پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 1 مرداد 1396 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 31 فروردین 1396 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 31 خرداد 1396 خبر آنلاین 31 تیر 1396 خبر آنلاین 31 شهریور 1396 خبر آنلاین 30 مهر 1396 خبر آنلاین 30 آبان 1396 خبر آنلاین 30 آذر 1396 خبر آنلاین 30 دی 1396 خبر آنلاین 30 بهمن 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 1 مرداد 1396 خبر آنلاین 2 مرداد 1396 خبر آنلاین 3 مرداد 1396 خبر آنلاین 4 مرداد 1396 خبر آنلاین 5 مرداد 1396 خبر آنلاین 6 مرداد 1396 خبر آنلاین 7 مرداد 1396 خبر آنلاین 8 مرداد 1396 خبر آنلاین 9 مرداد 1396 خبر آنلاین 10 مرداد 1396 خبر آنلاین 11 مرداد 1396 خبر آنلاین 12 مرداد 1396 خبر آنلاین 13 مرداد 1396 خبر آنلاین 14 مرداد 1396 خبر آنلاین 15 مرداد 1396 خبر آنلاین 16 مرداد 1396 خبر آنلاین 17 مرداد 1396 خبر آنلاین 18 مرداد 1396 خبر آنلاین 19 مرداد 1396 خبر آنلاین 20 مرداد 1396 خبر آنلاین 21 مرداد 1396 خبر آنلاین 22 مرداد 1396 خبر آنلاین 23 مرداد 1396 خبر آنلاین 24 مرداد 1396 خبر آنلاین 25 مرداد 1396 خبر آنلاین 26 مرداد 1396 خبر آنلاین 27 مرداد 1396 خبر آنلاین 28 مرداد 1396 خبر آنلاین 29 مرداد 1396 خبر آنلاین 30 مرداد 1396 خبر آنلاین 31 مرداد 1396 
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۰    
بارها در سرویس مشکلات مردم درباره حضور افرادی به نام پارکبان چه به صورت رسمی و چه غیر رسمی بحث شده بود. حالا شهرداری می گویند همه پارکبانها غیرقانونی از مردم پول می گیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۶    
مدیر عامل نمایشگاههای دائمی استان از هماهنگی با فرمانداران استان جهت برطرف کردن مشکلات گذشته نمایشگاههای استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۶    
میزان نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری 4 نفر از متهمان و مظنونان پرونده مسمومیت با مشروبات الکلی در شهرستان سیرجان خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۲    
سکه تمام بهار آزادی با افزایش 2 هزار تومانی نسبت به روز گذشته، با قیمت یک میلیون و 169 هزار تومان به فروش رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۲    
ایلنا نوشت: وبسایت آرک دیلی یک پروژه مسکونی در تهران را به عنوان جلوه ای از موج نو معماری ایران معرفی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۲    
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از برگزاری دوره آموزشی استارت آپ برای آشنایی صنعتگران برای ایجاد کسب و کار موفق خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۰    
فوت یک استعداد ریاضی برجسته ایرانی در آمریکا خبری بسیار تأسف بار بود و می توانست به ویژه برای جوانان تأمل برانگیز باشد، اما برخی واکنش های حسابگرانه و حاشیه پردازی ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۷:۵۳    
امر محیط زیست، باوجود آن که از نظر ماهیتی به نظر من مهم ترین موضوع کشور ما و جهان است، و اگرچه در چند سال اخیر تا اندازه ای در ایران برجسته شده، اما همچنان در مظلومیت به سر می برد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۶:۰۱    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از ثبت نام 237 واحد تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۱:۴۶    
شهرداری تهران اعلام کرده به خانواده های نیازمند و جوانی که در شرق پایتخت زندگی می کنند لوازم مورد نیاز زندگی را هدیه می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۶    
جشنواره فیلم ونیز قدیمی ترین جشنواره سینمایی جهان است که نخستین بار در سال 1932 برگزار شد و از مهم ترین رخدادهای سینمایی اروپا و جهان است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۱    
عصرروز یک شنبه حمله خرس در منطقه "پره شیر" سپیدشت واقع در استان لرستان باعث مجروح شدن یک مرد 39 ساله شد که توسط عوامل کمک رسان مرکز فوریت های پزشکی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۱    
مدیر کل آموزش وپرورش چهار محال وبختیاری به مناسبت در گذشت همکار فرهنگی مرحومه مریم کاووسی قهفرخی پیام تسلیت صادرنمود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۱    
نتایج هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان لرستان اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۵    
پنجمین جلسه دادگاه دو متهم نفتی در شعبه 28 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی محمد مقیسه برگزار شد. در این جلسه دادگاه همچون جلسات گذشته، متهمان و وکلای آنها، وکلای شرکت نفت و وکلای بانک مسکن حضور یافتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۸    
دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ گفت که کیفرخواست باند 6 نفره جعل اسناد رسمی در این شهرستان صادر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۵    
مهر نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر تاکیدات مقام معظم رهبری نبود سند 2030 در ایران اجرا می شد و شاهد عقب رفت کشور بودیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۹    
مرتضی ایمانی راد*
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۱۰    
یوسف سه ساله و نیمه که شش روز از مفقودی وی گذشته بود شب گذشته در کلانتری 128 تهران نو تحویل خانواده اش شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۹    
جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه در چارچوب برنامه های دیدار خود از عراق، عصر امروز یکشنبه 1 مرداد 96 با سلیم الجبوری رییس پارلمان عراق دیدار و گفتگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۷    
صنایع دفاعی از مولفه های قدرت سخت ملت ها محسوب می شوند . کشورها با استفاده از این صنایع، سرزمین مادری را از گزند طمع دشمنان دور نگه می دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۵    
رئیس مجمع خیرین استان همدان گفت: با حمایت مسئولان استان، یک خیر ورزش دوست غیرهمدانی در شهر همدان پیست اسکی چهار فصل خواهد ساخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۱    
استاندار زنجان از تشکیل کمیته توریسم ورزشی استقبال کرد و گفت: با تشکیل این کمیته در شورای ورزش استان موافق بوده و دستگاه های متولی از تمامی ظرفیت های خود برای پیشبرد اهداف تدوین شده ورزش استان بهره ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۱    
رئیس هیات نظارت بر هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی ارومیه، نتایج اولیه انتخابات نظام پزشکی را در این شهر اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۶    
سومین جشنواره اقوام و فرهنگ ایرانی ، صنایع دستی و سوغات از سوی شهرداری زنجان و یک شرکت فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی در زنجان آغاز به کار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۷:۴۶    
روزنامه ایران نوشت: مریم زنگنه ، تنها نجات یافته از گروه چهار نفره گمشده درگرداب چال کندی شهر دزفول جزئیات روزحادثه ولحظه های پراضطراب یک شب تنهایی وسرگردانی روی تخته سنگ را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۶:۴۱    
پل خشتی تاریخی لاهیجان که به خَشتِ پُل معروف است در شمال غربی لاهیجان و در محله پُردِه سَر واقع شده است. این پل که متعلق به دوره کیاییان است، به عنوان یکی از آثار ملی ایران ثبت شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۱:۴۶    
آی اسپورت نوشت: امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی امید بلافاصله بعد از شکست برابر عمان به سراغ بهانه ها رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۲۵    
ایسنا نوشت: داریوش کاردان با حضور در برنامه نگی که نگفتی درباره کار طنز و آستانه تحمل مردم صحبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۱۲    
ساعت 22:02:12 یکشنبه یک مرداد 96 زلزله به قدرت 5.4 ریشتر سیرچ در استان کرمان را لرزاند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۸    
بیش از ده تن از فارسی آموزان سطح پیشرفته حاضر در هشتاد و چهارمین دوره دانش افزایی بنیاد سعدی که علاقه مند به حوزه خبرنگاری و گزارشگری و مقاله نویسی در مطبوعات و خبرگزاری ها هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۸    
سازمان توسعه تجارت از رشد صادرات ایران به روسیه در سه ماهه نخست سال 2017 نسبت به مدت مشابه سال 2016 خبر داده و بررسی آمار گمرک نیز نشان می دهد که صادرات ایران از حدود 173 میلیون دلار در سال 1394 به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۸    
اسامی فیلم های کوتاه و بلند بخش بین الملل و 26 فیلم بخش مسابقه سینمای ایران ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۴۸    
*محمدعلی پورمختار
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۳۶    
رهبر انقلاب صبح امروز پس از حضور در مراسم غبارروبی حرم مطهر رضوی بر مزار مرحوم شیخ بهایی و حضرت آیت الله سیدجواد خامنه ای (پدرشان) حضور یافتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۳۶    
تیزر رسمی قسمت پنجم فصل دوم شهرزاد رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۱۴    
محمد نصرتی به تیم نفت تهران پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۱    
جواد عزتی خطاب به مخالفان فیلم اکسیدان گفت: آنهایی که مخالف فیلم هستند حتما دوباره فیلم را ببینند، فکر می کنم خیلی از کسانی که درباره اکسیدان گارد گرفتند فیلم را ندیده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۵۱    
مهر نوشت: سخنگوی کاخ سفید از موافقت دولت آمریکا با طرح افزایش تحریم های روسیه خبر داد که قرار است سه شنبه این هفته در مجلس نمایندگان این کشور به رأی گذاشته شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۲۸    
مشاور رسانه ای رییس جمهور به اظهارات حمید رضا عارف، پسر محمدرضا عارف که در مصاحبه ای جنجالی، ضمن رد اتهام ها درباره استفاده از رانت پدرش دلیل توانایی هایش را به ارث بردن ژن و خون خوب پدر و مادرش ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۴    
ایسنا نوشت: هیئت وزیران در جلسه امروز (یکشنبه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی، به بررسی گزارش کمیسیون اقتصاد درباره لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۵۸    
تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه رانت و پارتی بازی در ادارات غوغا می کند، گفت: این موضوع در استخدام های ادارات بسیار دیده می شود و مردم از این موضوع ناراحت و شاکی هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۵۸    
در اول مرداد، پربازدیدترین اخبار درباره اعتراض یک عضو شورای چهارم تهران به قلیان کشیدن شهردار آینده پایتخت اختصاص داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۵۳    
مدیر حوزه های علمیه گفت: نقطه نظرات مراجع عظام و رهبری معظم انقلاب که بیش از 100 مورد بود در شورای عالی و مدیریت حوزه بررسی شد و اصلاح ساختار حوزه از فعالیت های ماه های اخیر بوده است که به تصویب شورا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۵    
کریستیانو رونالدو از انگیزه ای می گوید که بخاطر آن رقابت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۴    
در ایام اربعین شهدای تروریستی حادثه مجلس، به جای نمایش یک عکس در بزرگترین بیلبورد تهران در میدان ولیعصر، یک ویدئو به نمایش گذاشته شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۴    
بعد از آنکه ژرمن های منظم را با تغییرات عجیب و غریب و لغو ناگهانی شهرآورد آلمان به مرز جنون رساندیم، آسیایی های حسابگر را هم با قراردادهای غیرشفاف به چالش کشیدیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۱    
خانه ملت نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت عراق باید از تمامیت ارضی خود دفاع کند تا در آینده شاهد یک عراق قدرتمندتر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۷    
الهام سادات اصغری معروف به بانوی دریا موفق شد با شکستن یک رکورد جهانی با دستان بسته به مدت بیش از 3ساعت در سواحل بوشهر و در آب های آزاد شنا کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۴۶    
ژنرال جوزف دانفورد، رییس ستاد مشترک ارتش امریکا گفت: روسیه دیگر به تنهایی بزرگترین تهدید برای امریکا نیست، کره شمالی چالش شماره یک است و ایران و چین هم امریکا را تهدید می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۳    
حامد بهداد در گفتگویی در یکی از تیزرهای تبلیغاتی فیلم رگ خواب گفت: هر بازیگری بهترین کیفیت کاری خود را در تجربه کار با نعمت الله چشیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۹    
ایلنا نوشت: مرعشی تاکید کرد: تا زمانی که تکلیف آقای نجفی برای حضور در شهرداری تهران روشن نشده انصراف و یا قطعیت کاندیداتوری ام را به صلاح نمی دانم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۹    
قصه فصل دوم شهرزاد و جانشینی بزرگ آقا، سوژه کارتون جدید شهاب جعفرنژاد شده که در اینستاگرامش منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۵    
ایسنا نوشت: مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش پراکنده در شمال غرب کشور طی دو روز آینده از تداوم هوای گرم در غالب نقاط کشور از جمله تهران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۲    
مهر نوشت: سه موسسه غیرمجاز طب سنتی در اردبیل شناسایی و با صدور حکم پلمب شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۶    
زندگی دوهزار و سیصد کودک در زندان ها سوژه کارتون مهدی عزیزی در روزنامه شهروند شده است. هر زندانی که بیش از 10 کودک دارد می تواند مهدکودک تاسیس کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۱    
واحد مرکزی خبر نوشت: رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا صدور سند رسمی مالکیت خودرو به دست پلیس را بر اساس ماده قانون های 1287، 29و 22 اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۵    
علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی در جشن سالانه مخصوص هواداران تیم فوتبال آلکمار هلند شرکت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۵    
ایسنا نوشت: دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد که حسین مرعشی برای شهردار تهران شدن، بنای رقابت با محمدعلی نجفی را ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۵    
تیم ملی فوتبال امید ایران در رقابت های انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم ملی عمان شکست خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۱    
پس از تلاش ناکام در اوایل سال جاری، سوبارو در نهایت توانست رکورد جدیدی را برای سدان چهار درب خود در پیست نوربرگ رینگ ثبت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۵    
ایرنا نوشت: اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران عصر یکشنبه نسبت به تغییرات جوی چند روز آینده در استان و پیامدهای آن از جمله بارش های رگباری و احتمال جاری شدن سیلاب هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۹    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به اظهارات عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، در جهت شفاف سازی افکار عمومی در خصوص محرومیت بازیکنان استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۷    
رصدخانه فضایی کپلر به تازگی سیاره ای کشف کرده است که با سرعتی سرسام آور، هر چهار ساعت یکبار به دور ستاره میزبان خود می چرخد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۲    
رضا زندی در هفته نامه صدا در مصاحبه اختصاصی با سیلوستر تونر، شهردار هوستون موضوع دستور مهاجرتی ترامپ را بررسی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۸    
حمید متبسم نوازنده و آهنگساز در حاشیه کارگاه های آموزشی موسیقی در فرهنگسرای نیاوران بزرگترین مشکل در زمینه آموزش موسیقی ایرانی را بی حوصلگی اساتید برجسته عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۸    
اول مرداد ششمین سالگرد شهادت دانشمند هسته ای کشورمان شهید داریوش رضایی نژاد است که در سال 90 بدست عوامل تروریستی در مقابل دیدگان دختر خردسال و همسرش به شهادت رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۸    
پیست دوچرخه سواری تریال در محوطه ورزشگاه انقلاب زنجان راه اندازی می شود .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۸    
استاندار همدان گفت: به زودی 1000 میلیارد تومان پروژه با حضور معاون اول رئیس جمهور در همدان به بهره برداری خواهد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۸    
در استان زنجان بیش از 80 درصد از سرقت ها و جرایم توسط معتادان انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۵    
ایسنا نوشت : مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کارون گفت: از نظر سطح زیر کشت محصول خرما رتبه چهارم و در تولید خرما رتبه سوم را بعد از شادگان و آبادان داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۵    
ایسنا نوشت : نمایشگاه بزرگ کتاب با 12 هزار عنوان روز گذشته (31 تیر ماه) در موزه هنرهای معاصر اهواز افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۵    
حامد قدوسی
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۵    
دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: باب جدیدی در نظام اداری کشور ایجاد شده که هر کارمندی در حق شهروندان تبعیض قائل شود در هیئت رسیدگی به تخلفات اداری مورد بررسی قرار می گیرد و با فرد متخلف ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: نیروهای انقلاب از دو پیروزی، یکی را که وحدت بوده، به دست آورده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۳    
ایسنا نوشت : رقابت های بسکتبال نوجوانان منطقه هشت کشور به میزبانی خوزستان برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۳    
ایسنا نوشت : رقابت های کشتی فرنگی خردسالان و نونهالان باشگاه های خوزستان برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۹    
ایسنا نوشت : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص نصب دوربین های نظارتی گفت: نصب 23 دستگاه دوربین پلاک خوان در جاده های خوزستان در دستور کار قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۹    
ایسنا نوشت : رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: تاکنون بیش از 40 هزار نوآموز در طرح سنجش سلامت ارزیابی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۹    
ایرنا نوشت : معاون فنی جهاد کشاورزی دزفول گفت: گرمای شدید تابستان امسال خسارت هایی به محصولات کشاورزی و باغبانی شمال خوزستان وارد کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۹    
ایرنا نوشت : مدیرکل تعاون روستایی خوزستان گفت: همزمان با شروع عملیات برداشت دانه روغنی آفتابگردان ، خرید تضمینی این محصول در مناطق مختلف استان نیز آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۹    
ایسنا نوشت : مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع پدیده گرد و خاک در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۱    
ایسنا نوشت : مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان ایذه از آغاز برداشت انجیر و انگور از باغات این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت این محصولات تا 15شهریور ماه ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۱    
خبرفوری نوشت: عضو حزب کارگزاران سازندگی از عدم حضور خود در شهرداری تهران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۱    
مهدی طارمی موضعی تند علیه مدیران باشگاه پرسپولیس گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۸    
مالک باشگاه استقلال اهواز با بیان این که پیش نویس واگذاری موقت تیم نوشته شد، گفت: تا یکی دو روز آینده نیز قرارداد اصلی منعقد می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: به دلیل کاهش 39 درصدی بارندگی، سطح آب دریاچه کمتر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۴    
تسنیم نوشت:نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت : وزیر کشور وسایر وزرا به لرستان سفر می کنند و تنها چهره مطلوبی از استان به آنها نشان داده می شود که گویا واقعاً هیچ بیکاری در این استان وجود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۴    
مهر نوشت: فرمانده نیروی زمینی سپاه اعلام کرد که مذاکراتی با کارگردانان انجام شده تا عملیات های مختلف سپاه در مبارزه با تروریست ها به تصویر درآید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۴    
پورشه در حال حرکت در بزرگراه شهید همت بر اثر اتصالی سیم برق دچار آتش سوزی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۵    
مهر نوشت : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: مخالف اجرای طرح توزیع منطقه ای سوخت از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی هستیم و دلایل لازم را برای این مسئله داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۵    
مهر نوشت : مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان از حمایت تمام قد این شرکت از تیم صنعت نفت آبادان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۵    
مهر نوشت : رئیس جمعیت هلال احمر اندیکا از تحت کنترل بودن آتش سوزی دلای این شهرستان خبر داد و گفت: آتش سوزی اکنون در کوه اودیب زبانه گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۵    
چهار نفر از کارکنان شرکت آبفا لرستان در قالب تیم کوهنوردی کوچ شهر خرم آباد موفق به فتح قله 4800 متری علم کوه در استان مازندران شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۵    
ایرنا نوشت : فرماندار اهواز با بیان اینکه صحت انتخابات شورای شهر اهواز تایید شده گفت: پرونده تخلفات شورای شهر اهواز در مراجع قضایی در دست اقدام است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۳    
بخش هایی از برنامه روبرو از شبکه من و تو با موضوع تحریم های جدید آمریکا علیه ایران را در ویدئوی زیر می بینید که در آن کارشناس عراقی حاضر در برنامه خلاف میل دیگر حاضران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۲    
مراسم سوم و هفتم مرحوم حبیب الله کاسه ساز - تهیه کننده، کارگردان و بازیگر برجسته انقلابی- با حضور جمعی از مسئولان شخصیت ها و هنرمندان در مسجد نور برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۲    
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان سید احمد موسوی از فعالان مطبوعاتی استان به سمت مشاور مطبوعاتی و ورزشی این دانشگاه منصوب گردید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۲    
مهر نوشت : معاون فنی و عملیاتی و سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: در سه ماهه نخست امسال 4800 لیتر فرآورده نفتی توسط نیروی انتظامی کشف و 10 جلسه پیگیری و 194 پرونده مطرح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۲    
مهر نوشت : مدیرکل انتظامی استانداری خوزستان گفت: تمام زیرساخت های استان برای صادرات تعاونی ها به خارج از کشور فراهم شده و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.