سه شنبه ۲۳ مردادساعت ۲۰:۴۷Aug 2018 14

خبرهای روزنامه کیهان 17 دی 1395 - kayhan.ir

روزنامه کیهان 27 اسفند 1393 روزنامه کیهان 26 اسفند 1394 روزنامه کیهان 31 فروردین 1395 روزنامه کیهان 31 اردیبهشت 1395 روزنامه کیهان 31 خرداد 1395 روزنامه کیهان 30 تیر 1395 روزنامه کیهان 31 مرداد 1395 روزنامه کیهان 31 شهریور 1395 روزنامه کیهان 30 مهر 1395 روزنامه کیهان 30 آبان 1395 روزنامه کیهان 30 آذر 1395 روزنامه کیهان 30 بهمن 1395 روزنامه کیهان 27 اسفند 1395 روزنامه کیهان 1 دی 1395 روزنامه کیهان 2 دی 1395 روزنامه کیهان 3 دی 1395 روزنامه کیهان 4 دی 1395 روزنامه کیهان 5 دی 1395 روزنامه کیهان 6 دی 1395 روزنامه کیهان 7 دی 1395 روزنامه کیهان 8 دی 1395 روزنامه کیهان 9 دی 1395 روزنامه کیهان 10 دی 1395 روزنامه کیهان 11 دی 1395 روزنامه کیهان 12 دی 1395 روزنامه کیهان 13 دی 1395 روزنامه کیهان 14 دی 1395 روزنامه کیهان 15 دی 1395 روزنامه کیهان 16 دی 1395 روزنامه کیهان 17 دی 1395 روزنامه کیهان 18 دی 1395 روزنامه کیهان 19 دی 1395 روزنامه کیهان 20 دی 1395 روزنامه کیهان 21 دی 1395 روزنامه کیهان 22 دی 1395 روزنامه کیهان 23 دی 1395 روزنامه کیهان 24 دی 1395 روزنامه کیهان 25 دی 1395 روزنامه کیهان 26 دی 1395 روزنامه کیهان 27 دی 1395 روزنامه کیهان 28 دی 1395 روزنامه کیهان 29 دی 1395 روزنامه کیهان 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۰    
سجاد استکی، لژیونر تیم هندبال تیم دینامو بخارست رومانی موفق شد عنوان پدیده سال 2016 اروپا را با رای مردم به خودش اختصاص دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۴    
هفتمین دوره جشنواره مردمی عمار با تقدیر از ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم سینمایی یتیم خانه ایران به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۳    
علی اکبر کرکه آبادی از جانبازان 70 درصد شیمیایی دوران دفاع مقدس پس از تحمل رنج سالها عوارض جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۸    
گفت: دیروز جان کری وزیر خارجه و مقام ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای آمریکا با صراحت اعلام کرد که از طریق مذاکره برنامه هسته ای ایران را از نفس انداخته و حالا نوبت برنامه موشکی ایران رسیده است! ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۸    
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه روز سامانه پیام کوتاه 30002323 * هر چه نظام مقدس ما سیلی خورده از عده ای خائن داخلی است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۸    
ناکامی قاتل خاموش مهاباد- ایرنا: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت گفت: حضور به موقع پدر در خانه، هفت عضو خانواده اش را از چنگال قاتل خاموش نجات داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۸    
مشاور رئیس جمهور به دولت جدید آمریکا این پالس را داد که اگر همانند دولت قبلی آمریکا برجام را نقض کند، با واکنش و اعتراض دولت روحانی مواجه نخواهد شد!
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۸    
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که رئیس جمهور منتخب آمریکا می بایست با در نظر گرفتن منافع همپیمانان خود، به صورت تدریجی توافق هسته ای (برجام) را از بین ببرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۸    
دولت نمی تواند صرفه جویی کند و همین باعث شد مخارج دولت 2/5 برابر شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۸    
اگر بخواهید بی خوف و هراس در مقابل باطل بایستید و از حق دفاع کنید و ابرقدرتان و سلاح های پیشرفته آنان و شیاطین و توطئه های آنان در روح شما اثر نگذارد و شما را از میدان به در نکند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۸    
صادرات نفت جمهوری اسلامی ایران در طول یک سال یک میلیون و 600 هزار بشکه افزایش یافت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۸    
قم - خبرنگار کیهان: مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمدعلی شرعی پنجشنبه شب گذشته از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه، شورای عالی حوزه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۸    
رئیس جمهور در حالی از آماده شدن لایحه ای برای شفاف سازی حقوق های مدیران خبر داد و از مجلس به خاطر تصویب ماده 35 برنامه ششم توسعه مبنی بر اعلام عمومی حقوق و مزایای مدیران تشکر کرد که نماینده دولت در ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۸    
پاییز سال 91 مناقشات میان روسای وقت قوای مقننه و مجریه به اوج رسیده بود و هیچکدام هم حاضر به کوتاه آمدن نبودند! در سخنان هریک ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۸    
آقای وزیر ارشاد از رئیس جمهور شروع کنید! وزیر ارشاد می گوید مردم از بداخلاقی ها متنفرند و دوره تخریب و انگ زنی گذشته است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
غول خودروسازی ژاپن 5 دقیقه پس از توئیت تهدیدآمیز دونالد ترامپ بیش از یک میلیارد دلار ضرر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
فرودگاه بین المللی حلب پس از چهارسال و نیم اشغال و نهایتا شکست کامل تروریست ها، فعالیت خود را از سر گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با رئیس پارلمان سوریه تاکید کرد: هر کشوری که بدون هماهنگی با دولت سوریه وارد این کشور شده، باید از سوریه خارج شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
سرویس ورزشی- بسیاری از رفتارهایی که با فوتبال ایران می شود، به شأن و جایگاه این رشته بالقوه توانمند و مستعد پیشرفت و خوش سابقه لطمه می زند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
در بیست وپنجمین روز آزادسازی شهر حلب ، حدود 200 تن از مخالفان مسلح دولت دمشق در جنوب سوریه پس از ابراز ندامت، به ارتش این کشور پیوستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
دبیرکل جنبش نجباء عراق با دبیرکل حزب الله لبنان در بیروت دیدار کرد و در این دیدار، طرفین درباره نحوه مبارزه با تروریسم و تحولات منطقه گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
دونالد ترامپ دو هفته مانده به مراسم تحلیف ریاست جمهوری به یکی از وعده های جنجالی اش عمل کرد و دستور اخراج تمامی سفیران و دیپلمات های دولت اوباما را صادر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
رئیس شورای فقهی بانک مرکزی با انتقاد از حفظ نقش تشریفاتی این شورا در لایحه اصلاح قانون بانک مرکزی به رغم تاکیدات رهبری بر لزوم تقویت جایگاه شورا در این بانک هشدار داد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
پاسدار شهید جعفر ادب در هشتم اسفند 1342 در شهرستان سمنان متولد شد. تا سال سوم راهنمایی تحصیل کرد و از آن پس به حرفه نقاشی ساختمان مشغول شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
رهبر معظم انقلاب: ذات نظام سلطه اقتضاء می کند که با نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن باشد، منافعشان 180 درجه با یکدیگر اختلاف دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
پیکر مطهر شهید مصطفی حسنی از شهدای مدافع حرم افغانستانی لشکر فاطمیون در تهران تشییع شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، شب گذشته با حضور فعالان مردمی انقلاب و فعالان فرهنگی و هنری جبهه فرهنگی انقلاب، خانواده های شهدای هسته ای ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
امام جمعه قم گفت: باید قدر اسلام و انقلاب را بدانیم، اسلام به زنان شخصیت داده است در حالی که دنیای غرب به دنبال فروپاشی خانواده بوده و کشف حجاب و بدحجابی مقدمه اختلاط و فروپاشی خانواده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
هرکس از یاد خدا رویگردان شود، شیطان را به سراغ او می فرستیم، پس همواره (شیطان) قرین اوست. و آنها (شیاطین) این گروه را از راه (خدا)بازمی دارند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۸    
چپی ها نیز در ورزش و نرمش صبحگاهی حضور داشتند. من به دلیل وخامت جراحت ها و زخم هایم و ضعف عمومی که داشتم توان شرکت در این برنامه ها را نداشتم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۸    
امام جمعه تبریز نسبت به ورود بی رویه خودروهای ساخت آمریکا به کشور هشدار داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد تاکنون بیش از 3/5 هکتار از اراضی دولتی استان از چنگال زمین خواران رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۸    
* علی جواهردهی سنت خداوند در خلقت بر این قرار گرفته که هر بلا و گرفتاری که برای انسان پیش می آید همراه و آمیخته با آسانی و گشایش باشد و آن گرفتاری و سختی در عین تلخی ظاهری ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۸    
گالیا توانگر - روز دوشنبه 13 دیماه حوالی ساعت 10:31صبح در اثر تصادف خودرو پرشیا با خودرو آردی در محور تسوج به شبستر یک کیلومتری پایگاه امداد و نجات تیل ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۸    
از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران که ظهور فرهنگی نوین منبعث از ارزشهای راستین و والای اسلامی و انسانی برپایه تمدنی کهن را به دنبال داشت و از آن لحظه ای که فرهنگ التقاطی و بی بند وبار و وارداتی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۸    
بهره برداری از بخش زایمان چناران-خبرنگار کیهان: بخش زایمان بیمارستان ثامن الائمه(ع) چناران با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس و مسئولین اجرایی شهرستان افتتاح شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۸    
تلاش امام برای هدایت بنی صدر پس از حوادثی که بعد از غائله 14 اسفند اتفاق افتاد، حضرت امام خیلی تلاش کردند اقداماتی در جهت رفع این مشکل بین بنی صدر و نیروهای حزب اللهی انجام شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۸    
سعید مهدوی با وجود همه این نشانه ها و علائم آشنا و مشترک متعدد مابین آنچه در جریان حوادث پس از انتخابات سال 88 در ایران روی می داد با آنچه در انقلابات و کودتاهای مخملی کشورهای مختلف اتفاق افتاد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۸    
ساکنان منطقه اسلام آباد شرقی برای رفع مشکلات این منطقه و پیگیری مطالبات از مسئولان استان خوزستان تجمع کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۵    
رشت- خبرنگار کیهان: مدیرکل دامپزشکی استان گیلان اظهار داشت: در پی مشاهده آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در طیور روستای اسپند از توابع شهرستان صومعه سرا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۸    
شهردار تبریز با اشاره به اینکه سوخت مازوت استفاده شده در نیروگاه، یکی از مهم ترین عوامل افزایش شاخص آلودگی است که باید شورای شهر این مسئله را پیگیری کند گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۸    
فرانسه با سرمایه گذاری 290 میلیون دلار یک کارخانه تولید برق از زباله، در تبریز می سازد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۸    
فقدان ثبات مدیریت در کیش فقدان ثبات مدیریت در کیش سبب به وجود آمدن مشکلات فراوان برای ساکنان کیش شده است. اکنون جوانان جزیره کیش با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می کنند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری فارس: باب کورکر ، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز جمعه گفت که انتظار ندارد دونالد ترامپ ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد، نسبت به وخامت فزاینده اوضاع مسلمانان روهینگیا در میانمار ابراز نگرانی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۴۴    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور از درگیری نیروهای مرزبانی کشورمان با گروهکهای تروریستی در منطقه مرزی جکیگور در جنوب شرق کشور خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۱۸    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، روزنامه واشنگتن پست سرمقاله خود را به بحران یمن اختصاص داده و به دولت جدید آمریکا توصیه کرده است که بیش از این آمریکا را درگیر این باتلاق نکند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۰    
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس ، اسامی آثار راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی و پنمین جشنواره فیلم فجر توسط محمد حیدری دبیر جشنواره اعلام شد و وی درباره انتخاب آثار این بخش توضیحاتی را ارائه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۶    
بچه فیل پنج ماهه در مرکز توانبخشی حیوانات تایلند روند بهبود خود را سپری می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۳    
عصر خودرو- مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه جوی نسبتاً پایدار در دو روز آینده در کشور وجود دارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۵    
مهاجم بایرن مونیخ از نحوه آماده سازی سرمربی اسپانیایی انتقاد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۴    
بانک مرکزی آمار عجیبی از وضعیت ناگوار بدهی های خارجی کشور پس از برجام منتشر کرد. براین اساس، بدهی خارجی ایران بعد از اجرای برجام 33 درصد افزایش یافته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۲    
خرم آباد - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از انهدام یک باند هفت نفره توزیع مواد مخدر در دلفان خبر داد و گفت: 28 کیلوگرم هرویین از این باند کشف و ضبط شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۱    
حواستان جمع باشد، تمام دلسوزان نظام اتفاق نظر دارند که دعواهای رسانه ای مسئولان به مصلحت انقلاب نیست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۴۳    
ایستانیوز:روز شنبه 18 دی ماه تالار معاملات بورس کالای ایران شاهد عرضه 60 هزار تن گندم خوراکی جهت صادرات آرد و مشتقات مربوطه به بازارهای جهانی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۴    
تهران – ایرنا – ادامه شورش در روز پنجشنبه (به وقت محلی) در مکزیک در اعتراض به افزایش بهای بنزین برای پنجمین روز پیاپی، منجر به کشته شدن 2 تن، غارت 300 فروشگاه و بازداشت شدن بیش از 700 تن شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۷    
سرهنگ جبارزاده رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۷    
سیدحسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، با اشاره به کسری تراز عملیاتی لایحه بودجه 96 و افزایش درآمدهای نفتی که انطباق با برنامه ششم و سیاست های اقتصاد مقاومتی ندارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۳    
مسعود سلطانی فر در مراسم چهل و نهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی که بر سر مزار وی در ابن بابویه شهرری برگزار شد، حضور پیدا کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۱    
مجتبی بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد رای نمایندگان مجلس به عدم تامین منابع مالی برای احداث واحدهای جدید مسکن مهر که اوایل هفته جاری به تصویب رسید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۶    
شیراز- ایرنا- ستاد مدیریت بحران خنج اعلام کرد: زمین لرزه ای که با قدرت 5.1 ریشتر صبح جمعه خنج در جنوب استان فارس را لرزاند، موجب کشته شدن چهار نفر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۵    
یک بانوی جوان آلمانی در نخستین حضور خود در حرم مطهر رضوی طی مراسمی در مرکز مدیریت زائران غیرایرانی آستان قدس شهادتین را بر زبان آورد و مسلمان شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۹    
بورس اوراق بهادار تهران در هفته گذشته شرایط رکود را سپری کرد، این بازار حجم معاملات چشمگیری را شاهد نبود و تنها جو روانی، تلاطم های را در آن ایجاد کرده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۳    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: موضوع انتصابات فامیلی و به کارگیری افراد مساله دار در بانک سرمایه همچنان ادامه دارد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۱    
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، مرادی رئیس اتحادیه تعاونی های تولیدی کشور در میزگرد اشتغال در بنگاه های اقتصادی که در خبرگزاری فارس برگزار شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۸    
معاون سابق وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که اطلاعات برخی مسئولان درباره بنادر کافی نیست، گفت: برای این که سهم حداقلی را از حمل نقل دریایی دنیا داشته باشیم باید زیرساخت ها و تجهیزات مورد نیاز ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۵    
16 ورزشکار برتر رنکینگ ملی به همراه 2 ورزشکار با تشخیص کادر فنی به رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز دعوت شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۳    
ایران مدت های مدیدی است که تلاش می کند خود را به عنوان قدرت منطقه ای اثبات کند و پایگاه نیروی دریایی کلید رسیدن به این هدف است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۱    
داستان زندگی "خلیل رفعتی" ماجرای زندگی کارتن خوابی است که "مولتی میلیاردر" شد! ماجرای زندگی پر افت و خیز خلیل خواندنی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۰    
محموله امدادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایران برای توزیع میان آشوریان آواره عراقی وارد این کشور شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۸    
مگر ما چقدر حقوق می گرفتیم که آن را هم قطع کردند آیا 500، 600 هزار تومان برای یک ورزشکار که در آسیا شانس مدال است چیز زیادی است؟
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۶    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تاکید کرد که پلیس راهور برای اجرای طرح های ترافیکی مبلغی دریافت نمی کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان اشیاء قدیمی و صنایع دستی گفت: بازار صنایع دستی با رکود شدید مواجه است و نیاز است که برای رونق بازار سلیقه شناسی و نوآوری اتفاق بیفتد و بازار مناسب برای این محصولات فراهم شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۰    
ولید بن طلال شاهزاده میلیادر سعودی در یک مصاحبه تلویزیونی به حمایت مالی آل سعود و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از گروه تروریستی داعش اذعان کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۲:۴۳    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، پس از آنکه ترامپ از عزم خود برای انتقال سفارتخانه کشورش به قدس خبر داد، خیلی ها از جمله بلندپایگان دولت مستقر آمریکا موضع گرفتند و حالا نوبت به اردن رسیده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۰۸    
گزینه آرژانتینی سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران درباره حضورش در ایران مبهم صحبت کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۵۷    
رییس شورای عالی فنی وزنه برداری گفت: آیین نامه مقررات اردویی که ملی پوشان باید امضا کنند، برای شخص خاصی نیست و به سرمربی تیم ملی هم گفته ایم که باید رستمی را به اردوی تیم ملی دعوت کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۲    
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، حسین درّ در میزگرد سیاست های دولت در ایجاد اشتغال در صنایع کوچک که در خبرگزاری فارس برگزار شد ...