جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۷:۰۷Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 5 اردیبهشت 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 2 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 3 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 4 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 5 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 6 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 7 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 8 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 10 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 11 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 12 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 13 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 14 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 15 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 16 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 17 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 18 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 19 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 20 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 21 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 22 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 23 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 24 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 25 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 26 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 27 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 28 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 29 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۸    
بازیگران فیلم سینمایی خاله قورباغه در آستانه اکران عمومی این فیلم به شهرکتاب فرشته می روند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۰    
آنر (Honor) برندی پیشرو و مستقل در عرصه گوشی های هوشمند متعلق به گروه هواوی، با رونمایی از آخرین محصول خود زیربنای نسل جدیدی از گوشی های هوشمند را پایه گذاری کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۹    
استاندار لرستان گفت: برخورد با افرادی که کودکان را مجبور به کار می کنند، ضروری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۶    
فرمانده انتظامی پلدختر از کشف محموله 2 میلیارد ریالی کالای قاچاق در این شهرستان خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۹    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از کاهش 10درصدی طلاق در حوزه جوانان خبرداد و گفت: اگر دوره های آموزشی زوج ها در کشور اجباری شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
یک زن روستایی در اسپانیا به دلیل شباهت زیادش به رئیس جمهور آمریکا، در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به بدل ترامپ معروف شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۸    
انبار بمب های دست ساز و تله های انفجاری تروریستها توسط نیروهای ارتش سوریه در شهر الرحیبا در قلمون شرقی کشف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۱    
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش اعلام کرد که در راستای اجرای سیاست به کارگیری زنان در پست های مدیریتی این وزارتخانه، اولین مدیر زن در تاریخ آموزش وپرورش یزد منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۸    
ایرنا نوشت: رهبران آمریکا و کره شمالی به رغم تنش های یکساله اخیر، حال سیگنال هایی برای دیدار و گفت وگو بر سر مسائل هسته ای و موشکی پیونگ یانگ در ازای رفع تحریم ها به یکدیگر می فرستند که دورنمای آن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۴    
برنامه ادبیات امروز آلمانی زبان با عنوان سه سرزمین، یک زبان به مناسبت برگزاری سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۳    
نامه نیوز نوشت: صادق زیباکلام گفت: اگر دقت شود بیشترین حملات و انتقادها در 10 ماه گذشته به روحانی و اینکه شعارهایش یادش رفته در فضای مجازی بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۴۱    
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد در نشست هم اندیشی روز نکو داشت خرم آباد گفت: هدف ما برگزاری روز نکوداشت خرم آباد متناسب با شان شهروندان خرم آبادی و ظرفیت های متعدد آن است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۴۱    
در دیدار مشترک شهردار کلانشهر تبریز با سفیر سوئیس راهکارهای جذب سرمایه گذاری خارجی بررسی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۴۱    
با حکم وزیر ورزش و جوانان مریم بخشی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۴۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان و مشاور استاندار در امور میراث فرهنگی از هتل های نیمه تمام خرم آباد بازدید به عمل آوردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۴۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان از تجهیز محیط بانان این استان به جلیقه های ضد گلوله خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۴۱    
روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع حود نوشت: به گزارش زوددویچه سایتونگ، سازمان گزارشگران بدون مرز با انتشار گزارشی از محدودیت بی سابقه و شدید رسانه ها و مطبوعات در اروپا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۴۱    
رورنامه کیهان نوشت: فعالان و محافل اصلاح طلب در حالی علیه سعید مرتضوی تبلیغ می کنند که پیش از این بارها به تبلیغ وی پرداخته و برای همین پول گرفته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در برنامه گفتگوی ویژه خبری امشب موضوع خلق فرصت های جدید شغلی بررسی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۰:۲۶    
محمدجواد ظریف که برای شرکت در دومین اجلاس سوریه به بروکسل سفر کرده است، در سخنرانی خود در این اجلاس رسیدگی به وضعیت انسانی در سوریه را یک اولویت دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۰    
مدیرعامل شهر کتاب با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی شهر، کودک، سلامت ، از تمام وزارتخانه ها و مجموعه هایی که متولی ارتقای فرهنگ عمومی هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۷    
پوستر فارسی فیلم سینمایی خوک یک هفته پیش از اکران در سینماهای کشور رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۷    
در اینفوگرافیک زیر وضعیت طرح های انتخابی قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی آذربایجان شرقی در سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۲    
مسائل زیست محیطی باعث شده صنعت ذغال سنگ در بریتانیا روبه نابودی برود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۷    
شرکت خودروسازی لوکس آستین مارتین اعلام کرد که این خودروساز بازار خود را در بزرگترین بازار خودرو دنیا گسترش خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۴    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صبحانه کاری با خبرنگاران حوزه رسانه، موضوع آموزش، بیمه و امور صنفی و رفاهی خبرنگاران را از مهم ترین دغدغه های کاری خود عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۸    
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دومین کنفرانس اتحادیه اروپا در خصوص سوریه امروز با حضور 80 کشور به ریاست مشترک اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد و با سخنرانی محمد جواد ظریف در بروکسل برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۰    
ایسنا نوشت: رئیس جمهور امروز همه ما و کل بازار کفش تبریز را غافلگیر و شوکه کرد. امروز قوت قلب گرفتیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۳    
الکس چمبرلین به دلیل مصدومیتی شدید، ادامه فصل را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۳    
خبرگزاری صداوسیما نوشت: مدیر روابط عمومی هواپیمایی ایران ایرتور از امضای تفاهم نامه 20 فروند هواپیمای سوخو سوپرجت 100 خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۲    
مهاجم سپیدرود در خصوص دیدار سپید رود و پرسپولیس گفت: کریمی گفت مردانه و جوانمردانه بازی کنید و با تمام قدرت مقابل پرسپولیس بهترین نمایش را ارائه دهید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۶    
در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت، جنجال اصلاح طلبانه درباره اظهارات عضور حزب موتلفه مهم ترین خبر بود. توقف رشد طلا و سکه در بازار هم بازدید زیادی داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
تسنیم نوشت:یک محموله تقلبی توپ رسمی جام جهانی 2018 روسیه توسط ماموران گمرک چین کشف و ضبط شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
گوگل بزرگ ترین تغییر ممکن را در سرویس ایمیل خود به ثبت رساند تا جی میل با تولدی دوباره کاربران را به سوی خود بکشاند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
مدیر شبکه سه سیما تغییر کرد و علی فروغی جایگزین علی اصغر پورمحمدی شد که سال ها در این سمت فعالیت داشت. پورمحمدی هم در سمت قائم مقام معاون سیما به فعالیت خود در تلویزیون ادامه می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
ایرنا نوشت: رئیس جمهوری فرانسه در کنگره آمریکا با تاکید بر ثبات و احترام به حاکمیت ایران، گفت: برجام را همه امضا کرده ایم و ما به هیچ وجه از آن خارج نخواهیم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
در حاشیه برنامه این هفته نود، خبر ورزشی این کارتون را بدون شرح منتشرکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: اطلاعی نسبت به انصراف علیرضا قربانی از خوانندگی سرود تیم ملی ندارم اما در صورت اثبات این موضوع بنیاد رودکی جانشین او را انتخاب می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
مدیران باشگاه بادران تهران در کتفرانسی خبری، به شدت از شرایط حاکم در فوتبال ایران انتقاد کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
دخمه زرتشتیان یزد را با نام برج خاموشان و برج سکوت نیز می شناسند. این دخمه در 15 کیلومتری جنوب شرقی یزد در حوالی منطقه صفائیه و روی یک کوه رسوبی و کم ارتفاع به نام کوه دخمه قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: چند روز پیش رئیس جمهور خودشیفته و عقب افتاده آمریکا، ایران را تهدید کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
با رفتن مدیر ورزشی شبکه سه، آینده برنامه های این حوزه در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۱    
مسعود سلطانی فر در حاشیه اهدای جوایز و مدال های سه تیم برتر مسابقات والیبال نشسته 6 تیم برتر جهان که در تبریز برگزار شد، از کتاب فرش بافته شده توسط هنرمندان تبریزی رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۳    
نایب رئیس مجلس گفت: در این مدت که موضوع تبریز 2018 مطرح شد و مسئولان استانی برای تشکیل جلسات با مدیران و وزیران به پایتخت آمدند به این نتیجه رسیدم که تا زمانیکه ما خود به فکر خودمان و رویدادهایمان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۵    
در نقد یادداشت اینستاگرامی حمید فرخ نژاد، بازیگر دوست داشتنی ای که جرات بیان و نوشتن شفاف و بی پرده نظراتش، ستودنی ست اما...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۳    
ایسنا نوشت :نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ارتباط بین بیمه و درمان یک ارتباط مطلوب نیست، گفت: مردم نسبت به مسائل مالی به شدت با مشکل مواجه اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۹    
هیأت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 1397 را تعیین کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۹    
هادی ساعی عزیز دلخور است از طرح جامع پرداخت حقوق قهرمانان ملی اما نکته ای گفته که باورش برای مان سخت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۲    
تسنیم نوشت: خسرو معتضد به برخی ابهامات در ردّ یا تأیید انتساب جسد کشف شده به رضاشاه پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۸    
ایسنا نوشت: اتحادیه اروپا از روسیه، ایران و ترکیه خواست که درگیری ها در سوریه را متوقف کرده و به وعده های خود درباره سوریه عمل کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۸    
اعضای شورای پول و اعتبار از اتفاق پیش آمده هنگام ارایه گزارش رییس کل بانک مرکزی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ابراز تأسف کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
ایرنا نوشت: در حالیکه مقامات اجرایی ارشد ارمنستان به دنبال حل بحران سیاسی فعلی و تجمع معترضان برای برگزاری تظاهرات در مرکز ایروان هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
ایسنا نوشت: سفیر روسیه در تل آویو امروز چهارشنبه با کم اهمیت دانستن تنش ها بر سر حملات رژیم صهیونیستی علیه سوریه گفت، آنها دلیل تامین سامانه های دفاع هوایی پیشرفته روسیه به دمشق نیستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
مهر نوشت:وزیر دفاع گفت: قطعا همه کشور منسجم و یکپارچه دارای برنامه بوده و در صورت خروج آمریکا از برجام برنامه وزارت دفاع نیز به موقع انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۹    
ایرنا نوشت : مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: این سازمان درصدد است مالیات بر ارزش افزوده در صنعت نساجی را صفر و یا حداکثر به سه درصد برساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، ایجاد نشاط در جامعه را نیازمند بکارگیری سه استراتژی توسعه گردشگری، رفع تبعیض و فقر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۹    
معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور گفت: مجمع خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری از منسجم ترین و پرکارترین مجامع خیری کشور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۹    
سید موسی خادمی، استاندار لرستان از خانه مطبوعات و خبرگزاری های لرستان بازدید و با هیئت مدیره این خانه دیدار و گفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۹    
هیات داوران بخش تئاتر در دو رشته صحنه ای آزاد و فرهنگ سلامت معرفی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۱    
ایسنا نوشت: مومیایی ها بدن هایی هستند که به خوبی حفظ شده اند و با مطالعه این بقایای گذشته، ما در مورد فرهنگ های باستانی نیاکان مان با خبر می شویم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۹    
ایسنا نوشت: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می گوید بهتر است داوران همه بازی های لیگ را به یک سبک قضاوت کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۶    
ایسنا نوشت: سه روز پیش در فضای مجازی و اینترنتی، از کشف جسدی در صحن حرم حضرت عبدالعظیم (ع) که مومیایی خوانده می شد، خبر داده شد، خبری که هنوز هیچ رسانه ای نتوانسته آن را به اثبات و سرانجام برساند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
ایلنا نوشت:معاون اول رییس جمهور گفت: بانک ها موظف شده اند مابه التفاوت نرخ ارز کالاهای اساسی و دارو را به ازاء هر دلار، 400 تومان به تجار و واردکنندگان پرداخت کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۹    
دست اندرکاران همایش حکیم تهران (نکوداشت مرحوم آقاعلی مدرس زنوزی) در تاریخ 3 اردیبهشت ماه سال 97 با آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۴    
شاسی بلند 2018 آئودی به نام Q7 در بخش لاکچری امتیاز 5 از 5 و در بخش راحتی سرنشین نیز 5 از 5 را دریافت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۸    
دروازه بان پرسپولیس در اقدامی عجیب از سوی بازیکنان و مسوولان نفت به عنوان مقصر سقوط این تیم معرفی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور امروز چهارشنبه به طور سرزده از بازار و کارگا ه های تولید کفش تبریز بازدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۷    
خانه ملت به نقل از وزیر نفت نوشت: آمریکایی ها می خواهند که قیمت نفت بالا باشد تا شیل اویل فعال شده و به این ترتیب درآمد دولت آمریکا از لحاظ مالیاتی بیشتر شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۳    
ایسنا نوشت: رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت که نباید حجاب را با اجبار گشت ارشاد به مردم تحمیل کنیم بلکه باید آن را با منطق برای مردم تبیین کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۹    
دکتر منصوری معتقد است؛ فیلترینگ شاید در کوتاه مدت جواب بدهد ولی قطعا در درازمدت مشکل ایجاد می کند. در واقع دولت باید در این زمینه عالمانه عمل کند و اگر شبکه ای را فیلتر می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۶    
علیرضا قربانی از خواندن سرود تیم ملی برای جام جهانی انصراف داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۸    
به مناسبت گرامی داشت روز جهانی زمین پاک مراسم پاکسازی منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، رئیس و کارکنان شبکه بهداشت شهرستان خرم آباد، دانش آموزان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۸    
استاندار لرستان صبح امروز ضمن حضور در خانه ی مطبوعات استان و دیدار با اعضای هیات مدیره ی این خانه ، گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد اعلام کرد: توسعه و احداث باغات دیم در اراضی شبب دار و کم بازده و کشت گیاهان دارویی از مهمترین برنامه ها و سیاست های وزارت جهاد کشاورزی محسوب می شود که در همین زمینه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۵    
ایسنا نوشت: رئیس جمهور به وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد ضمن گفت و گو و بررسی مشکلات کارگران و صنعتگران کفش تبریز، اقدامات لازم و سریع نسبت به حل معضلات آنها به عمل آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۹    
ایسنا نوشت: به رغم تکذیب اخبار مبنی بر تحویل سامانه های موشکی "اس-300" به سوریه توسط یک منبع نظامی روس، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد به زودی این سامانه ها به دمشق تحویل داده می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۱    
در پنجم اردیبهشت ماه سال 1359 مداخله نظامی آمریکا در ایران، با انهدام و از کارافتادن چند فروند از هواپیماها و هلیکوپترهای آنها در صحرای طبس به شکست انجامید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۲    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می گوید این تیم در سال های اخیر جای هیچ شک و شبهه ای باقی نگذاشته و با حمایت کامل از این تیم و اتحاد، همه چیز شدنی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
مهران احمدی تصویری از خودش کنار چند بازیگر سرشناس سینمای ایران منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۶    
پلیس پایتخت موفق شد در عملیات ضربتی 24 ساعته خود نزدیک به 400 خرده فروش مواد مخدر، سارق و مالخر را شناسایی و با احکام قضایی دستگیر کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۶    
روزبه حصاری بازیگر سریال تلویزیونی تاریکی شب، روشنایی روز می گوید، همیشه سعی کرده حرفه بازیگری که عاشقانه دوستش دارد، وسیله امرار معاشش نباشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۲    
معاون پزشکی باشگاه استقلال از حاضر شدن مهدی قائدی، بازیکن این تیم در تمرینات از روز آینده خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۲    
بازار معاملات امروز تهران با کاهش قیمت اونس در بازار جهانی،نوسان داشت؛در آغاز معاملات قیمت ها بالا رفت و در میانه روز افزایش ها متوقف شد.طلا ،یورو و درهم عقب نشینی کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۶    
ماجرای پنیر ایرانی روی میز صبحانه ترامپ را از زبان رئیس جمهور ببینید وبشنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۶    
ایلنا نوشت: معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما گفت: با تلاش معاونت حقوقی و امور مجلس صداو سیما و براساس پیگیری های به عمل آمده تمامی حقوق مالکیت طرح صنعتی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۲    
جماران نوشت:حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی منش دادیار جانشین دادستان انقلاب اسلامی تهران در سال های 1360 تا 65، طی یادداشتی در جماران با ذکر خاطره ای از دهه 60 و فرمان هشت ماده ای امام ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۲    
مهر نوشت: لایحه نرخ کرایه تاکسی در کمیسیون عمران شورای شهر تهران به تصویب رسید و در نوبت طرح در صحن شورای شهر تهران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۱    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیراهن بوفون را به مهدی رحمتی هدیه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
مهر نوشت:بعد از صدور بخشنامه های دولت در حوزه ارزی، فعالان اقتصادی نیز کمیته ارزی تشکیل داده اند تا مشکلات و مسائل پیرامون ارز را جمع بندی و به دولت ارایه کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۷    
ایسنا نوشت: رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با اشاره به روند افزایشی تعداد طلاق در کشور در سال 96 نسبت به سال 90 گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۷    
کنسرت لودویکو اناودی (Ludovico Einaudi) آهنگساز و پیانیست ایتالیایی سه شنبه شب در تالار وزارت کشور برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۹    
ایسنا نوشت: دستیار ویژه در امور حقوق شهروندی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری ضمن بیان اینکه در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ظاهراً فقط با زنان مقابله جدی شده است در عین حال گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۴    
ایرنا به نقل از ساینس دیلی نوشت: محققان با استفاده از فناوری پیشرفته ویرایش ژن و سلول های بنیادی جنینی موفق به تهیه اطلس ژنوم انسان شدند. این اطلس نقش ژن ها در سلامت و انواع بیماری ها را آشکار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۴    
مدیر رسانه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از برگزاری مراسم معرفی فیلم برتر جشنواره جهانی فیلم فجر از نگاه منتقدان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۳    
ششمین روز از جشنواره فیلم فجر دیروز برگزار شد. در حاشیه این جشنواره ژان پیر لئو بازیگر شناخته شده فرانسوی در پردیس چارسو ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۷    
برانکو در مصاحبه اخیر خود گفته بازی با ذوب آهن مثل سیرک بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۸    
ایسنا گزارش داد:ارزهای مجازی از آن دسته مقولاتی هستند که علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد و تسهیلاتی که می توانند ایجاد کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۶    
اعضای تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از قهرمانی در رقابت های جهانی تبریز با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۸    
از ابتدای سال گذشته تا پایان آذرماه "ثروت" نزدیک به دو هزارو پانصد میلیارد تومان مالیات در ایران پرداخت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۲    
میزان نوشت: برای خرید خودرو پژو 207 اتوماتیک مدل 1397 با کارکرد 2700 کیلومتر به سرمایه 54 میلیون تومانی نیاز است.
  • ۱