پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 25 خرداد 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 خرداد 1395 خبر آنلاین 2 خرداد 1395 خبر آنلاین 3 خرداد 1395 خبر آنلاین 4 خرداد 1395 خبر آنلاین 5 خرداد 1395 خبر آنلاین 6 خرداد 1395 خبر آنلاین 7 خرداد 1395 خبر آنلاین 8 خرداد 1395 خبر آنلاین 9 خرداد 1395 خبر آنلاین 10 خرداد 1395 خبر آنلاین 11 خرداد 1395 خبر آنلاین 12 خرداد 1395 خبر آنلاین 13 خرداد 1395 خبر آنلاین 14 خرداد 1395 خبر آنلاین 15 خرداد 1395 خبر آنلاین 16 خرداد 1395 خبر آنلاین 17 خرداد 1395 خبر آنلاین 18 خرداد 1395 خبر آنلاین 19 خرداد 1395 خبر آنلاین 20 خرداد 1395 خبر آنلاین 21 خرداد 1395 خبر آنلاین 22 خرداد 1395 خبر آنلاین 23 خرداد 1395 خبر آنلاین 24 خرداد 1395 خبر آنلاین 25 خرداد 1395 خبر آنلاین 26 خرداد 1395 خبر آنلاین 27 خرداد 1395 خبر آنلاین 28 خرداد 1395 خبر آنلاین 29 خرداد 1395 خبر آنلاین 30 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۳:۴۴    
تیم ملی مجارستان با شکست اتریش اولین شگفتی جام را رقم زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۳:۴۴    
کارلوس دونگا به خاطر کسب نتیجه های ضعیف از مربیگری در تیم ملی فوتبال برزیل کنار گذاشته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۳:۲۷    
رامبد جوان می گوید: ماه عسل هم در عین اینکه می گریاند یا ممکن است حالت را منقلب بکند و اشک شما به عنوان واکنش حسی در بیاید باز هم کارکردش این است که امید می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۴۸    
فرهاد ظریف عکسی از خود در کنار ولاسکو منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۹    
خبرجنوب نوشت: مردی که با گروگانگیری اعضای خانواده همسرش در کوچه 13شهرک مهدی آباد، سه ساعت وحشت را رقم زده بود، با تسلیم خود به این گروگان گیری پایان داد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۷    
به مناسبت ماه مبارک رمضان؛ سران قوا، مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف کشوری و لشکری، عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۴    
محارستان توانست با دو گل اتریش را شکست دهد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۲۸    
رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: در 2 ماهه سال جاری واردات 5.5 میلیارد دلار، یعنی 13.5 درصد کاهش و صادرات نیز 6.8 میلیارد دلار، یعنی 15 درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۱۱    
دروازه بان مجارستان رکورد لوتار ماتیوس را شکست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۰۸    
دروازه بان مجارستان که هم بازی سابق علی دایی بود در بازی مقابل اتریش با شلوار معروفش بازی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۴۷    
پرسپولیسی ها می گویند کاوه رضایی را جذب کرده اند اما او پای هیچ برگه ای را امضا نکرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۳۶    
کتک کاری هواداران انگلیس و روسیه در شهر مارسی، همچنان خبرساز است، درگیری که علاوه بر هزینه برای این دو تیم، حدود 40 نفر مجروح داشت؛ موضوعی که سوژه سایت گل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۴۴    
عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: جلب رضایت مندی شهروندان از خدمات ارائه شده شهری مهم است و دغدغه مسئولان و اعضای شورای شهر است
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۴۴    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با مدیرعامل جدید خود، ضمن عملکرد قابل قبول در فصل نقل و انتقالات، برای لیگ شانزدهم تبدیل به یک تیم مدعی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۴۴    
عضو شورای شهر خرم آباد در جلسه رسمی این شورا پیشنهاد طرح دو فوریتی به صحن شورا را ارائه کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۴۴    
در بیست و هشتمین و بیستمین و نهمین جلسه از دوره چهارم هیأت ممیزه دانشگاه های منطقه البرز جنوبی ، 5 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان ارتقاء یافتند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۴۴    
مدیر عامل ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: در آستانه سیزدهمین جشن گلریزان استان 280 زندانی جرایم غیرعمد نیازمند حمایت خیران هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۴۴    
در جلسه کارگروه گردشگری استان سمنان با کلیات اجرای دو طرح گردشگری در شهرستان های سمنان و گرمسار توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی موافقت شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۴۱    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تیم اقتصادی دولت، باید مثلث شوم تورم، رکود و بیکاری را به عنوان خطرناک ترین ارث دولت سابق حل کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۳۲    
به مناسبت ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف کشوری و لشکری، عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۰    
با شلوغ تر شدن شهرها و تراکم وسایل حمل و نقل شهری استفاده از دوچرخه های معمولی ساده نیست زیرا فضای زیادی را اشغال می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۱    
دانشمندان می گویند شیوه ای بهتر را برای پیش بینی الگوی شیوع بیماری های حیوانی در میان انسان ها یافته اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۸    
عکس روز نشنال جئوگرافیک تصویری خارق العاده از حرکت فیل ها در دلتای اُوکاوانگو را نشان می دهد. عکسی که به نظر می رسد فیل ها در یک معمای مارپیچ یا همان ماز در حال حرکت هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۲    
عکس روز ناسا به تصویری خارق العاده اختصاص پیدا کرده که در آن می توان شکل های آشنایی را پیدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۲    
اوزان توفان، برای مدل موهایش، بسیار اهمیت قائل است حتی بیشتر از مسائل تیمی به طوری که در هنگام گل زیبای مودریچ به ترکیه، توفان با آرامش خاطر، مدل مویش را درست می کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۸    
تسنیم نوشت: سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، این باشگاه جایگزین خوبی برای محمدحسین کنعانی زادگان خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۵    
محققان سرن اعلام کرده اند که با آزمایش هایی که در حال انجام آن هستند به زودی یا خبر کشف پنجمین نیروی بنیادی را می دهند یا به صورت کامل آزمایش ها را رد می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۶    
کاپیتان سابق پرسپولیس به آینده اش در تراکتور خوشبین است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۰    
ایرنا نوشت:امام جمعه مشهد گفت: روابط عاطفی و خانوادگی نباید موجب تغییر بینش انقلابی و مسیر جهادی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۴۹    
میکروب ها و آگار (عصارهٔ خشک جلبک های قرمز) هرگز نمی توانند جای بوم ها و رنگ های سنتی نقاشی را بگیرند اما به گزارش همشهری آنلاین ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۴۶    
وحید امیری پس از کش و قوسهای بسیار، رسما پرسپولیسی شد!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۴۶    
سعید شاملو در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به جمع شهدای مدافع حرم پیوست
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۴۰    
ایرنا نوشت: در جلسه روسای شعب و نایب رئیس مجلس شورای مجلس شورای اسلامی با متقاضیان ورود به کمیسیون بهداشت و درمان، نهایتا ترکیب 22نفره این کمیسیون مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۳۱    
موتورهای خودرو با پیشرفت شان هر روز بی صدا تر می شوند اما به گزارش ایسنا،شرکت خودورسازی فورد در ابداع جدید خود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۸    
همزمان با سفر وزیر امورخارجه کشورمان به نروژ که در جریان آن مذاکراتی میان ظریف و کری درباره روند اجرای برجام صورت خواهد گرفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۸    
در پنجمین روز ماه مبارک رمضان بهزیستی شهرستان لاهیجان اولین مرحله از سبد غذایی را توزیع نمود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۸    
در ادامه کمپین "قلیان ها را گلدان کنیم"، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی هم به این کمپین پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۸    
نمایشگاه قرآن و عترت در فرهنگسرای امام خمینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۵    
ایسنا نوشت: دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی کپلر ناسا موفق به شناسایی بزرگترین سیاره ای شدند که دارای دو ستاره میزبان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۵    
محمد نوری در فصل جدید شاگرد امیر قلعه نویی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۲    
وزیر راه با اشاره اعلام توافق با شرکت بوئینگ در آینده خبر داد و تاکید کرد که دست تمام واسطه ها و دلال ها را از این معاملات قطع کردیم به طوری که پیش از من در آخرین توافقی که شده برای خرید 6 فروند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۱۹    
براساس آماری که پزشکی قانونی از تعداد مراجعان در اختیار خبرآنلاین قرار داده است نشان می دهد که آمار مراجعان برای سقط جنین به مراکز پزشکی در طول 10 سال گذشته رشد صعودی داشته و از 2 هزار و 929 مورد در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۱۶    
مدیر ساخت و توسعه راه های گیلان از آسفالت 23 کیلومتر محور روستایی در گیلان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۰۷    
نماینده اصولگرای مجالس هفتم و هشتم معتقد است احتمال اعتماد مجدد مردم به دولت حسن روحانی در انتخابات سال آینده وجود دارد به خصوص اینکه هنوز رقیب شاخصی از سوی اصولگرایان معرفی نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۰۴    
واشنگتن پست با انتخاب تیتر ترامپ می گوید اوباما در تیراندازی اولاندو دست داشته است نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به خشم آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۳    
پژوهشکده پولی و بانکی گزارش ساز و کار مدیریت نرخ های سود در چارچوب سیاست پولی را بر اساس هشت محور کاهش نرخ سود بانکی در شرایط فعلی را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۳    
ایسنا نوشت:دادستان دیوان محاسبات گفت: بررسی پرونده پرداخت حقوق های کلان غیرمتعارف را از سال 1393 آغاز کردیم و تخلف در برخی پرونده ها محرز و به تعقیب متخلفان منجر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۷    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر انزلی از برگزاری مراسم نکوداشت دبیر محبوب ادبیات بندر انزلی در این شهرستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۷    
دستگاه آنالایزر کلر یکی از محصولات شرکت دانش بنیان سیال ابزار دقیق میهن با نام تجاری SAMCO در تصفیه خانه کشور آذربایجان (جیران باتان)، با موفقیت نصب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
به گزارش مهر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با اجرای طرح های ترافیکی در محور کمال اسماعیل ترافیک پل فردوسی روان تر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
روزنامه همشهری زنجان نوشت: برخی از افراد از جانشان برای شغلی که دارند مایه می گذارند یا بهتر است بگوییم برخی از افراد برای کارشان دل می سوزانند و در این راه فداکاری می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
میزان علوفه تولیدی استان زنجان184 هزار تن در سال است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
رئیس اداره ورزش و جوانان نمین گفت: در صورت تأمین اعتبار و حمایت مسئولان پیست اسکی روی چمن فندق لو در این شهرستان می تواند به استانداردهای جهانی دست یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
در آستانه تابستان و به منظور کاهش آسیب پذیری زیرساخت های برق و مراکز مهم خدمات رسانی به مردم در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی و حوادث طبیعی، مانورپدافندغیرعامل در حوزه برق غرب شهرستان زنجان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
فردی که گوشی موبایل یکی از شهروندان را پیدا کرده بود و قصد اخاذی و سوءاستفاده از صاحب آن را داشت توسط ماموران پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
روزنامه همشهری زنجان نوشت: سرای حاج ابراهیم برای زنجانی ها و به خصوص بازاریان شهر نامی آشناست. این سرا روزگاری محل خرید و فروش فرش های دستباف بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مازندران؛ علیرضا سعدی پور از کسب دیپلم افتخار بین المللی ریاضیات کانگورو توسط 27 تن از دانش آموزان مرکز شهید بهشتی تنکابن خبر داد. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل از آغاز سنجش آمادگی تحصیلی 6 هزار و 573 دانش آموز ورودی پایه اول ابتدایی شهرستان بابل خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
کارشناس اجرای پروژه های نورد گرم از راه اندازی سیستم اتوماسیون جدید کنترل کولینگ تاور CT5و امولسیون و خنثی سازی در ناحیه نورد گرم خبرداد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
رئیس پزشکی قانونی همدان از کاهش 10 درصدی مرگ و میر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در همدان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
فلوشیپ و فوق تخصص جراحی لاپارسکوپی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
ایرنا نوشت ، استاندار چهارمحال وبختیاری از تهیه و تدوین طرح جامع گردشگری این استان خبر داد و گفت:این طرح اکنون تدوین شده برای تصویب و ارزیابی به هیات دولت ارسال شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
روزنامه الشرق الاوسط نوشت: در ادامه تکرار درگیری ها در پارلمان کویت، نمایندگان کویتی بار دیگر نزاع کردند و با وجود روزه داری در ماه مبارک رمضان با کفش و عقال به جان یکدیگر افتادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
373 روزه خوار که بخش اعظمی از آنها مسافر بودند توسط پلیس ارشاد امر به معروف شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۹    
به گزارش فارس، مدیر کل انتقال خون استان اصفهان گفت: در هر روز 300 نفر برای اهدای خون مراجعه می کنند که این عدد در ماه مبارک رمضان به 170 نفر کاهش پیدا می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۹    
به گزارش مهر، مدیر شبکه بهداشت و درمان برخوار گفت: روغن های سوخته رستوران ها توسط اشخاص سودجویی جمع آوری می شد و پس از تصفیه بار دیگر روانه بازار می شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۹    
به گزارش تسنیم، مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان با اشاره به شایعات اخیر درباره مشاهده مار در حوالی پل های اصفهان گفت: پیدا شدن مار در حوالی پل شهرستان اصفهان در حال بررسی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۹    
به گزارش تسنیم، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان، امشب در بوستان شهدای گمنام کوه سفید شهر درچه برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۹    
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: شرکت آبفا استان اصفهان برای اینکه تمام مشترکین در اقصی نقاط استان دسترسی پایدار به آب شرب داشته باشند با تدابیری همچون مدیریت هوشمند فشار شبکه توزیع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۹    
استاندار صبح امروز در بازدید از مراحل ساخت بزرگترین مجتمع تولید ام دی اف و اچ دی اف کشور در شهرک صنعتی سپیدرود رشت گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۹    
شهردار اردبیل از نورپردازی خیابان ها، میادین، بناها و المان های شهری اردبیل به صورت مدرن و ویژه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۹    
فیلم هنگامه اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم، روز چهارشنبه به صورت رایگان در سالن سینما زیتون رودبار اکران می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۹    
معاون استاندار همدان با اشاره به رتبه 16 استان همدان در شیوع موادمخدر گفت: گرچه استان همدان در شیوع موادمخدر دارای رتبه مناسبی نیست اما با توجه به ظرفیت استان به لحاظ وجود سازمان های مردم نهاد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۶    
بخش کشاورزی می تواند خلأ نبود صنعت در همدان را پر کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۶    
مرادی به امحاء مواد مخدر در نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: اجرای این طرح در هشت استان و با مرکزیت استان کردستان در این هفته اجرا می شود و از همدان نیز 3 هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر به منظور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۶    
659 کیلوگرم از کشفیات سالجاری تریاک بوده است، و الباقی به ترتیب پنج کیلوگرم شیشه، 27 کیلوگرم حشیش و 160 کیلوگرم سایر مواد مخدر مکشوفه در این مدت می باشد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۶    
مجتبی میرزاجانپور ملی پوش فصل قبل پیکان با عقد قراردادی یکساله به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۶    
با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته میزان سهمیه اسدآباد در بحث تسهیلات این نوع وام ها 750فقره با اعتباری به مبلغ14میلیارد و 120میلیون تومان برآورد شده است که در صورت جذب آن تلاش می کنیم سهمیه این ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۶    
اگر امروز شهرداری همدان تخفیف 20 درصدی عوارض را اعمال کند به طور قطع تا پایان سال این میزان تخفیف به 50 درصد می رسد چون مشکلات مالی شهرداری همدان تمامی ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۳    
آژانس بین المللی انرژی در گزارش امروز خود ثبات قیمت نفت در 6 ماهه دوم سال 2016 را پیش بینی و خوشبینی خود را از بازار نفت سال آینده اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۳    
جماران نوشت:حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار گرامی امام در جدیدترین پست اینستاگرامی خود به ذکر خاطره ای از روزنامه خوانی امام خمینی(س) و توجه بنیانگذار انقلاب اسلامی به این موضوع پرداخته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۷    
ایسنا نوشت: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 تهران از کاشت 43 اصله چنار جوان در محور خیابان ولی عصر (عج) خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۷    
داعش به خبر کشته شدن بغدادی واکنش نشان داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۷    
کاوه رضایی می خواهد راهی را برود که کارلوس کی روش به ملی پوشان ایرانی توصیه می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۹    
ایرنا نوشت: منابع خبری از وقوع انفجار بمبی در شمال بغداد خبر دادند که بر اثر آن دستکم سه نفر کشته و سه نفر هم زخمی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۹    
سایت روزنامه اعتماد نوشت:یک چهره اصولگرا می گوید عدم توفیق اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری بخاطر آن است که گذشت نداشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۷    
بسیاری از کاربران نمی توانند فروشگاه ویندوز / Windows Store را باز کنند و با پیغام خطا روبرو می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۷    
شانا نوشت:در پی افزایش تقاضای گاز تابستان، قیمت این سوخت در آمریکا روند افزایشی خود را ادامه می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۱    
تسنیم نوشت: نخست وزیر ترکیه گفت: انکارا اجازه همکاری با گروه های تروریستی در خاک سوریه را نمی دهد ، هرچند از ائتلاف به رهبری آمریکا علیه داعش حمایت خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۱    
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری از ابلاغ شیوه نامه مرتبط با موجودات دستکاری شده ژنتیکی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۶    
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد کنعانی زادگان به استقلال پیوسته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۶    
تسنیم نوشت: رئیس جمهور فرانسه گفت که این کشور همچنان با تهدید بسیار زیادی از سوی تروریسم روبروست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۰    
کشورهای غربی به رغم مخالفت های سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب و نیز خودداری 80 کشور عضو سازمان ملل در رای گیری، در اقدامی هماهنگ ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۰    
شهر هاربین در شمال شرق چین روز یکشنبه 12 ژوئن 2016 زیر تازیانه های رگبار تگرگ و باران بسیار شدیدی دچار آشوب و بحران شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۷    
ایسنا نوشت: یک استاد حوزه علمیه قم می گوید: دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب اگر در برخورد با یکدیگر ماهرانه و با اخوت عمل کنند بقیه امور نیز حل خواهند شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۴    
محمد حسین کنعانی زادگان عقد قرارداد با باشگاه استقلال را تایید نکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۱    
در ارزیابی اپراتورهای برتر سرویس های ارتباطی شرکت خدمات ارتباطی رایتل موفق به کسب رتبه اول پیشرفت در مسیر تعالی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:کاهش دوباره نرخ سود سپرده از 18درصد به 15 درصد در شورای پول و اعتبار تشکیل بررسی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۶    
مدیرعامل بانک ملی می گوید استقلال جایگاه مهمی است و حضور در هیات مدیره این باشگاه مستلزم صرف وقت کافی است.