جمعه ۳۰ تیرساعت ۱۳:۲۳Jul 2017 21

خبرهای روزنامه کیهان 13 دی 1395 - kayhan.ir

روزنامه کیهان 27 اسفند 1393 روزنامه کیهان 26 اسفند 1394 روزنامه کیهان 31 فروردین 1395 روزنامه کیهان 31 اردیبهشت 1395 روزنامه کیهان 31 خرداد 1395 روزنامه کیهان 30 تیر 1395 روزنامه کیهان 31 مرداد 1395 روزنامه کیهان 31 شهریور 1395 روزنامه کیهان 30 مهر 1395 روزنامه کیهان 30 آبان 1395 روزنامه کیهان 30 آذر 1395 روزنامه کیهان 30 بهمن 1395 روزنامه کیهان 27 اسفند 1395 روزنامه کیهان 1 دی 1395 روزنامه کیهان 2 دی 1395 روزنامه کیهان 3 دی 1395 روزنامه کیهان 4 دی 1395 روزنامه کیهان 5 دی 1395 روزنامه کیهان 6 دی 1395 روزنامه کیهان 7 دی 1395 روزنامه کیهان 8 دی 1395 روزنامه کیهان 9 دی 1395 روزنامه کیهان 10 دی 1395 روزنامه کیهان 11 دی 1395 روزنامه کیهان 12 دی 1395 روزنامه کیهان 13 دی 1395 روزنامه کیهان 14 دی 1395 روزنامه کیهان 15 دی 1395 روزنامه کیهان 16 دی 1395 روزنامه کیهان 17 دی 1395 روزنامه کیهان 18 دی 1395 روزنامه کیهان 19 دی 1395 روزنامه کیهان 20 دی 1395 روزنامه کیهان 21 دی 1395 روزنامه کیهان 22 دی 1395 روزنامه کیهان 23 دی 1395 روزنامه کیهان 24 دی 1395 روزنامه کیهان 25 دی 1395 روزنامه کیهان 26 دی 1395 روزنامه کیهان 27 دی 1395 روزنامه کیهان 28 دی 1395 روزنامه کیهان 29 دی 1395 روزنامه کیهان 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۸    
اعضای تیم اقتصادی دولت خلاف منطق اجماع و هم افزایی برای بهبود وضعیت، درگیر اختلافات متعدد هستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۱۸    
بازرس انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشور گفت: دولت به تعهد خود برای بیمه کارگران ساختمانی عمل نکرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۴۸    
بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی با صدور بیانیه ای اعلام کردند انتقال بیمه های درمانی از وزارت تعاون به وزارت بهداشت نتیجه ای جز تامین حداکثری منافع ارائه دهندگان خدمت و تضییع ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۱۸    
هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال امروز با شش دیدار پیگیری می شود و دیدار دو تیم سایپا و پیکان در تهران از حساسیت خاصی برای دو تیم برخوردار است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۸    
فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: عاملان شهادت دو مرزبان در مرزهای شرقی این استان در شهرستان تایباد به هلاکت رسیدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۸    
وکیل مدافع دبیرکل سابق شورای دولت مصر دلیل خودکشی این مقام مصری را وضعیت بد روحی اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
گفت: شب سال نو میلادی در فرانسه مردم این کشور در اعتراض به شرایط سخت اقتصادی 650 خودرو را به آتش کشیدند. گفتم: دیگه چه خبر؟! ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
عضو هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات شوراها از آزمایش دستگاه های برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی طی هفته آینده در مجلس با حضور اعضای هیئت اجرایی و نظارت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اذعان به این که در حین مذاکرات و پس از توافق موسوم به برجام اکثریت به این توافق بدبین بوده اند گفت: با این وجود برجام کارساز بوده و طرفین به آن پایبند بوده اند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
شبکه 5 تلویزیون فرانسه گفت ایران با وجود تحریم های گسترده، به پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگی در زمینه علوم و فنون مختلف نائل آمده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه روز سامانه پیام کوتاه 30002323 * در مناظره تلویزیونی آقایان شریعتمداری و کواکبیان یک حرف مستدل و منطقی از آقای کواکبیان نشنیدیم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت : اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری سال 96 در 31 استان کشور مشخص شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
تغییر 280 تومانی ارزش دلار در یک هفته رانت ایجاد می کند .
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
شبکه سی سی تی وی گزارش داد: به دنبال توافق هسته ای موسوم به برجام تفاوت چندانی در زندگی مردم ایران ایجاد نشده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
یک روزنامه حامی دولت از محرمانه شدن جزئیات رشد اقتصادی در نگاه دولت خبر داد و نوشت این اعداد و ارقام، مخفی است!
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
منتقدان، آمارهای رسمی و وزیر کار متفق القولند که دولت در ایجاد اشتغال موفق نبوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
در حالی که دلار ظرف چند ماه اخیر بالغ بر 700 تومان گران شده، فراکسیون اصلاح طلبان برای مجرمان امنیتی جلسه می گذارد!
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
واکنش روزنامه های حامی دولت به سخنان تلویزیونی یکشنبه شب دولت نشان می دهد که فارغ از مردم، این سخنان حتی برای روزنامه های مذکور نیز هیچ حرف و تیتر تازه ای نداشته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
اظهارات رئیس جمهور درباره برجام تعجب ناظران رسانه ای را موجب شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
دولت یازدهم با نسخه و شعار تغییر وضع موجود به میدان آمد و موفق به کسب رای شد. آقای روحانی در دوران تبلیغات انتخابات گفت دولت وی کاری خواهد کرد که هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی دیروز بانک مسکن را موظف کرد نسبت به تأمین باقیمانده تعهدات خود و منابع مورد نیاز مسکن مهر بدون تعهد احداث واحد جدید با تشخیص وزارت راه و شهرسازی اقدام کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
سرویس سیاسی برجام گازی هم مانند برجام هسته ای نتیجه نداد روزنامه آفتاب یزد در گزارشی با عنوان بدعهدی ترکمنستان پس از عقد قرارداد گازی با ایران نوشت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
جمعی از دانشجویان انقلابی دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس با انتشار رنجنامه ای نسبت به اتفاقات رخ داده در جریان سخنرانی های اخیر این دانشگاه واکنش نشان دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ردیابی اموال بابک زنجانی در خارج از کشور با دولت است، نه با قوه قضاییه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
سخنان مدیر مسئول کیهان در مناظره با دبیرکل یکی از احزاب مدعی اصلاح طلبی، با سانسور غیر حرفه ای نشریات و سایت های اجاره ای و زنجیره ای مواجه شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
یکی از کارشناسان هواشناسی صدا و سیما که چندی پیش، وضعیت ناپایدار جوی را با بدعهدی آمریکا مقایسه کرده بود، از سوی سازمان هواشناسی برای حضور در اخبار صداوسیما منع شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
دولت، جلوی پخش یک فیلم مستند با رویکرد نقد اجتماعی که تولید خود دولت است را از صدا وسیما گرفت!
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
پژمان کریمی دو روز پس از پخش ویژه برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، درباره سالگرد حماسه مردمی نهم دی سال جاری، برخی از عناصر یک طیف سیاسی نسبت به رسانه ملی موضع گیری کردند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
خط تولید مهمات کالیبر کوچک با حضور سردار حسین دهقان در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
نمایش فیلم فراموش شدگان با موضوع فیش های نجومی برخی از مدیران دولتی، با استقبال گسترده ای در جشنواره عمار مواجه شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
امام علی(ع): دوست، دوست نیست مگر آنکه حقوق برادرش را در سه جایگاه نگهبان باشد؛ در روزگار گرفتاری، آن هنگام که حضور ندارد و پس از مرگ. نهج البلاغه- حکمت 134
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهور یکشنبه شب در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم به تشریح مسائل مختلف پرداخت. مهم ترین مطالب مطرح شده از سوی آقای روحانی در این برنامه به شرح زیر است: ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه ادعای یک نشریه خارجی مبنی بر اینکه ایران، روسیه و ترکیه برای تقسیم سوریه بین سه کشور توافق کرده اند مزخرف ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز با جمعی از نخبگان و مدال آوران علمی دانشگاه صنعتی شریف دیدار کردند و در این دیدار ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
آیت الله حق شناس(ره): اگر سالک بداند که در شناخت پروردگار چه چیزی نهفته است، دیگر به زرق و برق دنیا اهمیت نمی دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهور یکشنبه شب در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم به تشریح مسائل مختلف پرداخت. هر چند افکار عمومی منتظر آن بود که روحانی درباره نحوه رسیدگی دولت به فساد 12000 میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
معاون وزیر جهاد کشاورزی، واسطه ها را عامل افزایش قیمت گوشت قرمز دانست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
در حالی که طی روزهای اخیر رسانه های حامی دولت با تبلیغات فراوان مدعی بودند با دیپلماسی موفق زنگنه، ترکمنستان از خواسته های خود برای صادرات گاز به ایران عقب نشینی کرده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
تیراندازی یک عضو گروه تروریستی داعش به سوی مردم در یک باشگاه شبانه ترکیه که ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت بازتاب گسترده ای در دنیا داشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
واتیکان عرب 48: هیلاریون کاپوچی اسقف مبارز و حامی آرمان فلسطین که به دلیل انتقال سلاح برای مقاومت، به ایتالیا تبعید شده بود، درگذشت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
وزیر جهادکشاورزی درباره وضعیت بازار محصولات کشاورزی اظهار داشت: بازار را رها کرده ایم و زنجیره مزرعه تا سفره را آن طور که باید و شاید پیش نبرده ایم و در برخی جاها بی توجهی کرده و می کنیم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
چند روز پس از آزاد سازی شهر استراتژیک حلب در غرب سوریه، عماد خمیس نخست وزیر سوریه به دستور مستقیم بشار اسد رئیس جمهور این کشور وارد این شهر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
وزیر کشور فرانسه اعلام کرده 454 نفر در شب سال نو میلادی در این کشور بازداشت و 650 وسیله نقلیه از سوی آشوبگران به آتش کشیده شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
با فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت آیت الله نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، مردم و علمای دینی و شخصیت های سیاسی در بسیاری از کشورهای جهان با برگزاری آیین های مختلف ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
منابع مصری می گویند دبیرکل شورای دولت مصر که به اتهام دست داشتن در فساد و رشوه دستگیر شده بود در زندان، خودکشی کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
سال 2016 میلادی برای مردم شیکاگو با ثبت بیش از 700 کشته با سلاح گرم سالی سیاه به شمار رفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
تروریست های داعش با انفجار سه خودروی بمب گذاری شده در پایتخت عراق، غیرنظامیان و بیماران دو بیمارستان را هدف قرار دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
پایگاه آمریکایی نشنال اینترست ریشه مشکلات آمریکا را تسلط افراد متوهم و مغرور بر سیاست خارجی این کشور دانسته و نوشت ترامپ باید کاخ سفید را پاکسازی کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
برخی منابع که موثق عنوان شده اند می گویند هیئت اسرائیلی که اخیرا در منامه حضور پیدا کرده بودند به امارات هم سفری داشته اند!
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
به گفته مقامات محلی افغانستان شهرستان های لشکرگاه ، سنگین و مارجه در جنوب این کشور در آستانه سقوط به دست طالبان قرار دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
کاپشن هایی برای گدایان تهیه شده که به دستگاه های کارتخوان مجهز هستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
مرد 146 ساله ای که به عنوان پیرترین انسان روی زمین لقب گرفته است، تولد خود را در کنار خانواده اش جشن گرفت و 147 ساله شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
هشت چینی که قربانی کلاهبرداری شده بودند، در متروی پکن با خوردن مایع سمی خودکشی کردند!
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
مدارس نوبت عصر دیروز اهواز به دلیل قطعی آب تعطیل شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
رئیس کنفدراسیون صادرات گفت: بخشنامه معاون اول رئیس جمهور ارز را 3 نرخی کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی اذعان کرد حجم بدهی های دولت به شبکه بانکی افزایش یافته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو سارق به اتهام سرقت جواهرات و سنگ های قیمتی از منزلی در قم به ارزش 400 میلیارد ریال خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
معاون دادستان عمومی و انقلاب تبریز از دستگیری 4 زن و 2 مرد عکاس که در کانال های تلگرامی اقدام به تبلیغ مدلینگ می کردند خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: ظرفیت ناوگان مسافربری مترو تهران با ورود 65 دستگاه واگن و لکوموتیو جدید افزایش می یابد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
سیامند رحمان با ابراز خوشحالی از اینکه پنجمین رویداد برتر پارالمپیک 2016 به نام وی ثبت شده است، اظهار داشت: کسی انتظار نداشت رکورد 310 کیلوگرم را ثبت کنم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
آتش به انبار افتاد ساری - ایرنا: فرماندار بهشهر از مهار کامل آتش سوزی در زندان خلیل شهر خبر داد و گفت: این آتش سوزی در انبار آذوقه و پوشاک رخ داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از محدودیت های جدید رانندگی در سال نخست گرفتن گواهینامه پایه سه طبق ابلاغ اخیر وزیر کشور خبر داد .
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری جرائم سایبری فتا با بیان اینکه یک هزار و 600 اپلیکیشن قابلیت ارسال سریال را دارند که ابزار بسیار ویژه برای جاسوسی است، گفت: بیش از 65 درصد گوشی های موجود در کشور آلوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
آزادکاران شاخص ایران به تورنمنت فرانسه که قرار است 9 و 10 بهمن ماه در پاریس برگزار شود اعزام خواهند شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه اقدام باورمن برای فسخ یک طرفه قرارداد غیراخلاقی و غیرحرفه ای بود، گفت: هنوز این کار و اینکه دلیل واقعی آن چه بود، شوکه هستم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه خود و شاگردانش با تمام وجود در حال کار هستند گفت: بهتر است تعدادی از اعضای شورای فنی با بعضی حرف ها،کشتی فرنگی را وارد حاشیه نکنند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال ایران با برد مدعیان به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
سرمربی پرسپولیس به دلیل اظهارات خود علیه کارلوس کی روش، سازمان و لیگ و فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی فراخوانده شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
نماینده سابق ایران در اوپک در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی درباره مسائل اقتصادی گفت: قبل از برجام صادرات نفت یک میلیون بشکه در روز بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
سردار پاسدار شهید حاج محمود قلی پور سال 1332 در شیراز و در خانواده ای مذهبی از پدری گیلانی و مادری اصفهانی دیده به جهان گشود. دوران خردسالی اش در شیراز سپری شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
سرمربی پرسپولیس با انتقاد از سرمربی تیم ملی ناکامی احتمالی نمایندگان ایران در آسیا را به گردن کی روش انداخت و گفت: برنامه در نظر گرفته شده برای لیگ وحشتناک است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
رئیس کوره پزخانه های استان تهران با گلایه از اینکه تعطیلی اجباری واحدهای تولیدی راهکار مناسب برای مبارزه با آلودگی هوا نیست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: پنج سد زاینده رود، درودزن، استقلال، دوستی، شمیل و نیان در شرایط قرمز منابع آبی قرار دارند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
با گذشت کمتر از 24 ساعت از وعده رئیس جمهور درباره بازگشت تعادل به بازار ارز، دلار 40 تومان گران شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
* عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید عرب سرخی، پیام نور از تاریخ 14 دی ماه آغاز می شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۲    
پرداخت های کلان ظالمانه به عده ای از کارکنان دولت اعم از مدیران و برخی کارمندان حقیقت تلخی است که به هیچ وجه قابل کتمان و توجیه نمی باشد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۲    
فریده شریفی امروز چه غذایی برای افراد خانواده ام تهیه کنم که مناسب تر باشد؟ از کجا خرید کنم که قیمت های مناسب تری داشته باشد؟ قبض آب- برق- تلفن- شارژ ساختمان و.. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۲    
در دهه های اخیر، استفاده از طب سنتی و مکمل در اکثر کشورهای جهان گسترش چشمگیری یافته است. نتایج رضایت بخش، در دسترس بودن ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۲    
سومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در روز 21 آبان ماه امسال برگزار شد و اینجانب با مدرک کارشناسی ارشد در این آزمون شرکت کردم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۲    
محمداحسان آزادی نویسنده در مقاله حاضر حقیقت زهدورزی در دنیا و ارتباط آن با بهره مندی از مواهب دنیوی را براساس آیات قرآن تبیین و تحلیل کرده است. *** زهد در لغت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۲    
* خلیل منصوری اشاره اسلام دین جامع و کاملی است که همه ابعاد زندگی انسان را مد نظر قرار داده و برای هر یک از آنها احکامی را بیان کرده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۲    
تقریباً همه ما تجربه خوبی از رانندگی در روزهای بارانی در ذهن خود داریم به غیر از آن کسانی که این زیبایی و طراوت را با یک بی احتیاطی کوچک به خاطره ای تلخ تبدیل کرده باشند.