چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 13 مهر 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 مهر 1397 خبر آنلاین 2 مهر 1397 خبر آنلاین 3 مهر 1397 خبر آنلاین 4 مهر 1397 خبر آنلاین 5 مهر 1397 خبر آنلاین 6 مهر 1397 خبر آنلاین 7 مهر 1397 خبر آنلاین 8 مهر 1397 خبر آنلاین 9 مهر 1397 خبر آنلاین 10 مهر 1397 خبر آنلاین 11 مهر 1397 خبر آنلاین 12 مهر 1397 خبر آنلاین 13 مهر 1397 خبر آنلاین 14 مهر 1397 خبر آنلاین 15 مهر 1397 خبر آنلاین 16 مهر 1397 خبر آنلاین 17 مهر 1397 خبر آنلاین 18 مهر 1397 خبر آنلاین 19 مهر 1397 خبر آنلاین 20 مهر 1397 خبر آنلاین 21 مهر 1397 خبر آنلاین 22 مهر 1397 خبر آنلاین 23 مهر 1397 خبر آنلاین 24 مهر 1397 خبر آنلاین 25 مهر 1397 خبر آنلاین 26 مهر 1397 خبر آنلاین 27 مهر 1397 خبر آنلاین 28 مهر 1397 خبر آنلاین 29 مهر 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۶:۳۹    
عیسی کلانتری ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست ایران، دریک مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری فرانسه، هشدارداده است که، درصورت عدم انجام اقدامات فوری وموثر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۰    
تسنیم نوشت: منابع عراقی از نجات ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش از هلاکت در حمله موشکی اخیر ایران علیه مواضع تروریست ها در سوریه خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
به دنبال بررسی نقشه های جوی و پیش بینی ناپایداری های شدید در استان اصفهان از امروز تا روز یکشنبه شاهد کاهش تدریجی هوای اصفهان هستیم و تا دو روز آینده دمای هوای اصفهان تا شش درجه سردتر خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
ایرانسل به مشترکان اینترنت ثابت (TD-LTE) خود که صفحه اطلاعات کاربری خود را به روزرسانی کنند، پنج گیگابایت اینترنت هفتگی هدیه می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۰    
برای اولین بار در کشور اپراتور اول کشور سیم کارت VIP را در نمایشگاه ایران تلکام 2018 ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۰    
قلعه جن نام سازند ماسه سنگی نزدیک تنگه چاهکوه در جزیره زیبای قشم است که در اثر فرسایش باد به شکل قلعه درآمده و نزد مردم محلی با این نام خوانده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۹    
روز گذشته پرواز شیراز-مسقط هواپیمایی آسمان، با 102 مسافر پس از تیک آف به علت نقص فنی در موتور ایرباس 320 مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۵    
نماینده مردم تهران تاکید کرد: اظهارات خطیب موقت نماز جمعه از جنس موجی است که مخالفان FATF به سوی مجلس در پیامک ها و طومارها طی چند ماه گذشته و روزهای اخیر روانه کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۱    
پرسپولیس موفق شد السد را در قطر شکست دهد تا یک گام به فینال لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۱    
استقلال امروز به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۶:۵۴    
خراسان نوشت: پدرام سلطانی، نایب رئیس اتاق بازرگانی به تازگی در توئیتی که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته نوشته: میزان یارانه انرژی در ایران به عدد 100.000.000.000 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۶:۳۷    
کیهان نوشت: رئیس دادگستری شهرستان بابل گفت: واقعه اخیر شورای شهر امری سخیف و نامتعارف بوده و موجب نگرانی مردم این شهرستان شده اگر ما جلوی این فحشا و رشوه را نمی گرفتیم و تا پایان این دوره ادامه پیدا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۰:۵۱    
بسیاری از ائمه جمعه در خطبه های روز 13 مهر علیه FATF سخنرانی کردند. خیلی از حرفها را خواندم. برگرفته از بولتن یکسانی بود که در آن کتمان حقیقت، دروغ، تهمت،فریب و... موج می زند
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۰:۲۱    
فارس نوشت: ولیعهد سعودی می گوید کشورش با کمک اعضای اوپک و حتی کشورهای خارج از اوپک، به خواسته آمریکا عمل کرد و کاهش نفت صادراتی ایران را جبران کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۷    
فدراسیون فوتبال درخواست میزبانی جام جهانی فوتسال در سال 2020 را داده در حالی که خوب می داند نمی تواند زنان را به استادیوم ها راه دهد!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۶    
در گزارش تصویری زیر روایت رویترز را از مهم ترین تصاویر خبری هفته گذشته مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۱    
لوبنا ال اولایان، به عنوان رئیس بانک تازه تاسیسی که از ادغام دو بانک سعودی بریتانیایی (اس ای بی بی ) و بانک الاول انتخاب شد، اولین زنی است که در عربستان سعودی به سمت ریاست یک بانک منصوب می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۲    
ایرنا نوشت: برونو لومر وزیردارایی فرانسه با بیان اینکه آمریکا نمی تواند درباره همکاری تجاری اروپا با ایران تصمیم گیری کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۴    
ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا در سومین مقصد از سفرهای آفریقایی خود به کنیا رفت و ضمن دیدار با کودکان بی سرپرست از پارک ملی نایروبی نیز بازدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۴    
ارسال پیامک های عجیب و تهدیدآمیز برای نمایندگان موافق تصویب FATF در مجلس سوژه طنز کانال شهرونگ شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۲    
سپاهان اصفهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۷    
سقوط قیمت دلار و ارز در بازار بعد از یک افزایش عجیب اگرچه باعث خوشحالی مردم شده اما با مقاومت برخی دلالان و صرافان نیز مواجه شده و همین موضوع سوژه کارتون محمد طحانی در ابتکار است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۷    
صبح امروز بر اثر تصادف یک دستگاه مینی بوس با اتوبوس در دهکده نکراسوو از توابع استان تِوِر روسیه 13 تن جان باخته و 4 تن دیگر مجروح شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۴    
الغرافه در شبی که مهدی طارمی هم پاس گل داد و هم پنالتی گرفت توانست با سه گل العربی را شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۳۹    
انتخاب نوشت: سناتورهای کنگره آمریکا برای تایید صلاحیت برت کاوانا جهت تصدی کرسی خالی دیوان عالی این کشور رای گیری کردند و با 51 آری در برابر 49 نه او را در این مرحله تایید کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۰    
ایرنا نوشت: وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کردکه بانک آمریکایی جی پی مورگان چیس بنک موافقت کرده که به دلیل نقض تحریم های واشنگتن از جمله علیه ایران و کوبا بیش از 5 میلیون دلار جریمه بپردازد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۶    
حمید صفت، خواننده رپی که قرار بود حضور در یک نمایش را نیز تجربه کند، به جرم قتل پدرخوانده اش مدتی را در زندان بود و پس از چند ماه به قید وثیقه آزاد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۱    
کاوه رضایی مدتی است که نمی تواند برای تیم کلوب بروژ بازی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۱    
تیم فوتبال پدیده مشهد به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی راه یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۱    
باشگاه روبین کازان تصویری از سردار آزمون را منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۱    
العالم نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه به گستاخی کینه توزانه و وقاحت بی شرمانه رئیس رژیم نامشروع اسرائیل نسبت به مردم ایران واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۴    
ایسنا نوشت: مربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید برگزاری مرحله دوم اردوی آماده سازی این تیم کمک می کند تا بازیکنان بدانند کادرفنی چه انتظاراتی از آن ها دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۷    
مهر نوشت: فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام تیم سه نفره اشرار و قاچاقچیان مسلح در عملیات عصر روز گذشته مرزبانان در منطقه مرزی نهبندان خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۳    
ایلنا نوشت: فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: اکسیر غیرت، معنویت و شهامت علاج اصلی خانواده ها، ملت، کشور و جوان های ماست و به همین دلیل رهبری مهمترین کتاب هایی که مورد تفقد قرار می دهند کتاب های جبهه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۳    
رژیم های غذایی کم-کربوهیدرات مثل کتوژنیک، شاید در ابتدا کمک کنند که وزن زیادی کم کنید اما در دراز مدت ممکن است به سلامتی تان آسیب بزند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۵    
ایسنا نوشت: نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از ملاقات هیات پارلمانی ایران با هیات پارلمانی روسیه در حاشیه نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیته زنان پارلمان های آسیایی با هدف تقویت روابط دو کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۵    
سرمربی تیم ملی هنوز خواهان بازگشت سردار آزمون است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۴    
رامین رضاییان با وجود اینکه در لیست تیم ملی جایی ندارد اما در اردو حاضر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۳    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در سفر به شهرستان های قروه و دهگلان گفت: کشاورزی از ظرفیت های اصلی توسعه کردستان است و همگرایی وزارتخانه های کشاورزی و نیرو برای رونق آن ضروری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۳۲    
ورزش سه نوشت: پرونده اتهام آزار جنسی رونالدو که اخیرا در آمریکا گشوده شده، نگرانی شدید کمپانی نایکی را به دنبال داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۶    
تدوین فیلم سینمایی دختر شیطان به کارگردانی قربان محمدپور به پایان رسید، در این فیلم سینمایی حمید فرخ نژاد در کنار چند بازیگر سینمای هند نقش آفرینی می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۰    
ایسنا گزارش داد: اوپک و معامله گران نفت درباره دورنمای بازار، اختلاف نظر اساسی دارند و این بن بست به افزایش شدید قیمت های نفت دامن زده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۰    
پلیس فرانسه اعلام کرد که به دنبال گزارش گم شدن رئیس اینترپل از سوی همسر وی، پرونده ای برای تحقیقات در این زمینه اختصاص داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۴    
مهر نوشت: مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: براساس آمار موجود بیش از 14 میلیون مسافر در هفته اول مهر ماه 97 با استفاده از مترو جابجا شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۱    
حضور 6 ملی پوش در استقلال برای سرمربی این تیم هم تهدید است و هم فرصت، باید دید نهایتا نکات منفی این اتفاق بیشتر است یا سرمربی آبی ها می تواند این موضوع را در نهایت به یک اتفاق مثبت تبدیل کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۴    
بامیزان نوشت: معاون امور فرهنگی اداره کل ارشاد استان تهران برنامه های این سازمان را در روز تهران تشریح کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۱    
ایرنا نوشت: یک فروند جنگنده میگ29 روسیه در پرواز آزمایشی نزدیک مسکو سقوط کرد و هر دو خلبان آن موفق به خروج از این هواپیما شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۱۴    
از پایان جنگ جهانی دوم تا به امروز تجارت بین الملل موتور رشد اقتصاد جهانی بوده است. هر کوششی برای تضعیف آن، بی تردد هزینه های زیادی به همه تحمیل خواهد کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۱۱    
تیم ملی ترینیداد و توباگو به زودی در مقابل تیم ملی ایران قرار می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۴    
ترس از ارتفاع را تقریبا همه مردم دنیا تجربه کرده اند؛ اما ترس رد شدن از روی پل هایی که در ویدئوی زیر می بینید، شاید منطقی ترین ترسی باشد که به دلتان راه می یابد. پل هایی بلند، طولانی و خطرناک!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۰    
تیم ملی ایران روز 24 مهر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی بولیوی می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۵    
ایسنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جمع دانشجویان جدیدالورود پزشکی با اشاره به روحیه مردمی وزیر بهداشت گفت: متاسفانه این اخلاق مثبت وزیر به مذاق فرصت طلبان خوش نیامد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۵    
کریستیانو رونالدو که حدس زده در روزهای پیش رو با مشکلاتی به خاطر اتهام وارد شده مواجه خواهد بود با وکیلی سرشناس قرارداد بسته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۳    
رکنا نوشت: 4 دندانپزشک ایرانی که در لاس وگاس به اتهام تجاوز بازداشت شده بودند، بی گناه شناخته شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۲    
میزان نوشت: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از برگزاری تور های رایگان تهران گردی عصرانه همزمان با روز تهران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۶    
تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران ایران با شکست مالزی، به جمع 8 تیم برتر جام جهانی راه یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۶    
مهر نوشت: بن افلک که 40 روز پیش برای بار سوم در مرکز بازپروری ترک اعتیاد به الکل بستری شده بود، از تلاش دائمی خود برای گذر از این بحران خبر داده و از حمایت خانواده و دوستدارانش تشکر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۳    
تصویری از کمند امیرسلیمانی با پوشش زنان ترکمن ایرانی در فیلم سینمایی راز خنجر ببینید. این فیلم در سال 1370 شمسی به کارگردانی محمدحسین حقیقی ساخته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۳    
سرمربی منچستریونایتد بازهم با خبرنگاران درگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۵    
خطیب این هفته نمازجمعه تهران گفت: اگر رییس جمهور، وزیر و امام جمعه یک محل و ... چیزی از ما می خواهند ما به دین و شرع نگاه می کنیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۵    
ایرنا به نقل از رویترز نوشت: دولت سوئیس با ارائه اطلاعات حساب های بانکی که پیشتر تنها با یک شماره شناخته می شدند به دولت های خارجی برای شفافیت مالیاتی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۵    
اتوبوس تیم پرسپولیس در خط مسافری تبریز - میانه مشغول به کار است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۲    
مهر نوشت: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با نظر روز چهارشنبه مجلس در جلسه غیرعلنی، طرح تفکیک وزارتخانه های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت بطور کامل از دستور کار خارج شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۶    
ساعت 8:27 صبح امروز جمعه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی، میدان بهشتی، کوچه ذاکری یک کشته و دو مصدوم بر جا گذاشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۲    
ایسنا نوشت: سردار مقیمی درباره علت احضار علی دایی و صادق زیبا کلام و دیگر سلبریتی ها به پلیس آگاهی تهران توضیحاتی را ارائه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۹    
ایرنا نوشت: پروفسور کیوان مزدا از مشهورترین جراحان ستون فقرات دنیا به واسطه پشتکار و خدمت نامش همواره ماندگار شد و اکنون جای او در میان کودکان نیازمند و بی بضاعت خالی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۹    
ایسنا نوشت: پس از آن که مصرف مشروبات الکلی دست ساز در استان های بندرعباس، فارس، هرمزگان، خراسان جنوبی و البرز جان ده ها نفر را گرفته بود، مازندران نیز به جمع این استان ها اضافه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۵    
ایلنا نوشت: جایزه معتبر داگلاس سیرک در هامبورگ آلمان به جعفر پناهی اهدا شد. پیش از این مجید مجیدی این جایزه را دریافت کرده بود
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۲    
ایرنا نوشت: کمیته نوبل نروژ دنیس موکویگی و نادیا مراد را به دلیل تلاش برای پایان دادن به استفاده از خشونت جنسی به عنوان ابراز جنگی، به عنوان برندگان جایزه صلح سال 2018 معرفی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۲    
ایسنا نوشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: معتقد به سرکوب قیمت ها نیستیم. البته به هرج و مرج قیمت ها هم اعتقادی نداریم و آن دسته از کالاهایی که باید قیمت گذاری شوند باید با قیمت واقعی دیده شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۵    
مهر نوشت: مراسم افتتاح فیلم برداری فیلم سینمایی 23 نفر که اقتباسی از کتابی به همین نام برگرفته از خاطرات گروهی از اسرای جنگ تحمیلی است، امروز با حضور سردار سلیمانی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۳    
دونالد ترامپ که هر از گاهی با رفتارها و حرف های عجیب و غریبش مورد تمسخر قرار می گیرد، این بار به خاطر یک اتفاق مضحک و البته بی خیالی اش نسبت به ظاهر و سر و وضعش سوژه رسانه ها شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۷    
در تصور زیر آغاز تصویربرداری فیلم آن بیست و سه نفر را می بینید که سردار سلیمانی در پشت صحنه اش حضور یافته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۶    
جایزه نوبل صلح به یک پزشک کنگویی و نادیه مراد، دختر کرد ایزدی اعطا شد. دلیل اهدای جایزه به این دو نفر تلاش آنها برای پایان دادن به خشونت جنسی به عنوان سلاح در جنگ ها و درگیریها اعلام شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۲    
آخرین آمارهای ارائه شده از سوی گمرک ایران نشان می دهد حجم صادرات غیر نفتی ایران با افزایشی 12.99درصدی در حوزه ارزش در نیمه اول سال روبرو بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۵    
تصویری متفاوت از لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون را در جنگل ببینید. این بازیگر به تازگی بازی در فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید 2 را به پایان رسانده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۳    
ایرنا نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: ایستادگی برابر دشمن و مبارزه با استکبار به سرکردگی آمریکا حرکت جهادی مقدس و واجبی است که تا زنده ایم، متوقف نمی شود .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۷    
اولین تمرین تیم ملی در محل ساختمان پک برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۸    
عده ای در فضای مجازی همیشه به دنبال بهانه هستند تا به پیج رقبا حمله کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۲    
در فایل صوتی زیر مداحی محمود کریمی را به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد (ع) می شنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۸    
سیدحسین حسینی در این فصل هنوز در ترکیب استقلال جای قبلی خودش را پیدا نکرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۸    
ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را با هدف شکستن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۱    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور از عصر امروز (جمعه) خبر داد و اعلام کرد: بخش هایی از ارتفاعات البرز مرکزی و نقاط کوهستانی استان تهران در 24 ساعت آتی با بارش برف مواجه خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۳    
ایسنا نوشت: رئیس مرکز کنترل ترافیک و ناجا؛ وضعیت ترافیکی و جوی راه های کشور را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۳    
یکی از مهمترین پرونده های بین المللی این روزهای استقلال مربوط به پروپئیچ است!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۳    
ویتامین K، یکی از ویتامین های محلول در چربی است که نقش مهمی در لخته شدن خون (وقتی قسمتی از بدن زخم می شود)، رشد و استحکام استخوان ها و تنظیم سطح کلسیم بدن دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۱    
در ماه های اخیر علاوه بر سرمایه گذاران، شهروندان نیز به سوی سرمایه گذاری در بازارهای پرسود بودند. موازی با بازار دلار و سکه که یکی از بازارهای پرطرفدار مردم بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۵۳    
ایسنا نوشت: روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی نوشت، رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به درخواست پادشاه عربستان جهت کمک در یک عملیات نظامی کاملا محرمانه، 4میلیارد دلار پول خواسته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۷    
تصویری از گریم متفاوت لیندا کیانی در قسمت های پایانی فصل دوم سریال دلدادگان را ببینید. پخش فصل سوم این سریال از شب گذشته آغاز شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۵۷    
وریا غفوری یکی از کلیدی ترین مهره های تیم ملی فوتبال ایران است که در یکسال گذشته برای این تیم خوش درخشیده!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۶    
رئیس پلیس آگاهی تهران به ایسنا توضیح داده که علی دایی در مقام متهم احضار نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۶    
مهر نوشت: عضو هیات مدیره انجمن علمی شنوایی شناسی ایران، گفت: روزانه بیش از 20 نوزاد کم شنوا در کشور متولد می شود که برخی از آنها زمان طلایی تشخیص و کنترل اختلالات شنوایی را از دست می دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۲    
فارس نوشت: پژوهشگر طب سنتی راهکارهایی جهت پیشگیری و درمان سرماخوردگی ارائه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۶    
برنا نوشت: فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جزییات پارلمان اصلاحات دو هفته دیگر در شورای هماهنگی به تصویب خواهد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۳    
هند کشور عجایب است و سیستم حمل و نقل آن هم از این قاعده مستثنی نیست. این کشور بزرگ ترین شبکه راه آهن دنیا را دارد و رتبه سومین شبکه حمل ونقل ریلی طولانی دنیا را هم از آن خود کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۸    
آغاز اکران دو فیلم لازانیا و ماهورا ، برپایی نمایشگاه آثار ابراهیم حقیقی هنرمند پیشکسوت و اجرای نمایش های تئاتر و پنگوئن از مهم ترین رویدادهای هنری این هفته هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۸    
فرشید اسماعیلی اینقدر خوب بود که به تیم ملی دعوت شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۶    
ایسنا به نقل از نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گزارش داد: با توجه به این که افزایش نرخ ارز منطق اقتصادی نداشت، باید روند کاهشی به خود می گرفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۲    
غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بنای لجبازی با مناسبات بین المللی اقتصادی ندارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۴    
معماران مدرن و محبوب اخیراً با ساخت ساختمان های باورنکردنی تلاش می کنند با رعایت استانداردهای عمومی طرح های خلاقانه خود را بسازند تا آثارشان از حالت انزوا بیرون آمده و فقط ساختمان های معمولی خاکستری ...
  • ۱