پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 30 آبان 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 آبان 1398 خبر آنلاین 2 آبان 1398 خبر آنلاین 3 آبان 1398 خبر آنلاین 4 آبان 1398 خبر آنلاین 5 آبان 1398 خبر آنلاین 6 آبان 1398 خبر آنلاین 7 آبان 1398 خبر آنلاین 8 آبان 1398 خبر آنلاین 9 آبان 1398 خبر آنلاین 10 آبان 1398 خبر آنلاین 11 آبان 1398 خبر آنلاین 12 آبان 1398 خبر آنلاین 13 آبان 1398 خبر آنلاین 14 آبان 1398 خبر آنلاین 15 آبان 1398 خبر آنلاین 16 آبان 1398 خبر آنلاین 17 آبان 1398 خبر آنلاین 18 آبان 1398 خبر آنلاین 19 آبان 1398 خبر آنلاین 20 آبان 1398 خبر آنلاین 21 آبان 1398 خبر آنلاین 22 آبان 1398 خبر آنلاین 23 آبان 1398 خبر آنلاین 24 آبان 1398 خبر آنلاین 25 آبان 1398 خبر آنلاین 26 آبان 1398 خبر آنلاین 27 آبان 1398 خبر آنلاین 28 آبان 1398 خبر آنلاین 29 آبان 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۹    
ایسنا نوشت:رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اعلام کرد: راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران روز دوشنبه 4 آذرماه 98 از ساعت 14:30 عصر در میدان انقلاب و خیابان های اطراف برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۳    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی گفت: هم اکنون به 398 بیمار دیالیزی تحت پوشش خدمات مراکز تابعه دانشگاه قرار دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۰    
ایرنا نوشت: سخنگوی جبهه پایداری با تشریح چهار سطح از مدل پیشنهادی تشکل برای هم افزایی و وحدت اصول گرایان در انتخابات مجلس یازدهم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در آیین تجلیل از خادمان نشر استان که در خرم آباد برگزار شد، گفت: آنچه باعث ایجاد فاصله بین کشورهای توسعه یافته با سایر کشورها می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در "آیین تجلیل از خادمان نشر استان لرستان" با تاکید بر توجه ویژه مردم به کیفیت کتابهای انتشار یافته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۳    
آلمان با برپایی نمایشگاهی متفاوت، خودروهای کلاسیک را در معرض دید عموم مردم گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۶:۳۴    
محسن مهدیان، فعال رسانه ای اصولگرا، در یادداشتی تلگرامی با عنوان توهین دلسوزانه به ولایت نوشت: عزیزی از جریان اصولگرا [مهدی چمران]گفته است که رهبری با افزایش قیمت بنزین مخالف بوده و در نهایت به ناچار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۷    
برنا نوشت: واتس اپ به کاربران گوشی های ویندوزفون هشدار داده که این اپلیکیشن تنها تا 31 دسامبر سال جاری میلادی کار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۴    
رستم مهرگان هنرمند شیروانی معروف به حنجره طلای ایران در سن 65 سالگی در اثر سکته قلبی درگذشت. این هنرمند نامی شیروان به اجرای حنجره نوازی بدون نی می پرداخت که مورد تعجب و استقبال بی نظیر ببیندگان قرار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۳    
ایسنا نوشت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور بیش از 108 هزار داوطلب از سراسر کشور برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۹    
سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی با اشاره به واریز سهمیه بنزین آذر وسایل نقلیه شخصی و عمومی در ساعت صفر جمعه یکم آذر در کارت های سوخت، از احتمال تغییر سهمیه ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۶    
ایسنا نوشت: فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور گفت: ما در ذیل ولایت هستیم و هرکه در خدمت نظام گام برمی دارد دستش را می بوسیم و آنهایی که رانت بازی می کنند باید تکلیفشان را مشخص کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۷:۵۹    
ترانسفرمارکت به بهانه حضور مورینیو در تاتنهام تیم منتخب بازیکنانی که زیر نظر او کار کرده اند به همراه تیم منتخب که زیر نظر گواردیولا به فعالیت پرداخته اند را منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۷:۲۱    
ورزش سه نوشت: ژوزه مورینیو، سرمربی جدید تاتنهام مدعی شد در این 11 ماه دوری از میادین تغییر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۲    
فارس نوشت: رئیس جمهور مستعفی بولیوی پنجشنبه افشا کرد مخالفانش قصد داشته اند او را در یک حادثه سقوط بالگرد ترور کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۰:۱۵    
فارس نوشت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در اردوی این تیم با گابریل کالدرون و افشین پیروانی جلسه برگزار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۲    
گرت بیل، مهاجم نیمکت نشین کهکشانی ها که با دنبال کردن رقابت های گلف از روی نیمکت رئال، سوژه رسانه های ورزشی بوده است، پس از همراهی تیم ملی ولز در رقابت های مقدماتی یورو 2020 به اسپانیا بازگشت. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۶    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت گفت: طرح تخصیص شیر رایگان به مدارس از شنبه دوم آذرماه اجرایی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۹    
مشاور رئیس جمهور با انتشار توییتی به ناآرامی های اخیر کشور واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۴    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: سرمربی تیم المپیک ایران بعد از شکست در دیدار تدارکاتی مقابل قطر از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۰    
در این چندسال که تحت شدیدترین تحریم ها قرار گرفتیم، به نوعی مجبور شدیم تا اکثر نیازهایمان را خودمان برطرف کنیم.این خودکفایی در حوزه نظامی و دفاعی هم ظهور و بروز یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۲    
ایرنا نوشت: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با اشاره به آشوب های اخیر در برخی شهرهای کشور گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۸    
استاد دانشکده روابط بین الملل وزارت خارجه معتقد است که ایران با توجه به شرایط بدی که ترامپ دچار آن است می تواند از فرصت پیش رو برای امتیازگیری از آمریکا استفاده کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۱    
اظهارات مورینیو بعد از حضور در تاتنهام به عنوان سرمربی که گفته "تاتنهام بهترین ورزشگاه دنیا را دارد؛ من از کار در یک باشگاه با میراث عالی هیجان زده هستم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۴    
بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق شمالی ایتالیا که بیش از یک هفته ادامه دارد, زندگی را در این مناطق با اختلال روبرو کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۴    
خبرورزشی نوشت: باشگاه استقلال برای پرداخت طلب کادر فنی و دو بازیکن خارجی اش منتظر دریافت بخش باقیمانده بدهی باشگاه اماراتی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۴    
دولت تا ساعتی دیگر سهمیه بنزین آذرماه را به کارت های دارندگان کارت سوخت می ریزد. این دومین مرحله از شارژ کارت های سوخت از زمان سهمیه بندی بنزین است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۳    
ژوزه مورینیو پس از اخراج مائوریتسیو پوچتینو هدایت تاتنهام را به عهده گرفت. سرمربی پیشین منچستر یونایتد و چلسی تا سال 2023 با این تیم قرارداد امضا کرد. این موضوع سوژه کارتونی در صفحه اینساید آرت شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۹    
اینترنت کشور در حال وصل شدن است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۲    
ایرنا نوشت: نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی در توئیتی از انزوای آمریکا در نشست امروز پنجشنبه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۸    
فارس نوشت: پیش از بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان بخشی از مطالبات اعضای تیم پرسپولیس به حساب آنها واریز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۸    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: در تلاش هستیم تا یک بازی دوستانه با تیم بزرگ اروپایی برگزار کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۱    
از پس گذشت نزدیک به هفت روز از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت بنزین آزاد به سه هزار تومان، تخلیه جو روانی حاصل از این اتفاق در بازار آغاز شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۸    
فارس نوشت: آلمان بار دیگر از اعتراضات در ایران حمایت کرد و مدعی شد تهران برای مقابله با معترضان به اقدامات نامتناسب متوسل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۵    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا که از زمان حضور در این سمت از هیچ توهینی به مردم ایران فروگذار نکرده روز پنجشنبه ژست حمایت از مردم گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۳    
سرقت از دستگاه خودپرداز نزدیک مسکو با انفجار سوژه رسانه های دنیا شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۹    
خبر ورزشی نوشت: گزارشگر سابق صداوسیمای کشورمان بزودی در یک برنامه ماهواره ای حضور پیدا می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۸    
ایرنا نوشت: برایان هوک مسئول امور ایران در وزارت امور خارجه آمریکا در اعترافی آشکار اعلام کرد که با در اختیار گذاشتن ابزار ارتباطی توانستیم که حتی با قطع اینترنت در ایران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۷    
سینمای ایران، برای نخستین بار شاهد اکران یک فیلم تولید مستقل افغانستان خواهد شد. حوا٬ مریم و عایشه به کارگردانی صحرا کریمی از 18 آذر در گروه هنر و تجربه به نمایش درخواهد آمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۶    
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: طرح سرا وضعیت نامشخصی ندارد، چرا که همان افرادی هم که از این طرح حمایت می کردند به ایراداتی در این طرح پی برده اند . فعلا آن را ساکت گذاشته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۳    
فدراسیون فوتبال گفته تمهیدات خاصی اندیشیدیم تا ویلموتس را قبل از نوروز 99 به ایران بکشانیم ؛ خبری که سوژه کارتون محمدرضا میرشاه ولد در خبرورزشی امروز شده است. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۹    
با اعلام سهمیه بندی بنزین قیمت اغلب خودروها در بازار با افزایش روبرو شد اما وضعیت بازار نشان می دهد میزان افزایش قیمت انواع وانت در بازار بسیار بیشتر از سایر خودروها بوده است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۹    
رئیس دیپلماسی عمومی وزارت خارجه کشورمان به اظهارات سخنگوی سیاست خارجی اروپا واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۹    
کاربران خبرگزاری خبرآنلاین، به یک مقاله درباره اقدامات اردوغان و مواضع او در منطقه ، واکنش های متفاوتی داشته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۸    
خبرورزشی نوشت: استقلال برای بازی با سپاهان یک نگرانی مهم دارد و آن احتمال محروم شدن بهترین مهاجم این تیم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۹    
استاد دانشکده روابط بین الملل وزارت خارجه طی گفت و گویی به بررسی روند استیضاح رئیس جمهوری آمریکا یعنی دونالد ترامپ می پردازد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۹    
محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس می گوید اگر برنامه هایش در این تیم اجرایی شود، این باشگاه در سال آینده می تواند گلیمش را از آب بیرون بکشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۴    
در مراسم شب فرهنگ و ادب فارسی که اختصاص به گرامیداشت حکیم عمر خیام نیشابوری داشت ؛ و با حضور جمعی از ایران شناسان در کتابخانه "پوداسکرازدامی" شهر ورشو برگزار شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۹    
سینمای ایران که چندین نامزد در سیزدهمین دوره اهدای جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک داشت، با یک جایزه برای فیلم رونا مادر عظیم به کارگردانی جمشید محمودی، استرالیا را دست خالی ترک نکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۶    
فارس نوشت: عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان گفت: آنچه بنده درباره شبکه های مجازی خارجی بیان کردم نظر کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۶    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل و سازمان های بین المللی در وین در سخنرانی در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: درخواست اجرای یکجانبه برجام توسط ایران، غیر مسئولانه و غیر عملی است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۳    
بررسی ها نشان می دهد کشور هند در قیاس با نیویورک، یکی از گران ترین شهرهای آمریکا، ارزان ترین کشور جهان محسوب می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۹    
نماینده ادوار مجلس گفت: اصلا نمی شد که 50 نفر از زمان افزایش قیمت بنزین خبر داشته باشند، اگر 50 نفر از یک هفته قبل خبردار می شدند، هرنفر می خواست به خانواده اش بگوید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۷    
گران شدن یکباره بنزین و سهمیه بندی مصرف سوخت نقدهایی را به همراه داشت اما هستند موج سوارانی که از فضای اعتراضی این روزها قصد سوءاستفاده دارند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۱    
تیم المپیک ایران با دوگل زودهنگام تیم قطر مغلوب حریف خود شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۹    
فارس نوشت:سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ضمن رد ادعای واشنگتن درخصوص حمایت از مردم ایران گفت، تحریم های سنگین و غیرقانونی آمریکا موجب رنج ملت ایران شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۸    
میزان نوشت: دواین جانسون، بازیگر پرکار و ثروتمند سینمای جهان همواره با آثار پرفروش به سینمای هالیوود راه یافته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۳    
خبرگزاری فارس فیلمی از سلاح های سرد و گرم کشف شده از بازداشت شدگان آشوب های بنزینی منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۸    
هری کین با ثبت یک رکورد به عنوان اولین بازیکن انگلیسی که در هر مسابقه در رقابت های مقدماتی یورو 2020 موفق به گلزنی شده، معرفی شد. صفحه اینساید آرت با انتشار کارتونی به این موضوع پرداخت. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۸    
ایسنا به نقل از خبرگزاری ان بی سی نوشت: زاکربرگ در سفر ماه گذشته خود به ساختمان کنگره ایالات متحده برای بحث و تبادل نظر در مورد رمزارز پرحاشیه فیسبوک موسوم به "لیبرا" توقفی هم در کاخ سفید داشته و به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۲    
حسین رفیعی مجری پرسابقه و قدیمی تلویزیون که مهمان برنامه سلام صبح بخیر بود، با عذرخواهی های مجری این برنامه شوخی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۹    
روند استیضاح ترامپ در حال حاضر مراحل مقدماتی خود را طی می کند و در همین راستا کمیته های چهارگانه فعال هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۷    
ورزش سه نوشت:علیرضا بیرانوند امیدوار است طبق وعده ی واسطه ها، مسوولان انتقالاتی باشگاه گیمارش بعد از تماشای نمایش او برابر نفت مسجدسلیمان روی انتقال به توافق دست یابند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۹    
سعید بیابانکی معتقد است خالی شدن میدان از مراجع واقعی برای تبلیغ کتاب باعث شده است مراجع تقلبی مثل یک هنرپیشه یا کسی که در خندوانه چهارتا جوک گفته، مرجع اصلی شود و این خیلی خطرناک است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۳    
فارس نوشت:نماینده دولت سعودی در آژانس بین المللی انرژی اتمی از جامعه جهانی خواست تا مقابل غنی سازی اورانیوم در تأسیسات فردو در ایران را بگیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اجرای گام چهارم تعهدات برجامی از سوی ایران، گفت: حالا می بینید!
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۳    
در هرجامعه ای ممکن است مردم به بخشی از سیاست ها و تصمیمات نقد داشته باشند بنابراین به رسمیت شناختن حق اعتراض یکی از از ظرفیت های موثراست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۶    
یک کارشناس اقتصادی پیشنهاد وضع مالیاتی در قالب مالیات بر فرار سرمایه را ارائه کرد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۴    
تاماس ریزساوی جهانگرد و عکاس اهل مجارستان است. او برای زندگی اش ریسک می کند تا عکس بگیرد. او امسال به هنگ کنگ –سرزمین آسمانخراش ها- سفر کرده تا از فراز بلندترین ساختمان هایی که پیدا می کند عکس ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۴    
آخرین تمرین تیم پرسپولیس پیش از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان امروز برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۰    
ایسنا نوشت: هم زمان با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تقاضا برای گاز سوز کردن خودروها افزایش یافته به طوری که روزانه 30 هزار تقاضا برای این مساله ثبت می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۸    
اعتماد آنلاین نوشت: نماینده مردم قزوین در مجلس، با اشاره به نامه فراکسیون امید به هیات رئیسه مجلس گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه درباره کشف مواد خطرناک از بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ایران پس از ارائه مستندات لازم به آژانس درباره فرد متخلف، همچنان منتظر پاسخ آنهاست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
فارس نوشت:علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران با مسعود سلطانی فر دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۴    
گران ترین خانه ویلایی فروخته شده در تهران بهار امسال متری 72 میلیون تومان قیمت خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۶    
رئیس دانشکده روابط بین الملل وزارت خارجه به بررسی تحولات در رابطه با استیضاح ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می پردازد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۴    
تسنیم نوشت: فرماندار شوش با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه تعطیل نیست، گفت: اعتصاب کارگران سبب توقف فعالیت کارخانه شرکت شده که هفته آینده با پرداخت حقوق کارگران فعالیت ها از سر گرفته می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۱    
سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان پس از قبول استعفای رئیس کمیته انضباطی، سرپرستی را برای این کمیته تعیین و منصوب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۰    
مردم استان های مختلف کشور امروز با حضور گسترده در راهپیمایی "میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور" هرگونه اقدام ساختارشکنانه در اعتراضات اخیر را محکوم کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۵    
دبیر جشنواره شهر و رسانه از تمدید مهلت ارائه اثر به این جشواره تا 30 آذرماه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۴    
رئیس انجمن اصول فقه گفت: با صلاحدید مراجع و نظرخواهی از استادان حوزه روزی به نام علم اصول فقه نامگذاری خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۴    
استاندار آذربایجان شرقی بر توسعه مناسبات با کشورهای همسایه تاکید کرد و آن را یکی از مهم ترین اولویت های مدیریت ارشد استان برشمرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۳    
ایرنا نوشت:نماینده انگلیس در آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز (پنجشنبه) در نشست شورای حکام تاکید کرد که این کشور از فعالیت های آژانس برای نظارت مستقل و راستی آزمایی اجرای برجام حمایت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۳    
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری نشست پژوهشی شرح شمس با حضور و سخنرانی شارح مثنوی در تبریز برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۳    
رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با بیان این که جایگاه تولید علم در دانشگاه های کشور به برکت سیاست گذاری های صحیح و اصولی کشور ارتقا یافته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۱    
همایش کاربردهای علم اصول در تفسیر قرآن با تاکید بر تفسیر المیزان با حضور اعضای انجمن اصول فقه حوزه علمیه در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۱    
مرجع تقلید شیعه گفت: : باید به صورت تدریجی در این علم(اصول) دستکاری شود زیرا علمی که در آن دستکاری نشود می میرد ولی کاملا هم از ریشه قطع نکنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۰    
فارس نوشت: اسرائیل کاتص وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) با تکرار اتهامات بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، از جامعه جهانی خواست تا ایران را تهدید نظامی جهانی اعلام کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۴    
اعتمادآنلاین نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در کشور بعد از 40 سال فراز و نشیب، شناسایی خط آشوب و خط اعتراض مدنی برای مردم و مسئولان آسان است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۷    
علیرضا بیرانوند به نماینده باشگاه گیمارش گفته اگر خواهان او هستند، به باشگاه پرسپولیس نامه رسمی بدهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۴    
تسنیم نوشت:زمان بلیت فروشی دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان تمدید شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۸    
مهدی میامی، بازیگر نقش غلامی در سریال ستایش از سابقه حضورش در کلاس بهرام بیضایی و جای خالی او در سینما و تئاتر گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۶    
قیمت طلا و سکه امروز با نوسانی اندک نسبت به روز گذشته کف کانال چهار میلیون تومان باقی ماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۰    
ایسنا نوشت: باشگاه میلان قصد دارد قراردادی 18 ماهه با مهاجم سوئدی به امضا برساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۵    
ایلنا نوشت: محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران گفت: پیگیر آزادی دانشجویان دستگیر شده در اعتراضات چند روز گذشته هستیم و تعدادی از آنها آزاد شده اند و امیدواریم بسیاری از آنها هم به زودی آزاد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
انتخابات مجلس از دو زاویه قابل بررسی است، اول شهرهای بزرگ و مراکز استان ها که لیست های حزبی و جناحی دارند یا چهره های سرشناس از این شهرها کاندیدا می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۳    
گروهی از فعالان محیط زیست در سواحل یونان به بچه لاک پشت ها کمک می کنند تا پس از بیرون آمدن از تخم سفر پرمخاطره خود در دل اقیانوس را آغاز کنند. عکس ها: scmp 256282
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۱    
ورزش سه نوشت:یک خبرنگار عربستانی با انتشار یک عکس مشخص کرد که یک ژاپنی تمرینات الهلال را زیر نظر گرفته است؛ آن هم در حالی که تمرین الهلال پشت درهای بسته برگزار می شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۷    
ترکیب تیم فوتبال امید کشورمان برای دیدار دوستانه مقابل تیم المپیک قطر که امروز (پنجشنبه) برگزار می شود، از سوی کادرفنی اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۳    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که سرخپوشان در اعتراض به محرومیت گابریل کالدرون، سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان شرکت نخواهند کرد ...