جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۶:۱۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 5 شهریور 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 شهریور 1397 خبر آنلاین 2 شهریور 1397 خبر آنلاین 3 شهریور 1397 خبر آنلاین 4 شهریور 1397 خبر آنلاین 5 شهریور 1397 خبر آنلاین 6 شهریور 1397 خبر آنلاین 7 شهریور 1397 خبر آنلاین 8 شهریور 1397 خبر آنلاین 9 شهریور 1397 خبر آنلاین 10 شهریور 1397 خبر آنلاین 11 شهریور 1397 خبر آنلاین 12 شهریور 1397 خبر آنلاین 13 شهریور 1397 خبر آنلاین 14 شهریور 1397 خبر آنلاین 15 شهریور 1397 خبر آنلاین 16 شهریور 1397 خبر آنلاین 17 شهریور 1397 خبر آنلاین 18 شهریور 1397 خبر آنلاین 19 شهریور 1397 خبر آنلاین 20 شهریور 1397 خبر آنلاین 21 شهریور 1397 خبر آنلاین 22 شهریور 1397 خبر آنلاین 23 شهریور 1397 خبر آنلاین 24 شهریور 1397 خبر آنلاین 25 شهریور 1397 خبر آنلاین 26 شهریور 1397 خبر آنلاین 27 شهریور 1397 خبر آنلاین 28 شهریور 1397 خبر آنلاین 29 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 شهریور 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۷:۴۲    
رئیس پلیس راه کشور در شصت و سومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی شهریور 97 با اعلام استان های دارای بیشترین متوفی دز تصادفات برون شهری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۵    
استاندار لرستان در مراسم افتتاح گازرسانی به درب گنبد گفت: تا پایان سال تعداد روستاهای گازدار استان به 1800 مورد خواهد رسید و هم اکنون تعداد 1300 روستا از نعمت گاز برخوردارند .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۵۴    
مهر نوشت: رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: کمبود قطعه که از سوی خودروسازان برای افزایش قیمت ها اعلام شده، بهانه ای بیش نیست و خواب رشد یکباره قیمتها در سال 91 و 92 را در سر می پرورانند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۷:۳۷    
روزنامه جوان در گزارشی نوشت: دفتر هایی در سطح شهر تهران وجود دارند که بسیار راحت و بدون حتی پوشش خاصی مثل خرید و فروش ماشین، فقط و فقط پول نزول می دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۷:۱۱    
کیهان نوشت: یک گروه هفت نفره شکارچیان متخلف تبعه کشورهای عربی جنوب خلیج فارس به همراه چهار قبضه سلاح و وسایل شکار در شهرستان پاسارگاد به دام افتادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۵:۵۷    
حمید لطف اللهیان تصریح کرد: طرح پازل سکه ای با هدف تسهیل در تردد نابینایان در معابر بخش مرکزی شهر اردبیل در حال اجرا است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۲    
مهر نوشت: پنج طرح عمرانی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در شهربابک به بهره برداری رسید یکی از این طرح ها افتتاح پارک ملت شهرخاتون آباد با اعتبار بالغ بر 11 میلیارد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۴    
ایسنا نوشت: چند هفته پس از پایان یافتن اعتراضات رانندگان حمل بار بین شهری، سازمان راهداری اعلام کرده اجرای یکی از اصلی ترین دغدغه های رانندگان را در دستور کار قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۹    
اولین جلسه محاکمه 19 متهم به توزیع ارز آزاد و خارج از سیستم قانونی از ساعت 9 صبح امروز شروع شده است
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گفت: از 1641 روستای کهگیلویه و بویراحمد 979 روستا با جمعیت 29 هزار و 600 نفر معادل 89 درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۳    
سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال روز گذشته با تاخیر به تمرین قبل از شروع بازی با السد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۷:۳۲    
ده ها هزار هواداری که برای دیدن بازی استقلال - السد به ورزشگاه آزادی رفته بودند فکر نمی کردند تیم شان چنین نتیجه ای بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۷:۱۱    
محمد علی ابطحی در روزنامه اعتماد نوشت: ماجرای زیرزمین فیضیه و سکولار خواندن حوزه و تولید انبوه رساله ها و مسائل فقهی مشابه از سوی آقای رحیم پورازغدی به سرعت تبدیل به یک مساله مهم سیاسی شد واز دو نگاه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۷:۰۲    
السد با ژاوی موفق شد با نتیجه 3-1 از سد استقلال بگذرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۶:۳۲    
استقلال در یک بازی پراشتباه از السد شکست خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۴۰    
علی علیزاده در کانال تلگرامی اش (جدال) نوشت: باز یک بمب خبری دیگر. باز انگشت گذاشتن روی نقطه حساس عواطف ملی ایرانیان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۳۶    
سرمربی استقلال می گوید تیمش به زودی به دوران خوبش باز می گردد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۳۳    
18 اکانت فیس بوک رهبران میانمار که سازمان ملل آن ها را به نسل کشی متهم کرده، مسدود شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۳۳    
مجلس امروز کانون توجه افکار عمومی است. رئیس جمهور روحانی قرار است به 6 سؤال نمایندگان پاسخ دهد. در هفته ها و روزهای اخیر 2 چهره کابینه و رئیس بانک مرکزی حذف شدند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال السد قطر با وجود برتری پرگل در خانه استقلال گفت: هنوز چیزی تمام نشده و بازی دو تیم همچنان ادامه خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۲۵    
هافبک آلمانی استقلال می گوید تیمش نتوانست عملکرد واقعی خود را مقابل السد نشان دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۰۴    
محمد نوازی پیشکسوت باشگاه استقلال به شدت از سرمربی و بازیکنان این تیم انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۰۴    
فیلمی از رقص اکبر عبدی در کنسرت امید حاجیلی را که در موسسه مهرلیلا که وابسته به لیلا بلوکات، بازیگر سینمای ایران است، ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۴۵    
دیدار استقلال و السد در حالی با نتیجه سه بر یک به سود تیم قطری پایان یافت که در اواسط نیمه دوم هواداران استقلال علیه بازیکنان این تیم شعار دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۴۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کاخ سفید بر خلاف روال معمول، پرچم آمریکا را که به علت مرگ مک کین به صورت نیمه افراشته درآمده بود، در کمتر از 48 ساعت به حالت عادی بازگرداند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۲۶    
استقلال با نتیجه سه بر یک در خانه مقابل السد قطر شکست خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۲۶    
در روز دوشنبه پنجم شهریور، اخباری درباره گرانی قیمت پراید، خواندن ترانه قطعات لیلا فروهر در تلویزیون و ضربه نهایی خانم پورن استار به ترامپ بازدید زیادی داشتند و نظر مخاطبان را جلب کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۵۲    
ایرنا نوشت: آلمان و فرانسه اعلام کردند که روی یک سیستم پرداخت مالی برای مقابله با تحریم های آمریکا علیه کشورهایی مانند ایران کار می کنند.انگلیس نیز در بحث ها در این باره نقش دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۳    
غلامعلی رجایی با انتشار عکسی که از آن به استخر فرح یاد می شود، به تاریخچه آن پرداخت و یادآورشد اصل این داستان دروغ است و برمبنای این دروغ قصه پردازیها شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۸    
در حاشیه استیضاح و برکناری کرباسیان، وزیر اقتصاد دولت دوازدهم توسط مجلس، ساسان خادم این کارتون را با عنوان صندلی نخواستنی در کانال نیشخط منتشرکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۵    
طوفان لین و بارندگی های شدید ناشی از آن در هفته جاری باعث ایجاد سیل و رانش زمین در ایالت هاوایی آمریکا شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۹    
استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۹    
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد علی دایی را دشوارترین و ترسناک ترین حریف خود در دوران ورزشی اش خواند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۳    
حسن حکیمیان از پیشکسوتان وزنه برداری به بهانه مدال آوری قهرمانان این رشته در بازی های آسیایی چند خطی را خطاب به مسئولان ورزش کشور نوشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۵۰    
در حاشیه حرکت عجیب اسفندیار رحیم مشائی در دادگاه که پیراهن خود را بیرون آورد و به سمتی پرتاب کرد، محمد طحانی این کارتون را با عنوان قهرمان کاریکاتوری در ابتکار است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توئیتر خود درباره توافقی بزرگ و خوب با مکزیک خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۲۵    
ایرنا نوشت: معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی گفت: انواع محصولات پروتئینی گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز و همچنین شیر مورد نیاز کشور تامین است و افزایش قیمت آنها در بازار هیچ ارتباطی به تولید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۲۳    
باشگاه خبرنگاران نوشت: دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ، شبکه توزیع را عامل گرانی هفته به هفته لوازم خانگی دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۹    
حسین کیهانی امروز در ماده 3000 متر با مانع رشته دوومیدانی به مدال طلای بازی های آسیایی رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۷    
ریحانه پارسا، بازیگر نقش لیلا در سریال پدر که این شب ها از شبکه دو پخش می شود، از مهمانان کنسرت اشوان، خواننده پاپ بود که در حین اجرای برخی از ترانه های این خواننده، هم خوانی می کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۴    
کشف انبوهی از زباله های بیمارستانی، در "آرادکوه" کهریزک همراه با بخش هایی از بدن انسان و لباس خونی و تجهیزات اتاق عمل! را در ویدئوی زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۴    
ایلنا نوشت: وزیر اطلاعات اعلام کرد: دو تیم تروریستی با اقدامات ادارات کل اطلاعات کرمانشاه و کردستان در غرب کشور منهدم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۶    
کاوه رضایی می گوید رقم 5 میلیون یورو برای انتقالش به کلوب بروژ، عدد عجیبی نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۳    
رضا رشیدپور با ارائه توضیحاتی درباره گفت وگویش با محمدجواد ظریف مبنی بر اینکه ساعت ها برای این مصاحبه مطالعه کرده است، خواستار رعایت انصاف از مردم و منتقدان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۳    
ایسنا نوشت: سفیر و نماینده دایم جمهوری اسلامی ایران در ژنو با اشاره به تحریم های غیرقانونی آمریکا علیه ایران بعد از خروج از برجام گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۲    
ایرنا نوشت: رئیس جمهوری فرانسه در سخنرانی در جمع سفرای این کشور، ضمن انتقاد از سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، تاکید کرد که اروپا برای تامین امنیت خود دیگر نباید روی واشنگتن حساب باز کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۲    
ایسنا نوشت: رئیس شورای مرکزی جمنا گفت: اگر چهارتا آدم جاهل، تحت تاثیر القائات دشمن، می آیند و کشف حجاب می کنند، کف های روی آب هستند و ما نباید خود را در برابر این موضوع ببازیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۸    
پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت : رئیس جمهور در حکمی سید رحمت الله اکرمی را به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۷    
نرخ تورم کل کشور در مرداد ماه 1397 برابر 9,7 درصد بود که در دهک های مختلف هزینه ای در بازه 9.2 درصد برای دهک اول تا 10.0 درصد برای دهک نهم نوسان داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۷    
رامبد جوان در گفتگو با خبرنگاران درباره شوخی های خنداننده شو توضیحاتی داد که در ویدئوی زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۴    
وینفرد شفر اسامی بازیکنان ثابت تیمش برای بازی با السد قطر را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۹    
فارس نوشت: سکه طرح جدید امروز در بازار آزاد با 105 هزارتومان افزایش 3 میلیون و 965 هزار تومان و دلار با 230 تومان رشد 10 هزار و 670 تومان فروخته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۹    
تسنیم نوشت: معاون سازمان شیلات ایران با بیان اینکه 300 کارگر خارجی در کشتی های ایرانی مشغول به کار هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۶    
با حضور وزیر نیرو و استاندار گیلان طرح جامع آبرسانی به 12 روستای شمالی آستانه اشرفیه با سرمایه گذاری 74 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۴    
ایرنا نوشت: مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری در آیین بهره برداری از این طرح ها، افزود: این تعداد طرح با اختصاص اعتباری افزون بر 78 میلیارد ریال بهره برداری شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۴    
نیروگاه برق آبی 3/ 6 کیلو ولت سد آیت الله بهجت سد شهر بیجار رشت امروز با حضور وزیر نیرو، استاندار گیلان و جمعی از مسئولین و مردم افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۴    
به گزارش خبرآنلاین،نمایشگاه هفته دولت در اهواز از چهارم تا هفتم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برپا و در این نمایشگاه 50 دستگاه خصوصی و دولتی حضور دارند و دستاوردهای خود را عرضه می ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۴    
ساعتی پیش خبری مبنی بر برخورد یک فروند هلی کوپتر به شاهکوه در پیربکران منتشر شد که منصور شیشه فروش مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرآنلاین این امر را تکذیب و انعکاس اطلاعات کامل را پس ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۲۰    
ایرنا نوشت: آمریکا در واکنشی کتبی به درخواست ایران از دیوان بین المللی دادگستری لاهه در زمینه لغو تحریم های واشنگتن اعلام کرد که این دادگاه برای رسیدگی به این پرونده صلاحیت قضایی ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۰    
محمود احمدی نژاد در حمایت از پوشش تنیس باز آمریکایی نوشت: متاسفانه برخی افراد در تمام کشورها از جمله کشور من معنی واقعی آزادی را درک نکرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۱    
رئیس پلیس راه استان چهارمحال وبختیاری گفت :در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 روزپنجم شهریور97 مبنی بر یک فقره تصادف درروستای چم قلعه بخش بازفت بلافاصله مامورین پلیس راه کوهرنگ - مسجد سلیمان و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۱    
مهر به نقل از معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان نوشت: بدنبال گزارشات مبنی بر برخورد یک شی پرنده با شاهکوه و سقوط آن تیم ارزیابی اعزام شد که شیء ای مشاهده نکردند و این پرونده بسته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۱    
ایسنا نوشت: با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمان، فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان سه طرح عمرانی و کشاورزی در رفسنجان افتتاح شد و از سه طرح آماده افتتاح بازدید بعمل آمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۱    
ایسنا نوشت:مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: اقامتگاه های سنتی برای اسکان گردشگران بدون ایجاد هرگونه تغییر در ساختار و بافت تاریخی، در این روستا راه اندازی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۹    
دونده ماده 3000 متر ایران موفق شد مدال طلای بازی های آسیایی را به دست بیاورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۳    
سلامت اجتماعی که به چند موضوع خاص محدود نمی شود، دستمایه ساخت فیلم های زیادی در سینمای ایران قرار گرفته اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۸    
درست 2 ماه بعد از جنجال سوال از احمدی نژاد مجلس نهم آستین هایش را برای تغییر آئین نامه بالا زد و در ماده 213 آن رأی گیری درباره پاسخ رئیس جمهور به هر یک از سوال ها جایگزین قانون قبلی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۸    
گفت وگوی مرتضی رضایی خبرنگار خبرآنلاین در بازی های آسیایی جاکارتا با حمید استیلی پیرامون حواشی تیم فوتبال امید را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۶    
بخشدار بخش رودبنه لاهیجان از افتتاح و بهره برداری از پنج پروژه عمرانی، خدماتی، زیرساختی و ... به مناسبت هفته دولت در این بخش باارزش 15 میلیارد و 500 میلیون ریال و اشتغال زایی برای 38 نفر خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۶    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه بزرگترین عاملان شرایط فعلی که امروز باید پاسخگو باشند چهره مخالف و اپوزیسیون به خود گرفته اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۲    
با استقبال شهریاری استاندار آذربایجان غربی، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف افتتاح باند دوم بزرگراه خوی-سلماس و حضور در چهارمین کنگره بین المللی شمس تبریزی وارد شهرستان خوی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۲    
معاون اول رئیس جمهور در همدان گفت: همدان تنها یک نامه نیست، نشانه و نماد بزرگی از حیات فرهنگی و تمدنی ایران است و با داشتن اندیشمندان و دانشمندان فراوان در تارک تاریخ درخشیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۹    
مجموعه کتاب دو جلدی دندان نگاری ها شامل مجموعه 300 خاطره از دندان پزشکان ایرانی به اهتمام سیامک شایان و افشین قناد از سوی نشر دندانه منتشر و روانه بازار کتاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۵    
بهداد سلیمی از دنیای وزنه برداری خداحافظی کرد.قهرمانی که خیلی زود دلم مان برای وزنه زدن هایش تنگ خواهد شد.سلیمی پس از کسب مدال طلای بازی های آسیایی این تصمیم را گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۵    
کاپیتان استقلال پیامی خطاب به هواداران استقلال قبل از دیدار با السد صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۲    
سومین مرحله اجرای طرح ارتقای امنیت و آرامش و برخورد با اراذل، اوباش و مزاحمین نوامیس در تفرجگاه ها و محلات پایتخت توسط نیروی انتظامی تهران بزرگ اجرا شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۸    
پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت : روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در گفت وگوی تلفنی، ضمن تبادل نظر درباره مهمترین مسایل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۰    
ایسنا نوشت: فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز نیروی دریایی سپاه به عنوان یک نیروی قوی، مقتدر و بازدارنده به تمام معنا در خلیج فارس و تنگه هرمز ایفای نقش می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۳    
مهدی یراحی در کلیپ تازه خود با نام تلقین ، تی شرتی را با طرح چهره جیمی هندریکس، خواننده و نوازنده نام آشنای موسیقی جهان که تبحر بسیاری در گیتارنوازی داشت، به تن کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۳    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: از جمله حقوق متهم این است که در مواردی که ضرورت ندارد، از دستبند و پابند استفاده نشود و از سوی رییس قوه قضاییه تاکید شد که این مطلب قبلا گفته شده و اکنون هم بر آن تاکید می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۵    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه با حضور در سفارت غنا در تهران دفتر یادبود درگذشت کوفی عنان دبیر کل اسبق سازمان ملل متحد را امضا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۵    
بهداد سلیمی پس از سال ها تلاش در دسته 105+ کیلوگرم وزنه برداری و قهرمانی در بازی های آسیایی 2018 اندونزی، از دنیای وزنه برداری خداحافظی کرد. او در این رقابت ها موفق به کسب مدال طلا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۲    
اندونزی با کسب 8 مدال طلا در رشته بومی خود(پنچاک سیلات) به رده چهارم جدول مدالی بازی های آسیایی رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۲    
مهر نوشت: رئیس سازمان ملی استاندارد از اجرایی شدن استانداردهای 85 گانه خودرویی از ابتدای دی ماه امسال خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۲    
فارس نوشت: از ابتدای راه اندازی بازار ثانویه 680 میلیون یورو ارز حاصل از صادرات در این بازار فروخته شده و امروز هم نرخ یورو 8750 تومان و دلار 7530 تومان بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۲    
فارس نوشت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، طی نامه ای به سازمان های صنعت، معدن و تجارت کشور، قیمت محاسباتی گوشت گوسفند تازه وارداتی از مبادی مختلف برای عرضه به مصرف کننده را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۲    
ایسنا نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به روند افزایشی قیمت سکه و طلا و تاثیر برکناری وزیر اقتصاد بر این موضوع، قیمت سکه تمام طرح جدید را سه میلیون و 925 هزار تومان اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۷    
تسنیم نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن با ایجاد جریان سازی و جنگ روانی در صدد دور کردن مردم از نظام است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۰    
جلسه دیوان بین المللی دادگستری لاهه برای بررسی شکایت ایران از آمریکا به جریان افتاد و دادگاه در حال برگزاری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۰    
علیرضا رحیمی گفت: فراموش نکنیم هربار که این ابزارها به صورت حرفه ای به کار گرفته شده است موجب بهبود شرایط شده است و هرجا ابزاری سیاسی بوده نتیجه عکس داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۷    
با این که برای خیلی از مردم دوره شعبده بازی و حرکات نمایشی گذشته اما هنوز در برخی شهرها مردم برای تماشای معرکه گیری و شعبده جمع می شوند و قهرمانان زنجیر پاره کن را تشویق می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۰    
سیدمهدی شجاعی در دومین جلسه نشست کوتاه با داستان ضمن اشاره به ویژگی های داستان کوتاه، درباره سابقه این نوع نگارش ادبی توضیح داد. در این جلسه جشن تولد کوچکی هم برای این نویسنده برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۶    
ایلنا نوشت: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن کشور درباره استیضاح وزیر صنعت گفت: در مورد استیضاح شریعتمداری به کمیسیون تقاضایی نرسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۳    
تمرین ارکستر ملی ایران به رهبری نزهت امیری رهبر میهمان در تالار وحدت برگزار شد. نزهت امیری موسیقی دان و رهبر ارکستر که اولین زن رهبر ارکستر ایران است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۶    
بررسی وضعیت واردات کالاهای مصرفی نشان می دهد تنها 30 قلم کالای وارداتی مصرفی به ایران بیش از 73 درصد از کل واردات اقلام مصرفی را تشکیل می دهد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۲    
رضا رشیدپور از اقدام خیر مهران مدیری برای اختصاص تمام درآمد کنسرت اخیرش به خرید شیرخشک برای کودکان بی سرپرست تقدیر کرد و پیشنهاد داد خوانندگان دیگر هم اینچنین اقداماتی انجام دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۲    
ماموران پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ یک کلاشینکف را به همراه چند قبضه کلت کمری از فروشنده ای در غرب تهران کشف کرده و 2 نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۹    
ایلنا نوشت: عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: تا روز گذشته، امضاهای طرح استیضاح عباس آخوندی به 30 امضا رسیده بود و این نشان دهنده آن است که وی برای سومین بار باید در صحن مجلس شورای اسلامی حاضر شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۲    
بهداد سلیمی پس از کسب مدال طلا در بازی های آسیایی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۴۸    
طرح استفاده از دوچرخه اشتراکی فردا در تهران همزمان با اولین نمایشگاه تخصصی دوچرخه شهری آغاز می شود. این طرح حاصل تلاش شهرداری تهران در راستای توسعه استفاده همگانی از دوچرخه است ...