شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۶Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 25 فروردین 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 فروردین 1398 خبر آنلاین 2 فروردین 1398 خبر آنلاین 3 فروردین 1398 خبر آنلاین 4 فروردین 1398 خبر آنلاین 5 فروردین 1398 خبر آنلاین 6 فروردین 1398 خبر آنلاین 7 فروردین 1398 خبر آنلاین 8 فروردین 1398 خبر آنلاین 9 فروردین 1398 خبر آنلاین 10 فروردین 1398 خبر آنلاین 11 فروردین 1398 خبر آنلاین 12 فروردین 1398 خبر آنلاین 13 فروردین 1398 خبر آنلاین 14 فروردین 1398 خبر آنلاین 15 فروردین 1398 خبر آنلاین 16 فروردین 1398 خبر آنلاین 17 فروردین 1398 خبر آنلاین 18 فروردین 1398 خبر آنلاین 19 فروردین 1398 خبر آنلاین 20 فروردین 1398 خبر آنلاین 21 فروردین 1398 خبر آنلاین 22 فروردین 1398 خبر آنلاین 23 فروردین 1398 خبر آنلاین 24 فروردین 1398 خبر آنلاین 25 فروردین 1398 خبر آنلاین 26 فروردین 1398 خبر آنلاین 27 فروردین 1398 خبر آنلاین 28 فروردین 1398 خبر آنلاین 29 فروردین 1398 خبر آنلاین 30 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۰:۳۰    
میزان نوشت: استاد دانشگاه دولتی روابط بین الملل مسکو (مگیمو) معتقد است که کشورش روابط گسترده خود با ایران را ادامه خواهد داد اما هرگز وارد مناقشه این کشور با اسرائیل نخواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۲۰:۰۲    
ایرنا نوشت: ندا طباطبایی بانوی ایرانی تبار مقیم کانادا به پاس تلاش های فراوان در زمینه توسعه، پیاده سازی و رهبری استراتژی های نوآورانه در کسب وکار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۱    
جوان آنلاین نوشت: این روزها، رسانه ها، روزنامه نگاران، منتقدان سینما، تاریخ پژوهان و حتی خیلی از مردم عادی درباره علل فروش کم و شاید به نوعی می شود گفت شکست فیلم تختی در اکران نوروزی مطالبی منتشر و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۰    
سفر به بهشت زمینی که بی شک کم از بهشت آسمانی نخواهد داشت در مسیری پر از درخت های چند صد ساله پهن برگ، دیدن این تکه از بهشت را خیال انگیزتر خواهد کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۳    
با تداوم پیشروی روان آب های بالادست استان خوزستان جاده اهواز به آبادان زیر آب رفت. عکس ها: میزان 61282
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۱    
آیا تا به حال فکر کرده اید که اگر در جایی گیر بیفتید و نتوانید تا چند روز خودتان را نجات بدهید و یا اینکه مجبور باشید تا رسیدن تیم نجات، زنده بمانید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۸    
از آن زمان که با باز شدن پای اینترنت به زندگی ما، انقلاب بزرگی در تمام حوزه ها از خرید تا سرگرمی و سفر رخ داد، زمان زیادی نگذشته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
طی مراسمی با حضور محمدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، نیروگاه جدید برق مشگین شهر کلنگ زنی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۱    
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از لغو ممنوعیت محصول سیب استان خبرداد و گفت: بزودی بخشنامه صادرات سیب به گمرکات استان ابلاغ خواهدشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۵    
طی حکمی از سوی سرپرست بانک شهر، رحیم طاهری به عنوان معاون مدیرعامل در امور شعب منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۵    
عماد طالب زاده خواننده در اینستاگرام از پدر شدنش خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۲    
ایبِنا به نقل از رویترز نوشت: صندوق بین المللی پول اعلام کرد: اگر مذاکرات تجاری آمریکا و چین به نتیجه نرسد، می تواند واکنش منفی بازارها را به دنبال داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۱    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: وضیعت آب شرب در شهرهای سیل زده لرستان در حالت نرمال قرار دارد
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۶    
اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال 1398 به ریاست اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری و با حضور مدیران مربوط برگزار گردید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۴    
تسنیم نوشت: انسیه شاه حسینی کارگردان سینما در حالی که لباس سپاه پوشیده بود، گفت: از آقای ترامپ ممنونم که من را به آرزویم رساند تا لباس سپاه بپوشم چرا که در دوران دفاع مقدس خیلی تلاش کردم لباس سپاه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۶    
مدیرکل امورعشایر استان لرستان از توزیع 300 تن جو بین عشایر سیل زده استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۸:۳۲    
ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز خود از میزان کمک ریاض به یک گروه تروریستی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۸:۴۷    
خراسان نوشت: ششمین و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و همدستانش روز گذشته برگزار شد و متهمان و وکلای آن ها به بیان آخرین دفاعیات خود پرداختند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۷:۲۵    
سربازان گارد ریاست جمهوری روسیه روز شنبه اولین مراسم رژه ویژه خود در سال 2019 را برگزار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۷:۱۵    
روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز خود از سهم کمک های مختلف در سیل اخیر، آماری را ارائه داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۲    
سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص دخالت ایران در امور داخلی ونزوئلا را مضحک خواند و آن را تقبیح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۷    
میزان نوشت: در این گزارش به سراغ یکی از پر فروش ترین اتومبیل های بازار داخلی کشور، یعنی پژو 405 می رویم و با نگاهی دقیق به قیمت این خودرو می پردازیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۱    
ایرنا نوشت: مدیر اداره برق چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: بارندگی های امروز یکشنبه موجب شکستگی 51 تیر و سوختگی سه ترانسفورماتور برق در این شهرستان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۱    
مهر نوشت: سرپرست فرمانداری زاهدان گفت: مدارس مقطع ابتدایی زاهدان در نوبت صبح فردا به دلیل تداوم بارندگی و شرایط نامساعد جوی تعطیل اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۴    
فارس نوشت: فرمانده انتظامی پلدختر گفت: محور پل دختر-اندیمشک بر اثر ریزش کوه مسدود شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۳    
ایسنا نوشت: یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب طرح تفکیک وظایف و اختیارات بخش تجارت و خدمات بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۲    
عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی روز یکشنبه با ابراز امیدواری برای تاسیس هرچه زودتر بیمه همگانی حوادث طبیعی، گفت: حادثه خیز بودن کشور، ضرورت این امر را ایجاب می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۶    
کیهان نوشت: رسیدگی به اتفاقات مرتبط با فیلم ضداخلاقی و در جهت فروپاشی خانواده که بدون مجوز نیز به اکران رسید در قوه قضائیه محتمل به نظر می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۳    
پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت، شاهد به صحنه رفتن نمایش تازه نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و ادامه اجرای نمایش صد در صد خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۴    
الکس دل پیرو دوران بازنشستگی اش را پشت سر می گذارد، اما به شکلی خاص و لوکس!
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۶    
دانشمندان متوجه شده اند که موش ها به دلیل داشتن نورون های آینه ای می توانند درد در دیگران را حس کنند، درست شبیه انسان ها!
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۴    
مسئول قرارگاه سازندگی امام رضا استان گفت : 150 نیروی داوطلب امدادی توسط این قرارگاه به استان خوزستان اعزام گردیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۳    
فارس نوشت: دیپلمات فرانسوی توییت های بحث برانگیزش درباره ایران را پاک کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۸    
اولین تصویر از عمرعبدالبشیر پس از سرنگونی حکومت منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۵    
طبق اطلاعات سازمان جهانی گمرک و سازمان تجارت جهانی، بیش از 10 درصد تجارت دنیا مربوط به کالاهای تقلبی است. سازمان بهداشت جهانی نیز اعلام کرده هفت تا 10 درصد داروهای دنیا، تقلبی هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۲    
ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده ای از نمایندگان بر این باور بودند که مدیریت آب پشت سدها و تخلیه بخشی از آن در ماه های قبل می توانست در کاهش خسارات سیل موثر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۵    
مهاجم استقلال گل زیبایی مقابل سپاهان زد. او حس خود را درباره این گل می گوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۳    
میزان نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اجرای طرح جهاد همبستگی ملی خبر داد و گفت: براساس این طرح، هر مسجد در سراسر کشور یک منزل مسکونی را می سازد و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده دار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۰    
پانا نوشت: دو بازیگر مشهور سینمای جهان که جدایی شان مدت ها خبرساز شده بود، به صورت رسمی از هم جدا شدند و اینک مجرد شناخته می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۶    
فارس نوشت: مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل گفت: ایران و ایتالیا مخالف دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورهای منطقه هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۶    
تیم فوتبال زنیت روسیه با درخشش سردار آزمون به برتری مقابل آنژی ماخاچ قلعه رسید و به صدرنشینی خود ادامه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۶    
دومین خودروی شاسی بلند تسلاموتورز با قیمت پایه 39 هزار دلار رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: خبر دستگیری 3 نفر وهابی در مناطق سیل زده خوزستان تکذیب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۹    
شرکت سپرده گذاری مرکزی ایران در اجلاس سالیانه فدراسیون شرکت های سپرده گذاری مرکزی جهان WFC به طور رسمی عضو هیات رییسه این فدراسیون شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۴    
باخت تراکتور سازی در روز اشتباهات فروزان که منجر به عقب افتادن این تیم از کورس قهرمانی لیگ برتر شد، خشم زنوزی و کنار گذاشتن موقتی فروزان از این تیم را در پی داشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۲    
با بهره برداری آزمایشی از کوپن الکترونیک،حالا شمارش معکوس برای بازگشت کوپن به اقتصاد ایران اغاز شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۷    
تسنیم نوشت: دستیار ویژه رئیس مجلس از عراق به دلیل کمک به سیل زدگان تقدیر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۴    
ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی اصفهان موفق به شناسایی و دستگیری 6 متهم به اخلال در نظام اقتصادی و بانکی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۷    
کودک 6 ساله در خمینی شهر اصفهان برای نجات جان مادرش با اورژانس تماس گرفت و آن ها را برای رسیدن هر چه زودتر به خانه شان راهنمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۴    
مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: برخی نقاط شهر اهواز توسط پمپ های لجن کش آبفای استان تهران تخلیه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۳    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک تصویر هوایی از زیبایی های انتزاعی آب های نمکی در خلیج سانفرانسیسکو را نشان می دهد. هر چه آب شورتر می شود، تغییر رنگ می دهد. در نهایت، نمک برداشت و توزیع خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۳    
فرماندار خرم آباد گفت:در حال حاضر 77 دستگاه انواع ماشین آلات راه سازی برای بازسازی خسارات ناشی از سیل در سطح شهرستان مشغول به کار هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۸    
فارس نوشت: عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت که رئیس دستگاه قضا ضمن اعلام اینکه این خبر که آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به اموال مسئولان به زودی ابلاغ می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۴    
جلسه ستاد بحران سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با موضوع بررسی خسارات وارده بر اثر سیل اخیر شهرستان پلدختر در محل مرکز جایدر و با حضور اعضای ستاد بحران سازمان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۲    
انتشار ویدئویی از یک جوان خوزستانی و اعتراضش به حضور امدادگران عراقی در مناطق سیل زده در فضای مجازی محل مناقشه شده است.در این میان نظر مهناز افشار بیشتر از همه مورد نقد کاربران قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۹    
باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از زنگنه نوشت:مدیریت آب گرفتن هورالعظیم بر عهده وزارت نفت نیست و به عهده ستاد مدیریت بحران استان خوزستان است، آن ها هر دستوری بدهند ما تابع آن هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس از تعیین برنامه کاری پارلمان تا پایان خرداد ماه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۰    
بارندگی شدید شنبه شب و بامداد یکشنبه (24 و 25 فروردین) در استان هرمزگان موجب آبگرفتگی برخی معابر و منازل شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۷    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اقدام به صدور دستور موقت در خصوص دو سایت ورزشی و یک بازیکن فوتبال کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۷    
ایلنا نوشت: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از اتمام پاکسازی منازل، مغازه ها و معابر مناطقی از پل دختر که به ارتش واگذار شده بود، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۲    
روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد روند صدور پروانه نمایش فیلم قصر شیرین به روال عادی در حال طی شدن است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک دستگاه آپارتمان 41 متری واقع در دروازه شمیران، خیابان خورشید با مبلغ 32 میلیون تومان ودیعه و ماهانه یک میلیون و 100 هزار تومان اجاره معامله می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۶    
مهر نوشت: درگیری ها در شهر طرابلس لیبی درحالی تشدید شده است که نقش عربستان سعودی و کشورهای غربی در حمایت از نیروهای تحت امر خلیفه حفتر کاملا به چشم می خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۵    
سازمان صداوسیما عادل نیست که عادل بخواهد. البته که عادل فردوسی پور همچنان در این سازمان هست، اما از متن به حاشیه رفته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۵    
در واپسین هفته فروردین ماه نوسان قیمت سکه و طلا نسبت به هفته گذشته کاهش یافته و قیمتها تقریبا در 2روز گذشته به ثبات رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر گفت: بازار طلا و سکه نسبت به روز گذشته تغییری نداشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۹    
معترضان سودانی روز یکشنبه نیز به تظاهرات خود در این کشور ادامه دادند تا شورای نظامی انتقالی را مجبور کنند با خواسته آنها برای انتقال سریع قدرت به یک دولت غیرنظامی موافقت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه همکاری سه قوه برای کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر در کشور ضروری است، گفت: امیدوارم همکاری های قوه قضائیه در پیشبرد امور اقتصادی کشور گسترش یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۷    
ایسنا نوشت: یک مطالعه جدید نشان داد که پرده های جدا کننده تخت ها از یکدیگر در بیمارستان ها می تواند حامل بالقوه باکتری های کشنده باشد. ضمن اینکه دیگر تجهیزات بیمارستانی نیز ممکن است آلوده باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۲    
فارس نوش: دفتر آیت الله سیستانی، اظهارات و تحلیلات مطرح شده در خصوص مواضع و دیدگاه های فکری، سیاسی و اداری ایشان در مورد نظام حکومتی عراق را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۰    
فارس نوشت: اوپک در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد هر بشکه نفت سنگین ایران در ماه مارس با 2.78 دلار افزایش 64.17 دلار فروخته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۳    
فیلیپ تیبو سفیر جدید جمهوری فرانسه در تهران امروز از سوی سید حسین سادات میدانی رییس دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای برجام به وزارت امور خارجه احضار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۳    
فیلیپ تیه بو، سفیر جدید جمهوری فرانسه در تهران در آغاز مأموریت خود در کشورمان بعدازظهر امروز (یکشنبه) با ظریف، وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوار نامه خود را تسلیم او کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۰    
ایرنا نوشت: بررسی آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد تولید پارسال انواع خودرو در کشور با افت 37.8 درصدی نسبت به سال 1396، به 955 هزار و 923 دستگاه رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۹    
ظاهرا مربی مشهور آلمانی که سابقه گلزنی به تیم ملی را هم دارد، با فدراسیون فوتبال توافق کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۶    
پس از حواشی اخیر در صدا و سیما درباره دست کاری آرای مردمی و حذف برنامه نود از تلویزیون، رئیس کمیسون فرهنگی مجلس گفته که صدا و سیما به یک سازمان عریض طویل تبدیل شده که مردم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۴    
ایسنا نوشت: روز گذشته سایت انصاف نیوز خبری مبنی بر تایید اظهارات منسوب به محمود احمدی نژاد مبنی بر اینکه انقلاب 57 کار انگلیس بوده است از سوی عباس امیری فر از روحانیون نزدیک به رئیس جمهوری سابق منتشر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۴    
با گذشت دوهفته از سیل مهیب لرستان، حالا وقت آن رسیده مدیران استان در هر سازمانی، به دو واحد عملیاتی مستقل تقسیم شوند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۳    
با توجه به شکایت بازیکن برزیلی استقلال خوزستان پس از کسر امتیاز رای بعدی سقوط این تیم به یک رده پائین تر خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۱    
یک صد و سی و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج به ریاست عباس زارع و حضور اعضای شورا و شهردار کرج برگزار و لوایح ارسالی از سوی شهرداری به شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۰    
جهانشاهلو گفت: یک عضو شورای شهر و یکی از مدیران سابق شهرداری فردیس بازداشت و روانه زندان شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۹    
عاملان زمین خواری که پس از تصاحب املاک بلاصاحب و با جعل اسناد، آنها رابه قیمت 100 میلیارد ریال به فروش رسانده بودند، توسط کارآگاهان پلیس استان دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است که موسیقی هم مانند غذا و آب برای انسان ها ضروری است و بدون آن نمی توانند زندگی کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۱    
خانه ملت به نقل از رئیس کل بانک مرکزی نوشت: از لحاظ نرم افزاری بانک مرکزی آمادگی لازم را برای اختصاص کالابرگ الکترونیکی به مردم را دارد اما زمان اجرای آن منوط به تصمیمی دولت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در گفتگو با خبرنگاران گفت: ما اسنادی را جمع آوری کردیم که نشان می دهد آمریکا مانع کمک رسانی به سیل زدگان است و به زودی آن را منتشر می کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۴    
ایسنا نوشت: مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از رای مثبت نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس به طرح جدایی معاونت جوانان از وزارت ورزش خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۹    
خانه ملت نوشت:سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب کلیات طرح قانونی دو فوریتی اقدام متقابل جمهوری اسلامی ایران در برابر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط ایالات متحده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۸    
خبرورزشی نوشت: استقلال بازی بزرگ هفته را برد و حالا شانس خودش برای ماندن در کورس قهرمانی را همچنان حفظ کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۳    
خبرگزاری فارس نوشت: پخش ویدئوی نوحه خوانی و سینه زنی در سیل، یکی از پربیننده ترین و پر بحث ترین های سیل آق قلا بود. فیلمی که با #ما_خانه_ به_دوشان_ غم_سیلاب_نداریم، معروف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۱    
فارس نوشت: یک شبکه آمریکایی در تحلیلی مدعی شد بسیاری معتقدند واشنگتن به دنبال آن است تا با تروریست خواندن سپاه توجیهی برای سیاست اقدام نظامی علیه ایران پیدا کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۱    
ایسنا نوشت: خانه مادری هوشنگ ابتهاج (ه. ا. سایه) در رشت به صورت کامل تخریب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۹    
روابط عمومی فیلم سینمایی قصر شیرین به کارگردانی رضا میرکریمی از صادر نشدن پروانه نمایش این فیلم به دستور یک نهاد انتظامی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۹    
دره آبگلور واقع در شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری یکی از مناطق بکر و دیدنی این استان به حساب می آید که بارش های بهاری طراوت خاصی به آن بخشیده است. عکس ها: ایرنا 61282
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۶    
تسنیم نوشت: بررسی جزییات گزارش رشد اقتصادی نشان می دهد، رشد استخراج نفت و گاز در فصل سوم سال 97 روند معکوس پیدا کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۱    
تسنیم نوشت: نماینده مردم فریدون شهر در مجلس توضیحاتی درباره درگیری لفظی با وزیر نیرو ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۹    
تلگرام، اینستاگرام و واتس آپ سه اپلیکیشنی هستند که بیشترین میزان عضویت را در میان ایرانیان دارند و در مقابل پیام رسان سروش کمترین میزان عضویت را در اختیار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۰    
تسنیم نوشت: رئیس اتحادیه قنادان می گوید با توجه به افزایش 34 درصدی دستمزد و بالارفتن قیمت مواداولیه قیمت شیرینی در سال 98 افزایش می یابد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۳    
ایلنا نوشت: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت که برنامه تلویزیونی نود مورد توجه ورزش دوستان، جوانان و مردم بود، صدا و سیما به جای اصلاح اشکالات آن صورت مسئله را پاک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۳    
فارس نوشت: اوپک در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد این سازمان در ماه مارس مطابق با اسفند 97 روزانه 234 هزار بشکه نفت کاهش تولید داشته که 324 هزار بشکه آن به عربستان و 28 هزار بشکه آن به ایران تعلق داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۹    
در نود و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی کمال شهر، عباس حق محمدلو توانست با کسب اکثریت آرا به عنوان دوازدهمین شهردار کمالشهر انتخاب شود.