پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 21 دی 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 دی 1397 خبر آنلاین 2 دی 1397 خبر آنلاین 3 دی 1397 خبر آنلاین 4 دی 1397 خبر آنلاین 5 دی 1397 خبر آنلاین 6 دی 1397 خبر آنلاین 7 دی 1397 خبر آنلاین 8 دی 1397 خبر آنلاین 9 دی 1397 خبر آنلاین 10 دی 1397 خبر آنلاین 11 دی 1397 خبر آنلاین 12 دی 1397 خبر آنلاین 13 دی 1397 خبر آنلاین 14 دی 1397 خبر آنلاین 15 دی 1397 خبر آنلاین 16 دی 1397 خبر آنلاین 17 دی 1397 خبر آنلاین 18 دی 1397 خبر آنلاین 19 دی 1397 خبر آنلاین 20 دی 1397 خبر آنلاین 21 دی 1397 خبر آنلاین 22 دی 1397 خبر آنلاین 23 دی 1397 خبر آنلاین 24 دی 1397 خبر آنلاین 25 دی 1397 خبر آنلاین 26 دی 1397 خبر آنلاین 27 دی 1397 خبر آنلاین 28 دی 1397 خبر آنلاین 29 دی 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۱    
یک بیمار اورژانسی بدحال که با تشخیص پزشکان امکان اعزام زمینی وی وجود نداشت با بالگرد امداد هوایی اورژانس زنجان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان اعزام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۶:۵۰    
دنیای اقتصاد نوشت : مرکز افکارسنجی صداوسیما چندروز پیش یک نظرسنجی با نمونه آماری 404 نفر از افراد 15 سال و بالاتر ساکن شهر تهران به انجام رسانده که نتایج آن قابل تامل است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۹    
بودیمیر مهاجم جدید سرخپوشان از امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۷    
آیا در عصر سکولاریسم، جداسری کلیسای اکراین آن هم بی اختلاف الهیاتی و تاریخی قابل ذکر و تنها به امر سیاستمداران، می تواند آمال ناسیونالیستی و ملت سازانه آمران و عاملان آن را کاملا برآورده کند؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۴    
ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس بریتانیا خواستار تشکیل وزارت گرسنگی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۴    
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) تصویری از حضور رهبرانقلاب در حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) در سال 1363 را می بینید. عکس: مشرق نیوز 67282
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۸    
برنا نوشت:ساخت نیروگاه بادی 50 مگاواتی در منطقه میل نادر شهرستان نیمروز در شمال سیستان بلوچستان آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۳    
مهر نوشت: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با اشاره به ذخیره 401 میلیون متر مکعب آب پشت سد سفیدرود، گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش ذخیره داشته ایم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۶:۴۴    
ایران نوشت:دزدان خودرو هنگام فرار از دست پلیس یک مأمور کلانتری را به شهادت رساندند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۷:۳۰    
جوان نوشت: سخنان غلوآمیز رئیس جمهور در توصیف مرحوم هاشمی رفسنجانی و نوشتن همه ی دستاوردهای نظام به پای وی، واکنش های متعددی را در فضای مجازی به همراه داشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۵:۳۷    
شبنم فرشادجو، بازیگر سینما و تئاتر، با پیوستن به کمپین پاس گل، از همه دعوت کرد به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای موفقیت در جام ملت های آسیا انرژی بدهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۱:۲۸    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در واکنش به برنامه آمریکا برای برگزاری نشستی ضدایرانی در لهستان گفت: دولت این کشور اروپایی که بسیاری از شهروندانش در جریان جنگ دوم جهانی به لطف ایران نجات یافتند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۱:۲۶    
مهر نوشت: سرپرست معاونت امنیتی سیاسی استانداری گلستان گفت: مشکلات اقتصادی مانع حضور پرشور مردم گلستان برای استقبال از رئیس جمهور نخواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۱:۲۶    
علی آبادکتول- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان از سقوط خودرو به داخل دره که منجر به مصدومیت چهار نفر شد، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۵    
مهر نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی فتنه آینده را اقتصادی دانست و از مسئولان خواست فکری برای گرانی های موجود کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۳:۵۸    
در شب حراج تهران که درمجموع فروشی بیش 34 میلیارد تومان داشت، اثری از منیر فرمانفرماییان به قیمت 4 میلیارد تومان چکش خورد. هشت اثر هنری دیگر هم بیش از یک میلیارد تومان فروختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۳:۴۳    
غزال تیزپای ایران به حرف های مسعود ده نمکی واکنش نشان داد.خداداد بر این عقیده است که زدن این 5 گل به یمن باعث ترس آسیایی ها از فوتبال ایران شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۳:۴۰    
فارس نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای شرکت در کنفرانس بین المللی ضد ایرانی در لهستان دعوت به عمل آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۷    
ستاره سال های دور پرسپولیس از دعوای جنجالی اش با امیر قلعه نویی صحبت می کند.از همان روزی که درگیر شد و یکی از حاشیه های مهم فوتبالی اش رقم خورد.حاشیه هایی که در دوران ورزشی او کم نبوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۴    
یکی از گزینه های احتمالی نساجی در نهایت به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۱    
عدم اعلام میزان تورم از سوی بانک مرکزی، سوژه انتشار کارتونی از علی قناعت در کانال طنز و کارتون نیش خط شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۲:۰۹    
آمازون روی کمپانی فرانسوی Balyo سرمایه گذاری می کند تا بتواند از ربات های بارکش خودران این کمپانی برای توسعه سیستم انبارگردانی خود استفاده کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۲:۰۷    
در این ویدئو زیباترین جلوه های زمستان را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۸    
عکسی که امروز فوتبال آسیا را تکان داد، چه حرف هایی برای زدن دارد؟سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا این عکس را در بخش برگزیده های خودش قرار داده تا یک پیام را به همه آنهایی که در قاره کهن ساکن هستند منتقل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۱:۲۳    
مرتضی حاجی گفت: بنا نبود آقای جهانگیری به عنوان کاندیدای اصلی فعالیت داشته باشند مگر در طول فعالیت های انتخاباتی دلیل بهتری پیدا می شد برای این که ایشان مورد حمایت قرار بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۱:۲۳    
پافشاری ترامپ برای ایجاد دیوار مرزی با مکزیک که به درگیری او با کنگره آمریکا نیز منجر شده، سوژه انتشار کارتونی از حاجو دی ریجر، در سایت کگل شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۹    
جدیدترین عکس پیمان معادی در فیلم متری شیش و نیم ساخته سعید روستایی منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۱    
انتشار نتایج مطالعات جدید در حوزه سلامت که نشان می دهد خواب بیش از 8 ساعت برای بزرگسالان با افزایش خطر مرگ همراه است، سوژه کارتونی از شهرام شیرزادی در صفحه اینستاگرام ماهنامه طنز و کارتون خط خطی شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۱    
دستگاه دیپلماسی کشور در حالی بارها به غرب گرایی محکوم شده است که سفرهای متعدد ظریف به کشورهای شرقی نشان از توازن در سیاست خارجی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۱    
وزارت خارجه فرانسه بدون ارائه هیچ مدرک یا مستندی، در اقدامی مداخله جویانه از جمهوری اسلامی ایران خواسته است تمامی فعالیت های مرتبط با موشک های بالستیک خود را متوقف کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۱    
ثروت آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از انقلاب چند برابر شد؟ این مصاحبه را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۱    
حاشیه های اخیر ایجاد شده درباره اظهارات گزارشگر افغان در بازی اخیر تیم ملی فوتبال ایران و پاسخ علی انصاریان به این اظهارات، سوژه انتشار فتوطنزی از احمدرضا کاظمی در شهرونگ شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۵    
معدن نمک ویلیچکا در میراث جهانی یونسکو ثبت شده و به قرون وسطی بازمی گردد و از مهم ترین مکان های توریستی در لهستان است. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۹:۳۵    
احمد ایراندوست که با بازی در نقش غولِ سریال شب های برره به عرصه بازیگری سینما و تلویزیون وارد شد، نسبت به عکسِ همسر وزیر امورخارجه آمریکا در سفر به بحرین واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۲    
تصویر زیر تبلیغ خودروی پرطرفدار پیکان ، پیکان تاکسی در اوایل دهه پنجاه را نشان می دهد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۹:۱۹    
در وهله اول با دیدن عکس، به یاد سنگ های کنار دریا می افتیم، اما آنچه می بینید بخشی از 511 کَنه ای است که به بدن مار پیتون/پایتون چسبیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۸    
وزارت خارجه فرانسه بدون ارائه هیچ مدرک یا مستندی، در اقدامی مداخله جویانه از جمهوری اسلامی ایران خواسته است تمامی فعالیت های مرتبط با موشک های بالستیک خود را متوقف کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۳    
تیم فوتبال چین مقابل فیلیپین به برتری 3-0 رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۷    
ببینید چطور یک صدف پر از مروارید را می شکافند و مرواریدهایش را خارج می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۵    
جف استین در شماره اخیر نیوزویک قصه ای جذاب و خواندنی از ارتباط دونالد ترامپ با مافیای نیویورک منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۲۱    
دژان لوورن با یک جلسه محرومیت روبرو شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۷    
کارلوس کی روش در آستانه دیدار مقابل ویتنام پیامی اینستاگرامی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۱    
ایرنا نوشت: نیروهای نظامی سوریه روز جمعه در ادامه پاکسازی مناطقی در دمشق، مقادیر زیادی سلاح و مهمات ساخت انگلیس کشف کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۹    
ایرنا نوشت: فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: بروکسل با سایر اعضای جامعه جهانی برای حفظ برجام همکاری کرده و اجازه نخواهد داد نزدیکترین دوست و متحدمان در مورد تجارت مشروع ما با یک ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۸    
86 درصد از اعتبارات حوزه رسانه در سال آینده از آن صدا و سیماست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۶    
این چند ثانیه را از دست ندهید. لحظاتی که در عین لذت بخش بودن ممکن است دیدنش هم نفس کشیدن را سخت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۹    
تسنیم نوشت: کارگردان سریال بانوی عمارت در واکنش به مقایسه این سریال با بازی تاج و تخت و شهرزاد ، گفت: بازی تاج و تخت را ندیدم و مقایسه با سریال شهرزاد در واقع یک نگاه سطحی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۰    
ایسنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کژاندیشان تصور می کنند که وظایف خود را انجام داده اند و تنها مشکل باقی مانده این است که هاشمی را تخریب کنند، بنابراین مستند هاشمی زنده است را می سازند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۳۴    
تیم ملی استرالیا مقابل فلسطین به برتری 3-0 رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۳۲    
مهر به نقل از رویترز نوشت: وزیر نفت در دیدار با همتای عراقی خود با تأکید بر غیر قانونی بودن تحریم های آمریکا علیه ایران، گفت: تهران از این تحریم ها تبعیت نمی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۳۰    
از بلندگوهای نماز جمعه سراسر کشور این هفته صداهای مختلفی درباره مشکلات جامعه تا توصیه هایی به مسوولان شنیده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۵    
در تصویر زیر خیابان ولیعصر (عج) در یک روز برفی در زمستان سال 1365 را می بینید. عکس: گذری بر اسرار تاریخ 61282
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۲۱    
سرنوشت غم انگیز ستاره فوتبال فیلیپین به سرزمین پدرش پیوند خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۹    
ایلنا نوشت: مشاور رئیس جمهور تاکید کرد: سخنرانی وزیر خارجه امریکا چیزی جز دلتنگی برای روزگاری نیست که مخاطره نمایی هسته ای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۴    
در این ویدیو می بینید که سگ ها خرابکاری هایشان را متوجه می شوند و از صاحبانشان خجالت می کشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۲    
تعداد زیادی از بازیگرانی که امسال در جشنواره فیلم فجر حضور دارند در دوره های گذشته خوش درخشیدند و توانستند سیمرغ بلورین جشنواره را از آن خود کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۲    
سرطان ریه نوعی بیماری است که باعث تقسیم غیرقابل کنترل سلول ها در ریه می شود. توده های درحال رشد، توانایی تنفس را در بیمار به ندرت کاهش می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۹    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: نام ویتنام هیچگاه در فوتبال آسیا بزرگ نبوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۲    
تمرینات تیم ملی ویتنام برای دیدار فردا مقابل ایران دنبال می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۲    
نلو وینگادا به عنوان دستیار ویژه کارلوس کی روش در جام ملت ها در کنار تیم ملی قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۰    
عزت الله ضرغامی در توئیتی نوشت: تو بهشت زهرا، مداح مشغول خواندن تلقینه، هر وقت که از سئوال ملک مقرب می گوید، ناخودآگاه پاسخ زنونابین به ذهنم می آید و خنده ام می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۳۳    
ایسنا نوشت: روزنامه واشنگتن پست در مطلبی نوشت که محمد بن سلمان همچنان به صورت منظم با سعود القحطانی، که به دست داشتن در قتل جمال خاشقچی متهم بوده، در ارتباط است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۹    
بوژیدار رادوشوویچ اعتقاد دارد نزد طرفداران پرسپولیس دروازه بان مورد اعتمادی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۶    
رییس پلیس تهران بزرگ در خصوص افزایش کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک به افراد هشدار داد و گفت: جرائم فضای مجازی در تهران 70 درصد افزایش داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۹    
مهر نوشت: جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخورد با پلاک مخدوش یکی از مواردی است که پیش از این نیز با آن برخورد می شده، ولی به علت اولویت ، از هفته گذشته طرح برخورد با پلاک های مخدوش آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۷    
تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم احیای روحیه انقلابی و تلاش مجاهدان در بدنه مدیریتی نظام و نیروهای مومن انقلاب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه به سخنان و اتهامات بی بنیان وزیر امور خارجه آمریکا در قاهره واکش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۱    
ایرنا نوشت ، مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: عصر روز جمعه 130 نفر در حسینیه شهر هارونی شهرستان به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کرین مسموم شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۴۲    
محمدحسن انصاری فرد وارد فدراسیون شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۴۲    
سرمربی تیم ناتینگهام فارست از هدایت این تیم استعفا داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۵    
مهر نوشت: سیدحسین سیدی مدیر بخش استان های سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر تاکید کرد که این بخش با مشکل مالی مواجه نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۰    
ستاره مصدوم کاتالان ها جریمه سنگینی را پرداخت خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۲    
ایسنا نوشت: پیکر حسن حاجی نوری، هنرمند پیشکسوت مجسمه ساز صبح روز یکشنبه ( 23 دی ماه) از مقابل خانه هنرمندان تهران تشییع می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۲    
توماس مولر از همراهی بایرن مونیخ در دو دیدار مقابل لیورپول محروم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۷    
مهر نوشت: مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز از برگزاری همایش بین المللی علیه ایران در ماه آینده میلادی به میزبانی کشورش خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۴    
میزان نوشت: معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در نگاه من زیباترین صحنه هشتمین رزمایش فداییان حریم ولایت، لحظه هدف قرار دادن و منهدم کردن موشک شلیک شده از جنگنده F5 توسط موشک هواپیمای میگ 29 بود که نشان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۶    
مرکز آمار طی گزارشی تأکید کرد: اعلام همزمان آمارها از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار سبب ایجاد عملیات روانی علیه نظام آماری کشور می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۴    
آل پاچینو ستاره برنده اسکار سینما برای نخستین بار در سریالی بلند که از پلتفرم آنلاین آمازون پخش خواهد شد، جلوی دوربین می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۸    
اظهارات یکی دیگر از مجریان تلویزیون افغانستان درباره تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت ها را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۹    
ایسنا نوشت: امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحلیف نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا که در دادگاه عالی قضایی این کشور برگزار شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۶    
مجیدی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۴    
رسانه های ویتنام از حضور جهانبخش در بازی مقابل تیم ملی کشورشان هراس دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۴    
پیش بینی چهره های هنری و ورزشی ایران از نتایج بازی های جام ملت های آسیا را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۷    
ماریو بودیمیر، مهاجم کروات جدید پرسپولیس به قطر رفت تا در تمرینات تیم جدیدش شرکت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۶    
دبیر کل بانک مرکزی از مطالعات متمرکز این بانک برای بهره گیری از فناوری بلاک چین خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۹    
در گزارش تصویری زیر تمرین تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آل نهیان پیش از دیدار با ویتنام را می بینید. عکاس: نعیم احمدی 61282
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۹    
عکس در آغوش کشیدن نیما کرمی را توسط صالح میرزاآقایی بازیگر سریال بانوی عمارت ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۲    
سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه های تهران-کرج و کرج-قزوین محدوده های پل کلاک، پایانه کلانتری و ساسانی سنگین است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۰    
ایسنا نوشت: حسن حاجی نوری پیشکسوت مجسمه ساز و خالق سرستون تخت جمشید در شهر بوینس آیرس آرژانتین در سن 92 سالگی در تهران از دنیا رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۰    
تسنیم نوشت:مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خودروسازان را مکلف به افزایش تولید و عمل به تعهدات کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۹    
کاپیتان تیم ملی از احترام رقبا به ایران سخن گفت.او از سئوال خبرنگار شوکه شد ولی سعی کرد دوباره حرف هایش را توضیح دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۸    
ایلنا نوشت: امام جمعه مشهد تاکید کرد: حجت خدا چهار سال بیانیه می دهد، هشدار می دهد ولی چشم ما به چهار تا لبخند اروپایی کافر است که به ما لبخند بزنند یا نزنند. این کشور امام زمان (عج) است؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۴    
ایسنا نوشت: رییس پلیس پایتخت توضیحاتی را درباره زمان آغاز فعالیت مرکز نگهداری و بازپروری معتادان سروش در کهریزک ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۱    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران دنیای استکبار را در حیرت فروبرده، دستاورد عمل صالح است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۴    
پانا نوشت: رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران: قراردادن نیوجرسی در پیاده راه مغایر با حقوق شهروندی است
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مقامات رژیم صهیونیستی و کرواسی تأیید کردند بر اثر فشارهای آمریکا توافق تسلیحاتی بین آنها لغو شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۱    
سرمربی پرتغالی تیم ملی هیچ علاقه ای به صحبت درباره آینده اش ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، در پی سفر جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، به آنکارا گفت انتظار نداشته است مذاکرات با آمریکایی ها درباره شرق فرات به نتیجه برسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۵    
ایرنا نوشت: یگان های مدافع خلق کرد اعلام کردند که یک فروند پهپاد اطلاعاتی ترکیه را در استان حسکه در شمال شرق سوریه سرنگون کرده اند.
  • ۱