جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۱:۳۳Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 2 اردیبهشت 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 2 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 3 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 4 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 5 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 6 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 7 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 8 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 10 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 11 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 12 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 13 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 14 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 15 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 16 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 17 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 18 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 19 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 20 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 21 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 22 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 23 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 24 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 25 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 26 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 27 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 28 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 29 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۴    
تیم فوتبال آلکمار هلند توانست دن هاگ را شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۹    
در حاشیه انتقادها از شیوه پخش بازی دربی!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۶    
حجت الاسلام حسن روحانی با اشاره به اینکه برخی آشکارا و برخی مخفی می خواهند مردم را کنترل کنند، پرسید: مگر چنین حقی داریم؟ در این فیلم، واکنش تلویحی رئیس جمهور به موضوع گشت نامحسوس را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۸    
دستیار استیماچ به عنوان سرمربی جدید سپاهان معرفی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۴    
برانکو امشب مهمان برنامه دور همی مهران مدیری بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا شامگاه امروز ریاض را به مقصد لندن ترک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۳    
گاردین اسناد جدیدی منتشر کرده که در آن شرکت نفتی بی پی اتحادیه اروپا را علیه حیات کره زمین تهدید می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۷    
ایرنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با یک رسانه روسی اعلام کرد: همکاری های هسته ای ایران و روسیه به نفع دو کشور است و ادامه خواهد یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۶    
اوباما می گوید: شرکای واشنگتن در خلیج فارس قول تداوم همکاری با یکدیگر برای مبارزه با داعش و کاهش دیگر مناقشات منطقه ای را داده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۶    
ایرنا نوشت: رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ یکدستگاه خودروی سواری پراید و کامیون کمپرسی در حومه شهر همدان سه نفر از سرنشینان خودروی سواری پراید در دم جان باختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۷    
ایسنا نوشت:سرمربی تیم استقلال خوزستان می گوید در هفته های باقی مانده لیگ برتر بازهم صدر جدول این رقابت ها دست به دست می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۵    
برخی از رسانه ها و کانال های خبری در تلگرام امروز خبر دادند که مجله آمریکایی تایم نام محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان را در میان 100 شخصیت پرنفوذ جهان قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۰    
میزان نوشت: واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان دختر در خراسان رضوی دو کشته و 20 مجروح برجای گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۰    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز معتقد است در انتخابات مجلس دهم، جریان اصولگرایی نتوانست جذابیت لازم را در مردم برای کسب آرا ایجاد کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۴    
ایرنا نوشت: سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای حکم اخیر دیوان عالی آمریکا مبنی بر مطالبه غرامت از جمهوری اسلامی ایران را بشدت محکوم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۶    
سایت باشگاه استقلال نوشت:مدافع استقلال از لیست هجده نفره این تیم برای مصاف با فولاد خط خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۷    
علی دایی امروز با پدیده شطرنج ایران یک بازی دستگرمی برگزار کرد.عکس:صالح آریایی
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۴    
اقتصادنیوز نوشت: برای تحلیل وضعیت آتی بخش مسکن، عرضه و تقاضای مسکن و همچنین متغیرهای اقتصاد کلان را باید مورد بررسی قرار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۵    
ورزش سه نوشت:تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۵    
در تمرین امروز پرسپولیس سه بازیکن و البته سرپرست این تیم غایب بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۳    
یکی از سخنرانان همایش نخبگان و علما و ایثارگران با حضور رئیس جمهور در سمنان سیدمسعود سیادتی جانباز جنگ تحمیلی و استاد دانشگاه بود که به علت کمبود وقت موفق به سخنرانی نشد اما متن صحبت های وی در اختیار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۷    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر بر لزوم اطمینان از بهداشتی بودن آب مصرف شده توسط مردم مناطق سیل زده تاکید کرد و افزود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۴    
ایرنا نوشت: آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید به وزیر بهداشت گفت: دولت تلاش گسترده را جهت خدمت به مردم انجام داده، سلام مخصوص مرا به دکتر روحانی رئیس جمهوری برسانید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۸    
بزرگترین خودروساز کشور از روز یکشنبه، پنجم اردیبهشت پیش فروش کراس اوور 44 میلیون تومانی خود را آغاز می کند تا از این طریق با دیگر خودروسازان چینی ساز کشور رقابت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۵    
همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان با حضور استاندار گیلان آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۵    
بام سبز ماسال، منطقه کوهستانی و یکی از بی نظیرترین مناطق گردشگری گیلان محسوب می شود که علاوه بر جلگه شهر ماسال بخش هایی از شهرستان های صومعه سرا و بندرانزلی با مناظر بسیار زیبا از بام سبز این شهر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۰    
ورزش سه نوشت:برای اولین بار احتمال دارد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هیچ کدام از 4 تیم عربستانی صعود نکنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۰    
در میلاد حضرت علی (ع)، جمعی از خبرنگاران آذربایجان غربی، تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی و رفتگران طبیعت آذربایجان شرقی در یک حرکت شایسته اقدام به پاکسازی سواحل دریاچه ارومیه از زباله ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۴    
واحد مرکزی خبر نوشت: اظهارات اخیر اوباما سبب خشم مقامات ریاض و به انتقادهای گسترده از سیاست چرخش آمریکا به سوی ایران منجر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۲    
نماینده مردم اردکان در مجلس می گوید: اگر من به جای دلواپسان بودم مسائل را رصد و نظاره کرده و خود را نقد می کردم، به جای اینکه دیگران را تخریب کنم یا ناسزا بگویم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۹    
گوگل در پنجاهمین نسخه به روزرسانی کروم اینفوگرافیکی خلاقانه باهدف نمایش توسعه نرم افزار تحت امپراتوری خود منتشر ساخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۶    
در فیلم زیر مدیحه سرایی بسیار زیبایی را با صدای الحاج باسم الکربلائی در مدح امیرالمومنین علی(ع) را به سه زبان می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۶    
ایرنا نوشت: اوباما در نشست ریاض، کشورهای عربی را به بهبود روابط با ایران ترغیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۳    
رسانه مجازی باشگاه استقلال نوشت:منصور پورحیدری امروز در تمرین تیم استقلال شرکت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۳    
ایلنا نوشت: یک مرجع تقلید تاکید کرد: روزانه 13 تا 14 میلیون نفر با دستگاه قضا سروکار دارند که این آمار ها نشان می دهد بخش اعظمی از خانواده ها دچار این مشکل هستند ولی باید توجه کنیم نه زندان و نه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۳    
ورزش سه نوشت:سرمربی اهل کرواسی تیم فوتبال سپاهان که به همراه بازیکنان این تیم به ایران بازگشته، بعد از شکست سنگین برابر الاتحاد در رختکن اسعتفا داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۸    
وحید طالب لو و پدرش مهمان مهران مدیری بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۳    
ایرنا نوشت: معاون مسکن و ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی رویکرد دولت تدبیر و امید را بهسازی بافت های فرسوده اعلام کرد و گفت: دولت در این زمینه حمایت های مالی لازم را خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۱    
نیکی کریمی با انتشار یک عکس روز پدر را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۹    
ایرنا نوشت: باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا با ملک سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان در ریاض پایتخت این کشور به هدف کاهش تشنج میان دو کشور دیدار وگفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۳    
تنیسرو ایرانی تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۷    
اقتصادنیوز نوشت: منتقدان بازار بدهی در ایران اعتقاد دارند این بازار نمی تواند در کوتاه مدت مشکل بدهی را در کشور حل کند زیرا یک بازار تازه متولد شده است و کشش لازم برای انتشار درصد بزرگی از بدهی های ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۴    
بیمه حوادث مدرسه ای شامل اردوهای خارج از مدرسه نیز می شود و حتی در تصادف های جاده ای هم اگر دانش آموز آسیب ببیند می تواند استفاده کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۸    
ایسنا نوشت: معاون وزیر اقتصاد با اشاره به بهبود رتبه ایران در شاخص کسب و کار بر لزوم اصلاح بسیاری از مجوزها برای بهبود کسب و کار تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۲    
ادل امسال با افزایش میزان دارایی هایش به 85 میلیون پوند ثروتمندترین زن عرصه موسیقی در تاریخ انگلستان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۲    
ایرنا نوشت:محمدرضا عارف منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: شعار و رویکرد ما در مجلس آینده همدلی و همبستگی با رقیبان به منظور حل مشکلات اصلی جامعه بویژه مسائل اقتصادی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۶    
مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری اهواز گفت:شعار ورزشگاه بدون زباله زیباست از ورزشگاه تختی اهواز و برای نخستین باردر کشور استارت می خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۰    
ایسنا نوشت:آیت الله صافی گلپایگانی گفت: در موضوع برجام باید بکوشید که آن چیزی که خیر برای مسلمانان است، انجام دهید و ارتباط با دنیا داشته باشید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۷    
با نزدیک شدن به زمان آغاز جشنواره فیلم کن نیروهای امنیتی برای تضمین امنیت این جشنواره دست به کار شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۴    
تسنیم نوشت: مدیرعامل شرکت عمران پرند از بازدید هیئت سرمایه گذاری آلمانی به منظور بررسی فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه های انرژی، معماری و شهرسازی از این شهر خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۸    
سایت فدراسیون کشتی نوشت:رقابت های جهانی گزینشی المپیک 2016 برزیل در اولان باتور مغولستان از ساعت 4:30 بامداد جمعه به وقت تهران برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۰    
وزیر بهداشت در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی ضمن بیان اینکه شعار امسال سازمان بهداشت جهانی مبارزه با دیابت و اضافه وزن است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۰    
مهرداد اولادی پنج شنبه در خانه ابدی اش آرام گرفت.عکس ها:زاوش محمدی
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۸    
مسواک زدن یکی از مواردی است که خیلی ها به خاطر تنبلی یا فراموشی آن را جدی نمی گیرند. سلامت دهان و دندان اما یک مسئله مهم و حیاتی برای کل بدن است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۶    
میکائیل بارون فون اونگرن-اشترنبرگ سفیر آلمان در تهران با دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۳    
سرمربی استقلال می گوید به تعهداتی که ابتدای فصل داده بود عمل کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۴    
ایرنا نوشت: سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر خارجه ایران و رئیس ستاد پیگیری برجام برای شرکت در سومین نشست مشترک برجام صبح امروز (پنج شنبه) وارد وین پایتخت اتریش شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۱    
واحد مرکزی خبر نوشت: عربستان میلیون ها دلار صرف ایجاد لابی در آمریکا برای خود کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۱    
سرمربی فولاد می گوید بازی با استقلال برای آنها اهمیت زیادی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
ایرنا نوشت: مسئول مدیریت بحران فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ از واژگونی یک دستگاه کامیون حامل بار واکس در آزادراه کرج - قزوین، زخمی شدن سه نفر و ایجاد ترافیک سنگین در این آزادراه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
سرمربی فولادی ها با همسرش در نشست خبری حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۱    
تسنیم نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تا پایان سال 96 تمام خانواده های دارای 2 معلول به بالا صاحب خانه می شوند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۵    
برادر مرحوم اولادی از مسئولان فوتبال کشور ناراحت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۷    
دیپلماسی پارلمانی، رییس مجلس شورای اسلامی این هفته در مسکو فعال بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۵    
مراسم افتتاحیه کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل روز سیزدهم ژوئن 2016 در آمفی تئاتر بیل گراهام در سان فرانسیسکو با سخنان تیم کوک آغاز خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۵    
در راستای بیست و ششمین سفر استانی رئیس محترم جمهور به استان سمنان، کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری به ریاست مولا وردی معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۲    
رئیس ستاد همراهان تدبیر و امید در استان فارس گفت: سیاست ما حمایت از لیست امید و ترغیب مردم به حضور در مرحله دوم انتخابات است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۹    
کنت وات، در سرآغاز کتاب مبانی محیط زیست(1) می گوید: شاید این نکته که مسایل بوم شناسی خالص از بعضی جهات بهتر هستند، درست باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۶    
ایسنا نوشت: با حضور مسئولان بلند پایه دو کشور ایران و آذربایجان، عملیات احداث خط ریلی بین المللی استان گیلان به شکل رسمی در بندر مرزی آستارا آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۶    
ایسنا نوشت: باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا با ملک سلمان پادشاه عربستان در ریاض در حالی دیدار کرد که طرفین درباره توافق هسته ای ایران اختلافات عمیقی دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۷    
ماجرای قتل ستایش 6 ساله، دختر افغان در ورامین، در 10 روز گذشته بسیار خبرساز بوده و موجب تاسف فراوان شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۴    
اقتصاد نیوز در گفت و گو با دبیر کانون سراسری انبوه سازان به بررسی جزئیات وام 150میلیونی و فروش قسطی مسکن پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۴    
در فیلم زیر ضریح جدید حرم باب الحوائج حضرت قمر بنی هاشم (ع) در شب میلاد مولود کعبه را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۱    
واحد مرکزی خبر نوشت: حاضر نشدن پادشاه عربستان سعودی در فرودگاه برای استقبال از باراک اوباما را نشانه خشم ریاض از واشنگتن قلمداد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۸    
مهر نوشت: از روز اول اردیبهشت نرخ جدید کرایه های تاکسی ابلاغ و در خطوط تاکسیرانی اجرایی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۵    
واحد مرکزی خبر نوشت: رییس جمهور آذربایجان به محمود واعظی رییس کمسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان نشان دوستی اهدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۲    
ایسنا نوشت: دولت ترکیه از بلوکه شدن اموال علی عبدالله صالح در این کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۶    
گوشی 199 دلاری لومیا 650 مایکروسافت به قیمت 129 دلار عرضه می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۰    
ایسنا نوشت: دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در نشست بررسی توافق نامه تغییرات اقلیمی پاریس به بیان عناصر اساسی این توافق نامه پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۸    
اینها تصاویری است که خبرگزاری رویترز از مأموریت پهپادهای آمریکایی در کشورهای مختلف تهیه کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۶    
مردم قائم شهر به جای سلفی گرفتن با ستاره ها به عزاداری پرداختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۶    
ایرنا نوشت: وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که تصویر هریت تابمن زن سیاهپوست آمریکایی که زمانی در این کشور برده بود، روی اسکناس های 20 دلاری ایالات متحده نقش می بندد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۳    
ایرنا نوشت: دبیر کل ناتو چهارشنبه شب در آنکارا با احمد داود اوغلو نخست وزیر ترکیه درباره مسائل خاورمیانه، گروه تروریستی داعش و نیز فعالیت های ناتو دیدار و گفت و گو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۳    
ایلنا نوشت: آیت الله موسوی اردبیلی در دیداری که امروز با وزیر بهداشت داشت از اقدامات دولت در حوزه بهداشت تقدیر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۷    
ایسنا نوشت: دستیار کمیسر عالی آژانس پناهندگان سازمان ملل گفت: پناهنگان می توانند منابع مفیدی برای کشور میزبان باشند و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای می تواند تضمینی برای خوداتکایی پناهندگان باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۵    
شکست سنگین سپاهان برابر الإتحاد بازتاب زیادی در رسانه های عربستانی و شبکه های اجتماعی داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۵    
منابع چینی اعلام کردند سونی ژاپن به زودی گوشی جدیدی به نام اکسپریا ام اولترا / Xperia M Ultraعرضه خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۹    
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر افزایش سرمایه ایرلاین ها تا مهلت تعیین شده گفت: در این زمینه بسیار سخت گیرم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۶    
ایرنا نوشت: آیت الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به اینکه عده ای در مورد برجام بی انصافی می کنند، گفت: با وجودی که رهبر معظم انقلاب با برجام موافقت کردند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۱    
رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان بوشهرگفت: تا پایان سال 94 تعداد 730 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 112هزار میلیارد ریال و اشتغال 28812 نفر صادر شده است که 26فقره از پروانه ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۱    
ایسنا نوشت: رئیس جمهوری برزیل تلاش دارد تا به منظور جلب حمایت بین المللی علیه استیضاح خود به مقر سازمان ملل مراجعه کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۵    
تعداد اپلیکیشن ها در فروشگاه گوگل پلی فراتر از 2 میلیون اپ شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۲    
مرتضی ایمانی راد می گوید: استراتژیست ها با ترسیم افق جهان و کشور و با شناخت درست از مسایل داخلی کشور به استراتژی هایی دست می یابند که مردم را با سیاستمداران همسو می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۰    
ایسنا نوشت: روزنامه هندلزبلات آلمان در گزارشی نوشت: خودروساز آلمانی آئودی سازنده نرم افزار جنجالی برای کاهش آلایندگی در سال 1999 بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
سکه بهار آزادی موازی با طلای جهانی روندی صعودی را در اوایل فروردین ماه طی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۶    
ایسنا نوشت: نماینده مردم تهران گفت: امام علی (ع) مظهر عدالت و ایستادگی بر سر پیمان با خدا بودند و عدالت را به معنای واقعی در جامعه پیاده کردند و این حکومت عدل علوی باید الگوی حکومت ها قرار گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۳    
تسنیم نوشت: روسیه روز چهارشنبه ایالات متحده آمریکا را متهم کرد که با اعزام یک ناوشکن نیروی دریایی خود به نزدیکی مرزهای روسیه در بالتیک، عملا قصد ارعاب و تهدید مسکو را داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۷    
ایسنا نوشت: یک مسئول کرد از اعدام 250 زن عراقی توسط نیروهای داعش در موصل خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۹    
مراسم تشییع جنازه مهرداد اولادی صبح امروز برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۰    
اگر قرار داد کار تمام شود اما کارفرما عذر کارگر را نخواهد قرارداد به طور ضمنی تمدید می شود.
  • ۱