پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 26 شهریور 1396 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 31 فروردین 1396 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 31 خرداد 1396 خبر آنلاین 31 تیر 1396 خبر آنلاین 31 مرداد 1396 خبر آنلاین 30 مهر 1396 خبر آنلاین 30 آبان 1396 خبر آنلاین 30 آذر 1396 خبر آنلاین 30 دی 1396 خبر آنلاین 30 بهمن 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 1 شهریور 1396 خبر آنلاین 2 شهریور 1396 خبر آنلاین 3 شهریور 1396 خبر آنلاین 4 شهریور 1396 خبر آنلاین 5 شهریور 1396 خبر آنلاین 6 شهریور 1396 خبر آنلاین 7 شهریور 1396 خبر آنلاین 8 شهریور 1396 خبر آنلاین 9 شهریور 1396 خبر آنلاین 10 شهریور 1396 خبر آنلاین 11 شهریور 1396 خبر آنلاین 12 شهریور 1396 خبر آنلاین 13 شهریور 1396 خبر آنلاین 14 شهریور 1396 خبر آنلاین 15 شهریور 1396 خبر آنلاین 16 شهریور 1396 خبر آنلاین 17 شهریور 1396 خبر آنلاین 18 شهریور 1396 خبر آنلاین 19 شهریور 1396 خبر آنلاین 20 شهریور 1396 خبر آنلاین 21 شهریور 1396 خبر آنلاین 22 شهریور 1396 خبر آنلاین 23 شهریور 1396 خبر آنلاین 24 شهریور 1396 خبر آنلاین 25 شهریور 1396 خبر آنلاین 26 شهریور 1396 خبر آنلاین 27 شهریور 1396 خبر آنلاین 28 شهریور 1396 خبر آنلاین 29 شهریور 1396 خبر آنلاین 30 شهریور 1396 خبر آنلاین 31 شهریور 1396 
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۱    
دو جوان مازندرانی موفق به ساخت و ثبت اختراع سیملاتور پل فرماندهی کشتی با قابلیت راهبری و مانور کشتی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۴    
ایرنا نوشت: از 7 ژوئیه سال 2017 میلادی هنگامی که رئیس اقلیم کردستان عراق با همراهی برخی احزاب کرد عراق تصمیم به برگزاری همه پرسی گرفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۷    
سپاه نیوز نوشت: فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: اگر مدافعان حرم جان خود را سپر جان ها نکرده بودند آنچنان مصیبتی این کره خاکی را فرامی گرفت که غیر از مصیبت کربلا همه مصیبت ها به فراموشی سپرده می شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۲    
بیش از 200 هزار نفر از افراد زیر 45 سال تجرد زیستی دارند، این رقم بیشتر شامل زنان و مردانی است که مطلقه هستند و یا جوانانی که به دلیل کار یا تحصیل از محل زندگی خانوادگی خود جدا شده اند و در شهر یا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۶:۲۷    
فرماندار پلدختر گفت: بازگشایی مدارس برای افزایش انگیزه تحصیل بین دانش آموزان با رویکرد ایجاد شور و نشاط انجام شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۱    
میزان صادرات محصولات پتروشیمی کشور در پنج ماه نخست امسال به بیش از 9 میلیون تن به ارزش چهار میلیارد و 593 میلیون دلار رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه خودمختاری کردستان عراق سبب ناامنی تمام کشورهای هم جوار می شود، گفت: خودمختاری اقلیم کردستان عراق تلاش صهیونیسم برای تأسیس شعبه اسرائیل در منطقه است
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۷    
مهر زنجان نوشت؛ رئیس شورای شهر زنجان معتقد است دخالت برخی از افراد غیرمسئول مانع از طی روند طبیعی انتخاب شهردار شده و به همین دلیل تصمیم گرفته شده است روند انتخاب شهردار فعلا متوقف شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۲    
ایمن سازی خط 32 اینچ انتقال نفت خام مارون اصفهان در محدوده گردنه صعب العبور زره با تلاش کارکنان واحدهای مختلف منطقه اصفهان به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۴    
رئیس سرپرستی منطقه 6 بانک شهر بیان کرد: این بانک جدیدترین دستاورد صنعت بانکداری کشور را 28 شهریورماه رونمایی می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۷    
سومین دوره رقابت های لیگ بازی های رایانه ای ایران با حمایت ایرانسل برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۳    
مراسم افتتاحیه پنجمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و رزمی در استادیوم المپیک عشق آباد ترکمنستان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۱    
برند آرایشی و بهداشتی مای در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، با شعار قصه مهربانی تمامی ندارد میزبان کودکان کار بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۹    
زهرا باقری کاپیتان لرستانی تیم ملی جودو به مسابقات داخل سالن آسیا اعزام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۰    
مهر نوشت،هواپیمای ام دی 80 هواپیمایی ایرتور که در مسیر مشهد - اهواز با مشکل فنی مواجه شده بود بدون مشکل در اهواز فرود آمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۵۱    
ایرنا نوشت: چهاردهمین و آخرین جلسه محاکمه متهمان ردیف دوم و سوم پرونده نفتی از شرکای بابک زنجانی که حکم بدوی آنان پیش تر در دیوان عالی کشور نقض شده بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۴۹    
حملات ارتش میانمار علیه مسلمانان روهینگیا موجب آوارگی صدها هزار تن از آنان و کشته شدن هزاران تن دیگر شده و به سطح پاکسازی قومی رسیده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۴۹    
اعتماد نوشت:در سال های گذشته بارها و بارها برنامه ریزی برای پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی با اما و اگر مواجه شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۸    
واحد مرکزی خبر نوشت: نتایج غیر رسمی از انتخابات میان دوره ای مجلس ملی پاکستان در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب حکایت از برتری کلثوم نواز دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۸:۳۱    
در شرایطی که فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا با معضلی به نام میزبانی از تیم های عربستانی روبرو شده است اما در این بین نباید از خوش خدمتی AFC به نمایندگان عربستان به همین راحتی عبور کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۶    
یک فروند هواپیمای آنتونوف در جریان مسابقه حرکات نمایشی در شهر مسکوی روسیه سقوط کرد که بر اثر این حادثه، هر دو سرنشین هواپیما جان باختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۷:۵۸    
در حاشیه کسب اولین مدال جهانی والیبال ایران در رقابتهای جام قهرمانان بزرگ در ژاپن.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۷:۳۰    
پارکور یکی از ورزش های جذابی است که جوانان از آن استقبال گسترده ای کرده اند اما این ورزش با حوادث دردناکی برای ورزشکاران همراه است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۶:۴۴    
تسنیم نوشت: امسال خیران اردبیلی 13 میلیارد ریال در "جشن عاطفه ها" به نیازمندان کمک کردند که این یک حرکت بسیار عظیم مردمی است و نشان از ترویج مطلوب این فرهنگ در استان دارد که تلاش بر این است که ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۴    
تندیس فرشته نگهبان، پنجشنبه سی ام شهریور با حضور خانواده آتش نشانان پلاسکو و جمعی از آتش نشانان و مدیران شهری در پردیس چارسو رونمایی خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۳    
موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از شروع ثبت نام ناشران سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه های استانی کتاب در مهر خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۳:۵۸    
عبدالله ناصری
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۳:۵۸    
از جمله شروط بعضی اگزیم بانک های خارجی تأمین 60 درصد از ارزش پروژه از کشورهای دیگر است که علاوه بر نقص قانون حداکثر استفاده از توان داخلی خلاف منافع ملی هم هست به ویژه در صنعتی مثل برق که در آن از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۳:۴۹    
وضعیت دروازه بان پرسپولیس برای بازی های پیش روی این تیم مشخص نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۳:۳۶    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر کرده است، بعدازظهر به وقت محلی وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۳:۱۷    
تسنیم نوشت: پیشرفت پروژه های گازرسانی در اردبیل نشان از عزم مسئولان اجرایی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۳:۱۴    
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که اقدامات باشگاه با توجه به هماهنگی ها با مراجع قانونی چون فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تا ایفای حقوق باشگاه از بلیت فروشی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۳:۱۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مجلس عراق با برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان مخالف هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۳:۱۴    
مهر نوشت: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مدیریت در استان ها حرف اول را می زند، گفت: امیدوار به حل مشکلات خراسان جنوبی با ورود استاندار جدید هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۳:۱۰    
استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه همه جریانات سیاسی مورد حمایت قرار خواهیم داد، گفت: با تعامل و همکاری آحاد مردم، نهادها و گروه های سیاسی مسیر توسعه استان را باید طی کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۳:۰۷    
ایرنا نوشت: وزیر کشور گفت: حل مشکل اقتصادی در چارچوب اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، اولویت نخست اقدامات دولت دوازدهم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۲:۵۱    
مهر نوشت: قابلیت ایجاد تجهیزات گردشگری در روستاهای استان در دست بررسی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۲:۴۸    
بانک اطلاعات متکدیان در کشور راه اندازی می شود تا با استفاده از اطلاعات این سامانه، برنامه ریزی برای ساماندهی متکدیان و رفع مشکلات به وجود آمده از سوی آنها صورت گیرد و از ورود مجدد متکدیان به چرخه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۲:۴۸    
نماینده اقلیت های دینی آشوریان و کلدانی در مجلس شورای اسلامی امروز از رئیس مجلس درخواست کرد کلیساهای تاریخی ایران از جمله کلیسای ننه مریم ارومیه در یونسکو ثبت جهانی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۲:۴۸    
استان اردبیل ظرفیت های بسیاری در تولید و پرورش گیاهان دارویی دارد که در این زمینه 400 گونه گیاه دارویی در این استان شناسایی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۲:۴۲    
سرمربی پرسپولیس می گوید: با این بازی ضعیف نمی توانم از عملکرد بازیکنانم تعریف کنم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۲:۲۲    
ورزش سه نوشت: پرسپولیس در حالی مقابل تیم فوتبال پیکان 1-0 باخت که آخرین بار در روز 13 آذر ماه سال 89 یعنی 7 سال قبل برابر پیکان بازنده شده بود .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۲:۱۷    
نوید محمدزاده از نمایندگان مجلس درخواست کرد که به وضعیت استقلال رسیدگی کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۲:۱۲    
هافبک تیم فوتبال استقلال با انتقاد شدید از مدیران این باشگاه گفت: بی احترامی مدیران استقلال و حضور بی دلیل ما در ساختمان باشگاه بدون پاسخ نمی ماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۲:۰۰    
پرسپولیس در استادیوم آزادی مغلوب پیکان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۲:۰۰    
خانه ملت نوشت: امروز در شورای اداری آذربایجان غربی با حضور لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان این استان در مجلس و همچنین مسئولان استانی بر لزوم احیای دریاچه ارومیه و رفع مشکلات مختلف استان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۲:۰۰    
واحد مرکزی خبر نوشت: ترزا می نخست وزیر انگلیس تاکید کرد سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به این کشور با وجود اظهارات جنجالی وی در مورد حمله تروریستی اخیر لندن انجام خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۱:۵۷    
رییس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در هفتاد و دومین اجلاس سران کشورهای عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد، عصر یکشنبه به وقت محلی، وارد نیویورک شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۱:۵۴    
مهر نوشت: 2 انفجار در جنوب پایتخت عراق یک کشته و 6 مجروح برجا گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۱:۵۴    
در 26 شهریور، سخنان با اهمیت رهبر انقلاب درباره نقض احتمالی برجام توسط آمریکا مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۱:۴۳    
مهر نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که اقدامات ایران بعد از توافق هسته ای با آنچه که در این توافقنامه آمده است، هماهنگی ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۱:۳۵    
منچستریونایتد در رده دوم لیگ جزیره باقی ماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۱:۲۷    
تسنیم نوشت: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به گذر موج بارشی از کشور گفت: طی 72 ساعت آینده باران پراکنده و وزش باد موقتی در برخی نقاط 17 استان کشور به وقوع می پیوندد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۱:۲۴    
ساره بیات در فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد با گریمی متفاوت به عنوان یک مادر مبتلا به بیماری سرطان جلوی دوربین رفت. بیست و یک روز بعد هم اکنون با استقبال مخاطبان در حال اکران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۵    
ثنا حسین پور این کارتون را بدون شرح در شرق منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۰:۵۱    
کانال تلگرامی KHAMENEI.IR تصویری از اهدای سردوشی فرمانده معظم کل قوا در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۰:۵۱    
بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۰:۴۰    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با همراهی قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی یوناتن بت کلیا نماینده اقلیت دینی آشوریان و کلدانی در ادوار ششم، هفتم، هشتم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۷    
تسنیم نوشت:دو بازیکنی که در جلسه سه نفره باشگاه استقلال رای به کنار گذاشته شدن شان از این تیم داده شد، در آستانه بازگشت دوباره به جمع آبی های پایتخت قرار دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۷    
وزارت بهداشت: رانندگان باید کاملا از لحاظ جسمی و روانی سلامت باشند سوژه ابوالفضل رحیمی در نیشخط شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۰:۲۳    
ایسنا نوشت: استاندار اذربایجان غربی گفت : بخش عمده مشکلات آذربایجان غربی ناشی از فقدان زیرساختها است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۰:۲۳    
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی آذربایجان غربی نبود زیرساخت های ریلی و جاده ای را مهم ترین عامل صادرنشدن محصولات تولیدی استان به بازارهای هدف عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۰:۱۷    
ایسنا نوشت: نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آذربایجان غربی در مقایسه با شاخص عادی تعریف شده در مسیرتوسعه عقب مانده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۰:۱۷    
ایلنا نوشت:فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره مشق عشق شهدای استان قم تاکید کرد: عزت و قدرت امروز کشور را از شهداء و خانواده شهداء داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۷    
کمپانی هایی که در کار تبلیغات آنلاین و اینترنتی فعال هستند، از ویژگی جدید مرورگر سافاری که ضد ردیابی است عصبانی هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۷    
دومین ابرماراتن راه ابریشم ایران در منطقه شهداد و بیابان لوت امروز یکشنبه با شرکت دوندگان خارجی و داخلی آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۳    
تماشای دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان رایگان اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی اعظمی از نابسامانی کنونی اقتصاد کشور به عملکرد بد دولت های گذشته باز می گردد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۷    
تسنیم نوشت: ونزوئلا قصد دارد از این به بعد نفت خود را با یوان چین به فروش برساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۲    
واحد مرکزی خبر نوشت: وزیر امور خارجه آلمان از چین، روسیه و آمریکا خواست به منظور کاهش تنش در شبه جزیره کره با یکدیگر همکاری کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۰    
ایرنا نوشت: پلیس فرانسه اعلام کرد که چهار شهروند زن آمریکایی در شهر مارسی این کشور هدف حمله اسیدپاشی قرار گرفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۳    
استقلال تهران به موازات ادامه کار با منصوریان، سر وقت چند مربی خارجی هم رفت. آن طور که خود استقلالی ها گفته اند رزومه چند مربی خارجی را گرفته اند و مشغول بررسی هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۹:۱۹    
ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه در توییتی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را 'مرد موشکی' نامید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۹:۱۹    
چینی ها علاقمند به خرید سرویس موسیقی اسپاتیفای / Spotify هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۹:۱۳    
تحقیقات جدید نشان داده که قدرت یادگیری مغز انسان با بالا رفتن سن از بین نمی رود. حتی بزرگسالان نیز می توانند موضوعات ناشناخته و جدید را یاد بگیرند، فقط باید راه آن را بلد باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۹:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی برای تعاملات دیپلماتیک دو کشور آرزوی رشد و گسترش کرده و تاکید کرد که تعمیق این روابط به سود دو کشور بوده و تاثیر مثبتی در صلح و امنیت بین المللی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۵۲    
رئیس اتاق بازرگانی ارومیه سود بالای بانکی بانک ها را عامل اوضاع نابسامان تولید در کشور عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۴۸    
اول آذر قرعه کشی جام جهانی روسیه برگزار می شود و آنجاست که می فهمیم باید با چه تیم هایی بازی کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۴۲    
ایسنا نوشت: وزیر کشور با بیان اینکه وجود نگاه توسعه ای برای استانداران امری ضروری و مهم است، گفت: تمامی استانداران باید برنامه های دولت را قبول داشته باشند و پیگیری کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۲۹    
دومین نمایشگاه لباس عاشورایی با حضور جمعی از مسئولان و فعالان عرصه مد و لباس کشور در تالار وحدت آغاز به کار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۲۹    
مهر نوشت:وزیر نفت کویت از احتمال برگزاری نشست فوق العاده سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) برای تصمیم گیری درباره تمدید توافق کاهش عرضه کشورهای تولیدکننده عضو و غیرعضو اوپک خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۱۸    
آخرین بازی هفته ششم امروز در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس سرخوش از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و برتری شیرین برابر الاهلی عربستان امیدوار به پس گرفتن صدر جدول از شگفتی سازان جنوب ایران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۱۴    
مراسم تشییع و خاک سپاری "محمد یاسین روشی" شهید 10 ساله هرمزگانی حادثه تروریستی ناصریه عراق در رودان برگزار شد. در این مراسم مسئولان استانی و مردم شهرستان رودان حضور داشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۱۲    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز از برگزاری مراسم تودیع و معارفه استاندار البرز در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۱۲    
اسکی باز پیش از این با هفت پروانه زرین، بهترین و پر افتخارترین فیلم سینمایی سی اُمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۰۴    
تابناک نوشت: معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با درخواست از شهروندان برای اتصال به سامانه یکپارچه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۰۴    
مالاریا ساخته پرویز شهبازی در بیست وهشتمین حضور بین المللی خود در جشنواره فیلم هامبورگ روی پرده خواهد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۰۴    
مهر نوشت: رییس کلانتری 121 سلیمانیه گفت شب گذشته در عملیات تعقیب و گریز ماوران پلیس با سارقان موتوسوار، متهمان زمین گیر شده و به 10 فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۷:۵۸    
دفتر معاون اول رئیس جمهور شایعه دخالت در امور داخلی باشگاه استقلال را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۷:۵۸    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حادثه تلخ اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی و ابراز همدردی با خانواده های آنها گفت: انجام هر گونه اردو و تردد دانش آموزان در شهر تا تدوین آیین نامه جدید ممنوع است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۷:۴۸    
برانکو ایوانکوویچ به چند بازیکن خود در بازی برابر پیکان استراحت داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۷:۴۱    
ایسنا نوشت: وزیر اطلاعات با فرمانده کل و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۷:۳۲    
تسنیم نوشت:با نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات تابستانی خرید و فروش خودرو در بازار فروکش کرده و معاملات اندکی انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۷:۳۲    
ایلنا نوشت: سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه ظریف و تیلرسون درچارچوب نشست 5+1 درحاشیه مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد و درباره آخرین وضعیت بررسی گزینه های استانداری تهران در مجمع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۷:۲۳    
سخنگوی قوه قضاییه از صدور کیفرخواست برای پرونده پزشک کیارستمی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۷:۱۳    
جمشید مشایخی که این روزها در بیمارستان بستری است از وضعیت انتخاب بازیگران در فضای سینما و تلویزیون دوباره انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۷:۱۳    
معاون دفتر مدیریت مصرف برق توانیر از 4200مگاوات کاهش بار همزمان با روز پیک شبکه سراسری با کمک برنامه های مدیریت بار و مصرف انرژی ازسوی شرکت های توزیع و برق منطقه ای در تابستان امسال خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۷:۰۴    
باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از علیرضا یزدانی مجری طرح چغندر قند وزارت جهاد کشاورزی از آغاز برداشت کشت چغندر قند بهاره خبر داد و نوشت: اکنون 27 کارخانه قند آمادگی تحویل چغندر قند تولیدی را دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۷:۰۱    
دو گروه از جوانان در عربستان سعودی در بزرگراه با یکدیگر درگیر شدند. این درگیری باعث باز شدن در خودرو و افتادن یکی از آن ها در بزرگراه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۶:۵۷    
مهر نوشت:سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: همه پرسی در کردستان عراق زمینه بروز و ایجاد درگیری های جدیدی در منطقه و عراق است و زیان های فراوانی به بار خواهد آورد.