چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۰Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 18 اسفند 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 2 اسفند 1395 خبر آنلاین 3 اسفند 1395 خبر آنلاین 4 اسفند 1395 خبر آنلاین 5 اسفند 1395 خبر آنلاین 6 اسفند 1395 خبر آنلاین 7 اسفند 1395 خبر آنلاین 8 اسفند 1395 خبر آنلاین 9 اسفند 1395 خبر آنلاین 10 اسفند 1395 خبر آنلاین 11 اسفند 1395 خبر آنلاین 12 اسفند 1395 خبر آنلاین 13 اسفند 1395 خبر آنلاین 14 اسفند 1395 خبر آنلاین 15 اسفند 1395 خبر آنلاین 16 اسفند 1395 خبر آنلاین 17 اسفند 1395 خبر آنلاین 18 اسفند 1395 خبر آنلاین 19 اسفند 1395 خبر آنلاین 20 اسفند 1395 خبر آنلاین 21 اسفند 1395 خبر آنلاین 22 اسفند 1395 خبر آنلاین 23 اسفند 1395 خبر آنلاین 24 اسفند 1395 خبر آنلاین 25 اسفند 1395 خبر آنلاین 26 اسفند 1395 خبر آنلاین 27 اسفند 1395 خبر آنلاین 28 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1395 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۶    
وزیر آموزش و پرورش: 68 هزار کلاس ناامن در کشور وجود دارد که نیازمند 12 هزار میلیارد تومان بودجه برای بازسازی است!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۷    
گروهی از تنظیم کننده های اروپا برای جلوگیری از کند کردن روند فلج مزمن مالی این منطقه، پیشنهاد تأسیس بانک بد را ارایه داده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۵    
اکبر ترکان مشاور رییس جمهور با حضور در برنامه دست خط از ماجرای اظهار نظر معروفش درباره درست کردن آبگوشت بزپاش و قرمه سبزی به عنوان تنها تخصص ایرانی ها و حواشی آن صحبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۲    
شهردار منطقه 4 تبریز گفت: پروژه کانال خلیل آباد با هدف رفع مشکلات زیست محیطی شمالغرب شهر تبریز در جهت جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و فاضلاب مناطق خلیل آباد و حیدرآباد به خارج از محدوده شهر اجرا شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۳    
جواد خیابانی: وصیت کرده ام پس از مرگم مصاحبه ام با مارادونا پخش شود! این خبر سوژه کارتون امروز محمدرضا میر شاه ولد در خبر ورزشی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۰    
مراسم اختتامیه یازدهمین جایزه کتاب سال شعر به انتخاب خبرنگاران، شنبه در تهران با تجلیل از ضیاء موحد برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
همایش بین المللی علوم انسانی اسلامی با حضور اساتید و کارشناسانی چون حمید پارسانیا و احمد واعظی 22 اسفندماه در دانشگاه گیلان برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۹    
تفاهم نامه همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و ستاد دیه کشور با هدف کاهش وقوع جرائم غیرعمد در بین زنان جامعه امضا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۳    
با ده زبان خموش جدیدترین اثر بهاء الدین خرمشاهی توسط انتشارات قطره منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۸    
کتابخانه دانشگاه مذاهب اسلامی در حاشیه مراسم نکوداشت مقام علمی آیت الله حاج شیخ محمد واعظ زاده خراسانی افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۳    
ماریا کارمن سانتوس داور مسابقات جشنواره پویانمایی کیفیت آثار انیماتورهای ایرانی را بسیار خوب توصیف کرد و اذعان کرد که از دیدن آن ها شگفت زده شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۲    
به پاس زحمات نیم قرن تلاش علمی چهره ماندگار دامپزشکی کشور "دکتر محمد قلی نادعلیان" در زادگاهش از وی تجلیل و تکریم شد در این مراسم تجلیل کارت همیار طبیعت افتخاری به مناسبت هفته منابع طبیعی به دکتر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۶    
مدیر شعب بانک شهر استان خوزستان گفت: مردم می توانند 60 درصد از خدمات بانکی خود را از طریق پیشخوان های این بانک دریافت کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۳    
باید در کمک رسانی به افراد کم بضاعت و بی بضاعت حفظ شأن و احترام آنها در اولویت قرار گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۳    
رئیس مجتمع قضایی مهردشت گفت: حبس به عنوان مجازات کیفری متخلفان محیط زیست در نظر گرفته نمی شود و در همین راستا مدیر عامل یک شرکت فولادی در پی آلودگی محیط زیست به سه میلیون تومان جریمه نقدی و کاشت 1500 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۲    
در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان، برگزیدگان بخش های پویانمایی، داستانی، مستند و فیلمنامه معرفی شدنداما هرچند جشنواره حسنات از دل اصفهان برخاسته است اما امسال در بخش ملی هنرمندان این ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۵    
در جشن درختکاری و کاشت نهال که به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در لاهیجان برگزار شد، جمعی از خانواده های شهدا، مسئولان ادارات و دانش آموزان ، امام جمعه و فرماندار شرکت داشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۵    
نویسنده کتاب قصه های مجید گفت: یقین بدانید تمام آثار درجه یک جهان نمی تواند خود را از متون کهن جدا کند و این ادبیات عامیانه و کهن از داستان نویسی ما در هیچ دوره ای جدا نخواهد بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۵    
شهردار اصفهان گفت: باید همگی تلاش کنیم تا مبادا هنر شهر اسطوره ای اصفهان نیز مانند رودخانه زاینده رود خشک شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره حسنات رویداد هنری منحصربه فردی در راستای اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۵    
30 درصد از سریال پنچری پس از نزدیک به دو ماه تصویربرداری در شرق تهران و در لوکیشن های داخلی و خارجی ساخته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۱    
علی اکبر صالحی گفت:در حال حاضر استارت آپ های پول ساز بسیاری داریم و امید داریم که روزی با جهش از این سکوی پرتاب بتوانیم از کشورهای در حال پیشرفت دیگر سبقت بگیریم .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۵    
پرسپولیس با شکست دادن نفت تهران، اختلاف خودش با تراکتورسازی را به 8 امتیاز رساند ولی حمید درخشان سرمربی سابق سرخ های پایتخت معتقد است که این تیم نباید از قهرمانی اش مطمئن باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۴    
میزان نوشت: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:فردی که بر اثر اختلاف مالی مرد جوانی را در برازجان به قتل رسانده و جسدش را دفن کرده بود، 48ساعت پس از حادثه شناسایی و دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در مراسم نمادین جشن احسان و نیکوکاری از برگزاری این جشن در چهار هزارو 207 آموزشگاه با مشارکت 320هزار دانش آموز لرستانی خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت:مراکز ماده16 برای نگه داری از معتادانی است که به علت عدم پذیرش در خانواده جا و ماوایی نداشته، درنتیجه در سطح شهرها حضور می یابند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از تدوین شش طرح مطالعاتی و رساله دکترا در مورد ماهی کور غار خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
براساس اعلام بانک مرکزی در آخرین روز معاملاتی هفته نرخ 13ارز افزایش و 24 ارز با کاهش مواجه شد. همچنین نرخ دو ارز بدون تغییر ماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۰    
موسسه زیست محیطی "یاریگران نیک باور آناهیتا"، پناهگاه نگهداری از حیوانات قطع نخاع شده ایران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۵    
علی اکبر طاهری در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی حکمی از فیفا می آید نباید دنبال مقصر بگردیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۲    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سرمایه گذاران برای کسب سود و رسیدن به بازده بالاتر می توانند در صندوق های جسورانه سرمایه گذاری کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۵    
سازمان بازرسی کل کشور در اطلاعیه ای از برخورد با انتشار و افشای غیرقانونی گزارش های سازمان بازرسی خبر داد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۷    
جهان اقتصاد به نقل از یک اقتصاددان نوشت: در آن سال ها در حالی که تمامی شاخص های کلان اقتصادی رشد منفی داشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۳    
شهروند نوشت: باران تالاب ها را نجات داد. بارش برف، باران و راه افتادن سیلاب در پاییز و زمستانی که از سر گذراندیم توانست زخم خشکسالی را تا حدودی ترمیم کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۵    
تصاویر زیر به مسابقه سگ های سورتمه اختصاص دارد که با حضور گله های سگ سورتمه از نقاط مختلف جهان در آلاسکا برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۳۵    
پرسپولیس امروز میزبان استقلال خوزستان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۳۰    
قشم بزرگ ترین جزیرهٔ ایران است که در تنگه هرمز در خلیج فارس قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۲۷    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دامغان گفت: سومین جشنواره حلواپزان، جمعه هفته جاری در روستای تویه رودبار دامغان برگزار می شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۲۷    
رئیس هیئت والیبال استان اردبیل از انتخاب بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی به عنوان لوگوی مسابقات آسیایی والیبال خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۲۷    
ایرنا نوشت: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: تمام توان خود را برای هموارتر کردن مسیر سرمایه گذاری و برداشته شدن موانع پیش روی سرمایه گذاران در این استان بکار گرفته ایم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۲۷    
مهرنوشت: استاندار اردبیل گفت: با بهبود زیرساخت های ورزشی و تجهیز سالن های استاندارد این استان آماده میزبانی مسابقات آسیایی بازی های توپی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۲۷    
استاندار همدان گفت: دانشگاه مظهر تعالی و توسعه کشور است و در واقع این دانشجویان هستند که باید راه سعادت و تعالی را برای کشور باز کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۵:۰۵    
سواحل زیبایی در نقاط مختلف جهان موجودند که به دلایل مختلفی شهرت دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۳۴    
ایرنا نوشت: نماینده آمریکا در سازمان ملل در واکنش به ادامه آزمایشات موشکی کره شمالی گفت: کشورش درحال ارزیابی دوباره راه های برخورد با این کشور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۲    
باشگاه خبرنگاران نوشت:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارومیه گفت: محتمل است که احکام در خصوص ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر معظم انقلاب تا پایان سالجاری صادر شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۹    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشت تلگرامی نوشت: اوراق بلوکه شده بخشی از حدود 3.6 میلیارد دلار دارایی هستند که توسط بانک مرکزی (عمدتاً از سال 1378 تا سال 1386) خریداری شده بودند و در آن دوران به دلیل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۶    
به دنبال افزایش بهای نفت،بسیاری از شرکت های نفتی وضعیت مالی شان بهبود می یابد و توانایی پرداخت بدهی های خود را خواهند داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۷    
ایسنا نوشت: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت های حاصل شده در کشور به ویژه در استان کرمان نشان می دهد که با وجود همه فشارها می توانیم روی پای خود بایستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۴    
مهر نوشت: رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی خواستار تغییر نام خودرو کوییک شد که به تازگی شرکت سایپا آن را رونمایی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۲    
بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل سایپا بیانیه مشترکی را در خصوص حواشی اخیر باشگاه صادر کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۸    
رئیس فدراسیون فوتبال خیال پرسپولیسی ها را از بابت نقل و انتقالات راحت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۲    
آریا عظیمی نژاد آهنگساز مجموعه تلویزیونی پایتخت با حضور در برنامه خندوانه درخصوص بیماری خود و ماجرای ناشنوا شدنش گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۹    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با حضور در تالار قشقایی از نمایش مانوس دیدن و این اثر را یکی از بهترین نمایش های مستندی دانست که تاکنون در کشورمان روی صحنه رفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۵    
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه با اشاره به بخشنامه اخیر رئیس قوه قضاییه، مبلغ دیه در سال 96 را دو میلیارد و 100 میلیون ریال و معادل 210 میلیون تومان اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۹    
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با روسای مراکز استانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سال آینده موصوع پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۰    
عصر امروز و در جریان سفر یک روزه رییس جمهور و وزیر بهداشت به استان خراسان رضوی، بیمارستان 610 تختخوابی امام رضا(ع) مشهد مقدس ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۴    
خبرگزاری صداوسیما مصاحبه این خبرگزاری با آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی درباره انتخابات را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۸    
ایرنا نوشت:سخنگوی مجلس خبرگان رهبری گفت: تکمیل شبکه ملی اطلاعات یک ضرورت است به این دلیل که حتی در نظام هایی که خودشان آفریننده این فضای هستند آزادی کامل نیست و مراقبت می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نقش آفرینی ایران در منطقه از هوشمندی خاصی برخوردار است و خیلی وقت ها این تناقض های سایش برانگیز وجود دارد برای توسعه کشور مفید است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۵    
حجت الاسلام حسن روحانی در کنگره بین المللی بزرگداشت روز شهید که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: ما فقط در جاده هسته ای تحریم ها و موانع را برداشته ایم و جاده های دیگر ما هنوز مشکل دارند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۵    
رسانه ها با شنیدن خبر هک شدن گوشی های اپل و اندرویدی پیازداغ ماجرا را زیادتر کرده و داستان را به اپلیکیشن های رمزگذاری شده و امن مانند تلگرام، واتس اَپ، سیگنال، Confide و .. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۰    
عصر امروز مراسم اربعین شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین برگزار شد. این مراسم با حضور خانواده شهدای آتش نشان و همقطارانشان، فرماندار و شهردار تهران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۰    
در 18 اسفندماه، پربازدیدترین اخبار به حوزه سیاسی اختصاص داشت. جایی که عنوان شد روحانیون شاخص مشهد به استقبال از رئیس جمهور روحانی نیامدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۳    
در حاشیه برخوردهای رییس جمهور امریکا با منتقدان و خبرنگاران، سایت کگل این کارتون را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۷    
عصرایران از برگشت خوردن نامه محمود احمدی نژاد به ترامپ خبر داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۴    
کتاب پژوهشی گروه هنر ملی از آغاز تا پایان (1335، 1357) به قلم روح الله جعفری در موزه سینمای ایران رونمایی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۸    
تهیه کننده قند پهلو و چشم شب روشن که هر دو برنامه اش در برنامه سه ستاره یکی در بخش بهترین برنامه تخصصی و دیگری در بخش بهترین برنامه ورزش و سرگرمی نامزد است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۸    
بدون شرح!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۴    
مراسم چهلمین روز شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۱    
آتش سوزی در بخش های جنگلی ایالت های کانزاس، اوکلاهاما، تگزاس و کلرادو تاکنون سبب مرگ 6 نفر شده است. این آتش سوزی سبب شده در 22 منطقه در آمریکا وضعیت فوق العاده اعلام شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد، تیمش با هدف شکست استقلال وارد زمین شده بود، اما با بدشانسی نتیجه را واگذار کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۸    
ایسنا نوشت:رئیس جمهور طی بخشنامه ای به کلیه شرکت های دولتی دستور داد نسبت به انسداد کلیه حسابهای دولتی در سایر بانکها بجز حسابهای بانکی نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ظرف حداکثر یک ماه از تاریخ ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۱    
رییس جمهور در کنگره روز شهید به شرح و بسط فرمایشات معظم له درباره ضرورت توجه به عرصه فرهنگی و ضعف نشان ندادن در مقابل چالش های اقتصادی پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۳    
در حاشیه شکست سنگین 5-1 مقابل بایرن مونیخ، در ادامه نوار شکست های اخیر آرسنال، انتقادات از ونگر به اوج رسیده است...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۶    
غربی ها به محض شنیدن هک شدن تلویزیون سامسونگ شان توسط هکرهای سیا دست به عصا شده اند. همچنین دارندگان گوشی های اپل و اندرویدی نیز محتاط تر اخبار را دنبال می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۲    
خبرگزاری صداوسیما نوشت: تولیت آستان قدس رضوی گفت: حتما در انتخابات شرکت می کنم اما کاندیدا نمی شوم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۲    
داوران مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه مشخص شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۴    
سرمربی تیم استقلال بازی برابر سایپا را دیداری "پرکش و قوس" ارزیابی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۴    
واحد مرکزی خبر نوشت: اعضای شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی را بار دیگر برای مدیرکلی منصوب کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۱    
رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به گشایشی که برجام ایجاد کرده، گفت: متاسفانه برخی مدام تلاش می کنند تا دستاوردها را انکار کنند، افکار عمومی باید بداند که برجام فتح الفتوح نیست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۱    
مستند A157 محصول سازمان سینمایی حوزه هنری از امروز در شبکه های توزیع اینترنتی فیلم منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۱    
ضربه ایستگاهی استقلال به راحتی تبدیل به گل شد. توپی که امید ابراهیمی فرستاد و مکمل او در زمین، با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد. ولی برنامه استقلال روی این ضربه ایستگاهی چه بود؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۱    
استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک سایپا را شکست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۸    
دیدن ورزشگاه خالی آزادی برای استقلالی ها، در سال های اخیر از یک فاجعه به یک عادت تبدیل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۸    
آب سیاه (گلوکوم) دومین عامل نابینایی در سراسر جهان است؛ در حالی که اکثر بیماران از شرایط خود اطلاعی ندارند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۱    
دور بودن از معادلات کلیدی پرسپولیس در سال های گذشته، محبوبیت علی پروین در بین هواداران این باشگاه را در بهترین سطح حفظ کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۷    
در زمان شروع دیدار استقلال و سایپا، عجیب تر از کارشناسی میثم منیعی، صدای گزارشگر بازی بود. گزارشگری که صدایش کمی آشنا بود ولی تا به حال بازی های حاضر در ورزشگاه آزادی را گزارش نکرده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۴    
گل فرشید باقری به سایپا با سانتر امید ابراهیمی روی یک ضربه ایستگاهی به دست آمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۱    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری خارق العاده از یک مادر و فرزند اختصاص پیدا کرده است. این عکس در کالیفرنیا گرفته شده و توجه زیادی به خود جلب کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۸    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: سه هزار و 197 برنامه در هفته زن توسط اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری در استان برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۵    
تیم شهرداری ارومیه در حالی با شکست سایپا در آستانه کسب عنوان سوم لیگ برتر قرار گرفت که سرمربی سایپا در پایان بازی به درخواست تیمش از فدراسیون برای اعلام عنوان سومی مشترک با ارومیه نیز اشاره کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۵    
هدف گذاری محوری اقتصادی استان، ارتقا تولید، اشتغال و توسعه صادرات و سرمایه گذاری است مقام عالی دولت در مازندارن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۸    
استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک سایپا را شکست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۵    
گل دیدنی فرشید باقری به سایپا از روی کاشته، نتیجه بازی را یک بر صفر به سود استقلال کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۷    
پلاتوهای اجرای خانه نمایش در روزهای پایانی سال 95 پذیرای 10 گروه نمایشی است که برای اجرا در تماشاخانه های تهران درحال تمرین هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۰    
ایرنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که این روزها قیل و قال های درباره انتخابات ریاست جمهوری امریکا موجب شده تا مردم دراعتراض به شائبه تقلب به خیابان ها ریخته و اعتراض کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۷    
ایسنا نوشت: در بیانیه پایانی دومین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم تاکید شد که طرح انحرافی آشتی ملی از سوی برخی افراد و جریانهای خاص همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند معنا ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۱    
ایرنا نوشت: رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: باید کاری کرد که مردم در کمترین زمان بهترین کیفیت خدمات درمانی را دریافت کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۷    
دادستان تهران گفت: محکومیت قاضی به جبران خسارت منوط به احراز تقصیر در دادگاه عالی انتظامی قضات است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۷    
رئیس مجلس خبرگان طرح آشتی ملی را وسیله ای برای فراموش کردن فتنه دانست.