جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۱:۰۰Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 25 مهر 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 مهر 1395 خبر آنلاین 2 مهر 1395 خبر آنلاین 3 مهر 1395 خبر آنلاین 4 مهر 1395 خبر آنلاین 5 مهر 1395 خبر آنلاین 6 مهر 1395 خبر آنلاین 7 مهر 1395 خبر آنلاین 8 مهر 1395 خبر آنلاین 9 مهر 1395 خبر آنلاین 10 مهر 1395 خبر آنلاین 11 مهر 1395 خبر آنلاین 12 مهر 1395 خبر آنلاین 13 مهر 1395 خبر آنلاین 14 مهر 1395 خبر آنلاین 15 مهر 1395 خبر آنلاین 16 مهر 1395 خبر آنلاین 17 مهر 1395 خبر آنلاین 18 مهر 1395 خبر آنلاین 19 مهر 1395 خبر آنلاین 20 مهر 1395 خبر آنلاین 21 مهر 1395 خبر آنلاین 22 مهر 1395 خبر آنلاین 23 مهر 1395 خبر آنلاین 24 مهر 1395 خبر آنلاین 25 مهر 1395 خبر آنلاین 26 مهر 1395 خبر آنلاین 27 مهر 1395 خبر آنلاین 28 مهر 1395 خبر آنلاین 29 مهر 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۳:۵۸    
ایلنا نوشت: دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل در واکنش به اظهارات جان کری گفت: ما با قدرت از متحدین خود در محور مقاومت حمایت می کنیم و هیچ اعتمادی به امریکا نداشته و نداریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۳:۵۸    
درون گنبد رصدخانه ی جمنا شمال (Gemini Observatory North) که در هاوایی ساخته شده، یک تلسکوپ بزرگ 8٫1 متری قرار دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۳:۵۲    
علی کریمی پیامی برای محرم نویدکیا منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۳:۳۲    
علیرضا جهانبخش نامزد دزیافت عنوان خوش تیپ ترین بازیکن لیگ هلند شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۶    
مهراوه شریفی نیا به قولی که در خندوانه داده بود عمل کرد و بچه ها را به شهربازی برد. فیلم شهربازی رفتن مهراوه و بچه ها را در این ویدئو ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۳:۰۹    
دکتر واعظی در اتاق گریم برنامه نگاه یک خاطراتی تعریف کرد که در ویدئوی زیر می توانید ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۳:۰۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز ما برای منافع ملی خودمان در سوریه می جنگیم. در سنگر اول باید جلوی دشمن را گرفت وگرنه مرحله به مرحله به خاک و خانه ات نزدیک می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۲:۵۶    
ایسنا نوشت: زیباکلام گفت: اگر احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری آینده می آمد ستون پنجم اصلاح طلبان می شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۲:۵۳    
به گزارش همشهری آنلاین،جزیره تریستان داکونا واقع در جنوب اقیانوس اطلس به نام خود به عنوان دورافتاده ترین تمدن بشری افتخار می کند، اما این دورافتادگی چالش های زیادی را برسر راه آنها قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۲:۳۴    
شرکت ایرباس تحویل ده هزارمین هواپیمای خود را در مراسم ویژه ای جشن گرفت. ایرباس بعد از بوئینگ بزرگترین تولید کننده هواپیمای جهان است و بزرگترین جت مسافربری جهان را تولید می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۲:۲۷    
رابرت دنیرو: دوست دارم با مشت بکوبم تو صورت ترامپ! این خبر سوژه کارتون شهاب جعفرنژاد در روزنامه هفت صبح شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۲:۲۴    
چه چیزی می تواند باعث به وجود آمدن کوه های عظیم استوانه ای شکل روی سطح سیاره ی زهره شوند؟ این عوارض روی سطح زهره با نام تاج (Corona) شناخته می شوند و عکس روز ناسا به آنها تعلق پیدا کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۷    
به گزارش ایسنا، افزایش وزن، ضعف عضلات کمر، استرس های روانی، برداشتن اجسام سنگین، ضربه به کمر، عادات اشتباه در نشستن و التهاب مفاصل کمر که باعث خشکی صبحگاهی می شود، از علل کمردرد در افراد مختلف است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۰    
همشهری آنلاین نوشت: اگرچه امروزه توجه زیادی به منابع سوخت غیرفسیلی از جمله انرژی خورشیدی و هیدروژن معطوف شده است، اما اصلی ترین منبع انرژی در جهان همجوشی هسته ای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۴    
رییس جمهوری در جلسه هیات دولت با تأکید بر اینکه برای حل معضلات اقتصادی مردم باید افکار عمومی و فعالان سیاسی و اجتماعی متمرکز بر مسائل اقتصادی شوند، تصریح کرد که تا گفتمان و اولویت اقتصادی نشود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۴    
قاسم حدادی فر از کسانی که اجازه خداحافظی به نویدکیا ندادند، تشکر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۷    
ایسنا نوشت: دومین جلسه از دور دوم فعالیت شورای عالی انتخاباتی اصلاح طلبان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۷    
دیدار صدرنشین های لیگ قطر با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۴    
در حاشیه نمایش خودرو های لوکس و برپایی مراسم های بی ربط در تالار وحدت، محمدرضا میرشاه ولد این کارتون را در اینستاگرامش منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۸    
شرکت ملی نفتکش ایران اخبار منتشر شده در خصوص تحریم مجدد این شرکت و سهامداران آن را توسط اتحادیه اروپا قویا تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۱    
تسنیم نوشت:سنگربان تیم ملی کشورمان به دلیل اظهارات مکرر خود علیه باشگاه نفت تهران به دادسرا احضار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۵    
اخبار پربازدید امروز 25 مهرماه به قسم خوردن احمدی نژاد برای از هستی ساقط کردن قالیباف اختصاص دارد. پس از آن بود که یک روایت خواندنی از زندگی امام خمینی (ره) مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۱    
ایرنا نوشت:رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه مناسبات با ساحل عاج بعنوان کشوری مهم در آفریقا مورد توجه ایران است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۱    
مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفتکش ایران در روز خداحافظی اش با بیان این که تحریمی علیه شرکت ملی نفتکش ایران وجود ندارد، گفت: در موضوع گم شدن کشتی های نفتکش سکوت کردیم تا منافع این شرکت تهدید نشود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۱    
اوضاع خط حمله تیم آرژانتین تعریف چندانی ندارد و گفته می شود علت غیبت ایکاردی در تیم ملی با وجود آمار بالای گلزنی در اینتر ، رابطه خوب لیونل مسی با مکسی لوپز است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۲    
پلیس پایتخت تعقیب دختری به نام آرزو را آغاز کرده که از مدتی قبل به افغانی های مقیم تهران وعده می داد با پرداخت 12 میلیون تومان و از طریق سازمان ملل امکان مهاجرتشان به کشورهای اروپایی را فراهم می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۲    
پاریسی ها اجازه پیدا کرده اند تا انواع میوه، گل و سبزیجات را در دیوارهای ساختمان ها رشد دهند تا پاریس تبدیل به باغ شهرهای عمودی شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۸    
چقدر کهکشان در عالم وجود دارد؟ پیش از این دانشمندان تصور می کردند که حدود 100 تا 200 میلیارد کهکشان در محدوده قابل مشاهده ما از جهان وجود دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۶    
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور ارائه خدمات بهتر به نیازمندان تحت حمایت با مدیر امور شعب بانک صادرات استان دیدار و گفتگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۶    
تسنیم نوشت: عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس از قانع نشدن کواکبیان و حاجی دلیگانی از پاسخ وزیر کشور در جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۳    
نمایش شراره کاری از گروه خرداد در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی به روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۳    
آمارهای رسمی نشان می دهد که از آغاز مقابله سرسختانه دولت فیلیپین با قاچاق مواد مخدر در ماه جولای، تاکنون حداقل 3700 نفر کشته شده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۰    
محققان سیمانتک می گویند موج جدید ایمیل های حاوی باج افزار با نوع جدیدی از فایل های ویندوزی که مسدود نمی شوند، کاربران را در برگرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۰    
شوگر گلایدر نام گونه ای از کیسه داران شبیه به موش یا پوسام است که به دلیل داشتن پوسته ای که دست و پاهایشان را به هم وصل می کند، می توانند در هوا شناور شده و پرواز کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۰    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از حضور 6 هم استانی در مسابقه های ملی مهارت ،انتخابی چهل و چهارمین مسابقه جهانی مهارت-ابوظبی2017 خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۶    
نمایشگاه هوایی در شهر بالتیمور ایالت مریلند در آمریکا برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۷    
مایلی کهن گفت: هواداران در هیچ جای دنیا حق توهین کردن ندارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۰    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه سمن ها به عنوان یک ظرفیت مهم در زمینه توسعه مشارکت جوانان در عرصه های مهم محسوب می شوند،تصریح کرد:ظرفیت بالای جوانان در قالب سازمانهای مردم نهاد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:هیوندای I20 تیپ 6 به مبلغ 82 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۰    
ایسنا نوشت:سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی پروژه نفوذ در این جلسه با حضور کارشناسان وزارت اطلاعات گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۰    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق و کش روزنی حرفه ای طلاهای کودکان خردسال خبر داد و گفت: این سارق به 20 فقره سرقت اعتراف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی از افزایش میزان مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی خبرداد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۶    
ایسنا نوشت:یک استاد دانشگاه تاکید کرد که وقتی جبهه استکبار جهانی عمل می کند جبهه ضد استکبار هم باید جهانی عمل کندو با اهداف و از نقاطی که آن ها اقدام می کنند علیه شان اقدام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۰    
ایرنا نوشت: قائم مقام وزیر کشورگفت: طبق لایحه جامع نظام انتخابات بازهم وزیر کشورمسئول برگزاری انتخابات می باشد ولی زیر نظرهیئت عالی انتخابات فعالیت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۰    
چهارمین دورۀ نمایشگاه بین المللی شکلات در لندن در حال برگزاری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۶    
بارش اولین برف پائیزی ارتفاعات ماکو را سفیدپوش کرد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۶    
در پی تصویب شورای اسلامی شهر کرج شهرداری کرج می تواند از تسهیلات بانک شهر در پروژه های عمرانی شهری تا سقف 350 میلیارد تومان استفاده کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۶    
با ارزش ریالی بیش از دوازده هزار و نهصد میلیارد ریال در شش ماه نخست امسال، شاهد افزایش 51 درصدی ارزش ریالی مجوزهای سرمایه گذاری صادره منطقه آزاد انزلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بوده ایم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۳    
سرمربی پدیده مشهد گفت که تیمش برای باختن به گسترش فولاد به زمین رفته بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۳    
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد نرخ کلیه مسافرت های درون شهری با این وسیله نقلیه بر اساس تعرفه مصوب دریافت می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۳    
دو قطعه فلامینگو پس از نگهداری و تیمار در پاسگاه محیط بانی چاف و چمخاله، در تالاب بین المللی امیر کلایه رها سازی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۰    
شانا توضیحاتی از معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت منتشر کرده که بر اساس آن مشکلی برای بیمه نفتکش های ایرانی از سوی بیمه گران اروپایی وجود ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۰    
ایسنا نوشت: رئیس مرکز طبی کودکان با بیان اینکه ضریب اشغال تخت در این بیمارستان 98 درصد است، گفت: این در حالیست که تعداد زیادی از بیماران ما از شهرستان ها و یا کشورهای مجاور به ما مراجعه می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۰    
سعید کشن فلاح استاد پیشکسوت تئاتر که دیروز شنبه، و در راه بازگشت از کرمانشاه و در بیمارستان شهید بهشتی همدان درگذشت به علت ایست قلبی و عوارض ناشی از گذشت زمان طلایی دیالیز جان خود را از دست داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۷    
با پایان انتخابات نماینده مدیرمسئولان در هیئت نظارت بر مطبوعات، حسین انتظامی با رای بالا برگزیده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۳    
تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران از 25 مهر میزبان سه نمایش جدید است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۳    
پس از اقدام جنجالی یک سعودی در بریدن سر یک زرافه در آفریقا، وی تلاش کرد با اظهاراتی عجیب آن را توجیه کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۰    
میزان نوشت: سخنگوی نیروی انتظامی گفت: تنها در 72 ساعت 16 هزار گذرنامه از سوی پلیس صادر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۷    
وب سایت اواردز واچ (awardswatch)، یکی از وب سایت های پیش بینی کننده جوایز اسکار، فروشنده را به عنوان دومین شانس دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی زبان عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۰    
ایسنا نوشت: رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان گفت: شکارچی غیرمجاز که در جریان یک جنایت مرتکب قتل دو نفر از محیط بانان در منطقه گنو هرمزگان شده بود با حکم دادگاه به دو فقره قصاص ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۴    
معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: عقده گشایی وزیر خارجه آمریکا درباره توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران، مشکل کاخ سفید را حل نمی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۴    
رئیس هیئت چوگان گیلان به عنوان پنجمین هیئت چوگان کشور امروز در رشت انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۴    
مهر نوشت: سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان در پی اعتراض دروازه بان برزیلی این تیم به نیمکت نشینی، وی را از تیمش اخراج کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۰    
اعتدال شمال نوشت: الیاس حضرتی در گفت وگویی، با اشاره به موضوع استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیشنهادی خواستار انحلال این وزارتخانه شد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۰    
مهر نوشت: خداحافظی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در شرایطی نیمه کاره ماند که تغییر دادن تصمیم محرم نویدکیا با اصرار دو بازیکن - که طبیعتا نباید برای وی تصمیم گیری کنند - کمی هم مشکوک بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۴    
ایرنا نوشت: سه عضو از یک گروه شبه نظامیِ 'مسلمان ستیز' در آمریکا، به دلیل تلاش برای بمب گذاری در آپارتمان مهاجران سومالیایی، تفهیم اتهام شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۱    
آثار برتر فیلم کوتاه ایران و جهان در پاتوق فیلم سینما آینده روز دوشنبه 26 مهرماه در رشت اکران خواهند شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۰    
به دستور مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان جلسه افزایش کیفیت روشنایی معابر سطح شهر خرم آباد برگزار شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۰    
جایزه ادبی نوبل همیشه بحث برانگیز بوده. مثل خیلی از جوایز مهم دیگر دنیا.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۰    
دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بین 57 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور با کسب رتبه پنجم صیانت از حقوق شهروندی خوش درخشید
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۷    
مسئولان ارشد فرهنگ که پیش از این وعده هایی را مبنی بر بازگشت کامل جشنواره فیلم کودک و نوجوان به اصفهان داده بودند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۷    
آیین تجلیل از بهورزان نمونه ، و مربیان نمونه مراکز آموزش بهورزی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور دکتر محمد علی دریک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۷    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک کامیون بنز و فوت راکب موتورسوار در شهرستان "نطنز" خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۷    
مهر نوشت: رئیس انجمن حمایت از کشاورزان اصفهان گفت: مسئولان با وعده و وعید بدنبال وقت گذراندن و در نهایت ندادن آب برای کشت پائیزه کشاورزان شرق اصفهان هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۷    
محمدعلی وکیلی، نماینده قوه مقننه در هیئت نظارت بر مطبوعات با حضور در ستاد انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات، از روند برگزاری انتخابات اعلام رضایت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۷    
استاندار گیلان در کارگروه رفع موانع تولید گفت: بر اساس اعلام مرکز آمار در فصل بهار استان گیلان رتبه هشتم کمترین نرخ بیکاری را در کل کشور دارد اما هنوز با آنچه را که مردم طلب می کنند فاصله داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۰    
بانک مرکزی با انتشار گزیده آمار اقتصادی مربوط به مرداد ماه اعلام کرد: بدهی بخش دولتی به بانک ها در مرداد ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال گذشته با 20,8 درصد رشد به 350.2 هزار میلیارد ریال رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۰    
میزان نوشت: شبکه سازمان یافته مدلینگ و ابتذال در زهدان با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان شناسایی شد و 11 نفر از عوامل آن دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۷    
الف نوشت: سلیمی نمین در قالب جوابیه به کرباسچی نوشت: دوران هجمه های توپخانه ای گذشته است یا دست کم بنده از آن افرادی نیستم که با چنین توپ و تشرهایی از آن چه حق می پندارم عدول کنم مگر آن که با ادله و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۷    
ایرنا نوشت: منابع آگاه در مرکز اسلامی نیجریه در شهر جوس امروز (یکشنبه) از دستگیری شیخ آدم احمد نماینده شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر عالیقدر شیعیان این کشور، خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۴    
استاندار لرستان به همراه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان و تنی چند از مسئولین استان از عوامل اجرایی شیفت شب سد تاج امیر شهرستان دلفان دیدن کردند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۴    
ایرنا نوشت: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با موشک و توپخانه یک پایگاه گروه تروریستی تکفیری جبهه الصنره در بلندی های شهرک عرسال در شمال شرق لبنان را هدف گرفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۱    
معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان: با اصلاح شبکه آب منطقه ریقان از پرت آب و انشعاب غیر مجاز جلوگیری می شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۱    
مجتبی فردوسی پور سفیر جمهوری اسلامی ایران با نایف زیدان قائم مقام وزیر امور خارجه و رئیس دایره امور عربی و خاورمیانه وزارت خارجه اردن دیدار و پیام وزیر امور خارجه ایران به همتای اردنی وی را ابلاغ کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۱    
صادق ملکی، کار شناس و تحلیلگر ارشد سیاسی در یادداشتی برای دیپلماسی ایرانی می نویسد: رجزخوانی اردوغان نسبت به موصل، ترکیه را به نماد عینی و بارز دخالت و تجاوز به تمامیت ارضی عراق تبدیل کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۱    
یک معبر جدید برای سهولت دسترسی به بزرگراه یادگار امام (ره) در منطقه 10 تهران بازگشایی شد که باعث رفع یک گره ترافیکی در غرب تهران می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۱    
مدیر کل استاندارد گفت: رعایت استاندارد بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره است به همین خاطر نهادینه سازی فرهنگ استاندارد باید از سطح مدارس آغاز شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۱    
باند حرفه ای خرید وفروش پرندگان شکاری در قره تپه بهشهر متلاشی شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۷    
میزان نوشت: در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاههای برتر ایران در دنیا معرفی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۷    
ایرنا نوشت: کره شمالی روز یکشنبه اعلام کرد که یک فروند جنگنده آمریکا را با موشک هدف قرار داده و ساقط کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۷    
پرس تی وی نوشت: سمت جدیدِ سفیر جنجالی عربستان در بغداد که به تازگی برکنار شده است، توجه رسانه ها را جلب کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۷    
رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در راستای بررسی مشکلات محلات شهر تهران با حضور شهروندان به بررسی مشکلات محله وحیدیه در محدوده شهرداری منطقه 8 پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۴    
ایرنا نوشت: همزمان با فشار سیاسی دستگاه دیپلماسی عربستان برای جلوگیری از حمله ارتش عراق به موصل برای آزادی این شهر، شیوخ برجسته وهابی در منطقه برای نجات تروریست های داعش در موصل به تکاپو افتادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۴    
تیم فوتبال گسترش فولاد با نتیجه سه بر صفر پدیده مشهد را شکست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۱    
عبدالله مابری، وزیر امور خارجه ساحل عاج که بنا به دعوت رسمی وزیر امور خارجه کشورمان به تهران سفر کرده است با محمد جواد ظریف دیدار و تبادل نظر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۷    
عکسی جدید از پشت صحنه فیلم سینمایی بدون تاریخ، بدون امضا منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۷    
ایسنا نوشت: رئیس اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که پیشمرگ ها در نبرد موصل در جبهه ای یکپارچه و به دور از رویکردهای حزبی و منطقه ای شرکت خواهند کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۴    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تمامی دستگاه های دولتی و عمومی کشور اعم از شهرداری ها به وظایف قانونی شان در خصوص مناسب سازی معابر و اماکن شهری و حمل و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۴    
ایسنا نوشت: رئیس جمهوری روسیه به اظهارات معاون اوباما واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۴    
حامد امیری دارنده مدال نقره پارالمپیک 2016 ، نماد کشور برزیل را به مدیرکل بهزیستی لرستان اهداء و از حمایت های وی قدردانی کرد