پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 19 اسفند 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 1 اسفند 1397 خبر آنلاین 2 اسفند 1397 خبر آنلاین 3 اسفند 1397 خبر آنلاین 4 اسفند 1397 خبر آنلاین 5 اسفند 1397 خبر آنلاین 6 اسفند 1397 خبر آنلاین 7 اسفند 1397 خبر آنلاین 8 اسفند 1397 خبر آنلاین 9 اسفند 1397 خبر آنلاین 10 اسفند 1397 خبر آنلاین 11 اسفند 1397 خبر آنلاین 12 اسفند 1397 خبر آنلاین 13 اسفند 1397 خبر آنلاین 14 اسفند 1397 خبر آنلاین 15 اسفند 1397 خبر آنلاین 16 اسفند 1397 خبر آنلاین 17 اسفند 1397 خبر آنلاین 18 اسفند 1397 خبر آنلاین 19 اسفند 1397 خبر آنلاین 20 اسفند 1397 خبر آنلاین 21 اسفند 1397 خبر آنلاین 22 اسفند 1397 خبر آنلاین 23 اسفند 1397 خبر آنلاین 24 اسفند 1397 خبر آنلاین 25 اسفند 1397 خبر آنلاین 26 اسفند 1397 خبر آنلاین 27 اسفند 1397 خبر آنلاین 28 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۷:۱۸    
روزنامه جوان نوشت: زمزمه هایی به گوش می رسد که اصلاح طلبان برای سال آینده جدا از اعتدال گرایان لیست خود را خواهند بست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۰    
خوشبختانه روز به روز به تعداد ورزشکاران اضافه می شود و عده بیشتری متوجه تاثیرهای بی نظیر ورزش می شوند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۱    
تسنیم نوشت: رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به پیشرفت 85 درصدی سامانه جامع ارزی، جزئیاتی از نحوه شفافیت ایجاد شده توسط سامانه نیما را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۱    
تسنیم نوشت: گزارش امروز خودرو حکایت از کاهش 2 تا 5 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۹    
برای تهیه صحنه هایی با جلوه های ویژه در زمان ساخت فیلم، یکی از روش های این است که ابتدا این صحنه ها به صورت واقعی تصویربرداری و از هنرمندی بدلکاران، فیلمبرداران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۲    
بیست مکانیک، دو ثانیه؛ برد یا باخت مسابقه در کسری از ثانیه! عملیات تعویض در مسابقه فرمول 1 فرآیندی است حاصل هماهنگی بسیار بالای تیمی و زمان بندی دقیق که نتیجه مسابقه جایزه بزرگ را رقم می زند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۲    
مردم کره شمالی دیروز، یکشنبه، برای شرکت در انتخابات پارلمان این کشوربه پای صندوق های رای رفتند. مشارکت در انتخابات مجمع عالی خلق کره برای همه افراد بالای 17 سال در این کشور اجباری است و مردم پس از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۲    
گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر مهمان برنامه کتاب باز می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سه شنبه 21 اسفند جهت افتتاح پروژه ها و بازدید از نمایشگاه دستاوردها در دانشگاه گیلان حضور خواهد یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۸    
ایرنا نوشت: بازی پسرخوانده که توسط جمعی از جوانان توانمند ایرانی تولید و حدود دو میلیون دانلود داشته است، سال آینده به بازارهای جهانی وارد می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۴    
ایرنا نوشت: ساخت نخستین پایگاه فضایی غیردولتی در روسیه کلید خورده است و قرار است طبق برنامه در سال 2025 نخستین فضاپیما از این پایگاه برای اعزام گردشگر به فضا پرتاب شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۱    
ایرنا نوشت: ناسا با همکاری یک شرکت آمریکایی و یک شرکت ژاپنی قرار است یک هواپیمای بدون سرنشین بسیار بزرگ را که با انرژی خورشید کار می کند مورد آزمایش قرار دهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۹    
دوران بارداری پر از تغییراتی است که می تواند فرم بدن شما را به کلی عوض کند. این تغییرات همراه با افزایش وزن و عوض شدن جنس پوست و مو همراه است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۷    
رئیس پلیس راه شهرستان قلعه گنج - بشاگرد گفت: غفلت و کم توجهی راننده خودروی سواری پژو 405 در قلعه گنج، جان دختر بچه هفت ساله را گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۵    
شهردار اردبیل با بیان اینکه در سال 98 سرانه فضای سبز اردبیل، افزایش نیم متر مربعی خواهد داشت، گفت: 30 هزار اصله نهال در اردبیل کاشته خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۲    
اقتصادآنلاین در گزارشی قیمت آپارتمان های 5 ساله در تهران را اعلام کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۱    
سرمایه گذاران می دانند که بهتر است بخشی از سبد سرمایه شان را به خرید طلا اختصاص دهند. البته در زمان کم رونق شدن بازارهای موازی مثل مسکن و یا کاهش سود بانکی، طلا بیشتر موردتوجه قرار می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۶    
برنا نوشت:حسین بن علی النقی(ع) معروف به شاهزاده حسین(ع) یکی از بقعه های شریف همدان است که بنا بر گفته علمای علم نسب شناسی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۲    
ساخت طرح فولاد سازی سفید دشت چهارمحال و بختیاری با72درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۲    
12 پزشک عمومی استان اردبیل برای طی دوره آموزش آب درمانی و استفاده از تجربه های نوین به شهر استانبول ترکیه اعزام می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۰    
چهاردهمین دوره فروش فوری خودرو امروز با فروش دو خودروی وانت آریسان و پژو 206 کلید می خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی شبانه روزی 32 پایگاه امداد و نجات در ایام نوروز خبرداد و گفت: در طی زمان 22روزه تعطیلات نوروزی 3600 نفر-روز همکاری خواهندداشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۶    
نایب رییس کمیسیون برنامه مجلس گفت: افزایش 43 درصدی حقوق ها در سال 98 شامل بازنشستگان و گروه های کم درآمد می شود و این افزایش ها از فروردین اعمال خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۴    
ایران نوشت:چندی قبل گزارشی مبنی بر سرقت مسلحانه از یک آرایشگاه زنانه واقع در تقاطع الزهرا در حوزه استحفاظی کلانتری 12 شهرستان ایرانشهر اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران پلیس به محل اعزام شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۶:۴۰    
روزنامه جوان نوشت:بی بی سی فارسی اخبار دادگاه های پرونده پتروشیمی را اجباراً پوشش می دهد و گریزی ندارد، اما در این خبرها هیچ اشاره ای به نام مهدی خلجی نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۷:۳۱    
روزنامه کیهان نوشت: یک شبکه خبری آمریکا می گوید اطلاعات سری برخی نهادهای دولتی این کشور از جمله اف بی آی، اداره ارتباطات کاخ سفید و ارتش، توسط هکرهای ایرانی هک شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۶:۴۷    
اعتماد نوشت:روح الله حریزاوی، معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات معتقد است الزاما نباید بی حجابی را به معنای بی دینی و لامذهبی بدانیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۶:۴۴    
ایران نوشت:علی مطهری نایب رئیس مجلس در نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جدید قوه قضائیه از ایشان خواسته است که چند مورد از موضوعات مهم مرتبط با دستگاه قضایی را حل و فصل نماید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۶:۱۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۶:۱۱    
سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ارومیه در اقدامی قابل تمجید با ساماندهی دستفروشان این شهر به منظور نظم و انضباط بخشیدن به شهر کرده است که در ایام نزدیک به نوروز قابل ستایش است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۲:۱۴    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه اجرای قانون جامع حمایت از معلولان نیازمند تامین بودجه است، گفت: یک میلیون و 500 هزار معلول در کشور داریم که 800 هزار نفر از آنها دارای معلولیت شدید هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۱۳    
افکار نیوز نوشت: مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس از کشف یک کارگاه غیر مجاز سوسیس و کالباس خوک در بومهن خبر داد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۱۱    
مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نوشت: مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۱۱    
تسنیم نوشت: استاندا زنجان به مدیران کل استان دستور داد که مدیران غیربومی شهرستانی خود را تا آخر اسفندماه عزل کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۱۱    
باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: بنابر اعلام منابع سازمان ملل متحد دست کم 12 نفر از قربانیان سانحه هوایی اتیوپی ایرلاین از کارکنان سازمان های وابسته به این سازمان بوده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۱۱    
ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا نوشت: روزنامه آمریکایی با انتشار ویدئویی که از درگیری های مرز ونزوئلا با کلمبیا گرفته شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۱۰    
ایرنا نوشت: فرماندار بانه از وقوع یک فقره نزاع خیابانی در محله بساط آباد خبر داد و گفت: در این درگیری 2 نفر براثر ضربات چاقو و 2 نفر نیز براثر تیراندازی تفنگ ساچمه ای مصدوم شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۱۰    
افکارنیوز نوشت:آیت الله سید احمد علم الهدی در جمع زائران راهیان نور در یادمان شهدای هویزه حضور پیدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۶    
کاروان تیم فوتبال العین امارات برای تقابل با استقلال وارد تهران شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۶    
باشگاه استقلال درباره نحوه بلیط فروشی برای دیدار با العین در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۴    
مهر نوشت: دولت ترکیه سه نفر از خبرنگاران و روزنامه نگاران آلمانی را اخراج کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۲    
رضا امیرخانی، داستان نویس سرشناس کشورمان، از محکومیت یک فعال سیاسی به رونویسی از کتاب داستان سیستان که به قلم او منتشر شده است، انتقاد و تاکید کرد با چنین کاری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۷    
یکی از هواداران بیرمنگام در جریان بازی این تیم با استون ویلا وارد زمین شد و مشتی به صورت بازیکن استون ویلا کوبید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۲    
خبرگزاری موج به نقل از آذری جهرمی نوشت: در آراء مردم در برنامه های صداوسیما دستکاری شده .این در حالی است که سازمان صدا و سیما در این مسئله دخل و تصرفی نداشته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۷    
شورای نگهبان در سال جاری با تغییراتی روبرو شد؛ تغییراتی که ناشی از رحلت دو عضو فقیه این شورا بود، اگرچه آیت الله آملی لاریجانی به جمع فقهای شورای نگهبان پیوست اما جایگزین آیت الله مومن برای عضویت در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۳    
وینفرد شفر از شاگردانش خواسته این روزها بیش از پیش مراقب سلامتی خود باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
مهدی ترابی بدون مشکل در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
کمیته داوران اسامی داورهای هفته بیست و دوم لیگ برتر را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۴    
خانه ملت نوشت: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نامزدهای انتخابات مجلس باید 5 سال سابقه اجرائی یا آموزشی داشته باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
فارس نوشت: نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اهدای نشان ذوالفقار از دست فرماندهی معظم کل قوا را به سردار قاسم سلیمانی تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۸    
افزایش قیمت کالاهای اساسی و کاهش قدرت خرید مردم، سوژه کارتونی از منصوره دهقانی در نیش خط شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۲    
مهاجم اسبق استقلال بعد از شکست روز اول این تیم مقابل الدوحیل اعتقاد داشت این روزها در فوتبال حرفه ای فقط با قدرت هواداران نمی شود روبروی تیم های بزرگ آسیایی ایستاد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۲    
رسانه ای شدن فعالیت تأسیسات پرتاب ماهواره در کره شمالی که قرار بود به عنوان اقدامی در راستای خلع تسلیحاتی اتمی این کشور جمع شده باشد، با واکنش هایی از سوی جامعه بین المللی روبه رو شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۸    
علی کریمی به تازگی پست جدیدی در صفحه شخصی خودش گذاشته.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس جمهور الجزایر همزمان با تدابیر شدید امنیتی نیروهای پلیس و ارتش الجزایر در سراسر این کشور وارد پایتخت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۹    
فارس نوشت: شرکت توسکا نحوه همکاری خود با سازمان صداوسیما و همچنین کسب درآمد از اپلیکیشن های برنامه های تلویزیونی را تشریح و تأکید کرد ریالی بابت تبلیغ اپلیکیشن ها دریافت نمی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۴    
ایسنا نوشت: دلار و یورو امروز هم به روند کاهشی خود ادامه دادند و قیمت هر کدام در صرافی های مجاز 100 تومان کاهش یافت. هم چنین بازار ارز و طلا، دومین روز هفته را با کاهش نسبی قیمت ها به پایان رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۴    
علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار فردا تیمش شرکت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
پرسپولیس جدال اول خودش در لیگ قهرمانان آسیا این فصل را با تساوی به پایان رساند و خیلی ها اعتقاد دارند عدم هماهنگی بازیکنان جدید و قدیمی از اصلی ترین دلایل افت جزئی تیم برانکو بوده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
تسنیم نوشت: مطابق آمار تا پایان آذرماه امسال از مجموع 56 کالای اساسی 47کالا با رشد بالای 20 درصدی قیمت ها روبه رو شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۲    
ایرنا نوشت: نماینده وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده، 10 هزار و 500 میلیارد تومان منابع مورد نیاز است تا خدمات زیربنایی واحدهای مسکونی مهر سراسر کشور تکمیل شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۴    
ویراستاران مجله اسمیتسونین که شانزدهمین دوره مسابقه عکاسی این مجله در سال 2018 را برگزار می کنند، از میان 48 هزار عکس ارسالی از 207 کشور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۴    
تیم فوتبال زنیت با گلزنی سردار آزمون به برتری مقابل حریف خودش رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۷    
ایرنا نوشت: تعدیل نرخ ارزهای عمده در بازار آزاد، ریزش قیمت انواع مسکوکات طلا را به دنبال داشت به طوری که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه) به چهار میلیون و 527 هزار تومان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۰    
معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای، میزان واگذاری دارایی های مازاد بانک ها حد فاصل دی ماه سال گذشته تا امروز را، 10 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۴    
رئیس اتحادیه پوشاک معتقد است اگر بخواهیم بازار را نسبت به تولید داخل علاقمند کنیم باید سطح کیفی تولیدات داخلی را بالا ببریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۹    
فارس نوشت: متوسط حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان در سال جاری، حدود 2 میلیون و 867 هزار تومان بوده است و برخلاف ادعای مطرح شده توسط دولت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۷    
بازی های آینده استقلال در لیگ برتر به گونه ای است که آبی ها برای رسیدن به قهرمانی باید همه حریفان رو در روی خودشان در مسیر قهرمانی را از پیش رو بردارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۴    
ایرنا نوشت: مدیر عامل شرکت شهروند اعلام کرد: مرحله جدید عرضه گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت تنظیم بازار از امروز یکشنبه در فروشگاه های شهروند و سازمان میادین میوه و تره بار تهران آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۴    
پرسپولیسی ها بازگشتی سخت را به تهران تجربه کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: روزنامه العربی الجدید با اشاره به حضور برخی خوانندگان عربی و غربی در شهرهای مختلف عربستان سعودی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۸    
فرهاد مجیدی چندی پیش حاشیه ساز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۵    
مهر نوشت: براساس گزارش 12 صفحه ای موسسه بین المللی تحقیقات صلح استکهلم؛ امارات، عربستان، رژیم صهیونیستی برای یک درگیری بالقوه با ایران آماده می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۵    
مهر نوشت: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، گفت: ما بدون تمدن سازی نمی توانستیم در تحولات منطقه ای تاثیر گذار باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۶    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس مجلس با اشاره به ضرورت توسعه روابط با تاجیکستان بر ضرورت همکاری های متقابل در روابط دو کشور تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۰    
دبیر شورای نگهبان در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی را به سمت رئیس قوه قضائیه تبریک گفت
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۵    
بی ام و مدل M3 E30 رکورد سریعترین خودرو روی یخ با سرعت 346.82 کیلومتر بر ساعت را به خود اختصاص داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۵    
بعد از سفر تیم هندبال بانوان، تیم بسکتبال بانوان جمهوری آذربایجان براساس تفاهم و پروتکل امضا شده بین وزارت ورزش و جوانان ایران و این کشور برای انجام دیدارهای دوستانه به ارومیه سفر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۱    
پارسینه نوشت: قیمت هرکیلوگرم مرغ در تهران به محدوده 17 هزار تومان نزدیک شد، هرچند که این محصول در برخی از نقاط تهران تا 14 هزار تومان نیز در بازار آزاد به فروش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۳    
صداو سیما نوشت: 24 تن برنج خارجی قاچاق از یک انبار محلی در دلیجان کشف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۱    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعتقاد دارد حاشیه های اخیر ایجاد شده پیرامون تیم تبریزی به دلیل احساس خطر حریفان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۹    
اعضای گروه موسیقی رستاک در یک نشست خبری از پروژه در خانه- بی مرز گفتند که با بهره گیری از موسیقی کشورهای همسایه و برای مخاطب غیر ایرانی به انجام می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۸    
جام جم آنلاین نوشت: برای خرید میتسوبیشی، لنسر ، 1.8 لیتر اتوماتیک در بازار مدل 2017 با کارکرد 15 هزار کیلومتر به سرمایه 320 میلیون تومانی نیاز است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۸    
باشگاه السد اعلام کرد گران ترین بلیت بازی پرسپولیس و السد با قیمت 200 ریال قطر معادل 700 هزار تومان به فروش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۱    
مدیران باشگاه ذوب آهن قصد دارند برای دریافت آخرین قسط از رضایت نامه مرتضی تبریزی حکم جلب مدیرعامل باشگاه استقلال را بگیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۵    
ایسنا نوشت: به نظر می رسد که تنش و کشمکش های میان دو غول تکنولوژی اپل و کوالکام تمامی ندارد، چراکه به تازگی شرکت تراشه ساز کوالکام به علت نقض مالکیت معنوی حق اختراع و پتنت هایش از اپل تقاضای 31 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۰    
شوخی تیم کوک با اشتباه دونالد ترامپ سرگرمی جذابی شده است برای کاربران توئیتر.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۰    
استاندار آذربایجان غربی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که امروز برگزار شد، سهمیه استان در مرحله دوم طرح اشتغال پایدار روستایی را 720 میلیارد تومان عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۹    
همایش تامین اجتماعی و کارآفرینان و هفتمین جشنواره انتخاب چهره های برتر حوزه کارآفرینی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۸    
مسئول فوریت های پزشکی شهرستان پیرانشهر از مسمومیت 2 نفر بدلیل استفاده از مشروبات الکلی خبرداد و گفت: حال یکی از مسمومان که در پیرانشهر بستری شده وخیم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۸    
بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی، روزهای سه شنبه و چهارشنبه همین هفته احتمال سقوط بهمن در بخش هایی از جاده چالوس وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۷    
فرمانده انتظامی استان از برخورد قانونی با 669 واحد صنفی که با فروش لباس های غیر متعارف در زمینه ترویج بدپوششی اقدام می کردند در راستای اجرای طرح تطهیر خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۷    
ایسنا نوشت: به نظر می رسد که نحوه ریپورت کردن یا گزارش محتوای مخرب و غیراخلاقی در شبکه اجتماعی توییتر با تغییر و تحولات جدیدی مواجه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۵    
ایسنا نوشت: به تازگی آسیب پذیری جدیدی در مرورگر اینترنتی گوگل کروم یافت شده است که خطرات متعددی را برای حریم خصوصی کاربران به وجود خواهد آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۲    
ایسنا نوشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور داده است که اپراتورهای تلفن همراه نسبت به بازگشت بسته های بلندمدت اینترنت همراه اقدام کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۱    
وزیر امور خارجه کشورمان که در عراق به سر می برد، توئیتی را درباره برنامه های سفر رئیس جمهوری کشورمان منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۰    
ایسنا نوشت: شاه طهماسب با انتخاب پایتختی قزوین زیرساخت های شهری را در قزوین بنا نهاد و به همین منظور اولین خیابان کشور را به نام سپه در قزوین احداث کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۸    
حوالی ساعت 9 صبح ابتدای خیابان جهاد رباط کریم صحنه یک سرقت مسلحانه ناموفق شد و سارقان که چهار فرد مسلح بودند با خودرو سواری 206 از محل متواری شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۰    
مهر نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اقدامات این سازمان را در طرح استقبال از بهار تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۷    
مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان سازمان دامپزشکی کشور در آستانه نوروز 98 توصیه های بهداشت فردی و همچنین خرید و نگهداری ماهی قرمز جهت سفره هفت سین را اعلام کرد.