جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۴:۲۷Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 13 آبان 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 آبان 1395 خبر آنلاین 2 آبان 1395 خبر آنلاین 3 آبان 1395 خبر آنلاین 4 آبان 1395 خبر آنلاین 5 آبان 1395 خبر آنلاین 6 آبان 1395 خبر آنلاین 7 آبان 1395 خبر آنلاین 8 آبان 1395 خبر آنلاین 9 آبان 1395 خبر آنلاین 10 آبان 1395 خبر آنلاین 11 آبان 1395 خبر آنلاین 12 آبان 1395 خبر آنلاین 13 آبان 1395 خبر آنلاین 14 آبان 1395 خبر آنلاین 15 آبان 1395 خبر آنلاین 16 آبان 1395 خبر آنلاین 17 آبان 1395 خبر آنلاین 18 آبان 1395 خبر آنلاین 19 آبان 1395 خبر آنلاین 20 آبان 1395 خبر آنلاین 21 آبان 1395 خبر آنلاین 22 آبان 1395 خبر آنلاین 23 آبان 1395 خبر آنلاین 24 آبان 1395 خبر آنلاین 25 آبان 1395 خبر آنلاین 26 آبان 1395 خبر آنلاین 27 آبان 1395 خبر آنلاین 28 آبان 1395 خبر آنلاین 29 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۴    
دور چهارم مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا پنجشنبه شب پیگیری شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۴۷    
ایرنا نوشت: 'بوریس جانسون' وزیر امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه در سخنانی در مجلس عوام، با بیان اینکه تاکنون 130 انگلیسی عضو گروه داعش کشته شده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۴۴    
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی، حاشیه نگاری را از دیدار جمعی از اصحاب رسانه با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۳۱    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن گفت: جوان 25 ساله ای که برای گرفتن کبوتری به بالای تیر برق رفته بود، بر اثر برق گرفتگی جان باخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۳۱    
ایرنا نوشت؛ راهپیمایی با شکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که روز پنجشنبه با حضوراقشار مختلف مردم، دانش آموزان، فرهنگیان، مسئولان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۸    
علیفر بار دیگر به انتقاد از مورینیو و گواردیولا پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۵    
پرستو صالحی بازیگر تلویزیون با انتشار عکسی از منصور پورحیدری پدر استقلال در اینستاگرام خود برای او آرزوی شفا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۸    
ایرنا نوشت؛ نخستین همایش فیزیک ریاضی ایران با حضور جمعی از استادان، پژوهشگران و دانشجویان این رشته از سراسر کشور به همت دانشگاه صنعتی قم، روز پنجشنبه در سالن اجتماعات هتل پارسیای قم برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۸    
ایرنا نوشت؛ دیدار تیم های فوتبال صبای قم و شهدای گروس بیجار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با نتیجه پرگل چهار بر صفر به سود صبای قم به پایان رسید تا این تیم حریف استقلال تهران در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۸    
حوزه نوشت؛ رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: آمریکا ثروتمندترین کشور جهان است، اما می بینیم که افرادی قرار است رئیس جمهور این کشورشوند که خود مردم ایالت متحده از رفتار و صحبت های آن ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۸    
حوزه نوشت؛ آیت الله مکارم شیرازی گفت: بهائیت مذهب نیست، بلکه یک جریان سیاسی وابسته به رژیم صهیونیستی می باشند که مرکز فعالیت سیاسی آنها فلسطین اشغالی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۸    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدرو بیانیه ای از حضور پرشور مردم قم در راهپیمایی استکبار ستیز یوم الله 13 آبان ماه تقدیر و تشکر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم تأکید کرد: انجمن صنایع دستی قم در بُعد علمی و پژوهشی باید با مراکز دانشگاهی و دانشکده های هنر و صنایع دستی در ارتباط باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۵    
پژمان منتظری در بازی با سوریه به احتمال فراوان نیمکت نشین است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۸    
ایرنا نوشت: چین قوی ترین راکت فضایی خود موسوم به لانگ مارچ سی زد 5 را از جنوبی ترین منطقه کشور به فضا پرتاب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۲:۴۵    
مسعود سلطانی فر وزیر جدید ورزش و جوانان امروز در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد حضور یافت و نمایشگاه موزه صنایع دستی این مجموعه را افتتاح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۲:۲۲    
تسنیم نوشت:استاد دانشگاه تهران گفت: تئوری جدید آمریکا در آستانه انتخابات ایران این است که تحریم ها را کمتر کند تا آن هایی که در راستای سیاست های راهبردی ما کار می کنند ادامه دهنده راه باشند و تمامی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۰    
ایرنا نوشت: خبرگزاری رویترز گزارش داد: به دستور دادستان کل سوئیس , تحقیقات در زمینه جاسوسی سیاسی از هتل محل گفت وگوهای هسته ای ایران در ژنو , به علت نبود شواهد کافی, متوقف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۱:۴۷    
ایسنا نوشت: دو جایزه مهم ادبی کشور فرانسه یعنی گنکور و رنودو نصیب دو نویسنده زن شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۱:۳۰    
ایرنا نوشت: روزنامه فرانسوی لزکو (les echos) با انتشار گزارشی اعلام کرد: پنج روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۴    
مهر نوشت:نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران با هوشیاری و بصیرت، اجازه نفوذ به هیچ یک از ایادی استکبار را نمی دهد و از کیمیای ارزشمند انقلاب اسلامی، همواره صیانت خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۰    
ایرنا نوشت: در پی واژگونی دو شناور در آب های مدیترانه در سواحل لیبی، 249 پناهجو جان خود را از دست دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۱:۱۷    
در 13آبان ماه، بازخوانی تسخیر سفارت آمریکا در تهران، هنوز هم خواندنی بود و مردم به خاطراتی که در این باره بیان شد، واکنش مثبت نشان دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۱:۰۷    
حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: همه سازمان های جهان از جمله سازمان سینمایی از آن تو و این حال و نمازت از آن من.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۰:۳۲    
رهبری مونته نگرو اعلام می کند توطئه کودتا در این کشور در دست تدارک بود و در بیرون از مرزهای کشور از کودتاچیان حمایت شده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۰:۲۲    
شیوا یاری و انسیه خبازی در مسابقات بانوان زیر 19 سال قضاوت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۰:۰۹    
عضو مجمع نیروهای خط امام گفت: هرکسی وقوع جنگ تحمیلی را به تسخیر لانه جاسوسی مرتبط کند یقینا از اتفاقات آن زمان آگاه نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۰:۰۶    
هوآوی امروز در مونیخ علاوه بر مدل معمولی میت 9، یک مدل دیگر با شیشه کاملاً خمیده از هر سو مشابه دیزاین نوت 7 سامسونگ رونمایی کرد که موردتوجه همگان قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۰:۰۲    
دادگاه عالی بریتانیا روز پنجشنبه اعلام کرد که دولت این کشور برای آغاز روند ترک عضویت اتحادیه اروپا نیازمند تائید پارلمان است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۵۹    
به دلیل وقوع زمین لرزه های اخیر در زرند مردم با برپا کردن چادر در پارک ها و پیاده روها شب را در چادر بسر می برند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۵۶    
من معتقدم مجموعه تحولات منطقه ائی باعث شده عقلگرائی، مصالحه و اجماع طوائف و سیاستمداران به کمک لبنان بیایند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۴۹    
سایت وزارت ورزش و جوانان نوشت:مسعود سلطانی فر از دو بیمار عیادت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۴۰    
ایسنا نوشت: یک جامعه شناس در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه ایران دومین کشور غمگین در بین 180 کشور است،گفت: آقایان نباید چنین اظهار نظرهای کلی را انجام دهند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۴۰    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت:بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز (پنجشنبه) در دو گروه تمرین کردند، تمرینی که با حضور مرتضی پورعلی گنجی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۱۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پیامی، درگذشت استاد فریدون نوزاد، نویسنده و پژوهشگر پیشکسوت استان را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۱۱    
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان وجود اماکن تاریخی متعلق به ارامنه در گیلان و سکونت این اقوام در برخی نقاط استان را عنصری اثرگذار در ورود گردشگران ارمنستانی به استان دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۸    
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در جلسه ستاد اربعین گزارش جلب مشارکت شهرستانهای استان را در میزبانی 30 هزار زائر البرزی دریافت کرد و بر ضرورت پیش بینی الزامات و بسترهای هر چه مطلوب تر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۸    
ایسنا نوشت: مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: از بعد از ظهر یکشنبه شانزدهم آبان ماه سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود که به تدریج بارندگی ها در نیمه غربی کشور شروع می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۸    
آئین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان سرخه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ظهر امروز به میزبانی سالن باران شهر سرخه برگزار گردید
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۸    
جلسه ستاد هماهنگی اجتماع زائران اربعین حسینی با حضور سید عباس دانایی فرماندارسمنان ،حجت الاسلام عبدوس امام جمعه موقت سمنان حجت الاسلام ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۸    
استاندار سمنان گفت، مهمترین و بهترین راه جلوگیری از فساد در کشور ، ایجاد شهر هوشمند و استفاده از دولت الکترونیک در دستگاه های اجرایی است
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۸    
فرماندار شهرستان لاهیجان به همراه اعضای شورای تامین با حضرت آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۸    
سیدهادی طباطبایی دروازه بان اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران ، به عنوان سرمربی تیم داماش گیلان انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۸    
استاندار گیلان در جمع راهپیمایان روز 13 آبان گفت: ملت شریف ایران اسلامی با همان اقتدار و اندیشه ، در صفوف بهم فشرده و با وحدت کلمه روز مبارزه با استکبار جهانی را بعنوان یک نماد ملی گرامی می دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۲    
تسنیم نوشت:سایت فیفا در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی ایران پرداخته است و تیم تحت هدایت کی روش را در فاصله ای نزدیک به ثبت یک رویداد تاریخی دانسته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۲    
لیام فاکس، وزیر بازرگانی بریتانیا اعلام کرد دولت این کشور در حال مطالعه برای رفع نگرانی های بانکی به عنوان مانعی بر سر توسعه روابط با ایران است و بر این اساس پیش بینی می کند مبادلات بازرگانی میان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۸:۵۵    
ایسنا نوشت: معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده گفت: ازدواج دانشجویی یکی از کامل ترین و سالم ترین انوع ازدواج در کشور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۸:۴۲    
وزیر بهداشت به رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران دستور داده تا اقدامات لازم برای درمان کشتی گیر نوجوان تیم ملی انجام شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۸:۳۶    
هوآوی میت 9، جدیدترین فبلت سازنده چینی در مراسمی رسمی در مونیخ آلمان در دو مدل معمولی (به قیمت 699 یورو) و پورشه رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۸:۳۳    
پژمان جمشیدی، تا چهارم آذر در نقش جنایتکاری که تنش بوی پوست پرتقال می دهد و به دنبال راهی می گردد تا او را به پاکی برساند در تماشاخانه ارغنون روی صحنه خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۳    
در سیزدهم آبان ماه سال 1358 گروهی از دانشجویان دانشگاه های تهران با عنوان دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) ، در اعتراض به پذیرش شاه و دیگر اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۰    
دیدگاه های صالحی امیری وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه سینما و مواجهه با مشکلات موسیقی را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۶    
کتاب شعر ایالات متحده بانو توسط انتشارات آرادمان منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۶    
ورزش سه نوشت:هواداران استقلال امروز در بیمارستان ایران مهر جمع شده اند تا برای سلامتی سرپرست سابق این باشگاه دعا کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۴    
در مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی ذوب آهن مقابل تیم اکسین البرز به پیروزی رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۰    
در تصویر زیر ماهی هایی را مشاهده می کنید که به امید اینکه بازدیدکنندگان پارک پالمن گارتن فرانکفورت برایشان غذا بریزند دهان خود را باز کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۷:۴۴    
معاون مدیر سرویس فدرال همکاری نظامی - فنی در نمایشگاه هوایی در چین اعلام کرد این کشور یکی از بزرگترین خریداران اسلحه روسیه است و حجم سفارش های آن برای خرید اسلحه از روسیه در حال حاضر از 8 میلیارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۷:۳۴    
بانک های ایران و ونزوئلا و توسعه صادرات با پیگیری و هماهنگی های انجام گرفته، هفته آینده به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج متصل می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۷:۳۴    
با وجود برخی تحریم ها علیه ایران، هواپیمایی ماهان همچنان در فهرست تحریم آمریکا قرار دارد. با این حال ماهان به شماری از کشورهای اروپایی و آسیایی پرواز دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۴    
ناسا در روز چهارشنبه اعلام کرد که ساخت بزرگترین تلسکوپ فضایی جهان، تلسکوپ فضایی جیمز وب ، پس از گذشت تقریبا دو دهه به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۸    
مجموعه دورهمی امشب ساعت 23 با حضور علی ضیا و مجید واشقانی به جای معصومه ابتکار روی آنتن می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۴    
راهپیمایی بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی 13 آبان با حضور گسترده مردم و مسئولان در مقابل لانه جاسوسی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۱    
یک نماینده دور اول مجلس اظهار کرد: موسوی خوئینی ها به عنوان نماینده امام(ره) و کسی که با دانشجویان تسخیر کننده سفارت آمریکا ارتباط نزدیک داشت، به نمایندگان مجلس اطلاعات می داد اما گزارش رسمی نه.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۸    
لبنان سرانجام صاحب رئیس جمهور و نخست وزیر شد. این در حالی است که این کشور بیش از دو سال و نیم در بحران سیاسی گرفتار شده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۲    
ایرنا نوشت: سعد حریری نخست وزیر جدید لبنان گفت: فصلی جدید در لبنان شروع شده و امیدوارم بتوانم دولت وفاق ملی را فارغ از دسته بندی های سیاسی تشکیل دهم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۵۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: علی لاریجانی رئیس مجلس چند روز پیش در ارتفاعات کلک چال تهران به کوه پیمایی پرداخت. این عکس در بین کاربران فضای مجازی دست به دست می چرخد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۵۸    
اقتصادنیوز نوشت: کشورهای عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در نشست خود در وین در روز دوم نوامبر 2016 استراتژی جدید، جامع و بلند مدت این سازمان را نهایی کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۹    
استاندار البرز 13 آبان را نماد استکبار ستیزی دانست و گفت:باید نسل جوان امروزی پیشگام پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۹    
راهپیمایی روز 13 آبان با حضور پر شور دانشجویان و دانش آموزان استان البرز برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۹    
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف 22 مورد سرقت توسط پلیس این شهرستان و دستگیری یک متهم در این زمینه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۹    
رئیس هیأت مدیره تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی ایران از موفقیت این صنعت برای حضور در بازارهای بین المللی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۶    
شرکت کنندگان در راهپیمایی پس از تجمع در میدان شاه عبدالعظیم با حرکت در خیابان معلم به سوی میدان شهید مرادی ضمن حمایت قاطع از نظام و انقلاب اسلامی نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی سر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۲    
تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم فولاد یزد را شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۳۲    
انتشار رویکرد فدرال رزرو طی ماه های آینده بازارهای جهانی طلا را تحت تأثیر قرار دارد و آثار آن امروز در بازار طلا و ارز ایران نیز مشاهده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۲۳    
تسنیم نوشت: رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: افرادی قرار است رئیس جمهور آمریکا شوند که خود مردم این کشور از رفتار و صحبت های آن ها خجالت می کشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۲۳    
ورزش سه نوشت:نساجی که یکی از پرطرفداران و متعصب ترین هواداران فوتبال در لیگ دسته اول را دارد، نتوانست برابر نفت تهران به نتیجه برسد و از دور رقابت های جام حذفی نیز کنار رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۲۳    
سومین جلد از کتاب رخصت مرشد با موضوع پهلوانان تهرانی منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۶    
هرچند که داورها قبل از بازی تور دروازه ها را بازدید می کنند اما در دیدار ذوب آهن مقابل اکسین تور یکی از دروازه ها سوراخ بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۳    
ایلنا نوشت: معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور به تشریح فضای دیدار دکتر روحانی و نمایندگان عضو فراکسیون امید پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۰    
عکس روز نشریه نشنال جئوگرافیک به تصویری از یک بچه روباه اختصاص یافته که زیر باران در یکی از پارک های مونترال کانادا در حال بازی کردن است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۴    
آلبوم موسیقی بیاد پیر چنگی حاصل همکاری بهزاد میرلو و آرش فرهنگفر، به یاد استاد فقید علی اصغر بهاری در بازار موسیقی کشور منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۷    
طی معاملات هفته جاری شاخص کل بورس تهران 371 واحد، معادل 0.5 درصد رشد کرد و در پایان معاملات در ارتفاع 79 هزار و 670 واحدی قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۷    
ماجرای بازگشت شادمهر عقیلی و دیدارش با محمد اصفهانی را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۷    
ایلنا نوشت: پس از مفقود شدن سریالی برخی کاشی های خانه های قدیمی در تهران، میراث فرهنگی استان تهران از کشف تعداد زیادی کاشی در یک خانه خبر داد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۱    
مهر نوشت: محققان توصیه می کنند در طول دوره های با استرس بالا، تحرک فیزیکی خود را حفظ نمایید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۴    
فرمانده یگان نیروهای ویژه عراق اعلام کرد نیروهای ارتش عراق وارد ساختمان تلویزیون موصل شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تاکنون نزدیک به 90 درصد از واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید تکمیل شده است و به طور قطع همه پروژه ها بزودی تکمیل و در شرایطی مطلوب به متقاضیان تحویل داده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۵:۱۴    
ایسنا نوشت: مراسم تودیع و معارفه مسئولان مجموعه فرهنگی سعدآباد در موزه ظروف سلطنتی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۵:۱۴    
تیم نفت تهران موفق شد تیم نساجی مازندارن را با یک گل شکست دهد و صبای قم هم با 4 گل از سد نماینده بیجار گذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۷    
مدیران چینی سامسونگ در یک اقدام هماهنگ به طور دسته جمعی از خریداران گلکسی نوت 7 عذرخواهی کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۷    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: علی عسکری، شب چهارشنبه 12 آبان ماه در پردیس سینمایی ملت به همراه خانواده به تماشای فیلم سینمایی یتیم خانه ایران نشست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۷    
تسخیرکنندگان سفارت آمریکا حدود چهارصدنفر بودند که هویت تعداد زیادی از آن ها به خواست خودشان مشخص نیست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۴    
میزان نوشت: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تخریب اضافه بنای پاساژ علاءالدین هفته آینده و یا هفته پایانی آبان ماه در دستور کار قرار می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۴    
رییس موقت فراکسیون ولایت مجلس دهم می گوید: اصولگرایان حرکت مشترکی را برای انتخابات سال آینده دنبال خواهند کرد و بحث سهم خواهی مطرح نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۱    
مراسم راهپیمایی 13 آبان در تهران هم زمان با سایر شهرهای کشور در مقابل لانه جاسوسی و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۵    
هفت تابلوی عاشورایی و دینی از نقاشی های حسن روح الامین در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درآمده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۲    
ایسنا نوشت: وزیر کشور فرانسه دستور تعطیلی چهار مسجد را به اتهام ترویج "ایدئولوژی افراطی" صادر کرد. از زمان حملات 13 نوامبر در پاریس تاکنون چندین مسجد در سراسر فرانسه تعطیل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک دستگاه آپارتمان 6 سال ساخت ، 180 متری خیاابان شیخ بهایی ، دارای 3 اتاق خواب با قیمت 1 میلیارد و 650 میلیون تومان به فروش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۹    
ایسنا نوشت: فرماندهی پلیس استان کربلا از بازداشت شماری از مظنونین و افراد تحت تعقیب در جریان عملیات گسترده بازرسی در برخی مناطق این استان در آستانه اربعین خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۲    
ایرنا نوشت: مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلابی اسلامی گفت: به رغم آن که ایران در کانون تحولات منطقه ای قرار دارد، ولی امنیت ایران در جهان نمونه و الگوست.