سه شنبه ۲۳ مردادساعت ۲۰:۴۶Aug 2018 14

خبرهای روزنامه کیهان 6 دی 1395 - kayhan.ir

روزنامه کیهان 27 اسفند 1393 روزنامه کیهان 26 اسفند 1394 روزنامه کیهان 31 فروردین 1395 روزنامه کیهان 31 اردیبهشت 1395 روزنامه کیهان 31 خرداد 1395 روزنامه کیهان 30 تیر 1395 روزنامه کیهان 31 مرداد 1395 روزنامه کیهان 31 شهریور 1395 روزنامه کیهان 30 مهر 1395 روزنامه کیهان 30 آبان 1395 روزنامه کیهان 30 آذر 1395 روزنامه کیهان 30 بهمن 1395 روزنامه کیهان 27 اسفند 1395 روزنامه کیهان 1 دی 1395 روزنامه کیهان 2 دی 1395 روزنامه کیهان 3 دی 1395 روزنامه کیهان 4 دی 1395 روزنامه کیهان 5 دی 1395 روزنامه کیهان 6 دی 1395 روزنامه کیهان 7 دی 1395 روزنامه کیهان 8 دی 1395 روزنامه کیهان 9 دی 1395 روزنامه کیهان 10 دی 1395 روزنامه کیهان 11 دی 1395 روزنامه کیهان 12 دی 1395 روزنامه کیهان 13 دی 1395 روزنامه کیهان 14 دی 1395 روزنامه کیهان 15 دی 1395 روزنامه کیهان 16 دی 1395 روزنامه کیهان 17 دی 1395 روزنامه کیهان 18 دی 1395 روزنامه کیهان 19 دی 1395 روزنامه کیهان 20 دی 1395 روزنامه کیهان 21 دی 1395 روزنامه کیهان 22 دی 1395 روزنامه کیهان 23 دی 1395 روزنامه کیهان 24 دی 1395 روزنامه کیهان 25 دی 1395 روزنامه کیهان 26 دی 1395 روزنامه کیهان 27 دی 1395 روزنامه کیهان 28 دی 1395 روزنامه کیهان 29 دی 1395 روزنامه کیهان 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه روز سامانه پیام کوتاه 30002323 * دولت طاقت انتقاد منتقدان دلسوز و مردمی را نداشت و واکنش های تند و غیرحرفه ای نشان می داد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه پیشران هسته ای در مراحل اولیه کار است، گفت: با توجه به ظرفیت هایی که ما در کشورمان داریم این امر، شدنی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید و کاهش 4 تا 7 درجه ای دما در شمال شرق طی امروز خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
معدوم سازی 120 هزار مرغ بیمار بناب- خبرنگار کیهان: فرماندار بناب از معدوم ساختن 120 هزار قطعه مرغ به دلیل ابتلا به بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در این شهر خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
با وجود آنکه پس از مطرح شدن فیشهای نجومی، بستن راه های سوءاستفاده از قانون به مطالبه عمومی تبدیل شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
وقتی که اشراف - به قول خودشان - و اعیان و متمکنین و یال و کوپالدارها متصدی امور یک کشور شدند، قهراً اینها مردم را به حساب نمی آورند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
پژمان کریمی سال پیش بود. پنج رسانه داخلی و رادیو فارسی زبان فرانسه، همزمان به بهانه سالگرد مرگ غلامحسین ساعدی – نویسنده عضو شورای به اصطلاح ملی مقاومت منافقین – به تعریف و تمجید از او مشغول ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
فیلم مستند بهار را تو روایت کن با روایت محاصره و آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا، امشب از شبکه مستند سیما پخش می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
امام علی(ع): دعوایی نسبت به یکی از احکام اجتماعی نزد عالمی می برند که با رأی خود حکمی صادر می کند. پس همان دعوا را نزد دیگری می برند که او درست برخلاف رأی اولی حکم می دهد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
آیت الله حق شناس(ره): چرا ما از موت بدمان می آید؟ چون دنیا را از هر جهت آبادان کردیم اما آخرتمان خراب است. برای ساختمان آخرت کاری نکردیم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
پس از کش و قوس های فراوان برای احیای انجمن منحله روزنامه نگاران و وعده های خلاف قانون برخی مسئولان برای احیای این انجمن بدسابقه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
مهره دستگیر شده سفارت انگلیس در فتنه 88، به وارونه نمایی واقعیت های سیاسی و اقتصادی پرداخت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
گفت: چه خبر؟! گفتم: قیمت دلار از 4 هزارتومان هم بالاتر رفته. گفت: خب که چی؟! چه عیبی داره؟ رشد کرده! گفتم: قرار بود ارزش پول ملی بالا برود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۳    
خواهر "مولود آلتین تاش" قاتل سفیر روسیه در آنکارا گفت که خانواده اش از اقدام فرزندشان احساس ننگ می کنند و هرگز نمی خواهند جسد وی را برای دفن تحویل بگیرند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
27 دی جلسه میانجیگری ایران و عربستان در سوئیس جلسه میانجیگری بین دو فدراسیون فوتبال ایران و عربستان 27 دی ماه در سوئیس برگزار می شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به همکاران خود در پشت درهای بسته گفت، دنیا به صورت ما تف انداخت، اما با واکنش تند ما مواجه خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
وزیر ورزش و جوانان می گوید معاونت همگانی از این وزارتخانه برچیده نمی شود. گزیده ای از تازه ترین صحبت های مسعود سلطانی فر در ادامه می آید: ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
فیفا برای ارسال مدارک لازم برای میزبانی جام جهانی 2020 فوتسال تا 30 دسامبر (10 دی) به فدراسیون ها فرصت داده و به جز ایران چهار کشور ژاپن، لیتوانی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
فرمانده آمریکایی نیروهای ائتلاف بین المللی ضدداعش ، در عراق و سوریه طی اظهاراتی، اعلام کرد که نیروهای بسیج مردمی (حشد الشعبی) کارنامه خوبی در مبارزه با داعش داشته اند و پیشروی آنها فراتر از انتظار ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پارسال 3 میلیارد دلار قاچاق و 3 میلیارد دلار واردات در مقابل یک میلیارد دلار صادرات در مناطق آزاد صورت گرفته یعنی نسبت صادرات به جمع واردات و قاچاق یک ششم بوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
یک روزنامه فرامنطقه ای طی تحلیلی از شرایط جاری در منطقه غرب آسیا، نوشت که ترکیه با تغییر تدریجی موضع خود نسبت به سوریه و نزدیکی به روسیه و ایران، رژیم آل سعود و ملک سلمان را سرخورده و نگران کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
فرانسه دیلی میل: شهرهای مختلف جهان به ویژه در اروپا سطح آماده باش امنیتی خود را با توجه به احتمال حملات خرابکارانه و تروریستی به شدت افزایش داده اند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
یک مقام امنیتی سابق رژیم صهیونیستی اعتراف کرد تمام سناریوهای اسرائیل برای شکست دادن حزب الله با بن بست مواجه شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
سازمان ملل اعلام کرده بیش از 12 هزار عراقی در درگیری ها، انفجارها و خشونت های سال 2016 در عراق جان خود را از دست داده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
یک تحلیلگر برجسته انگلیسی طی یادداشتی درباره تحولات جاری سوریه، نوشت، آینده منطقه توسط ایران و روسیه و مذهب تشیع رقم خواهد خورد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
مجید فریدفر اول آذر ماه سال 1335 متولد شد و چند سال بعد، حرکات آکروباتیک را پیش پدرش یاد می گیرد و خیلی زود در این کار پیشرفت می کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
یک جوان فارغ التحصیل مهندسی کشاورزی توانسته با استفاده از علم روز کشاورزی موفقیت های زیادی به دست آورده و برای 8 نفر هم اشتغالزایی کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: اگر واردات کالای مشابه کالای داخلی انجام شود و بخواهیم به واردکننده چنین کالایی معافیت بدهیم، جای بحث دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۵    
سرویس اقتصادی- همچون اظهارات سخنگوی دولت که ادعای رشد 7/4 درصدی رئیس جمهور را رد کرد، بررسی وضعیت معیشت مردم هم نشان می دهد آنچه جیب مردم از رشد اقتصادی درک کرده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۶    
تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام قهرمان لیگ برتر بسکتبال در نیم فصل شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۵    
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی هم اکنون در حال برگزاری است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۵    
* کریم خلیل زاده دشنام، ناسزا و فحش دادن در اسلام حرام و گناه است. اینکه نام کسی را به زشتی ببرند و عیب کسی را برشمارند و با عناوین و القاب زشت و بد به کسی ناسزا بگویند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۵    
یکی از بزرگان حوزه نقل می کرد: شخصی از تجّار خیّر در رابطه با تهیه مسکن برای علامه طباطبایی(ره) مبلغ دویست هزار تومان توسط من برای ایشان فرستاد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۵    
باید شیطان ها را بشناسید، تا نشناسید نمی توانید از خودتان دفاع کنید، شیطان خودتان را بشناسید، شیطان باطن خودتان را بشناسید، شیطان های خارجی را هم بشناسید تا بتوانید با آنها جهاد کنید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۵    
امام جواد(ع) نقل می کند که یکی از یاران و دوستان نزد آن حضرت آمد و خیلی خوشحال و سرحال بود. امام جواد(ع) علت خوشحالی را پرسید! و او گفت: کارهایی را انجام داده ام که مرا شاد و خوشحال ساخته است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۵    
قال النبی(ص) للامام علی(ع): ... فی ولایتک یاعلی... من لقی الله عزوجل بغیر ولایتک فقد حبط عمله. پیامبر گرامی اسلام(ص) خطاب به امام علی(ع) فرمود: ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۵    
پرسش: مفهوم حبط و تکفیر را توضیح داده و چگونگی حبط اعمال مؤمنین و کفار را بیان فرمایید. پاسخ: کلمه حبط به معنای باطل شدن عمل، و از تاثیر افتادن آن است، و در قرآن هم جز به عمل نسبت داده نشده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۵    
هر کسی دوست دارد بر ثروت خودش بیفزاید. از نظر عده ای راه ربوی باعث افزایش می شود؛ در حالی که از نظر خداوند این راه باعث کاهش ثروت و از دست رفتن اصل سرمایه می شود و رباخوار و نزولخوار در نهایت چون به ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۵    
یک متخصص جراحی فک و صورت گفت: دندان عقل به آخرین دندان در هر قوس فکی گفته می شود که بین 18 تا 25 سالگی در دهان می روید. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۵    
یک متخصص نوزادان با اشاره به این که رزئولا سرخچه نیست، توضیحاتی درباره این بیماری داد. دکتر ناهید مسعودپور به ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۵    
اگر چند شب پشت سر هم خواب کافی نداشته باشید، احساس خستگی و بی حوصلگی چیز چندان عجیبی نخواهد بود. اما اگر به اندازه کافی در طول شبانه روز استراحت می کنید و باز هم خستگی دارید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۵    
از شاخصه های مهم توسعه یافتگی هر جامعه، سرانه مطالعه و میزان تولید و مصرف اطلاعات و کالاهای فرهنگی در آن جامعه است. کتاب بهترین وسیله انتقال ادبی از نسلی به نسل دیگر است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۵    
گروه گزارش ماجرا از یک نشست خبری شروع شد، درحالی که مردم در تهران و برخی شهرهای بزرگ در پای صندوق های رای بودند یکی از سران فتنه طی مصاحبه ای با خبرنگاران داخلی و خارجی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۲    
یک سایت لهستانی نوشت که مربی بلغارستانی یک گام تا قبول سرمربی گری تیم ملی والیبال ایران فاصله دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۵    
هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی خارج از خانه تیم گسترش فولاد تبریز پیگیری شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۱    
دهیار روستای هاره آمل که برای خارج کردن اسناد دهیاری از میان شعله های آتش دچار سوختگی شده بود بعد از ظهر امروز درگذشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۹    
شورای فنی کشتی فرنگی در جلسه روز گذشته با انتقاد از نتایج ضعیف فرنگی کاران ایران در مسابقات جهانی مجارستان، به سرمربی تیم ملی اولتیماتوم داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۸    
آی اسپورت- منصوریان هنوز لیست ورود و خروج خود را به صورت مکتوب در اختیار مدیران استقلال قرار نداده، اما در صحبت های شفاهی اعلام کرده که خواستار چه بازیکنانی شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۰    
رئیس پلیس راهور تهران در رابطه با این طرح گفت: این طرح از دیروز آغاز شده و بر اساس آن با تمامی خودروهای شخصی و غیرمجاز که وارد پایانه های مسافربری شده برابر قانون برخورد خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۲    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل القدر حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدکاظم حسینی میانجی را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۱    
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف 14 عدد شمش طلا ی قاچاق در روزهای گذشته در مرزهای پیرانشهر خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۷    
رئیس قوه قضائیه گفت: پرونده فتنه 88 همچنان باز است و باید رسیدگی شود چراکه هنوز عده ای به خودشان نیامده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۰    
سرویس اجتماعی - با وجود بارش باران که از شب گذشته آغاز شده و هم چنان نیز در حال باریدن است، ولی شاخص های آلودگی هوای سازمان کنترل کیفیت هوا از آلوده بودن هوای شهر تهران خبر می دهد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۱    
یک مرد تایلندی 42 ساله بخاطر داشتن پایی به اندازه پای فیل، توجه رسانه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۹    
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بعد از کسب کرسی ریاست فدراسیون دوچرخه سواری از برنامه های خود و بازنگری در خصوص آینده سیاست های کاری اش در این فدراسیون خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۹    
نمایندگان مجلس دولت را مکلف به راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا با امکان دسترسی عموم مردم به آن کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۲    
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، آیین رونمایی از تمبر یادبود سردار شهید حسین همدانی و تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم شهید مهدی نوروزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۰    
معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مبلغ دینی باید در متن زندگی مردم حضور داشته باشد، گفت: مبلغان باید به مسائل جامعه که مردم با آن درگیر هستند آشنا باشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۰    
روزنامه گاردین از کشف 44 مورد اتهام فساد مالی در قراردادهای وزارت دفاع انگلیس از سال 2011 تاکنون خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۱    
هدایت الله خادمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به تصویب ماده 53 برنامه ششم توسعه مبنی بر نرخ گذاری خوراک گاز واحدهای پتروشیمی گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۰    
حجت الاسلام احمد سالک عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس ، با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز یکشنبه 5 دی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۵    
رییس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه برابر قانون موجود مشمولان دارای افسردگی از سربازی معاف نمی شوند گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۶    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: سؤال از وزیر آموزش وپرورش درمورد اقدامات صورت گرفته در خصوص احقاق حقوق فرهنگیان و برخورد با متخلفین در رابطه با صندوق ذخیره فرهنگیان به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۵    
به گزارش خبرگزاری بین المللی کاسپین ، محمود اسلامیان صبح امروز در حاشیه همایش امنیت غذایی، سلامت و توسعه که در سالن وزارت کار برگزار شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۴    
تهران - ایرنا - شمار بسیار زیادی از شیعیان نیجریه ضمن تاکید بر لزوم اجرای حکم آزادی شیخ زکزاکی رهبر عالیقدر شیعیان این کشور و نیز همسر وی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۰    
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس ، محمود واعظی در حاشیه آیین رونمایی از تمبر یادبود سردار سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۱    
ایرج رهبر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، در پاسخ به این سؤال که نشانه هایی از بالا رفتن هزینه های ساخت و ساز دیده می شود که در شرایط رکودی نمی تواند مناسب بخش مسکن باشد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از اعطای وام 10 میلیون تومانی برای خرید موتورسیکلت برقی به منظور جلوگیری از آلودگی هوا خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۹    
جسد شاندلون در نزدیکی شهر آندن در منطقه آردن بلژیک پیدا شده که تقریبا 140 کیلومتر با دفتر کار وی در آژانس تدارکات و حمایت ناتو در لوکزامبورگ فاصله دارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۰    
آنچه مشخص است این است که تعطیلی سه رسانه فارسی معارض خبری – سرگرمی – مذهبی، که هر سه نیز فعالیت خود را با کلیدواژه مشترک مشکلات مالی متوقف کرده اند، بی ارتباط با مشکلات مالی اتحادیه اروپا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۹    
معاون مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه "هیچ برنامه ای برای حذف کارت سوخت ابلاغ نشده است" ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۸    
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: اقدام اخیر نیروهای امنیتی بحرین در یورش مجدد به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم با هدف دستگیری این روحانی برجسته شیعه و اجرای ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۶    
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین گفت:باید فرصت عربده کشی و گردن کشی سیاسی را از رژیم نامشروع تروریستی اسراییل و حامی تروریست های تکفیری در منطقه سلب کرد
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۵    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، اندیشکده آمریکایی امریکن اینترپرایز در گزارشی تحت عنوان روسیه و ایران بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده اند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: امسال تعداد مراجعات به مراکز درمانی پس از بارش های پاییزی در اهواز هشتاد و هشت درصد کاهش داشته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۴    
با وجود تغییر زمان مسابقات کاپ آسیا و همزمانی تقریبی این رقابت ها با تورنمنت بین المللی لهستان، فدراسیون بسکتبال همچنان پیگیر اعزام تیم ملی به این تورنمنت است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۲    
پکن - ایرنا - به رغم تشویق و ترغیب دولت مرکزی و دولت های محلی در چین برای داشتن فرزند دوم، بیش از نیمی از خانوارها در این کشور گفته اند که مایل به داشتن فرزند دوم نیستند که یکی از اصلی ترین دلیل این ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰    
سردار غیب پرور گفت: دشمنان نظام اسلامی با حربه نخ نمای اختلاف افکنی در فتنه 1388 به دنبال برانداری جمهوری اسلامی ایران بودند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تشریح محورهای دیدار شب گذشته کمیسیون متبوع خود با وزیر امورخارجه گفت : انتشار اخبار داخلی کمیسیون امنیت خارج از ضوابط مصوب بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۳    
اراک - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: تلفات پرندگان مهاجر و آبرزی بر اثر آنفلوآنزای فوق حاد در تالاب میقان اراک به یکهزار و 22 قطعه رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۷    
پایگاه ویکیلیکس از کمک گرفتن رژیم آل خلیفه در بحرین از سازمان جاسوسی موساد برای سرکوب انقلاب 14 فوریه بحرین پرده برداشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۶    
معاون رئیس تیم انتقالی دونالد ترامپ ادعا کرد که ترامپ پس از آغاز رسمی فعالیتش اکثر دستورات اجرایی باراک اوباما را لغو خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۲    
آفتاب یزد رضا بردستانی: جهانگیری طی تذکری جدی...، ترکان در انتقادی بی پرده...، وزیر بهداشت در سخنانی تند...، وزیر رفاه در پاسخ به...، نعمت زاده در واکنش به انتقادات.. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۰    
رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 7 از دقایقی پیش با رمز یا قمر بنی هاشم (ع) آغاز شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۶    
نایب رئیس مجلس با رد تاثیر پارازیت ها بر سلامت افراد، گفت:اگر مسئولان ادعای تازه ای در این باره دارند، در کمیسیون بهداشت حاضر و مستندات خود را ارایه دهند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۰    
شهروندان مصری ضمن به آتش کشیدن پرچم اسرائیل، از موضع کشورشان در شورای امنیت که پیش نویس قطعنامه محکومیت و توقف شهرک سازی را پس گرفته بود، انتقاد کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۱    
پس از انجام رأی گیری حسن یزدانی قهرمان المپیک بعنوان برترین آزادکاران ایران در سال 95 انتخاب شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۳    
استاندار چهار محال و بختیاری گفت: با تعطیلی اداری روزهای پنجشنبه مخالفم چراکه به صلاح مردم نیست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۰۱    
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: برخی از وزنه برداران المپیکی در فهرست مسابقات قهرمانی آسیا قرار ندارند، بنابراین نمی خواهیم آن ها را تا مسابقات قهرمانی جهان در اردو نگهداریم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۳    
وزیر صنعت با بیان این که حقوق های نجومی اولویت اصلی کشور نیست کل ماجرا را به 2میلیارد حقوق گرفته شده توسط برخی مدیران محدود کرد و گفت : آیا کشور گیر این 2 میلیارد تومان است؟