پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خیبرآنلاین 11 مهر 1397 - kheybaronline.ir

خیبرآنلاین 29 اسفند 1393 خیبرآنلاین 29 اسفند 1394 خیبرآنلاین 1 فروردین 1395 خیبرآنلاین 1 فروردین 1396 خیبرآنلاین 30 فروردین 1397 خیبرآنلاین 28 اردیبهشت 1397 خیبرآنلاین 24 خرداد 1397 خیبرآنلاین 31 تیر 1397 خیبرآنلاین 28 مرداد 1397 خیبرآنلاین 31 شهریور 1397 خیبرآنلاین 30 آبان 1397 خیبرآنلاین 28 آذر 1397 خیبرآنلاین 26 دی 1397 خیبرآنلاین 1 بهمن 1397 خیبرآنلاین 29 اسفند 1397 خیبرآنلاین 1 مهر 1397 خیبرآنلاین 2 مهر 1397 خیبرآنلاین 3 مهر 1397 خیبرآنلاین 4 مهر 1397 خیبرآنلاین 5 مهر 1397 خیبرآنلاین 6 مهر 1397 خیبرآنلاین 7 مهر 1397 خیبرآنلاین 8 مهر 1397 خیبرآنلاین 9 مهر 1397 خیبرآنلاین 10 مهر 1397 خیبرآنلاین 11 مهر 1397 خیبرآنلاین 12 مهر 1397 خیبرآنلاین 13 مهر 1397 خیبرآنلاین 14 مهر 1397 خیبرآنلاین 15 مهر 1397 خیبرآنلاین 16 مهر 1397 خیبرآنلاین 17 مهر 1397 خیبرآنلاین 18 مهر 1397 خیبرآنلاین 19 مهر 1397 خیبرآنلاین 20 مهر 1397 خیبرآنلاین 21 مهر 1397 خیبرآنلاین 22 مهر 1397 خیبرآنلاین 23 مهر 1397 خیبرآنلاین 24 مهر 1397 خیبرآنلاین 25 مهر 1397 خیبرآنلاین 26 مهر 1397 خیبرآنلاین 27 مهر 1397 خیبرآنلاین 28 مهر 1397 خیبرآنلاین 29 مهر 1397 خیبرآنلاین 30 مهر 1397 
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۰    
قیمت 18 ارز امروز در بازار بین بانکی در حالی کاهش یافت که قیمت یورو با رشد قیمت مواجه شده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۲۰:۱۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی از محکومیت 559 میلیونی عامل احتکار رب گوجه فرنگی خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۲۰:۰۹    
جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) از آزادی دو پسر رئیس جمهور سابق یمن پس از گذشت 10 ماه از زندانی کردن آنها در یکی از زندان های صنعاء خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۴    
به زعم نویسندگان گزارش این پژوهش، اگر علل و عوامل ایجادکننده قاچاق کالا به درستی شناسنایی، ارزیابی و تحلیل نشود، چه بسا مبارزه فیزیکی با عوامل قاچاق حتی با صرف هزینه های کلان، موفقیتی حاصل نکند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۹:۲۹    
یک ربات شبیه به انگشت دست طراحی و ساخته شد که به گوشی موبایل شما وصل می شود و کاربردهای زیادی دارد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: در سه روز آخر هفته دمای هوای تهران با کاهش 5 تا 7 درجه ای هوا رو به رو خواهد شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۹:۰۹    
یک فرمانده عراقی از هلاکت جوانترین پسر ابوبکر بغدادی در حمله هوایی ماه سپتامبر ارتش روسیه خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۹:۰۴    
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه با توجه به وضعیت بد اقتصادی محدودیت های ورود خانوارهای جدید به چرخه حمایتی کمیته امداد حذف شده است، گفت: طبق توافق این نهاد با دولت ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۴    
اخیرا برخی خبرنگاران و اعضای شبکه بی.بی.سی فارسی و رادیو فردا از این 2 مجموعه جدا شده اند. یکی از اعضای سابق شبکه بی.بی ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۳    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با اشاره به پیش بینی زیرساخت های لازم به منظور کاهش ازدحام جمعیت و ترافیک در مرزها هم زمان با اربعین حسینی ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۸    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکهFATFما را زیر تیغ می برد، گفت:دیویدکوهن و ریچاردنفیو اذعان دارندکه شفافیت مالی در کشورهدف،مهم ترین ابزار برای اعمال تحریم هاست وFATFدر حال انجام همین کار است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۸    
شایسته است با توجه به جسارت های متعدد فرانسه علیه کشورمان، دولت حسن روحانی با مقابله به مثل، مُشت محکمی را روانه مقامات گستاخ کاخ الیزه کند ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۳    
فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تشخیص ما کشیدگی درجه دو رباط داخلی زانوی عالیشاه است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۸    
حمیدرضا ماهی صفت با انتقاد از رفتار سلبریتی ها گفت: بدانید اگر آن ها یک روز می آیند از عده ای گورخواب که عمری بی مسوولیت، معتادو .. ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۳    
آخرین قیمت سکه، طلا و ارز را مشاهده می نمایید.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۳    
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران جنوب با صدور بیانیه ای FATF را مخالف با قاعده نفی سبیل و ابزاری برای شناسایی و ناکارآمد کردن نقاط اقتدار ایران دانست.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۸    
سرمربی پرسپولیس می گوید ایرانی ها بسیار مردم با احساسی هستند و باشگاه شان را خیلی دوست دارند و این بلندپروازی ها برای شان عادی است اما وظیفه ما همین است که این احساسات را کنترل کنیم.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۳    
دبیر شورای نگهبان با استقبال از روند نزولی قیمت ارز و سکه در چند روز گذشته تأکید کرد: باید اثر کاهش قیمتها در سفره مردم پدیدار شود و مایحتاج عمومی بویژه خوراک مردم به قیمت مناسب تأمین شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۲    
پلیس آگاهی ناجا صادق زیباکلام را به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 36 تهران احضار کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۷    
برخلاف ادعای علی مطهری که بی خبری با سوء نیت وی را نشان می دهید هیچ یک از 3 کشور مصر و اردن و سوریه جزو 35 عضو FATF نیستند تا بخواهند حق تحفظ داشته باشند یا نداشته باشند!
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۲    
آذری جهرمی گفت: در نتیجه کاهش نرخ ارز در روزهای گذشته، قیمت گوشی 20 درصد کاهش یافته و بنا بر ادعای وارد کنندگان موبایل، در صورت شکستن حباب قیمتی ناشی از کمبود کالا، این نرخ 30 درصد دیگر ارزان می شود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۷    
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی 360 درجه به ادعای عجیب نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیرامون وجود مجتمع هسته ای در روستای تورقوزآباد و حواشی آن می پردازد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۲    
اسامی 28 بازیکن جهت حضور در دومین اردوی تیم ملی آماده سازی تیم ملی برای مسابقات جام ملت های آسیا 2019 از سوی سرمربی تیم ملی اعلام شد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۲    
بانک مرکزی، به صرافی های مجاز اجازه داد نسبت به فروش ارز به صورت اسکناس تا سقف پنج هزار یورو یا معادل آن به سایر ارزها بر مبنای نرخ بازار اقدام کنند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۷    
آنقدر عجله دارند که در جلسه رسمی مجلس خود را به هر دری زدند تا ترتیب دستور کار پارلمان را جابجا کرده و برخلاف آئین نامه، یک موضوع را دو بار به رای بگذارند و نهایتا بتوانند به صورت ناپلئونی ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۷    
تصویر رئیس جمهور سوریه بعد از هشت سال در صفحات نخست روزنامه های کویتی نقش بست.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۲    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای دفاع سرکوب کردن تهدیدات دشمنان احتیاج به اجازه گرفتن از هیچکس نداریم، گفت: بر اساس فرمان فرمانده کل معظم قوا عمل می کنیم و لا غیر.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۷    
دیوان بین المللی دادگستری لاهه صلاحیت رسیدگی به شکایت ایران از آمریکا را پذیرفت.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۲    
همزمان با سیزدهمین سالگرد انفجار حرم سامراء توسط تکفیری ها، آستان امامین عسکریین موزه ای از آثار به جامانده از این انفجار دایر کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۲    
ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز حاشیه هایی را در صحن علنی مجلس ایجاد کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۲    
رییس بانک مرکزی ایران به منظور اجرایی کردن توافقات مربوط به سفر اخیر ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به تهران، امروز چهارشنبه به مسکو سفر می کند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۷    
مخالفت حکومتهای جور و مستکبر در طول تاریخ با انبیاء و فرستادگان الهی و برنامه ریزی و انجام اقدامات فراوان اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی آنان سابقه تاریخی دارد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۲    
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه رفتار اپراتورها در افزایش نرخ بسته های اینترنت موبایل در چارچوب مصوبات رگولاتوری است، گفت: این افزایش تعرفه تنها 7 درصد در درآمد اپراتورها تأثیر داشت.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۷    
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه مبادا FATF مانند برجام شود و وکلای مردم باید در خانه ملت مراقب باشند گفت ...
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۲    
تردید در همکاری با گروه اقدام مالی (FATF) است. تردید ده ساله حاکمیت در این همکاری، امروز در شرایط سخت رخ نمون شده و تمام تجارت و نظام بانکی ایران را در معرض خطر قرار داده است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۲    
یک کارشناس ارشد حوزه انرژی درمورد وضعیت نفت ایران بعد از تحریم های نفتی جدید آمریکا اظهار کرد: در آغاز تحریم های نفتی، ایران با کاهش صادرات مواجه خواهد شد، اما این شرایط پایدار نخواهد بود.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۷    
مجید محتشمی گفت: ما به عنوان اصلاح طلبان باید پاسخگوی مردم باشیم که چرا گزینه ای به مردم معرفی کردیم که نتوانست است مشکلات کشور را حل کند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۲    
مدیر شبکه امید با اشاره به تاثیر حضور برخی اسپانسرها در نقض اهداف برنامه های تولیدی، جوایز میلیونی برخی مسابقات تلویزیونی را موجب تزریق نارضایتی به مخاطبان دانست.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۷    
اما مداخله موفق آمیز بانک مرکزی در بازار ارز نشان داد که دولت با ورود زودهنگام تر به ماجرا از مدت ها قبل می توانست روند افزایش دلار در کشور را کنترل کند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۷    
معاون اسبق ارزی بانک مرکزی گفت: 100میلیارد دلار ذخایر ارزی داریم، با این رقم ذخایر ارزی حتی اگر هیچ درآمد نفتی نداشته باشیم می توانیم 3 سال کشور را اداره کنیم.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۰    
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: پس از تظاهرات مردم عراق به نفع ایران و تاکید بر پیوستگی دو ملت، همچنین با قوت گرفتن حشدالشعبی در بصره، پروژه تفرقه افکنی بین دو کشور ایران و عراق عملا شکست خورد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: بانک مرکزی و تصمیم گیران بخش اقتصادی دولت مقصران این شرایط هستند.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از جلسه غیرعلنی مجلس با حضور معاون اول رئیس جمهور درباره مسائل اقتصادی خبر داد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۵    
شامگاه سه شنبه پارلمان عراق پس از کش و قوس های بسیار، برهم احمد صالح نامزد حزب اتحاد میهنی کردستان را به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور انتخاب کرد.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۰    
ارتباط دانشگاه و صنعت ضرورتی است که همواره مورد مناقشه بوده و با وجود فعالیتهای صورت گرفته هنوز به جایگاه مطلوب خود نرسیده بنابراین وزارت علوم به دنبال اجرای 3طرح برای احیای این رویه است.
خیبرآنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم با رد ارتباط میان احتمال تصویب FATF با کاهش نرخ دلار گفت: اکثر مردم اصلا از دستورکارهای مجلس بی خبرند و اعتمادی به تأثیر مصوبات سیاسی در معیشت خود ندارند.