پنجشنبه ۰۴ خردادساعت ۱۶:۴۹May 2017 25

خبرهای روزنامه کیهان 3 دی 1395 - kayhan.ir

روزنامه کیهان 27 اسفند 1393 روزنامه کیهان 26 اسفند 1394 روزنامه کیهان 31 فروردین 1395 روزنامه کیهان 31 اردیبهشت 1395 روزنامه کیهان 31 خرداد 1395 روزنامه کیهان 30 تیر 1395 روزنامه کیهان 31 مرداد 1395 روزنامه کیهان 31 شهریور 1395 روزنامه کیهان 30 مهر 1395 روزنامه کیهان 30 آبان 1395 روزنامه کیهان 30 آذر 1395 روزنامه کیهان 30 بهمن 1395 روزنامه کیهان 27 اسفند 1395 روزنامه کیهان 1 دی 1395 روزنامه کیهان 2 دی 1395 روزنامه کیهان 3 دی 1395 روزنامه کیهان 4 دی 1395 روزنامه کیهان 5 دی 1395 روزنامه کیهان 6 دی 1395 روزنامه کیهان 7 دی 1395 روزنامه کیهان 8 دی 1395 روزنامه کیهان 9 دی 1395 روزنامه کیهان 10 دی 1395 روزنامه کیهان 11 دی 1395 روزنامه کیهان 12 دی 1395 روزنامه کیهان 13 دی 1395 روزنامه کیهان 14 دی 1395 روزنامه کیهان 15 دی 1395 روزنامه کیهان 16 دی 1395 روزنامه کیهان 17 دی 1395 روزنامه کیهان 18 دی 1395 روزنامه کیهان 19 دی 1395 روزنامه کیهان 20 دی 1395 روزنامه کیهان 21 دی 1395 روزنامه کیهان 22 دی 1395 روزنامه کیهان 23 دی 1395 روزنامه کیهان 24 دی 1395 روزنامه کیهان 25 دی 1395 روزنامه کیهان 26 دی 1395 روزنامه کیهان 27 دی 1395 روزنامه کیهان 28 دی 1395 روزنامه کیهان 29 دی 1395 روزنامه کیهان 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 18درصد مردان و 32 درصد زنان مازندران مبتلا به چاقی هستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
انتصاب دوباره مدیران نجومی به جای برخورد با تخلفات آنها! آیا سپردن مسئولیت های جدید، همان برخورد مورد انتظار مردم با مدیران نجومی است؟ ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۴    
یک هنرمند موسیقیدان ایتالیایی با حضور در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۴    
کجای اعتراف ظریف به اشتباه در اعتماد به آمریکا محرمانه است که حامیان دولت می گویند محرمانه بود و نباید منتشر می شد؟!
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۴    
پایگاه آمریکایی هافینگتون پست طی گزارشی تصریح کرد: سلیمانی از سال 2014 در میدان های مختلف نبرد در خاورمیانه حضور داشته و با به تصویر کشیدن حضور خود این ایده را تقویت کرده است که ایران- نه آمریکا و ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۴    
پیکر مطهر شهید محمد عیسی محمدی از شهدای مدافع حرم بر فراز دستان مردم سمنان تشییع و در گلزار شهدای سمنان به خاک سپرده شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۰۴    
رژیم آل خلیفه برای بیست و هشتمین هفته متوالی از برگزاری نماز جمعه در منطقه الدراز جلوگیری کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۰۴    
رسانه های خارجی از کشته و مفقود شدن 90 نفر بر اثر غرق شدن قایق حامل پناهجویان در سواحل ایتالیا خبر دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۰۴    
استاد درس خارج حوزه گفت: دین به ما گفته است که فراگیری علم لازم است، اگر بخواهیم جاهلیت را به عقلانیت تبدیل کنیم، تنها راهش فرهنگ و علم است، لذا فراگیری علم را واجب کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۸    
آن روز که در ایران تصمیمی استراتژیک در مقابله با تهاجم جهانی و منطقه ای علیه سوریه گرفته شد، این تصمیم و اقدامات گسترده و دنباله دار ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۸    
گفت: تازه چه خبر؟! گفتم: ترامپ از انتخاب جان بولتون برای وزارت خارجه آمریکا پشیمان شده است. گفت: چرا؟! حتما به خاطر سوابق سوئی که جان بولتون در جنگ افروزی و فساد اخلاقی و مالی داشته؟ ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۸    
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه روز سامانه پیام کوتاه 30002323 * اگرچه اعتراف دیرهنگام آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان به اشتباه بودن اعتماد به آمریکا قابل تقدیر بوده و ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تلویحاً تأیید کرد مطالب نقل شده از وزیر خارجه در جلسه این کمیسیون درست است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۸    
اوضاع اقتصادی ترکیه (متحد سیاسی اروپا در منطقه) بحرانی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۸    
درماندگی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره جشن مردم حلب پرسش های خبرنگاران از سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره واقعیت افکار عمومی در شهر حلب و کتمان جشن و شادمانی مردم، این سخنگو را منفعل کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
دو نظامی ترکیه ای در شمال سوریه به دست گروه تروریستی داعش زنده زنده در آتش سوزانده شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
در شرایطی که کیفیت هوای پایتخت طی دو روز گذشته برای همه افراد در شرایط ناسالم قرار داشت، امروز نیز به علت وضعیت پایداری آلودگی هوا، برخی مدارس استان تهران تعطیل است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
یک زندانی سیاهپوست آمریکایی که 31 سال اشتباهی در زندان بود، برای دریافت غرامت شکایت کرد، اما دادگاه حکم پرداخت 75 دلار غرامت را صادر کرد!
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آمریکا و دیگر حامیان تروریست ها در جنگ حلب با صرف صدها میلیارد دلار و ده ها هزار تن اسلحه و مهمات تا آخرین لحظه از تروریست ها حمایت کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
یکی از نمایندگان پیشین شیعه مجلس کویت به اتهام اهانت به عربستان به 11 سال حبس محکوم شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
سالها اعتراض مردم ژاپن نسبت به اشغال هزاران هکتار از زمین های این کشور توسط ارتش آمریکا، سرانجام نتیجه داد و ایالات متحده بالاخره مجبور شد بخشی از این زمین ها را به ژاپنی ها بازگرداند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
یکی از مسافران شرکت هواپیمایی جت بلو به دلیل اظهارات خشمگینانه به دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، از هواپیما اخراج شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
گفته می شود جان بولتون جمهوریخواه افراطی و حامی پرو پا قرص گروه های تروریستی در منطقه غرب آسیا به خاطر سبیل های برس مانندش از پست وزارت امورخارجه دولت ترامپ جا مانده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
یک روزنامه آلمانی با اشاره به حملات تروریستی زیادی که در سال 2016 در آلمان به وقوع پیوسته است، سال جاری میلادی را در آلمان سال ترور و وحشت نامیده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
قطعنامه ای که خواستار پایان یافتن شهرک سازی رژیم صهیونیستی بود به رغم تلاش های ترامپ بار دیگر به میز شورای امنیت بازگشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: اختلاف های خانوادگی داماد با خانواده همسرش 10 کشته و پنج زخمی برجا گذاشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
پرونده بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی که پیش تر حکم اعدامش در دیوان عالی کشور تأیید شده، به شعبه 15 دادگاه انقلاب بازگشته است تا روند اجرای حکم را طی کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
همزمان با پیروزی قطعی ارتش سوریه در حلب و اخراج آخرین تروریست های باقی مانده در این شهر، ساکنان این شهر با آمدن به خیابان ها و برپایی جشن و شادی، حمایتشان را از ارتش سوریه و مقاومت اعلام کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران جزئیات جالبی از پشت پرده حمله آل خلیفه به منزل رهبر شیعیان بحرین بیان کرده و گفته، هدف اصلی آل خلیفه از این حمله، تست زدن واکنش مردم بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
پس از گذشت چندین ساعت از گروگان گیری حدود 128 نفر از خدمه و مسافران هواپیمای لیبیایی توسط دو تروریست در فرودگاه کشور مالت، همه سرنشینان آن آزاد شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
روزنامه گاردین برای چندمین بار با انتشار گزارشی دولت انگلیس را به همدستی با آل سعود در کشتار مردم بی دفاع یمن محکوم کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
سازمان ملل متحد رژیم صهیونیستی را ملزم به پرداخت حدود یک میلیارد دلار غرامت به لبنان به علت آلوده کردن آب های ساحلی این کشور کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
کشف 478 کیلوگرم تریاک سرویس شهرستان ها: طی دو عملیات پلیس استان کرمان، 478 کیلوگرم مواد مخدر در رودبار جنوب و بم کشف و ضبط شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
سازمانهای به اصطلاح حقوق بشر و شورای امنیت و عفو بین الملل و دیگران همّ خود را صرف محکوم نمودن اسلام و ایران نموده اند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
امام جمعه قم با بیان اینکه 9 دی سالروز نمایش هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه ای سهمگین بود، گفت: قیام یکپارچه ملت در این روز برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
سامانه های پدافندی ارتش، یک فروند کواد کوپتر را در آسمان تهران هدف قرار دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن اشاره به اهمیت نبردهای سایبری که می تواند آسیبهای زیادی وارد کند به اهمیت آن در جهان امروز پرداخت و تاکید کرد که ما در این زمینه تخصص لازم را داریم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
رئیس دستگاه قضا با تاکید بر ضرورت تسری نگاه توحیدی به سیاست خارجی گفت: نگاه کسانی که تمام هم و ذهن و فکرشان این است که با یک کشور قدرتمند ارتباط بگیرند، توحیدی نیست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
امام جمعه موقت تهران گفت: نقض برجام قابل پیش بینی بود و مقام معظم رهبری نیز از روز نخست با صدای رسا اعلام فرمودند ما به طرف مقابل بدبین هستیم و آمریکا عهدشکن است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
افتخاری: سلطانی فر گفت به منصوریان فرصت دهید مدیرعامل استقلال می گوید هیچ مذاکره ای با مربیان داخلی و خارجی برای جایگزینی منصوریان صورت نگرفته است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
یک استاد اقتصاد گفت: رشد اقتصادی 7/4 درصدی در نیمه نخست امسال غیرواقعی است و دولت آماری باورنکردنی به مردم ارائه می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام تختی و جام جهانی در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران عنوان قهرمانی نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر را به خود اختصاص داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
سه شنبه گذشته اولین جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با فساد در فوتبال ایران تشکیل شد، در این جلسه که با حضور مسئولان نهادهای نظارتی و دستگاه های مسئول برگزار شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
آیت الله بهجت(ره): ذکر الله که حدی ندارد، اعم از ذکر قلبی و لسانی، بلکه اعم از ذکر بدنی است. چون تمام طاعات و همه آنچه مرضی خداست، ذکر الله است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
دبیر انجمن سازندگان قطعات خودرو گفت: پژو به تولید مشترک قطعات های تک و استراتژیک محصولات جدید تمایلی ندارد و جلسات با این شرکت مورد رضایت نیست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمارهای اقتصادی با واقعیت زندگی مردم سازگار نیست گفت: سفره های مردم کوچکتر شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
مشاور رئیس کل گمرک ایران گفت: ورود کالا تحت عنوان ته لنجی قانونی نیست و گمرک آمار آن را ندارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
فعالان اقتصادی و اعضای اتاق های بازرگانی سراسر کشور با اشاره به تمدید قانون داماتو و بدون نتیجه یا کم اثر بودن نقش برجام و تمدید تحریم ها بر اقتصاد کشور تاکید کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل عدم پایبندی دولت به تعهدات خود برخی پیمانکاران پروژه های عمرانی برای پرداخت حقوق نیروها ماشین آلات خود را می فروشند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
رئیس کنفدراسیون صادرات گفت: از 20 درصد پیش بینی افزایش صادرات غیرنفتی در امسال فقط چهاردرصد محقق شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
یکی از چهره های طنز تلویزیونی به دلیل برگزاری مهمانی غیراخلاقی در منزل خود، بازداشت شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
هنگامی که به انسان نعمت می بخشیم، (از حق) روی می گرداند و متکبرانه دور می شود، و هنگامی که (کمترین) بدی به او می رسد، (از همه چیز) مأیوس می گردد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، مردم این شهر مقدس دیروز از کاروان نمادین ورود آن حضرت استقبال باشکوهی کرده و مرقد مطهر کریمه اهل بیت(ع) را گلباران کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
محصولات گلخانه ای، انار، کلزا و زعفران باغداران و کشاورزان قاین در اثر سرمای شدید آذرماه بیش از 50 میلیارد ریال خسارت دید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: درحال حاضر 12 هزار زندانی در خوزستان داریم که 11 هزار و 600 نفر از این تعداد بیکار بوده اند که اگر اشتغال برای آنها وجود داشت اکنون زندان های استان خالی بودند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
* محمدمهدی رشادتی امام جعفرصادق(ع) فرمود: القلب حرم الله فلا تسکن حرم الله غیرالله- دل حرم خداست پس جز خدا را در حرم خدا جای مده (میزان الحکمه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
مبارزات آیت الله کاشانی آیت الله کاشانی یک مرد نابغه، مجاهد، بلنداندیش و بزرگوار بود که اصلاً به عقیده من غیب گویی و پیش گویی می کرده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
ایرج نظافتی یار مهربان دیروز، امروز اما گاه چندان هم مهربان نیست! چرا که می تواند بر اعتقادات و باورهای جوان و نوجوان اثرات منفی و مخربی بگذارد که در بلند مدت بسا جبران ناپذیر است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
فرماندار تبریز گفت: با اجرای طرح حذف مناطق حاشیه نشینی و بافت ناپایدار شهری 4500 هکتار فضای سبز در تبریز ایجاد می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
ما در زندگی اجتماعی گاه دچار اختلاف می شویم و روابط میان ما و دیگران به تباهی و تیرگی می کشد. آتش اختلاف آرامش و آسایش را از ما سلب می کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
به نزدیکی های توپخانه (میدان امام خمینی(ره) که رسیدیم، عینک دودی کاملا ماتی به من دادند، گفتم: من عینکی نیستم گفتند: عجب دیوانه ای است این.. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
رسول خدا (ص)می فرمایند: ادّبنی ربّی اربعین سنه ثم قال: انک لعلی خلق عظیم. (خداوند مرا تادیب کرده و ادبم را نیکو ساخته است ،آنگاه فرموده تو دارای اخلاق عظیم هستی؛ میزان الحکمه،ج 1 ص 78) ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
بدنبال بارش زود هنگام برف و یخبندان در مازندران و خسارات سنگین به باغداران، روند تبدیل باغ های این استان به شالیزار روبه افزایش است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
پیامبر گرامی (ص) هنگام مرگ جوانی، کنار بستر او حضور یافتند، و به جوان فرمودند: بگو: لااله الا الله زبان جوان بند آمد، چند بار تکرار کرد ولی زبان او به این ذکر باز نشد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
(بدان ای سالک راه خدا!) در پرسشی از محضر آیت الله بهجت(ره) پرسیدند: آیا در مسیر خودسازی نیاز به استاد است؟ ایشان در پاسخ فرمودند: استاد تو علم توست؛ به آنچه می دانی عمل کن ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
انسان در محضر خدا است؛ زیرا همه هستی در محضر اوست و هیچ چیز از او نهان نیست و حتی نسبت به چیزهایی که به اصطلاح جزو ضمیر ناخودآگاه انسان است نه تنها اطلاع بلکه آگاهی و علم دارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
رئیس اداره هواشناسی بردسکن یکی از علل و موانع بارش باران ها در این شهرستان را وجود کویر نمک عنوان کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
پرسش: از منظر آموزه های وحیانی وظایف پدر و مادر نسبت به فرزندان و بالعکس وظایف فرزندان نسبت به والدین چگونه است و آیا مسئله عاق طرفینی است؟ پاسخ: ...