جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۴:۱۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 17 فروردین 1399 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1399 خبر آنلاین 31 خرداد 1399 خبر آنلاین 31 تیر 1399 خبر آنلاین 31 مرداد 1399 خبر آنلاین 31 شهریور 1399 خبر آنلاین 30 مهر 1399 خبر آنلاین 30 آبان 1399 خبر آنلاین 30 آذر 1399 خبر آنلاین 30 دی 1399 خبر آنلاین 30 بهمن 1399 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 1 فروردین 1399 خبر آنلاین 2 فروردین 1399 خبر آنلاین 3 فروردین 1399 خبر آنلاین 4 فروردین 1399 خبر آنلاین 5 فروردین 1399 خبر آنلاین 6 فروردین 1399 خبر آنلاین 7 فروردین 1399 خبر آنلاین 8 فروردین 1399 خبر آنلاین 9 فروردین 1399 خبر آنلاین 10 فروردین 1399 خبر آنلاین 11 فروردین 1399 خبر آنلاین 12 فروردین 1399 خبر آنلاین 13 فروردین 1399 خبر آنلاین 14 فروردین 1399 خبر آنلاین 15 فروردین 1399 خبر آنلاین 16 فروردین 1399 خبر آنلاین 17 فروردین 1399 خبر آنلاین 18 فروردین 1399 خبر آنلاین 19 فروردین 1399 خبر آنلاین 20 فروردین 1399 خبر آنلاین 21 فروردین 1399 خبر آنلاین 22 فروردین 1399 خبر آنلاین 23 فروردین 1399 خبر آنلاین 24 فروردین 1399 خبر آنلاین 25 فروردین 1399 خبر آنلاین 26 فروردین 1399 خبر آنلاین 27 فروردین 1399 خبر آنلاین 28 فروردین 1399 خبر آنلاین 29 فروردین 1399 خبر آنلاین 30 فروردین 1399 خبر آنلاین 31 فروردین 1399 
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۲    
خبرورزشی نوشت: بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس گفت که آن دسته از فوتبالیست ها که خیلی زود از خود بیخود می شوند به همان سرعت هم از دنیای فوتبال محو خواهند شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۵    
مدیر تسهیل تولید صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در سال گذشته 2192 ریال سرمایه گذاری داخلی و 34 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: تاکنون 521 دستگاه از ناوگان باری لرستان برای تخلیه بندر امام خمینی (ره) از کالاهای اساسی و انتقال آن ها به سراسر کشور اعزام شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۶    
با اعلام علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال؛ حمید منوچهری، مدیر سابق تیم های ملی پایه و نفت تهران بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۱۸    
مدیرعامل فولاد سفیددشت گفت: تولید آهن اسفنجی در یکسال اخیر در واحد احیای مستقیم به 725 هزار تن رسید که این میزان تولید در مقایسه با سال قبل 30 درصد افزایش داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۵    
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: 55 فقره از املاک دستگاه های اجرایی استان همدان در سال جدید مولدسازی شده و یا به فروش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۵    
ایرنا نوشت ؛ در حالی حدود 45 روز از شیوع ویروس کرونا در استان مازندران می گذرد که خسارت های ناشی از این ویروس بر گرده صنعت گردشگری این خطه شمال کشور به عنوان یکی از استان های گردشگرپذیر همچنان سنگینی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۵    
ایرنا نوشت: در شرایطی که جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا به مهمترین دغدغه مردم تبدیل شده است برخی سایت ها و عده ای در فضای مجازی از فرصت استفاده کرده و اخبار کذبی منتشر می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۴    
اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار بلوط در جنگل های شهرستان لردگان آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۴    
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: با آغاز پرداخت نیمی از هزینه یارانه ای نهال، طرح اصلاح، احیا، حذف و جایگزینی و توسعه باغات این استان در دستورکار قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته زمینه اشتغال 4113 مددجو با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی فراهم شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۳    
تسنیم نوشت: طبق آخرین آمار جهانی تا این لحظه یک میلیون و 347 هزار و 343 نفر در جهان به بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ کشور آمریکا با بیش از 368 هزار مبتلا در صدر قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۲    
بر اساس آزمایش های انجام شده، شیوع کرونا در روزهای اخیر در کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۲۴    
محمد بحرانی در آخرین پست اینستاگرام خود، تصویر پشت صحنه یکی از فیلم های خود را منتشر کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۰۹    
با هزاران امید به نجف آمده بود تا از دریای دانش و معرفت جامی برگیرد، سیمای خویش را در آینده تصور می کرد که فقیه بزرگی شده و به شهر خود بازگشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۵۸    
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: آمریکا به این نتیجه رسیده است که تنها با دوئل اقتصادی و ایجاد نارضایتی اقتصادی بین مردم می تواند با ما مبارزه کند لذا مسئولان مراقب بوده و در میدان آمریکا توپ ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۴    
علیپور جانشین “بابا داوردان” مدیرکل پیشین دفتر عمران و امور زیربنائی امور عشایر ایران شد که چندی پیش بازنشسته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چهار میلیون نفر از افراد فاقد درآمد ثابت در کشور از تسهیلات خرید اعتباری کالا تا سقف دو میلیون تومان بهره مند خواهند شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۶    
مهر نوشت: فرماندار تهران از آغاز فعالیت کسب و کارهای کم ریسک شهر تهران از 30 فروردین با رعایت و نظارت دقیق پروتکل های بهداشتی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۳    
مرتضی ایمانی راد می گوید: قیمت ارز و بازار ارز همچنان پیشرو در اقتصاد ایران خواهد بود بنابراین تغییرات قیمتی بخش بورس، مستغلات، خودرو گروه های کالایی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۹    
ایرنا نوشت: رییس جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان این که سال گذشته با وجود تمام محدودیت های بخش کشاورزی، سالی خوب و توأم با موفقیت بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۷    
سامانه غربالگری الکترو اپتیکی با حساسیت یک دهم درجه و قابلیت شناسایی مبتلایان به بیماری کرونا در محیط های پرتردد در ایران تولید شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۲    
معاونت سرمایه گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند در نشستی عملکرد سال گذشته، اهداف و برنامه های سال جاری این معاونت را به مدیرعامل این سازمان ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از واریز یکصد هزارتومان به هر نفر از اعضای خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی و بخشودگی اجاره بهای فروردین و اسفندماه اصناف و فعالین اقتصادی در محدوده منطقه آزاد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۶    
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: ماسک، گان و مواد ضدعفونی میان 7 بیمارستان و مرکز درمانی بلوچستان تقسیم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۷    
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان مهرواره ی نقاشی، عکس و فیلم کوتاه بهار در خانه را تا 20 فروردین تمدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۷    
کایل واکر پس از برگزاری یک مهمانی پرحاشیه، عذرخواهی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۳    
ایرنا نوشت: رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 60500 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 136 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: متخلفان اقتصادی این استان پارسال به پرداخت بیش از هزار و 600 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۹    
مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با اشاره به انتشار فراخوان رویداد رسانه ای در موضوع کرونا، گفت: رویداد رسانه ای "تب کرونا با همدلی می ریزد" در تبریز برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۹    
اولین یارانه سال 99 به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۵    
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: از 25 اسفند 98تا کنون سوانح رانندگی در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 82درصد کاهش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۵    
معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: فعالیت کسبه کم ریسک با رعایت اصول بهداشتی، از23 فروردین آغاز میشود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۹    
کاپیتان اسبق استقلال گفت: هرچه بشود ذره ای از شکوه و عظمت تاریخ پرافتخار باشگاه استقلال کم نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۶    
رئیس پلیس کیش از مجهز شدن پلیس راهور این جزیره به گوشی های هوشمند جهت جلوگیری از تخلفات و ثبت اتفاقات راهنمایی و رانندگی خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۴    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم تقدیر و معارفه انتصابات جدید این سازمان از برنامه ریزی جامع این سازمان برای گذر از بحران فعلی و مدیریت پسا کرونا خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: در شرایط فعلی که مصرف کاهش یافته، برنامه ریزی تولید محصولات حوزه کشاوری بسیار مهم است تا بتوانیم این حوزه را سرپا نگه داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۰    
استاندار آذربایجان غربی گفت: ساعات کار ادارات استان از روز 23 فروردین 7:30 تا 13:30 خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۴    
تصاویری از لحظه به هوش آمدن ایران ، یوزپلنگ ایرانی در حال انتقال به پارک ملی توران در 17 فروردین 1399 را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۸    
پیشکسوت قوتبال ایران گفت: با این وضعیت لیگ نوزدهم را تعطیل شده می بینم و مسئولان فوتبال بر خلاف میل باطنی مجبورند لیگ را تعطیل کنند یا اگر می توانند در تابستان برگزار کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۸    
فارس نوشت: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از خروج 800 دانشجوی خارجی این دانشگاه از کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۷    
رییس کل دادگستری استان قزوین: رسیدگی به پرونده های قضایی بدون حضور طرفین و از طریق ارسال لایحه از سوی آنها صورت گیرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۶    
استفاده نابجای مواد شوینده، پاک کننده شیمیایی و الکل، خطرات جبران ناپذیری را ایجاد می کند ،بخارات و گازهای ناشی از ترکیب مواد شیمیایی، بسیار سمی و خفه کننده است و از ترکیب آن ها باید خودداری شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: چهار هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری ناشی از کرونا در این استان ثبت نام کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از حمل 5732 تن محمولات استراتژیک و ضروری از بنادر جنوبی به استان سمنان در ایام مقابله با بیماری کرونا خبر داد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۲    
ایسنا نوشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از امکان دریافت مقرری بیمه بیکاری برای باشگاه های ورزشی و مربیانی که به خاطر شیوع کرونا با تعطیلی امور خود مواجه شده اند خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۱    
سرهنگ شرق با اشاره به آغاز فعالیت اداره های استان البرز گفت: ساعات طرح زوج و فرد در البرز تغییر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۹    
سرپرست شهرداری شهرکرد از مسدود شدن تمامی ورودی های پارک ملت شهرکرد تا اطلاع ثانوی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۸    
مهر نوشت: آلرژی ها در اثر تولید پروتئینی به نام هیستامین بروز می کنند که واکنش سیستم ایمنی بدن را به دنبال دارد. استفاده از آنتی هیستامین های طبیعی می تواند از بروز آلرژی جلوگیری کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۹    
وارد مرحله آزمایشات انسانی شده اند و 60 واکسن دیگر، فعلا در مرحله پیش بالینی قرار دارند
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۸    
استاندار سمنان در پیامی به مناسبت روز جوان گفت: فرصت مغتنمی است تا بیش از همیشه به دغدغه ها، توانمندی ها، افکار و باورها و ارزش های نسل جوان توجه کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۷    
پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه 7 مورد بیمار جدید بر اساس آخرین نمونه گیرها در استان شناسایی شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۷    
از این رو سازمان هواشناسی نسبت به بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، در مناطق مستعد وقوع تگرگ و لغزندگی جاده های مواصلاتی کوهستانی هشدار داده و توصیه کرده است که از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه ها و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۷    
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه کسب وکارهای کم خطر از 23 فروردین با رعایت نکات بهداشتی کار خود را آغاز می کنند گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۵    
رئیس بیمارستان بروجن گفت: بیمار 90 ساله بروجنی با غلبه بر کرونا و شکست آن از بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) مرخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آرامگاه شهید سلگی زیارتگاه زائرانی می شود که از اقصی نقاط کشور وبیرون ازمرزها، به نهاوند خواهند آمد تا آن کسی که گفت آب هرگز نمی میرد را بشناسند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۱    
ایسنا نوشت: ملکه انگلیس در یک سخنرانی کم سابقه برای مردم این کشور وضعیت جاری به خاطر شیوع ویروس کرونا را با چالش هایی که پیشتر کشورش با آن روبرو شده بود، متفاوت خواند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۵۹    
کریستین راوش که مسئول کلیسایی در جنوب فرانکفورت است از مومنان خواسته است که عکس ها یا اشیایی که دوست دارند را روی نیمکت های کلیسا قرار دهند تا هنگام پخش زنده مراسم بتواند به آنها بنگرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۵۹    
اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس تنها به یک شرط می تواند همچنان اسپانسر این تیم بماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۳۲    
مشرق نوشت: شیوع کرونا در انگلیس و ابتلای بیش از 41 هزار نفر که به مرگ 4313 نفر منجر شده، سبب شده شایعات و اخبار نادرستی در شبکه های اجتماعی این کشور گسترش یابد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۳۰    
سرپرست باشگاه پرسپولیس به گل محمدی قول داده تا به زودی مشکل بدهی این باشگاه به شهرخودرو بابت صدور رضایتنامه او حل شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۳۹    
شرق نوشت: یک کارشناس معتقد است که پیش فرض ها و ادله ای که برای دونرخی کردن قیمت بنزین مطرح شد، اکنون چندان موجودیتی ندارد و باید یک راه حل صحیح به صورت ارائه بنزین تک نرخی به تصویب مجلس و دولت برسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۵۴    
تیم موتور سواران سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ به همت کانون بسیج ورزشکاران بلافاصله پس از شیوع ویروس کرونا طی فعالیت هایی مختلف اقدام به گندزدایی و ضدعفونی محلات تهران نموده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۱۸    
دکتر محمدرضا نقی پور رئیس علوم پزشکی گیلان تاکید کرد : تصاویر منتشر شده مربوط به برگزاری جشن قدردانی از زحمات کادر درمانی بیمارستان رازی است که از سوی یک شرکت هنری خصوصی برگزار شده و برگزاری این جشن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۲:۵۹    
می دانید یک جنگده چطور به حالت عمودی فرود می آید؟در این شرایط از پایه ای برای جلوگیری از زمین خوردن دماغه برای کاهش آسیب وارده استفاده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۷    
با ادامه همه گیری ویروس کرونا برخی کشورها شاهد افزایش مبتلایان به این ویروس بوده اند و در برخی کشورها نیز آمارها حاکی از کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۴    
کاپیتان پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: اجازه دهید فوتبال، زیبایی های خودش را داشته باشد و احترام بزرگانش حفظ شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۸    
تصاویری از تلاش برای رساندن مواد مخدر به مشتریان با پیک دلیوری غذا در اسپانیا را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۷    
با توجه به آماری که وزارت بهداشت آمریکا منتشر کرده است تاکنون این کشور بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس را داشته است و همچنین تعداد افرادی که در این کشور در نتیجه شیوع این ویروس کار خود را از دست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۵    
آغاز به کار مجدد برخی مشاغل که باعث بیرون آمدن بسیاری از مردم از قرنطینه خانگی و حضور در سطح شهر شده، سوژه کارتونی از علی رادمند در صفحه اینستاگرامی اش شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۹    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روزدوشنبه 18 فروردین99 از طریق شبکه های آموزش و چهار اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۷    
شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به کپی برداری در آخرین قسمت پخش شده سریال پایتخت6، از سکانسی از فیلم همسفر ساخته شده پیش از انقلاب، پرداخت. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۲:۱۸    
روابط عمومی فیلیمو و نماوا درباره روند فعالیت انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدیوی آنلاین کشور اطلاعیه منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۰۳    
تسنیم نوشت: وزارت خارجه آمریکا طی پیامی پیشنهادهایی را به وزارت خارجه عراق داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۹    
استفاده از داروی در بیمارستان مسیح دانشوری آغاز شد.علی اکبر ولایتی، رییس بیمارستان مسیح دانشوری امروز با حضور در جمع پزشکان این بیمارستان اعلام کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۹    
بازدید رییس جمهور از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه پیشگیری تشخیص و مقابله با کرونا. منبع: president 41265
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۹    
ادامه روند انتصاب مدیران غیر مرتبط در باشگاه های ورزشی، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در روزنامه خبر ورزشی شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تماس با رئیس مجلس شورای اسلامی برای وی آرزوی سلامتی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۲    
تسنیم نوشت: منابع دولتی ایتالیا از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور به بیش از 128 هزار نفر خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۷    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهمترین جهتگیری برنامه های این وزارتخانه در سال "جهش تولید"، ادامه نهضت ساخت داخل، توسعه صادراتی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۴    
علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا از افزایش میزان مراجعات به خاطر کرونا تا سقف 25 درصد در تهران سخن گفت و اعلام خطر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۲۷    
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تصویر همایون بهزادی را در اینستاگرامش منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۰۹    
شاید تعطیلات ناشی از ویروس کرونا بیشتر از همه به سود کریستیانو رونالدو شده باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۴    
متری شیش و نیم فیلمی به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان و محصول سال 1397 ایران است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۰    
علی بهزادی به مصاحبه علی جباری واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۰۰    
هوآوی قابلیت جدیدی را به رابط کاربری EMUI اضافه کرده که با یادگیری رفتار کاربر و به مدد فناوری هوش مصنوعی، باعث افزایش عمر باتری و ارتقا عملکرد آن می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۶    
سیدعباس صالحی در پیامی در گذشت حاج محمود اکبرزاده از شاعران پیشکسوت آیینی را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۶    
فارس نوشت: برخی از طرفداران و حامیان برنی سندرز در حال اعمال فشار بر وی برای کناره گیری از رقابت های درون حزبی دموکرات ها برای مشخص شدن نامزد نهایی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۹    
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت، ضمن تقدیر مجدد از کادر درمانی و بهداشتی کشور، تصریح کرد: سلامت مردم، اولویت نخست کشور به شمار می رود اما اشتغال ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۶    
طبق آمار یونیسف 1.8 میلیارد از جمعیت کل جهان را جوانان تشکیل می دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۴    
صداوسیما نوشت: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح بیش از 10 هزار تخت ویژه دوران نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی آماده و ایجاد کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۲۸    
نظرتان درباره یک شب رویایی در مسافرخانه ای ترسناک چیست؟ مهمانخانه پری دریایی چند قرن از عمرش می گذرد و در شهر رآی انگلستان قرار دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۲۸    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی مهلت برگزاری مجامعی که باید تا 28 اسفند برگزار می شدند را تا 3 ماه تمدید کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۴    
این محموله ماسک است که پس از سرقت های اخیر ، اینچنین با اسکورت در اروپا حمل و نقل می شود!
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۲    
رئیس جمهور دستاوردهای دانشمندان، نخبگان علمی، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در حوزه مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا را مغتنم و قابل توجه دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۹:۱۰    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: به نظر می رسد علیرضا بیرانوند هم چنان یکی از سوژه های اصلی شوخی های بازیکنان تیم ملی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۳    
فارس نوشت: سازمان بهداشت جهانی آمار خبرگزاری رویترز از شمار کل مبتلایان به کرونا در عراق را نادرست خواند و گفت که رویترز هیچ سند و مدرکی برای اثبات ادعای خود ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۷    
دکتر ولایتی یکشنبه 17 فروردین در اولین حضور خود پس از بهبودی در بیمارستان مسیح دانشوری، با کادر درمانی دیدار و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، از زحمات آنان تقدیر کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۳    
طی روزهای گذشته اتفاقاتی رقم خورد که نشام می دهد دل سرمربی سابق و ایتالیایی استقلال برای ایران تنگ شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۷    
دومین قسمت از برنامه تلویزیونی راز امشب (17 فروردین ماه) با موضوع کرونا و دین از شبکه چهار سیما پخش می شود.