پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 4 اردیبهشت 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 2 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 3 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 4 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 5 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 6 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 7 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 8 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 10 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 11 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 12 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 13 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 14 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 15 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 16 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 17 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 18 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 19 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 20 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 21 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 22 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 23 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 24 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 25 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 26 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 27 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 28 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 29 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۷    
یکی از بازیکنان پرسپولیس بر سر مزار مهرداد اولادی به همبازی سابقش تاخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۴    
فرماندهان دوران دفاع مقدس همواره با حضور در دفتر ائمه جمعه گزارشی از جبهه ها به آنها ارائه می کردند. در این تصویر شهید همت، شهید صیاد شیرازی و محسن رضایی در کنار آیت الله اشرفی اصفهانی دیده می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۶    
حضرت آیت الله خامنه ای از ساعت 1360 رییس جمهور بود. عکس ایشان با سید حسن خمینی در بهار سال 62 گرفته شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۶    
محسن سرخو رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران معتقد است تمامی ایستگاه های متروی خط 3 تهران (شمال شرقی-جنوب غربی) به بهره برداری نرسیده تا تقاطع آن با خط شرق-غرب، مشخص شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۰    
اصلاح طلبان از یک کاندیدای مستقل در دور دوم انتخابات مجلس دهم در مهریز یزد حمایت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۰    
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تنکابن با هاجر نوروز شمسیان معلم فداکار تنکابنی که با به خطر انداختن جان خویش موجب نجات دو دانش آموز از تصادف مرگبار شد، دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۱    
پیرو اخطار جدی بنیاد ملی بازی های رایانه ای مبنی بر فیلتر شدن صفحات و سایت هایی که اقدام که به انتشار لینک دانلود بازی انقلاب 1979 نمایند، تاکنون 22 صفحه فیلتر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۵    
براساس گزارش جدید PwC، ورزش های الکترونیک (Esports) در سال جاری میلادی، گردش مالی 500 میلیون دلاری را تجربه خواهد کرد که رشد فاحشی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۶    
یک دستگاه سوئیچ دست دوم 10 دلاری بدون فایروال باعث شد تا هکرها با استفاده از حفره موجود در بانک مرکزی بنگلادش و از طریق سیستم سوئیفت 80 میلیون دلار سرقت کرده و به یغما ببرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۳    
فیلم کلید به کارگردانی ابراهیم فروزش و نویسندگی عباس کیارستمی در خانه ی هنرمندان ایران به نمایش درمی آید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۱    
عکس روز ناسا به تصویری خارق العاده از کهکشان راه شیری اختصاص پیدا کرده است. تصویری که در آن حتی نور هلال ماه و روشنایی چراغ های شهر الحمرا هم نتوانسته اند نمای زیبای راه شیری را از بین ببرند و توسط ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۸    
علاقمندان فوتبال می توانند برای اولین بار یک گل ایرانی را بهترین گل فوتبال یونان کنند. کمپینی که بسیار بهتر از کمپین حمله به اینستاگرام لیونل می است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۶    
کسانیکه قبلا شاغل بودند و بیمه نشدند می توانند با ارائه مدارک در هیاتهای حل اختلاف وزارت کار مشکل خود را حل کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۰    
مدیرکل سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه در یادداشتی نوشت: جمهوری اسلامی ایران دستبرد جدید آمریکا به اموال ایران را به هیچ وجه به رسمیت نمی شناسد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۷    
ایرنا نوشت: آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به همراه دونالد توسک رئیس شورای اروپا روز شنبه وارد ترکیه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۱    
بدون شرح!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۲    
مهر نوشت: رئیس جمهور چهار مصوبه مجلس شورای اسلامی برای انتقال محکومان به حبس میان ایران و سه کشور دیگر را ابلاغ کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۶    
گاهی عوارض دارویی به خاطر مواد تشکیل دهنده آن است که که نمی توان کاری کرد اما اگر به خاطر رنگ باشد می توان کارخانه آن را تغییر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
وزارت خارجه کشورمان متن کامل اظهارات دکتر محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران و جان کری وزیر خارجه آمریکا در جریان دیدار روز جمعه پیرامون اجرای برجام را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۶    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکا با نهایت قلدری به منابع بانک مرکزی در یک بانک اروپایی دستبرد زده است، گفت: دولت از همه ابزارهای خود استفاده می کند تا اصل پول و سود آن را از آمریکا پس بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۳    
ایسنا نوشت: "پادشاه عربستان از ملاقات با رییس جمهور آمریکا در بدو ورود وی به فرودگاه ریاض خودداری کرد؛ این را باید به عنوان یک تحول مثبت به فال نیک گرفت!"
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۹    
عضو تیم پیشین هسته ای کشورمان در گفتگو با ماهنامه تربیت چند مدل دیپلماسی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۹    
خواهری که تا 24 سال ازدواج نکرده باشد مجرد است و می تواند مشمول درخواست معافیت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۰    
ناسا به مناسبت روز زمین عکسی مشهور از زمین را بار دیگر منتشر کرده است. یکی از تصویرهای قدیمی از زمین که کوچکی محل زندگی انسانها را در عالم نشان می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۶    
در این فیلم ایرانیان مقیم لندن را می بینید که به علت علاقه مندی به ورزش زورخانه ای و پهلوانی این ورزش را با عشق به مولای متقیان علی (ع) ادامه می دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۱    
مهندس کرم وندمدیرعامل شرکت آبفالرستان درگفتگو با خبرنگار دفترروابط عمومی این شرکت بابیان اینکه ما باتوجه به پیش بینی بارندگی های اخیر و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها تمهیدات لازم را در جلسه مدیریت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۰    
رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه ای ایران در بازدید از کارخانجات گروه زر ضمن جهادی خواندن فعالیتهای این گروه در حوزۀ صنعت گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۱    
رییس کل بانک مرکزی در پی توقیف بیش از دو میلیارد دلار از دارایی های کشورمان با حکم دیوان عالی آمریکا به بهانه واهی مشارکت ایران در انفجار پایگاه تفنگداران دریایی آن کشور در بیروت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۰    
آبشار ویسادار واقع در حوالی شهر پره سر جلوه ای از طبیعت زیبای گیلان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷    
بازیکنان و کادر فنی ملوان امروز بر سر مزار مهرداد اولادی حاضر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۸    
عصر امروز نشست مشترک اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور با وزرای اقتصادی دولت و همچنین رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک های خصوصی و دولتی برگزاری شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۶    
تسنیم نوشت: وزیر اقتصاد از امضای 3 توافقنامه با آفریقای جنوبی خبر داد و گفت: یکی از بانک های ایرانی به دنبال این است که یک بانک مشترک در آفریقای جنوبی تأسیس کند و موافقتنامه مربوطه امضا شده است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۱    
به مناسبت بزرگداشت مقام پدر یک دوره مسابقات روستایی عشایری در دو بخش آقایان و بانوان در شهرستان الیگودرز برگزار شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۱    
آلا پروسولووا مدیر برنامه بین المللی راه ابریشم در سازمان جهانی جهانگردی گفت : برند جاده ابریشم در حال گسترش در جهان است و از بسیاری از برندهای قدرتمند پیشی گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۱    
آنان که با تبریز و پیشینه پرافتخار آن آشنایی دارند، واقفند که در هر برهه ای از تاریخ که مدیران و مسئولان با تدبیر و لایق، سکان مدیریت این شهر را به دست گرفته اند، نام تبریز در افواه ملی و جهانی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۱    
یکی از شهرهای ایتالیا رهبر محبوس حزب کارگران کردستان ترکیه (پ ک ک) را به عنوان شهروند افتخاری خود معرفی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۱    
ذوب آهن پیشنهاد داده که تاریخ بازی فینال جام حذفی عوض شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۱    
علی محمدی ایروانلو معاون سیاسی فرماندار خوی گفت: در دو ماه آینده شروع طرح جامع رازی را خواهیم زد و در مدت تعیین شده این پایانه به شکل استاندارد به سرانجام خواهد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۱    
دونالد ترامپ و تد کروز در جدالی توییتری حسابی به یکدیگر تاختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۳    
انتخاب نوشت: عضو جامعه مدرسین قم در پاسخ به سوالی در مورد ریاست مجلس دهم گفت: من نسبت به افراد صحبت نمی کنم ولی حدس من این است که با توجه به جمعیت بالا و جایگاه و مدیریت قوی آقای لاریجانی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۳    
روز شنبه مورخ 4 اردیبهشت جلسه طرح تشکیل صندوق پژوهش و فناوری در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گیلان با حضور استاندار گیلان، مسئولین اتاق بازرگانی صنایع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۰    
سرمربی پرسپولیس گفت: با برتری برابر استقلال اهواز هواداران را خوشحال کردیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۰    
زولتان سوموگی مدیر اجرایی سازمان جهانی جهانگردی در آغاز ششمین نشست برنامه راه ابریشم در ارومیه گفت : جاده ابریشم مسیری برای تبادل دین، فرهنگ، ایده و تکنولوژی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۰    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی، گفت: ترسیم نقشه راه تأمین مالی، شرط مهم انجام پروژه های زبربنایی در تامین اهداف اقتصادی آذربایجان شرقی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۴    
کسب وجهه بین الملی و اذعان نهادهای معتبر جهانی به موفقیت و پیشرفت کلانشهر تبریز طی چند سالهای گذشته دستاوردی بزرگی را پیش روی داشته است سمت شهردار تبریز و انتخاب وی در هییت ریسه کنگره سازمان شهرهای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۴    
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان پلدختر 5.5 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۵    
حمید بعیدی نژاد در یادداشتی به موضوع حکم دادگاه آمریکا درباره برداشت از پول های بلوکه شده ایران پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۶    
سلیم الجبوری رئیس پارلمان هم اعلام کرد جلسات پارلمان از هفته جاری از سرگرفته خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۳    
سازمان تأمین اجتماعی ادعاهای مطرح شده در رابطه با رد شکایت این سازمان از بابک زنجانی را تکذیب کرد و از رأی به محکومیت زنجانی به رد مال و بازگرداندن 17 هزار و 700 میلیارد تومان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۰    
ایسنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کاخ جشنواره ی جهانی فجر واقع در پردیس چارسو رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۲    
ایرنا نوشت: یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از طرح های معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه فرهنگ عمومی و مطالعه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۰    
تسنیم نوشت: سرهنگ "سید محمدرضا حسینی" در مراسمی با حضور معاون اجرایی ارتش به عنوان فرمانده جدید دژبان کل ارتش منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۴    
تسنیم نوشت: صدر اعظم آلمان در سخنانی اظهارات چندی پیش خود مبنی بر اینکه طنزپرداز آلمانی منتقد رئیس جمهور ترکیه توهینی عمدی را مرتکب شده است خطا خوانده و به این اشتباه خود اعتراف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۶    
ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا در نشستی با سردبیران روزنامه نیویورک تایمز از ارسال مهمات سنگین روسی به مواضع خارج از شهر حلب در شمال سوریه سخن گفت و نگرانی های جدیدی از نقض احتمالی آتش بس در این ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۴    
به گزارش خبرآنلاین ،در جلسه جمع بندی نهایی کمیته های ستاد گرامیداشت 5 اردیبهشت سالروز شکست نظامی آمریکا در طبس برنامه های درنظر گرفته شده برای بزرگداشت این روز اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۴    
به گزارش خبرآنلاین : 6 هزار و 916 نفر در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان در سال 94 آموزش دیدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۴    
تسنیم نوشت: معاون پزشکی باشگاه استقلال تأکید کرد که مدافع این تیم مصدوم نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۴    
ایرنا نوشت: شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گو با جمعی از جوانان انگلیسی در سالن شهرداری لندن، توافق هسته ای را یکی از دست آوردهای مهم دوران خود برشمرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: قیمت انواع خودرو وارداتی در بازار منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
ایسنا نوشت: مدیر عامل "شرکت بیمه ما" گفت: با ورود شرکت بیمه گر برای حفاظت یک گونه در حال انقراض می توانیم فرهنگ بیمه را در کشور گسترش دهیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
اقتصاد نیوز طی گزارشی نوشت: پس از از سرگیری صادرات فرش ایرانی به آمریکا و آزادشدن صادرات خاویار و پسته از ایران به آمریکا این بار اعلام شد که تاجران ایرانی موفق شدند در ماه های اخیر 41 کیلوگرم زعفران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۹    
فیلم من سالوادور نیستم به عنوان پرفروش ترین فیلم اکران نوروز، فاصله زیادی تا تبدیل شدن به پرفروش ترین فیلم سینمای این سال ها ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۹    
رئیس بیمارستان تخصصی علوم اعصاب هانوفر آلمان، از ایجاد مهمترین مرکز علوم مغز واعصاب کشور با کمک مرکز علوم ومغز واعصاب هانوفردر شیراز خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۶    
مدیر عامل باشگاه استقلال با تمجید از زحمات مدافع مصدوم تیمش برای بازگشت او ابراز امیدواری کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۶    
فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: در حال حاضر خدمات رسانی در حوزه سلامت شهرستان افزایش یافته به طوریکه بیش از 40 پزشک متخصص در شاخه های مختلف درمانی در سطح شهرستان مشگین شهر مشغول به فعالیت هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۳    
پارلمان بحرین، طرح حمله نظامی به ایران را به دولت بحرین داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم از این پس دست مسئولان بانکی برای مبادلات بین المللی باز باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۷    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته انضباطی رای خود را درباره فیروز کریمی صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۸    
علیرضا منصوریان گفت: سپاهان متحول شده ولی ما باید برای سه امتیاز بجنگیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۲    
مهر نوشت: معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 25 میلیون ایرانی، در سن 15 تا 64 سالگی دچار اضافه وزن و چاقی هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال پیامی به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۳    
نخستین جلسه اتاق فکر فرهنگی، اجتماعی استان در سال جدید، با بررسی اصلی ترین آسیب های اجتماعی، در زمینه حاشیه نشینی، مهاجرت، اعتیاد و طلاق با ارائه پیشنهادات صاحبنظران این حوزه تشکیل شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۷    
مراسم ختم مهرداد اولادی در قائمشهر برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۷    
کارگاه آموزشی راه های پیشگیری از دیابت ، همزمان با آغاز هفته سلامت در محل سالن کنفرانس ستاد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برای کلیه همکاران شرکت برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۴    
اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه / www.nhtsa.gov با ارسال توئیت به رانندگان آمریکایی خاطی از آنها خواست تا از زدن پیامک حین رانندگی خودداری کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۱    
اسکارلت جوهانسون در نقش زلدا فیتزجرالد نویسنده و فعال اجتماعی سرشناس آمریکایی ظاهر می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۱    
ایسنا نوشت: رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از روز پنج شنبه (2 اردیبهشت) آغاز شده است در یک فضای بسیار رقابتی، گسترده و تنگاتنگ ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۲    
صبح چهارشنبه اهالی خیابان میعاد واقع در خیابان درمانگاه زنجان در محل حادثه تجمع کردند و خواستار رسیدگی مسئولان شهر به وضعیت این منطقه از شهر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۹    
ایسنا نوشت: یک عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت که اصولگرایان ساز و کارهایی را برای سازماندهی نیروهای خود در مرحله دوم انتخابات مجلس تمهید کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۶    
درمانگاه های زیرمجموعه شهرداری تهران در فروردین ماه، تعرفه های دریافتی خود را افزایش داده اند. این موضوع باعث اعتراض شهروندان شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۶    
صندوق حمایت از قهرمانان نوشت:جلسه هماهنگی توزیع پاداش مدال آوران سال 93 برگزار شد.عکس ها:شیردل
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۶    
هفته نامه اکونومیست در تازه ترین شماره خود به تحلیل برنامه های هیلاری کلینتون برای اقتصاد آمریکا پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۰    
ایسنا نوشت: معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امیدواریم تفاهم نامه بیمه جامع پلنگ ایرانی کاهش تنش های بین زیستگاه های انسانی و پلنگ شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۰    
ایسنا نوشت: وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (شنبه) اعلام کرد، ارمنستان در 24 ساعت گذشته بالغ بر 110 بار توافق آتش بس مربوط به خط مقدم درگیری در منطقه "ناگورنو-قره باغ" را نقض کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۷    
ایرنا نوشت: پکن قویا به آمریکا در خصوص اقدامات و اظهارات این کشور در ارتباط با دریای جنوبی و همچنین دخالت در امور داخلی خود هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۴    
پرسپولیس تنها سه گام دیگر تا قهرمانی لیگ برتر فاصله دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای دولت دائما می گویند شب پرداخت یارانه ها شب مصیبت است، حالا چرا با وجود اینکه مجلس این عذاب را کاهش داده است، اینقدر مقاومت می شود واقعا جای تعجب است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۶    
محسن پورسید آقایی از پروژه های ایستگاه راه آهن سمنان بازدید کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۶    
تامین برق مطمئن وپایدار مشترکین و متقاضیان الویت کاری شرکت برق منطقه ای سمنان است
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۳    
نسل جدیدی از پرینترهای سه بعدی به کمک بشر آمده اند تا زندگی خود را به سمت هرچه آسان تر شدن پیش ببرد، تصور اینکه هرآنچه نیاز دارید در عرض چند ثانیه و با فشردن چند دکمه قابل تولید باشد شاید نزدیک به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۷    
فتانه شکرالهی مدیر کل استاندارد استان البرز گفت : 60 بازرسی از تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع در سال 1394 در این استان صورت گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۲    
در حرکتی کم نظیر جواد آقازاده قائم مقام وزیر بهداشت و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ضمن حضور در پیاده روی غلبه بر دیابت اقدام به پاکسازی زباله های کوه سیرداغی ارومیه کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۶    
رییس جهاد کشاورزی استان مرکزی، گفت: امسال توسعه سامانه های نوین آبیاری در رأس اهداف جهاد کشاورزی استان مرکزی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۶    
ایسنا نوشت: شاخص بورس اوراق بهادار ایران در اولین روز هفته با افزایش 12.68 واحدی در کانال 78 هزار واحدی به روند خود ادامه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۰    
مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت : دولت جمهوری اسلامی ایران آماده کمک به تسریع احیای جاده ابریشم و فعال شدن ظرفیت های آن اس.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۰    
قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در آئین آغاز ششمین نشست بین المللی برنامه راه ابریشم در ارومیه گفت : احیای جاده ابریشم ریشه های اعتماد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۹    
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: فاز نخست دانشکده معماری شهر بوشهر در حال تکمیل شدن است و از سال تحصیلی آینده دانشجو می پذیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۹    
استاندار کردستان با بیان اینکه از این پس بر اساس اولویت بندی اعتبارات پروژه و طرح ها تامین می شود گفت ...