شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 2 آذر 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 آذر 1398 خبر آنلاین 2 آذر 1398 خبر آنلاین 3 آذر 1398 خبر آنلاین 4 آذر 1398 خبر آنلاین 5 آذر 1398 خبر آنلاین 6 آذر 1398 خبر آنلاین 7 آذر 1398 خبر آنلاین 8 آذر 1398 خبر آنلاین 9 آذر 1398 خبر آنلاین 10 آذر 1398 خبر آنلاین 11 آذر 1398 خبر آنلاین 12 آذر 1398 خبر آنلاین 13 آذر 1398 خبر آنلاین 14 آذر 1398 خبر آنلاین 15 آذر 1398 خبر آنلاین 16 آذر 1398 خبر آنلاین 17 آذر 1398 خبر آنلاین 18 آذر 1398 خبر آنلاین 19 آذر 1398 خبر آنلاین 20 آذر 1398 خبر آنلاین 21 آذر 1398 خبر آنلاین 22 آذر 1398 خبر آنلاین 23 آذر 1398 خبر آنلاین 24 آذر 1398 خبر آنلاین 25 آذر 1398 خبر آنلاین 26 آذر 1398 خبر آنلاین 27 آذر 1398 خبر آنلاین 28 آذر 1398 خبر آنلاین 29 آذر 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۹    
هر جایی که گوشت و پوست و خون کنار هم قرار بگیرد فرصتی برای یکسری عوامل پاتوژن و بیماری زا پیدا می شود که از این فرصت استفاده کنند و آن محیط را تبدیل به محیط زندگی خودشان بکنند و از آن طریق استفاده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۷    
معاون مشارکت ها و اشتغال بهزیستی لرستان از واگذاری 147 واحد مسکن به مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۲:۵۸    
معاون بازرسی،نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت استان گفت:این طرح از 23 تا 30 آذرماه به مدت هشت روز ادامه دارد
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۵    
سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی استان گفت: این مطالعات برای طرح گنبدهای نمکی "نازی"،" ارمند" در مرحله تفضیلی و برای طرح "دشتک" در مرحله مقدماتی انجام شد و پایان یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۹    
سریال باغ گیلاس به کارگردانی مجید بهشتی و با بازی مهران مدیری به زودی از تلویزیون پخش می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۷:۱۱    
مهر نوشت: ویژه نامه آسمان در قاب در آستانه چهلمین روز درگذشت مرحوم حجت الاسلام مصطفی آژینی منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۳    
مهر نوشت: نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 98 روز چهارشنبه 6 آذرماه 98 منتشر می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۳    
مهر نوشت: بر اساس گزارش منتشر شده از سوی سازمان تامین اجتماعی 247 هزار زن خانه دار تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از روند ساخت تالار فرهنگیان و مرکز رفاهی خانه معلم بروجرد بازدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۱:۴۴    
جاناتان جونز، نوجوان 12 ساله آمریکایی که مبتلا به بیماری کوررنگی است روز پنجشنبه گذشته با استفاده از عینکی ویژه توانست برای اولین بار در زندگی اش محیط اطراف را رنگی ببیند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۸    
مهر نوشت: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 11 هزار و 415 نفر از هموطنان متاثر از حوادث جوی برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی در 10 روز گذشته خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۸    
عضو هیئت مدیره همراه اول گفت: مدل بلوغ دیجیتالی را به صورت علمی در اپراتور اول توسعه دادیم و اکنون در حال استفاده از آن هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۹    
ایسنا نوشت: مشاور امنیتی پیشین ترامپ در نخستین توییت خود در دو ماه گذشته نوشت که کاخ سفید دسترسی او به حساب توییتری اش را قطع کرده بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۸    
سفیر قزاقستان در ایران از آسان شدن ویزای این کشور برای تجار و گردشگران ایرانی خبر داد و گفت: انتظار می رود قرارداد تسهیلات ویزای قزاقستان در بهار سال 2020 با ایران امضا شود که در پی آن بازرگانان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۰۰    
یک نوزاد زرافه که ظاهرا مادرش او را در جنگلی در استان کوماتوز آفریقای جنوبی رها کرده به یتیم خانه کرگدن ها در استان لیمپوپو منتقل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۷    
تابناک باتو نوشت: او درباره آن دسته از پیام هایی که درباره ازدواجش بوده، می گوید: نمی توانم به سرعت به این درخواست ها (خواستگاری ها) جواب بدهم، چون اولویتم جذب پزشک است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۸    
استاندار کردستان گفت: در بحث مبارزه با قاچاق کالا در حال حاضرمقابله با باندهای بزرگ در اولویت برنامه های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۷    
اداره کل بهزیستی استان لرستان موفق به کسب رتبه برتر در شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد سال 1397 گردید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۵    
معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان از اضافه شدن بند خاکی خروسان ازنا، به مناطق شکار و صید ممنوع این استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۷:۳۴    
ایران نوشت: چندی قبل مرد جوانی به پلیس فتا مراجعه کرد و مدعی شد یک ماه پیش در یک سایت همسریابی و صیغه یابی عضو شده و پس از انتخاب فرد مورد نظر خود با استفاده از لینکی که ادمین کانال در اختیار او قرار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۱۸    
ایسنا نوشت: محمود صادقی با استناد به اصل شفافیت آراء خواستار انتشار مشروح مذاکرات جلسات دبیرخانه شورای هماهنگی سران قوا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۶:۵۷    
نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کشور با صدور بیانیه های مجزا و متعدد، حمایت قاطع خود از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تایید تصمیم سران قوا را اعلام ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۶:۴۳    
میزان نوشت: هریسون فورد بازیگر باسابقه و قدیمی سینمای هالیوود با فیلم سینمایی آوای وحش به کارگردانی کریس سندرز حضور دوباره ای در چرخه اکران سینماهای جهان خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۶:۳۰    
برادران فنونی زاده در برنامه سلام صبح بخیر ماجرای رد کردن امیر قلعه نویی از تمرین پرسپولیس توسط علی پروین را توضیح دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۶:۲۲    
ایرنا نوشت: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از تغییر زمان و مکان برگزاری تجمع بزرگ مردمی حمایت از ولایت در پایتخت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۶:۲۱    
فارس نوشت: رهبر حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی روز شنبه هشدار داد که بنیامین نتانیاهو به دنبال شعله ور کردن جنگ داخلی در سرزمین های اشغالی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۶:۰۸    
وزارت رفاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: خانوارهایی که حمایت معیشتی دریافت نکردند و خود را مشمول دریافت آن می دانند از 8 صبح یکشنبه سوم آذر با شماره گیری #6369* تقاضای خود را اعلام کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۰    
یکی از لذت های هواداریِ تیم های ورزشی و پیگیری اخبار رقابت های آنها به ویژه در ورزش پرهیجانی مثل فوتبال، اطلاع از رکوردهاست؛ رکوردهایی که هر چند سال یک بار ثبت یا جابجا می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۴    
با رعایت بهداشت دهان نه تنها به سلامت دندان ها کمک می کنید بلکه به تازگی محققین دانشگاه برگن موفق به کشف رابطه ای بین مشکلات لثه ای و آلزایمری شده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۴    
ترجمه دقیق حرف های تازه علیرضا منصوریان این می شود که وقتی در ذوب آهن نتیجه نمی گیرد، کسی حق انتقاد ندارد و حتی باشگاه اجازه ندارد او را بازخواست کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۲    
اگر در مرکز شهر لندن قدم بزنید، احتمالاً آخرین چیزی که انتظار دارید در آن پیدا کنید یک تابوت رومی است. اما این اتفاق یک روز روی داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۹    
رسیدن به بدنی عضلانی یا چاق شدن، برای برخی افراد دشوار و بسیار سخت است. میوه ها اولین گروه مواد غذایی نیستند که برای افزایش وزن و حجیم کردن بدن از آن ها استفاده می شود اما برخی از آن ها به دلیل کالری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۲    
ادی جونز، مربی تیم ملی راگبی انگلیس برای هدایت باشگاه آرسنال ابراز تمایل کرد. این موضوع سوژه کارتونی از حمید سحری در صفحه اینساید آرت شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۴۹    
عکسی از سحر قریشی و شاهرخ استخری که مربوط به سریال دلنوازان است
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۴۳    
صرافان بانکی دلار را در دومین روز از آذرماه امسال به قیمت 11 هزار و 700 تومان خریداری کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۱    
کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار حساس هفته یازدهم در قائمشهر یک داور جوان را برگزید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۰۷    
صفحه اینستاگرام منتسب به امیر هوشنگ ابتهاج شاعر نامی کشورمان ویدئویی منتشر کرده از کنسرت مشترک دو دهه قبلش با محمدرضا لطفی که در آن شعر وطن را می خواند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۰    
وابستگی، علاقه شدید و اعتیادگونه برخی کاربران فضای مجازی به اینترنت، که این روزها به یکی از موضوعات داغ رسانه های جمعی شده است، سوژه کارتونی از نازنین جمشیدی در شهرونگ شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۷    
از کار افتادن امکانات و قابلیت های پیام رسان های داخلی با افزایش کاربران در چند روز گذشته و همچنین تشکیل گشت ویژه برخورد با محتکران، سوژه طنز شهرونگ شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۲    
تسنیم نوشت:استاندار کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه به قانون شکنان که از سوی دشمنان و گروهک های ضد انقلاب حمایت می شدند، پاسخ محکمی خواهند داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۶    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از دستور دولت دونالد ترامپ به شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی برای مسدود کردن حساب های کاربران ایرانی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۰۱    
همشهری آنلاین نوشت: این کتاب که شماره یک کتاب های مصور مارول نام دارد برای نخستین بار شخصیت های مارول را همچون ساب مارینر و مشعل انسانی (تورچ هیومن) معرفی می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۰    
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان، معاون نخست وزیر و وزیر دفاع، روز جمعه به تماشای دور دوم مسابقات قهرمانی فرمول E ABB FIA برای اتومبیل های برقی در شهر دیریه رفتند. 61264
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۵۳    
مهر نوشت: بوریس جانسون نخست وزیر و رئیس حزب محافظه کار انگلیس (توری) امروز شنبه در سخنانی اعلام کرد: در صورت پیروزی در انتخابات بلافاصله برگزیت را اجرایی خواهم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۷    
فارس نوشت:یک مقام ارشد آمریکایی گفت که نخست وزیر عراق دیدار با معاون رئیس جمهور آمریکا در پایگاه عین الاسد را رد کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۰    
محمد جواد آذری جهرمی با انتشار ویدئویی تاکید کرد قطع دسترسی به اینترنت بین المللی تصمیم نهادهای امنیتی بوده ولی امکان قطع همیشگی اینترنت وجود ندارد و اصلا زندگی بدون امکان دسترسی به اینترنت جهانی به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۳۴    
فارس نوشت: عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: اینکه ما فکر کنیم فتنه ها تمام شده اند، اشتباه است، دشمنان شبانه روزی در حال تلاش برای فتنه در ایران هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۲۴    
کشتی نفتی دلفی بر اثر طوفان دریایی در سواحل بندر اودسا اوکراین واژگون شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۴    
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: هزینه گاز سوز کردن خودرو حدود سه تا پنج میلیون تومان بسته به کیفیت تجهیزات است و هم اکنون امکان تبدیل روزانه 22 تا 30 هزار خودرو بنزینی به گازسوز در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۸    
مریض به ما زنگ می زند، به شرکت می آیند و ما با شرمندگی به آن ها می گوییم که از تجهیزات خالی هستیم، واقعا نمی توانیم جواب آن ها را بدهیم...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۵    
حجه الاسلام منتظری دادستان کل کشور با حضور در زندان فشافویه با جمعی از بازداشت شدگان اعتراضات بر سر گرانی بنزین که به خشونت کشیده شد، دیدار کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۵    
خبرورزشی با انتشار کارتونی ار محمدرضا میرشاه ولد با عنوان "اعتراض بازیکنان فقط با پول ساکت می شود" به وضعیت این روزهای باشگاه های لیگ برتری برای پرداخت مطالبات بازیکنان خود پرداخت. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۰    
قطع اینترنت در هفته گذشته بسیاری از نمایش های روی صحنه را تا حد زیادی متضرر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۴    
بررسی بازار خودرو خبر از کاهش قیمت پراید می دهد به طوری که امروز برخی از این محصولات کاهش500 هزارتومانی را تجربه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۴    
برداشت زعفران در تربت حیدریه و روستاهای اطراف خراسان رضوی با سرد شدن هوا به روزهای آخرش رسیده است. 61264
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۴    
پانا نوشت:به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حسن رحیم پور ازغدی در همایش رسالت دانشگاهیان در گام دوم انقلاب که در دانشکده فنی شهید منتظری برگزار شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۳    
مهاجم سابق تیم ملی کشورمان می گوید ویلموتس به او گفته درهای تیم ملی برایش باز است، اما خودش می خواهد وضعیت باشگاهی اش به یک ثبات ایده آل برسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۲۶    
تیم ترابزون اسپور در حضور مجید حسینی از سد میزبانش گذشت و صدرنشین جدول رده بندی سوپرلیگ ترکیه شد. مدافع ایرانی امیدوار است بتواند همراه با تیمش قهرمان لیگ ترکیه شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران جایگاه مستحکمی در این تیم ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۲۱    
تسنیم نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در امر دفاع پیشرفت های ایران خارق العاده بوده اما در بحث پیشرفت اقتصادی و عدالت به این حکمرانی مطلوب نرسیده ایم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۴    
انتشار آلبوم بی نام محسن چاوشی که قرار بود 5آذر منتشر شود لغو شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۳    
ایرنا نوشت: مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به رشد 10 درصدی مصرف سی ان جی در هفته گذشته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۲    
بارش برف مناطق ییلاقی رامسر را سفیدپوش کرد. منبع تسنیم 4161265
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۹    
با ناکامی بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس برای تشکیل دولت ائتلافی، گمانه زنی ها نسبت به برگزاری انتخابات سوم افزایش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۱    
فارس نوشت:رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز گفت: فقط بنزین گران شده و با توجه به بسته حمایتی در نظر گرفته شده هیچ کالایی نباید در این مرحله گران شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۱    
مهرنوشت: رئیس اتحادیه املاک شهر کرج از کاهش 30 درصدی قیمت مسکن در برخی مناطق شهر کرج خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۹    
ایرنا نوشت: براساس انعقاد تفاهم نامه میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بانک توسعه تعاون، 5 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به یکهزار و 700 زن سرپرست خانوار اعطا می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۹    
فارس نوشت :بازرگانان استان البرز با هدف گسترش مراودات تجاری به دو کشور لهستان و استونی سفر می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۸    
مهر نوشت: معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت تسریع در ساخت بیمارستان 350تختخوابی این شهرستان گفت: این طرح هم اکنون در مرحله تملک اراضی و واگذاری آن به دانشگده علوم پزشکی مراغه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۶    
فارس نوشت:معاون رئیس جمهور آمریکا که هم اکنون در عراق به سر می برد، از آنچه او آن را نفوذ ایران در عراق خواند، ابراز نگرانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۷    
اسامی فیلم های منتخب بخش مسابقه ملی مستندهای کوتاه (تا 40 دقیقه) سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۵    
ایرنا نوشت: بررسی قیمت خودروها در بازار پایتخت حاکی از کاهش پنج تا 6 میلیون تومانی خودروهای داخلی و کاهش 15 تا 25 میلیون تومانی مونتاژی ها در روز جاری (شنبه دوم آذر) نسبت به سه شنبه هفته گذشته (28 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۲    
ناصر آقایی، بازیگر پیشکسوت و مسعود موسوی، کارگردان تئاتر در مراسم افتتاحیه اجرای نمایش دست های آلوده ، از شرایط هنری و کیفی تئاتر کشور ابراز تاسف کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۷    
فارس نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تقریبا هیچ کارشناسی نمی گوید که نباید طرح سهمیه بندی سوخت انجام می شد، اما اقدامات قبل و بعد از آن قابل نقد و بررسی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۱    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفته ممکن است طرح تعیین تکلیف مکانی برای برگزاری تجمعات در دستور کار هفته آینده مجلس قرار گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۹    
مهر نوشت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در خیابان فرزانه، مرگ هر دو سرنشین آن را در پی داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۷    
رئیس اتاق اصناف ایران از تشکیل کمیته مشورتی برای حل مشکلات پیرامون سهمیه سوخت حوزه حمل و نقل مسافری، بار و آژانس های تلفنی، وانت بار و پیک موتوری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۰    
سرمربی ذوب آهن می گوید به مدیران سبزپوشان اصفهانی قول داده است که در 5 بازی پیش رو، 10 امتیاز به دست آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۴    
رئیس کل بانک مرکزی طی یادداشتی نوشت: مردم عزیز ایران که همواره نقطه اتکای بانک مرکزی و نیز دولت در ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور بوده اند همچنان نقطه اتکای بنده در عمل به تعهدات بانک مرکزی بوده و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۲    
نماینده ادوار مجلس گفت: نمایندگانی که می خواستند تلاش کنند با طرح سه فوریتی، مصوبه سران قوا را تغییر بدهند، چون نزدیک انتخابات است، می خواستند رای جمع کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۱    
تسنیم نوشت: عصر امروز و با رای اعضای شورای اسلامی استان تهران؛ هیئت رئیسه این نهاد برای سال سوم انتخاب شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۹    
وزیر صمت با بیان اینکه اولویت رصد بازار، کنترل کالاها از مبدا است، گفت: مقام معظم رهبری بر حضور جدی همه دستگاه ها برای کنترل بازار تأکید فرموده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۶    
ایرنانوشت:معاون حراست مرکزی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیشگیری از انحراف در مجموعه های کاری وظیفه و هنر حراست است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۵    
استاندار آذربایجان غربی از سفر یک هیات اقتصادی و تجاری ویتنام به استان در طی این هفته خبرداد و گفت: این هیات قرار است از ظرفیت های اقتصادی آذربایجان غربی بازدید کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۷    
توکیو امروز میزبان جلسه کمیته اجرایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود و تصمیماتی در این نشست گرفته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۰    
کنایه شاعرانه یکی از نخبگان در نشست موضوعات مرتبط با بهبود فضای کسب و کار با وزیر اقتصاد در حمایت دولت از تولید داخلی را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۷    
ایرنا نوشت: با پایان یافتن نشست دو روزه وزرای خارجه کشورهای عضو گروه بیست در ناگویا ژاپن، ریاست دوره ای این گروه از ژاپن به عربستان سعودی منتقل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۵    
ایسنا نوشت: شهردار تهران با اشاره به اینکه تصویب لایحه درآمد پایدار شهرداری ها نقطه عطفی برای دولت و مجلس است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۲    
ابراهیم معمارزاده طهرانی، نقاش و مجسمه ساز پیشکسوت کشورمان که متولد 1311 خورشیدی بود، درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۲    
تیم فوتبال برایتون در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس در شرایطی مقابل لستر سیتی به میدان خواهد رفت که جهانبخش را روی نیمکت خواهد دید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۴    
ایرنا نوشت: رئیس مرکز امنیت و انرژی روسیه معتقد است که از سرگیری تحریم سایت هسته ای فردو از سوی آمریکا اقدام دیگری علیه برنامه جامع اقدام مشترک است که یک بار دیگر عهدشکنی آمریکا و نقض قوانین بین ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۵    
جامعه مدرسین سکوتش را درباره انتخابات 98 شکست و اعلام کرد ورود مصداقی نخواهد داشت، با این وجود برخی خبرهای جسته و گریخته حکایت از آن دارد که تعدادی از اعضای جامعه مدرسین تلاش دارند با حمایت مراجع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۵    
از لحظاتی قبل اینترنت بین الملل مشترکان خانگی ارومیه وصل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۴    
استاندار اصفهان با قدردانی از تدبیر، هوشمندی و اقتدار کامل نیروی انتظامی در مدیریت نا آرامی های چند روز اخیر، از خود گذشتگی نیروهای ناجا در کنترل اغتشاشات را بی نظیر توصیف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۴    
ایرنا نوشت:نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جمهوری اسلامی ایران نماد واقعی مردم سالاری دینی است و دانشجویان بسیجی مرزبان فرهنگ اسلامی در برابر هجمه های ناجوانمردانه دشمن هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۳    
مهر نوشت: رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی اعلام کرد: این مجموعه در راستای تحقق حقوق عامه نسبت به مسایل زیست محیطی حساس است و هر گونه اتفاق در این حوزه را به دقت رصد می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۳    
با حضور رییس کمیته امداد کشور مرکز نیکوکاری نورامید شرکت توزیع نیروی برق لرستان افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۰    
گزارش اخبار تلویزیون ار قیمت های بازار بعد از گرانی بنزین را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۸    
ایلنا نوشت: مدیر برنامه ریزی شرکت پخش فرآورده های نفتی، از واریز اعتبار مالکان خودروهای تاکسی اینترنتی در یکی دو روز آینده خبر داد.