سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۹Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 27 شهریور 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 شهریور 1395 خبر آنلاین 2 شهریور 1395 خبر آنلاین 3 شهریور 1395 خبر آنلاین 4 شهریور 1395 خبر آنلاین 5 شهریور 1395 خبر آنلاین 6 شهریور 1395 خبر آنلاین 7 شهریور 1395 خبر آنلاین 8 شهریور 1395 خبر آنلاین 9 شهریور 1395 خبر آنلاین 10 شهریور 1395 خبر آنلاین 11 شهریور 1395 خبر آنلاین 12 شهریور 1395 خبر آنلاین 13 شهریور 1395 خبر آنلاین 14 شهریور 1395 خبر آنلاین 15 شهریور 1395 خبر آنلاین 16 شهریور 1395 خبر آنلاین 17 شهریور 1395 خبر آنلاین 18 شهریور 1395 خبر آنلاین 19 شهریور 1395 خبر آنلاین 20 شهریور 1395 خبر آنلاین 21 شهریور 1395 خبر آنلاین 22 شهریور 1395 خبر آنلاین 23 شهریور 1395 خبر آنلاین 24 شهریور 1395 خبر آنلاین 25 شهریور 1395 خبر آنلاین 26 شهریور 1395 خبر آنلاین 27 شهریور 1395 خبر آنلاین 28 شهریور 1395 خبر آنلاین 29 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 شهریور 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۳:۵۳    
به گزارش ایسنا،فضاپیمای کاسینی ناسا پس از بیش از 12 سال مطالعه زحل، حلقه ها و قمرها آن به سال آخر ماموریت خود رسیده که قرار است نزدیکترین رصدها را از سیاره داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۳:۴۳    
استون مارتین در اوایل سال جاری میلادی با معرفی دی بی11کوپه همه کارشناسان خودرو را هیجان زده کرد. حالا برای اولین بار این شرکت تصاویری از نسخه بدون سقف این خودرو منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۳:۴۲    
واحد مرکزی خبر نوشت: روسیه اعلام کرد که جنگنده های آمریکا، چهار بار به مواضع ارتش سوریه در اطراف فرودگاه دیرالزور حمله کردند و در این حملات، شمار زیادی کشته و زخمی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۴    
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد مندرجات نامه عربستان سعودی خطاب به شورای امنیت و ادعای ارسال سلاح به یمن و نقض قطعنامه 2216 را بی پایه و غیرمستند توصیف و آن را رد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۱    
*غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۳:۱۴    
اداره فدرال هوانوردی/FAA رسماً نسبت به همراه داشتن گلکسی نوت 7 سامسونگ در پرواز هشدار داده و داشتن آن حتی در چمدان هواپیما را ممنوع اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۳:۱۴    
سلامت نیوز نوشت: هورمون استرس ، کورتیزول دشمن شماره ی یک سلامت عمومی است. سال ها است که دانشمندان می دانند سطح بالای کورتیزول در یادگیری و حافظه تداخل ایجاد می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۳:۰۷    
صحنه میدانی سوریه به سمت و سوی وخیم تر شدن پیش میرود. وقتی پنجسال پیش سفیر آمریکا در سوریه در یک اقدام غیر دیپلماتیک و خصمانه در تظاهرات مردم حماء علیه دولت این کشور شرکت کرد نوشتم سوریها باید خطر را ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۲:۳۰    
تیم ملی بسکتبال ایران با شکست دادن اردن به فینال آسیا چلنج صعود کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۲:۳۰    
در نشست راهبردی حوزه زنان و خانواده در خراسان جنوبی خانم اسدزاده فاصله اعتقادی نسل های مختلف و تفاوت های فرهنگی اعضای خانواده را به عنوان یک عامل مهم در معضل فرار از خانه دختران استان خراسان جنوبی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۸    
ایرنا نوشت: کارشناسان بر حیاتی بودن کیفیت خواب برای سلامتی تاکید دارند و نیز هشدار می دهند که خوابیدن طولانی مدت عوارضی برای سلامتی دارد که افزایش خطر مرگ پیش از موعد، ابتلا به بیماری قلبی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۲    
ایرنا نوشت: هزاران نفر روز شنبه در اعتراض به پیمان بازرگانی آزاد اتحادیه اروپا با آمریکا و کانادا دست به تظاهرات زدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۱:۵۲    
ایرنا نوشت: سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص ادعای روز شنبه آسوشیتدپرس، گفت: ادعای یک رسانه شناخته شده بین المللی نمی تواند موضع اتحادیه اروپا باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۱:۴۹    
پربازدیدترین اخبار 27 شهریور 95 به سفر احمدی نژاد به گرگان و اعتراض یک جانباز به او اختصاص داشت و پس از آن هم دلایل کم شدن سود وام های بانکی برای مخاطبان جذاب بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۱:۴۲    
ایرنا نوشت: قربانقلی بردی محمداف، رییس جمهور ترکمنستان روز شنبه دومین فرودگاه عشق آباد با نام 'فرودگاه ترانزیت بین المللی عشق آباد' که بیش از 2 میلیارد دلار هزینه صرف ساخت آن شده است، را افتتاح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۱:۳۶    
مراسم بزرگداشت اولین سالگرد درگذشت آیت الله ابوالقاسم خزعلی عصر امروز در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۱:۳۶    
روزنامه خبرورزشی نوشت: می توانید تصور کنید بازیکنی از رئال مادرید به تیمی کوچک در ایتالیا برود و سپس با پیراهن بارسلونا خودش را دوباره در لالیگا مطرح کند؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۱:۳۳    
ایسنا نوشت: رئیس جمهور کشورمان پس از پایان سخنرانی در هفدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در ونزوئلا ریاست این جنبش را به نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا تحویل داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۳    
تسنیم نوشت: رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا از انگلیس خواست بیش از این درخواست خروج از این اتحادیه را به تاخیر نینداخته و این وضعیت عدم قطعیت غیر ضروری را کش ندهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۰    
ایرنا نوشت: آمریکا از طریق شبکه خبری 'سی ان ان' زمان عملیات موصل را فاش کرد در حالی که دولت بغداد همچنان نسبت به زمان شروع این عملیات سرنوشت ساز سکوت اختیار کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۰    
بهرام قاسمی می گوید وزارت امور خارجه پیامی از سوی آمریکا درباره بحران یمن دریافت نکرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۱:۱۷    
ایسنا نوشت: روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به همکاری نظامی اخیر ایران و روسیه نوشت که شکل گیری محور تهران- مسکو در رقابت با غرب به تقویت ایران در منطقه و تحقق اهداف روسیه منجر خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۱:۱۳    
سایت پالیتیکال کارتونز در حاشیه خبرهای مربوط به بیماری و سلامتی هیلاری کلینتون این کارتون را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۱:۰۴    
رئیس جمهور اسلامی ایران گفت: حمایت از مردم و آرمان های فلسطین را براساس اعتقادات دینی و ارزش های والای ملی و انسانی در صدر اصول سیاست خارجی خود می دانیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۵۷    
ایرنا نوشت: حسن روحانی رییس جمهوری وارد محل برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد شد و نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا از او استقبال کرد با ورود دو رییس جمهوری، نشست سران رسما آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۵۴    
ایرنا نوشت:رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با بیان این که آمریکا حامی اصلی سازمان های تروریستی در جهان است گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۴۷    
شرکت تیونینگ جی-پاور (G-Power) از نام های مطرح در زمینه تقویت خودروهای ب ام و محسوب می شود.جی پاور در یکی از آخرین پروژه های خود دو مدل ام3 و ام4 را همزمان تقویت کرده که قدرت تولیدی آن ها به صورت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۴۱    
تحقق اشتغال در سال های گذشته به مهمترین مسأله اجتماعی اقتصادی کشور تبدیل شده و تاکنون مسؤولان و مدیران بسیاری را به ارائه راهکار واداشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۴۱    
ایسنا نوشت: زمان اکران فیلم نیمه شب اتفاق افتاد با فیلم اروند تغییر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۷    
افلاک نوشت: از هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور نساجی در خانه به مصاف خیبر خرم آباد رفت که در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 3بر1از پیش روی بردارد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۷    
علی هدایتی در خصوص استیضاح دوباره شهردار گفت: اگر انحرافات قانونی را اصلاح و به سوالات جواب قانع کننده ای بدهد استیضاح منحل می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۷    
بررسی مشکلات محله اسماعیل آباد واقع در منطقه 19 تهران در کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران انجام شد و پیگیری های لازم برای حل این مشکلات توسط نهادهای ذیربط در دست اقدام است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۷    
تمام منطقه عسلویه و پارس جنوبی به دلیل آتش سوزی دو روز قبل و خاموشی مجتمع های پتروشیمی فاز یک پارس جنوبی از دودی سیاه و غلیظ پوشیده شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۲۴    
بعد از شوخی جیمی فالون با موهای ترامپ، این مجری آمریکایی این بار هیلاری کلینتون را در برنامه زنده دست انداخت و با یک ماسک به نشانه بیماری هیلاری به او خوشامد گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۱۱    
برد شیرین شاگردان کلوب در زمین چلسی، کاریکاتوریست سایت گل را به طراحی کابوسی برای آقای خاص و ارتباطش با جشن هالووین برای ژوزه مورینیو واداشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۲۰:۰۸    
تسنیم نوشت: نماینده پرتاب وزنه کشورمان در بازی های پارالمپیک 2016 ریو به مدال برنز دست یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۵۸    
پانیونیوس یونان با گلزنی مسعود شجاعی توانست حریف خود را شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۵۵    
یکی از گل های دیدنی دیدارهای فوتبال پارالمپیک ریو را در ویدئو زیر می توانید مشاهده کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۵۲    
تسنیم نوشت:رئیس جمهور سابق فرانسه بر این باور است که اروپا برای حل و فصل بحران سوریه، به همکاری روسیه نیاز دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نصب تجهیزات پزشکی در خانه محمدرضا شجریان و ادامه درمان این استاد موسیقی ایران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:احیای امر به معروف و نهی از منکر از جمله مواردی است که سپاه با جدیت دنبال می کند و بر همه فرماندهان و مسئولان واجب است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۳۹    
در حاشیه برگزاری نشست سران اتحادیه اروپا در براتیسلاوا و درخواست مرکل برای نمایش اتحاد سران اروپا، سایت politicalcartoons این کارتون را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۳۶    
سرمربی پرسپولیس گل نزدن طارمی را به حضورش در اردوی تیم ملی ربط داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۸    
مهر نوشت: وکیل مدافع متهم نفتی با بیان اینکه موکلش تحت عمل جراحی قرارگرفت، گفت: بابک زنجانی دو روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و امروز هم مرخص می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۸    
رئیس کل بیمه مرکزی می گوید: ضریب نفوذ بیمه در کشور که همان نسبت حق بیمه به تولید ناخالص داخلی است، به نزدیک 2 درصد رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۸    
تیزر جدید فیلم لانتوری که فروش قابل توجهی در سینماهای کشور داشته است تولید شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۱۶    
علی مطهری گفته برخی معتقدند اگر خطایی هست نباید به صورت آشکار گفته شود اما معتقدم خطا در جمهوری اسلامی باید به صورت آشکار گفته شود تا نظام اصلاح شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۷    
ایسنا نوشت: رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، گفت: پیش بینی می شود از350 هکتار از باغ های زیتون بارور این استان 172تن محصول برداشت شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۷    
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در بیانیه ای به برخی ابهامات درباره اعتراض عربستانی ها به لباس اعضای کاروان پارالمپیک ایران پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۷    
در گزارش زیر تصاویر زیبایی از حیات وحش در کشورهای مختلف را مشاهده می کنید که در هفته گذشته به ثبت رسیده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۰    
صبح امروز، نشست خبری همایش خنیاگران سرزمین مادری که به موسیقی اقوام مختلف ایرانی می پردازد و در بخش اول خود به موسیقی شناسی لرستان اختصاص داشت، در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۰    
در برنامه هفت مفهوم تازه ای از لج و لجبازی را شاهد بودیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۳۵    
ایسنا نوشت: روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد که پسر معمر قذافی برای افشای اطلاعاتی در مورد امام موسی صدر این شرط را گذاشته است که از زندان بیرون بیاید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۲۱    
چهارمین گروه کاروان منا با 8 مدال رنگارنگ از پارالمپیک ریو به وطن بازگشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۴    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: برخی از افراد و جریان های سیاسی با صحنه آرایی تمایل دارند، مذاکرات هسته ای را به عنوان الگویی موفق به سایر حوزه ها نیز تعمیم بدهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۱    
جناب خان به دلیل قرعه ای که به او افتاد از برنامه خندوانه قهر کرد. ماجرای آن را در ویدئو زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۱    
شیر سماور را نگو/ اگزوز خاور را نگو/ خوددار باش و ناگهان/ چیزی تو داور را نگو!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۰۴    
دان و مارگارت که در سال 1957 میلادی با یکدیگر ازدواج کرده بودند بعد از 59 سال زندگی مشترک با اختلاف چند ساعت از یکدیگر و در حالی که دستان یکدیگر را گرفته بودند از دنیا رفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۸:۰۱    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن با اشاره به مقایسه روند افتتاح حساب صندوق پس انداز مسکن یکم در بازه های زمانی مختلف گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۸    
طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، معاون مالی و پشتیبانی این شرکت معرفی و منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۳    
ایسنا نوشت: احمد مسجد جامعی، رییس شورای اسلامی شهرستان تهران با رای اعضای این شورا در سمت ریاست باقی ماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۳    
تسنیم نوشت:نوبخت با اعلام اینکه دولت مدافع تولید محصولات تراریخته است، گفت: زمانی بود که برخی افراد به بلندگو به عنوان ابزار شیطان نگاه می کردند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۳    
با برگزاری آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر گیلان، برترین های این جشنواره معرفی و تقدیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۳    
برخی مخاطبان گلایه کرده اند مشکلات زیادی برای سامانه آنی ثبت اسناد رسمی در دفترخانه ها به وجود آمده که کار این سامانه را دچار اختلال کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۴۱    
تا 4 اکتبر همچنان تصاویر و مشخصات فنی دو گوشی جدید اچ تی سی برای گوگل در فضای مجازی منتشر می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۸    
امیر عابدزاده عکسی از خود در آغوش پدرش منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۵    
به منظورآشنایی بیشتر با قوانین ایمنی و سوختگیری در جایگاه های CNG، یک دوره آموزشی برای اپراتورهای جایگاههای سوخت CNG استان در سالن آموزش ستاد منطقه برگزارشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۵    
مراسم جشن گانش در پایان تابستان هر سال برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۱۸    
سرمربی پرسپولیس گفت: این هفته دربی سوم خود را مقابل سپاهان برگزار می کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۱۶    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از تحقق و بهره برداری از پروژه های اقتصاد مقاومتی در شرکت آب و فاضلاب لرستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۵    
تسنیم نوشت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به شعر علاقه داشتم و کم کم که وارد سیاست شدم، نتوانستم از ذوقم استفاده کنم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۵    
گزارشگر مسابقات"فرمول یک" توضیحاتی را درباره اینکه چرا دیگر گزارش نمی کند ارائه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: خودرو لکسوس IS250 فول - F Sport ،به مبلغ 290 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۲    
فروش اینتل به مَدَدِ فروش های خوب پی سی در فصل سوم به رقم 15.9 میلیارد دلار خواهد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۲    
فیلم سینمایی لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان در پردیس کوروش مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۲    
ارزیابی هفتگی کیفیت هوای تهران نشان می دهد پایتخت چهارمین هفته از شهریور ماه (روزهای 20 تا 26شهریور) را در شرایط سالم سپری کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۹    
بهروز افخمی در برنامه هفت گفت: فروشنده بدترین و ضعیف ترین فیلم اصغر فرهادی است. اگر کسانی فکر می کنند به دلیل هواداری های سیاسی می توانند جوی درست کنند که باعث جلوگیری از حرف زدن درباره این فیلم شوند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۳    
جماران نوشت: نوه امام خمینی(ره)، طی حکمی حجت الاسلام جوادی راد را به عنوان رییس دفتر تولیت حرم مطهر امام خمینی و موسسه تنظیم و نشر آثار امام منصوب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۹    
نسیم آنلاین نوشت: رویه اخیر این نشریه در شرایط فعلی کشور و در زمانی که جبهه فرهنگی انقلاب سعی در گفتگو و حل منطقی مسائل را در جهت بهبود وضعیت فرهنگ کشور دارد، بسیار مشکوک و قابل توجه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۳    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، حمله انتحاری به مسجدی در پاکستان که منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن از مردم و نمازگزاران بی گناه شد را به شدت محکوم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۳    
مشاور استاندار و مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری البرز بر ضرورت پر رنگ شدن نقش زنان در فرهنگ سازی مصرف تولید داخلی تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی گفت: هشتمین سرشماری نفوس و مسکن بدون استفاده از کاغذ سوم مهرماه آغاز میشود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۰    
بازیکن پرسپولیس که به دلیل مصدومیت در دربی غایب بود، امروز در جمع هم تیمی های خود تمرین کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۶    
ایرنا نوشت: ارتش آزاد و جبهه النصره در استان درعا سوریه به شدت درگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۳    
شانا نوشت: مدیرکل پیشین امور اوپک و روابط با مجامع انرژی وزارت نفت معتقد است که ایران در نشست الجزایر می تواند موافقت خود را با اعلام یک سقف تولید کلی اعلام کند مشروط بر این که خود دو تا سه سال از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۳    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت:با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ زمان دیدار ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی روسیه تأیید شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۳    
احمد کلی متولد سال 1991 در عراق که در المپیک ریو و لندن حضور داشته وقتی نوزاد بود در یک جعبه کفش رها شده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۰    
سوشا مکانی دروازه بان این فصل تیم میوندالن نروژ در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری از یکی از نشریات نروژ را منتشر کرده که مصاحبه با وی داشته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۷    
عباس حسن خانی فرماندار ارومیه بهمراه جمعی از دوستداران طبیعت اقدام به پاک سازی جاده چی چست کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۱    
زوج جرارد - رابی کین در برابر تیم سی نفره کودکان، ایده جذاب لس آنجلس گالکسی برای تشویق نوجوانان به فوتبال را می توانید در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۱    
با آغاز رسمی فروش آیفون 7 و 7 پلاس، صف های طولانی نشان می دهد همچنان مردم علاقه مند به خرید گوشی های اپل هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۱    
هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و حسن نجاریان سینماگر جانباز در نشست روز چهارم هفته فرهنگی صلح و مقاومت موسسه آپ آرت مان در مورد رنج قربانیان و فداکاران در جنگ ها سخن خواهند گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۱    
تسنیم نوشت: یکی از اعضای القاعده که به جرم دست داشتن در اقدامات تروریستی در گوانتانامو به سر می برد از نقش خانواده سلطنتی عربستان در اقدامات تروریستی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۲    
سومین کنگره بین المللی نقشه برداری مغز ایران در سالن همایش های ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی به ریاست پروفسور عباس علوی آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان گیلان غرب گفت: سه نفر از مظنونان آتش سوزی گسترده در جنگل های گیلان غرب دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۲    
رائول لوزانو در آستانه جدایی از تیم ملی والیبال ایران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۲    
مهران مدیری شب گذشته مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود. گفتگوی مهران مدیری با سحر زکریا را در ویدئو زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۲    
معاون اجتماعی انتظامی استان با بیان اینکه نیروی انتظامی در تقابل با سایر دستگاه ها نیست، گفت: برای ایجاد امنیت پایدار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۷    
در فاصله باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بازار رونمایی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری داغ شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۲    
مشمولی که موقع صدور نظریه شورای پزشکی از موعد اعزام به خدمت قانونی وی نگذشته باشد غیبت درج نمی شود.