پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 20 تیر 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 تیر 1395 خبر آنلاین 2 تیر 1395 خبر آنلاین 3 تیر 1395 خبر آنلاین 4 تیر 1395 خبر آنلاین 5 تیر 1395 خبر آنلاین 6 تیر 1395 خبر آنلاین 7 تیر 1395 خبر آنلاین 8 تیر 1395 خبر آنلاین 9 تیر 1395 خبر آنلاین 10 تیر 1395 خبر آنلاین 11 تیر 1395 خبر آنلاین 12 تیر 1395 خبر آنلاین 13 تیر 1395 خبر آنلاین 14 تیر 1395 خبر آنلاین 15 تیر 1395 خبر آنلاین 16 تیر 1395 خبر آنلاین 17 تیر 1395 خبر آنلاین 18 تیر 1395 خبر آنلاین 19 تیر 1395 خبر آنلاین 20 تیر 1395 خبر آنلاین 21 تیر 1395 خبر آنلاین 22 تیر 1395 خبر آنلاین 23 تیر 1395 خبر آنلاین 24 تیر 1395 خبر آنلاین 25 تیر 1395 خبر آنلاین 26 تیر 1395 خبر آنلاین 27 تیر 1395 خبر آنلاین 28 تیر 1395 خبر آنلاین 29 تیر 1395 خبر آنلاین 30 تیر 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۳:۴۹    
شهردار اردبیل به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ضمن بازدید از طرح تحول و توسعه شورابیل در یک مراسم نمادین جهت ترویج طرح سلامت ،اقدام به دوچرخه سواری دور شورابیل کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۳:۴۹    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان ساعت کاری جدید ادارات استان هرمزگان را به منظور صرفه جویی در مصرف و پیشگیری از بحران انرژی در فصل تابستان اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۳:۴۹    
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری در استان اردبیل از میانگین کشوری بالاتر است و باید این شرایط ترمیم شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۳:۴۶    
ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از اطفاء کامل حریق برج سلمان در مشهد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۲    
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان با صدور بیانیه ای از پیشکسوتان فوتبال دلجویی کرد و رفتن به برنامه نود را بزرگ ترین اشتباه ورزشی خود دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۷    
در حاشیه افشاشدن اطلاعات 20 میلیون مشترک ایرانسل در تلگرام، ابولفضل رحیمی، این کارتون را در کانال نیش خط منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۷    
نماینده اسلام آباد ترور شد ، خبری که ابتدا در کانال های تلگرامی دست به دست می شد و همین امر قابل قبول بودن آن را تاحدی با شک و تردید روبرو کرده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۴    
کسری نوری
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۶    
نایب رئیس مجلس نهم گفت:البته اگر در دولت های گذشته نیز تخلفاتی در خصوص دریافت حقوق های کلان صورت گرفته باشد باید بررسی و با آن برخورد شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۵۷    
گزارش عملکرد، برنامه ها و چالش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی، رییس جمهوری ارائه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۵۴    
آتش سوزی گسترده همچنان در برج سلمان مشهد ادامه دارد و این برج را به خاکستر تبدیل کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۲۷    
ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: برج سلمان در مشهد دچار آتش سوزی گسترده ای شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۲۱    
ایرنا نوشت: معاون سیاسی وزیر کشور گفت : موضوع حادثه تروریستی امروز در کرمانشاه از سوی وزارت کشور در دست پی گیری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۲۱    
در حاشیه اتفاقات تلخ این روزها در امریکا و نژاد پرستی در پلیس این کشور.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۷    
چند رسانه ای عکس - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: برج سلمان در مشهد دچار آتش سوزی گسترده ای شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۸    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: برج سلمان در مشهد دچار آتش سوزی گسترده ای شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۸    
با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، قاسم رحیمی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل معرفی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۴۳    
معاون قضایی ستاد حقوق بشر، در واکنش به انتشار خبر احتمال برکناری پیش از موعد گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر ایران این موضوع را نشانه آشکار ناکامی و ناکارآمدی انتصاب گزارشگر ویژه برای جمهوری اسلامی ایران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۴۰    
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: معافیت مربوط به نصب و استفاده از سامانه صندوق فروشگاهی در اصلاحیه جدید قانون مالیات های مستقیم که از ابتدای سال 95 در حال اجراست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۳۱    
چهار تروریست اتومبیل حامل حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مجلس و برخی دیگر از مسئولان کرمانشاه را به رگبار بستند که دو نفر جان خود را از دست دادند اما فلاحت پیشه در سلامت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۲۲    
اقتصادنیوز نوشت: در روز 19 تیرماه سال معادل دو میلیون و 430 هزار دلار توتون و تنباکو وارد کشور شده و به این ترتیب ارزش کل توتون و تنباکوی واردشده به کشور از ابتدای سال تا این روز به مبلغ 27 میلیون و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۲۲    
تسنیم نوشت: نیروی هوایی ارتش اعلام کرده که مهارت بالای خلبان جنگنده سوخو 24 که هواپیمایش امروز در حوالی شیراز سقوط کرده بود، مانع از سقوط جنگنده در منطقه مسکونی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۶    
یک ویدیوی جنجالی تنش میان ⁧مسکو و ⁧واشنگتن ⁩را تشدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۰    
تسنیم نوشت: دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ضمن تشریح جزییات حادثه حمله مسلحانه به خودرو حامل حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۷    
مقام معظّم رهبری از مدیران و آتش نشانان دخیل در فرونشاندن حریق پتروشیمی بوعلی تقدیر کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۱    
ایرنا نوشت: قائم مقام وزیر کشور با اشاره به حمله مسلحانه امروز به خودروی حامل فرماندار اسلام آباد غرب و نماینده این شهر در مجلس گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۱    
شهاب جعفرنژاد این کارتون را برای روزنامه هفت صبح طراحی و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۳    
دکتر عمیدیان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از آغاز اجرای آزمایشی طرح ترابردپذیری شماره های تلفن همراه (MNP) از امروز خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۰    
پله، اسطوره برزیلی فوتبال جهان برای سومین بار ازدواج کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۷    
ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حمله مسلحانه عوامل تروریستی ضدانقلاب به خودروی نماینده و فرماندار اسلام آبادغرب و دالاهو نسبت به فعالیت مجدد این تروریست ها ابراز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۲    
تابناک نوشت: با وجود آنکه برخی منابع از ممنوع الخروجی پرویز تناولی با شکایت بخش خصوصی خبر می دادند، این مجسمه ساز برجسته کشورمان امروز عنوان کرد با شکایت نیروی انتظامی با اتهام نشر اکاذیب و تشویش ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۳    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد عباس کیارستمی صبح امروز در خیابان حجاب تهران برگزار شد. در این مراسم پلاکاردهای مختلفی به چشم می خورد. از جمله به یاد مرحوم محمدرضا لطفی و استاد محمدرضا شجریان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۲۷    
ایسنا نوشت؛ سخنگوی ناجا با اشاره به تصاویر منتشر شده از ورود پیکر سه سرباز شهید در درگیری با گروهک های تروریستی در جکیگور از کج سلیقگی صورت گرفته در انتقال پیکر این افراد عذرخواهی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۵    
هوای شهر تهران طی هفته گذشته شرایط کیفی متغیری داشت. اگرچه سرعت باد اغلب به عنوان عامل اصلی در پراکندگی آلاینده ها از جو محسوب می شود، اما به دلیل افزایش دما با توجه به فصل سال و خشکی هوا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۴    
مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و سخنگوی فدراسیون کشتی از سمت های خود استعفا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۰    
استاندار پیش از ظهر امروز در دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور بر ضرورت نیاز استان گیلان به استقرار دایمی امداد هوایی تأکید کرد و گفت: باتوجه به جانمایی زمین استقرار بالگرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۰    
مراسم بزرگداشت محیط بانان شهید در تالش برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۰    
کد اضطراری 724 برای بیماران سکته حاد مغزی در سراسر بیمارستان های کشور در نظر گرفته شده است. در این زمینه مرکز دانشگاهی پورسینا در گیلان مجری اصلی برنامه مدیریت درمان سکته ی حاد مغزی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۰    
تکواندوکای گیلانی در رده دوازدهم برترین های المپیکی این رشته درجهان قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۷    
ایرج کارخایی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که به جهت معرفی ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی سمنان تشکیل شده بود گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۲۵    
یک گاوباز اسپانیایی به نام ویکتور باریو که 29 سال داشت حین اجرای برنامه گاوبازی به دلیل حمله شدید گاو جانش را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۶    
محسن جلالپور با انتشار جدولی در کانال تلگرامی وضعیت ایران در فضای کسب وکار، رقابت پذیری و آزادی اقتصادی نسبت به برخی کشورها را بررسی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۶    
موزیلا فایرفاکس سالها تلاش کرده تا کاربران برای مرور وب به سوی اینترنت اکسپلورر نروند، البته پیش از ورود کروم!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۵    
اولین تصویر از حمله به حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده مجلس منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۵    
یک فروند جنگنده سوخو 24 متعلق به پایگاه هفتم شکاری (شهید عباس دوران) صبح امروز یکشنبه 20 تیر ماه در حوالی شیراز به دلیل نقص در موتور دچار سانحه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۳    
4 تروریست اتومبیل حامل حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان را به رگبار بستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۵    
حشمت الله فلاحت پیشه پس از حمله تروریستی به خودروی وی و سوء قصد قرار گرفتن در گفتگویی با صدا و سیما جزئیات آن را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۵    
سریال های شهرزاد ، در حاشیه1 و دندون طلا در میان نامزدهای بخش تلویزیون شانزدهمین جشن دنیای تصویر با هفت،شش،و پنج نامزدی بیشترین شانس را برای دریافت تندیس حافظ دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۲    
نماینده اسلام آباد غرب که از سوی گروهک تروریستی مورد سوءقصد قرار گرفته بود، گفت: ما به عنوان شهروند در حال گذر از منطقه بودیم و به هیچ عنوان مسلح نبودیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۷    
مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید شب گذشته در شبکه سه سیما پشت پرده و ناگفته هایی از حقوق های نجومی مطرح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۸    
ایسنا نوشت: وکیل مدافع اعظم از صدور کیفرخواست در پرونده موکلش خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۵    
علیرضا استکی مربی تیم ملی بوکس مهمان امشب برنامه خندوانه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۹    
گزارش واحد مرکزی خبر از انفجار الکراده و بمب عجیبی که بیش از 30 قربانی داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۶    
ایرنا نوشت: جهانبخش محبی نیا درباره اظهارات دادستان دیوان محاسبات مبنی بر تشکیل 123 پرونده درموردحقوق های نامتعارف اظهار داشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۶    
نماینده مردم شادگان در مجلس در ساختمان استانداری خوزستان متحصن شده است. مجید ناصری نژاد خواستار حل مشکل آب شادگان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۷    
عمارت تاریخی مسعودیه تهران توسط صندوق احیاء و یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به دلیل انجام تخلفات مکرر و انجام ندادن تعهدات از بهره بردار باز پس گرفته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۷    
مراسم روز ملی صنعت و معدن با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، معاونان وزارت صنعت، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران و مدیران بخش های صنعت و معدن و کشاورزی عصر شنبه 19 تیرماه در سالن اجلاس ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: ریچارد هوویت نماینده پارلمان اروپا از گروه سوسیالیست ها صبح امروز با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۸    
در حاشیه مراسم تشییع پیکر عباس کیارستمی که صبح امروز یکشنبه در خیابان حجاب تهران برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۸    
مهر به نقل از وزیر صنعت، معدن و تجارت نوشت: اگر می خواهیم صنعت خودروسازی کشور را نجات دهیم، باید به تحقیق و توسعه توجه کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۶    
ایسنا نوشت: وکیل مدافع علی مطهری گفت: شکایت های متعدد رئیس جمهور سابق علیه موکلم در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه مختومه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۶    
مدافع جدید استقلال می گوید که هواداران از او استقبال خوبی داشتند و باید تا پایان فصل پشت استقلال باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۳    
رئیس سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای، پیشنهاد داد که سامانه اطلاع رسانی حقوق مدیران ایجاد شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۴    
هواپیمای جنگی غول پیکر Y-20 که بخشی از برنامه وسیع چین برای مدرن سازی تجهیزات نظامی اش به شمار می رود، رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۵    
فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو مورد سوء قصد قرار گرفت و زخمی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۵    
ایسنا نوشت: طرح اشتراک نشریات کشور با تسهیلات ویژه حالا سه ساله شده است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه گزارش هایی از پرداختی به نشریات، مصمم است این طرح را در سال 95 هم با رفع برخی نواقص ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۹    
پوند توانست لقب پول هیچکس نمی خواهد را از پزوی آرژانتین بدزدد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۹    
30 درصد حقوق کارمند به عنوان حق بیمه پرداخت می شود که 23 درصد سهم کارفرما است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۴    
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: طرف شکایت ما رضائیان است، او باید پاسخ بدهد نه کمیته انضباطی.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۴    
خانه صنعت معدن و تجارت استان مرکزی در دعوت از خبرنگاران در تاریخ شنبه 19 تیرماه برای مراسم تجلیل از صنعتگران اقدام به ارسال نامه ای حاوی عبارات توهین آمیز و همچنین دعوت خبرنگاران به جلسه توجیهی قبل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۴    
خیلی ها آمده بودند. از بهمن فرمان آرا و مسعود کیمیایی گرفته تا حسین رضایی که از زمان بازی در فیلم زیر درختان زیتون تا به حال کسی از او خبر نداشت. حتی برخی سیاسیون چون حسین فریدون و مصطفی کواکبیان.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۵    
هری کمراینن سفیر فنلاند با اعضای هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع و معادن ارومیه دیدار و گفتگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۳    
سردار آزمون می گوید دکتر حسن روحانی همیشه همراه ورزش و به ویژه فوتبال بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۳    
بررسی ها نشان می دهد کشور ونزوئلا در سال 2015 بدترین شاخص فلاکت را در جهان از آن خود کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۴    
شجاع خلیل زاده سرانجام تصمیم گرفت در سپاهان اصفهان بماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۱    
ایرنا نوشت: فرماندار فردیس اعلام کرد که شایعه ظهر یکشنبه مبنی بر بمب گذاری در مسجد یکی از شهرک های فردیس کرج صحت نداشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۵    
ایرنا نوشت: نائب رئیس اول مجلس دهم گفت: جریان فیش های حقوقی نامتعارف حرف تازه ای نیست اما بیشتر از اختلاس سه هزار میلیاردی و با هدف منحرف کردن افکار عمومی برجسته سازی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۵    
یک بازیکن ایرانی هم به تیم ستارگان جهان دعوت شد تا در مراسم افتتاحیه لیگ هند شرکت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۲    
ایلنا نوشت: پیکر ملیحه نیکجومند (بازیگر سینما و تلویزیون) با حضور جمعی از سینماگران و دوستداران وی از مقابل خانه فرزندش تشییع شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۲    
مهر نوشت:مهرداد اسکویی تعدادی از عکس های دیده نشده و کمتر دیده شده عباس کیارستمی را با ذکر خاطراتی که از این کارگردان فقید داشت در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۷    
ایسنا به نقل از رییس اتحادیه طلا و جواهر دلیل افزایش مجدد قیمت طلا و سکه را افزایش قیمت ارز و افزایش تقاضا عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۴    
یک کارشناس مسائل ترکیه در گفتگو با خبرآنلاین نگاه جدید در سیاست خارجی ترکیه را مورد تحلیل و تبیین قرار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۸    
تسنیم نوشت: مسئول روابط عمومی کل سپاه همزبانی آل سعود و منافقین در نمایش خیابانی پاریس را نشانه مشارکت و همدستی رژیم سعودی در جنایات تروریستی منافقین علیه ملت ایران دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۸    
همزمان با روز ملی عفاف و حجاب اجتماع عظیم مردمی "مدافعان حریم خانواده" در اصفهان برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۸    
ایسنا نوشت: قائم مقام وزیر بهداشت به برخی اظهار نظرها درباره پزشکی که عباس کیارستمی را جراحی کرده است پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۲    
ملاک برای پرداخت پذیرش جریمه ریالی سربازان فراری تاریخ آخرین غیبت آنها است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۴    
در پی انتشار خبر مورخ 19/4/95 خبرگزاری صدا و سیما (کد خبر: 1205199) در خصوص پرونده های پرداخت مزایا و حقوق های غیرقانونی برخی سازمانها و وزارتخانه ها، معاونت توسعه مدیریت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۴    
به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب، نخستین دوره کارگاه آموزشی صرفه جوئی، در روستای مدآباد از توابع شهرستان انا برگزار شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۴    
علی ارشدی پس از همکاری موفق با مجموعه دورهمی ، این بار تیتراژ پایانی سریال سایبر را خواند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۱    
ایرنا نوشت ، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخی مدیران برای حل مشکلات بین دستگاهی ،قدرت رایزنی و گفت و گو را در استان ندارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۱    
در شب عیدفطر جمعی از نیروهای افراطی، در حرم حضرت معصومه (س) اقدام به توزیع شب نامه هایی علیه روحانی کردند، پدیده ای مذموم اما نه چندان غریب با فضای سیاسی خصوصا وقتی پای انتخابات در میان باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۹    
مهدی تاج، امیرعابدینی را به عنوان سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال منصوب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۵    
مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان می گوید برای مرحوم خدری اقدامات لازم انجام شده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۵    
باورکردنی نیست. مردم خطه ای که بیشترین بارندگی سالانه را دارد اکنون از بی آبی می نالند. سه استان سرسبز شمالی از کمبود آب آشامیدنی گلایه بسیار دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۵    
ایرنا نوشت: نابودی سامانه موشکی آمریکا نخستین هدف روسیه در جنگ احتمالی اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۵    
11نیوز نوشت: سایت "رکورد" پرتغال در گزارشی موفقیت های امروز تیم ملی این کشور را هم مدیون کارلوس کی روش دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۹    
کدهای کامپیوتری دانشگاه ام آی تی برای مأموریت فرود نخستین انسان بر روی ماه در اینترنت منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۶    
ایرنا نوشت: آل سعود شمشیر را علیه ایران از روبسته هرچند که آنها خیلی وقت است که نه تنها علیه دولت ایران بلکه علیه ملت ایران شمسیر خود را از نیام کشیده اند بلکه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۹    
سوفیا لورن بازیگر ایتالیایی برنده جایزه اسکار عنوان شهروند افتخاری شهر ناپل را دریافت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۳    
منابع طبیعی مهمترین واساسی ترین ذخیره موجود در هر کشور می باشد که جنگل ها به عنوان یکی از مهمترین سامانه های حیات بخش بشریت از اهمیت انکار ناپذیر از لحاظ رفاه ،آسایش ...