چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 20 اردیبهشت 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 2 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 3 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 4 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 5 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 6 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 7 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 8 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 10 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 11 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 12 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 13 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 14 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 15 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 16 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 17 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 18 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 19 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 20 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 21 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 22 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 23 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 24 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 25 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 26 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 27 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 28 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 29 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۳    
یکی از الزام های رشد اقتصادی در تمامی اقتصادهای برتر دنیا، تنظیم روابط دولت با بخش خصوصی است و در قانون اساسی ایران، اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی در حوزه اقتصاد معرفی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۰    
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) قم، گفت: در گرو توجه به آموزش و پرورش است که سالم سازی نسل آینده انجام می شود و از این رو باید زمینه ورود افراد دلسوز، متعهد و متدین در آموزش و پرورش فراهم شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۷    
پخش سخنرانی آیت الله مکارم که هر سال از شبکه سه صورت می گرفت، از شبکه قرآن پخش می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۸    
ایلنا نوشت: غرفه ایران در پنجاه و هشتمین بی ینال ونیز با حضور مسوولان هنری و هنرمندان افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: آمریکا 604 میلیون دلار از پولی که برای نیروهای امنیتی افغانستان اختصاص داده بود را صرف ساختن دیوار مرزی با مکزیک می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۹    
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مخاطراتی که تبریز به واسطه خطر سیل، زلزله و دیگر بلایای طبیعی با آن مواجه است، گفت: متاسفانه تبریز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۹    
مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل از تدوام عملیات خط کشی معابر در شهر اردبیل خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 35 هزار متر از معابر شهری خط کشی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۴    
نظر جالب کودک مهمان برنامه کودک شو درباره پژمان بازغی مجری این مسابقه که از شبکه نسیم سیما پخش می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۶    
اعضای طالبان دو تن را به اتهام روزه خواری در ماه رمضان در میان جمعی از کودکان در ولایت فاریاب افغانستان شلاق زدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
مهر نوشت: مردم خرم آباد پس از اقامه نمازجمعه با حضور در راهپیمایی دشمن شکن حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۲    
ایرنا نوشت: یک قایق رفتینگ در 100 کیلومتری پل زمانخان سامان در رودخانه زاینده روز جمعه واژگون شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۱۸    
سخنرانی دوترته رئیس جمهور فیلیپین پس از افتادن یک سوسک بر روی پیراهنش برای لحظاتی متوقف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۴    
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: زن جاعل که به عنوان کمک به خیریه از بازاریان همدان، بیش از 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در شمال کشور دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۷:۱۹    
شبکه ماهواره ای منوتو اظهارات کارشناس برنامه اش بر ضد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را قطع کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۷:۳۵    
کیهان نوشت:راب ماکر سفیر انگلیس در تهران، با انتشار پستی در توئیترش خبر از برگزاری یک مراسم افطاری داد و نوشت: باعث افتخار بود که میزبان تعدادی از همکاران دولت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۳:۲۳    
جوان نوشت: برخی رسانه ها از همکاری مشترک بهمن قبادی، فیلمساز ایرانی خارج از کشور، راجر واترز، آهنگساز و خواننده انگلیسی و چند هنرمند داخلی برای ساخت یک فیلم خبرداده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۱۷    
هنوز فصل هجدهم به پایان نرسیده و نقل و انتقالات شروع نشده اما شایعات در مورد جابجایی بازیکنان به اوج خود رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۹    
فارس به نقل از روسیا الیوم، نوشت: روسیه بیانیه چند کشور عضو شورای امنیت در مورد ادلب را به این دلیل که تحریف کننده واقعیات این استان سوری بود، رد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۸    
آمریکا بدون اجازه کنگره نمی تواند به ایران حمله کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۳    
باشگاه خبرنگاران جوان، نوشت: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان جزء متعهدترین اقشار جامعه هستند، گفت: وظیفه من به عنوان وزیر آموزش و پرورش دفاع از 800 هزار معلم کشور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۱    
باشگاه خبرنگاران نوشت: دادگاه عالی قضایی ونزوئلا 3 نماینده پارلمان را به جرم خیانت به کشور محاکمه خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
ایرنا نوشت: ملخ های مهاجم که بهمن ماه سال گذشته از کشورهای حوزه شبه جزیره عربستان از جمله امارات، عمان و کشور عربستان وارد برخی استان های جنوب شرق کشور شده بود به شهرستان گچساران در جنوب کهگیلویه و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
باشگاه خبرنگاران نوشت: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: طوفان خانم 17 ساله ای را از بالکن طبقه دوم به پایین پرتاب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۲    
ایسنا نوشت: باد شدیدی شهر تهران را درنوردید که در ادامه تصاویری از آن را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۰    
باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رادیو آلمان، نوشت: زیگمار گابریل گفت: ما همواره به اروپا و آمریکا تاکید می کردیم شما نخواهید توانست حکومت ایران را تغییر بدهید زیرا آنها مقاومت خواهند کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۱    
لندن به عنوان اولین مکان اینستاگرام شده جهان در سال 2019 معرفی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۱    
ایسنا نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برکناری یک مدیر متخلف با حقوق 30 میلیونی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۹    
مهر نوشت: شرکت آب منطقه ای استان البرز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده است با توجه به بارش بی سابقه طی 24 ساعت آینده احتمال طغیان رودخانه ها وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۸    
ایرنا نوشت: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید،گفت: فضای مجازی به بلای مجازی تبدیل شده به گونه ای که طبق آمارها کلاهبرداری ومفاسد اخلاقی رشد چند برابری داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۶    
باشگاه خبرنگاران نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت:طوفان عصر امروز تهران حادثه نگران کننده ای نداشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۹    
نشریه بلیچر ریپورت با انتشار کارتونی به رقم خوردن نتایج شگفت انگیز در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرداخت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۱    
فارس نوشت: پرواز تیم نساجی به دلیل شرایط بسیار بد جوی آسمان در استان گیلان نتوانست در فرودگاه رشت به زمین بنشیند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۹    
یک متن در صفحه اجتماعی مدیر روابط عمومی سیما که ایسنا آن را بازنشر داده ، شاید رسمی ترین مانیفست رسانه ملی و مرتضی میرباقری در صدا و سیما در نحوه استفاده از سلبریتی ها در برنامه هاست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۶    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بی ثباتی در استقلال بیداد می کند، ولی پرسپولیس مشکلات استقلال را ندارد و قهرمان می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۸    
مهربان، شاد، دوست داشتنی، بی توقع و لطیفند. تو را که می بینند گل از گلشان می شکوفد. هند به لحاظ انتخابات هم کشور شگفتی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۷    
ابراز نگرانی برخی کارشناسان نسبت به وضعیت نگران کننده حفظ و نگهداری آثار تاریخی و میراث فرهنگی در کشور، سوژه کارتونی از احسان کنجی در شهرونگ شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از کشف بیش از 98 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه یک قاچاقچی زن خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۱    
مشاور رئیس مجلس درباره اظهارنظرهایی که جنگ را محتمل دانسته و آن را هشداری جدی می دانند، گفت: تحلیل افراد کارشناس نشان از آن دارد که احتمال بروز جنگ در حد صفر است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۷    
نمایشگاه منتخبی از آثار گنجینه هنرهای تجسمی کتابشهر ایران با عنوان ماه نو از فردا با حضور جمعی از اهالی هنر و رسانه در گالری 72 گشایش می یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۸    
یک گردشگر 34 ساله از مبارزه مرگبار میان عقاب با مار در ایالت تامیل نادو هند عکاسی کرده است. در این مبارزه عقاب، ماری را که ابتدا به پای او پیچیده بود را در هم شکست و آن را بلعید. عکس ها: infonet ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
سگی با صاحبش گل یا پوچ بازی می کند و همیشه گل را پیدا می کند و از صاحبش جایزه می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۶    
نمایشی دروغین از تغییر زندگی یک زوج جوان که روی آنتن شبکه دو سیما رفته، تازه ترین جنجال و حاشیه را برای سازمان صدا و سیما ساخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۶    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وزارت خزانه داری آمریکا 4 موسسه و کشتی را به بهانه ارتباط با ونزوئلا در لیست تحریم های خود قرار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۵    
ایسنا نوشت:نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سلحشور ایران در راهپیمایی حمایت از بیانیه و تصمیمات جدید شورای عالی امنیت ملی قدردانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۴    
دولت ترکیه جریمه ای 270 هزار دلاری برای فیسبوک درنظر گرفته تا دیگر در جلوگیری از به خطر افتادن امنیت اطلاعات شخصی مردم این کشور کم کاری نکند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۹    
گاردین در گفتگو با محمدرضا شهروند ایرانی مقیم امریکا و چند تن دیگر از رانندگان، از وضعیت رانندگان در کمپانی آمریکایی "اوبر" گزارش داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۵    
مازیار ناظمی با توئیتی نسبت به حرف های امروز صبح علی کفاشیان در برنامه ورزش و مردم واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۰    
طرح جدید مجلس مبنی بر منع نمایندگی بیش از 3 دوره متوالی، انتقادهایی را در پی داشت. به اعتقاد من اگرچه نمایندگانی که سه دوره در مجلس حضور دارند، می توانند در این فرصت، هر آن چه را که در توان دارند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۶    
ایرنا نوشت: سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: برجام یک توافقنامه چند جانبه مورد تایید شورای امنیت سازمان ملل است و برای حفظ نظام منع گسترش سلاح هسته ای و صلح و ثبات در خاورمیانه بسیار مهم است و باید به طور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای نسبت به وزش باد شدید در تهران هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۱    
پارسینه نوشت: چین اعلام کرد با تعرفه های فزاینده آمریکا که از امروز جمعه اجرایی شد، مقابله به مثل خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۵    
ایرنا نوشت: سرپرست فرمانداری قزوین از سرریز شدن سد طالقان خبر داد و گفت: دبی رودخانه های و مسیل های حوزه این سد افزایش یافته و باید اقدامات احتیاطی توسط مردم انجام شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۱    
ایسنا نوشت: جف بزوس رئیس شرکت فضایی خصوصی "بلو اوریجین"(Blue Origin) از فرودگر قمری "بلو مون"(Blue Moon) که برای نشستن بر سطح ماه طراحی شده رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۹    
ایسنا نوشت: به نظر می رسد سال آینده باید منتظر پرچمدارانی با دوربین های 64 و 48 مگاپیکسلی و وضوحی خیره کننده و کیفیت عالی عکسبرداری در نور کم باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۴    
ایسنا نوشت: سیستم کنترل از راه دور جهانی جدید ارتش آمریکا می تواند طیف وسیعی از وسایل نقلیه بدون سرنشین از جمله هواپیماهای بدون سرنشین را کنترل کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۴    
یکی از مهمان های برنامه دعوت شبکه یک درباره ازدواجش گفت: نسبت به مردهای اطرافم، در فالوورهای همسرم جنس مخالف کم دیدم و به همین دلیل حس خاص بودن نسبت به این ایشان بهم دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۴    
جویدن آدامس بعد از وعده های اصلی غذایی می تواند به کاهش وزن و جلوگیری از پرخوری کمک کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۴    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه این سازمان بنا به شکایات مردم به موضوع ورود کرده و رسیدگی می کند گفت: برخی از موضوعات حوزه خودرو و مسکن مانند تبیین قیمت ها و.. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۸    
وضعیت نگران کننده محیط زیست و به خصوص موضوع قطع درختان که در پی ساخت و سازهای بی رویه بناها و ساختمان ها در مناطق مختلف کشور ایجاد شده، سوژه کارتونی از ساسان خادم در نیش خط شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
موضوع پخش کلیپ جنجالی از مدارس دخترانه و پسرانه و نتایج بررسی های کمیته تحقیق در این باره ریشه این تحرکات، سوژه طنز شهرونگ شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۳    
برنا نوشت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: 300 میلیارد تومان برای جلوگیری از ریز گردها و گرد و غبار در جنوب شرق ایران اختصاص می یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۳    
شانگهای، کلان شهری در سرزمین چین است که بر اساس موقعیت این شهر که در امتداد رود یانگ تسه قرار گرفته نام گذاری شده است. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۹    
گزارشگر بازی والنسیا و آرسنال پیش از شروع این دیدار در حال گزارش بود که ناگهان توپی به سر او برخورد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۰    
نمایشگاه منتخبی از آثار گنجینه هنرهای تجسمی کتابشهر ایران با عنوان ماه نو از فردا با حضور جمعی از اهالی هنر و رسانه در گالری 72 گشایش می یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۲    
ایلنا نوشت: سقوط یک کامیون از پل حادثه خیز رودبر در رابر استان کرمان یک کشته برجای گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۰    
طرح جدید مجلس درباره اصلاح قانون انتخابات، طرح خوبی به نطر می آید. هرچند که مخالفانی دارد که به هر نحوی سعی در ایراد آن دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۸    
تسنیم نوشت: ریچارد مور مدیر سیاسی وزارت امور خارجه انگلیس و مذاکره کننده برجام آن کشور که در رأس هیأتی به تهران سفر کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۷    
اثر باستانی قالا داشی یا قلعه کاظم داشی در روستای گورچین قلعه در 70 کیلومتری ارومیه واقع است که در زمانهای مختلف از جمله جنگ جهانی اول پناهگاه اهالی هفت روستای اطراف بوده است و نام آن به یاد کاظم خان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۴    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به موضوع تبدیل رمز دوم ایستای بانکی به رمز پویا تاکید کرد اجرای این طرح نبایستی به کسب و کارهای نوپا لطمه بزند و در اجرای آن هیچ هزینه ای نباید به مشتریان بانکها تحمیل شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۲    
نجفقلی حبیبی درباره ریشه اختلاف شهید مطهری و شریعتی گفت: در تحلیل هایی که شریعتی از اسلام می کرد و تحلیل هایی که آقای مطهری داشت، قدری متفاوت بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۹    
ایسنا نوشت: معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می گوید: حدود 113 مغازه تاریخی در سرای دو دری بازار تبریز طعمه آتش شدند که اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان به این بازار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۷    
تصاویر زیر برپایی نماز جمعه در بیت المقدس و حضور گسترده مردم در اولین جمعه ماه مبارک رمضان را نشان می دهند. در بین نمازگزاران فلسطینی، نیروهای ارتش اسرائیل هم دیده می شود. عکس: ایرنا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۸    
رضا یزدانی این روزها در سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان به ایفای نقش پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۳    
فاکس اسپورت از این نوشته که باشگاه ستاره سرخ بلگراد به دنبال حذب مهدی طارمی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۷    
آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران نشان می دهد در زمستان سال گذشته، گران ترین آپارتمان فروخته شده در تهران بیش از 57 میلیون تومان در هر متر مربع قیمت داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۱    
ایسنا نوشت: ژاپن با در نظر گرفتن اقدام ایران برای کاهش سطح تعهدات برجامی خود گفت که خواهان به کار گیری روابط دیرینه ژاپن با ایران برای صلح و ثبات منطقه ای است و به گفته یک منبع آگاه در وزارت امور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۹    
ائمه جمعه این هفته به موضوع برجام و مسئله تقابل میان ایران و آمریکا که در روزهای اخیر به یکی از موضوعات پر بحث در کشور تبدیل شده بود پرداختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۳    
ترامپ در رشته توئیت خود اعلام کرد ایالات متحده سالانه 500 میلیارد دلار در تجارت با چین ضرر کرده است اما وی اجازه تکرار آن را نمی دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۴    
نمازگزاران شهرهای مختلف کشور با حضور در راهپیمایی، حمایت قاطع خود را از تصمیم شورای عالی امنیت ملی مبنی بر کاهش تعهدات برجامی به دنبال بدعهدی طرفین مذاکره کننده اعلام کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۳    
ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ناوگان میلیاردی آمریکایی ها با یک موشک نابود می شود البته اگر بخواهند اقدامی انجام دهند با ده ها موشک مواجه خواهند شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۹    
ایرنا نوشت: آمریکا در ادامه اقدامات مداخله جویانه در عراق، بار دیگر از مقامات اقلیم کردستان عراق خواستار قطع تعامل سیاسی و اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۰    
آمار فروش سینماها در تهران و دیگر شهرها نشان می دهد تقریبا نیمی از رقم کل فروش سینمای کشور مربوط به تهرانی هاست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
خولیو ولاسکو آرژانتینی از دنیای مربی گری خداحافظی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۰    
علیرضا منصوریان و افشین قطبی در نشست خبری پیش از دیدار فردا تیم های شان شرکت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۹    
چهار بازیکن استقلال دیدار فردا تیم شان مقابل صنعت نفت آبادان را از دست خواهند داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۸    
ایرنا نوشت: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک مرد 28 ساله در اهواز امروز جمعه خود را از پل سیاه اهواز حلق آویز و جان باخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۴    
لاله صبوری در یک توییت خاطره جالبی از گشت ارشاد نوشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۰    
نمازگزاران شهرهای مختلف کشور با حضور در راهپیمایی، حمایت قاطع خود را از تصمیم شورای عالی امنیت ملی مبنی بر کاهش تعهدات برجامی به دنبال بدعهدی طرفین مذاکره کننده اعلام کردند. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۸    
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر با 97 سال فعالیت در ایران پرچم نخست امید و آرامش خاطر مصیبت دیدگان است گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: فعالیت بازار متشکل ارزی از هفته آینده شروع می شود و قیمت واقعی دلار نیز در این بازار مشخص می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۴    
محمدحسین مهدویان با انتشار پستی درباره زمان اکران فیلمش نوشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۲    
شبکه خبر نوشت: سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی از بدهی 40 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی به بانک ها خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۷    
برنا نوشت: فیلم شهر موش های 1 به کارگردانی محمدعلی طالبی و مرضیه برومند جمعه 20اردیبهشت در پردیس باغ کتاب اکران می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: همه مشکلات برآمده از تحریم ها را نمی شود پای دولت گذاشت چون نمی توان فشار دشمن را در نظر نگرفت اما یک جاهایی ضعف مدیریت هم بوده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
کتاب مناجات در رمضان ، به قلم مرحوم استاد جابرعناصری است که انتشارات خیمه آن را به چاپ رسانده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
باغ فین یکی از زیباترین و معروف ترین باغ های ایرانی در شهر کاشان است که حمام فین نیز در آن واقع شده است. سابقه و قدمت این باغ و بناهای آن به دوره ی صفویه باز می گردد. عکس ها: میزان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۹    
ایرنا نوشت: روزنامه الاخبار لبنان در مطلبی به اقدام ایران مبنی بر متوقف کردن بخش هایی از تعهداتش در قبال برجام اشاره کرد و نوشت این اقدام ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۵    
ایسنا نوشت: رسانه وابسته به حکومت کره شمالی امروز (جمعه ) گزارش کرد، کیم جونگ با دستور آزمایش موشکی، یک فرمان دیگر صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۴    
اعلام کاهش تعهدات برجامی ایران که اخیرا اعلام شد با بازتاب ها و واکنش های بین المللی متفاوتی روبرو بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۴    
ایرنا نوشت: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهبهان گفت: چاه فاضلاب یک تالار عروسی واقع در جاده منصوریه از توابع بهبهان برای دومین بار قربانی گرفت.