جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۳:۲۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 12 دی 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 دی 1395 خبر آنلاین 2 دی 1395 خبر آنلاین 3 دی 1395 خبر آنلاین 4 دی 1395 خبر آنلاین 5 دی 1395 خبر آنلاین 6 دی 1395 خبر آنلاین 7 دی 1395 خبر آنلاین 8 دی 1395 خبر آنلاین 9 دی 1395 خبر آنلاین 10 دی 1395 خبر آنلاین 11 دی 1395 خبر آنلاین 12 دی 1395 خبر آنلاین 13 دی 1395 خبر آنلاین 14 دی 1395 خبر آنلاین 15 دی 1395 خبر آنلاین 16 دی 1395 خبر آنلاین 17 دی 1395 خبر آنلاین 18 دی 1395 خبر آنلاین 19 دی 1395 خبر آنلاین 20 دی 1395 خبر آنلاین 21 دی 1395 خبر آنلاین 22 دی 1395 خبر آنلاین 23 دی 1395 خبر آنلاین 24 دی 1395 خبر آنلاین 25 دی 1395 خبر آنلاین 26 دی 1395 خبر آنلاین 27 دی 1395 خبر آنلاین 28 دی 1395 خبر آنلاین 29 دی 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ، از ورود ویروس جدید آنفولانزای فوق حاد پرندگان به مازندران و آلودگی قریب به 10روستای استان به این ویروس خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجتماع بصیرت افزایی با اشاره به این که ملت ایران نشان دادند که دشمنان را می شناسند و فریب نمی خورند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۶:۳۸    
موسسه خیریه مهرمبین در جهت کمک به دختر بچه ای معلول فراخوان داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۴    
قاضی ناصر سراج در بازدید از بازرسی کل استان البرز دستور داد تا آخرین اقدامات دستگاه های اجرایی استان در جهت رفع آلودگی هوای شهر کرج بررسی
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۰    
حامد غفاری، مجری اخبار ورزشی که عکسی از سر خونین خود را در صفحه اش منتشر کرده بود، در اینستاگرامش بابت این اقدام عذرخواهی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: طرح تکاپو بهترین زمینه برای ایجاد اشتغال در استان است و در راستای تحقق این امر باید مانند یک تیم منسجم عمل کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۶    
مشاور فرهنگی و سیاسی استاندار کردستان عملکرد دولت در بخش های مختلف با توجه به محدودیت های شدید مالی در تمامی زمینه ها را قابل دفاع ارزیابی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۳    
صنایع تبدیلی استان جوابگوی حجم تولیدات خام کشاورزی نبوده و تبدیل اینگونه محصولات به فرآورده های غذایی و نهایی همواره با مشکل مواجه است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۲    
اگر قصد دارید به محبوب ترین خودروهای سال گذشته 2016، نگاهی بیندازید، بهتر است سری به اعداد و آمار بزنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۶:۴۴    
نخستین نمایشگاه عکس خبری استان با دربرگیری 35 اثر از عکاسان کردستانی در نگارخانه سوره پردیس سینما بهمن سنندج دایر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۶:۴۴    
رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به افزایش 3 برابری ظرفیت این دانشگاه عنوان کرد: دانشگاه کردستان در شاخص بندی بین المللی که مبناهای مختلفی دارد از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و در بین 100 دانشگاه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۳:۵۳    
بلوای غیبت جناب خان در خندوانه و کوچ مدام هنرمندان
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۳    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید گفت: تخصصی کردن شهرک های صنعتی یک استراتژی موفق و صحیح و آینده نگرانه است زیرا آینده از آن این نوع شهرک های صنعتی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۳    
مانور زلزله با رویکرد اسکان اضطراری در آق قلا استان گلستان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۳    
پس از امضای سند همکاری بین ایران و ایرلند، جویندگان کار که واجد شرایط باشند به این کشور در غرب اروپا اعزام می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۷    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ، ایجاد بسترهای توسعه محور در توسعه گردشگری گیلان را امری ضروری خواند و بر مشارکت جمعی برای تحقق این امر تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهرداران استان تنها تا پنجم بهمن امسال یعنی تا 23 روز دیگر برای جذب اعتبارات اسناد خزانه فرصت دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۴    
رئیس شورای مرکزی روابط عمومی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان نیمه نخست بهمن امسال برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۵    
مهر نوشت: مادر 60 ساله با اراده ای قوی با حضور در دانشگاه اراک در مقطع کارشناسی ارشد؛ پای درس فرزند استادش نشست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۶    
امروزه با توجه به برگزاری تورهای مختلف در مسیرهای متفاوت ، تعداد زیادی از مردم به کشورهای مختلف سفر می کنند که این تعداد هرساله رو به افزایش است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۴    
انجمن موسیقی استان خوزستان سالها دغدغه مکان داشت که اخیرا محلی در خانه هنر منطقه کیانپارس اهواز برای این انجمن در نظر گرفته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۰    
کل شاغلان کشور در سال 1392 حدود 21 میلیون و 300 هزار نفر بود که این تعداد در حال حاضر به 23 میلیون نفر رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۱    
مانور بحران و پدافند غیرعامل با راهبری مدیریت توزیع برق شهرستان ماهنشان و همراهی فرمانداری ، بخشداری، راهداری، مرکز فوریت های پزشکی ، هلال احمر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۸    
با هدف ترویج ورزش همگانی در محیط کار و افزایش روحیه نشاط و سلامتی بین کارکنان مجموعه وزارت نیرو ، یک دوره مسابقات دوستانه مابین تیم های بدمینتون صنعت آب و برق استان زنجان و استان خراسان رضوی برگزار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۹    
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از افزایش 11 درصدی طول شبکه های توزیع برق مازندران در دولت یازدهم خبر داد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۲۹    
مهر به نقل از مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام نوشت: گوشت گرم وارداتی به همراه گوشت قرمز گرم داخلی از روز دوشنبه (امروز) در میادین 22 گانه شهرداری تهران توزیع می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۵    
فوتبال یا دودبال؟ مرکز پزشکی فیفا اعلام کرد: 20 درصد فوتبالیست های ایرانی سیگار می کشند و 50 درصدشان قلیان مصرف می کنند...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۵    
تسنیم نوشت:مدیراداره صادرات بانک مرکزی گفت: مولفه های عرضه و تقاضای بازار ، نرخ های تعادلی جدیدی را به بازار ارز کشور معرفی می کند اما امیدواریم در کنار این ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۴    
خبرجنوب نوشت: پرونده زنی که متهم به آتش زدن نوزاد 5 ماهه خود است، در پزشکی قانونی تحت بررسی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۴    
خبرجنوب نوشت: اعضای باند هشت نفرهای که به صورت غیر قانونی اقدام به تصرف 32 هکتار از اراضی شیراز به ارزش 350 میلیارد ریال کرده بودند، توسط مأموران پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۳    
رضی حاجی آقامیری *
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۰    
کارخانه سیمان شاهرود ظهر دیروز یکشنبه دچار حریق گسترده شد و بخشی از انبار این کارخانه آتش گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۳۱    
اعتماد نوشت: آیت الله مکارم شیرازی گفت: من شخصا از محل خمس مصرف نمی کنم و زندگی من از محل حق التالیف کتاب هایم می گذرد و از همان نیز خمس مالم را پرداخت می کنم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۷:۳۰    
روزنامه جوان نوشت:در تهران بیش از 4000 هزار کارتن خواب یا معتاد متجاهر در گرم خوابه های شهردار ی ساکن هستند.داوطلبانه می ایند و می روند. سوال این است که چرا این چند نفر به این مکانها مراجعه نکرده اند؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۶:۳۸    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از رشد 22٫3 درصدی تعداد مشترکین آب طی سه سال اخیر در استان خبر داد و گفت:تعداد مشترکین از 120 هزار فقره در سال 92 به 148 فقره در سال جاری رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۶:۳۲    
این طلبه جوان که شاهد کتک خوردن زن جوانی توسط یکی از اراذل این شهر در خیابان بود از وی می خواهد تا دست از این کار خود بردارد ولی ضارب با حمله به این طلبه وی را نیز به شدت مصدوم می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۶:۳۲    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان 7 مصدوم حادثه ریزش ساختمان در حال احداث در شهرک فرهنگیان را نجات دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۶:۳۲    
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: استان به لحاظ جذب تعهد خیرین مدرسه ساز رتبه چهارم کشور را به دست آورده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۴۵    
واحد مرکزی خبر نوشت: سخنگوی رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: ترامپ به محض ورود به کاخ سفید، تصمیمات دولت اوباما را لغو خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۱۶    
ایرنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز قدرت هژمونیک آمریکا و تاثیرگذاری آن بر مناطق ژئوپلتیک جهان توسط جمهوری اسلامی ایران به چالش کشیده شده و از آن هیبت و هژمونی پوشالی چیزی باقی نمانده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۶    
محسن جلالپور در کانال تلگرامی خود نوشت:درباره نوسان های اخیر نرخ ارز دلایل زیادی مطرح می شود اما کم تر شنیده ایم به تحلیل های بنیادین هم توجه لازم صورت گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۳    
گروه موسیقی گرودمان ویژه بانوان به سرپرستی زهرا امینی روز دوشنبه 13دی در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۳    
ایسنا نوشت: شرکت اسپیس ایکس با نمایش تصویری از بزرگترین موشک خود یعنی موشک سنگین "فالکون هوی"(falcon heavy) در صفحه اینستاگرامش همه را شگفت زده کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۳    
مهمترین مزیت های این طرح امکان ثبت سفارش صرفاً توسط نمایندگی های رسمی بوده و با اجرایی شدن آن امکان ثبت سفارش بنام افراد غیرمرتبط ازجمله دارندگان کارت های بازرگانی یکبار مصرف وجود نخواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۰    
رئیس جمهور گفت که دولت در پیگیری حقوق های نجومی پیش قدم بوده است و با تاکید بر اینکه این موضوع در سایر قوا و نهادها هم مصداق دارد، از آنها خواست که آنها هم راه دولت را پیش بگیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۴۷    
رئیس جمهور در پاسخ به منتقدانش گفت: هر پروژه ای می خواهیم افتتاح کنیم می گویند برای انتخابات است. هرکاری می کنیم می گویند برای انتخابات است، هواپیما می خریم می گویند برای انتخابات است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۴۴    
مهاجم استقلال می گوید درخواست رضایت نامه خود را به مدیرعامل این باشگاه اعلام نموده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۳۷    
رئیس جمهوری گفت: از سال گذشته مقام معظم رهبری راهبری مسئله مبارزه با آسیب های اجتماعی را خودشان به عهده گرفتند و در جلسه اول هم فرمودند ما 20 سال در این زمینه تأخیر داریم و این جلسه را باید ما 20 سال ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۳۷    
حسن روحانی در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: سخت گیری ها را برای شبکه های اجتماعی باید کم کنیم. زندگی مردم امروز با شبکه های اجتماعی گره خورده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۲۷    
فوتسالیست برزیلی با انتشار تصویری از بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران قدردانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۸    
رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم در واکنش به منتقدان و مخالفان برجام گفت: اگر برجام نبود حداکثر می توانستم حقوق کارمندان را بدهیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۸    
رئیس جمهوری گفت: اگر برجام نبود نمیتوانستیم هواپیما خریداری کنیم،ما حدود 40 سال است ناوگان هوایی خود را نو نکرده ایم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۵    
روزنامه پیروزی روی جلد روز دوشنبه اش ادعا کرده مشکل این است که سروش رفیعی به پرسپولیس نیاید!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۵    
روزنامه توریسم نوشت : بسیاری از افراد به دلیل آگاه نبودن از هزینه های سفر اعم از هزینه بلیت رفت و آمد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۱    
کاپ نوشت:اولین روز سال میلادی است و مثل عید نوروز خودمان پیام های تبریک پشت سر هم می آید به هر حال عید است و فرق نمی کند که مال ما باشد یا جایی دیگر...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۰۵    
بر اساس حقوق شهروندی هیچ کسی حق ندارد سایت های اینترنتی را ببندد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۵۵    
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تعداد و ملیت کشته شدگان حملۀ تروریستی استانبول بشرح ذیل مشخص شد:
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۵۲    
رئیس جمهور موضوعی که در رسانه ها از آن به دعوای وزرای اقتصادی تعبیر می شود را دعوا ندانست و تاکید کرد که در سطح اختلاف است و این اختلاف ها طبیعی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۵۲    
رسانه های ترکیه ای ویدئوی تازه ای منتشر کرده اند که لحظه ورود مهاجمین به ساختمان را نشان می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۲    
امروز اعضای تیم ملوان انزلی و سپیدرود رشت در ضیافت مشترک با استاندار گیلان به میزبانی کاروانسرای شاه عباسی رشت حضور داشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۲    
فرماندار پاوه آموزش و پرورش را زیربنای توسعه جامعه دانست و گفت: شخصیت مردم یک جامعه بر اساس تفکر معلمان شکل می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۲    
فرماندار لاهیجان خاطر نشان کرد: تفکر مسئولین دولت تفکر جهادی خدمت و کار برای مردم است چرا که اگر این تفکر حاکم نبود علی رغم همه مشکلات و تحریم ها و تهدیدات دشمنان ایران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۹    
رییس جمهور تاکید کرد: کار بزرگی در نفت صورت گرفت. من دیدم که برخی میگویند این رشد مدیون به نفت است خب نفت مرقون زحمات چه کسی هست؟ نفتی که چاهایش بسته شده است راه انداختنش راحت نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۲۲    
سومین نموداری که رئیس جمهوری در گفت وگوی زنده تلویزیونی نمایش داد در خصوص صادرات نفت خام بود که در زیر مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۶    
میزان رشد اقتصادی ناشی از رشد صادرات نفتی و غیر نفتی یکی از مواردی بود که رئیس جمهوری در گفتگوی زنده با مردم آن را در نموداری نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۶    
رئیس جمهوری می گوید: وزارت ارتباطات اعلام کرد در یک سال گذشته 100 هزار شغل در ICT و فناوری ارتباطات فراهم کرده است بنابراین فضای مناسبی برای اشتغال است
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۲    
سردار سلامی گفت :فرهنگ امروز جامعه بر کسی پوشیده نیست. ایثار ، شهادت و یادگار های بجا مانده از هشت سال دفاع مقدس در ذهن تمام ملت بجا مانده و به نیکی از ان یاد میکنند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۶    
در تصویر زیر اولین جدولی که رییس جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی در خصوص اشتغال ارائه کرد را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۵۹    
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم اعلام کرد: کل شاغلین ما در سال 92 برابر 21 میلیون و 300 هزار نفر بوده. امروز کل شاغلین 23 میلیون نفر هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۵۹    
فرمانده انتظامی استان از کشف یک قطعه شی عتیقه مربوط به هزاره اول قبل از میلاد و دستگیری یک متهم 35 ساله در این زمینه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۵۲    
پ ک ک دخالت در حمله استانبول را رد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۹    
مراسم آیین زار که در جنوب کشورمان برگزار می شود، سوژه دوربین دو مستندساز کشورمان قرار گرفته است تا فیلمی با عنوان بادهای سوزا را با همین موضوع بسازند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۶    
محمد مهدی زاهدی وزیر علوم دولت احمدی نژاد و نماینده فعلی مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس از برنامه های خود برای انتخابات ریاست جمهوری گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۳    
تندیس های حیوانات که از پسماندهای خشک و زباله های دور ریختنی ساخته شده اند در بوستان بازیافت نمایش داده شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۳۳    
امروز 12دی ماه، اخبار مربوط به مناظره تلویزیونی حسین شریعتمداری و مصطفی کواکبیان در تلویزیون به همراه اخبار حمله داعش به یک کلوپ شبانه در ترکیه پربازدید بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۳۰    
ترامپ در آستانه سال2017 میلادی، عنوان کارتون کلی جونز است که روزنامه قانون منتشر کرده است...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۲۷    
مهر نوشت:معاون وزیر نفت از دستورات ویژه وزیر نفت به منظور تامین پایدار و مطمئن سوخت مایع نیروگاه ها و صنایع شمال شرق کشور پس از توقف صادرات گاز ترکمنستان به ایران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۲۳    
هیات وزیران آیین نامه اجرایی قانون اصلاح اختیارات سازمان بسیج سازندگی را با هدف ایجاد بستر مناسب برای مشارکت نیروهای جوان و بسیجی در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور به تصویب رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۷    
علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی و شهیندخت مولاوردی معاون بانوان رییس جمهور عصر امروز یکشنبه از کلیسای گئورگ بازدید کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۷    
گل های دیدار دوستانه پرسپولیس و پارس جنوبی را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۰    
در حاشیه بازی فصل گذشته لیورپول مقابل نورویچ و برد در دقایق پایانی و صحنه خوشحالی بعد از گل بنتکه که منجر به شکسته شدن عینک کلوپ شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۰    
ایرنا نوشت: مسئول مرکز پایش زیست محیطی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی اعلام کرد: هم اکنون شاخص آلودگی هوای شهر تبریز به عدد 165 پی اس آی رسیده که طی هشت روز گذشته بالاترین میزان آلایندگی را ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۷    
نماینده ادوار مجلس ضمن نقد موروثی شدن سیاست، در واکنش به شکست اصولگراها از اصلاح طلبان در مجلس دهم، گفت:افتخار نیست که مجلس را به پیاده نظام بسپاریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۸    
ایرنا نوشت: منابع خبری روسیه به نقل از سفارتخانه این کشور در واشنگتن گزارش دادند: دیپلمات های روسیه که به دستور باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا از این کشور اخراج شده اند، واشنگتن را ترک کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۸    
ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در میدان مقاومت و عرصه های مختلف سیاسی همواره در کنار ملت سوریه بوده و در آینده نیز بر حمایت های ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۴    
ایسنا نوشت: فرماندار اندیمشک با اشاره به وقوع یک انفجار در این شهرستان گفت: بر خلاف شایعات منتشر شده، صدای انفجاری که در اندیمشک شنیده شد ناشی از انفجار یک بمب نبوده و کنترل شده بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۹    
تسنیم نوشت: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: شرایط جوی موجب افزایش غلظت آلاینده ها و غبار آلودگی در شهرهای صنعتی و کلانشهرها شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۱۱    
شماره دی ماه ماهنامه طنز و کارتون خط خطی با کارتونی از محسن ایزدی درباره تصمیم اردوغان در خصوص داعش و اتحادیه اروپا منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۵    
مهر نوشت: هنری کسینجر 93 ساله، همچنان سعی دارد در سیاست خارجی ایالات متحده آمریکا نقش منحصر به فردی را ایفا کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۵    
شرکت ملی گاز ایران با انتشار بیانیه ای رسمی، ضمن اعلام این که جریان گاز وارداتی از ترکمنستان به دلیل کارشکنی این کشور قطع شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۲    
پوستر سومین دوره جایزه فرشته با موضوع عصر جمعه رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۴۶    
واحد مرکزی خبر نوشت: شرکت اورال واگن زاود روسیه اعلام کرد این شرکت در سال 2016 صادرات تانک و خودروهای زرهی خود را به خارج دو برابر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۸    
ایسنا نوشت: نخست وزیر ترکیه امروز (یکشنبه) گفت، مقامات این کشور در حال کشف شواهد و مدارکی درباره حمله مسلحانه بامداد امروز در شهر استانبول که 39 کشته بر جای گذاشت هستند اما هنوز به روشنی نمی توان گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۱    
علی علیپور زننده یکی از دو گل پرسپولیس در بازی دوستانه امروز بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۸    
واحد مرکزی خبر نوشت: روزنامه دیلی میل انگلیس از تیراندازی یک فرد مسلح به مسجدی در استانبول خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۵    
پرسپولیس توانست در پایان 15 هفته دور رفت لیگ برتر قهرمان نیم فصل شود. شاگردان برانکو با اختلاف 2 امتیازی نسبت به تراکتورسازی در صدر جدول قرار گرفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۱    
ایسنا نوشت: براساس یک گزارش خبری، مشخص شد که 122 خبرنگار و فعال رسانه ای در 2016 در سطح جهان کشته شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با مدیران جشنواره تئاتر فجر، هنر تئاتر را به عنوان کم چالش ترین هنری دانست که بیشترین فرصت جهش را دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۲    
اوسیانو کروز، مربی تیم ملی کشورمان که با استفاده از تعطیلات سال نو به پرتغال بازگشته، در مصاحبه با سایت Sol.sapo از وضعیت خودش و شرایط تیم ملی کشورمان گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۹    
کاربران خبرآنلاین بیش از هر موضوعی از حسن روحانی درخواست دارند که امشب درباره حل مشکلات بیکاری، گرانی، آلودگی هوا و پارازیت ها با مردم سخن بگوید.