پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 4 دی 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 دی 1395 خبر آنلاین 2 دی 1395 خبر آنلاین 3 دی 1395 خبر آنلاین 4 دی 1395 خبر آنلاین 5 دی 1395 خبر آنلاین 6 دی 1395 خبر آنلاین 7 دی 1395 خبر آنلاین 8 دی 1395 خبر آنلاین 9 دی 1395 خبر آنلاین 10 دی 1395 خبر آنلاین 11 دی 1395 خبر آنلاین 12 دی 1395 خبر آنلاین 13 دی 1395 خبر آنلاین 14 دی 1395 خبر آنلاین 15 دی 1395 خبر آنلاین 16 دی 1395 خبر آنلاین 17 دی 1395 خبر آنلاین 18 دی 1395 خبر آنلاین 19 دی 1395 خبر آنلاین 20 دی 1395 خبر آنلاین 21 دی 1395 خبر آنلاین 22 دی 1395 خبر آنلاین 23 دی 1395 خبر آنلاین 24 دی 1395 خبر آنلاین 25 دی 1395 خبر آنلاین 26 دی 1395 خبر آنلاین 27 دی 1395 خبر آنلاین 28 دی 1395 خبر آنلاین 29 دی 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۱    
رییس مرکز فنی و حرفه ای پلدختر گفت:نانواهای لواش در سطح این شهرستان طریقه، اصول و فنون پخت نان و شیوه خمیر و چانه گیری را آموزش می بینند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۸    
شورای نگهبان طرح استفساریه ماده (79) و (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۵۴    
افشار سلیمانی/ سفیر پیشین ایران در جمهوری آذربایجان
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۰    
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار بابل اظهار کرد: باغداران شهرستان بابل 58میلیارد و 560میلیون ریال کمک بلاعوض دریافت می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۴    
مستند هبوط تولید اداره کل منابع طبیعی و صدا و سیمای مرکز البرز به عنوان بهترین اثر بخش جنبی ( محیط زیست ) در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها معرفی شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۰    
همه ما با تاریخ بیهقی آشنا هستیم. این کتاب فقط تاریخ نیست و در نظر نثر فارسی هم شاهکاری ارجمند است و می توان گفت که هنر نویسندگی و درست نویسی در آن به اوج خود رسیده است تا جایی که در مجموعه های منتشر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۲    
در هفته ها و ماه های اخیر شاهد تحولات مهمی در مورد بحران سوریه بوده ایم که از جمله آنها می توان به نشست اخیر وزیران خارجه سه کشور ایران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۶    
یک تحلیلگر مسائل سیاست خارجی تاکید کرد: دو اجلاس مسکو و آستانه می توانند پیش زمینه ای برای مذاکرات بین المللی که توسط سازمان ملل با حضور دیگر بازیگران برگزار می شود، باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۰۳    
شرق نوشت: بیست وچهارم اسفندماه سال 93 مردی وارد کلانتری 140 باغ فیض شد و پلیس را از ماجرای ناپدیدشدن ناگهانی همسرش باخبر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: در سال جاری تاکنون بیش از 156 مورد زلزله در هرمزگان به وقوع پیوسته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۲    
برای اولین بار در 40 سال گذشته بارش برف در صحرای بزرگ آفریقا همه را شگفت زده کرده است. در پی بارش برف شن های نارنجی رنگ این منطقه سفیدپوش شدند اما این عمر برف بسیار کوتاه بود و برف ها پس از کمتر از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۶    
مهر نوشت:مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان رشت با حضور استاندار گیلان و جمعی از مدیران استانی و شهری برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۶    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از کشف یک معبر متعلق به دوران صفوی در هنگام مرمت شبستان زمستانی مسجد امام خمینی (ره) خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۰    
در راستای تحقق اهداف درآمدی دولت از طریق واگذاریها، مبلغ 2 هزار و 779 میلیارد ریال از سوی سازمان خصوصی سازی به حساب خزانه واریز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، از راه اندازی نخستین پایگاه هوایی اورژانس استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۷    
تعقیب و گریز پلیس تهران با سارق مزدا 3 را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۰    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری عامل گروگانگیری ارومیه خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۷    
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری 40 دختر و پسر در مراسم پارتی شبانه در این شهر خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۱    
ایرنا نوشت: یک منبع محلی در نینوا خاطرنشان کرد: خطیب نماز جمعه داعش در یکی از مساجد غرب موصل، ترکیه و شیخ نشین های خلیج فارس را به حملات تروریستی تهدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۸    
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: به دنبال بارش سنگین برف در استان آذربایجان شرقی اکثر مدارس شهرهای استان در نوبت بعد از ظهر تعطیل اعلام شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۵    
معاون اول رییس جمهور گفت:دولت از دریافت نظرات و دیدگاههای کارشناسی اعضای خانه های صنعت و معدن و پیشنهادات سازنده آنها استقبال می کند و علاقه مند است در تصمیم گیری ها، از این نظرات استفاده کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۸    
چینی ها همچنان به دنبال جذب محمد انصاری هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۲    
تسنیم نوشت: معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مرکز درمانی مستقلی برای بیماران مبتلا به اعتیاد درشهرستان خرم آباد احداث می شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۲    
مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور استان تهران در بازی های المپیک و پارالمپیک 2016 ریو دیروز شنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سید حسین هاشمی استاندار تهران در سالن همایش استانداری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۰    
در حکمی مهندس صفدر رحیمی بعنوان مدیرعامل جدید سازمان غله استان کرمانشاه منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۶    
تصاویری از خرید کریسمس در تهران را در تصاویر زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۶    
همزمان با هفته ثبت احوال، دومین مرکز تحویل کارت هوشمند ملی کشور در بندرعباس، با حضور مدیر کل ثبت احوال هرمزگان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۶    
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه طی مراسمی با حضور مدیرکل، معاونین و کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون بخش تعاون این اداره کل معرفی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۶    
خاطرات ستاره اسکندری از لحظه بازی به جای پوپک گلدره را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۰    
فرماندار تویسرکان گفت: بیش از 10 هزار واحد مسکن روستایی مقاوم سازی نشده در شهرستان تویسرکان وجود دارد که در صورت وقوع حوادث طبیعی مانند زلزله در معرض خطر قرار دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۷    
مهر نوشت: منابع آگاه در کابینه دولت لبنان از سفر رئیس جمهور این کشور به عربستان سعودی برای دیدار با مقامات این کشور خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۳    
رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری در طی سه سال اخیر کمترین درآمد را داشته اما بیشترین خدمات 10 سال گذشته را ارائه داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۳    
معاون اداری مالی شهردار همدان گفت: با توجه به رکود موجود در عرصه ساخت و ساز، اگر مشارکت مردم با شهرداری نباشد، چرخه مدیریت شهری فلج خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۰    
برف و سرمای شدید ماه گذشته در استان گلستان، خسارت سنگینی به بخش کشاورزی بخصوص مرکبات این استان وارد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۷:۳۹    
24آنلاین خلاصه ای از اظهارات آیت الله مصباح یزدی با نشریه 9دی را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۰۹    
ایسنا نوشت: طرح ضربتی پلیس پایتخت برای برخورد با تخلفات شبانه و دور دور در نقاط مختلف پایتخت آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۵    
در تصاویر زیر عروسی سنتی در محله گیاه دان قشم را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۵    
بارش برف زمستانی در ارتفاعات تهران موجب استقبال از تیوب سواری در این ارتفاعات شده است. منطقه شمشک محل مناسبی برای تفریح و سرگرمی خانواده ها و جوانان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: طبق قانون معادن باید 65 درصد درآمد حاصل از حقوق دولتی معادن باید برای امور زیربنایی ازجمله برق رسانی در اختیار قرار بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۵    
تسنیم نوشت: گروهک تروریستی منافقین قصد دارند با ارسال نامه ای به رئیس جمهور منتخب آمریکا از وی درخواست کنند در توافق هسته ای تجدید نظر کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۲    
ایسنا نوشت: رئیس مجلس احکام اعضای کمیته تحقیق و تفحص از پیگیری پرونده های حقوقی مربوط به حقوق ملت ایران در رابطه با آمریکا را صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۹    
حنیف عمران زاده یکباره یادش افتاده امیر قلعه نویی خان است!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۳    
باید خیلی خوش شانس باشید که بتوانید وقتی از پنجره ی هواپیما بیرون را نگاه می کنید چنین صحنه ای ببینید. به این پدیده هلایگنشاین (Heiligenschein) یا شبح بروکن هم می گویند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۶    
گاری در دست، خیابان ها را یکی پس از دیگری طی می کنند تا با جمع آوری کارتن و فروش آنها چرخ زندگی خود را بچرخانند؛ اینجا نان در کارتن است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۵۹    
ایسنا نوشت: در اتفاقی نادر در فرانسه یک جنین 30 هفته ای به رغم اینکه پاهایش از رحم مادر بیرون زده بود، زنده و سالم به دنیا آمد و اکنون به حیاتش ادامه می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۵۳    
ایسنا نوشت: فرید فرخنده کیش با بیان اینکه از انجمن سینمای جوانان برکنار شده، گفت، دلیل برکناری اش اعلام نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۹    
گروهی از حامیان حیوانات تبریز، در اقدامی هماهنگ به ملاقات "محمد باختر" سرباز مریوانی رفتند که برای نجات یک سگ روی مین رفت و پای خود را از دست داد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۶    
ایسنا نوشت:استاندار ایلام از سفر وزیر کشور به این استان خبر داد و گفت: رحمانی فضلی به منظور شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان و بررسی مشکلات مردم به ایلام سفر می کند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۶    
در حالی که استان ایلام نسبت به سال قبل دچار کمبود بارش زیادی است اما از ظهر امروز در جای جای استان خاطرات سیل های سال گذشته و بارش های معروف آن که موسوم به ال نینو بود زنده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۶    
دیامیرزا بازیگر زن هندی فیلم سلام بمبئی که به تهران سفر کرده است با برنامه هفت گفتگویی داشته که بخش هایی از آن را در ویدئوی زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۶    
در تصویر زیر یک شیر ماده را مشاهده می کنید که در یکی از باغ وحش های شهر هامبورگ آلمان به سمت هدیه هایی می رود که به مناسبت کریسمس در قفس او قرار داده شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۰    
استاد دانشگاه علوم توانبخشی معتقد است در رابطه با اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر باید نهضت فرهنگی برای مقابله با اعتیاد ایجاد شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۶    
رییس سازمان نهضت سوادآموزی از استخدام و تعیین تکلیف 60 هزار آموزشیار این سازمان در آینده نزدیک خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۹    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه تاکید کردند که همزمان با پیروزی های ارزشمند مردم و ارتش سوریه بر تروریست ها و تداوم این مبارزات ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۶    
شرکت 'رولز رویس' در بیانیه ای در لندن، از انعقاد قرارداد جمهوری اسلامی ایران با شرکت ایرباس برای خرید 100 فروند هواپیما، استقبال کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۳    
علی کریمی کارت اهدای اعضاء گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۳    
در چهارم دی ماه خبر حمله به معاون دکتر روحانی در یزد پربازدیدترین اخبار بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۷    
پیروز قربانی سرمربی تیم سردار بوکان شخصا اقدام به برف روبی استادیوم تیمش شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۳    
22 مرکز فروش مواد مخدر در حاشیه شهر مشهد امروز شنبه با حضور معاون دادستان مشهد و نیروی انتظامی پلمپ شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۰    
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز شنبه به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی و حضور اکثریت اعضا تشکیل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۰۷    
روحانی در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای جهان، میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح و همچنین آغاز سال 2017 میلادی را به آنان تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۰۷    
فوتبال پایه جایی است که زیربنای فوتبال هر کشور در آن ساخته می شود و دنیا این حقیقت را باور دارد که فوتبال و فوتبالیست را باید از سن کم و در آکادمی ها و مراکز فوتبال پایه ساخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۵۷    
محمدعلی نجفی در همایش "رفاه و منزلت اجتماعی معلم" که در کانون امام علی(ع) اراک برگزار شد، در خصوص برجام مطالبی بیان کرده است که بخش هایی از آن به شرح ذیل است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۵۰    
جواد خیابانی که نام دو بازیکن جوان تیم پرسپولیس را در بازی این تیم با سیاه جامگان اشتباه گفته بود ، از آنها و فوتبال دوستان عذر خواست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۵۰    
پوستر نمایش داستان یک عذر خواهی از آقای امانوئل به کارگردانی امید رضا سپهری با طراحی سیدمهدی فاطمی نسب رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۴۷    
فرهاد مجیدی که هفته قبل در پستی شوکه کننده ، بی دلیل انتقادی هم از نیروی انتظامی کرده بود ، به ملاقات فرمانده انتظامی تهران رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۴۰    
در حاشیه زمزمه های ساختگی بودن ترافیک اخیر در تهران، نازنین جمشیدی این کارتون را در روزنامه شهروند منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۴۰    
خانه ملت نوشت:سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بخش های مورد بحث جلسه امروز کمیسیون ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۳۷    
خانه ملت نوشت: علی لاریجانی در گفتگوهای تلفنی با آیت الله ابراهیم امینی و حجج الاسلام محسن قرائتی و ناصر نقویان از وضعیت سلامتی و درمانی آنان مطلع گردید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۳۷    
دفتر بررسی و تعیین ارزش و تعرفه گمرک لیست ارزش گمرکی خودروهای سواری BMW را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۳۴    
فدراسیون فوتبال در سال های اخیر خیلی تحت فشار بود؛ به خاطر تحریم ها. تحریم هایی که حتی کار فدراسیون برای ترتیب بازی های دوستانه را هم سخت کرده بود تا جایی که کی روش هم در مصاحبه با رسانه های خارجی به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۷    
مایکل هاکابی فرماندار سابق و سیاستمدار جمهوریخواه آمریکا در صفحه توئیتر خود با استفاده از الفاظی زشت به اقدام اوباما در وتو نکردن قطعنامه شورای امنیت علیه اسرائیل واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۱    
در حاشیه قانون جدید ورود توریست ها به امریکا در صورت ارائه اطلاعات شبکه های اجتماعی، مهدی عزیزی این کارتون را در روزنامه شرق منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۱    
100 تن زباله، شامل بطری های شکسته و سوزن های تزریق توسط جریان آب به ساحل جزیره چانگ مینگ در شانگهای چین برده شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۱۸    
تسنیم نوشت: وزیر امور خارجه آلمان با تاکید بر اینکه شهرکسازی های اسرائیل از روند صلح جلوگیری کرده و راه حل دو دولتی را به خطر می اندازد از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل ضد شهرک سازی های ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۱۸    
تسنیم نوشت: متن کامل قطعنامه سازمان ملل در محکومیت شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۵    
بانک انگلیسی بارکلیز Barclays قصد دارد با استفاده از شیوه رمزگذاری مورد استفاده نازی ها در جنگ جهانی دوم، کارت های بانکی را ایمن تر کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۸    
در دولت های نهم و دهم، سیب زمینی، گوجه فرنگی، ممه، لولو، قطعنامه دان، هاله و... تبدیل به نمادهای سیاسی شد و حالا هم قفل و کلید و جاسوییچی و سایر متعلقات آنها...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۵    
آلودگی هوای تهران از مسیر کلکچال - توچال را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۲    
امیرمهدی ژوله در صفحه اینستاگرام خود نسبت به شایعاتی اخیرا در مورد او مطرح شده بود واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۲    
اولین جاده خورشیدی جهان به طول یک کیلومتر در منطقه روستایی واقع در نرماندی فرانسه به بهره برداری رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۹    
مراسم اختتامیه نهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر ارشاد و جمع گسترده ای از اهالی ادبیات در تالار وحدت برگزار شد و برگزیدگان مورد تقدیر قرار گرفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۹    
ایرنا نوشت: سهم ایران از بازار واردات ژاپن در پی افزایش 49 هزار بشکه ای صادرات نفت ایران به این کشور در ماه اکتبر (دهم مهرماه تا دهم آبان ماه) به 6.6 درصد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۲۹    
سمینار تخصصی اهمیت و جایگاه حسابداری در اسلام آباد غرب با میزبانی دانشگاه علمی کاربردی امام رضا(ع) به همت انجمن علمی حسابداری این شهرستان و سخنرانی استاد محمد خلف صیادیان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۲۶    
طی حکمی از سوی حجت الله ایوبی، رییس سازمان سینمایی، سید صادق موسوی به عنوان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۶    
ایسنا نوشت: گروه موسیقی پالت در جدیدترین فعالیت هنری خود، حضور در تیتراژ یک سریال تلویزیونی را به کارگردانی سروش صحت تجربه کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۰    
رییس جمهوری در پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، میلاد فرخنده پیامبر دوستی و برادری، حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال 2017 میلادی را به وی و تمامی پیروان آن مبشر صلح و عدالت در سرتاسر جهان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۰    
باشگاه تراکتورسازی نسبت به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه ها واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۱    
نمایش مجلس ترحیم برای یک اعدامی به نویسندگی محمد سعیدپناه و کارگردانی احسان بیات فر، چهارشنبه هشتم تا 30 دی در سالن کوچک تالار محراب به روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۴    
سرمربی سپاهان گفت که تیمش در بازی با استقلال، سه امتیاز را می خواهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۴    
مهر نوشت: رسانه آمریکایی فاکس نیوز از تلاش گروه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری نشست با رئیس جمهور منتخب این کشور دونالد ترامپ خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۴    
ایرنا نوشت: مردم کره جنوبی روز شنبه و برای نهمین هفته متوالی با حضور در خیابانهای شهر سئول و سر دادن شعارهای ضد دولتی، خواستار برکناری پارک گئون هی رئیس جمهوری این کشور شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۴    
کمدی مارمالاد از هفتم دی در خانه نمایش به روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۱    
تسنیم نوشت: عزت الله ضرغامی معتقد است: مزیت نسبی روحانی در حوزه دیپلماسی خارجی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۳۵    
تسنیم نوشت:رئیس اندیشکده یقین گفت: برای پیشرفت در صنعت خودروسازی باید پاسپورت را از مسئولان بگیریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۳۵    
محمد مایلی کهن که پیش از این از علی دایی انتقاد کرده بود اکنون به دفاع از دایی پرداخته و اعتقاد دارد باید توهین به دایی، با یک حمایت همه جانبه صنفی روبه رو شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۲۴    
آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه آیین نامه شیوه رسیدگی و اجرای آرای کمیسیون های استانی و ملی جبران خسارت ناشی از بازداشت را ابلاغ کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۷    
مهر نوشت: برکناری نخستین مدیر زن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد در حالی اتفاق می افتد که هنوز وی معارفه نشده است؛ تا شاهد تکرار اتفاقات عجیب در اداره کل ارشاد لرستان باشیم
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۸    
انیس امری مظنون اصلی حمله تروریستی برلین در جریان تیراندازی نیروهای پلیس ایتالیا در شهر میلان در شمال این کشور کشته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۵    
فداکاری یک پدر برای نجات جان 2 فرزندش از یک سانحه وحشتناک را در ویدئوی زیر ببینید.