پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر فوری 31 اردیبهشت 1397 - khabarfoori.com

خبر فوری 1 فروردین 1396 خبر فوری 1 فروردین 1397 خبر فوری 31 خرداد 1397 خبر فوری 31 تیر 1397 خبر فوری 31 مرداد 1397 خبر فوری 31 شهریور 1397 خبر فوری 30 مهر 1397 خبر فوری 30 آبان 1397 خبر فوری 30 آذر 1397 خبر فوری 30 دی 1397 خبر فوری 30 بهمن 1397 خبر فوری 1 اسفند 1397 خبر فوری 1 اردیبهشت 1397 خبر فوری 2 اردیبهشت 1397 خبر فوری 3 اردیبهشت 1397 خبر فوری 4 اردیبهشت 1397 خبر فوری 5 اردیبهشت 1397 خبر فوری 6 اردیبهشت 1397 خبر فوری 7 اردیبهشت 1397 خبر فوری 8 اردیبهشت 1397 خبر فوری 9 اردیبهشت 1397 خبر فوری 10 اردیبهشت 1397 خبر فوری 11 اردیبهشت 1397 خبر فوری 12 اردیبهشت 1397 خبر فوری 13 اردیبهشت 1397 خبر فوری 14 اردیبهشت 1397 خبر فوری 15 اردیبهشت 1397 خبر فوری 16 اردیبهشت 1397 خبر فوری 17 اردیبهشت 1397 خبر فوری 18 اردیبهشت 1397 خبر فوری 19 اردیبهشت 1397 خبر فوری 20 اردیبهشت 1397 خبر فوری 21 اردیبهشت 1397 خبر فوری 22 اردیبهشت 1397 خبر فوری 23 اردیبهشت 1397 خبر فوری 24 اردیبهشت 1397 خبر فوری 25 اردیبهشت 1397 خبر فوری 26 اردیبهشت 1397 خبر فوری 27 اردیبهشت 1397 خبر فوری 28 اردیبهشت 1397 خبر فوری 29 اردیبهشت 1397 خبر فوری 30 اردیبهشت 1397 خبر فوری 31 اردیبهشت 1397 
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۹    
به نظر می رسد که اعتماد مردم به سلبریتی ها از یک سو و نبود نظارت بر رساندن کمک های مردمی به دست نیازمندان از سوی دیگر سبب شده است.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: 80 درصد داخلی بوده و افزایش دلار تاثیری بر روی خودروهای داخلی ندارد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۴    
وزیر خارجه کشورمان نسبت به اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره ایران واکنش نشان داد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۰    
سه مرد مسلح در شهر مارسی فرانسه به روی مردم تیراندازی کردند.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۵    
وزارت خارجه ایران تمامی اتهامات وزیر خارجه آمریکا به ایران را رد کرد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۹    
وزارت خارجه رژیم آل خلیفه بر حمایت خود از اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۹    
وزارت خارجه روسیه به اظهارات وزیرخارجه آمریکا درباره ایران واکنش نشان داد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۳    
رئیس جمهور کشورمان نسبت به اظهارات مداخله جویانه وزیرخارجه آمریکا واکنش نشان داد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۰    
گل دادن ولادیمیر پوتین به مرکل صدراعظم آلمان حاشیه ساز شد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۴    
شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۸    
وزیر خارجه آمریکا گفت: همانطور که ترامپ گفت اگر ایران فعالیت های اتمی اش را از سر بگیرد با اقدامات رو به رو خواهد شد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۰    
نظرسنجی ها نشان می دهد 70 درصد مردم امریکا با ترامپ موافق نیستند.در چنین شرایطی چرا در مجلس شورای اسلامی به جای آتش زدن عکس ترامپ، پرچم امریکا را آتش می زنیم؟ عکس ترامپ که برای آتش زدن اولویت داشت.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۱    
هیچ گونه تصمیمی مبنی بر پیوستن جمهوری اسلامی ایران به FATF اتخاذ نگردیده و بیان مطالبی از این دست بدون توجه به ضرورت های امنیت ملی و صرفا با اغراض سیاسی مطرح می شود.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۸    
آزیا آرجنتو بازیگر ایتالیایی در مراسم اختتامیه جشنواره کن افشاگری کرد.او گفت: 21 سال داشتم که در همین جشنواره کن به من تجاوز شد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۷    
دستگاه امنیتی لبنان مهرداد فرهمند خبرنگار شبکه بی بی سی فارسی را از این کشور اخراج کرد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۱    
جهانگیری گفت: با بدعهدی آمریکا و خروج این کشور از برجام شرایط جدیدی پیش روی کشور قرار دارد که لازم است در این شرایط از دستگاه دیپلماسی به طور کامل حمایت شود تا دیپلمات های کشورمان بتوانند از مواضع ...
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ایران امیدوار است طرف های خارجی با توجه به نتایج این انتخابات، به رای مردم ونزوئلا احترام بگذارند.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۷    
"فاضل خمیسی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز نسبت به تنبیه یک دانش آموز دختر 7 ساله بیمار توسط مدیر مدرسه واکنش نشان داد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۵    
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل با بیان اینکه در طول سه ماه آینده ATR چند فروند هواپیما به ایران تحویل می دهد، گفت: تکلیف قراردادهای خرید هواپیما تا دو هفته دیگر روشن می شود.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۲    
بازداشت فریدون و حواشی رخ داده، به تدریج نقش دستیار ویژه رئیس جمهور در دولت را کم رنگ کرد، او دیگر در کنار رئیس جمهور در جلسات هیئت دولت نمی شیند و حتی در برنامه های دولت نیز غیبت دارد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۶    
امام جمعه کازرون از کشته شدن 3 نفر در حوادث اخیر این شهر خبر داد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی دولت نسبت به گزارش مجلس درباره دوتابعیتی بودن فرزندان برخی وزرا واکنش نشان داد. وی گفت: شاید به پسرخاله و کلاه قرمزی هم گیر بدهند.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۸    
روز گذشته با اعلام لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد وریا غفوری بازیکن کردزبان استقلال یکی از نفرات حذف شده است. در این خصوص وی در استوری خود ویدئویی منتشر کرد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۲    
مصرف خوراکی الکل سفید که در ایران به الکل طبی مشهور بوده رو به افزایش است و به یکی از پرفروش ترین داروها در داروخانه ها تبدیل شده است.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۹    
پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی، با ارسال پیامک برای دارندگان کانال های تلگرامی اعلام کرد که . در صورت استمرار فعالیت کانال در تلگرام، برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۵    
آینده بازار مسکن چه می شود؟ این پرسشی است که پس از نوسانات ارز در کشور هم فعالان بازار و هم مردم عادی که مستقیم و یا غیر مستقیم با این بازار ارتباط دارند از خود می پرسند.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از ترک کشورمان به قصد ترکیه گفت: شبانه به اردوی تیم ملی آمدند، اما تا من هستم دیگر تیم ملی پلی برای انتقال بازیکنان از استقلال به پرسپولیس نخواهد شد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۲    
روزنامه جام جم در گزارشی از یک ماده مخدر لاکچری گزارش تهیه کرده است.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۱    
تصویر همذات پندارانه جشن دلتنگی از پسر تلگرامی به اعتقاد برخی یکی از عوامل محدودیت اکران فیلم بوده است آن هم بعد از فیلتر تلگرام.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۵    
باشگاه رم ایتالیا در حساب توییتر فارسی خود حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه خبر داد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۳    
خودکشی دردناک فردی که اول خودش را آتش زد و بعد هم از ساختمان پرت کرد را ببینید.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۹    
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی تاکید کرد: گزینه قطعی این فراکسیون برای ریاست مجلس در سال سوم کاری دوره دهم علی لاریجانی است.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۳    
نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، بیش از دو سوم آمریکایی ها از عملکرد دونالد ترامپ در ایجاد اقتصادی سالم و شکوفا در ایالات متحده آمریکا رضایت دارند.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۷    
اعتراض ها در کازرون موجب شد موضوع تقسیمات کشوری و اشکالاتش داغ شود؛ تقسیماتی که در بسیاری موارد شباهت های زیادی با تجزیه طلبی و استقلال طلبی پیدا کرده و اصطکاک آفرینی می کند.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۳    
بازیگر سرشناس سینما و تئاتر درخصوص کارهای اخیرش گفت: حدود دو سال است که از کارهای سینمایی دوری جستم و درگیر پروژه "دستورالعمل های پرواز برای خدمه و خلبان" هستم.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۴    
مراسم ترحیم حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی استاد برجسته اخلاق شب گذشته(یکشنبه 30 اردیبهشت) در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) در خیابان آیت الله سعیدی که وی سالها در آن اقامه جماعت می کرد ...
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۸    
10 ماه پس از بیرون رانده شدن داعش از موصل و آزاد شدن این شهر بزرگ عراق، هنوز اجساد مردگان از میان آواره های این شهر بیرون کشیده می شوند.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۳    
باشگاه سایپا قصد ندارد مهدی ترابی، مهاجم ملی پوش خود را به دو تیم مطرح تهرانی بفروشد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۲    
اخیراً ولی اللّه سیف رئیس کل بانک مرکزی از تعدادی از نمایندگان به دادسرای کارکنان دولت شکایت کرده است.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۶    
سرمربی استقلال با کارلوس کی روش برای ثانیه هایی صحبت کرد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۵    
بررسی بازیکنانی که می توانستند در جام جهانی با لباس ایران به میدان بروند جذابیت هایی را با خود به همراه دارد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۵    
سفیر جمهوری اسلامی در کابل با اشاره به همکاری ایران در ساخت سد سلما در افغانستان گفت: ایران دخالتی در ناامنی های استان فراه ندارد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۶    
وکیل مدافع سرکرده گروه عرفان حلقه، عنوان کرد: هنوز مشخص نیست که این درخواست تجدید نظر کجا رفته است. امروز به دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی کشور مراجعه کردم ولی هیچ اطلاعی از آن نداشتند.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۱    
استاد دانشگاه تهران گفت: طولی نمی کشد که خودمحوری مقتدی صدر اوج بگیرد، تیپ فکری اش هم مثل صدام است یعنی می خواهد با ایران به جنگد تا قهرمان شود.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۵    
انصارالله یمن با یک فروند موشک بالستیک فرودگاه بین المللی جیزان در جنوب غرب عربستان را هدف قرار داد.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۵    
فعالان شبکه های اجتماعی به تازگی تصویری از ولیعهد مخلوع عربستان منتشر کردند.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۹    
وکیل مدافع کاووس سیدامامی گفت: 2 نفر از بازداشت شدگان مرتبط با پرونده فعالان محیط زیستی با قرار وثیقه آزاد شده اند.
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۵    
زیباکلام گفت: اگر گروه علوم سیاسی بگوید من توانمندی ندارم، من می روم و پشت سرم را نگاه نمی کنم. اما در صورتی که گروه علوم سیاسی بر توانایی تدریس من اذعان کند ...
خبر فوری   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۹    
رهبر جریان صدر در محل اقامت خود در بغداد با هادی العامری، رئیس سازمان بدر و رئیس لیست الفتح دیدار و بر لزوم تسریع تشکیل دولت "پدرانه" تاکید کرد.