جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۱:۴۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 28 اسفند 1394 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 31 فروردین 1394 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1394 خبر آنلاین 31 خرداد 1394 خبر آنلاین 31 تیر 1394 خبر آنلاین 31 مرداد 1394 خبر آنلاین 31 شهریور 1394 خبر آنلاین 30 مهر 1394 خبر آنلاین 30 آبان 1394 خبر آنلاین 30 آذر 1394 خبر آنلاین 30 دی 1394 خبر آنلاین 30 بهمن 1394 خبر آنلاین 1 اسفند 1394 خبر آنلاین 2 اسفند 1394 خبر آنلاین 8 اسفند 1394 خبر آنلاین 9 اسفند 1394 خبر آنلاین 10 اسفند 1394 خبر آنلاین 11 اسفند 1394 خبر آنلاین 12 اسفند 1394 خبر آنلاین 13 اسفند 1394 خبر آنلاین 14 اسفند 1394 خبر آنلاین 15 اسفند 1394 خبر آنلاین 16 اسفند 1394 خبر آنلاین 17 اسفند 1394 خبر آنلاین 18 اسفند 1394 خبر آنلاین 19 اسفند 1394 خبر آنلاین 20 اسفند 1394 خبر آنلاین 21 اسفند 1394 خبر آنلاین 22 اسفند 1394 خبر آنلاین 23 اسفند 1394 خبر آنلاین 24 اسفند 1394 خبر آنلاین 25 اسفند 1394 خبر آنلاین 26 اسفند 1394 خبر آنلاین 27 اسفند 1394 خبر آنلاین 28 اسفند 1394 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۴    
ابراهیم حاتمی کیا این روزها بی سر و صدا در حال ساخت مستندی درباره جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است. مستندی که حاتمی کیا در آن سراغ چهره های مهم سیاسی دوران جنگ از جمله هاشمی رفسنجانی رفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۸    
عروسک برنامه خندانه امشب شعر بسیار جالبی را برای عادل فردوسی پور خواند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۶    
داریوش شجاعیان جدیدترین ملی پوشی است که کارلوس کروش برای بازی های سال 95 تیم ملی دعوت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
عادل فردوسی پور که برای برنامه ویژه آخر سالش جناب خان را به برنامه دعوت کرده بود ، بسیاری از ارشد مدیران تلویزیون را به استودیوی 14 کشانده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۱    
ایلنا نوشت: وزیر اطلاعات با بیان اینکه دوران رقابت سالم تمام شد و دوران رفاقت ها آغاز شده است، افزود: تکیه زدن برکرسی اخلاق با ارزش تر از زیرپاگذاشتن اخلاق برای تکیه زدن برکرسی مجلس است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۸    
ماهنامه دیار در ویژه نامه نوروزی خود، پیشنهادهایی برای کویرگردی در 14 روز تعطیلات نوروز 95 (29 اسفند تا 13 فروردین) به روایت زنده یاد محمدعلی اینانلو منتشر کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۶    
در تصویر زیر پارک خودروها را در وسط خیابان در تهران قدیم را می بینید. گویا در آن مقطع، خودروها اجازه توقف در طرفین خیابان را نداشته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۷    
دادگستری استان البرز اطلاعیه ای در خصوص حمله مسلحانه در شهرستان ساوجبلاغ منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۴    
ایرنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به هموطنان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال جدید سال خانه تکانی دل ها و دست برداشتن از خودخواهی و تکبر باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۲    
تیم العربی امشب در خانه الاهلی با سه گل مغلوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۶    
وزارت تحقیقات و آموزش آلمان اعلام کرد که 14 سند، نامه و نوشته های مارتین لوتر در فهرست اسناد جهانی یونسکو ثبت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۶    
یک روز پس از لو رفتن تصویری از جدیدترین گوشی ویندوزی آلکاتل، مشخصات فنی این فبلت در شاخص فنی GFXBench تأیید شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۸    
عضو تیم پیشین هسته ای کشورمان در یادداشتی چند راهکار به دستگاه دیپلماسی و شورای عالی امنیت ملی در حوزۀ روابط خارجی پیشنهاد کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۴    
سازمان فضانوردی آمریکا، ناسا، جدیدترین تصاویر دریافتی از فضاپیمای نیو هورایزنز که از سطح سیاره پلوتون ثبت کرده را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۴    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویر قله ای برفی و تنها در ایسلند اختصاص پیدا کرده است. کوه کرکجوفل در شمال ایسلند 463 متر ارتفاع دارد و نظر گردشگرهای بسیاری را جلب می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۷    
دراین فیلم گفت و گویی خودمانی با وزیر راه و شهرسازی را مشاهده می کنید که از روزهای سهل و سخت خود در سال 94 می گوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۴    
ایرنا نوشت: صلاح عبدالسلام عامل فراری حملات تروریستی پاریس روز جمعه در جریان تیراندازی و عملیات پلیس بروکسل پایتخت بلژیک، بازداشت شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۱    
اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد: باراک اوباما رییس جمهوری این کشور برای اولین بار زنی را برای تصدی فرماندهی نیروهای شمالی ارتش آمریکا انتخاب و پیشنهاد کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۲    
هوای تهران یک روز مانده به پایان سال 94، پاک پاک شد. به روایتی پاک ترین روز سال 94 بوده است. آسمان آنقدر دلبری می کرد که انگار نه انگار روز 26 و 27 اسفند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۲    
با محصول جدید iTron، 8 برابر سریع تر از QC 3.0 موبایل خود را شارژ کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۲    
دانشمندان می توانند از روی پیچیدگی خطوط میدان مغناطیسی خورشید به آگاهی هایی درباره شیوه دگرگونی های مغناطیسی خورشید در پاسخ به جابجایی های پیوسته ای که روی سطح و درون آن رخ می دهد دست پیدا کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۹    
با وجود برتری 2-1 یوونتوس با گلهای پل پوگبا و خوان کوادرادو تا دقیقه 84، بایرن مونیخ به بازی برگشت و بازی را ابتدا 2-2 کرد و در وقت اضافه با دو گل دیگر، یوونتوس را 4 بر 2 حذف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۳    
چطور می توانید وقتی به مکانی تاریخی سفر می کنید اوضاع و احوال آنجا را در زمان رونق داشتن آن متوجه شوید؟ یورونیوز گزارش داده که جهانگردان لندن می توانند سفری به پیشینه تاریخی مکان های معروف پایتخت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۵    
24آنلاین نوشت:اظهارات امروز معاون وزیر کشور در باره انتخابات اصفهان، احتمال حذف احمد سالک را تقویت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۷    
ایرنا نوشت: 'بوسلاو سوبوتکا' نخست وزیر جمهوری چک روز جمعه از موافقت اتحادیه اروپا و ترکیه با توافقنامه توقف سیل گسترده مهاجران به اروپا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۱    
اطلاع تازه ای در باره این دانشمند مسیحی که 51 سال در عصر صفوی در ایران بود و به سال 1107 هجری در اصفهان درگذشت و همانجا به خاک سپرده شد یافته ام که تقدیم می کنم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۸    
ایرنا نوشت: مصرف زردچوبه فواید درمانی زیادی دارد که ازجمله آنها می توان به کمک به هضم غذا، کاهش التهاب، کمک به سلامت قلب، پیشگیری از ابتلا به سرطان و سلامت مغز اشاره کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۸    
آخرین قسمت خندوانه سال 94 با حضور پژمان بازغی و علیرضا کمالی شب گذشته مهمان خانه های دوستدارانش شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۲    
مهر نوشت: یک شرکت اروپایی چتر هوشمندی را ساخته است که با متصل شدن به گوشی هوشمند عملکردی متفاوت را برای کاربر خود به همراه می آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۲    
هیات امنای گنجه ی پشتیبان زیست بوم- شکرگزاریم که سرانجام با تلاش ها و همراهی های هم میهنان طبیعت دوست، دو پاسدار سرمایه های گرانقدر طبیعی مان از زندان آزاد شدند... ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۵    
در تصویری زیر یک ماشین عروس در دهه 70 میلادی را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۰    
موزه میراث روستایی گیلان با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۵    
انفجار راکتور هسته ای در سال 1986 میلادی در شهر "پریپیات"، آن را به سرزمینی مخوف و غیرقابل سکونت تبدیل کرد که همچنان پس از 30 سال دست نخورده باقی مانده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۵    
باشگاه خبرنگاران نوشت: برابر آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر بارش برف استان قزوین( گردنه های الموت و آوج ) اعلام شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۵    
وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، فردا (شنبه) عازم استانبول خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۲    
در اواخر دهه هفتاد ترانه ای می شنیدیم از یک خواننده گمنام که بعدها فهمیدیم که خواننده اش زنده یاد کیا باقری است . ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی خواستار هماهنگی بیشتر سازمان بنادر با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای فعال سازی توریسم دریایی شد و گفت: استفاده از ظرفیت های دریا باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۳    
یک شرکت خارجی تولیدکننده لوازم منزل، تختخواب هوشمندی طراحی کرده که به طور خودکار مرتب می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۳    
ایسنا نوشت: خبرگزاری اسپوتنیک فارسی در تحلیلی با عنوان چطور است که هیچ ایرانی عضو داعش نیست؟ به بررسی این موضوع پرداخت که چرا گروه تروریستی داعش در بین مردم ایران از جایگاه و طرفداری برخوردار نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
ایسنا نوشت: تابش گفت: انتخابات دارای پیام های روشنی بود که پاسخ به لبیک رهبری در فراخوان گسترده در انتخابات، اعتماد به نظام علی رغم انتظارات و برخی گلایه ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: پیمانکاران در حوزه راهسازی سنگ تمام گذاشته اند و با وجود اینکه بخش اعظمی از مطالباتشان را که چیزی در حدود 50 درصد قرارداد آنهاست پرداخت نشده اما بدون هیچ وقفه ای خدمت شان را ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۶    
ایرنا نوشت: فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای خواستار تحریم مسکو از سوی جامعه جهانی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۴    
ایرنا نوشت: نخست وزیر ایالت نیدرزاکسن آلمان اظهار داشت که ایران می تواند نقش مهمی را در کاهش سرازیرشدن موج پناهجویان به سوی اروپا بازی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۴    
حسین امیر عبداللهیان در گفتگوی تلفنی با استفان دیمیستورا آخرین تحولات مذاکرات سیاسی سوریه را بررسی و در این باره تبادل نظر کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۱    
دکتر محمد جواد ظریف در پیامی، فرارسیدن نوروز را به همه ایرانیان تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۷    
ایرنا نوشت: گیدو وستروله وزیر خارجه سابق آلمان در سن 54 سالگی پس از یک دوره طولانی بیماری و مبارزه با سرطان در شهر کلن درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از شش محیط بان در بند پنج نفر آنها با رضایت اولیای دم خانواده مقتول آزاد شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۸    
از بد حادثه یا شاید هم برای مرور دوباره همه خاطرات خوش، یورگن کلوپ و دورتموند به هم رسیدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۸    
در عکس زیر تصویری از ماشین آتش نشانی در دهه 1310 را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با وجود تمام تنگناهای مالی با توجه به اهمیت سواحل مکران 960 میلیارد تومان در این حوزه سرمایه گذاری شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری احکام مناسبتی ویژه آغاز سال جدید (ایام نوروز) را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۴    
ایسنا نوشت: سخنگوی اورژانس کشور از تصادف 17 خودرو در اتوبان آزادگان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۵    
عکاس سرشناس حیات وحش (Dmitry Tkachuk)، تصاویری دیدنی از زندگی روزمره یک قبیله که در سرزمین های قطبی تندرای روسیه را به ثبت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۳    
ایسنا نوشت؛ تیم ملی بانوان والیبال نشسته ایران دومین دیدار خود را در رقابت های بین قاره ای مقابل آمریکا واگذار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۰    
وجود دریاچه زریوار و نفوذ توده های مرطوب زمستانی و بهاری در مریوان، تاثیر فراوانی در مرطوب و معتدل شدن هوای این ناحیه دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۴    
رئیس پلیس راه گیلان از افزایش سفرهای نوروزی به استان گیلان خبر داد و گفت: ترافیک در ورودی شهرهای استان گیلان سنگین است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۴    
امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات با کمترین حاشیه و مشکل در هرمزگان، گفت: منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی مانند برخی افراد که پس از انتخاب شدن تا انتخابات بعدی سراغی از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۱    
استاندار صبح امروز در آخرین جمعه سال 94 در جلسه شورای مشورتی ایثارگران گیلان گفت: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سال آینده تشکیل شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۱    
همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و در مراسمی با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی هرمزگان پل بزرگ جلابی و پروژه های راهسازی هرمزگان به بهره برداری رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۸    
ایرنا نوشت: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از لغو اجرا و اعمال طرح های ترافیکی و زوج و فرد پایتخت از امروز(28 اسفند) تا شنبه (14 فروردین 95) خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۸    
ایسنا نوشت: طلای جهانی با وجود کاهش اندک قیمت روز جمعه، در پی افزایش قیمت چشمگیری که پس از تصمیم اخیر بانک مرکزی آمریکا پیدا کرد به سوی رشد هفتگی پیش می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۶    
میزان نوشت: شاکرمی گفت: شب گذشته در باغی در اطراف هشتگرد، افراد مسلح قاضی سابق کرج و همراهش را با اسلحه کلاشینکف به رگبار بستند که وی در این حادثه مجروح و متاسفانه همراهش فوت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۳    
در تصویر زیر چنار امامزاده صالح در 90 سال قبل را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۳    
شهردار اردبیل گفت: در آستانه تعطیلات نوروزی و در استقبال شایسته و آبرومند از میهمانان و مسافران، شهرداری کمپ های استقبال از میهمان نوروزی و مسافران و گردشگران این ایام در چهار ورودی شهر اردبیل راه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۷    
ایسنا نوشت: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: در سال 94 نسبت به سال گذشته، 450 نفر کمتر کشته داشتیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۸    
استقلالی ها در سیزده بدر 95 هم تمرین می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کارشناس اقتصادی گفت: قرار گرفتن تسهیلات در اختیار خریداران و افزایش قدرت خرید، راهی برای خروج بازار مسکن از رکود است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۰    
مراسم تشییع و ترحیم آیت الله سیدحسن ابطحی که صبح امروز 28 اسفندماه دارفانی را وداع گفت، اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۴    
ایرنا نوشت: شیخ احمد الصافی نماینده مرجعیت و امام جمعه کربلا، در شرایطی که بغداد و سایر شهرهای عراق در آستانه یک اعتصاب سراسری و طولانی قرار دارد، خطبه دوم نماز امروز را همانند چند هفته گذشته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: قیمت برخی از واحد های اداری برای فروش در مناطق مختلفدر بازار منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از آزادی محیط بان دنا خبر داد. در سال 89 بر اثر یک حادثه در پارک ملی دنا یک شکارچی به قتل رسید، و به دنبال این حادثه، غلامحسین خالدی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۶    
اقتصادنیوز نوشت: رئیس اتاق بازرگانی ایران که صبح امروز برای هماهنگی سفر آتی رئیس جمهور به پاکستان، به اسلام آباد رفته، گزارشی از این سفر منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۶    
قائم مقام وزیر کشور گفت: از 207 حوزه انتخابیه مجلس صحت برگزاری انتخابات در 202 حوزه در شورای نگهبان تایید شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۷    
تفتیان می گوید عکسی که به تازگی در اینستاگرامش منتشر کرده، یک شوخی طنز آمیز بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۴    
محمد غرضی می گوید 10 نوروز مجبور بوده که از خانواده به دور باشد و برای اینکه به دست ماموران رژیم شاهشناسی نیافتد شهر به شهر و کشور به کشور در حال فرار باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۱    
قطعاً این که زبان یک حقوق دان زبانی دقیق و دور از اغراق و خلط و خطا و ستایش یا نکوهش بیش از حد باشد، امری بسیار پسندیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۱    
دبیرکل سازمان ملل متحد در مصاحبه با یک نشریه غربی گفت که سرنوشت رئیس جمهور سوریه باید به دست مردم این کشور مشخص شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۸    
روزنامه جمهوریت ترکیه اعلام کرد که بر اثر تیر اندازی در آنکارا یک نیروی پلیس و یک غیر نظامی کشته شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۵    
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به بحث سفر حجاج به عربستان، خطاب به مسئولان گفت: مسئولانی که برای حج برنامه ریزی می کنید، برای امنیت جان حجاج نیز برنامه ریزی کرده و این مساله را در نظر بگیرید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۴    
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در سازمان امداد و نجات از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات این سازمان بازدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۷    
ایسنا نوشت؛ نماینده وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با کشتی نگرفتن مقابل حریف ازبک در مرحله شانس مجدد رقابت های گزینشی المپیک از این رقابت ها کنار رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۸    
ایسنا نوشت: ساکن طبقه پانزدهم ساختمان دادمان حتی در غروب آخرین روز کاری سال 1394 نیز کار را رها نکرده و ورود ما به اتاق مصادف می شود با آخرین تماس های آقای وزیر برای هماهنگی و اتمام حجت هایی که شاید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۲    
مهاجم قرمزها می گوید می گوید اولین آرزویش در سال جدید قهرمانی پرسپولیس است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۸    
روماریو به انتقاد شدید از دیلما رئیس جمهور برزیل پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۸    
میزان نوشت: بسیار پیش آمده که افراد اقدام به اعمال تغییراتی در خودرو و قسمت های مختلف خودرو مانند دستگاه سرعت سنج اتومبیل می کنند که بعضاً این تغییرات مطابق قانون جرم محسوب می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۵    
ایسنا نوشت: یک عضو جبهه پایداری بر ضرورت اصلاح قانون انتخابات توسط مجلس دهم تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۹    
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی صد در صدی پلیس در نوروز 95 برای خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۴    
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی در فاز نخست به انجام رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۲    
بارندگی ها و وزش باد شدید در تهران باعث شد که هوای امروز در شرایط پاک قرار داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۹    
ایلنا نوشت: قسمت سوم سری جدید برنامه خندوانه پنجشنبه 27 اسفند در حالی پخش شد که بخش اجرای پژمان بازغی و علیرضا کمالی باممیزی همراه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
مهر نوشت: مدت رای گیری های برنامه سه ستاره تا ساعت 8 صبح 29 اسفندماه تمدید شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۴    
شعر پارسی از دیرباز رابطه عجیبی با بهار داشته است و تقریبا بیشتر شاعران پارسی، با کلمات خود به استقبال رستاخیز زمین رفته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۸    
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال می گوید الان زود است درباره بازگشتش به انتخابات حرف بزند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
ایلنا نوشت: نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس نهم گفت: عارف و لاریجانی حقوق ملت را بر منافع شخصی ترجیح می دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۸    
مهر نوشت: مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: با وجود اینکه مترو خط پرند صد درصد دولتی است فاز اول آن با مساعدت شهرداری افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۰    
در تصویر زیر کارت دعوت به مناسبت افتتاح دارالمجانین تبریز را در سال1312 می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۳    
فیلم آدمکش به کارگردانی هو شیائوشن جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول و نقش مکمل زن را در جوایز فیلم آسیا از آن خود کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۱    
متین مسلم در مطلب تازه خود در وبلاگ نخبگان خبرآنلاین تحلیلی درباره انفجارهای اخیر ترکیه و ناامنی این کشور ارائه داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۸    
دو قهرمان ایرانی به خاطر اقدام دیر هنگام فدراسیون دو و میدانی از سفر به آمریکا باز ماندند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۵    
اجرای زیبای لب خوانی ترانه ی شیشه و سنگ با صدای محمد حشمتی توسط احسان کرمی از گروه اول مسابقه لباهنگ خندوانه را ببینید.
  • ۱