پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 28 مهر 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 مهر 1395 خبر آنلاین 2 مهر 1395 خبر آنلاین 3 مهر 1395 خبر آنلاین 4 مهر 1395 خبر آنلاین 5 مهر 1395 خبر آنلاین 6 مهر 1395 خبر آنلاین 7 مهر 1395 خبر آنلاین 8 مهر 1395 خبر آنلاین 9 مهر 1395 خبر آنلاین 10 مهر 1395 خبر آنلاین 11 مهر 1395 خبر آنلاین 12 مهر 1395 خبر آنلاین 13 مهر 1395 خبر آنلاین 14 مهر 1395 خبر آنلاین 15 مهر 1395 خبر آنلاین 16 مهر 1395 خبر آنلاین 17 مهر 1395 خبر آنلاین 18 مهر 1395 خبر آنلاین 19 مهر 1395 خبر آنلاین 20 مهر 1395 خبر آنلاین 21 مهر 1395 خبر آنلاین 22 مهر 1395 خبر آنلاین 23 مهر 1395 خبر آنلاین 24 مهر 1395 خبر آنلاین 25 مهر 1395 خبر آنلاین 26 مهر 1395 خبر آنلاین 27 مهر 1395 خبر آنلاین 28 مهر 1395 خبر آنلاین 29 مهر 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۵۵    
اگر به حسن روحانی ایرادی وارد می شود بیشتربه دلیل ارزان فروشی دستاوردهایی ست که حصول حتی یکی از آنها برای یک دولت مستقر در طول حیات قانونی اش کافی بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۲۹    
دستیار صوتی / Voice assistant چند سالی است درحال توسعه روی گوشی های هوشمند است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۲۹    
مهدی ماهانی امروز در تمرین تیم استقلال حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۲۵    
ایسنا نوشت: با پیگیری چندین ماهه دولت و وزارت اطلاعات، مدیرعامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان بازداشت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۵    
روستای دونجا لاکاسنیکا واقع در شهر لسکواس صربستان به پایتخت پاپریکا شهرت دارد. در این روستا فلفل های قرمز به روش سنتی به نخ کشیده شده و از در و دیوار خانه ها آویزان می شوند تا خشک شوند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۲    
روزنامه خبرورزشی نوشت: محمدرضا خلعتبری در بازی گسترش فولاد و پدیده به میدان نرفت اما بعد از پیروزی تیمش به اصطلاح شیرینی داد و همه اعضای تیم را برای صرف ناهار به یک رستوران دعوت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۲    
اشتباه سوشا مکانی در بازی اخیر میوندالن در لیگ نروژ را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۲    
روزنامه خبرورزشی نوشت: سایپا این هفته در ورزشگاه آزادی مهمان استقلال تهران است. شاگردان حسین فرکی علی رغم نمایش های خوبی که در چند هفته اخیر داشته اند در امر گلزنی ناموفق بوده و به همین دلیل ناکام ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۲:۵۸    
تسنیم نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اصلاح کابینه نیز تا صبح دو نفرش قطعی بود و عصر هم نفر سوم قطعی شد و البته ترمیم کابینه باید زودتر از این صورت می گرفت و این ترمیم هم کافی نیست و وزرای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۲:۵۸    
تسنیم نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: علت گله مندی مقام معظم رهبری این است که هنوز عده ای به ایجاد تردید در اداره کشور می پردازند و سعی می کنند که با تردید اداره کشور را کند کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۲:۳۵    
باشگاه خبرنگاران جوان: کارگردان رستاخیز از کسانی که میراث دار حوزه مقاومت هستند، قدردانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۹    
نبیل کرم قهرمان رالی لبنان در طول 25 سال یک موزه منحصر به فرد متشکل از 35 هزار نمونه کوچک خودروهای ساخته شده در جهان ایجاد کرده و تاکنون سه بار نام او در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۹    
اشتباه سوشا مکانی در بازی اخیر میوندالن در لیگ نروژ را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۶    
هند 150 میلیون دلار ریل به ایران صادر می کند این خبر سوژه مهدی عزیزی در ماهنامه خط خطی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۳    
ایرنا نوشت: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ظاهرا بنا بر این است که هفته آینده وزرای جدید آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به مجلس معرفی شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۶    
ایرنا نوشت: قائم مقام وزیر کشور گفت: جهت گیری و تلاش دولت بر بکارگیری مدیران همراه و کارآمد است و تغییراتی که در سطوح مختلف مدیریتی در کشور انجام می شود در این راستاست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۲۰    
در 28مهر، پربازدیدترین اخبار به اعدام یک شاهزاده عربستانی مربوط بود. واکنش یک بازیگر به تهمتی که به او زده بودند هم پربازدید an.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۷    
برخی شهروندان تهرانی در سرویس مشکلات مردم درخواست کرده اند تا مسئولان امکان آن را فراهم کنند به جای اتوبوس ها در برخی از خطوط، از مینی بوس استفاده شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۴۷    
قائم مقام وزیر کشور، صیانت از آراء مردم و اجرای مُرّ قانون اساسی با رعایت اصول بی طرفی را از تاکیدات ریاست محترم جمهور در برگزاری انتخابات برشمرد و ابراز امیدواری نمود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۴۷    
قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر ضرورت توسعه و تقویت فعالیت های احزاب و تشکل های سیاسی در استان زنجان گفت: فعالیت تشکلهای سیاسی نباید به ایام انتخابات خلاصه شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۴۷    
چهارمین همایش ملی پژوهش های منابع طبیعی ایران با محوریت شیلات و بوم سازگان های آبی به همت دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۴۷    
دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق کردستان، با اشاره به اینکه آب تنها نعمتی است که هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد و هیچ موجودی بدون آب، حیات ندارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۴۷    
مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه کردستان، گفت: گردهمایی مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه های منطقه 5 کشور با حضور استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان در سنندج برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۴۷    
هیچ وقت خوشه ستاره ای پروین را دیده اید؟ حتی اگر دیده باشید، چهره ی آن را این قدر غبار آلود رصد نکرده اید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۴    
در ویدئوی زیر مصائب بی پایان محمود هلیاف کودک 6 ساله سوری را می بینید که بر اثر انفجار مین پاهای خود را نیز از دست داد. او بدون دست متولد شده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۴    
در حاشیه بازی درخشان جان لوئیجی بوفون در دیدار سه شنبه شب تیم ده نفره یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۱    
صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور معصومه ابتکار برگزار شد . محمدجواد ظریف نیز بصورت غیر علنی و پشت درب های بسته گزارشی از اجلاس لوزان ارائه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۲۱    
نمایش پوست انداختن در فضای رئالیسم جادویی، در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۲۱    
رهبر انقلاب فرمودند: آمریکایی ها گله می کنند که چرا من به آنها بدبینم. گفتند تا ایران طرفدار جناح مقاومت است، تحریم رفع نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۱۸    
به گزارش ایرنا، بر اساس نتایج یک مطالعه جدید، پیاده روی سریع و یا دوچرخه سواری در طی مدت توصیه شده 150 دقیقه در هفته خطر ابتلا به دیابت نوع دو را تا 26 درصد کاهش می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۴    
هیئت داوران بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۴    
به گزارش ایسنا،یک مخترع آمریکایی با نصب پنل حاوی لامپ های LED قدرتمند بر روی یک پهپاد پیشرفته موفق شد تا ابزاری جالب برای کاوش در تاریکی شب بسازد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۱    
ایسنا نوشت: مهندسان پزشکی در روسیه موفق شدند تا سرنگ خودکاری را برای تزریق دارو بسازند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۴    
دکتر ولایتی به منظور شرکت در نهمین اجلاس شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی عازم بغداد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۴    
ایسنا نوشت: یک تاکسی خودران ساخت شرکت NuTonomy که در جاده های عمومی سنگاپور در حال آزمایش است، حین تغییر لاین با یک کامیون تصادف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۱    
در حاشیه انتشار خبر سرمای هوا، مگس های سفید را از بین نمی برد محمدرضا ثقفی این کارتون را در شهروند منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۱    
ایسنا نوشت: مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: بازی بزرگی که آمریکا در منطقه آغاز کرده ممکن است معادلات سیاسی آن ها و سوریه را دچار تغییر کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۱    
خوان سیچلو مربی آرژانتینی تیم ملی والیبال چند ساعت بعد از ورود به تهران در خانه والیبال دو بازی هفته اول لیگ برتر را تماشا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۴۷    
وزیر بهداشت در کانال تلگرامی خود یادداشت کوتاهی درباره استعفای سه وزیر دولت یازدهم نوشته است؛
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۴    
مهر نوشت: دبیر شورای نگهبان گفت: شکنجه هایی که آیت الله مهدوی کنی در زندان های ساواک دید و مقاومت کرد، نشان می دهد که فردی خستگی ناپذیر بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۴    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: در انتخابات آتی، باید با توجه به ارشادها و رهنمودهای مقام معظم رهبری به پای صندوق های رای برویم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۲۴    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با اشاره به اینکه وجود زوائد در شهر موجب نابسامانی های بصری می شود، بر ضرورت پاکسازی این نازیبایی ها تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۸    
ایرنا نوشت:خبرگزاری رویترز روزچهارشنبه از توکیو گزارش داد که برخی شرکت های تجاری ژاپنی به از سرگیری واردات نفت از ایران چشم دوخته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۵    
با حکم رییس جمهور سرپرستان سه وزارتخانه آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان منصوب شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۵    
ایرنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استعفانامه خود به رییس جمهوری نوشت: اینجانب افتخار دارم که در طول 50 سال گذشته با جنابعالی رابطه دوستی صمیمانه و در مقاطع مختلف همکاری داشته ام.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۱    
ایلنا نوشت: مرجع تقلید شیعیان گفت: مشکلات کنونی جهان بشریت برگرفته از جنگ، نزاع، تخریب و خونریزی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۱    
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری کرج آینده پژوهی را ضرورتی برای حوزه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم تصمیمات منتج به نتیجه مطلوب شود که در آن زیان وجود نداشته باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۵    
دو فضانورد چینی در ماموریتی با هدف توسعه توانایی های چین به عنوان یک قدرت فضایی وارد آزمایشگاه فضایی تیانگونگ 2 شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۲    
ویدیویی که شبکه سی ان ان منتشر کرده است نشان می دهد که چگونه یک عنصر انتحاری داعش ناگهان از یک سوراخ مخفی در دل زمین خارج می شود و خود را منفجر می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۵۸    
محمدفرهاد کلینی کاردار جدید کشورمان در آرژانتین پیش از عزیمت به محل ماموریتش با دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۵۵    
ایرنا نوشت: محمد فرهاد کلینی به عنوان کاردار جدید جمهوری اسلامی ایران در آرژانتین منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۵    
رامین رضاییان کم کم تحمل نیمکت نشینی را از دست می دهد و ممکن است هر لحظه، حرکتی غیر منتظره انجام دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۲    
ایلنا نوشت: ارکستر ملی پس از فراز و فرودهای بسیار در چندماه اخیر، صبح امروز چهارشنبه 28 مهر با رهبر جدید خود تمرین کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۵    
مهر نوشت: معادن شن وماسه، از جمله معادن بزرگ و آلاینده در جنوب غرب تهران به همت و پیگیری های شهرداری منطقه 18 و نهادهای انتظامی و قضائی کشور برای همیشه تعطیل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۹    
مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان، با تأکید بر لزوم تمامی دستگاه های فرهنگی به صورت مستقیم در راستای مصرف بهینه آب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۶    
ایرنا نوشت: معاون آبخیزداری سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور از اجرای طرح بین المللی منارید در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۶    
تیم شهرداری ارومیه در اولین بازی خود در لیگ برتر برابر پیکان تهران تن به شکست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۵    
به گزارش مهر ،نایب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور گفت: تیراندازی با کمان البرز در المپیک آینده ملی پوش خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۵    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کردستان، اعلام کرد: برای حفاظت از تمدن بشریت باید منابع آبی بشر حفظ شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۹    
ایسنا نوشت: در پی اعلام دونالد ترامپ، مبنی بر سفر به روسیه در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۹    
ایرنا نوشت: وزارت امور خارجه بلژیک روز چهارشنبه پس از آنکه مسکو اعلام کرد که در حمله هواپیماهای جت جنگنده بلژیک به نزدیک شهر حلب سوریه 6 غیرنظامی کشته شده اند، سفیر روسیه را احضار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۹    
ایسنا نوشت: در حالی که اکثر نظرسنجی های ملی پیش بینی می کنند که نامزد دموکرات ها پیروز قاطع انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود اما یکی از نظرسنجی های مهم و معروف نشان داد که نامزد جمهوری خواهان با ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۹    
ایسنا نوشت: گزارش ها از وزارت خزانه داری آمریکا حاکی از کاهش چهار درصدی سهم عربستان در تملک اوراق قرضه این وزارتخانه تا پایان ماه اوت گذشته حکایت دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۹    
ایسنا نوشت: رییس پیشین سیا گفته است، هک گروه های سیاسی آمریکا توسط روسیه با هدف تخریب ذهن آمریکایی ها صورت گرفته و بیش از آنکه بر نتایج انتخابات اثر بگذارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۹    
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از اجرای نمایش سلطانعلی نخستین سفیر ولایت در فرهنگسرای ارسباران تهران به مدت سه شب خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۹    
ایرنا نوشت: مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: با توجه به سفر رئیس جمهوری در آینده نزدیک به استان ، تمام سازمان های مردم نهاد از این ظرفیت برای بیان مشکلات زیست محیطی استفاده کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۹    
نشست هم اندیشی و هم افزایی رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با معاونین دانشگاه ، روسای شبکه های بهداشت و درمان استان ،روسا و مدیران بیمارستانها و مدیران برگزار شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۶    
استاندار گیلان صبح امروز در نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی که در دفتر کار وی برگزار شد گفت: دفتر نمایندگی صدور روادید عراق برای زائران گیلانی اربعین حسینی و پروازهای زیارتی عتبات عالیات از امروز در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۶    
شجاعت رستمی امرایی به عنوان رییس جدید اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پلدختر معرفی شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۶    
داور گیلانی جشنواره فیلم مذهب امروز ایتالیا از درخشش سه فیلم ایرانی در این جشنواره خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۶    
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: مجرم در حین ملاقات تعدادی کپی اسناد به شاکی نشان داده که سربرگ آن نام یک دکتر که مدیرعامل یک شرکت بوده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۶    
مهر نوشت :فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سربلندی و توفیقات به دست آمده برای ایران اسلامی در بخش های مختلف مرهون خون شهدا است
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۶    
تیم ملی سپک تاکرا باحضور دو گیلانی مقام سوم جهان را از آن خود کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۶    
فرمانده انتظامی پلدختر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبرداد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۲    
تسنیم نوشت:عربستان که به دلیل کاهش قیمت نفت تلاش دارد هزینه های خود را از سایر منابع تامین نماید، در حال برنامه ریزی برای فروش 17.5 میلیارد دلار اوراق قرضه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۹    
مسؤول روابط عمومی هیأت کوهنوردی شهرستان شهریار گفت: هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهریار موفق شد به بلندترین قله ارمنستان قله آراگاتس صعود کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۹    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: علت مرگ 30 درصد از عابران در معابر درون شهری، برخورد موتورسیکلت با آنها است که عمده این موتورسواران نیز فاقد گواهینامه هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۹    
آرمان حداد به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی توانست به قله گاشربروم، یکی از مرتفع ترین سلسله رشته کوه های هیمالیا صعود نماید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۹    
همایش معرفی پتاسیل ها و قابلیت های زیست محیطی و همچنین بررسی چالش ها و مشکلات زیست محیطی شهرستان با حضور مسئولین و گروه مردم نهاد حامیان تالش سبز در تالش برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۹    
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: یک جوان 25 ساله به علت ناتوانی در پرداخت مهریه هفت سکه ای همسرش راهی زندان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۹    
مدیر چاپ فولادلوی لاهیجان به عنوان یکی از پیشکسوتان و نوآوران صنعت چاپ در شانزدهمین دوره جشنواره صنعت چاپ کشور تجلیل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۹    
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از خدمات و زحمات امور آبفار این شهرستان در راستای خدمات رسانی به روستاها تقدیر کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۶    
روز گذشته محمود گودرزی از وزارت ورزش و جوانان استعفا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۶    
در سالگرد مرحوم آیت الله مهدوی کنی خبرگزاری تسنیم تصویری از ایشان را در کنار آیت الله جنتی منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۹    
چینی ها سامسونگ کره را به کپی برداری از طراحی اوپو مدل R9S کردند. چینی ها دو گوشی OPPO R9S و OPPO R9S Plus و کره ای ها هم C9 و C9 Pro را رونمایی خواهند کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۹    
با توجه به تغییرات اخیر در کابینه، برخی کارشناسان معتقدند لازم است در تیم اقتصادی دولت نیز تغییرات موثری صورت بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۳    
گروهی از نیکوکاران با حضور در محدوده کوره پزخانه های شهرری تلاش دارند تا بخشی از مشکلات عمرانی، فرهنگی و پزشکی مردم ساکن در این محدوده را رفع کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۳۶    
فیلم منتشر نشده از دیدار وزیر بهداشت با پدر سردار حاج قاسم سلیمانی را از طریق ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۹    
مهر نوشت: نماینده مردم اصفهان گفت: باید دادگاهی تشکیل شود تا کسانی که اختیار قانونی داشتند و در 15 سال گذشته با سوء استفاده خودشان در بحث آب و هوای اصفهان مقصر بودند، پاسخگو باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۹    
تسنیم نوشت: فرماندار تهران با بیان اینکه سرشماری نفوس عمومی و مسکن به صورت اینترنتی بسیار مناسب خواهد بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۶    
ایرنا نوشت: عضو هیات رئیسه مجلس از منتفی شدن استیضاح علی اصغر فانی وزیر اموزش و پرورش خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:یک دستگاه آپارتمان نوساز، 71 متری در خیابان دوقوز ، دارای 2 اتاق خواب با قیمت 468 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۶    
مهاجم تیم ملی می گوید بیشتر از این در لیگ هلند گل خواهد زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان مدعی شد همه ایران بسیج شده اند تا پرسپولیس را قهرمان کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۹    
برای موفقیت در اهداف سازمانی ابتدا باید تمام پروسه ها و فعالیت های یک شرکت ملموس شود تا با ایجاد برنامه یک ساله تحقق اهداف سازمانی را پیگیری کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۶    
میزان نوشت: اعضای بدن دختر 18 ساله گیلانی امروز به 3 بیمار نیازمند اهداء شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۳    
ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت بازرگانی توسعه نیشکر گفت: باتوجه به فصل برداشت چغندر، افزایش تولید شکر و شروع فصل سرما، بازار شکر به کلی متعادل شده و با افزایش عرضه شکر در بورس کالا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۶:۵۹    
یک مسابقه جدید در شکه نسیم تولید می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۹    
فانی میراث دار بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش است، اما او به درستی نتوانست این تهدیدها را به فرصتی برای به نام خودزدن حل این چالش ها تبدیل کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۹    
کامران ندری، مدیرگروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی در یادداشتی در شماره 196 هفته نامه تجارت فردا نوشت: از منظر اقصاد کلان تحریک تقاضا از طریق یک سیاست پولی انبساطی اتفاق می افتد ...