سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۲۲:۱۳Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 23 مهر 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 مهر 1395 خبر آنلاین 2 مهر 1395 خبر آنلاین 3 مهر 1395 خبر آنلاین 4 مهر 1395 خبر آنلاین 5 مهر 1395 خبر آنلاین 6 مهر 1395 خبر آنلاین 7 مهر 1395 خبر آنلاین 8 مهر 1395 خبر آنلاین 9 مهر 1395 خبر آنلاین 10 مهر 1395 خبر آنلاین 11 مهر 1395 خبر آنلاین 12 مهر 1395 خبر آنلاین 13 مهر 1395 خبر آنلاین 14 مهر 1395 خبر آنلاین 15 مهر 1395 خبر آنلاین 16 مهر 1395 خبر آنلاین 17 مهر 1395 خبر آنلاین 18 مهر 1395 خبر آنلاین 19 مهر 1395 خبر آنلاین 20 مهر 1395 خبر آنلاین 21 مهر 1395 خبر آنلاین 22 مهر 1395 خبر آنلاین 23 مهر 1395 خبر آنلاین 24 مهر 1395 خبر آنلاین 25 مهر 1395 خبر آنلاین 26 مهر 1395 خبر آنلاین 27 مهر 1395 خبر آنلاین 28 مهر 1395 خبر آنلاین 29 مهر 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۵۶    
ایرنا نوشت: نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد روز جمعه گفت که لندن پیش نویس قطعنامه ای را در باره برقراری آتش بس فوری در یمن به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارایه خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۵۳    
امروز برای دومین بار زلزله ای با قدرت بیش از 4 ریشتر در ایران به وقوع پیوست؛ 4.2 ریشتر در سلطانیه زنجان.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۷    
ایرنا نوشت: آنتونیو مانوئل اولیورا گوترس به عنوان دبیر کل تازه سازمان ملل متحد، انبوهی از ماموریت های ناتمام و دشوار بین المللی برای مدیریت بحران ها و برقراری صلح را پیش روی خود می بیند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۷    
تسنیم نوشت: عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با بیان اینکه برخلاف تصور برخی ها، برجام جلوی جنگ را نگرفت، گفت: اگر رزمندگان مدافع حرم نبودند بی تردید باید آماده نبرد با دشمن در خاک خودمان می شدیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۳    
بهروز افخمی شامگاه جمعه 23 مهر در برنامه هفت از شرایط اکران در سینمای ایران انتقاد کرد و افت فروش فیلم ها در هفته گذشته را نگران کننده خواند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۷    
Napoleon Wrasse از گونه زمرد ماهیان است که در آب های مرجانی استرالیا زندگی می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۴    
ماجرای آشنایی پیکه با شکیرا از زبان مدافع بارسا را در پایین می خوانید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۴    
ایرنا نوشت: آنتونیو گوترس دبیر کل جدید سازمان ملل بر تصمیم خود برای کمک به آشتی مسکو و واشنگتن تاکید کرد و گفت: روسیه و آمریکا به عنوان دو قدرت محوری جهان باید اختلافات خود را حل و فصل کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۱    
ایرنا نوشت : امام جمعه موقت سرپل ذهاب، انقلاب اسلامی ایران را نشات گرفته از واقعه عظیم عاشورا دانست و گفت: نطام اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورا در برابر زیاده خواهی های دنیای استکبار ایستادگی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۱    
بیگار به بالا بلندی آبشارهای دیگر دنیا نیست اما با بیش از 7 متر ارتفاع زیبایی جادویی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۷    
مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیان اینکه برد مقابل استقلال اهواز از نان شب هم برای آنها واجب تر است گفت: با توجه به پتانسیل های موجود، وضعیت ماشین سازی در لیگ برتر بهتر خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۴    
ایرنا نوشت: ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که هدف از مذاکرات بین المللی در لوزان برقراری دوباره آتش بس در سوریه با هدف از سرگیری روند حل سیاسی بحران این کشور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۴    
ایسنا نوشت: فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از اطفای حریق جنگل های خرم آباد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۱    
در تصویر زیر آیت الله هاشمی رفسنجانی را در دوران جنگ تحمیلی می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۸    
خبرجنوب نوشت: رئیس کل دادگستری استان فارس جزئیات جدیدی از دستگیری تروریست هایی که قصد بمب گذاری در دو شهر جنوب فارس را داشتند، فاش کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۸    
ایرنا نوشت: دو رزمناو از یگان دریایی خزر روسیه در چارچوب یک ماموریت 15 روزه دوستی امروز (جمعه) راهی سواحل ایران و قزاقستان شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۱    
ایرنا نوشت: اگرچه درمانی برای زوال عقل وجود ندارد اما با ایجاد تغییرات خاص در شیوه زندگی می توان خطر آن را کاهش داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۸    
استفاده از موتورسیکلت همیشه پرخطر بوده است اما بی ام و از طرح مفهومی موتورسیکلتی برای آینده رونمایی کرده که امکان ندارد تعادلش به هم بخورد و به همین خاطر می توان از آن بدون نیاز به هیچ وسیله ایمنی از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۵    
در 23مهرماه جاری، پربازدیدترین اخبار به حملات ائمه جمعه به مدیران فرهنگی کشور اختصاص داشت. جایی که علم الهدی با کوفی خواندن این مسئولان، سنگ تمام برای انتقاد گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۱    
کردپرس نوشت : پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew) خبر داد که شب گذشته یک خرس قهوه ای ماده در جاده کرند به اسلام آباد غرب نزدیک روستای سرمیل بر اثر برخورد با خودروی سنگین ازبین رفت
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۱    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از اجرای پروژه های گازرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرک صنعتی بابلسر با هزینه 12000 میلیون ریال خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۲۸    
در حاشیه حمایت های علنی داخلی و بین المللی از هیلاری کلینتون و نگرانی از به قدرت رسیدن ترامپ!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۲۸    
رگولاتوری به مشترکان تلفن همراه هشدار داد مراقب هزینه های اضافه تحمیل شده باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۲۸    
ایرنا نوشت: روزنامه صهیونیستی و انگلیسی زبان جروزالیم پست طی گزارشی اذعان داشت که همکاری ها و هماهنگی های بین اسرائیل و سعودی در خصوص پرونده های راهبردی به ویژه ایران آغاز شده است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۲۸    
کاروان استقلال راهی مشهد شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت که ظریف در جلسه بین المللی پیرامون بحران سوریه در لوزان سوئیس شرکت خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۲۲    
ایسنا نوشت: ساختار ناخن بسیار با اهمیت است. سفیدی ریشه ناخن که به لانولا(lunula) و یا هلال ته ناخن معروف است مسئول حفاظت از رگ های خونی واقع در پنجمین لایه پوستی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۱۵    
تیم ملی جوانان ایران مقابل قطر به تساوی 1-1 رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۱۵    
باراک اوباما،رئیس جمهوری آمریکا با حضور در دانشگاه دانشگاه پیتسبورگ شخصا بازگشت حس لامسه به یک فرد معلول با استفاده از کاشت تراشه در مغز و بازوی روباتیک را آزمایش کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۵    
عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان می گوید اعضای این مجلس هیچ حقوقی نمی گیرند، فقط نزدیک عید هدیه ای به اعضای خبرگان داده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۵    
رکورد پرش با اسب در ایران شکسته شد...همین خبر سوژه محمدرضا میرشاه ولد در روزنامه خبر ورزشی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۴۵    
گوگل و فیس بوک ضمن امضای موافقت نامه جدید متعهد شدند تا کابل اینترنت فوق سریع 120 ترابیت بر ثانیه ای بین لس آنجلس و هنگ کنگ را بِکِشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۳    
در حاشیه اظهارات گری نویل، بازیکن سابق منچستر یونایتد که گفته رونالدو در منچستر یونایتد با تحمل سختی های فراوان تبدیل به بازیکنی شد که اکنون آن را می بینیم...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۶    
ایرنا نوشت:دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: حمله آشکار نظامی اخیر امریکا در یمن با هدف جلوگیری از شکست فاحش نظامی و سیاسی عربستان سعودی در این کشور صورت گرفته وضعیت منطقه را بشدت ناپایدار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۶    
با پایان یافتن مراحل پیش تولید فیلم سینمایی بی حساب ، این فیلم به کارگردانی مصطفی احمدی به زودی کلید می خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۴    
آنتونیو گوتِریس پرتغالی، رسما به عنوان دبیرکل جدید سازمان ملل متحد و جانشین بان کی مون تعیین شد تا لو جی، کارتونیست چینی این اثر را در پالیتیکال کارتونز منتشر کند..
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۸    
صدها نفر معترض به ساخت باند پرواز جدید در یکی از پرتردد ترین فرودگاه های جهان در لندن چندی پیش برای نشان دادن اعتراض خود کف سالن ترمینال دوم فرودگاه هیترو دراز کشیده و نقش مرده ها را بازی کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۴    
تصاویر برگزیده جشنواره وایلد اسکرین را مشاهده می کنید که بهترین استعدادها را در صنعت فیلم و عکس در حوزه طبیعت و زندگی در حیات وحش به مردم جهان معرفی می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۸    
امروز سالگرد درگذشت برونو متسو مربی فرانسوی فوتبال دنیا است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۳۵    
در حاشیه انتشار خبر نروژ امن ترین کشور دنیا برای درختان محسن ظریفیان این کارتون را در خط خطی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۱۵    
ایلنا نوشت: رئیس هیات مدیره انجمن روانشناسی ایران، بی اعتمادی نسبت به آینده را از علل خودکشی نوجوانان عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۵۵    
امام جمعه همدان گفت: آمریکا به دلیل فقر می جنگند و متاسفانه شاهد هستیم که پس از آغاز اجرای برجام، به جای عمل به تعهدات خود در حال دزدی از پول های ایران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۵۵    
رئیس حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در همدان گفت: در ابتدای انقلاب مردم ایران از کشور دفاع کرده و یک وجب از خاک وطن را به دشمن ندادند و امروز شاهد این دفاع در کشورهایی همچون یمن، بحرین ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۵۵    
مهر نوشت : نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا به خون اسلام تشنه است و منفعتش در به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه و بی دفاع یمن است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۵۵    
ایرنا نوشت : امام جمعه روانسر با محکوم کردن جنایات آل سعود در کشتار مردم مظلوم و بی دفاع یمن، این جنایات عربستان سعودی را در راستای توطئه های دشمنان اسلام دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۵۵    
باشگاه شهرداری ارومیه این روزها با یک حرکت لاکپشتی و با بی رغبتی تمام از سوی مدیران برای حضور در لیگ برتر آماده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۵۵    
امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: یک قطره اشک خالصانه برای اهل بیت(ع) انسان را نجات می دهد، اما باید به واجباتی مانند نماز توجه بیشتری شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۴۸    
ایسنا نوشت: سخنگوی اورژانس مازندران آخرین وضعیت مصدومان حادثه برخورد کامیون به اتوبوس شهری حامل عزاداران حسینی را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۴۸    
سال هاست اطرافیان استقلال از روزی می گویند که ناصر حجازی و پورحیدری بر سر همکاری مشترک به توافق نرسیدند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۸    
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز قم بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۲    
میزان نوشت: قائم مقام اتاق بازرگانی ایران و آلمان از افزایش تجارت ایران و آلمان در سال جاری میلادی خبر داد و گفت: با توجه به نمایان شدن آثار لغو تحریم امید جهش بلندی در تجارت دو کشور رخ دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۲۲    
تسنیم نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جریان عیادت از دانش آموز بمپوری که در پی تنبیه بدنی معلمش مصدوم و در بیمارستان بستری شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۱۹    
سایت 24آنلاین نوشت:در جلسه علنی 23مهر1358 مجلس خبرگان قانون اساسی که توسط شهید آیت الله دکتربهشتی اداره می شد ، در این باره که آیا رئیس جمهور می تواند بیش از 2دوره متوالی انتخاب شود، بحث درگرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۶    
ایرنا به نقل از اوپک نوشت: قیمت سبد نفتی این سازمان، روز پنجشنبه گذشته (22مهرماه) با 61 سنت کاهش به 48 دلار و هفت سنت برای هر بشکه رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۳    
فردی با استفاده از اسکناس 5 پوندی هنرنمایی می کند که توجه کاربران شبکه های اجتماعی را جلب کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۶    
مجید جلالی و پیکان به دومین برد فصل شان دست پیدا کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۶    
بهروز عطایی ویژگی مهمی برای سرمربی تیم ملی ایران گفته: مربی باید دیکتاتور باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۰    
فیلم سینمایی لانتوری ساخته رضا درمیشیان همزمان با نمایش در سینماهای ایران، در هجدهمین حضور جهانی خود در چهارمین جشنواره فیلم هانوی به نمایش درخواهد آمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۴    
مهر نوشت: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، نسبت به وقوع سیلاب در برخی نقاط و اختلال در جاده ها در اثر مه آلود بودن هوای کشور در روز شنبه هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۴    
ایرنا نوشت: بشار اسد رئیس جمهوری سوریه با تاکید بر آشکار بودن حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از پدیده تروریسم، گفت: افزون بر لزوم هلاک کردن تروریست ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۷    
ایسنا نوشت: رئیس راه و شهرسازی چالوس گفت: جاده چالوس از ساعت 13 امروز جمعه یک طرفه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جدول آخرین قیمت خودروهای خارجی منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۱    
آی اسپرت نوشت:تعدادی از خریدهای برانکو حرف و حدیث داشته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۱    
مهر نوشت: مهرداد اسکویی با نمایش فیلم رویاهای دم صبح در جشنواره فیلم های غیرداستانی بازیلیکا هادسن حضور خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۷    
ایرنا نوشت: مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: عده ای سودجو و کلاهبردار تحت عنوان شرکت یا دفتر زیارتی با دادن وعده های خیالی به متقاضیان اعزام به اربعین حسینی به دنبال فریب دادن مردم برای منافع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۷    
ایرنا نوشت: سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: کشورهای غربی درصدد محافظت از جبهه النصره هستند و بی سر و صدا از این گروه تروریستی حمایت می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت:یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه جناح ها و گروه های سیاسی باید وارد فضای مثبت در رقابت های انتخاباتی شوند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: حکم پرونده ستایش قریشی ابلاغ شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۸    
روسیه یک سلاح جدید رادیوالکترونیک یا توپ مایکروویو را با موفقیت آزمایش کرد که هواپیماها، پهپادها و کلاهک های جنگی موشک ها را با استفاده از شلیک فرکانسی بدون استفاده از پرتاب مواد منفجره از کار می ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۸    
علی کریمی بی شک منحصرترین چهره فوتبال ایران است. کسی که با این همه استعداد، همیشه به حداقل ها رضایت داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۴    
میزان نوشت:براساس آمار گمرک در شش ماهه نخست سال 95، بیش از 9 هزار و 700 تن وازلین به کشورهای مختلف جهان صادر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۸    
ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: زمین لرزه 4.8 ریشتری در استان کهگیلویه و بویراحمد خسارت جانی دربرنداشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۴    
امین هنامی طراح و گرافیست با تابلوهای خود مهمان خانه هنرمندان می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۴    
ایلنا نوشت: رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقصر اصلی حوادث متروی تهران؛ شهرداری، پیمانکاران و مشاوران طرح هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۴    
تسنیم نوشت:بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، پرهزینه ترین خانواده های ایرانی در تهران زندگی می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۱    
آژانس هوافضای ژاپن تصاویری خیره کننده را از سیاره زمین و سطح کره ماه منتشر کرده است، البته از چشم کسی که درحال پرواز روی کره ماه باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۸    
هتلی با کرایه شبی تنها دو دلار در هند ساخته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۸    
مراسم ترحیم همسر محمدحسن پیش بین استاد دانشگاه تهران و مدیر مسئول روزنامه امید ایرانیان و مادر همسر پسر محمدجواد ظریف برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۸    
علاقمندان جشنواره بین المللی فیلم کامیک-کان در نیویورک با پوشین لباس های شخصیت های محبوبشان در این جشنواره شرکت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۸    
ایلنا نوشت: رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان سال 94، آذرماه به اتمام می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۱    
جواد نکونام و آرین قاسمی از منصور پورحیدری عیادت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۱    
وزارت دفاع روسیه و شرکت علمی - تولیدی لاووچکین توافقنامه ساخت سیستمهای ماهواره های جاسوسی راداری را امضا کرده اند که براساس آن وزارت دفاع روسیه پنج ماهواره دریافت خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۱    
ایرنا نوشت: به دنبال کسری بودجه کویت، دولت این کشور با اشاره به تحولات اقتصادی و لزوم تقویت درآمدهای غیر نفتی، دستور حمایت از طرح های مبتنی بر اخذ مالیات بر ارزش افزوده را صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۸    
کاروان نمادین اسرای کربلا در قالب قافله عشاق کاری از گروه تعزیه شهر انبارالوم با همکاری هیات مهدویون و هیات رزمندگان اسلام در سطح شهر گرگان به حرکت در آمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۸    
تقابل دایی و برانکو این بار در شرایطی ویژه برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۲    
خیابان های واشنگتن دی سی به زودی تجربه جدید ربات هایی به صورت پیک های خودران را خواهند کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۹    
پدر آنجلینا جولی با انتشار یک فایل ویدئویی بار دیگر بر حمایت خود از دونالد ترامپ تاکید کرد و باز هم به رابرت دنیرو حمله کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۶    
با دستور بانک مرکزی تعرفه کارمزد ارائه خدمات بانکی در برخی موارد تغییر کرد. بر اساس دستورالعمل جدید میزان حداکثر این کارمزدها به 50 هزار تومان نیز می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۹    
وزیر دولت سابق با اشاره به عدم حضور احمدی نژاد در انتخابات گفت: گاهی برای حفظ نظام ممکن است افراد هزینه بدهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۹    
پزشکان بیمارستانی در نیویورک موفق شدند در یک عمل خارق العاده و کم نظیر دو برادر دوقلوی 13 ماهه که از سر به هم چسبیده بودند را با موفقیت از یکدیگر جدا کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۳    
براساس برنامه ریزی ها و رایزنی های صورت گرفته میان کرملین و دومای روسیه بودجه رسانه های دولتی این کشور در سال 2019 بکاهش می یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۳    
جواد منصوری سفیر پیشین ایران در چین در گفت و گو با خبر آنلاین گفت: کشورهای عضو آ.سه.آن تمایل خوبی برای رابطه با ایران دارند و ایران باید از فرصتهای پیش رو استفاده کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۹    
مطابق قانون تامین اجتماعی، سوء استفاده و یا اجازه دادن برای سوء استفاده از دفترچه های درمانی، تخلف محسوب شده و مجازات هایی برای آن پیش بینی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۶    
ضربه سرویس یک بازیکن در مسابقات بین المللی تنیس به دست کودک فعال در این مسابقات می خورد که از شدت درد گریه می کند اما رفتار یک تنیسور در مواجهه با این کودک دیدنی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۶    
ایسنا نوشت: معمار ایتالیایی برای طراحی 100 رستوران در هتل های نوساز ایران اعلام آمادگی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۶    
شهروندان تایلندی بعد از درگذشت پادشاه این کشور مشغول عزاداری هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۶    
اکران فیلم سینمایی این زن حقش را می خواهد به کارگردانی محسن توکلی از شنبه 24 مهرماه آغاز می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۳    
ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی، ضمن تشریح وضعیت خشکسالی درکشور طی سال آبی 95- 94، استان های دچار خشکسالی بسیار شدید را در مقیاس بلندمدت اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۹    
بازی دوستانه ایران و تایلند لغو شد و این خبر خوبی برای تیم ملی نیست.