سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 15 آذر 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 آذر 1398 خبر آنلاین 2 آذر 1398 خبر آنلاین 3 آذر 1398 خبر آنلاین 4 آذر 1398 خبر آنلاین 5 آذر 1398 خبر آنلاین 6 آذر 1398 خبر آنلاین 7 آذر 1398 خبر آنلاین 8 آذر 1398 خبر آنلاین 9 آذر 1398 خبر آنلاین 10 آذر 1398 خبر آنلاین 11 آذر 1398 خبر آنلاین 12 آذر 1398 خبر آنلاین 13 آذر 1398 خبر آنلاین 14 آذر 1398 خبر آنلاین 15 آذر 1398 خبر آنلاین 16 آذر 1398 خبر آنلاین 17 آذر 1398 خبر آنلاین 18 آذر 1398 خبر آنلاین 19 آذر 1398 خبر آنلاین 20 آذر 1398 خبر آنلاین 21 آذر 1398 خبر آنلاین 22 آذر 1398 خبر آنلاین 23 آذر 1398 خبر آنلاین 24 آذر 1398 خبر آنلاین 25 آذر 1398 خبر آنلاین 26 آذر 1398 خبر آنلاین 27 آذر 1398 خبر آنلاین 28 آذر 1398 خبر آنلاین 29 آذر 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۰    
لوکا پارمیتانو، فضانورد ایتالیایی و اندرو مورگان، فضانورد ناسا در این قسمت از برنامه گزارش های یورونیوز از فضا، به سوالی درباره حریم خصوصی فضانوردان پاسخ داده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۴    
عتصاب در فرانسه در اعتراض به اصلاحات نظام بازنشستگی ادامه دارد. اعتصاب کارکنان شرکت ملی راه آهن فرانسه و حمل و نقل پاریس امروز جمعه هم در اعتراض به اصلاحات نظام بازنشستگی ادامه یافت.منبع: elpais ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۵    
ایسنا نوشت: مسئولان دهکده ای در شمال شرق روسیه در تلاش هستند تا ده ها خرس قطبی را که در جستجوی مواد غذایی به این منطقه آمده اند از آنجا دور کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۶    
مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت به عنوان بهترین بازیکن دیدار با دینامو مسکو انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۸:۵۷    
رئیس ستاد انتخابات گفت : از این تعداد 43داوطلب مرد و4 نفر زن در روز ششم داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان شدند
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۸:۵۶    
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از ثبت نام 110 نفر در ششمین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در 10 حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: از مجموع این افراد 105 نفر آقا و 5 نفر نیز خانم هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۷:۳۴    
ایرنا نوشت: پادشاه عربستان پس از تیراندازی یک سعودی در پایگاه هوایی فلوریدا که به کشته شدن 4 تن منجر شد، در تماسی تلفنی از رئیس جمهوری آمریکا دلجویی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۷:۲۹    
تسنیم نوشت: فرماندار شهرستان سقز گفت قطعا مسببان و خاطیان حادثه دلخراش تالار عروسی سقز تحویل دستگاه قضایی داده می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۸:۲۰    
دنیای اقتصاد نوشت : در آخرین روز هفته، دلار دومین افزایش متوالی را تجربه کرد و مرز 13هزار تومانی را شکست. روز پنج شنبه شاخص ارزی 200 تومان افزایش را تجربه کرد و به بهای 13 هزار و 120 تومان رسید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۷:۱۴    
شهردار تهران در رشته توئیتی به خبر فروش صندلی اتوبوس در پایتخت واکنش نشان داد و اعلام کرد: این خبر غلط است و موضوعیت ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۷:۰۳    
کیهان نوشت:تعدادی از بازیگران درجه سه سینما که برخی از آنها اصلا در حد بازیگری در تلویزیون نیستند، اعلام کردند که به خاطر انتقادات صداوسیما از سلبریتی ها دیگر در سریال های تلویزیونی نقش آفرینی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۷:۵۶    
ایسنا نوشت:دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: گاهی اوقات جزیره ای عمل کرده ایم اما دستاوردهای خوبی از ابتدای انقلاب تا هم اکنون داشته ایم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۵:۵۹    
میلاد وزیری با سهمیه ای که گرفت، حالا به دنبال یک مدال از دومین تجربه المپیکی اش است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۳    
هزاران پرنده مهاجر پس از حیات دوباره زاینده رود، در آن فرود آمدند تا در شادی زاینده رود نشینان شرکت کنند.به برکت بارش های پاییزی امسال تعداد پرندگان مهاجر به نصف جهان، 2 برابر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۰:۱۳    
زنیت سن پترزبورگ با نمایش موثر ملی پوش ایرانی خود که هم گل زد و هم گل ساخت، موفق به پیروزی برابر دینامو مسکو شد و وضعیت خود را در صدر جدول لیگ روسیه تثبیت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۵    
پس از اینکه دونالد ترامپ در اظهارنظری تازه بار دیگر رهبر کره شمالی را "مرد موشکی" خواند؛ دعوای واشنگتن و پیونگ یانگ بالا گرفت به طوری که کیم جونگ اون با کنایه از فرستادن هدیه کریسمس برای آمریکا سخن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۱:۴۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بندر چابهار به عنوان یک بندر اقیانوسی با برخورداری از آبخور با درافت 16.5- متر، جزو بنادر دارای تراز برتر قلمداد می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۶    
نشست کمیسیون مشترک برجام در تاریخ15 آذرماه 1398 در وین برگزار شد. بر اساس برجام، کمیسیون مشترک مسئولیت نظارت بر اجرای این توافق را بر عهده دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۸    
گزارش زیر دیدگاه های مختلف درباره هزینه دفاعی متحدان آمریکا را مورد بررسی قرار می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۲:۲۷    
مصدومیت مارسلو و هازارد در سمت چپ، زیدان را برای ال کلاسیکوی 18 دسامبر با چالشی جدی روبرو کرده است. این موضوع سوژه کارتونی از حمید سحری در صفحه اینساید آرت شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۲:۲۳    
ایرنا نوشت: یک مقام آمریکایی گفت که عامل تیراندازی در پایگاه هوایی فلوریدا در آمریکا یک دانشجوی سعودی بوده و احتمال تروریستی بودن این حادثه در حال بررسی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۴    
وزیر امور خارجه با اشاره به آزمایش موشک با قابلیت حمل کلاهک هسته ای توسط رژیم صهیونیستی، از آمریکا و اروپایی ها به دلیل سکوت در قبال تنها زرادخانه هسته ای در غرب آسیا انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۳    
علی کریمی و محمدحسین میثاقی صبح امروز در باشگاه انقلاب تنیس فوتبال بازی کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۱    
ایرنا نوشت: معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از پایان چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک برجام که روز جمعه در وین برگزار شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۸    
ورزش سه نوشت: با انتخاب محمدحسن انصاریفرد به عنوان مدیرعامل سرخپوشان به نظر می رسد هنوز تعامل مناسبی بین اعضای هیات مدیره شکل گرفته و شنیده ها حاکی از اختلاف نظر میان آنهاست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۵    
امروز اخباری مبنی بر تمایل علی علیپور به جدایی از جمع سرخپوشان در نقل و انتقالات نیم فصل منتشر شد که واکنش باشگاه پرسپولیس را در پی داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۴    
مازیار الهامی کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته و دارنده مدال برنز جهان با شکست نماینده بلاروس دومین موفقیت را در سازمان NFJ کسب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۲    
گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس که با برد دیروز مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری در تیمش پیدا کرده، حالا با یک پیشنهاد خوب خارجی مواجه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۰:۵۹    
کارشناس روابط بین الملل به بررسی اجلاس اخیر ناتو که در لندن برگزار شد می پردازد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۱:۵۲    
عضو فراکسیون امید گفت: شورای عالی هماهنگی اصلاحات در انتخابات مجلس یازدهم لیست مشترک می دهد و قرار نیست 30 حزب اصلاح طلب هر کدام لیست جدا بدهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۱:۵۱    
رییس هیئت وزنه برداری استان گلستان امروز دارفانی را وداع گفت. او یکی از قهرمانان سابق وزنه برداری بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۵    
رسیدگی به درخواست جاماندگان از دریافت یارانه بنزین از ابتدای هفته آینده وارد فاز اجرایی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۳    
ثبت اولین باخت مورینیو در تاتنهام مقابل منچستر یونایتد و بازگشت تلخ اقای خاص به اولدترافورد، سوژه کارتونی از عمر مومنی در سایت گل شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۸    
عضو فراکسیون امید گفت: شورای عالی هماهنگی اصلاحات در انتخابات مجلس یازدهم لیست مشترک می دهد و قرار نیست 30 حزب اصلاح طلب هر کدام لیست جدا بدهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۲    
مهر نوشت:وزیر کشور طی دستوری به استاندار کردستان خواستار رسیدگی وضعیت آسیب دیدگان و بازماندگان حادثه سقز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۰    
اعتمادآنلاین نوشت:وکیل حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی درباره احتمال وجود نام این دو چهره در فهرست عفو رهبری تاکید کرد که از این موضوع اطلاعی ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۲    
غلامحسین لطفی، بازیگر سریال های تلویزیونی از جمله خانه به دوش ، با حضور در برنامه چهل تیکه شبکه نسیم، به تلخی از وضعیت هنرمندان و بازیگران پیشکسوت گله کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۹    
رئیس قوه قضاییه در جمع قضات استان اصفهان گفت : از سراسر کشور آماری در مورد کسانی که از یک ساعت تا دو روز در زندان بوده اند گرفتم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۹    
ایرنا نوشت: معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر وظیفه طرف های برجام در حفظ این توافق، از همه اعضا خواست تلاش های خود را تشدید کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۹:۵۸    
فارس نوشت: اسرائیل کاتص وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز جمعه در رم، پایتخت ایتالیا با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۰:۵۲    
ایسنا نوشت: سخنگوی شورای نگهبان گفت: دلایل رد صلاحیت ها را قانونا نمی توانیم علنی کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۳    
وزارت صنعت، معدن وتجارت در آمار مقایسه ای 9 قلم کالای اساسی و مهم در مهر 98 نسبت به شهریور ماه امسال از کاهش یک دهم تا 3.8 درصدی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۰:۳۸    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران جزئیات اتوبوس های DRTدر پایتخت را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۶    
عضو هئیت رئیسه مجلس می گوید: با انصراف لاریجانی از حضور در انتخابات مجلس یازدهم، ممکن است مجلس آینده با چالش هایی برای انتخاب رئیس مواجه شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۵    
فارس نوشت: نماینده آمریکا در سازمان ملل روز جمعه گفت که کارزار فشار حداکثری علیه ایران ادامه خواهد یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۸    
موزیک ویدیو انیمیشن سینمایی آخرین داستان با صدای رضا یزدانی منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۷    
ایرنا نوشت: معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از پایان چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک برجام که روز جمعه در وین برگزار شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۹    
تا یک دهه گذشته صحبت از اهمیت آب در خاورمیانه چندان جدی تلقی نمی شد اما امروزه آب در میان عواملی که برهم زننده، تهدیدکننده و آسیب زننده به امنیت منطقه ای خاورمیانه به شمار می آیند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۹:۵۵    
فارس نوشت: سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران با رافائل گروسی مدیرکل جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۴    
پست جدید وحید هاشمیان در صفحه اینستاگرامش نشان می دهد او در روزهای اخیر در تمرینات تیم لیدز یونایتد حاضر بوده تا بر تجربیاتش بیافزاید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۴    
بررسی وضعیت بازار ارز نشان می دهد نرخ دلار از ابتدای آذرماه تا کنونی افزایشی بیش از هزار تومان را تجربه کرده است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۲    
معاون اول رییس جمهور در پیامی حادثه جان باختن تعدادی از هموطنان کُرد در حادثه آتش سوزی در شهرستان سقز را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۲    
فرهاد مجیدی که فصل گذشته به عنوان دستیار شفر و سپس مربی موقت در استقلال فعالیت می کرد، از نتایج این روزهای تیم سابقش به شدت خوشحال و راضی به نظر می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۹    
فیلم و تصویر گریم چهره نگار جواهریان در فیلم مجبوریم به کارگردانی رضا درمیشیان منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۷    
کنفرانس 23 کشور تولیدکننده اوپک و غیر اوپک دقایقی پیش پایان یافت. وزرای این کشورها تصمیم گرفتند تولید نفت شان را حدود 500 هزار بشکه دیگر کم کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۴    
حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد،خطیب نماز جمعه تهران در یکی از خطبه های خود گفت : دلجویی از خانواده های قربانیان حوادث اخیر لازم است و رسیدگی به آسیب دیدگان حوادث اخیر در اولویت کار قرار گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۱    
گروه نمایش هیچ چیز جدی نیست از شنبه تا سه شنبه هفته آینده، به مناسبت روز دانشجو، با تخفیف 50 درصدی میزبان دانشجویان از تمام دانشگاه های کشور می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۴    
فارس نوشت: نماینده آمریکا در سازمان ملل روز جمعه گفت که کارزار فشار حداکثری علیه ایران ادامه خواهد یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۸    
ابوالفضل امان الله,عکاس ورزشی،از صحنه شادی گل شیخ دیاباته که با پاس مهدی قائدی به ثمر رسید قاب ماندگاری ثبت کرده است. 41263
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۸    
ایلنا نوشت: سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: اعضای حزب اعتماد ملی با توجه به خواست دبیرکل این حزب که در جلسه اخیر شورای مرکزی توسط همسر ایشان قرائت شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۷    
خبرورزشی نوشت: اخبار ضد و نقیضی از احتمال برکناری سرمربی تیم ملی عراق در رسانه های این کشور شنیده می شود و وضعیت او و عراقی ها مبهم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۶    
ایسنا نوشت: نماینده چین در نشست کمیسیون مشترک برجام ضمن اشاره به این مسئله که طرفین اروپایی در خصوص فعال کردن مکانیسم ماشه صحبتی نکردند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۴    
ایسنا نوشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از فردا شنبه 16 آذر آغاز می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۸    
فارس نوشت: نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد در نامه ای به دبیر کل سازمان ملل تاکید کرد که هیچکدام از قطعنامه های سازمان ملل ایران را از توسعه برنامه موشکی و فضایی منع نمی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۴    
پیشکسوت پرسپولیس به ایسنا گفت: امیدوار بیرانود از پرسپولیس نرود ولی با حضور رادوشویچ در دروازه پرسپولیس مشکلی پیش نخواهد آمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۱    
ایرنا نوشت: نماینده دائم روسیه در نهادهای بین المللی در وین و از دیپلمات های حاضر در چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک برجام، پس از پایان این نشست تصریح کرد برغم اختلاف نظرها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۱    
آثار مستند راه یافته به بخش خارج از مسابقه جشنواره سینماحقیقت معرفی شدند. یکی از این آثار، فیلم صدام کن مامان به کارگردانی بهاره رهنما است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۹    
ایرنا نوشت: چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران کل سیاسی دقایقی پیش بعد از حدود سه ساعت، به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۵    
ایرنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب سقز گفت: شامگاه گذشته و پس از وقوع حادثه آتش سوزی و کشته و مصدوم شدن 60 نفر در یک تالار عروسی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۲    
ایلنا نوشت: معاون وظیفه عمومی استان خوزستان، گفت: استخدام مشمولان به طور کلی در وزارتخانه ها و موسسات وابسته به دولت و در کارخانه ها، کارگاه ها و موسسات خصوصی بدون داشتن کارت پایان خدمت و معافیت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۲    
فارس نوشت: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران جزئیات اتوبوس های DRT در پایتخت را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۸    
پیرمرد میوه فروش اردبیلی که پیشتر با ویدئویی در حال فروختن سیب که با صدایش معروف شده بود این بار با ویدئویی جدید در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. او مشغول فروش کدو تنبل است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۸    
مراحل پیش تولید سریال بزرگ حضرت موسی (ع) با حضور جمال شورجه (کارگردان) و برخی دیگر از عوامل این پروژه به طور رسمی آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۷    
هفته شلوغ دیپلماسی ایران با سفر بن علوی به تهران آغاز و با پایان سفرهای عراقچی به منظور رایزنی برای نشست کمیسیون برجام و پایان این نشست به اتمام رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۸    
ورزش سه نوشت: برخلاف صحبت های گابریل کالدرون، دو بازیکن این تیم در تمرین امروز حضور نیافتند و باید منتظر تصمیم باشگاه در کمیته انضباطی باشند تا وضعیتشان مشخص شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۷    
فارس نوشت: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای وظیفه دارم عملکرد مثبتی از خودم نشان دهم و باید حرفه ای فکر کنم به همین خاطر توجهی به شایعاتی که درباره من ساخته شده ندارم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۷    
ورزش سه نوشت: علی کریمی موفق شد در دادگاه تجدید نظر رای به برائت خود را در خصوص مناظره با محمدرضا ساکت دریافت کند تا صحت حرغ هایش تایید شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۷    
در دقایق پایانی ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس، دو عضو هیات رئیسه مجلس نام خود را در جمع کاندیداها به ثبت رساندند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۵    
پیرمرد میوه فروش اردبیلی که پیشتر با ویدئویی در حال فروختن سیب که با صدایش معروف شده بود این بار با ویدئویی جدید در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. او مشغول فروش کدو تنبل است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۵    
ایسنا نوشت: وزیر کشور اعلام کرد که ثبت نام ها نسبت به دوره مشابه قبلی تاکنون 20 درصد افزایش داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۴    
همزمان با اخبار جدایی ویلموتس و مذاکره فدراسیون برای فسخ قرارداد، محمدرضا ساکت و ابراهیم شکوری از فضای رسانه ها فاصله گرفته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۹    
حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی در اولین خطبه در نماز جمعه خرم آباد با بیان اینکه نزدیک 30 سال در کنار اساتید دانشگاه و دانشجویان بودم گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۹    
هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور برگزار شد و در حساس ترین بازی تیم 90 ارومیه برابر مس رفسنجان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و به رده دوم سقوط کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۴    
میزان نوشت: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که امسال شدیدا تحت فشار بوده، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است و ممکن است نیم فصل از پرسپولیس جدا شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۳    
عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در تازه ترین موضع گیری خود در خصوص دلایل افزایش نرخ ارز توضیح داد و تاثیر بنزین بر رشد تورم را مورد اشاره قرار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۲    
مهر نوشت: معاون مسافری شرکت راه آهن از تلاش برای برنامه ریزی پیش فروش بلیت قطارهای تهران-آنکارا-استانبول در ایام سفرهای نوروزی پیش رو خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۳    
بهروز نعمتی، رئیس فراکسیون مستقلین مجلس، با بیان اینکه به دنبال شکل گیری مجموعه ائتلافی برای انتخابات مجلس یازدهم هستیم، تاکید کرد: برخی اصلاح طلبان هم علاقمند به ادامه یافتن ائتلاف هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۳    
مرل گورمن که کهنه سرباز نیز بوده گفت ترامپ کسی را در اوکراین ندارد اما تو داری و منظورش پسر جوبایدن است که در کمپانی انرژی بوریسما هولدینگ کار می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۱    
مهر نوشت:سخنگوی شورای نگهبان گفت: محکومیت های کیفری تنها یکی از موانع قانون انتخابات مجلس است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۸    
فارس نوشت: وزیر مشاور در امور خارجه سعودی، با بیان اینکه امکان رسیدن به آتش بس در یمن وجود دارد، گفت که حوثی های یمن نیز می توانند در آینده این کشور نقش داشته باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۴    
تسنیم نوشت: پایتخت6 و نون.خ این روزها در حال فیلمبرداری هستند که قرار است به ترتیب نوروز 99 و رمضان سال آینده پخش شوند؛ فاصله ای اندک که رقابتی را بین این دو سریال کمدی برای جذب مخاطب پدید خواهد آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۶    
ایلنا نوشت: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی برای افزایش ظرفیت جابجایی مسافران راهکارهایی درنظر گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۰    
دبیرکل حزب مردمسالاری درباره خطر نفوذ طیف رادیکال به مجلس آینده، گفت: همه چیز به مردم بستگی دارد. مردم اگر اعتماد کنند و پای صندوق ها بیایند اکثریت مجلس به اصلاح طلبان خواهد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۵    
سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت : تیم فوتبال پرسپولیس با نفرات ذخیره اش موفق شد در یک دیدار پر گل حریف تدارکاتی خود را شکست دهد تا شاگردان کالدرون پس از برد مقابل ذوب آهن به یک برد پرگل دیگر برسند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۵    
مدافع کروات استقلال ممکن است به دلایل شخصی در بازی آخر نیم فصل اول استقلال مقابل شاهین بوشهر حضور نداشته باشد و راهی کشورش شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۱    
فیس بوک صفحه عربی سایت رهبر انقلاب با بیش از 100 هزار دنبال کننده را به طور کامل پاک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۲    
اکبر ایرانی، مدیر موسسه میراث مکتوب، در یادداشتی که در اختیار خبرآنلاین گذاشته، با اشاره به بحث جنجال برانگیز مالیات بردرآمد هنرمندان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۹    
تسنیم نوشت: قیمت عمده فروش انواع میوه و تره بار در تهران اعلام شد؛ این قیمت ها ملاک نرخ گذاری در خرده فروشی های شهر تهران هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۸    
فارس نوشت: رئیس رژیم صهیونیستی قصد دارد در صورت استعفای نتانیاهو از نخست وزیری و اعتراف به فساد دولتی، وی را از محکومیت در پرونده های فساد عفو کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۳    
در ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس، سه عضو لیست امید در انتخابات مجلس دهم، برای حضور مجدد در انتخابات اعلام کاندیداتوری کردند.