سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۸:۳۹Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرنکار 17 تیر 1396 - khabarnegar.ir

خبرنکار 31 خرداد 1396 خبرنکار 1 مرداد 1396 خبرنکار 1 شهریور 1396 خبرنکار 30 مهر 1396 خبرنکار 30 آبان 1396 خبرنکار 30 آذر 1396 خبرنکار 30 دی 1396 خبرنکار 30 بهمن 1396 خبرنکار 2 اسفند 1396 خبرنکار 1 تیر 1396 خبرنکار 2 تیر 1396 خبرنکار 3 تیر 1396 خبرنکار 4 تیر 1396 خبرنکار 5 تیر 1396 خبرنکار 6 تیر 1396 خبرنکار 7 تیر 1396 خبرنکار 8 تیر 1396 خبرنکار 9 تیر 1396 خبرنکار 10 تیر 1396 خبرنکار 11 تیر 1396 خبرنکار 12 تیر 1396 خبرنکار 13 تیر 1396 خبرنکار 14 تیر 1396 خبرنکار 15 تیر 1396 خبرنکار 16 تیر 1396 خبرنکار 17 تیر 1396 خبرنکار 18 تیر 1396 خبرنکار 19 تیر 1396 خبرنکار 20 تیر 1396 خبرنکار 21 تیر 1396 خبرنکار 22 تیر 1396 خبرنکار 23 تیر 1396 خبرنکار 24 تیر 1396 خبرنکار 25 تیر 1396 خبرنکار 26 تیر 1396 خبرنکار 27 تیر 1396 خبرنکار 28 تیر 1396 خبرنکار 29 تیر 1396 خبرنکار 30 تیر 1396 خبرنکار 31 تیر 1396 
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۸    
مشاور اجرایی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از به پایان رسیدن 70 درصد معاینات اولیه زائران حج خبر داد و گفت: همچنین نگرانی برای آماده سازی بیمارستان هلال احمر ایران در عربستان وجود ندارد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۶    
مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: تمامی 200 هزار معلم شاغل در مدارس غیردولتی کشور از مهر 96 تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۸:۱۵    
پویش کتابخوانی تابستانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با آغاز فصل تابستان، فرونشستن تب کنکور و شروع روزهای فراغت دانش آموزان آغاز می شود
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۵    
شما از کسی چیزی می پرسید اما او در جواب هایی که به شما می دهد خیلی بی شیله پیله و صمیمی نیست، کافیست تماس چشمی خود را با او حفظ کنید و ساکت بمانید
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۲    
موزهایی که در سرزمین های شرقی آفریقا رشد می کنند، بخش عمده رژیم غذایی مردم اوگاندا را تشکیل می دهند. این موزها زمانی که سبز هستند چیده می شوند و سپس خرد شده و با بخار فرآوری می شوند
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۰    
داروی دگزامتازون یا همان دگزا، از جمله داروهایی است که در شکل های مختلف همچون شربت، قرص، قطره، آمپول، پماد و محلول ها، یکی از پرکاربرد ترین و قویترین داروها به شمار می رود
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۹    
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 2 تا 4 مرداد ماه پیگیری می شود
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۰    
برنامه تلویزیونی من و شما دیروز بعد از ظهر با میزبانی از کامبیز دیرباز پخش شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۴    
پس از چند روز فضاسازی محافل و رسانه های دولتی در انتساب هیئت هفت نفره تأیید قرارداد توتال به نظام، وزیرنفت اذعان کرد این هیئت دولتی است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۳    
کارگردان فیلم ضد ایرانی که در فیلم خود از فرقه ضاله بهائیت حمایت کرده بود و انواع اتهامات بی اساس را در این فیلم به نظام نسبت داده بود، برای همیشه از فیلمسازی محروم می شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۳    
محور فرعی شمشک-دیزین، واقع در استان های البرز و تهران، از مورخ 17 تیرماه تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۱    
مشاور وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه 2 و نیم میلیون خانه خالی در کشور وجود دارد، گفت:بانک مرکزی فشار زیادی برای فروش خانه های خالی بر بانک ها وارد کرده است چون بخش قابل ملاحظه ای از خانه های خالی ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۵    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر هزینه پروسه تولید تا توزیع هر مگاوات برق را اعلام کرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۳    
یک استاد دانشگاه و کارشناس اقتصاد اکولوژیک گفت: سالانه 11 هزار میلیارد تومان تنها هزینه جمع آوری و دفع نهایی پسماند شهری در ایران است
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۷    
بحران قطر را بلندمدت نمی بینیم. صادرات سنتی کالای ایرانی به قطر که پیش از بحران سیاسی این کشور بود، آسیب دیده است و رقیب قدرتمندی مثل ترکیه در بازار قطر داریم که برای رقابت با آن عوامل مؤثر را در نظر ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۷    
اتاق بازرگانی تهران گفتگویی از فریدون وردی نژاد استاد دانشگاه منتشر کرده و به این موضوع پرداخت که چرا با گذشته یک سال و نیم از لغو تحریم ها، سرمایه خارجی در حد انتظار به ایران نیامد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۱    
دومین جلسه محاکمه دادگاه تجدیدنظر متهمان ردیف دوم و سوم پرونده نفتی دقایقی پیش در دادگاه انقلاب آغاز شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۷:۵۲    
نمایش گلدان خالی بر گرفته از داستانی به همین نام، در مراکز کانون استان تهران اجرا می شود
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۷:۲۸    
پس از پایان جنگ تهاجم و شبی خون فرهنگی و جنگ نرم که به موازات تحرکات نظامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز گردیده و تداوم یافته بود به طرز بی سابقه ای تشدید و هر روز گسترده تر شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۶:۵۸    
دو سال از آغاز اجرای تعهدات 1+5 ذیل برجام می گذرد. آمریکایی ها پس از برجام تا به امروز با نقض توافق بیش از 80 طرح و بیانیه علیه ایران تصویب کرده اند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۶:۴۰    
مصوبه جدید دولت مبنی بر ممنوعیت خرید 114 کالاهای خارجی دارای تولید مشابه داخلی برای اجرا به 10 وزارتخانه و سازمان دولتی ابلاغ شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۶:۰۴    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با اشاره به توقیف یک فروند لنج صیادی عربستان سعودی در آبهای ایران گفت: چهار نفر صیاد این لنج تحویل مراجع انتظامی و قضایی شده اند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۴:۳۴    
حجت الاسلام اشرفی اصفهانی گفت: هیچ پیشنهادی برای حضور در کابینه دوازدهم به بنده نشده و اگر هم بشود هیچ کار اجرایی را قبول نخواهم کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۳:۵۸    
معاون امور مجلس دانشگاه آزاد گفت: تمام 2900 رشته محل مورد مناقشه وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی به کار خود ادامه می دهند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۳:۴۱    
یک فعال دانشجویی خطاب به یاسر هاشمی رفسنجانی متذکر شد که سابقه خاندان او در شکستن "قلم" خبرنگاران برکسی پوشیده نیست.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۲:۵۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور محمدجواد ظریف در جلسه سه شنبه این کمیسیون خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۲:۲۹    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تاکنون درباره حضور در کابینه صحبتی با بنده نشده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۲:۰۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با غیرمنطقی خواندن شروط سعودی ها برای قطر، گفت: عربستان پیش از آنکه برای قطر شرط و شروط تعیین کند باید ابتدا حمایت خود از تروریست ها را متوقف و جنایت علیه مردم ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۱:۴۱    
پایگاه خبری الجزیره در مقاله ای مناسبات پرتنش عربستان سعودی با همسایگان را در نتیجه مبانی غلط سیاست خارجی این کشور ارزیابی کرده و به تشریح این مبانی پرداخت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۱:۲۹    
عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه انتشار نامه دروغ منتسب به او نشان از توطئه دشمن علیه رابطه خوب علما با رهبری است گفت: هر چه می گذرد لیاقت آیت الله خامنه ای برای رهبری نظام بیش از پیش ثابت می شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۰:۴۷    
در شرایطی که محور مقاومت پیروزهای جدی در سوریه و عراق کسب کرده است و ضربات جدی به شبکه یابی گروهک های تروریستی وابسته به سعودی و آمریکا در داخل کشور وارد شده ، اتاق فکر فتنه به دنبال ایجاد آشوب است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۳۶    
وزیر امور خارجه انگلیس در سخنانی از امکان کاهش تنش های کشورهای تحریم کننده قطر با دوحه خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم نماز جمعه اهل سنت زاهدان گفت: همراهی تمامی هموطنان بانک قرض الحسنه مهر ایران را به بانکی اجتماعی مبدل ساخته است
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۳۰    
رییس کل سازمان امور مالیاتی از ابلاغ دریافت مالیات از شرکت های فعال در فضای مجازی از دو هفته آینده خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۳۰    
معاون مالیاتهای مستقیم سازمان امور مالیاتی اعلام کرد، 31 تیرماه، آخرین مهلت ارایه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۳۰    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از افزایش قیمت مرغ در اثر نابسامانی عرضه و قیمت جوجه یکروزه خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۳۰    
مدیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت و شواری رقابت، متولی پیگیری افزایش کیفیت در خودروهای داخلی هستند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۲۴    
جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد ظهر امروز در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۲۴    
تیم فوتبال پرسپولیس فردا (یکشنبه) در دومین بازی تدارکاتی خود در اردوی اوکراین برابر تیمی به میدان می رود که سال گذشته نیز حریف سرخپوشان بود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۲۴    
مراسم ترحیم عطاءالله بهمنش بعداز ظهر امروز در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۲۴    
وزیر نیرو گفت: با وجود کاهش میزان قابل توجهی از بدهی های صنعت آب و برق با استفاده از اسناد خزانه اسلامی، اما حدود 20هزار میلیارد تومان به شرکت های خصوصی بدهکار هستیم.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۲۴    
باشگاه پرسپولیس اجازه حضور ملی پوش امید خود در تمرینات تیم تحت هدایت امیرحسین پیروانی را به یک دلیل نخواهد داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۲۴    
تیم بسکتبال جوانان ایران در ادامه دیدارهای خود در مسابقات قهرمانی جهان مغلوب کره جنوبی شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۲۴    
داور بین المللی فوتبال ایران گفت: نگاه های به داوران ایرانی بهتر شده و امیدوارم در آینده تورنمنت هایی بزرگتری را قضاوت کنیم.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۲۴    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در تمرین عصر امروز تیم فوتبال امید ایران حضور یافت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۲۴    
تمرین عصر امروز (شنبه) تیم استقلال در کمپ ایروان ارمنستان برگزار شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۰۶    
رئیس جمهور روسیه در پایان نشست گروه 20، اظهار داشت با ترامپ درباره نظارت بر تأمین امنیت سایبری به توافق رسیده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور تلاش و کار مضاعف در راستای توسعه استان کردستان و لزوم تخصیص منابع برای اجرایی شدن مصوبات دولت در ایجاد و تکمیل زیرساخت ها را ضروری دانست.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۰۰    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با افزایش سرعت وزش باد در کشور عراق و مناطقی از جنوب غرب کشور، روز دوشنبه پدیده گرد و خاک استان های ایلام، خوزستان و بوشهر را در بر می گیرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۴    
دختر جوان که از سوی دو سرنشین پیکان مورد تجاوز قرار گرفته بود در اظهاراتش به پلیس گفت: در یکی از میادین غرب تهران سوار بر خودروی پیکان شده بودم و قصد داشتم تا به سمت جنت آباد بروم که سرنشینان پیکان ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۴    
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات دو نفر از همدستان بابک زنجانی صبح امروز در شعبه 28 دادگاه انقلاب (شعبه هم عرض) به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۴۸    
یک مسئول سازمان غذا و دارو، عوارض مصرف نابجای نوعی آمپول را تشریح کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۴۲    
رئیس شعبه 28 دادگاه انقلاب خطاب به متهم ردیف دوم پرونده نفتی گفت: شما با نام اسلام و دین وارد شدید و مسئولان نظام را اغفال کردید. عملتان، کمرشکن و ضعیف کُشی بود و سه ماه یارانه مملکت را غارت کردید.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۳۶    
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه با پرداخت مطالبات شرکت های بیمه گر، توانستیم شرکت های بیمه ای بزرگ را مجاب به عقد قرارداد با آموزش و پرورش کنیم ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۱۲    
آنگلا مرکل در نشست مطبوعاتی پس از پایان نشست دو روزه گروه 20، تقویت نظام پولی را گامی ضروری برای حفظ امنیت جهانی دانست.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۶    
بدون شک تاثیر مواد غذایی در تسکین درد به سرعت و قدرت یک مسکن قوی نیست اما مصرف طولانی مدت آن ها ارزش ها و خواص بسیار فراتر از مصرف طولانی مدت مسکن ها برای بدن دارد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۴۲    
پلیس آمریکا دست کم 7 تن را که به سیاست های آب و هوایی رئیس جمهور این کشور اعتراض کرده بودند، دستگیر کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۴۲    
پلیس هامبورگ اعلام کرد تجمع مسالمت آمیز 12 هزار معترض به اجلاس گروه 20، به یک راهپیمایی گسترده تبدیل شده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۴۲    
روسای جمهور ترکیه و آمریکا امروز، در حاشیه نشست گروه 20 با یکدیگر دیدار کردند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۳۶    
شبکه تلویزیونی المیادین با قطع برنامه های خود، سرود آزادسازی موصل را پخش کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۳۶    
یک زن عامل انتحاری گروه تروریستی داعش در حالی که کودکی را در بغل گرفته بود، خود را منفجر کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۰۶    
در حالی که بیمار روی تخت قرار گرفته، BS گلوکومتری توسط پرستار تریاژ mg/d- 125 گزارش شده است. علائم حیاتی بیمار پایدار است ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۷    
وزیر سابق اقتصاد روسیه ضمن مثبت خواندن دیدار رؤسای جمهوری روسیه و آمریکا اعلام کرد که رابطه این دو کشور نیاز به یک شروع مجدد دارد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۱    
با اوج گرفتن مصرف برق در کشور و ثبت رکوردهای جدید که برای صنعتگران برق قابل پیش بینی نبود ، در صورت تداوم رشد مصرف شاهد افزایش خاموشی های پراکنده برق در تابستان خواهیم بود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۱    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا متممی را برای اعمال تحریم های بیشتر ضد روسیه ارائه داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۲۲    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بحران خیز بودن شهر تهران بر این نکته تأکید کرد کرد که در موقع بروز بحران، تهران با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهد شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۲۲    
معاون فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه برای آماده کردن مقدمات دور بعدی مذاکرات ژنو وارد دمشق شده است.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۱۶    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 181 واحد رشد کرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۴    
یک رژیم متعادل معمولا تمام مواد مغذی مورد نیاز مادر شیرده را فراهم می کند
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۶    
سناتور آمریکایی خواستار لغو نکردن تحریم های آمریکا علیه روسیه با وجود عدم مداخله پوتین در انتخابات آمریکا شد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: افرادی که تاریخ صدور کارت ملی قدیمی آنها بین سال های 80 تا 89 است، تا پایان امسال کارت شان اعتبار دارد و باید به ادارات ثبت احوال ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۰    
دستورالعمل اجرایی تأسیس، فعالیت و نظارت بر شرکت های تعاونی اعتبار، از سوی بانک مرکزی روزآمد و به مدیریت کل دفتر تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۱    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ به 8050 تومان در بازار خبر داد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۱    
یک رسانه کشور ترکیه از آغاز آتش بس در جنوب غربی سوریه از امروز شنبه خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۵    
اولین جلسه محاکمه مجدد دو متهم پرونده نفتی دقایقی پیش پایان یافت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۲    
تیم ملی ایران با قبول شکست در مقابل تیم تایلند در مرحله یک چهارم پایانی از دور رقابت های جام جهانی تیمی اسنوکر کنار رفت
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۲    
مدال طلای مسابقات تیر و کمان کاپ آسیا در بخش انفرادی کامپوند مردان به اسماعیل عبادی رسید
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۲    
بانک مرکزی مصر برای کنترل نرخ تورم در این کشور، نرخ بهره بانکی را یک درصد افزایش داد و آن را به 18.75 درصد رساند
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۴۶    
جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی صبح امروز (شنبه) و پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار شد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۴۶    
دونده 800 متر کشورمان پس از اعتراض به خطای یکی از شرکت کنندگان به فینال مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۴۶    
پلیس فدرال آمریکا از بازداشت یک نفر در ایالت نبراسکا بخاطر تهدید به ترور یک سناتور جمهوری خواه خبر داد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۴۰    
سایت باشگاه منچستریونایتد خبر انتقال مهاجم بلژیکی اورتون به اولدترافورد را تأییدکرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۴۰    
سازمان وظیفه عمومی ناجا، تمامی مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیر ماه 1396 را به خدمت سربازی فراخواند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۴    
جلسه اول رسیدگی به اتهامات حمید شمس، متهم ردیف دوم پرونده فساد نفتی امروز برگزار شد و قاضی مقیسه ادامه دادگاه را به روز آتی موکول کرد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۸    
ارتش یمن موفق شد مواضع مزدوران و نظامیان سعودی را در مرزهای این کشور هدف قرار دهد و خسارت های جانی و مالی زیادی به آنها تحمیل کند.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۲    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن از تامین مالی برای پروژه راه آهن ایران-عراق خبر داد و گفت: برای ایجاد مزیت رقابتی در بخش ریلی ...
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۱۶    
"آزاد شدن یک ماه واردات برنج در فصل برداشت" توسط دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت به گمرکات کشور ابلاغ شد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۱۰    
بزرگترین معدن سنگ آهن کشور با ظرفیت 643 میلیون تن پس از طی مراحل، به زودی وارد بورس می شود
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۱۰    
در حالی که هند در طی ماه های گذشته خرید نفت خود از ایران را کاهش داده، شرکت ایندین اویل، بزرگترین پالایشگاه هندی مناقصه ای برای خرید دو میلیون بشکه نفت خام ترش از آمریکا و کانادا منتشر کرده است
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۱۰    
رئیس سازمان مالیاتی گفت: آن دسته از واحدهای تولیدی که بیش از 50 نیروی انسانی دارند اگر در دوره معافیت مالیاتی خود اشتغال بیشتری را ایجادکنند از معافیت مالیاتی بیشتری برخوردار خواهند شد
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۳    
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: با گذشت 100 روز از ابلاغ قانون برنامه ششم اثری از اجرای این قانون در دستگاه های اجرایی مشاهده نمی شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۳    
گمانه زنی ها برای حضور متهم تازه دستگیر شده پرونده بابک زنجانی در دادگاه امروز مطرح بود اما وی در دادگاه حضور نیافت.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۳    
تقریبا حدود 30 نفر برای تصدی پست شهرداری تهران در جریان مطرح شده اند که هر روز به تعداد آنان افزوده می شود!
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۳    
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان صبح روز شنبه با امانوئل مکرون و ولادیمیر پوتین روسای جمهوری فرانسه و روسیه در یک جلسه صبحانه کاری در حاشیه روز دوم اجلاس سران گروه 20 در هامبورگ آلمان شرکت کرد.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۳    
با وجود این، داشتن کلسترول بالا می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش دهد. و کاهش کلسترول بالا امری بسیار ضروری است
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۷    
کارآفرینان ایرانی قصد دارند مواد خام را در جمهوری آذربایجان فرآوری کنند و در نهایت با همکاری شرکای آذربایجانی، محصولات نهایی را به حوزه مشترک المنافع کشورهای مستقل صادر نمایند
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۷    
بررسی روند یکسان سازی نرخ ارز در یکسال گذشته نشان می دهد، در 5 ماه گذشته عملا روند افزایش نرخ دلار مبادله ای از 25 تومان به 2 تومان در ماه کاهش یافته است
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۷    
ژست پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات و سهم خواهی آنها از کابینه دوازدهم در حالی است که بر اساس وقایع پیشاانتخابات، آقای روحانی نامزد رسمی اصلاح طلبان نبود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مراجعات مردمی به هیچ وجه در مجلس لغو نمی شود.
خبرنکار   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۷    
جانشین سازمان وظیفه عمومی از بخشش اضافه خدمت سنواتی و انضباطی مشمولان سربازی خبر داد.