پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 15 شهریور 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 شهریور 1397 خبر آنلاین 2 شهریور 1397 خبر آنلاین 3 شهریور 1397 خبر آنلاین 4 شهریور 1397 خبر آنلاین 5 شهریور 1397 خبر آنلاین 6 شهریور 1397 خبر آنلاین 7 شهریور 1397 خبر آنلاین 8 شهریور 1397 خبر آنلاین 9 شهریور 1397 خبر آنلاین 10 شهریور 1397 خبر آنلاین 11 شهریور 1397 خبر آنلاین 12 شهریور 1397 خبر آنلاین 13 شهریور 1397 خبر آنلاین 14 شهریور 1397 خبر آنلاین 15 شهریور 1397 خبر آنلاین 16 شهریور 1397 خبر آنلاین 17 شهریور 1397 خبر آنلاین 18 شهریور 1397 خبر آنلاین 19 شهریور 1397 خبر آنلاین 20 شهریور 1397 خبر آنلاین 21 شهریور 1397 خبر آنلاین 22 شهریور 1397 خبر آنلاین 23 شهریور 1397 خبر آنلاین 24 شهریور 1397 خبر آنلاین 25 شهریور 1397 خبر آنلاین 26 شهریور 1397 خبر آنلاین 27 شهریور 1397 خبر آنلاین 28 شهریور 1397 خبر آنلاین 29 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 شهریور 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۰    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمسار گفت: کار احیاء مسیر دسترسی به منطقه نمونه گردشگری پارک ملی کویر در مسیر جاده تاریخی سنگ فرش آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۰۲    
ایلنا نوشت: محمدولی اظهار داشت: بنده که سال ها در زمینه طلا وسکه فعالیت داشته ام اصلا نگران تحریم ها، تهدید ها و عربده کشی های خارجی نیستم، بلکه بیشتر نگرانی بنده معطوف به درون است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۸    
تسنیم نوشت: اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای ضربات وارد آمده به دو تیم تروریستی را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۳۰    
ایسنا نوشت: رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به رکود در صنعت دارویی کشور به برخی مشکلات در تأمین ارز دارو اشاره کرد و گفت: ارز تعلق گرفته به دارو دچار مشکلات بسیاری شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۰    
تسنیم نوشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزایش حقوق کارمندان را یکی از 5 بسته حمایتی دولت اعلام کرد و گفت: هر زمانی که بسته افزایش حقوق کارمندان به فرجام برسد و نهایی شود اطلاع رسانی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۰    
میزان نوشت: رییس پلیس آگاهی اصفهان گفت :فردی که با معرفی خود به عنوان مجری یکی از شبکه های رادیویی توانسته بود از 70 نفر بالغ بر 5 میلیارد ریال کلاهبرداری کند طی عملیاتی در شهرستان کرج شناسایی و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۰    
مهر نوشت: رئیس شورای شهر تهران درباره شایعات مرتبط با دیدارش با وزیر کشور توضیحاتی ارائه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری به داستانی ویژه از یک شهید مدافع حرم، در کتابی (یادت باشد)که اخیرا خوانده اند اشاره کردند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۹    
ایسنا نوشت: یک عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به اینکه روحانیت در پیدایش انقلاب نقش اول را داشته است، گفت: بودجه تخصیص داده شده برای روحانیون به اندازه 4 دانشگاه مطرح کشور هم نیست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۶    
جلد دوم مجموعه کآشوب با نام رست خیز که به اتفاقاتی که برای افراد مختلف به واسطه محرم رخ داده است می پردازد، روانه بازار کتاب شد. این اثر را نشر اطراف منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۷:۴۷    
ایسنا به نقل از رویترز نوشت: اتحادیه تجاری سوئیس یک سایت ایجاد کرده است که در آن افراد می توانند اطلاعات حقوق خود را با دیگران به اشتراک بگذارند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۳:۴۱    
در تمرین پرسپولیس درگیری ای بین دو بازیکن این تیم رخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۳:۴۱    
موزه تاریخ طبیعی لندن، مسابقه سالانه عکاسی حیات وحش 2018 را برگزار می کند که 100 عکس برنده را از میان بیش از 45 هزار عکس ارسالی از عکاسان حرفه ای و آماتور از 95 کشور را انتخاب کرده و نتایج این مسابقه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۲:۳۷    
استقلال ناباورانه در آستانه مجازات 450هزار دلاری است و باید با عوامل این بی تدبیری مثل مفسدین اقتصادی برخورد شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۲:۲۶    
پنجشنبه شب سرانجام فصل جدید برنامه فوتبال 120 روی آنتن شبکه ورزش رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۲:۲۰    
خبر ورزشی نوشت: از چین خبر می رسد که سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در این سفر حسابی با یکدیگر داداش و رفیق شده اند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۲:۱۶    
دروازه بان استقلال در تمرین یک تیم لیگ یکی حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۲:۰۵    
آی بی ام به صورت مخفیانه از دوربین های سی سی تی وی نیویورک برای بهبود نرم افزاری محصولات خود سوءاستفاده کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۱:۵۶    
به بهانه اوضاع عجیب و غریب تامین مایحتاج کودکان از جمله شیر خشک و پوشک و سیرصعودی قیمت ها، طراوت نیکی این کارتون را در نیش خط منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۱:۴۲    
ایرنا نوشت: وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار اطلاعیه ای از تحریم یک فرد و یک نهاد کره شمالی را به دلیل آنچه فعالیت سایبری مخرب نامیده شده است، در فهرست تحریم های خود قرار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۱:۳۲    
هواداران لیورپول که انتظار داشتند کابوس گاف های دروازه بانان قبلی با آمدن آلیسون تمام شود؛ در هفته چهارم لیگ برتر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۱:۱۴    
ماجراهای سرمربی تیم ملی ادامه دارد... اعتراض به سبک کی روش؛ چون قرارداد ندارد با لباس شخصی سر تمرین می رود! عنوان کارتون محمدرضا میر شاه ولد در روزنامه خبر ورزشی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۱:۰۵    
در حاشیه افزایش قیمت عجیب، کمیاب شدن پوشک بچه و دغدغه مردم برای تامین آن، سحر بهجو شعر طنزی با عنوان پوشک آزاری در کانال طنز و کارتون بی قانون منتشرکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۱:۰۰    
مهاجم استقلال تمرین عصر پنجشنبه استقلال را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۰:۴۰    
سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت وگو با ایسنا گفت: هیات مدیره باشگاه موافقت کرده است تا دیدار برابر استقلال تهران در لیگ برتر کشور یک روز زودتر برگزار شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۰:۲۴    
آخرین تکنولوژی ساخت موتور سیکلت در دنیا را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۵    
در تصویر زیر کشتی تایتانیک درحال ساخت در سال 1911 میلادی را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۰    
این که در یک دولت مذهبی، کسانی مشغول ساختن و پرداختن ایدئولوژی سیاسی-مذهبی باشند، امر غریبی نیست و بخشی از حرکت سیاسی جامعه است.. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۸    
خبرگزاری ایرنا نوشت:بررسی نرخ ارز در بازار ترکیه نشان می دهد که لیر ترکیه در برابر دلار آمریکا بیش از 93 درصد ارزش خود را طی 12 ماه گذشته از دست داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۵    
تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در یک دیدار دوستانه توانست حریف دسته سومی خود را شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۱    
سایپانیوز به نقل از مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نوشت: با هماهنگی وزارت صنعت معدن و تجارت طرح های متنوع فروش آماده شده است که در موقع لزوم اجرا خواهد شد و امیدواریم به این طریق بتوانیم درخواست های ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۸:۵۵    
فارس نوشت: نشست مهمی که قرار بود در ماه اکتبر میان آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس برگزار شود، به تأخیر افتاده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۵    
رقابت های والیبال امیدهای دسته اول پسران کشور در مشهد برگزار شد که تیم آذربایجان غربی که با نفرات تیم دوم خود در این رقابت ها شرکت کرده بود، با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۱    
تسنیم نوشت: پس از اتهامات مسئول امور امنیتی در کابینه انگلیس علیه پوتین در قضیه حمله با عامل اعصاب به یک عنصر اطلاعاتی پیشین، مسکو ضمن ابراز تأسف از اینگونه اظهارات ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۱    
در آستانه بازگشایی مدارس، جشن مددکاری مهر امید با هدف حمایت و کمک به بیماران کم بضاعت مبتلا به سرطان و خانواده های آنان در آمفی تئاتر انجمن خیریه امید ارومیه برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۴    
تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی در ساختمان PEC برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دفتر رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد وی از شنبه آتی با انجام سفرهای تبلیغاتی به ایالت های مختلف رسما وارد عرصه مبارزات انتخاباتی کنگره خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۵    
ویدئویی از آزمایش علمی بر روی روش شلیک در یکی از فیلمهای هالیوودی برای اثبات اینکه آیا می شود گلوله را کات دار شلیک کرد یاخیر را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۰    
مهاجم ایرانی و ملی پوش الغرافه می گوید پس از جام جهانی کمک ها به تیم ملی کمتر شده است و این تیم شرایط خوبی ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۷:۴۹    
مدافع ملی پوش استقلال می گوید حتی پس از اعلام لیست تیم ملی برای جام جهانی به تمرینات خود ادامه می داده زیرا فکر می کرده فرصت دعوت به جام جهانی هنوز برای او به اتمام نرسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۷:۴۷    
مدافع ملی پوش استقلال می گوید هدفش دعوت به تیم ملی و ثبت بهترین عملکردش برای باشگاهش است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۷:۱۷    
محققان روس و کره ای ادعا کردند که اولین قدم برای زنده کردن ماموت 40 هزار سالانه کشف شده در سیبری را برداشته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۷:۰۶    
تسنیم نوشت:مهاجم تیم فوتبال یوونتوس به یکی از عکاسان که برای پوشش بازی تیم ملی کرواسی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 عارم روسیه شده بود، هدیه ای ویژه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۶:۵۷    
کودکی که به چهره پدرش با ریش عادت کرده وقتی او را بدون ریش می بینید واکنش دیدنی از خود نشان می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۵:۵۸    
شهروند نوشت: نرخ ارز باعث شده تا ورزشکاران رشته های مختلف برای دریافت قرارداد دلاری به خارج از کشور بروند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۵:۳۲    
موزه تاریخی اتومبیل قرن چین بزرگترین موزه خودروهای خصوصی در این کشور است که بیش از 50 اتومبیل کلاسیک از سراسر جهان جمع آوری کرده است. این موزه در استان هاربین چین قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۵:۳۲    
دکتر علی احسان صالح،مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: 2 زن، به ترتیب 27 و 45 ساله بر اثر مصرف قرص برنج در همدان جان باختند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۵:۳۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وندی شرمن گفت دونالد ترامپ به طور حتم بدون اینکه متن توافقنامه هسته ای ایران را خوانده باشد، آمریکا را از آن خارج کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: مرد جوانی، که بنابر اعلام ساکنان جهت سرقت به مجتمع مسکونی وارد شد در زمان فرار و بر اثر سقوط از طبقه ششم در دم جان باخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۱    
ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور کارت اعتباری برای بازنشستگان با همکاری بانک رفاه کارگران و همچنین اقدامات انجام شده جهت هم سان سازی حقوق بازنشستگان تا پایان امسال، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۵:۰۸    
تسنیم نوشت:سرمربی اسبق تیم ملی با اشاره به درخشش تیم فوتبال پرسپولیس در سال های اخیر گفت: پرسپولیس قهرمان این فصل لیگ برتر می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۵    
تسنیم نوشت: عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد طبق آئین نامه انضباطی باشگاه استقلال می تواند برای احکام ارکان قضایی فدراسیون به دادگاه داوری ورزش شکایت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۲۸    
رهبر معظم انقلاب دردیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری فرمودند: دعوا و ایجاد تشکیلات موازی با دولت، اصلاح کار نیست؛ کار جهادی باید توسط خود مسئولین و از مجاری قانونی انجام گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۷    
خبر ورزشی نوشت: بی ثباتی بازار ارز مدیران پرسپولیس را با چالش جدی روبه رو کرده است. آنها به شدت نگران آینده و تمدید قرارداد بازیکنان و مربیان خودشان هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۵    
واکنش جالب یک گربه خانگی که برای واکسن زدن به دامپزشکی برده شده را در ویدئوی زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۱    
ایسنا نوشت: رئیس موسسه دین و دانش گفت که بر اساس مطالعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اثر شوک دوم تحریم های آمریکا حداقل 1.1 میلیون فرصت شغلی نابود خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۴۸    
هدف گوگل سازمان دهی اطلاعات جهان بوده و اولین هدف اش نیز وب تجاری بوده است. اما حالا با ساخت موتور جستجوی جدید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۱    
ایسنا نوشت: پژوهشگران آمریکایی، لباس شنای جدیدی طراحی کرده اند که می تواند مقاومت در برابر سرما را تا سه برابر افزایش دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۹    
حضور نیافتن رئیس جمهور در اجلاس مجلس خبرگان به عنوان سخنران، سفر احتمالی روحانی به نیویورک برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، نرخ ارز و ... از موضوعات مطبوعات امروز پنج شنبه 15 شهریور 97 است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۱    
شوخی عجیب یک مرد با پلیس کاملا جدی به کمک ترفندهای شعبده بازی را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۱    
ایلنا نوشت: شهرام ناظری در واکنش به حکم دادگاه شکایت محمدرضا شجریان از صدا و سیما که در آن آمده است انتشار این آثار در رسانه ملی موجب شهرت شجریان شده و به زیان او نبوده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۷    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: گمرک ایران از افزایش 18 درصدی ارزش واردات مواد اولیه پوشک در سال جاری خبر داد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۲    
پلیس فتا درباره کلاهبرداری و اخاذی از کاربران در فضای مجازی به ویژه (دختران و زنان جوان) توسط برخی افراد سودجو به شهروندان هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۰    
سرمربی سپاهان یک بار دیگر از ناداوری ها برای این تیم گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۳۱    
ایرنا نوشت: رئیس اداره پیشگیری های امنیتی انتظامی دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس گزارش های ارائه شده میزان سود آوری 300 درصدی فراتر از نرخ مصوب بنزین سبب ایجاد فرصت سوءاستفاده برای قاچاقچیان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان در گفتگوی ویژه خبری با شبکه باران از ضریب نفوذ 125 درصدی تلفن همراه بالاتر از ضریب کشوری در استان گیلان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۳    
ایسنا نوشت: مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از راه اندازی نخستین قطار گردشگری داخل استانی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، راه آهن و دفتر خدمات مسافرتی جنوب شرق کرمان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۳    
مهر نوشت: مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان گفت: برای خریداری اولین دستگاه اندوسونوگرافی جنوب شرق در رفسنجان حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۴    
ایسنا نوشت: یک متخصص طب اورژانس با اشاره به اختلال وحشت و راه رفتن در خواب، درباره علائم، عوامل تشدید کننده، راه های کنترل و درمان این اختلالات توضیح داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۶    
20 مورد زیر واقعیاتی است که پیش از این کم تر درباره آن ها می دانستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۲    
بازیکن السد قطر پیشنهادی از مارسی دریافت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۳    
سفیر سابق کشورمان در آذربایجان برگزاری نشست سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه روز جمعه در تهران را بسیار مهم ارزیابی کرده و گفت این اجلاس نشانه همگرایی سه کشور مهم منطقه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۹    
ایرنا نوشت : علی کاملی مدیرکل عملیات فرودگاهی پیام استان البرز در گفت و گو با خبرنگاران از آغاز فروش اینترنتی بلیط نخستین پرواز هواپیمای مسافربری این فرودگاه خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۶    
ایسنا نوشت: وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایران امروز به دلایلی پیچیده ترین دوران حیات سیاسی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۶    
یک دیپلمات برجسته کشورمان هدف از نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه، که روز جمعه در تهران در خصوص اوضاع سوریه و ادلب برگزار می شود را تحکیم صلح و ثبات در سوریه و منطقه دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۸    
ایرناپلاس نوشت: شاید وقت آن رسیده که یک بار برای همیشه تکلیف رابطه صدا و سیما و هنرمندان روشن شود.سال 88 بود که پخش بدون رضایت آثار استاد محمدرضا شجریان در صدا و سیما ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت که تلاش می کنیم که برای انتخابات مجلس یک لیست واحد معرفی کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۰    
سرمربی تیم ملی شب گذشته در پستی اینستاگرامی از اتهاماتی که به او وارد شده بود دفاع کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۱۶    
ایسنا نوشت: انتشار مقاله ای از یک منبع ناشناس در روزنامه نیویورک تایمز به بحران تازه ای در دولت ترامپ تبدیل شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۱۱    
فصل رونمایی از آیفون فرارسیده و به نظر می رسد 12 سپتامبر، 6 روز دیگر 3 گوشی جدید رونمایی شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۰۲    
جنجال بر سر بازی های دوستانه تیم ملی همچنان ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۵۰    
ورزش سه نوشت: بر اساس آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال می تواند به رای صادره از سوی کمیته استیناف در مورد سوپر جام به دادگاه بین المللی ورزش یا همان CAS شکایت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۵۰    
مشاور رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد، "ولادیمیر پوتین" در جریان سفر خود به تهران، علاوه بر شرکت در نشست سران سه جانبه پیرامون اوضاع سوریه، با رهبر انقلاب اسلامی نیز دیدار و گفت وگو خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۴۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون سازمان انرژی اتمی گفت که واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر بیش از 31000 میلیون کیلو وات ساعت برق تولید کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۴۰    
ویدئویی ببینید از بوگاتی شیرونی که با استفاده یک میلیون قطعه لگو ساخته شده است. این بوگاتی قابلیت حرکت با سرعت 16 مایل بر ساعت را نیز داراست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۹    
فارس نوشت: اصلی ترین و نزدیک ترین تصویر از چهره ابوعلی سینا با طرحی از استاد ابوالحسن صدیقی در موزه ابن سینای همدان در معرض نمایش است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۳    
اگر دوست دارید خوردنی های دوستدار پوست را بشناسید، حتماً این مقاله را بخوانید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۰۳    
مدیر امور آبفار شهرستان سلسله لرستان از تعویض و راه اندازی الکتروپمپ ایستگاه شهدای گمنام با تحت پوشش قراردادن 270 مشترک و جمعیتی بالغ بر 1300 نفر در این شهرستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۰۰    
در ویدئوی زیر صحبت های علی دادپی، استاد اقتصاد دانشگاه سنت ادواردز با بی بی سی را مشاهده می کنید. او می گوید که قیمت واقعی دلار این نیست و بازار سرمایه ایران دچار پریشانی روانی شده نه آشفتگی اقتصادی.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۵۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پایگاه اینترنتی نشریه هیل در مطلبی نوشت کاخ سفید در نظر دارد جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا را برکنار کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۵۴    
ایرنا نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه انتظار حل مشکلات مملکت با سوال و جواب بیجا است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۵۰    
ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، پرستاری، بینایی سنجی و در مجموع رشته های کلینیکی از جمله رشته های موردعلاقه دانشجویان خارجی برای تحصیل در ایران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۵۰    
لحظه فرود در فرودگاه مهرآباد را از نگاه خلبان ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۱    
ایسنا نوشت: در شرایطی که وضعیت بازار با چالش و معضلاتی از گرانی تا گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، آشفتگی، شایعه و امثال آن مواجه است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جاده چالوس به دلیل واژگونی تانکر حمل سوخت تا اطلاع ثانوی بسته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۶    
فارس نوشت: وزیر خارجه اسبق آمریکا در کتاب خود در بخش مربوط به مذاکرات هسته ای با ایران نوشت دولت جورج بوش در محافل خصوصی غنی سازی ایران را پذیرفته بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: گزارش Forbes نشان می دهد جف بزوس ثروتمندترین فرد در جهان است و فناوری اطلاعات همچنان پولسازترین رشته در جهان شناخته می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۳۸    
ایران نوشت: دزدان خشن پس از حمله به کارگردان معروف سینما گوشی تلفن همراه او را سرقت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۳۲    
برپایه مشاهدات از بازارهای مختلف کشور می توان گفت که باد سردی بر اقتصاد ایران در بهار و تابستان وزیده و به احتمال زیاد در نیمه دوم سال، حال و روز اقتصاد کشور سخت تر شده و اسیر رکود و تورم خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۳۲    
علیرضا چند پیشنهاد اروپایی دارد و به نظر می رسد او در نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا شود.
  • ۱