جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۳:۵۹Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 30 مهر 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 مهر 1397 خبر آنلاین 2 مهر 1397 خبر آنلاین 3 مهر 1397 خبر آنلاین 4 مهر 1397 خبر آنلاین 5 مهر 1397 خبر آنلاین 6 مهر 1397 خبر آنلاین 7 مهر 1397 خبر آنلاین 8 مهر 1397 خبر آنلاین 9 مهر 1397 خبر آنلاین 10 مهر 1397 خبر آنلاین 11 مهر 1397 خبر آنلاین 12 مهر 1397 خبر آنلاین 13 مهر 1397 خبر آنلاین 14 مهر 1397 خبر آنلاین 15 مهر 1397 خبر آنلاین 16 مهر 1397 خبر آنلاین 17 مهر 1397 خبر آنلاین 18 مهر 1397 خبر آنلاین 19 مهر 1397 خبر آنلاین 20 مهر 1397 خبر آنلاین 21 مهر 1397 خبر آنلاین 22 مهر 1397 خبر آنلاین 23 مهر 1397 خبر آنلاین 24 مهر 1397 خبر آنلاین 25 مهر 1397 خبر آنلاین 26 مهر 1397 خبر آنلاین 27 مهر 1397 خبر آنلاین 28 مهر 1397 خبر آنلاین 29 مهر 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۶    
ایرنا نوشت: مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا امکان آغاز رقابت تسلیحاتی در جهان پس از خروج واشنگتن از پیمان منع موشک های هسته ای کوتاه و میان برد را رد کرد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۵    
فیلم های آموزشی و تربیتی عباس کیارستمی در چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد نمایش داده خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۷    
اگر نگاهی به نقشه ی فیلیپین بیاندازید می بینید که مجمع الجزایر فیلیپین پر از آبشار است. اما اکثر این آبشارها به دلیل عمق زیاد و جریان سریع آب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۶    
وبسایت فارسی هواپیمایی قطر به منظور رفع نیازهای سفر ایرانیان و فارسی زبانان سراسر جهان، تسهیل رزرو پروازها و دسترسی آسان تر به اطلاعات این شرکت هواپیمایی از نو طراحی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۰    
درحالی که فروش ارز مسافرتی برای زائران اربعین به عاملیت بانک ملی آغاز شده، تصاویر حکایت از ازدحام چشمگیر زائران مقابل شعب توزیع کننده دینار در شهرهای نجف، کاظمین و کربلا دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۰    
عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران آخرین وضعیت تحویل ارز اربعین به زائران در نقاط مرزی را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۳    
تسنیم نوشت: شعب ارزی بانک ها امروز دلار را 10 هزار و 820 تومان و یورو را 12 هزار و 395 تومان از مردم می خرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۰    
تغییر قانون لیگ قهرمانان آسیا در بازی برگشت مقابل السد شاید به کمک برانکو و شاگردانش بیاید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه کمتر هنرمندی را می توان یافت که هنر او ریشه در سنت داشته، اما به زمان معاصر خود پر کشیده باشد، گفت: هنر استاد فرشچیان ترکیبی از زیست بوم ایرانی_جهانی است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۹    
ایسنا نوشت:مردی که بر اثر ریزش چاه در عمق 40 متری زمین به مدت 24 ساعت محبوس شده بود با تلاش نیروهای آتش نشانی کرج زنده از چاه بیرون آمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۸    
وزیرخارجه کشورمان گفت: ایران در شرایط فعلی هم قادر به فروش نفت خود است و هم می تواند اقتصاد خود را حفظ کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۰    
ایرنا نوشت : نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ ، کیار و دهستان دستگرد از توافق ضمنی برای ایجاد محور و کمربند سبز گردشگری زاگرس میانی خبر داد و خواستار زیرسازی برای ایجاد محور گردشگری زاگرس میانی بین ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۶    
روزنامه جوان نوشت:اخیراً عبدالعلی علی عسگری رئیس صداوسیما از آنچه وی از آن به عنوان مروجان سیاه نمایی در رسانه ملی یاد کرد انتقاد کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۵    
برای اولین بار از یک خیار دریایی موسوم به هیولا-مرغ بی سر (Enypniastes eximia) در عمق اقیانوس منجمد جنوبی تصویربرداری شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۱۰    
تسنیم نوشت: رئیس کلانتری 164 ولنجک به خبر رفت وآمد آزادانه سارقان مسلح و سرقت از منازل در شهرک بوعلی سعادت آباد واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۶:۴۶    
فیلم سینمایی اتاق تاریک به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی در پنجمین جشنواره هانوی ویتنام، به عنوان تنها فیلم ایرانی در بخش مسابقه حضور دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۶:۴۶    
کیهان نوشت: مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز گفت: معاون هنرستان فجر اهواز توسط یکی از دانش آموزان از ناحیه پشت سر و کمر زخمی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۶:۳۵    
دنیای اقتصاد نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل گفت: با کاهش سرعت جهشی نرخ ارز، قیمت گوشی موبایل در هفته جاری در بیشتر مدل ها بین 15 تا 25 درصد ارزان شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۵:۴۵    
احمد حسین زادگان ،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، در این جلسه خاطرنشان کرد: باید در پدافند غیر عامل نگاه راهبردی و عملیاتی داشته باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۲    
ساکنان دوبی شنبه شب شاهد برگزاری جشنواره نور در این شهر بودند. نورافشانی ها به مناسبت آغاز شمارش معکوس برای برگزاری نمایشگاه جهانی اکسپو 2020 در دوبی صورت گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۹    
ایرنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا از تماس تلفنی خود با ولیعهد سعودی خبر داد و گفت: توضیحات ارائه شده درباره مرگ خاشقچی راضی کننده نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۲    
فرهاد دژپسند در جمع اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان دغدغه های خود در حوزه اقتصاد فرهنگ، عدم تبیین درست ابعاد فرهنگی سیاست ها را به عنوان یکی از حلقه های مفقوده در اقتصاد کشور برشمرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۱    
تیم ملی کشتی ایران بدون کسب مدال طلا به کار خود در جام جهانی مجارستان پایان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۱    
امروز نیز اخبار مرتبط با قتل روزنامه نگار عربستان بسیاری از اخبار بین الملل را تشکیل می داد. قرار است فردا ازدوغان ریاست جمهوری ترکیه در این باره سخنرانی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۷    
علی درستکار معتقد است سیاست پخش تکراری برنامه ها و سریال های در تلویزیون از لحاظ مبنایی غلط نیست اما او بر این باور است که هدفی که پشت این سیاست قرار دارد باید در جهت رضایت مخاطب باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۴    
ایرنا نوشت: شورای امنیت روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: در دیدار دبیر شورای امنیت روسیه و مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا برجام و مساله سوریه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۷    
سعید معروف به شدت از عملکرد فدراسیون والیبال انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۱    
ماموران گشت مرزی آمریکا مهاجرانی را که به صورت غیرقانونی از مکزیک به این کشور آمده بودند، بازداشت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۴    
میزان نوشت: برنامه نود امشب هم پخش نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۴    
پس از کش و قوس های فراوان و حاشیه هایی که برای سریال ممنوعه به وجود آمده بود، این سریال رفع توقیف و ادامه عرضه آن در شبکه نمایش خانگی بلامانع اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۵    
آیت الله هاشمی در خاطرات روز دوشنبه 30 مهر 1369 نوشت: آقای [عبدالله] نوری، [وزیرکشور] تلفن کرد و از اعلان راهپیمایی فردا در مقابل مجلس اظهار نگرانی نمود و خواستار اعمال نفوذ برای لغو آن شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۷    
انتخابات افغانستان بار دیگر بحث نظارت استصوابی شورای نگهبان را داغ کرد و پای این نهاد مهم را وسط کشید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۴    
بیراه نیست اگر داغ ترین بحث روز را بحث بر سر برنامه های ارائه شده از سوی وزرا به مجلس شورای اسلامی برای کسب رای اعتماد بدانیم مجلس شورای اسلامی شلوغ ترین ساعات کاری خود را پشت سر می گذارد و برنامه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۴    
عهدنامه امام علی (ع) به مالک اشتر، بارها و بارها توسط عالمان مختلف شرح شده و به کمک آن، کوشش شده است تا تأثیر مثبتی روی روش سیاسی زمامداران شیعه، از دوره صفوی تاکنون گذاشته شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۱    
ایرنا نوشت: عواد بن صالح العواد وزیر اطلاع رسانی عربستان دو روز پس از اعتراف ریاض به کشتن جمال خاشقچی در ادعایی خنده دار ضمن انکار دست داشتن مقام های کشورش در این پرونده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۶    
امروز (دوشنبه 30 مهر)، کاربران خبرآنلاین، تعریف خواننده زن آذربایجانی از پژمان بازغی را خواندند. در ادامه، خاطره جالب مهدوی کیا از رختکن تیم ملی و رقص استاد اسدی! هم مورد توجه قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۰    
دست عزت الله اکبری از مدال برنز بازی های جهانی کشتی کوتاه ماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۸    
فارس نوشت: فعال سیاسی مقیم آمریکا گفت: ترامپ یک تاجر است و به هیچ عنوان به دنبال جنگ با ایران نیست، بلکه می خواهد جنگ روانی ایجاد کند تا بتواند منافع آمریکا را به بهترین وجه جلب کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۰    
ایلنا نوشت: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه جنگ جبهه استکبار و جبهه حق هیچ وقت پایان ندارد، یادآورشد: جنگ ما با آمریکا و استکبار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۰    
ماریو مانژوکیچ نمی تواند تیمش را در دیدار مقابل منچستریونایتد همراهی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۶    
لطفا بعد از استفاده سر جایش گذاشته شود این عنوان کارتون محمدرضا میرشاه ولد در کانال شهرونگ است که کنایه ای است به اتفاقات تلخ و حادثه فجیع برخورد آل سعود با جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقدش.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۷    
کاپیتان پرسپولیس از هواداران این تیم خواست فردا استادیوم را پر کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۴    
کامبیز دیرباز با یادی از فیلم های ماندگار پرویز پرستویی مانند لیلی با من است و مارمولک ، تاکید کرد که همچنان به نصیحت های این بازیگر توجه می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۹    
جدیدترین قطعه موسیقی خشایار اعتمادی چند روز پیش منتشر شد، قطعه ای که به دلیل نامش، خواهشاً حاشیه هایی را برای این خواننده به وجود آورده و او را مجبور به عذرخواهی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در واکنش به اقدامات غیردوستانه اوکراین در قبال شهروندان روس ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۱    
زمان های قدیم، شاید زندگی بسیار متفاوت تر از آن چیزی بود که اکنون تجربه می کنیم. مردم در اماکن عمومی به جای خیره شدن به صفحه گوشی هایشان، به گفت وگو با یکدیگر می پرداختند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۴    
فارس نوشت: عضو فراکسیون امید مجلس گفت: حضرتی طرحی را مبنی بر مستثنی کردن برخی مدیران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس تهیه کرد که قطعا رای نخواهد آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۹    
تسنیم نوشت: با ابلاغ دستورالعمل وزارت علوم به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، غیبت دانشجویان حاضر در مراسم اربعین مجاز اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۲    
رئیس کل دادگستری استان تهران از ارسال پرونده مشایی در دادگاه تجدید نظر خبر داد و گفت: شعبه رسیدگی به این پرونده تعیین شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۰    
رئوس برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و الزامات مورد نیاز برای توسعه بخش تعاون که در برنامه کاری دوران وزارت وی قرار خواهد گرفت، اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۰    
میزان نوشت: - بررسی های انجام شده روی جسدی که از درون یک خودروی سوخته در باغ فیض کشف شد حاکی از این است که متوفی اقدام به خودسوزی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۰    
باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون روابط عمومی سپاه پاسداران اسامی و تعداد مرزبانان ربوده شده را که گروهک تروریستی جیش العدل منتشر کرده است، را تأیید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۳    
خانم دلفین او و آقای فیلیپ بونکرر روسای گروه های دوستی در مجالس ملی و سنای فرانسه به همراه تعدادی از نمایندگان و سناتورهای فرانسوی صبح امروز با معاون سیاسی وزارت امور خارجه دیدار و پیرامون موضوعات ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۶    
از ابتدای آبان ماه سال جاری برای افتتاح کنندگان حساب صندوق پس انداز مسکن یکم، علاوه بر فرد متقاضی این تسهیلات، کنترل و استعلام های دیگری نیز انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۵    
ایسنا نوشت: بانک ها امروز دلار را تا 10 هزار و 700 تومان و یورو را تا 12 هزار و 300 تومان از مردم می خرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۵    
قطعه جدید زانیار خسروی، خواننده مطرح پاپ را با عنوان بعد من بشنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۲    
وزیر ورزش و جوانان گفت: بهترین شرایط را برای تیم ملی فوتبال مهیا می کنیم تا ملی پوشان بتوانند با قدرت قهرمان آسیا شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۲    
مهر نوشت: بعد از خداحافظی شریعتمداری از وزارت صنعت، حسن یونس سینکی معاون وی نیز استعفا داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۲    
ایرنا نوشت: وزیر خارجه سابق انگلیس با تشبیه ماجرای قتل 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار عرب در ترکیه به حادثه مسمومیت سرگئی اسکریپال جاسوس اسبق روس در انگلیس تصریح کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۹    
ایرنا نوشت: خبرگزاری رویترز روز دوشنبه گزارش داد: دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا با اعلام حالت فوق العاده از مقام های نظامی و مرزبانی خواست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۳    
مهر نوشت: مجلس مشورتی عربستان به قتل خاشقجی واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۳    
ایرنا نوشت: خالد الفالح وزیر انرژی عربستان در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری تاس روسیه تاکید کرد که در صورت خروج 3میلیون بشکه نفت در روز از بازار، عربستان نمی تواند این حجم را پوشش دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۶    
فارس نوشت: به گفته سخنگوی سپاه پاسداران، تعداد مرزبانان ربوده شده در میرجاوه 12 نفر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۲    
ایرنا نوشت: یک عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر عزت الله ضرغامی، می گوید: دلخوری بعضی به این خاطر است که به عنوان گزینه نهایی جمنا معرفی نشده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۵    
پرونده مستند دوشنبه 30 مهر جزئیات پرونده دانشمند هسته ای قلابی که به خواستگاری 150 دختر جوان رفته است، را بررسی خواهد کرد، داماد قلابی که از زنان کلاهبرداری نقدی هم می کرده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۵    
کارشناسان فاکس اسپورت معتقد هستند پرسپولیس با کنار زدن السد راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۳    
بنا بر اعلام رسانه ها قراراست رئیس جمهوری ترکیه فردا سه شنبه تمامی حقایق در خصوص قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار عربستانی را در یک نشست برای اعضای حزب عدالت و توسعه ارائه کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۹    
فارس نوشت: رئیس جامعه هتلداران ایران از افزایش 30 درصدی قیمت هتل ها در کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۲    
سروش رفیعی که با پرسپولیس قرارداد امضا کرد، به فولاد رفت تا نیم فصل به جمع شاگردان برانکو اضافه شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۲    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر عزم همه قوا برای حل مشکلات معیشتی مردم و ابراز اطمینان نسبت به تامین کالاهای اساسی از سوی دولت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۲    
باران بی سابقه کربلا که زائران اربعین را غافلگیر کرد را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۲    
اینجا و آنجا ندارد؛ از خاور دور بگیرید تا کشورهای حوزه کارائیب. آمارها نشان می دهد زنان در هرکجای این زمین که باشند روزانه با انواع و اقسام آزار و اذیت های خیابانی روبرو هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۲    
ایسنا نوشت: جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: اقدامی که در مرز میرجاوه اتفاق افتاد کاری پست و کثیف بود که با فریب دادن یکی از عناصر آنجا رخ داد و جمهوری اسلامی نیز از پاکستان خواستار رسیدگی به این ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۹    
طرح موزائیکی هواداران پرسپولیس در دیدار فردا مقابل السد برای ابراز همدردی با بشار رسن، هافبک عراقی این تیم است که به تازگی مادرش را از دست داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۰    
ایرنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیات عالی نظارت بر سیاست های کلی نظام مستقل از مجمع نیست و این هیات هیچ طرح یا لایحه ای را که مجلس تصویب کرده باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز پروازهای اربعین حسینی از دوم آبان ماه و صدور 484 مجوز پروازی برای این ایام خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۸    
پوستر نمایشگاه اکو آرشیتکت در مرکز پژوهش های مجلس رونمایی شد، نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در همین باره اظهار داشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۶    
حسن یزدانی در بازی های جهانی مقابل تیلور آمریکایی شکست خورد تا به مدال برنز برسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۶    
دکتر هاشمی وزیر بهداشت از درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی بابل و قرارگاه جهادی سجادیه استان مازندران بازدید کردو گفت: اقدامات بهداشتی و درمانی در زمینه خدمت رسانی به زائرین، مطلوب است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۳    
بخشی از گفت وگوی عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما با ایرنا را در ویدئوی زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۹    
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان گفت : 79 هزار و 780 خانوار با جمعیت 163 هزار و 850 نفر تحت حمایت کمیته امداد استان لرستان هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۹    
سفیر ایران در لندن درباره خروج احتمالی آمریکا از معاهده منع موشک های هسته ای میان برد ابراز نگرانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۹    
ایرنا نوشت:مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون نزدیک به یک میلیون و 460 هزار تردد خودرو در راه ارتباطی ایلام - مهران ثبت شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۵    
به مناسبت هفته ملی پارالمپیک مدیرکل بهزیستی استان بهمراه معاونان این اداره کل و جمعی از مسئولان ورزشی از مراکز شبانه روزی و روزانه توانبخشی خرم آباد بازدید بعمل آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۲    
ایلنا نوشت: درپی انتشار مطلبی تخریبی در یکی از روزنامه ها به بهانه نقد اظهارات واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در ارتباط با دفتر اتحادیه اروپا در تهران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۹    
پرسپولیس فرداشب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر خواهد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۵    
ایسنا نوشت: رسانه های ترکیه ای تصاویری جدید از لحظه ورود جمال خاشقجی به استانبول و قبل از ورودش به کنسولگری عربستان در این شهر منتشر کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تعیین تکلیف ترمیم حقوق کارکنان دولت در این هفته خبر داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۳    
رییس جمهور در نامه ای 4 وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه های کار، اقتصاد، راه و صنعت را به مجلس معرفی کرد که بر این اساس محمد اسلامی برای تصدی پست وزارت راه، فرهاد دژپسند برای تصدی پست وزارت اقتصاد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۹    
فارس نوشت: تعدادی از نمایندگان ⁧ مجلس شورای اسلامی ⁩ طی سفر به برزیل در یک باشگاه ورزشی در ایالت پارانا حضور یافته و پیراهن آن را به تن کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۹    
سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای آزادسازی مرزبانان ایرانی ربوده شده توسط گروهک تروریستی وابسته به استکبار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۱    
ایسنا نوشت: رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه از تغییر عنوان اتهامی فعالان بازداشتی محیط زیست شگفت زده شده است خواستار ارائه توضیحاتی از سوی مسئولان در رابطه با تغییر عنوان اتهامی این افراد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۸    
عباس آخوندی وزیر مستعفی در نامه ای به علی لاریجانی نوشت: آن روز باید نگران شد که دولت، مجلس و قوه قضائیه نتوانند مطابق قانون اساسی حکومت قانون را در کشور برقرار کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۷    
فدراسیون فوتبال ونزوئلا به دلایلی که هنوز مشخص نیست اعلام کرده نمی خواهد در تاریخ 29 آبان در تهران مقابل تیم ملی به میدان برود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۷    
علی درستکار معتقد است به دلیل پول مفتی که از فروش نفت وجود داشته رادیو و تلویزیون گران اداره می شده، او همچنان تلویزیون را رسانه ای قدرتمند و تاثیرگذار می داند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۴    
تسنیم نوشت: بعد از مدت ها بی خبری از برنامه سینمایی تلویزیون، صحبت هایی مبنی بر حضور دوباره بهروز افخمی دوباره بر روی صندلی اجرای برنامه هفت به میان آمده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۰    
فارس نوشت: معاون عملیات سازمان امداد و نجات از واژگونی مینی بوس حامل دانش آموزان در خوزستان و مصدومیت 16 نفر آنها خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۳    
میزان نوشت: سخنگوی دستگاه قضا گفت: ضابطین نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و نیز قوه قضاییه بشدت پیگیر رسیدگی به مفاسد اقتصادی هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۳    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آمادگی ماموران این پلیس برای دیدار دو تیم پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی خبر داد.