چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 23 فروردین 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 فروردین 1397 خبر آنلاین 2 فروردین 1397 خبر آنلاین 3 فروردین 1397 خبر آنلاین 4 فروردین 1397 خبر آنلاین 5 فروردین 1397 خبر آنلاین 6 فروردین 1397 خبر آنلاین 7 فروردین 1397 خبر آنلاین 8 فروردین 1397 خبر آنلاین 9 فروردین 1397 خبر آنلاین 10 فروردین 1397 خبر آنلاین 11 فروردین 1397 خبر آنلاین 12 فروردین 1397 خبر آنلاین 13 فروردین 1397 خبر آنلاین 14 فروردین 1397 خبر آنلاین 15 فروردین 1397 خبر آنلاین 16 فروردین 1397 خبر آنلاین 17 فروردین 1397 خبر آنلاین 18 فروردین 1397 خبر آنلاین 19 فروردین 1397 خبر آنلاین 20 فروردین 1397 خبر آنلاین 21 فروردین 1397 خبر آنلاین 22 فروردین 1397 خبر آنلاین 23 فروردین 1397 خبر آنلاین 24 فروردین 1397 خبر آنلاین 25 فروردین 1397 خبر آنلاین 26 فروردین 1397 خبر آنلاین 27 فروردین 1397 خبر آنلاین 28 فروردین 1397 خبر آنلاین 29 فروردین 1397 خبر آنلاین 30 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۷    
خانه هنرمندان در شب مبعث پیامبر اکرم (ص) میزبان گروه موسیقی پسران حاج خلیفه غوثی بود که به همین مناسبت به اجرای قطعاتی پرداختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۷    
ایسنا نوشت: محسن مهرعلیزاده گفت: وظیفه تک تک ما حمایت از بخش کشاورزی است و با توجه به کمبود آب در سال جاری تنها با روش های جدید آبیاری در کشاورزی می توان مشکلات کشاورزان را برطرف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۳    
با هدف ترویج مصرف غذای سالم در هفته سلامت جشنواره غذای سالم در مدارس زنجان برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۸    
از مجموع 177 سد مهم موجود در سراسر کشور، 73 سد کمتر از 40 درصد ظرفیت خود ذخیره آب دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۸    
هفته نامه خط حزب الله که از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای منتشر می شود، در گزارشی با عنوان چرا یک سیاستمدار دچار خطای در تحلیل می شود؟ ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۹    
پایگاه اطلاع رسانی حوزه نوشت: آیت الله جوادی آملی عنوان کرد: قرآن که یک کتاب جهانی است و ادعای مدیریت و اداره جهان را دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۲    
ایرنا نوشت:استاندار خوزستان گفت: به عنوان مثال در برخی شهرستان های خوزستان تولیدات کشاورزی بیشتر از یک استان را دارند در حالی که کارشناس و نیروی انسانی لازم در آن مستقر نیست و چنین وضعیتی باعث اتلاف ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۸    
قبلاً هم در توئیت هایم ذکر کرده ام حتی موشک پراکنی این بار ترامپ به سوریه برایش هزینه بیشتری هم چون در خطر قرار دادن نیروهایش در شرق سوریه دارد که پاشنه آشیل وی است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۳    
مهر نوشت: مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 80 سرنشین خودروهایی که در سیل این استان گرفتار شده بودند توسط امدادگران هلال احمر اسکان داده شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۹    
بانک مرکزی خواستار دریافت نظرات مردم درباره یکسان سازی نرخ ارز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۴    
کامبیز نوروزی، کارشناس مطبوعاتی و حقوقدان در کانال تلگرامی خود درباره استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری تهران نوشت:
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۷:۵۵    
مدیرکل امور اقتصادی آذربایجان غربی از رشد 9.5درصدی میزان وصول درآمدهای استان خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۲:۳۴    
ایسنا نوشت: رئیس دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش گفت: خبر برخی از رسانه ها مبنی بر کاهش ساعات دروس دینی و قرآنی در آموزش و پرورش صحت و واقعیت ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۱:۱۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: تولیت آستان قدس رضوی گفت: منتظر اینکه در آن طرف مرزها چه تصمیمی برای برجام می گیرند، نمی مانیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۴۷    
غلامرضا حیدری
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۴۷    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت:به گزارش تلویزیون العربیه، با حضور نخست وزیر اسپانیا و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی چند قرارداد نظامی، اقتصادی و فنی میان دو کشور امضاء شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۴۷    
عربستان سعودی احتمالا به منظور بالابردن ارزش غول نفتی آرامکو در آستانه عرضه اولیه عمومی سهام این شرکت و کمک به تامین مالی برنامه های اصلاحات اقتصادی داخلی قیمت نفت 80 دلاری را هدف گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۳۳    
طرفداران یوونتوس که بعد از حذف تیم شان از لیگ قهرمانان، از مایکل الیور، داور انگلیسی، به شدت عصبانی اند، اکنون به دنبال پیدا کردن رابطه ای بین او و باشگاه رئال هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۲۳    
ایرنا نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: بسیار وقیحانه است، تا مشکلی در جامعه به وجود می آید، عده ای سریعاً در مقام مقایسه جامعه فعلی با رژیم گذشته بر می آیند و می گویند در زمان شاه ملعون چنین نبود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۴۵    
آیا می دانید چند میلیون گردشگر در نوروز 97 به مناطق آزاد ایران سفر کردند؟ ویدئوی زیر را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۴۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر خود به آمریکای جنوبی و آفریقا به ویندهوک پایتخت نامیبیا سفر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۱۸    
شبکه سی ان بی سی طی خبری عنوان کرد که جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا عصر پنجشنبه به وقت آمریکا جلسه ای را با ترامپ در کاخ سفید خواهد داشت تا در مورد هدف قرار گرفتن سوریه تصمیم گیری شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۵۹    
مهر نوشت: ترامپ که در جمع گروهی از خبرنگاران صحبت می کرد، گفت امروز برای بحث درباره وضعیت سوریه و گزینه های پیش روی آمریکا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۵۵    
مهر نوشت: جلسه بررسی صلاحیت مایک پمپئو گزینه رئیس جمهور آمریکا برای تصدی پست وزارت خارجه این کشور، در کمیته روابط خارجی سنا در حال برگزاری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۰    
ایرنا نوشت: آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز پنجشنبه موضع این کشور را درباره جنجال کشورهای غربی و لفاظی آمریکا به روشنی بیان و تصریح کرد که ارتش آلمان در هیچگونه اقدام نظامی احتمالی در سوریه مشارکت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۹    
ایرنا نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به توئیت جدید رئیس جمهوری آمریکا که گفته بود دولتش تروریسم در سوریه را نابود کرد، به کنایه گفت: هنوز دنیا بابت عراق درحال تشکر از آمریکاست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۶    
تفاهم نامه ساخت بیمارستان600 تختخوابی ارومیه توسط شرکت وامد اتریش با همت و پیگیریهای روح الله حضرت پور نماینده ارومیه در مجلس و با حضور لاریجانی معاون وزیر بهداشت و سفیر ایران در وین به امضا رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۳    
در روز پنجشنبه 23 فروردین، واکنش اینستاگرامی سردار سلیمانی به تهدید حمله نظامی آمریکا به سوریه، اخبار بازار ارز و البته عقب نشینی توییتری ترامپ از تصمیم حمله به سوریه در میان اخبار پربازدید بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۱۹    
ایسنا نوشت: یک عضو فراکسیون زنان مجلس در واکنش به اسیدپاشی اخیر در تبریز، گفت، طرح تشدید مجازات اسیدپاشی در دستور کار مجلس قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۰:۳۵    
تیم استقلال بعد از چند ساعت معطلی سرانجام به کویت رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۰:۳۵    
امیر قلعه نویی با انتشار این ویدئو که گویا خودش ضبط کرده نسبت به وضعیت رودخانه کارون و استان خوزستان ابراز تاسف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۰:۱۴    
قاسمی گفت: مقامات فرانسوی تحت تاثیر ادعاها و ماجراجویی های ولیعهد بی تجربه و جنگ افروز سعودی قرار نگیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۴۲    
خبرگزاری صداوسیما نوشت:43 نفر از وزراء و معاونان رئیس جمهور دولت نهم و دهم پیرامون مسائل روز کشور و رفتارهای احمدی نژاد بیانیه ای را صادر کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۳۹    
در ادامه هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر تیم های فولاد و ذوب آهن به تساوی یک بر یک دست یافتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۲۷    
مشاور رئیس جمهور احتکارکنندگان پالت های دلار را تهدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۳    
ایبنا نوشت: محمدحسن طباطبایی، مدیر باسابقه انتشارات و کتابفروشی آبی، بر اثر حمله قلبی درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۳    
براساس صحبت های برخی مسئولان، به نظر می رسد قرار است تا پایان فروردین ماه سال جاری تلگرام فیلتر شود. اما آیا فیلترینگ تلگرام برای کاربران آن مهم است؟ در ادامه نگاهی به ضریب نفوذ تلگرام در ایران می ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۰    
تسنیم نوشت: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: غالب استان های کشور در سه روز آتی با بارش باران و وزش باد مواجه می شوند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی بانک مرکزی گفت: برای دریافت ارز مسافرتی قبل از سفر، به بانک های سطح شهر مراجعه کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۰۸    
بین هواداران پرسپولیس این طور عنوان شده که سرتن چوک دستیار سابق برانکو ایوانکویچ مشغول بازی پشت پرده است تا صادق محرمی را از پرسپولیس جدا کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۵۱    
فرشید اسماعیلی به محض رسیدن به اینترنت،عکسی از داخل هواپیما منتشر کرد!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۴۰    
هواپیمای حامل بازیکنان استقلال در عربستان فرود آمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۳۶    
خانه ملت نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله آب به عنوان یک بحران مهم در کشور فراگیر شده زیرا نزولات آسمانی کاهش یافته و باید از منابع آب به صورت دقیق استفاده کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۳۶    
ایرنا نوشت: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بازنگری در حق بدی آب و هوای حقوق کارمندان دولت، پس از ارایه گزارش از سوی سازمان هواشناسی انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۲۱    
تسنیم نوشت: به گزارش المیادین، "ولادمیر پوتین" و "دونالد ترامپ" تلفنی درباره تحولات سوریه گفت وگو کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۹    
ایرنا نوشت: هوشیاری عوامل انتظامی و امنیتی ایستگاه مترو راه آهن موجب شد تا یک خانم میانسال که در محوطه ریلی قرار داشت از مرگ حتمی نجات یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۹    
ایسنا نوشت:عضو هیات رییسه اتحادیه فروشندگان طلا از کاهش قیمت طلا در روزهای اخیر گفت و پیش بینی کرد تا رسیدن به نقطه تعادل این کاهش قیمت ادامه داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۱    
هواپیمای حامل تیم استقلال تهران که برای دیدار با الهلال عربستان به سمت کویت پرواز کرده بود به دلیل بدی آب و هوا به سمت عربستان تغییر مسیر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۱    
ایسنا نوشت: شورای مرکزی کانون کارگردانان در پیامی ضمن تشکر از بنیاد سینمایی فارابی برای اعلام شفاف تسهیلاتی که به پروژه های سینمایی در سال های 90 تا 96 اختصاص داده شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۹    
رئیس شورای عالی استان ها از نوشته شدن نامه ای خطاب به رئیس قوه قضاییه در خصوص اظهارنظر دادستان کل کشور درباره استعفای شهردار تهران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۵    
ماموران گمرک طی 5 عملیات جداگانه موفق به کشف 5 محموله جدید قاچاق انسان به تعداد 17 نفر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۳    
ایرنا نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت: متحد آمریکا، شریک روسیه و همکار ایران هستیم و آنکارا از این روابط خود دست نخواهد کشید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۶    
طبق افق چشم انداز باید تولید خودرو سواری و وانت تا سال 1404 به 3 میلیون دستگاه با محوریت صادرات 33 درصدی برسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۶    
ایسنا نوشت: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: رتبه اول سفر خارجی مردم ایران در نوروز متعلق به کشور ترکیه است که به چندین شهر آن امکان سفر هوایی وجود دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۳    
حرف و حدیث ها درباره پنالتی جنجالی رئال مادرید مقابل یوونتوس، همچنان ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۶:۵۶    
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه ای در مورد ثبت نام در سامانه تهران من توضیحاتی ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۶:۴۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در گذشته در حوزه شعر توانسته ایم به جهان نفوذ کنیم و امروز سینما می تواند ابزار نفوذ فرهنگی ایران به جهان باشد، بنابراین جشنواره جهانی فیلم فجر می تواند به ایران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۰    
یک عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران گفت: اقتصادهایی که روبه جلو حرکت می کنند نیاز به تورم مصنوعی دارند که در گرو فشاری است که دولت به بازار وارد می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۶    
بیانیه شورای عالی استان ها خطاب به رییس قوه قضاییه درباره سخنان دادستان کل کشور درمورد استعفای محمدعلی نجفی، شهردار تهران را در ویدئوی زیر ببینید و بشنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۲    
افشین هاشمی در واکنش به اعتراض یک کانال تلگرامی نسبت به تیزر نمایش پرواز به تاریکی در نامه ای سرگشاده نوشت: برای دشمنی تان با دولت یا هر کس دیگری که ما نمی دانیم، تئاتر را دستاویز قرار ندهید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۹    
ماجرای ممانعت از عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد به اجلاس عمومی شورای عالی استان ها نیز کشیده شد. معاون اول روحانی در این اجلاس از عضویت نیکنام در شورای شهر یزد دفاع کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۶    
ایرنا نوشت: خبرگزاری رویترز گزارش داد که، شورای اتحادیه اروپا امروز /پنجشنبه/ تحریم های ایران را به علت آنچه که اروپاییان نقض حقوق بشر خواندند، تا یک سال دیگر تمدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۹    
معاون رئیس جمهور گفت: احتمالا اعضای شورای نگهبان بر سر جنسیت رجل سیاسی به توافق نرسیدند و همین که سکوت شد به نظر من باز هم جای امیدواری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۸    
از اردوی پرسپولیس خبر می رسد رباط صلیبی ربیع خواه پاره شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۸    
تسنیم به نقل از یک مسئول بانک ملی نوشت: از امروز دستورالعملی به بانک ها ابلاغ شده که بر اساس آن مردم می توانند با پرداخت ریالی مقدار ارز مورد نیاز خود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۸    
مهر نوشت: رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پاسخی تحقیرآمیز درباره ادعای بن سلمان درباره اشغال صنعاء خطاب به وی گفت: توصیه می کنم فاصله مزدورانت از صنعاء را حداقل از طریق نقشه های گوگل ببینی.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۳    
تسنیم گزارش داد:طرح جدید پیش فروش سکه درحالی از سوی بانک مرکزی رونمایی شد گه هنوز شعب بانک ملی نسبت به اجرای آن اقدام نمی کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۸    
باغ و بنای تاریخی پری محل یکی از جاذبه های گردشگری در کشمیر است که در زمان حکومت مغول ها توسط شاه جهان و در دوران اوج حکومت وی ساخته شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۱    
با حضور اعضای هیات مدیره و بازرسین خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان لرستان هیئت رییسه این خانه انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۲    
زمان قرعه کشی و سیدبندی مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا توسط AFC اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۸    
علی اکبر ولایتی مشاور بین الملل مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز پنج شنبه ضمن دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق در خصوص آخرین تحولات منطقه ای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۵    
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تاکید به صرافی ها برای اجرای مصوبات ارزی هیات دولت، از برخورد قاطع و بدون اغماض این سازمان با متخلفان و برهم زنندگان آرامش بازار ارزی کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با انتشار توئیتی از مواضع تهدید آمیز خود علیه سوریه عقب نشست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۵    
فیلم های حاضر در بخش مسابقه اصلی هفتادویکمین دوره جشنواره فیلم کن، امروز پنجشنبه 23 فروردین معرفی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۲    
رهبرانقلاب به مناسبت آغاز سال جدید، روز دوشنبه هفته ی جاری (97/1/20) با برخی از مسئولان و کارگزاران نظام دیدار کرده و بیاناتی کوتاه و صمیمی در جمع آنان ایراد فرمودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۵۹    
اجرای کنسرت- نمایش ده سال تنهایی به نویسندگی و کارگردانی اشکان خطیبی لغو شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تاکید کرد برای پوشش کامل قشر هدف و کتاب خوان، 250 میلیارد تومان بودجه برای یارانه خرید کتاب لازم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۵۱    
مراسم تشییع پیکر بزرگ لشگری (نوازنده و آهنگساز) صبح امروز با حضور اهالی موسیقی و آوازخوانی محمد معتمدی در تالار وحدت برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۵۱    
خبرورزشی نوشت: در میان نسل جوانی که وارد چرخه مربیگری شده اند یک نام آشنا دیده می شود؛ جواد نکونام.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۵    
چهارمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها امروز پنجشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در محل قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۱    
تسنیم نوشت:مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: یک شرکت خدمات رسان با دست کاری در فرمول های خدماتی 25 میلیارد تومان تعرفه اضافه دریافت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۱    
نخستین جلسه هماهنگی و پشتیبانی بسیج باحضور سرهنگ محمد کریم سپهوند مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان لرستان در اتاق کنفرانس آموزش و پرورش لرستان با رویکرد تعامل دو جانبه برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۱    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر از دستگیری متخلفین صید غیر مجاز ماهی و ضبط وسایل صید آنها در این شهرستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۱    
به گزارش خبرگزاری مهر اداره کل هواشناسی استان البرز با توجه به فعالیت موج ناپایدار جوی احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه های استان را پیش بینی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۱    
جلسه هم اندیشی و بررسیِ صنوف مزاحم برای اتخاذ رویه ای واحد برای ساماندهی هر چه بهتر این مشاغل برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۱    
ایسنا گزارش داد:ثبت سفارش کالا تا اطلاع ثانوی برای تجار میسر نخواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، گفت: البرز در ایام نوروز با 7 درصد از کل ترددهای ایام تعطیلات نوروز پرتردد ترین و کم تصادف ترین استان کشور بود که اجرای طرح های راه سازی در جهت بهبود وضعیت راه ها در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۲    
ایرنا نوشت: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه شهر 'دوما' و منطقه 'غوطه شرقی' در حومه دمشق را به طور کامل آزاد کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۹    
مهر نوشت: فیلم کوتاه روتوش به کارگردانی کاوه مظاهری جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه بین الملل جشنواره ای در شهر بوداپست مجارستان را دریافت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۷    
کمپانی اچ پی سری جدید لپ تاپ های گیم Pavilion gaming خود را در رقابت با محصولاتی مانند Legion Gaming لنوو و نیتروی ایسر راهی بازار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۷    
رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد که با مدل اجرا شده برای ارز و تعیین قیمت 4 هزار و 200 تومانی برای دلار، دیگر بدون دلیل به هیچ فردی ارز فروخته نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۱    
ایرنا نوشت: تیراندازی در جنگل های نزدیک یکی از روستاهای بابل منجر به کشته شدن 2 جوان 25 و 35ساله شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۲    
ایلنا نوشت: اینستاگرام منسوب به سردار سلیمانی همزمان با تهدید آمریکا به حمله نظامی به سوریه تصویری منتشر کرد و نوشت: هرگونه اهتمام و تلاش در راه خدا جهاد مصداق جهاد فی سبیل الله است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۰    
مهر نوشت: منابع آگاه به تایمز گفته اند در صورت موافقت کابینه دولت لندن برای حمله به سوریه، جنگنده های نیروی هوایی انگلیس آمادگی دارند تا از پایگاه اکروتیری قبرس وارد عمل شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۳    
امسال برای نخستین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر، جایزه ای به فیلم های اول اهدا می شود که داوران این بخش شامل دو سینماگر خارجی و یک ایرانی خواهند بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۷    
اینستاگرام های شفرهای استقلال به خرابی اتوبوس این تیم واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۷    
ایسنا نوشت: آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی از روسای جمهوری روسیه و آمریکا خواست تا بر سر سوریه مذاکرات دیپلماتیک داشته باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۵    
پژوهشگران در بررسی های جدید خود دریافته اند که کاهش وزن ناخواسته، دومین عامل خطر وجود سرطان است و می توان از آن برای تشخیص زودهنگام بیش از 10 نوع سرطان استفاده کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۵    
معاون توسعه امور علمی، فرهنگی و اجتماعی اعلام کرد: سازمان برنامه و بودجه برای تهیه داروهای اساسی و بیماران خاص ردیف مستقل و ویژه ای با اعتبارات کافی برای حمایت از این داروها درنظر گرفته است لذا با ...
  • ۱