سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۹Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 28 اردیبهشت 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 2 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 3 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 4 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 5 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 6 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 7 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 8 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 10 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 11 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 12 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 13 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 14 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 15 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 16 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 17 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 18 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 19 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 20 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 21 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 22 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 23 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 24 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 25 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 26 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 27 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 28 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 29 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۳    
ایرنا نوشت: جمعیت امام علی در رشته توییتی از تماس نهادهای خاص به منظور ممانعت از اجرای طرح کوچه گردان عاشق این نهاد مردمی خبر داد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۷    
رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مرکزی گفت : هیچ گونه کمبودی در خصوص تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد و در سهمیه بندی و تخصیص سهمیه استان روند خوبی حاکم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۶    
مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی از آغاز تهیه طرح مطالعاتی گردشگری تالاب میقان اراک با توجه به تاکید استاندار و ظرفیت های موجود در این منطقه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۳    
این چالش میان چشم ها و بدنتان است که شما را مجبور می کند در جزیره ای که معبد الهه باستانی عشق اسلاوها بوده و امروزه کلیسای زیبای گوتیک است بمانید. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۲    
پاریس به عنوان پایتخت شیرینی جهان، هیچ کمبودی از نظر فروشگاه های شکلات ندارد. برای اینکه فروشگاه ها بتوانند سری در سرها درآورند، باید در دریایی از شیرینی ماکارون و مادلین ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۲    
اعتماد آنلاین نوشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، معتقد است که یک میز قرمز در قطر یا عراق از مسئولان ایرانی و آمریکایی با هدف مدیریت تنش و نه مذاکره تشکیل شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۷    
مدیر موسسه مهد قرآن کریم اصفهان گفت: حفظ قرآن کریم بدون تحصیل فقط شامل دوره حفظ یک ساله قرآن است و پس از طی دوره آموزشی تابستانه از 9 تیر تا 27 مرداد مشخص می شود که چه افرادی می توانند در این دوره ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۹    
فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال از یک اتوبوس در محور "یاسوج - لردگان "، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۹    
سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی از تولید سالانه در آذربایجان غربی بیش از 290هزار متر مربع فرش دستباف تولید و به بازار های داخلی و خارجی ارسال می گردد
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از تخلف حدود 680 میلیارد ریالی یک شرکت تعاونی پتروشیمی در استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برخورد قاطع با قاچاق، دلالی و احتکار، بدون هراس از جنجال ها، باید در دستور کار قرار گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۵    
اقتصادآنلاین نوشت: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد استانبول در خرداد98 به شرح جدول زیر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۲    
رئیس ستادهماهنگی بازسازی استان لرستان از ارزیابی خسارت 34 هزار واحد در استان لرستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۹    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری شامگاه شنبه در دیدار صمیمی با جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر در محل سالن اجلاس سران گفت: مهم ترین نیاز امروز جامعه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
گوشی Huawei P30 Lite نه تنها دوربین پشتی (اصلی) 48 مگاپیکسلی دارد که باعث کسب نتایج چشمگیر توسط آن شده است بلکه دوربین جلو خود را هم ارتقا داده است و قابلیت های جذابی برای آن در نظر گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۷    
ایسنا نوشت: کارشناس درمان و حمایت های اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از احتمال اور دوز معتادان با مصرف مواد مخدر ناخالص خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۵    
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: دفتر تبلیغات اسلامی به فرموده رهبر انقلاب، نماد روشنفکری حوزه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۳    
شهردار ارومیه با اشاره به افزایش نرخ کرایه های تاکسی در این شهر از محاسبه کرایه بر مبنای مسافت خبرداد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۳    
با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد ، 25 هزار لیتر نفت کوره قاچاق از یک دستگاه خودرو تریلر کشف شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۳    
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از سقوط 2 کودک 7 و 9 ساله در چاه آب و فوت یکی از آنان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۳۸    
غلامعلی فارغی گفت: قیمت جوجه یک روزه و مرغ بین 40 تا 50 درصد کاهش داشته است که با استمرار این روند صنعت مرغداری نابود می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۳۵    
باشگاه خبرنگاران نوشت: فرهادیه گفت: افزایش قیمت مسکن در تهران به طور متوسط 104 درصد که نزدیک به 2 برابر است، تجربه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۷:۴۰    
سایت باشگاه خبرنگاران نوشت: بشر در طول قرون متمادی سعی نموده تا با پیوند زدن خصیصه های صورت افراد به ویژگی های شخصیتی، متوجه افکار و درون دیگران شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۶:۳۸    
روزنامه جوان نوشت: وظیفه اصلی تلویزیون فرهنگ سازی است نه سرگرم سازی، اولی باید هدف باشد و دومی ابزار، سرگرم سازی روش رسیدن به هدف است نه خود هدف.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
ژنتیک رفتاری، که با عنوان سایکوژنتیک هم شناخته می شود، مطالعه تأثیر همزمان ژنتیک و محیط روی رفتار یک جاندار است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
سوت پایان بازی استقلال با سپیدرود مهر پایانی بود بر پرونده پرفراز و نشیب این تیم در لیگ هجدهم، تیمی که گفته می شود یکی از پرهزینه ترین تیم های تاریخ استقلال و لیگ برتر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۲    
ایرنا نوشت: بخشدار کنارتخته و کمارج شهرستان کازرون گفت: صاعقه عصر شنبه مزرعه 25 هکتاری گندم را به آتش کشید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۳    
ایرنا نوشت: عضو شورای شهر گرگان گفت: افزایش قیمت کالا و گرانی ماه های اخیر، تولید زباله و پسماند شهر گرگان را کاهش داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۲    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بیانیه ای درباره پرونده جنجالی محسن فروزان و همسرش صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۱    
فارس نوشت: سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با رئیس جمهوری عراق دیدار و در مورد آخرین تحولات منطقه گفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۵    
سباستین کورتس، صدراعظم اتریش به دنبال رسوایی انتشار ویدئوی معاون مستعفی اش از برگزاری انتخابات زودهنگام خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۳    
وزیر خارجه چین در تماس تلفنی با پمپئو گفت که اقدامات آمریکا عیله ایران به منافع و تجارت چین آسیب وارد می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۳:۲۲    
آرنولد شوارتزنگر در توئیتی نسبت به حمله امروز به خود واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۳:۲۱    
ایرنا نوشت: استاندار خوزستان گفت: کشور عراق به توصیه شرکت های نفتی خارجی مانع ورود آب به بخش عراقی چذابه در هورالعظیم شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۹    
ایرنا نوشت: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت این اداره عامل اصلی تهیه زغال در شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۹    
ایسنا نوشت: رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، گفت: بنیاد مستضعفان نیامده جای دولت را بگیرد بلکه با هدف محرومیت زادیی در کنار دولت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۶    
ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: مردی ناشناس در آفریقای جنوبی به بازیگر مشهور هالیوود حمله کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۵    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه رسیدگی دو مرحله ای به بعضی پرونده ها موجب کند شدن روند قضایی می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۴    
فارس نوشت: نیروهای ترکیه در پاسخ به حمله یگان های مدافع خلق ، شهر تل رفعت واقع در شمال سوریه را هدف حملات شدید خود قرار دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۲:۵۹    
پروفسور سید جواد طباطبایی، فیلسوف سیاسی، در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است، پیشنهاد سید محمد خاتمی برای اداره ی فدرالی ایران را نسنجیده خوانده و او را دارای صلاحیت لازم برای بیان این ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۲:۵۳    
هوآوی یک پای فناوری 5 جی است، چه بخواهیم و چه نخواهیم!
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۱    
در حالی که مهدی تاج از توافق با یحیی گل محمدی برای هدایت تیم ملی امید خبر داده بود، او قراردادش با پدیده شهرخودرو را تمدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۰    
بسیار ساده است: دوغ عطش می آورد!
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۱    
دادخدا سالاری دادستان استان کرمان خبر از کشف و انهدام 13 باند خرید و فروش سلاح های جنگی و شکاری داد. در مجموع از این باندها 265 قبضه انواع اسلحه کشف و ضبط شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۸    
مهر نوشت: پس از اینکه وزارت خارجه بحرین از اتباع خود خواست که به عراق سفر نکنند و بحرینی هایی هم که در عراق هستند فورا از این کشور خارج شوند، پارلمان عراق واکنش دندان شکنی به آل خلیفه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۲:۱۱    
ادعای ترامپ برای به صفر رساندن فروش نفت ایران و تلاش واهی او برای بازداشتن سایر کشورها از خرید نفت ایران، سوژه کارتونی از حسین کشتکار در روزنامه جوان شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۶    
نماینده مردم شهرستان سلماس و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۱    
ماجرای هجوم پروانه ها به تهران که طی روزهای اخیر به یکی از پربحث ترین موضوعات شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، سوژه کارتونی از نازنین جمشیدی در شهرونگ شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۴    
تحلیل فرید زکریا در CNN از سیاست خارجی ترامپ و جان بولتون را می بینید. او معتقد است بولتون دیدی سیاه نسبت به بشریت دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۸    
جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر شامگاه شنبه با رئیس جمهور دیدار و پس از پایان جلسه، نماز مغرب و عشا را به امام حجت الاسلام والملسمین حسن روحانی اقامه کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۹    
وزیر نفت، به منظور بهره گیری حداکثری از ظرفیت های مغزافزاری و نرم افزاری کشور و رونق تولید ملی به ویژه شرایط خطیر کنونی، دستورعمل تشکیل شورای حمایت از شرکت های دانش بنیان در صنعت نفت را ابلاغ کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۱:۲۶    
جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر شامگاه شنبه با رئیس جمهور دیدار و پس از پایان جلسه، نماز مغرب و عشا را به امام حجت الاسلام والملسمین حسن روحانی اقامه کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۱:۱۳    
وزارت فرهنگ در بخشنامه ای از مدیران این وزارتخانه خواست علاوه بر انتشار مدرک دانشگاهی خود، از استفاده از عناوین دکتر و مهندس در موارد غیرواقعی خودداری کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۶    
آرنولد شوارتزنگر در حال عکس گرفتن در فستیوال آرنولد کلاسیک افریقا در سندتون بود که مردی از پشت به او حمله کرد و جفت پا به کمر او ضربه زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۹    
گرامپی کت، گربه معروفی که بخاطر داشتن چهره ای اخمو در فضای مجازی طرفداران زیادی داشت، مرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۷    
ایرنا نوشت: نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این که طرح تشدید مجازات اسیدپاشی در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۰    
رابرت دنیرو و مارتین اسکورسیزی، یک تجربه همکاری مشترک دیگر را روانه پرده خواهند کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۶    
ایسنا نوشت: رییس فدراسیون فوتبال می گوید ویلموتس نسبت به کی روش حاشیه ندارد و فدراسیون محور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۶    
حیدری از حضور در انتخابات فدراسیون کشتی کنار کشید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۰    
ایرنا نوشت: رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: 10 میلیارد تومان اعتبار برای دیده بانی بهتر و مبارزه با ملخ صحرایی فردا یکشنبه به حساب وزارت جهاد کشاورزی واریز تا این مبلغ ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۰    
شایعه های مطرح شده درباره زد و بند و شرط بندی در فوتبال ایران و همچنین اظهارات برخی مربیان و بازیکنان درباره فوتبال کثیف و فوتبال ناپاک در لیگ برتر هجدهم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۵    
ایرنا نوشت: منصور ضابطیان، مجری مشهور صداوسیما، روزنامه نگار و نویسنده کشور در اقدامی فرهنگی چند اثر تالیفی خود را به کتابخانه عمومی آیت الله موسوی شهرستان خوی اهدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۰    
ایرنا نوشت: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: آمریکا از هر زمان دیگری درمانده تر شده و وضعیت فعلی آن رو به افول است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۸    
لحظاتی از آتش سوزی تریلی حامل تانکر در اتوبان زنجان - تبریز در نزدیکی هشترود را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس گفت: با تشکیل وزارت بازرگانی، وزارتخانه ای تخصصی مسئولیت ساماندهی بازار را برعهده می گیرد در نتیجه می توان امیدوار بود وضعیت بازار تا حدودی بهبود پیدا کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
ایسنا نوشت: سرپرست پلیس امنیت عمومی البرز از دستگیری یک دعانویس و رمال در کرج، که با فریب سوژه های خود اقدام به کلاهبرداری می کرد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۹    
فارس نوشت: پرسنل نظامی ارتش ونزوئلا با شرکت در رژه وفاداری به نیکلاس مادورو رئیس جمهور این کشور در روز جمعه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۵    
باشگاه استقلال برای بازگرداندن مهاجم محبوبش به تهران، باید با شرایط دشواری کنار بیاید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۵    
باشگاه خبرنگاران نوشت: سحانی گفت: پنج میلیون مشمول سهام عدالت، برای گرفتن سودهای خود هیچ اقدامی انجام نداده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۵    
داماشی ها با انتشار بیانیه ای به برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه امام رضا (ع) اعتراض کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۵    
در شب خداحافظی سه بازیکن قدیمی باواریایی ها، بایرن مونیخ یک بار دیگر قهرمانی در لیگ آلمان را جشن گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۲    
رییس فدراسیون فوتبال تایید کرد که فردا (یکشنبه) قرارداد همکاری فی مابین تیم ملی فوتبال و مارک ویلموتس منعقد می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۱    
فارس نوشت: همزمان با شدت گرفتن تنش قبرس و ترکیه و حمایت واشنگتن از قبرس، نیکوزیا و آنکارا رایزنی با مقام های ارشد دیگر کشورهای جهان در این زمینه را آغاز کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۹    
ذوب آهن و شهرداری سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تیم شهرداری سیرجان به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۷    
فارس نوشت: یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع عراقی و آمریکایی مدعی شد که وزیر امور خارجه آمریکا به عراقی ها به دنبال درگیری با ایران نیست؛ ولی بغداد باید یا با واشنگتن باشد یا با هیچ کس.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۴    
میزان نوشت: رئیس شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران دستور انجام تحقیقات در خصوص قتل نانوای 45 ساله در محله خزانه را صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۹    
دولت ها از زمان پایان جنگ جهانی اول به طور فزاینده ای از تحریم های اقتصادی به منظور دست یابی به اهداف سیاسی خود در دنیا استفاده کرده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۴    
امروزه زولبیا و بامیه در سراسر جهان و علی الخصوص در خاورمیانه، آفریقا و کشورهای جنوب آسیا، شیرینی بسیار محبوب مخصوصا در ماه رمضان به شمار می آید. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۱    
شرکت نفتی اکسون موبیل آمریکا در اقدامی خروج کارکنانش از عراق را آغاز کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۳    
جدیدترین تصویر از مهران غفوریان و دخترش هانا را که در مراسم خیریه مهر لیلا حضور پیدا کرده بودند، ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۶    
مهر نوشت: وزیر کشور گفت: نباید اینطور باشد که با تحریف، تهییج و بیان مشکلات مردم باعث سواستفاده رسانه های خارجی شویم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۱    
برخورد خوب مردم ایران با توریست ها باعث جلب رضایت جهانگردان شده و از این موضوع رضایت کامل دارند. آن ها نسبت به کشور ایران حس خوبی دارند و این موضوع باعث شده تا جهانگردان بسیاری به ایران بیایند. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۰    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دست چُدنی دشمن که تا دیروز در دستکش مخملی پنهان شده بود، امروز بیرون آمده و شمشیر را از غلاف بیرون کشیدند تا ما را بترسانند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۵    
ایرناپلاس نوشت: کارشناس ارشد امور بانکی معتقد است پرداخت پول سپرده گذاران مؤسسات غیرمجاز، از نظر اقتصادی تورم زاست، اما دولت ناگزیر بوده و راه حل دیگری نداشته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۱    
افکارنیوز نوشت: نماینده مجلس بر ضرورت کاندیدا شدن عارف برای انتخابات ریاست مجلس تاکید کرد و گفت: اگر عارف نیاید، خودم کاندیدا می شوم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۷    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در ایالت ایندیانای آمریکا دست کم به سوی هفت نفر که در یک مهمانی حضور داشتند شلیک شده که حال سه نفر از آن ها وخیم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۰    
ایرنا نوشت: محققان اسپانیایی روش جدیدی برای پیوند سلول های لوزالمعده (لانگرهانس) ابداع کرده اند که خطر پس زده شدن آن ها را توسط سیستم ایمنی فرد گیرنده به اندازه زیادی کاهش می دهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۶    
فارس نوشت: منابع خبری استرالیا امروز (شنبه) گزارش دادند که به نظر می رسد نتایج انتخابات امروز در این کشور به گونه ای رقم خواهد خورد که دولت ائتلافی محافظه کار همچنان در قدرت خواهد ماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۶    
برانکو ایوانکوویچ برای حفظ روحیه بازیکنان تیمش برای برد در بازی با پارس جنوبی و کسب مقام قهرمانی به آنها قول پاداش ویژه داده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۴    
برنا نوشت: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به توسعه کمی و کیفی موزه ها در کشور اضافه کرد: از سال 1309 تا پیش از انقلاب اسلامی، 43 موزه در کشور فعال بوده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۱    
مربی بلژیکی با 2 دستیار خارجی و 4 دستیار ایرانی، کار خود را در تیم ملی فوتبال ایران آغاز خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۶    
فارس نوشت: وزارت خارجه بحرین روز شنبه در بیانیه ای از اتباع این کشور خواست تا از سفر به عراق و ایران به دلیل آنچه ناامنی در کشورهای مزبور خوانده، اجتناب ورزند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۷    
فارس به نقل از اسپوتنیک نوشت: چینی ها سابقه طولانی در هدایت سیل کالاهای ارزان قیمت خود به بازار کشورهای دیگر برای تصاحب بازار آن ها دارند و به نظر می رسد، این بار چینی ها به فکر بازار هند افتاده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۶    
کورس شبانه دو خودروی پورشه در خیابان کارگر اصفهان حادثه آفرید و جان یک راننده پراید قربانی لاکچری بازی های بچه پولدارها شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۶    
مقررات و فراخوان سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به منظور اعتلای تولیدات سینمای کودک و نوجوان و معرفی آثار برتر این حوزه در عرصه ملی و بین المللی منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۱۸    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اعلام جعلی بودن یک سایت نیازمندی دریافت یارانه نقدی به نشانی ww.yaranesms.com از شهروندان درخواست کرد: فریب این گونه سایت ها را نخورند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۱۶    
عزیزان رسانه! ما یک معضلی داریم به نام: ایرانیان فاقد شناسنامه؛ اینها را از قلم نیندازید! بنده از تمامی نمایندگان مجلس، حقوقدانان، فعالین اجتماعی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۰۹    
برخلاف اخبار مطرح شده سرمربی تیم پرسپولیس که امروز به دیدار مسئولان باشگاه رفته بود هیچ لیست ورود و خروج برای بازیکنانش نداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۰۹    
تسنیم نوشت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا و به ریاست رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۰۰    
برای اولین بار مسافران در مسیر ریلی تهران-رشت از تور یک روزه بهره مند شدند. حرکت قطار ساعت شش صبح از تهران آغاز شده و در مسیر قزوین - رشت از دشت وسیع گندم زارهای معروف به دشت قزوین، پل ها ...