سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۴:۵۳Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 21 اسفند 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 1 اسفند 1397 خبر آنلاین 2 اسفند 1397 خبر آنلاین 3 اسفند 1397 خبر آنلاین 4 اسفند 1397 خبر آنلاین 5 اسفند 1397 خبر آنلاین 6 اسفند 1397 خبر آنلاین 7 اسفند 1397 خبر آنلاین 8 اسفند 1397 خبر آنلاین 9 اسفند 1397 خبر آنلاین 10 اسفند 1397 خبر آنلاین 11 اسفند 1397 خبر آنلاین 12 اسفند 1397 خبر آنلاین 13 اسفند 1397 خبر آنلاین 14 اسفند 1397 خبر آنلاین 15 اسفند 1397 خبر آنلاین 16 اسفند 1397 خبر آنلاین 17 اسفند 1397 خبر آنلاین 18 اسفند 1397 خبر آنلاین 19 اسفند 1397 خبر آنلاین 20 اسفند 1397 خبر آنلاین 21 اسفند 1397 خبر آنلاین 22 اسفند 1397 خبر آنلاین 23 اسفند 1397 خبر آنلاین 24 اسفند 1397 خبر آنلاین 25 اسفند 1397 خبر آنلاین 26 اسفند 1397 خبر آنلاین 27 اسفند 1397 خبر آنلاین 28 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۸    
نمایش کمدی آلفرد به نویسندگی پاسکال نوواکی با ترجمه هومن حسین زاده با طراحی و کارگردانی هادی عامل از 19 فروردین درتماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۱    
اعضای مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با ارمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
باشگاه خبرنگاران نوشت: بانک مرکزی امروز نرخ 47 ارز بین بانکی را اعلام کرد که بر این اساس 11 ارز بین بانکی ثابت ماند، 15 ارز کاهش و 21 ارز افزایش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۹    
بانک انصار با صدور اطلاعیه ای، لیست و نحوه فعالیت شعب کشیک بانک انصار در هفته آخر اسفند و ایام نوروز 1398 را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۱    
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان گفت: بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت از کشتارگاه تا محل عرضه حضور دارند تا نحوه توزیع عادلانه انجام شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۶:۲۰    
روزنامه کیهان نوشت: متهم فروش اطلاعات به بیگانگان مدعی شد دختر آیت الله آملی لاریجانی، یا خود را جاسوس می دانسته که از تهمت زنندگان شکایت نکرده و یا از دستگاه قضایی ناامید بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۵    
جشنواره راه رفتن بر روی گدازه های آتش همه ساله در دامنه کوه تاکائو در غرب توکیو، پایتخت ژاپن برگزار می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۴    
درخت نخل موم کیندیو، درخت ملی کلمبیا و جزء بلندترین درختان نخل در دنیا محسوب می شوند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از توریسم آنلاین ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۷    
مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل به منظور رونمایی از کتاب حوزه کودکان و همچنین حمایت از کودکان بی سرپرست اقدام به برگزاری همایشی با عنوان برگی از مهربانی نمود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۹    
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ما از نظر تعداد مقامات پراستناد و داغ که بیشتر مورد توجه پژوهشگران و محققان است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با بیان اینکه 630 میلیون مترمکعب از دشت اردبیل آب برداشت شده، گفت: این میزان باید 130 میلیون مترمکعب باشد که آمارها حاکی از وضعیت نامساعد برداشت آب می باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۴    
سرخپوشان پاکدشت برای سومین بار سرمربی شان را عوض کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۰    
نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با همکاری اداره صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و با مشارکت واحدهای مختلف صنفی ، با 60 غرفه افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۹    
تفاهم نامه ساخت و تجهیز دهکده ورزشی شمال کشور در رشت از سوی وزیر علوم،تحقیقات و فناوری و استاندار گیلان به امضا رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۶    
در یازده ماهه سال 97 تعداد شرکت های فناور، نوآور و دانش بنیان جذب شده در منطقه آزاد انزلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد 56 درصدی همراه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۴    
طی حکمی از سوی مهندس درجانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان مهندس امیر جانبازی به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۳    
سارقانی که یک راس گاو را در صندلی عقب پژو جاسازی کرده بودند، در روستایی در نهاوند دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۵    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی تعداد کشته های ناشی از مصرف مشروبات الکلی در استان را تا این لحظه 7 نفر اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۱    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت های بانوان در عرصه های مختلف استفاده کرد، گفت: با توجه به ظرفیت بالای بانوان در جامعه امروز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز چهارشنبه برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای بدر و خیبر و شهدای شمال غرب کشور با استقبال مسئولی استانی وارد فرودگاه ارومیه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اجرای بیش از 25 برنامه شاخص در سطح ملی، منطقه ای، استانی و شهرستانی و بیش از هزار برنامه جنبی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۰    
مهدی رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته آمار خوبش در لیگ را تکرار کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۲۹    
دو تیم استقلال و پرسپولیس در ادامه راه سختی برای صعود از مرحله گروهی دارند و تقریبا همه چیز به تقابل با تیم های عربستانی در زمین ثالث بستگی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۲۵    
خیابان های شهر کوچک گالاکسیدی یونان زیر توده انبوه پودر آرد رنگی پنهان شد. دوشنبه یازدهم مارس در این شهر سنت سالانه جنگ آرد برقرار بود و مرکز شهر پر از گردشگران و مردمی بود که با عینک محافظ و لباس یک ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۱۹    
روزنامه دنیای اقتصاد جدول قیمت برخی خودروهای وارداتی را منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۰۰    
علیرضا بیرانوند یکی از بهترین بازیکنان تیم پرسپولیس بود و اگر اشتباه داوری رخ نمی داد، یکی از ارزشمندترین کلین شیت های خود را ثبت می کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۶:۳۴    
ایران نوشت:دو مرد که با یک خودروی سواری مقداری گوشت الاغ حمل می کردند در یکی از روستاهای بندرعباس توسط مأموران پلیس دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۰۹    
ایسنا نوشت: سعید روستایی در آستانه اکران فیلم متری شیش و نیم با قدردانی از همراهی نیروی انتظامی در ساخت این فیلم ابراز امیدواری کرد که در کنار آن ها و به ویژه خانواده شهدای نیروی انتظامی تماشاگر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۰۰    
پرسپولیس در دیدار برابر السد شکست خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۰:۱۷    
مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره جام جم شامگاه سه شنبه (21 اسفند ماه) با حضور جمعی از مدیران، برنامه سازان و هنرمندان تلویزیون برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۸    
بازیکن تیم استقلال گفت: با بازی ای که مقابل العین کردیم، قطعا شانس صعود داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۵    
حرف های عادل فردوسی پور هنگام دریافت تندیس مردمی جشنواره جام جم و واکنش او به حواشی برنامه نود، بی مهری های شبکه و جا به جایی آمار آراء مردم به این برنامه را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۵    
به مناسبت یک صد و دهمین سالگرد تولد بوگاتی، خودروساز فرانسوی از بچه بوگاتی / Bugatti Baby رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۲    
سرمربی السد تیمش را شایسته پیروزی برابر پرسپولیس دانست. او براین باور است که شاگردانش بازی مردانه ای را به نمایش گذاشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۲    
دولت و بلکه نظام سیاسی لازم است تکلیف خود را با مطبوعات روشن کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۴    
همایون اسعدیان معتقد است که محمدعلی فردین توانایی بازیگری اش قابل مقایسه با بهروز وثوقی نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۱    
مهدی رحمتی، دروازه بان تیم فوتبال استقلال می گوید که این تیم گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و در لیگ برتر امید بیشتری برای نتیجه گیری خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۱    
صدا و سیما نوشت: انفجار بمب دست ساز نوجوان 14 ساله شیرازی را به شدت مصدوم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۱    
ایرنا نوشت: دومین جلسه شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد سال 1398 بی نتیجه به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۹    
ایلنا نوشت: رئیس جمهور سابق مثل همیشه حضور ناکامی در ورزشگاه داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۷    
ایسنا نوشت:عادل فردوسی پور پس از گرفتن دو تندیس جشنواره جام جم در سخنانی هر چه در مدت حواشی پیش آمده برای برنامه نود حرف نزده بود، حرف زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۶    
رئیس دفتر تروریسم و اطلاعات مالی خزانه داری آمریکا که به اتاق جنگ ساکت آمریکا برای نبرد با ایران شهرت یافته روز سه شنبه برنامه های دفترش را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۳    
باشگاه خبرنگاران نوشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی سخنانی در نشست شورای امنیت، گفت: راه حل بحران ونزوئلا نباید از خارج بر این کشور تحمیل شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۴    
بازی پرسپولیس و السد قطر با اشتباهات داوری تاثیرگذاری همراه بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۱    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق در کنفرانس خبری هفتگی خود در بغداد گفت هیچ دو کشوری در جهان وجود ندارند که روابط مستحکمی مانند ایران و عراق داشته باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۹    
ایرنا نوشت: رئیس قوه قضائیه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر از بازداشت بدون دقت افراد انتقاد کرد و نوشت: این گونه نباشد که افرادی بازداشت شوند و بعد مشخص شود، نباید بازداشت می شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۹    
ساعت 4:05 صبح امروز، سه شنبه، آتش سوزی کارگاه تولید مبل و مصنوعات چوبی در بزرگراه آزادگان ، شهرک گلریز، یک کشته و یک زخمی در پی داشت. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۶    
سرمربی استقلال از بازی تیمش مقابل العین تمجید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۶    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در توئیتی نوشت: آخر سال به ترافیک یوم الشک ها خوردیم. از شک در لیلة الرغائب و شک در چهارشنبه سوری گرفته تا شک در نحوه حلالیت طلبی! احوط آن است که در زمان تودیع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۰    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: دو تیم بازی بسیار خوبی انجام دادند و ما روی یک بدشانسی، نتیجه را واگذار کردیم. در فوتبال همیشه نتایج عادلانه نیست و قطعا گلی که دریافت کردیم، آفساید بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۰    
دو روز قبل، رهبر انقلاب نشان ویژه ذوالفقار را به سرلشکر سلیمانی اهدا کردند. در این ویدئو کلیپ ویژه ای از اهدای این نشان و بخش منتشر نشده تکبیر سردار سلیمانی در مقابل رهبرانقلاب را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۸    
تیم فوتبال السد در دیدار با پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۱    
همایش تامین اجتماعی و کارفرمایان و جشنواره تجلیل از چهره های برتر حوزه کارآفرینی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از کارفرمایان و فعالان اقتصادی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۵    
میزان نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از سال های گذشته به ویژه در سال 97 با مشاهده سلسله بیانات نورانی رهبر معظم انقلاب، توجه ویژه ایشان را به قشر جوان در می یابیم گفت: این توجه ویژه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۰    
در ادامه هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان پرسپولیس در دوحه به مصاف السد قطر رفتند و با گل آفسایدی که بونجاح در دقیقه 93 به ثمر رساند، نتیجه را یک بر صفر واگذار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۰    
فیلمنامه نویس مطرح تلویزیون نسبت به بازگشت زیدان به رئال مادرید واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح دوشنبه (1397/12/12) در ابتدای جلسه ی درس خارج فقه، به شرح حدیثی از حضرت امام صادق علیه السلام درباره ی صفت های برجسته ی اخلاقی پرداختند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۹    
ایسلند کشوری در شمال اروپا است که با مراتع وسیع و سرسبز، آتشفشان های فعال، دشت های گدازه ای، شفق های قطبی، آبشارها و چشمه های آب گرم شناخته می شود. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۴    
دستگیری عامل دستکاری در نظر سنجی مردمی جشنواره جام جم و مبهم ماندن دلایل انجام این کار، سوژه کارتونی از محمد صالح رزم حسینی در آفتاب یزد شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۴    
فارس نوشت: رئیس جمهور سابق ایران گفت: تاثیر روانی شکست در بازی گذشته و خستگی موجب شد تا استقلال در این مسابقه نتواند 3 امتیاز را کسب کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۲    
اختلاس های بزرگ چند سال گذشته و پرونده های اخلال در نظام اقتصادی کشور که با حواشی بسیاری نیز همراه بوده، سوژه سروده طنزی از حمید حاجی زاده در خبرآنلاین شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۳    
استقلال با وجود حمایت هوادارانش نتوانست العین را شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۲    
پرسپولیس ایران در دومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا برابر میزبانش السد، تن به شکست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۰    
آبی پوشان استقلال، در تهران هم موفق به شکست العین نشدند و بازی ای را که در دور رفت با نتیجه 3 بر صفر واگذار کرده بودند، با نتیجه 1-1 به پایان رساندند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۶    
استقلال در تهران نتوانست العین را شکست دهد و این بازی 1-1 به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۸    
بهرام رادان، به مناسبت زادروز تولد بهروز وثوقی، متنی ستایش آمیز را در اینستاگرام منتشر کرد. در چند روز گذشته، به دلیل انتقاد تند بهروز وثوقی از برادرانش ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۶    
فارس نوشت: آمریکا وضعیت اضطراری در رابطه با ایران را یک سال دیگر تمدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهور سابق ایران برای تماشای دیدار استقلال مقابل العین در ورزشگاه آزادی در جایگاه CIP نشسته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۰    
ایسنا نوشت: بررسی ها نشان از آن دارد که سرمایه های سرگردان هر چند وقت یک بار برای کسب سود به یک بازار ورود می کنند که این شرایط رشد 80 درصدی قیمت مسکن را رقم زده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۸    
جشن پولنتونه Polentone، یکی از این جشن های سنتی مردم ایتالیا است که هر سال در دومین یکشنبه ماه مارس در برخی از نواحی این کشور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۵    
رئیس جمهور، پیوند دو ملت ایران و عراق را بسیار مستحکم خواند و تاکید کرد: اینکه میلیونها ایرانی در طول سال به عراق و بویژه کربلا و نجف سفر می کنند و میلیونها عراقی نیز برای زیارت، عازم ایران می شوند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۳    
ایسنا نوشت: یکی از قاچاقچیان کتاب که از او به عنوان سردسته قاچاقچیان کتاب یاد می شود، بعد از شش ماه متواری بودن دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۲    
وزیر امور خارجه با انتشار توئیتی به یکی دیگر از دستاوردهای مهم سفر رئیس جمهور کشورمان به عراق پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۶    
مهر نوشت: وزیر کشور گفت: سال 98 نباید سخت تر از 97 باشد؛ چرا که هر نوع فشار و تحریمی که توانستند علیه ایران اعمال کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۴    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک محمد، کاپیتان تیم فوتبال بمبالی در سیرالئون را نشان می دهد که با پرواز خود، قدرت بدنی و انعطاف پذیری اش را به رخ می کشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۳    
ایسنا نوشت: سخنگوی فراکسیون امید گفت: رئیس این فراکسیون به رئیس مجلس درباره اتفاقات روز گذشته مجلس نامه نوشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۹    
پرسپولیس و استقلال در هفته دوم لیگ قهرمانان به مصاف حریفان خود رفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۵    
فارس نوشت: منابع آگاه اعلام کردندوزیر امور خارجه آمریکا با روسای شرکت های بزرگ نفتی جهان پشت درهای بسته دیدار می کند تا آنها را برای عرضه بیشتر نفت به بازارهای آسیایی و گرفتن مشتریان ایران ترغیب کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۳    
تعجب سرمربی پرسپولیس از روپایی زدن مهدی حب درویش با ساچمه را در آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دیدار با السد در این ویدئو ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۲    
سخنگوی کاخ سفید از پاسخ به این سوال که آیا ترامپ فکر می کند که دمکرات ها از یهودیان متنفر هستند طفره رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۱    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق در یک بیانیه مشترک بر توسعه و گسترش روابط دو کشور در همه حوزه های مورد علاقه تاکید کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۸    
ایسنا نوشت: روز گذشته جمعی از قصابان تهران و شهرری مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به حذف شدن سهمیه گوشت تنظیم بازاری و دولتی شان اعتراض کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۸    
صدا و سیما نوشت: مدیرعامل شرکت مهندسی وتوسعه نفت از افزایش تولید نفت خام از میادین مشترک غرب کارون خبرداد
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۱    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق در یک بیانیه مشترک بر توسعه و گسترش روابط دو کشور در همه حوزه های مورد علاقه تاکید کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۱    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به کربلای معلی عتبات مقدسه امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) را زیارت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۹    
نمایشگاه خودروهای کلاسیک، مدرن و آفرود، چهل و نهمین عنوان و آخرین نمایشگاهی خواهد بود که طی سال 97 در اصفهان برپا می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۴    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل السد قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۹    
کارشناس مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویراحمد، گفت: خشم یا عصبانیت یک نشانه است که به ما می گوید اتفاقی بر خلاف میل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۷    
تراژدی قتل دانشجوی ایرانی در نشویل تنسی دردناک است، زمانی که سارا بلوچ چند روز قبل از ازدواج، متوجه قتل نامزد خود، محمد شریفی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات مداخله جویانه و غیرحرفه ای برایان هوک نماینده وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران در خصوص سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به عراق واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۹    
امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است که اظهارات سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن برای ضربه زدن به آبی پوشان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۹    
افزایش حجم تبادلات تجاری ایران و عراق یکی از اهداف سفر روحانی به این کشور است اما دستیابی به این سفر تنها با اراده و اقدام بخش خصوصی ممکن خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۴    
ایسنا نوشت: رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: 10 هزار واحد مسکونی برای محرومین روستاهای خراسان جنوبی ظرف یک سال آینده به بهره برداری می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۳    
سفرها اغلب به وسیله اتومبیل یا هواپیما انجام می شوند اما به هیچ وجه قطار را از یاد نبرید. گاهی سفر با قطار تجربه ای عالی برای تماشای مناظر و استفاده از جو صمیمانه قطارهاست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۹    
خانه ملت نوشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: آیت الله سیستانی نقش اساسی در تحولات سیاسی عراق دارد، بنابراین دیدار روحانی و آیت الله سیستانی منحصر به فرد و تحول بخش است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۰    
معاون وزیر جهاد با بیان اینکه مشکلی در عرضه مرغ وجود ندارد، برنامه های وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید گوشت قرمز در کشور را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۷    
مدیرکل میراث فرهنگی کردستان گفت: 11 روستای منطقه هورامان در دو شهرستان سنندج و سروآباد در فهرست آثار ملی کشور ثبت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۶    
درحالیکه دریاچه نیمه خشکیده ارومیه با تلاش دولت و مسئولین در مسیر اثبات و احیا قرار گرفته، توافق نماینده یکی از شهرهای جنوبی استان با وزارت نیرو باعث قطع رهاسازی آب مازاد سدها به سمت این دریاچه شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۵    
ایرنا نوشت: اتحادیه اروپا روز سه شنبه تصمیم گرفت نام امارات متحده عربی و 9 کشور دیگر را به عنوان بهشت فرار مالیاتی و پولشویی، به فهرست سیاه این نهاد بیافزاید.