چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 20 اسفند 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 1 اسفند 1397 خبر آنلاین 2 اسفند 1397 خبر آنلاین 3 اسفند 1397 خبر آنلاین 4 اسفند 1397 خبر آنلاین 5 اسفند 1397 خبر آنلاین 6 اسفند 1397 خبر آنلاین 7 اسفند 1397 خبر آنلاین 8 اسفند 1397 خبر آنلاین 9 اسفند 1397 خبر آنلاین 10 اسفند 1397 خبر آنلاین 11 اسفند 1397 خبر آنلاین 12 اسفند 1397 خبر آنلاین 13 اسفند 1397 خبر آنلاین 14 اسفند 1397 خبر آنلاین 15 اسفند 1397 خبر آنلاین 16 اسفند 1397 خبر آنلاین 17 اسفند 1397 خبر آنلاین 18 اسفند 1397 خبر آنلاین 19 اسفند 1397 خبر آنلاین 20 اسفند 1397 خبر آنلاین 21 اسفند 1397 خبر آنلاین 22 اسفند 1397 خبر آنلاین 23 اسفند 1397 خبر آنلاین 24 اسفند 1397 خبر آنلاین 25 اسفند 1397 خبر آنلاین 26 اسفند 1397 خبر آنلاین 27 اسفند 1397 خبر آنلاین 28 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۴    
دو زن بلژیکی که به نیروهای داعش در سوریه پیوسته بودند می گویند امیدشان را برای بازگشت به خانه از دست داده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۵    
متخصصان شرکت ظریف مصور بروجن انحصار تولید چسب رزین آب پایه را که در دستان اروپایی ها بود، شکستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۰    
با نتایج هفته اخیر لیگ جزیره، جدال قهرمانی میان لیورپول و سیتی است و چهار غول دیگر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باهم رقابت می کنند؛ اتفاقی که سوژه کارتون سایت گل شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۱    
بولتن نیوز نوشت: رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاران ایران اعلام کرد که مرجان شیخ الاسلامی جزو مجموعه بازرگانی پتروشیمی نیست و ارتباطی با این مجموعه دندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۳    
اثرات محسوس پیش فروش و تحویل خودرو توسط خودروسازان در بازار مشاهده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۵    
ایسنا نوشت: یک گروه تحقیقاتی از کیتوزان و نانوذرات طلا برای ساخت نانوزیست حسگری استفاده کردند که قادر است باز شدن یخ بسته بندی گوشت را تشخیص دهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری گفت: ورودی پرونده های کیفری در 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، 9 و نیم درصد افزایش داشته است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۸    
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 4 محموله انواع کالاهای قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال ، از 4 دستگاه خودرو در محور های مواصلاتی استان خبر داد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل اعلام کرد: 15 مجتمع بزرگ آبرسانی در دست احداث، مشکل تامین آب آشامیدنی هزار و 20 روستای این استان را حل می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۶    
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل از توزیع گوشت گرم و منجمد گوساله در فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی منتخب در اردبیل خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۵    
طی نشستی به همت امور بانوان شهرداری رشت از تعدادی از بانوان مجموعه مدیریت شهری در عرصه هایی چون برگزیدگان مسابقه گنجینه فاطمیه، بانوان خیر و بانوان هم نام و لقب حضرت فاطمه (س) تقدیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۵    
پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا، در قطر به مصاف السد خواهد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۹    
روزنامه کیهان نوشت: عضو مرکزیت حزب کارگزاران می گوید مردم به اصلاح طلبان اعتماد ندارند چرا که دچار انواع تعارضات هستند و معلوم نیست اصلاح طلبی چیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۷    
خبرگزاری صدا و سیمانوشت:مسمومیت با گاز مونوکسید کربن موجب مرگ 2 نفر در شیراز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۰    
خراسان نوشت: با گذشت 10 روز از ماجرای تغییر مشکوک آرای برنامه برنده باش و نود همچنان مقصر و عاملی اصلی این اتفاق در هاله ای از ابهام است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۶:۴۱    
ایرنا نوشت:اپراتورهای تلفن همراه مدتی قبل با ارسال پیامکی به مشترکان خود اعلام کرده بودند که بسته های بلند مدت اینترنت در سال جدید حذف خواهند شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۲    
خانه تکانی فدراسیون فوتبال از بازنشسته ها که با ارائه چند استعفا در این فدراسیون آغاز شد، عنوان کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در خبرورزشی است. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۰:۵۶    
سرمربی سابق رئال مادرید دوباره هدایت این تیم را برعهده گرفت. او با حضور در کنفرانس خبری باشگاه از برنامه هایش در بازگشت به سانتیاگو برنابئو گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۸    
حضرت آیت الله خامنه ای، فرماندهی معظم کل قوا به سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان ذوالفقار اهداء کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۳    
ایرنا نوشت: رئیس جمهوری با تاکید براینکه استقبال همه احزاب و گروه های ایران و عراق از توسعه مناسبات همه جانبه دو کشور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۴    
ایرنا نوشت: وزیر خارجه ایران در گفت و گو با شبکه خبر بی بی سی عربی با اشاره به اینکه حتی جنگ 8 ساله ای که از سوی صدام به مردم ایران و عراق تحمیل شد نتوانست میان دو ملت جدایی بیاندازد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: نتیجه دیدار رئیس جمهور ایران از عراق، ساخت چهار شهرک صنعتی و خط آهن بین المللی در کشور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۰    
ایرنا نوشت: بیش از 50 مقام پیشین نظامی و دیپلماتیک آمریکا در نامه ای خواستار بازگشت بدون پیش شرط و مذاکره مجدد به توافق هسته ای با ایران شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۹    
کارشناس سیاسی، سفر آقای روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران را به عراق مقدمه ای برای مهندسی و تشکیل نظام امنیتی جدید در منطقه دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۵    
12 هنرمند پیشکسوت، در جشن نوروزگان خانه تئاتر تجلیل شدند. کاشت درخت به نام این هنرمندان، از جمله مراسم پیش از آغاز این جشن بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۴    
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک متخصص اطفال گفت: باج دادن نباید همیشگی باشد، چون در این صورت کودک همیشه منتظر پاداش گرفتن می ماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۳    
طولانی بودن روند رسیدگی به شکایت مردمی از اصناف و پاسخگو نبودن برخی دستگاه های اجرایی، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در شهرونگ شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۱    
فارس نوشت: مدیر ساز و کار مالی ویژه اتحادیه اروپا و ایران برای گفت وگو در مورد نحوه عملیاتی شدن این مکانیزم به تهران سفر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۰    
مسئولان باشگاه های استقلال و پرسپولیس اعتقاد دارند سازمان لیگ می تواند بازی های لیگ برتر را در خردادماه تمام کند اما سازمان لیگ این کار را نمی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۳    
تیم های جستجو در محل سقوط هواپیمای خطوط هوایی اتیوپی در نزدیکی شهر بیشفتو به جستجو می پردازند. طبق آخرین اخبار هر دو جبعه سیاه این هواپیما پیدا شده است و به زودی مورد بررسی قرار می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۹    
سرمربی فرانسوی دوباره هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۴    
معاون هماهنگ کننده و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، مفتخر شدن سرلشکر سلیمانی به دریافت نشان ذوالفقار را به وی تبریک گفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۸    
شاگردان منصوریان همچنان در آسیا جذاب نتیجه می گیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۹    
مهاجم آفریقایی آبی ها می گوید اگر این سه شنبه استقلالی ها استادیوم را پر کنند، العین را شکست می دهیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۰    
منشا به یکی از محبوب ترین چهره ها در اردوی تیم استقلال تبدیل شده تا جایی که هم تیمی های او ارتباط صمیمانه ای با گادوین پیدا کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۷    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی نسبت به یک قسمت جدید و ترسناک بحران آب در ایران هشدار داده؛ کم آبی وارد قلب زندگی روزانه مردم شده و این منجر به شروع ناآرامی های اجتماعی شده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۴    
آناهیتا همتی، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار عکسی در کنار حمیده خیرآبادی (نادره)، محمدعلی کشاورز و اسماعیل شنگله، یادی از 13 سال پیش کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
مربی تیم پرسپولیس می گوید تیمی که ژاوی و گابی و این همه ستاره را می خرد، به فکر یک بازی یا دو بازی و گرفتن یک جام نیست!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۵    
ادعای کیم جونگ اون مبنی بر آمادگی برای خلع سلاح هسته ای از یک سو و کشف اقدامات اخیر کره شمالی برای آماده سازی پرتاب موشک یا راکت فضایی، سوژه کارتونی از ریک مک کی در سایت کگل شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۵    
هجوم بی سابقه دلالان و شرط بندها به فوتبال ایران، سوژه جدیدترین کارتون محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۴    
کم تر دو کشوری را می توان یافت که هر یک عمق استراتژیک دیگری باشد. عراق و ایران عمق استراتژیک یکدیگر هستند و این مساله برای هر 2 کشور دوجانبه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۴    
سرمربی ذوب آهن با خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۲    
تسنیم نوشت: تیم الزورای عراق، یکی از حریفان ذوب آهن ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میهمان اماراتی اش را با شکستی پرگل بدرقه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۰    
یک فعال سیاسی اصولگرا اقدامات و اظهارات احمدی نژاد را تلاش های بی ثمری برای تطهیر خود به منظور بازگشت به قدرت خواند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۰    
پرواز ET 302 اتیوپین ایرلاینز در مسیر آدیس آبابا به نایروبی صبح روز یکشنبه سقوط کرد و به این ترتیب، دومین سانحه سقوط منجر به مرگ هواپیمای تازه کار بویینگ 737 مکس 8 به فاصله کمتر از 6 ماه رخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۵    
اشکان خطیبی به اختلاس میلیاردی مرجان شیخ الاسلامی واکنش نشان داد و کارهایی را که با آن میزان پول می شود انجام داد، برشمرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۹    
کارشناس مسائل بین الملل و سیاست خارجی می گوید: روابط خوبی بین ایران و عراق وجود دارد اما مخالفان با اتهام زنی به دولت، به دنبال خدشه دار کردن این رابطه هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۷    
دروازه بان استقلال می گوید تیمش به بازی با العین مثل یک نیروی محرکه نگاه می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۲    
سرمربی استقلال می گوید تیمش با کمک هواداران می تواند از سد العین بگذرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۰    
گزیده ای از چهاردهه کشفیات باستان شناسان کشور و فعالیت آن ها در طول این سال ها در قالب نمایشگاهی از 14 اسفند ماه برپا شده و تا 20 فروردین نیز در موزه ملی ایران برپا خواهد بود. عکس ها: مهر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۰    
محمدجعفر خسروی به عنوان مجری اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم معرفی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۵    
فارس نوشت: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: توزیع گوشت قرمز و مرغ به صورت منجمد و گرم تا تثبیت قیمت ها در بازار ادامه خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۰    
خانه ملت نوشت: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از تصویب کلیات طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۶    
آفتاب نوشت: مشاور رئیس انجمن تغذیه ایران، نکات تغذیه ای برای پیشگیری از چاقی در ایام عید را یادآور شد و بر لزوم مصرف سبزیجات به منظور جلوگیری از یبوست و همچنین جذب بهتر ویتامین ها و مواد معدنی تاکید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۶    
خانه ملت نوشت: نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت: بانک مرکزی مخالف طرح سپرده های ارزی در بانک های عامل است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۴    
شاگردان برانکو شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا نداشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۱    
ایسنا نوشت: یکی از معضلاتی که همیشه در بخش آب ایران مطرح می شود، نبود ذخایر برفی است و این در شرایطی است که امسال شاهد افزایش 20 درصدی منابع آبی حاصل از ذخایر برف هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۰    
اگر قصد سفر به عمان با استفاده از تسهیلات دریافت روادید (ویزا) در فرودگاه این کشور را دارید، باید به این نکته توجه کنید :
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۷    
دنیل مونفردینی، عکاس این تصویر، در ساعت پرترافیک، برای ثبت این عکس به طبقه 29 آپارتمانی در شهر شانگهای چین رفته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۹    
رسانه های اسپانیایی اخراج سولاری و بازگشت زین الدین زیدان به تیم رئال مادرید را تایید کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۳    
ویدئویی از حضور بهنوش بختیاری در پشت صحنه سریال بر سر دوراهی به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۱    
رییس اداره حفاظت محیط زیست ساوجبلاغ از ممنوعیت صید وفروش مار ولاک پشت دریایی و سمندر خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۰    
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چالداران از برگزاری 14 برنامه نوروزی با موضوعات آداب و رسوم بومی در این شهرستان برای استقبال از مسافران و سال نو خبرداد
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۰    
مدیر امور آبفار شهرستان الیگودرز از برگزاری کلاس مدیریت مصرف آب در خصوص خانه تکانی عید خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۰    
علی حمولی طرفی: انتخابات اتاق بازرگانی اهواز یکی از شفاف ترین و دقیق ترین انتخابات برگزار شده در طول عمر اتاق اهواز است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۰    
احسان قاضی زاده هاشمی درباره چگونگی نظارت بر درآمد سازمان صداوسیما از آگهی های بازرگانی توضیح داد و تاکید کرد که در پایان سال مالی سازمان بررسی ها را انجام می دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۹    
کاربران خبرآنلاین نظرات موافق و مخالف خود با کوپنی شدن کالاها را اعلام کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۶    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه عربستان در دفتر کار خود در کاخ یمامه در ریاض، با سعد حریری، نخست وزیر لبنان دیدار و درباره تحولات منطقه گفتگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۴    
جواد خیابانی به عنوان گزارشگر دیدار دو تیم فوتبال استقلال و العین امارات انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۴    
فارس نوشت: آنکارا در واکنش به اقدام بروکسل مبنی بر عدم پیگرد قانونی متهمان به ارتباط با گروه پ.ک.ک، سفیر بلژیک را احضار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۲    
واحد مرکزی خبر نوشت: مدیر عامل معاینه فنی سراسر کشور از حذف برچسب معاینه فنی از سال 98 خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۹    
خبرگزاری دانشجو نوشت: سردار هادیان فر گفت: از 28 اسفند خودروهای دارای جریمه بالای یک میلیون تومان توقیف نمی شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۶    
ایسنا نوشت: نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا اعلام کرد: آمریکا، هند را برای توقف خرید نفت از این کشور آمریکای لاتین تحت فشار قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۶    
کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال العین امارات تأکید کرد، غیبت بازیکن برزیلی این تیم در دیدار مقابل استقلال به خاطر مصدومیت است نه اختلاف با او.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۵    
تنها عکس رنگی فیلم سینمایی گوزن ها را که متعلق به بهروز وثوقی است، ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۰    
ایسنا به نقل از تریدینگ اکونومیکس نوشت: مرکز آمار چین اعلام کرد نرخ تورم دوازده ماه منتهی به فوریه این کشور از 1.7 درصد در ماه ژانویه به 1 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۰    
رؤسای جمهور ایران و عراق با اشاره به روابط دوستانه، برادرانه و روبه توسعه دو کشور در عرصه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی؛ بر ضرورت تلاش مسوولان در راستای گسترش ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۹    
حوزه هنری در جذب مخاطب سینمایی، با هشت درصد افزایش میزان تماشاگر نسبت به دیگر سینماها روبه رو بوده و با این روند بزودی به رشد 40 درصدی از فروش سینمای کشور خواهد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۶    
نامه نیوز نوشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اعلام کرد که شرکت توسعه کسب و کار توسکا به هیچ وجه جزء شرکت های تحت مدیریت و کنترل ستاداجرایی فرمان حضرت امام نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۸    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشورگفت:گوشت و مرغ تنظیم بازاری کماکان تامین می شود و در مقایسه با گذشته افزایش واردات داشته ایم اما نحوه توزیع آن در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۳    
تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل ورزشگاه آزادی تجمع کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۲    
رئیس جمهور کشورمان در یک سفر بی سابقه، برای اولین بار به بغداد رفت، این سفر بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه های خبری دنیا و اخبار منطقه و جهان عرب داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۹    
رئیس جمهور عصر امروز(دوشنبه) در بغداد مورد استقبال رسمی نخست وزیر عراق قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۸    
بلیت دیدار تیم های فوتبال استقلال و العین علاوه بر فروش اینترنتی به صورت حضوری نیز عرضه خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۲    
باشگاه خبرنگاران نوشت: زمینی به مساحت 660 مترمربع واقغ در شریعتی دوراهی قلهک، با مبلغ 33 میلیارد تومان معامله می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۹    
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از افزایش همکاری این مرکز با دانشگاه خوارزمی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۹    
ایرنا نوشت: بازگشت کوپن از نوع الکترونیکی آن به گفته یک کارشناس اقتصادی، رخدادی هولناک نیست. هم اکنون استفاده از کوپن در برخی از کشورها همچون آمریکا رواج دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۵    
با ظهور تکنولوژی های جدید، راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بدون احتیاج به دانش برنامه نویسی دیگر امری محال یا دشوار نیست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۲    
پخش با کیفیت مسابقات ورزشی و بازی های فوتبال از اولویت های مرکز تولید و فنی سیما است و همکاران خدوم این مرکز تمام تلاش خود را برای انعکاس هر چه مطلوب تر مسابقات به کار می گیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۱    
مهر به نقل از بلومبرگ انگیسی نوشت: عربستان سعودی در نظر دارد برنامه ای را اجرا کند که طی آن مالیاتی که توسط بانک های داخلی این کشور به دولت پرداخت می شود تا 20 درصد، یا 2 برابر نرخ فعلی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۰    
از روزی که واژه دارالخلافه بر روی نام تهران قرار گرفت، بیش از دو سده می گذرد؛ قریه ای کوچک در نزدیکی ری که امروز به یکی از بزرگترین کلانشهرهای جهان بدل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۶    
تسنیم نوشت: مدیرعامل شرکت ساپکو با تأکید بر اینکه شرکت پژو باید بابت ترک ایران خسارت پرداخت کند، گفت:هر کسی مدعی است توانایی ساختن قطعه را دارد از او استقبال می کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۶    
میزان نوشت: بعد از بهره برداری از اسکله های جدید در مجتمع بندر انزلی؛ اولین کشتی حامل روغن خوراکی در بندرانزلی پهلو گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۶    
فارس نوشت: مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صنعت با تاکید بر اینکه روش توزیع گوشت قرمز تغییر نکرده است، گفت: برای جلوگیری از بی نظمی ها در توزیع گوشت قرمز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۵    
ایسنا نوشت: با اینکه هفته گذشته مقدار عرضه نسبت به تقاضا در معاملات بازار سهام افزایش یافته بود، امروز برای دومین روز پیاپی شاهد سنگینی کفه تقاضا نسبت به عرضه هستیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۴    
احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به آیت الله رئیسی از انتصاب وی به عنوان ریاست قوه قضائیه ابراز خرسندی کرد و در همکاری کامل دیده بان با این قوه در امر مبارزه با ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۲    
بازیکن تیم فوتبال سامپدوریا در حال تعقیب شدن از سوی پلیس ایتالیا تصادف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۸    
ساعت 6 صبح امروز دوشنبه بروز نقص فنی در یک دستگاه مینی بوس موجب بروز ترافیک و واژگونی این خودروی سنگین در جاده خاوران به سمت غرب، قبل از مرکز تعویض پلاک شد. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۶    
ایرنا نوشت: اعضای کنگره ایرانیان کانادا با امضای طوماری خواستار آن شدند تا اوتاوا فورا تحقیقاتی را در مورد پرونده 'محمودرضا خاوری' و 'مرجان شیخ الاسلامی آل آقا' آغاز کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۳    
رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه در آستانه عید نوروز به هر کدام از خانواده هایی که بیمار ضایعه نخاعی ناشی از حوادث جاده ای دارند، مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان به عنوان عیدی پرداخت می شود ...