جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۰:۱۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 16 مرداد 1396 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 31 فروردین 1396 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 31 خرداد 1396 خبر آنلاین 31 تیر 1396 خبر آنلاین 31 شهریور 1396 خبر آنلاین 30 مهر 1396 خبر آنلاین 30 آبان 1396 خبر آنلاین 30 آذر 1396 خبر آنلاین 30 دی 1396 خبر آنلاین 30 بهمن 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 1 مرداد 1396 خبر آنلاین 2 مرداد 1396 خبر آنلاین 3 مرداد 1396 خبر آنلاین 4 مرداد 1396 خبر آنلاین 5 مرداد 1396 خبر آنلاین 6 مرداد 1396 خبر آنلاین 7 مرداد 1396 خبر آنلاین 8 مرداد 1396 خبر آنلاین 9 مرداد 1396 خبر آنلاین 10 مرداد 1396 خبر آنلاین 11 مرداد 1396 خبر آنلاین 12 مرداد 1396 خبر آنلاین 13 مرداد 1396 خبر آنلاین 14 مرداد 1396 خبر آنلاین 15 مرداد 1396 خبر آنلاین 16 مرداد 1396 خبر آنلاین 17 مرداد 1396 خبر آنلاین 18 مرداد 1396 خبر آنلاین 19 مرداد 1396 خبر آنلاین 20 مرداد 1396 خبر آنلاین 21 مرداد 1396 خبر آنلاین 22 مرداد 1396 خبر آنلاین 23 مرداد 1396 خبر آنلاین 24 مرداد 1396 خبر آنلاین 25 مرداد 1396 خبر آنلاین 26 مرداد 1396 خبر آنلاین 27 مرداد 1396 خبر آنلاین 28 مرداد 1396 خبر آنلاین 29 مرداد 1396 خبر آنلاین 30 مرداد 1396 خبر آنلاین 31 مرداد 1396 
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۰    
تسنیم نوشت:تخصیص سهام عدالت به مشمولان در زمان ثبت نام، بر مبنای تعداد افراد خانوار است و ازدواج، طلاق و فوت تاثیری در شرایط و مبلغ سهامداری آنها ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۰    
سرپرست معاونت استانداری البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: خبرنگاران به واقع با اطلاع رسانی شفاف و دقیق خود محیط زندگی را برای تمامی اقشار جامعه امن می سازند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۲    
مهر نوشت: نایب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران، از تک نرخی شدن ارز در بورس با موافقت بانک مرکزی خبر داد و گفت:عرضه و تقاضا تنها راهی است که می تواند به یکسان سازی نرخ ارز منجر شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۱    
مهدی هاشمی
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۸    
کنسرت نوای نی با حضور بهزاد فروهی پنجشنبه 19 مرداد ساعت 21 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۱    
مدیرعامل آبفای مازندران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار، گفت: اکنون که کشور با کمبود آب مواجه است خبرنگاران با قلم تاثیر گذار خود می توانند در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف نقش بسزایی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۰    
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی رایگان برای خبرنگاران بر اساس درخواست رسانه ها به عنوان اولویت های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۶    
جمعی از پرستاران، دانشجویان پرستاری و رئیس هیات مدیره نظام پرستاری استان اردبیل در خصوص اعتراض به تربیت پرستار بیمارستانی با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۳    
تسنیم نوشت: وزیر اقتصاد با بیان این که ماه آینده برای نخستین بار سود میان سهام داران عدالت توزیع خواهد شد گفت: واقعی سازی واگذاری ها و ساماندهی سهام عدالت از دستاوردهای دولت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۳    
با حضور مشاور معاون فرهنگی وزیر ارشاد مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزه کتاب برگزار شد و همایون امیرزاده گفت: تیتر فروشی وضع مان را در حوزه خبر بهتر نمی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۰    
پیش از ظهر دیروز در 2 تصادف خودروهای پژو با تراکتور و پراید با نیسان در محمودآباد یک نفر جان باخت و 4 نفر مصدوم شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۰    
ایرنا نوشت:مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: بین 100 تا 80 هزار لیتر آب در ماه های گرم سال برای مصرف وحوش در آبشخورهای حیات وحش این استان تخلیه می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۵    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور ضمن رد خبرِ منتشر شده در فضای مجازی با تیتر عزل و نصب شتابزده فرمانداران جهت ابقای رحمانی فضلی توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۶    
در ویدئوی زیر صحنه های جذاب و دیدنی هفته دوم لیگ برتر فوتبال را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۶    
نهمین جلسه رسیدگی به اتهامات دو نفر از همدستان بابک زنجانی دیروز در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد و در بخشی از آن به ریخت و پاش های عجیب بابک زنجانی از بیت المال اشاره شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۸    
در نشست مشترک با مسئولین وزارت بهداشت برای بررسی تفاهمنامه روش جدید آموزش دانشجویان پرستاری بسیاری از سوءتفاهم ها در زمینه تربیت پرستار برطرف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۵    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال تا 20 شهریورماه خبر داد و گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب بین مسئولان تفاهم وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۰    
واحدمرکزی خبر نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه روز دوشنبه آلمان را به کمک به تروریستها از طریق پاسخ ندادن به هزاران پرونده ای که به برلین فرستاده شده است یا تحویل ندادن مظنونانی که مقامات ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۲۶    
در حالی ادامه خط یک مترو، "خط 8" نامیده شده که حتی مهدی چمران رییس شورای چهارم شهر تهران نیز این نامگذاری را قبول ندارد و در حاشیه نشست خبری اخیر خود می گوید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۵۶    
جهان اقتصاد در یادداشتی به قلم ناصر ریاحی-عضو هیات نمایندگان اتاق تهران- نوشت: من یک فعال اقتصادی در زمینه دارو هستم و چون در طول سالیان فعالیتم هر یک از مسئولین یکی از زمینه های کاری را مورد عنایت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۵۰    
جهان اقتصاد نوشت: قیمت های بازار آتی سکه در معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر تعدیل انتظارات صعودی معامله گران پس از تقویت خوش بینی های به وجود آمده نسبت به ا جرای نتایج برجام وکاهش ریسک سیاسی پس از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۴۳    
تابناک نوشت:در دومین نشست سالانه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی حسن رحیم پورازغدی، عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی از استعفای حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۳۲    
کیهان نوشت: در مراسمی که برای سالگرد تولد نویسنده درباری، محمود دولت آبادی برگزار شد، وی گفت: ... متاسفانه جامعه ما دشمن خو شده است...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۲۶    
نامه نیوز نوشت:بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران در برنامه خوشا شیراز از ارادتش به امام رضا(ع) سخن گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۲۶    
بار یک خودرو حین حرکت در تونل روی یک موتور سوار افتاد و مانع از حرکت موتور سیکلت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۶:۵۵    
مطبوعات امروز سه شنبه 17 مرداد 96 تیترهای متنوعی را در صفحه اول خود جای داده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۶:۴۴    
تسنیم نوشت: در حال حاضر 23 مرکز خدمات رسانی سازمان جمعیت هلال احمر در مناطق محروم دنیا راه اندازی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۶:۴۴    
در حال حاضر در مناطق عشایری استان 305 پنل خورشیدی نصب شده که با برنامه ریزی های انجام یافته در آینده ای نزدیک 800 پنل خورشیدی دیگر نیز نصب می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۶:۴۴    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد وارد دسته بندی ها و جناح بندی های سیاسی نمی شود و تنها به فکر انجام فعالیت های تخصصی خود است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۲:۰۵    
پدیده ماه گرفتگی یا خسوف جزئی شامگاه امشب، دوشنبه 16مرداد 1396 رخ داد. در این پدیده، تنها بخشی از ماه درون سایه زمین قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۰:۰۳    
نشست هم اندیشی ستاد برگزاری دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر و انجمن های تخصصی تجسمی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۰:۰۳    
این حرف که باید از سود سپرده ها در ایران هم مالیات گرفت، منطقی است اما سال های سال است که چنین مالیاتی از مردم دریافت نشده و وضع یک باره و بدون زمینه سازی آن اختلال ایجاد می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۰:۰۰    
این روزها فعالان تجاریِ ایران با فعالان تجاریِ اروپا روابط خوبی برقرار کرده اند. اما اوضاع اروپا به لحاظ اقتصادی به نظر قدری مشوش می آمد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۰    
امرو خط 8 مترو با حضور علی لاریجانی افتتاح شد. در تصویر زیر رئیس مجلس را درحال مترو سواری می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۳    
العالم نوشت: جنگنده های ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با داعش، یک گردان از نیروهای بسیج مردمی عراق را بمباران کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۵    
تیم علمی دانشگاه RMIT استرالیا به رهبری دانشمند ایرانی، شیوه ای را برای خلاص شدن ایمن از دست ته سیگارها و استفاده از آن ها در تولید آسفالت ارائه داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۷    
مهر نوشت: جنبش حماس با صدور بیانیه ای از توافق نظر با ایران بر سر آغاز یک صفحه جدید در روابط دوجانبه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۳    
ترک پاشنه پا یکی از رایج ترین مشکلات این عضو از بدن است. این مشکل در زنان نسبت به مردان شیوع بیشتری دارد. کف پا به دلایل متعددی ترک می خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۷    
تب واکنش ها به سلفی بگیران مراسم تحلیف همچنان بالاست، اینبار کاریکاتوریست ها به سراغ سلفی بگیران با خانم موگیرینی رفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۱    
ایسنا نوشت: شهردار تهران با تاکید بر لزوم تلاش و کوشش برای خدمتگذاری به مردم کشورمان تاکید کرد: با هر گرایش، دین و سلیقه ای نباید پا روی انسانیت گذاشت و هیچ چیز را در خدمت به مردم ترجیح داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۲۳    
آیین نکوداشت بیژن نوباوه، خبرنگار، فعال فرهنگی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در آستانه روز خبرنگار با حضور جمعی از همکاران سازمان صدا و سیما، اصحاب فرهنگ و هنر و خانواده شهدای رسانه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۷    
ایلنا نوشت:دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: اگر مجلس به وزیری رای نمی دهد نباید این رفتار مخالفت با دولت تلقی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۸    
پنجمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع تحقیقات پرونده های قضایی، روز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه سال جاری با حضور تعدادی از معاونان دادستان و سرپرستان نواحی و دوایر نظارت دادسرای تهران و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۷    
ایسنا نوشت: نائب رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از خواسته اصلی جریان اصلاحات از دولت گفت.سخنگوی حزب کارگزاران نیز گفت: احمدی نژاد محصول فروپاشی اصلاح طلان و اصولگرایان بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۰    
ایسنا نوشت: رئیس کل دادگستری استان تهران درباره مطالب مطرح شده مبنی بر جلوگیری از افتتاح خط 8 مترو تهران با دستور قضایی، توضیحاتی ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۴    
کمال خرازی درباره همسویی تروئیکای اروپایی با آمریکا پس از آزمایش موشک ماهواره بر کشورمان گفت: اتفاقاً این از مسائلی بود که به خانم موگرینی تذکر دادم که موشک ماهواره بر سیمرغ اصلاً برای انتقال ماهواره ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۱    
مهر نوشت: رئیس جمهور ترکیه با اشاره به رد درخواست های مکرر آنکارا از برلین برای استرداد برخی از مظنونینِ تحت تعقیب آنکارا، دولت آلمان را به حمایت از تروریسم متهم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۲    
مهر نوشت: وزیر خارجه آمریکا در حاشیه اجلاس منطقه ای آ سه آن در پایتخت فیلیپین با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۲    
در 16مرداد، انتشار جزییاتی از ردپای بانک شهر در یک تخلف میلیاردی به همراه پس لرزه های حضور موگرینی در مراسم تحلیف، از همه اخبار دیگر پربازدیدتر بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۲    
حاشیه های سلفی گرفتن با فدریکا موگرینی، سوژه کارتون ساسان خادم در ویژه نامه نیش خط روزنامه قانون شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۸    
در حاشیه اقدامات اخیر ترامپ، سایت کگل این کارتون را با عنوان بزرگترین رئیس جمهور منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۸    
گزارشی از حمل بارهای سنگین و نامتعارف با موتور سیکلت در خیابان های تهران را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۸    
فصل نرگس ، فیلمی اجتماعی است و یکتا ناصر، ریما رامین فر، امیر آقایی، پژمان بازغی، محمدرضا هدایتی و ... از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۱    
حجت الاسلام و المسملمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه تولیت مدرسه علمیه مروی تهران، گفت: طلاب موظف هستند با تجهیز خود به علم و دانش روز و معنویت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۸    
مطلب زیر یادداشتی از محسن اسماعیلی، عضو حقوقدان شورای نگهبان با عنوان رمز ماندگاری اندیشه امام موسی صدر است که به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام موسی صدر در ادامه می آید؛
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۸    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامی خود، روز خبرنگار را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۲    
مجید انتظامی
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۱    
برای اولین بار مرسدس بنز توانست یک قطعه فلزی را با تمامی استانداردها لازم با استفاده از چاپ سه بعدی تولید کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۸    
خاطره جالب داریوش فرضیایی از ملاقاتش با وزیر بهداشت را از زبان خودش ببینید و بشنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۱    
خلاصه کردن فوتبال باشگاهی ایران در لیگ برتر و 16 تیم لیگ برتری ظلم آشکار در حق تیم های دسته اولی است، تیم هایی که در یک ماراتن 34 هفته ای برای معرفی دو تیم از 16 تیم دوره بعدی لیگ برتر رقابت می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۸    
در حالی که اغلب به موضوع چاقی و اضافه وزن به عنوان تهدیدی جدی برای بهداشت و سلامت عمومی پرداخته می شود، اما محققان هشدار می دهند که خطر تنهایی و انزوای اجتماعی بسیار مهمتر از مسأله چاقی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۵    
رییس مجلس با اشاره به اینکه با توجه به پیچیدگی مسایل اقتصادی باید فضا را واقعی تر کرد، گفت: تلاش کنیم سال های آینده دست از خط بازی برداشته و از همه نیروهای کارآمد استفاده کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۲    
تشنگان خدمت؛ شیفتگان میز و صندلی از آب درآمدند! عنوان کارتون امروز محمدرضا میر شاه ولد در خبر ورزشی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۹    
فرمانده انتظامی استان گفت:مهمترین علل وقوع جرم در سطح کلان به ترتیب مشکلات اقتصادی ،تورم ،اعتیاد و احساس بی عدالتی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۱    
سازمان حمایت از مصرف کنندگان اعلام کرد برای جلوگیری از تخلفات شرکت های لیزینگ و پیش فروش خودرو، لیست شرکت های مجاز را اعلام و فعالیت سایر شرکت ها غیرقانونی اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۶    
استقلال تهران در جدیدترین رنکینگ جهانی از پرسپولیس سبقت گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۱    
افزایش رزق و روزی ، خوش یُمن بودن ، شانس آوردن در کارهای روزمره و زندگی، بخت و اقبال، همه مواردی است که خواه یا ناخواه انسان برای رسیدن به آن دست به اعمالی می زند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۱    
اولین ایستگاه فضایی چین موسوم به"تیانگونگ-1" در حال کاهش ارتفاع است و قطعا تا ماه آوریل سال 2018 میلادی وارد جو زمین شده و نابود خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۱    
تیم فوتبال راه آهن در اولین دیدارش در لیگ دسته اول با 10 بازیکن به میدان رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۵    
پرسپولیس امروز عصر در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۹    
کلکسیون جذاب پیراهن های بارسلونا از سال 1899 تا 2017 را در ویدئوی زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۳    
ساختار و اصول استفاده هیات های ورزشی استان از پایگاه ورزش قهرمانی طبق سیاستهای تعریف شده دفتراستعدادیابی وزارت ورزش و جوانان کاملا شکل گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۰    
مهر نوشت: فیلم کوتاه نگاه به کارگردانی فرنوش صمدی روز گذشته 15 مردادماه در جشنواره فیلم لوکارنو رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۰    
آتش سوزی کوههای لنه چرداول با بار آوردن خسارت گسترده خاموش شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۲    
محمد کاظمی، نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می کنیم لایحه حمایت از حقوق کودکان را تا یک ماه دیگر در مجلس به تصویب برسانیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۰    
ایسنا نوشت: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برخی حاشیه سازی ها درباره عکس گرفتن تعدادی از نمایندگان با موگرینی در حاشیه مراسم تحلیف را غیرمنصفانه خواند و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۰    
ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی سرعت احداث خطوط قطار شهری (متروی تهران) را خوب دانست و از زحمات شهرداری تهران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تشکر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۷    
پرسپولیس تا روز بازی با نفت تهران پشت درهای بسته تمرین خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۴    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، در ادامه ملاقات های خود با مقام هایی از آذربایجان و گامبیا دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۶    
این ایام وقتی می دیدیم که یک کانال تلگرامی شروع به گذاشتن تصاویر کتابهای مختلف کرده و گاه روزانه تا پنجاه کتاب می گذارد، احساس متفاوتی داشتیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۳    
ایرنا نوشت: کره شمالی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که تحریم های جدید آمریکا را با اقدامی به مراتب جدی تر و بزرگ تر از گذشته پاسخ می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۹    
ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در توییتی از روزنامه نیویورک تایمز به دلیل انتشار گزارشی در مورد احتمال معرفی فرد دیگری به عنوان نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۷    
مهر نوشت: رئیس کمیته امداد از تصویب اختصاص 1.5 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای رفع محرومیت از مناطق محروم و روستایی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: تا احزاب بزرگ و فراگیر دست به کادرسازی نزنند ما نمی توانیم چهره های جدید برای ریاست جمهوری یا نمایندگی مجلس معرفی کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۲    
مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است انتقادات هواداران نسبت به اختلاف امتیاز به وجود آمده بین پرسپولیس و استقلال منطقی نیست و 28 هفته از لیگ مانده و پرسپولیس در این میان امتیاز از دست خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۲    
رییس کارگروه اعطای تسهیلات به کتابفروشی ها، چگونگی اختصاص این تسهیلات را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۲    
باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی نوشت: با ورود حجاج نرخ مرغ تا 8هزار تومان افزایش می یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۰    
وزارت اطلاعات از دستگیری 27 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۶    
با کاهش ترشح بزاق میکرب های بی هوازی در دهان تکثیر شده و باعث ایجاد بوی ناخوشایند ناشی از فساد مواد غذایی در دهان می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۳    
جمشید مشایخی با حضور در جشن تولد 90 سالگی ژاله علو به او ادای احترام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۹    
ایسنا نوشت: پروژه ایستگاه خط 8 قطار شهری ( متروی تهران) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۲    
تسنیم نوشت: دفتر آیت الله مکارم شیرازی، درباره جوسازی دروغین که در برخی از سایت ها منتشر شد، واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۶    
ایسنا نوشت:حجم نقدینگی در پایان اردیبهشت ماه امسال با رشد 24.1 درصدی در مقایسه با ماه مشابه سال قبل به بیش از 1289 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۶    
پیش از آن که فدراسیون فوتبال استعفای رییس دپارتمان داوری را قبول کند، او محل کارش را ترک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۳    
ایرنا نوشت: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی حادثه تیراندازی در پادگان کهریزک در کمیسیون امنیت خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۷    
به بهانه انتصاب تولیت جدید مدرسه علمیه مروی توسط مقام معظم رهبری، در ادامه شرح مختصری از تاسیس مدرسه مروی و متولیان آن می خوانید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۰    
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم تعامل گسترده با جهان، ایجاد رابطه با دنیا را امری لازم برای انزوای استکبار دانست و گفت: تعامل با دنیا در چارچوب حکمت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۰    
تسنیم نوشت: روایت رسمی بانک مرکزی از خلاصه دارایی ها و بدهی های سیستم بانکی در اردیبهشت 96 نشان میدهد که بدهی بخش دولتی به بانک ها کماکان سیر صعودی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۱۴    
مهندس دکتر احمد خالدی برای ما دانشجویان دوره های اول دانشگاه امام صادق (علیه السلام) از معدود نمونه های موفق یاری رسانی دانش مهندسی به علوم حوزوی بود.