال است که عملکرد وزیر وقت راه و شهرسازی، در زمینه صنعت ساخت و ساز و مسائل مربوط به سازمان های نظام مهندسی، موجب رانت گسترده سودجویان و متخلفان ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۱    
در حالی مسئولان وزارت راه و شهرسازی بر عدم برداشت از حساب متقاضیان برای آماده سازی و محوطه سازی واحدهای مسکن مهر تاکید می کنند که رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۹    
روستای هواکسی در استان جیانگسو لقب ثروتمندترین روستای چین را از آن خود کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۷    
باند بزرگ توزیع کنندگان مواد مخدر در خیابان فداییان اسلام شناسایی و منهدم شد. ماموران از محل اختفای متهمان دستگیر شده بیش از 6 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۵    
بیست و یکمین اجلاس کمیته های المپیک کشورهای جهان آنوک که با حضور توماس باخ و ریاست شیخ احمد الفهد در قطر آغاز شده بود به کار خود خاتمه داد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۸    
نخستین قسمت از سری جدید برنامه چالشی مناظره باحضور تولیدکنندگان و نمایندگان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان تعزیرات حکومتی با موضوع "قاچاق کالا و ارز" برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۳    
با وجود اینکه هیچ اطلاع رسانی در خصوص افزایش تعرفه های برق در سال جاری از سوی مسئولان وزارت نیرو صورت نگرفته است ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۰    
رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان خشنی که در جاده های استان اصفهان، مرکزی، تهران ، قزوین و قم با ضرب و شتم رانندگان خودروهای باربری اقدام به سرقت محموله های باری آنان می کردند خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۱۲    
اقتصاد اقتصاد کلان - تسنیم نوشت:رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 14 آذر ماه لایحه بودجه سال 96 تقدیم مجلس می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طبق سیاست های کلی انتخابات برای تعیین معیارهای رجل سیاسی شورای نگهبان باید ورود کند و نیازی به مصوبه مجلس درباره این موضوع نیست.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- حسن شایانفر مشاور فرهنگی روزنامه کیهان دار فانی را وداع گفت.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۶:۳۸    
تیم ملی شیرجه کشورمان نخستین بار توانست در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مقام سومی، تاریخ ساز شود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۶:۱۱    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه نقدینگی در حال حرکت به سمت نقدشوندگی است، گفت: چنانچه نقدینگی در بازارهایی که سفته بازی در آن جذاب است وارد شود، زنگ هشدار افزایش تورم به صدا درمی آید.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۲۲:۳۵    
نوشاد عالمیان در یک دیدار نزدیک برابر بازیکن ششم جهان در تور جهانی تنیس روی میز سوئد تن به شکست داد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۴    
کوالالامپور – ایرنا – کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه در پاسخ به سئوال ایرنا در مورد شرایط نامطلوب زمین و ورزشگاه بازی تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در مالزی که در هفته پنجم رقابت های مقدماتی جام ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۵    
.jwplayer{ display: inline-block; } قم - رئیس مرکز سیمای استان ها از ساخت سریال شهید مهدی زین الدین خبر داد و گفت: زندگی شهیدان ابعاد گوناگونی دارد که باید به تصویر کشیده شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۹    
دبیر انجمن انبوه سازان استان تهران با بیان این که تا کنون حتی یک قرارداد خرید مسکن از طریق طرح مسکن قسطی هم انجام نشده است، گفت: سخت گیری های بانک مسکن در ضمانت اقساط این طرح را عقیم کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۰    
مهم نیست در چه سالی زندگی می کنیم و دنیا به چه سمت می رود، مهم این است که همچنان فاطمه و القاب دختر نبی اکرم (ص) همچنان انتخاب اول والدین برای دخترانشان است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۰۲:۳۶    
سینماپرس: سیدسعید سیدزاده تهیه کننده سینما در آستانه اربعین حسینی (ع) گفت: نگرش مدیران فرهنگی باعث شده تا در رابطه با پیاده روی عظیم اربعین حسینی (ع) هیچ گونه کار فرهنگی و هنری صورت نگیرد و قطعاً ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۸    
گروه استان ها – هرمزگان - فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران با اجرای طرحی طی 72 ساعت گذشته ، یک تن و 553 کیلو انواع مواد مخدر کشف کردند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۲:۱۴    
شرق: مدتی است که زمزمه های نگرانی کارشناسان و فعالان اقتصادی برای افزایش نرخ تورم و کاهش رشد اقتصادی به گوش می رسد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۱    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا با اشاره باج خواهی و اخاذی مدلینگ گفت: این مجرمان حرفه ای با اغفال نوجوانان و جوانان و دریافت رقم های میلیونی از کاربران تحت عنوان هزینه های عکسبرداری مدلینگ نه ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۴    
ساری-ایرنا- خط پرواز قوهای زمستان گذران به تالاب سرخرود در محمودآباد مازندران با نصب نشانگر ویژه (برد بال ) برای جلوگیری از برخورد این پرندگان با دکل برق فشار قوی ، ایمن سازی شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۹    
اهواز – ایرنا – مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی 60 دستگاه واگن به سازمان قطار شهری اهواز اختصاص داده شده که هر قطار پنج واگن دارد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۵    
اهواز – ایرنا - معاون مطالعات پایه و طرح های جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: از ابتدای مهر امسال تا 15 آبان جاری 617 میلیون متر مکعب آب وارد مخازن سدهای خوزستان شده است که نسبت به مدت ...