پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 1 مهر 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 2 مهر 1397 کودک پرس 3 مهر 1397 کودک پرس 4 مهر 1397 کودک پرس 5 مهر 1397 کودک پرس 6 مهر 1397 کودک پرس 7 مهر 1397 کودک پرس 8 مهر 1397 کودک پرس 9 مهر 1397 کودک پرس 10 مهر 1397 کودک پرس 11 مهر 1397 کودک پرس 12 مهر 1397 کودک پرس 13 مهر 1397 کودک پرس 14 مهر 1397 کودک پرس 15 مهر 1397 کودک پرس 16 مهر 1397 کودک پرس 17 مهر 1397 کودک پرس 18 مهر 1397 کودک پرس 19 مهر 1397 کودک پرس 20 مهر 1397 کودک پرس 21 مهر 1397 کودک پرس 22 مهر 1397 کودک پرس 23 مهر 1397 کودک پرس 24 مهر 1397 کودک پرس 25 مهر 1397 کودک پرس 26 مهر 1397 کودک پرس 27 مهر 1397 کودک پرس 28 مهر 1397 کودک پرس 29 مهر 1397 کودک پرس 30 مهر 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۴    
به مناسبت مهر و از سوی ستاد همکاری های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش، گزیده ای از رهنمود های مراجع عظام تقلید به معلمان و دانش آموزان منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۹    
در بعضی موارد، عرق کردن ممکن است نشانه ای از وضعیت پزشکی باشد. در این مطلب به شما بینش دقیقی درباره این که چرا کودکان نوپا بیش از حد عرق می کنند و چگونه می توان آنها را درمان کرد، داده می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۲    
موضوع سرانه کم مطالعه در کشور باعث شده تا آسیب هایی در اقشار مختلف جامعه بوجود آید، با شروع سال تحصیلی جدید به بررسی ترویج کتاب خوانی در مدارس پرداخته شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۲    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد باکتری های موجود در دهان کودکان خردسال می تواند به پیش بینی احتمال ابتلای آنان به چاقی کمک کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۲    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی 98-97 مهدهای کودک این استان نیز با پنج هزار و 900 کودک تحت پوشش به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۷    
رئیس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه 3 درصد از دانش آموزان مبتلا به کم شنوایی هستند، گفت: عفونت گوش، بیماری های التهابی گوش و ضربه های صوتی دلیل عمده این مسئله است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۲    
مژگان کلهر، نویسنده و مترجم ادبیات کودک و نوجوان معتقد است به دلیل گستردگی کتاب خانه های کانون پرورش فکری در سراسر کشور ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران، گفت: بیش از 15 هزار سرویس مدارس داریم که نزدیک یک سوم آن تاکسی و دو سوم آن شخصی است و تمام آنها را ساماندهی کرده ایم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۲    
سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا از جدیت و برخورد قاطع پلیس با مزاحمان و تردد فروشندگان مواد مخدر و اقلام ضدفرهنگی و ... خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۷    
مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی گفت: تنها حدود 27 درصد کتاب های کمک درسی که به دست ما می رسد، مناسب تشخیص داده می شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۲    
مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: حدود 750 هزار کودک زیر 6سال در استان تهران وجود دارد ولی کمتر از 100هزارنفر از آنها از فرصت آموزش برخوردارند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۵    
همزمان با سال تحصیلی جدید و اول مهر ماه، برنامه های شبکه امید با تغییرات محتوایی و ساعتی رو به رو شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۰    
فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که ترافیک مطلوبی را در روز اول مهر شاهد بودیم، گفت: پلیس از فعالیت خودروهای سرویس مدارسی که فاقد استانداردهای مدنظر پلیس ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۰    
هجدهمین دوره پرسش مهر درحالی برگزار شد که سوال امسال رئیس جمهور با موضوع مهارت زندگی بود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: 70 مهدکودک زیر نظارت این اداره کل با بهره گیری از مربیان مجرب و تحصیل کرده مشغول فعالیت به صورت نیمه وقت و تمام وقت است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۶    
تا مدرسه راهی نیست عنوان نمایشگاه کتاب خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مهر 1397 است که هم زمان با آغاز سال تحصیلی برپا شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۱    
پس از حمله تروریستی روز گذشته به مراسم سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس در شهر اهواز، موجی از همدردی با شهدا و مجروحین این حادثه و سیلی از خشم و ابراز نفرت و انزجار از تروریست های مسبب حادثه ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۶    
پای پسر هشت ساله به علت نامعلومی و به طرز خطرناکی از قسمت زیر زانو بین کابین و دیواره چاهک آسانسور گیر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۶    
محمد محمدی: امسال شهریه های مهدهای کودک تا 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و این میزان نسبت به درجه بندی مهدهای یک، دو و سه ستاره متغیر است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۱    
علت فوت سه خواهر و برادر 5، 6 و 8 ساله که دیروز صبح دیگر از خواب بیدار نشده اند در درست بررسی است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۶    
مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: مصرف شربت متادون موجب مرگ یک پسر بچه 2 ساله در اسدآباد شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۱    
8 کودک افغانستانی در پی بازی با خمپاره عمل نکرده کشته شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۱    
خالد حسینی نویسنده افغانی الاصل ساکن آمریکا آخرین کتابش را برای یادبود کودک سه ساله سوری نوشت. وی می گوید امیدواریم بتوانم با این کتاب با خانواده کوردی همدردی کرده باشم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۱    
آروین خُسبی اهل شهر مریوان، با تلاش و هنر خود توانست تا موفقیتی جهانی در عرصه صنایع دستی کسب کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۱    
رییس دانشگاه علامه خویی شهرستان خوی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش کودکان، گفت: این دانشگاه با نظر به اهمیت و نقش فوق العاده آموزش در رشد و توسعه جامعه اقدام به برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی کودک در ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۶    
این کودک هشت ماهه هندی حدود 17 کیلوگرم وزن دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۶    
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه برنامه های ترویجی فرهنگی و آموزه های دینی در مهدهای کودک استان مرکزی اجرا می شود گفت: توسعه کمی و کیفی مهدهای کودک در استان مرکزی با جدیت دنبال می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۶    
در اغلب موارد، بارداری و بچه دار شدن برای زنان یک فرایند کاملا طبیعی است. اما همیشه هم تمامی بارداریها راحت و بدون دردسر سپری نمی شوند و برخی از زنان دچار مشکلاتی می شوند که پزشکان به آن حاملگی پرخطر ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی عیادت از مادر کودک 4 ساله اهوازی که روز گذشته در عملیات تروریستی به شهادت رسید، پست اینستاگرامی را منتشر کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۱    
آیا دندان های یک کودک 3 ساله نیاز به استفاده از نخ دندان دارند؟ از کجا باید بدانم اگر کودکم نیاز به ارتودنسی دارد؟ خیلی از والدین در این مورد که چند بار باید کودکشان را نزد دندانپزشک ببرند مشکل ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۶    
زمانی که کودک شما به دنیا می آید بافت غده ای سینه ممکن است تا دو برابر بزرگتر شود. اما میزان شیر مادر از زنی به زن دیگر متفاوت است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۶    
رسانه های محلی انگلیس می گویند که یک نوجوان 19 ساله شنبه شب در جریان خشونت های آخر هفته در لندن کشته شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۱    
تیم ملی بسکتبال دختران سه نفره ایران در این رقابت ها با تیم های رومانی، آلمان، مجارستان و چین همگروه است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۱    
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ با تاکید بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز باید رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس را با برپایی نمایشگاه هایی همچون مردان عاشورایی برای ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۶    
تیم فوتبال بانوان نوجوان ایران در آخرین دیدار خود در چارچوب مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا برابر تیم تایلند نتیجه را 3 بر یک واگذار کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۶    
یک نوجوان در حادثه تیراندازی لندن مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۶    
کارگاه آموزش داستان نویسی کودک و نوجوان به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۱    
اختتامیه کلاس های تابستانه کتابخانه های عمومی حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف علیه السلام) و امام علی(علیه السلام)خاتم با حضور رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۶    
بعد از نگارش کتاب و تولید فیلم مستند، این بار داستان اسارت 23 نوجوان ایرانی در دوران دفاع مقدس، در قالب فیلم سینمایی روایت می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۶    
جمعیت طلوع بی نشان ها با تهیه لوازم مورد نیاز تحصیل برای کودکان آسیب دیده از کارتن خوابی و اعتیاد در قالب پروژه بوی ماه مهر تلاش می کند آینده بهتری را برای کودکان در معرض آسیب رقم بزند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۶    
در شهر تهران پنج مدرسه پسرانه برای مبتلایان به بیماری اوتیسم وجود دارد اما با وجود اینکه سازمان آموزش و پرورش استثنایی تهران قول داده بود اولین مدرسه دخترانه اوتیسم امسال فعالیت خود را آغاز کند اما ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۱    
طاها اقدامی کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز بود که با لباس سیاه عزاداری امام حسین (ع) شهید شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۱    
اولین پارک ورزشی کودکان در هندوستان تا دو ماه آینده افتتاح میشود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۹    
این خود شما هستید که بچه ها را به باج گرفتن عادت می دهید. اگر دوست دارید کودک خود را با پاداش دادن به انجام کارهای بهتر تشویق و ترغیب کنید، نباید به هیچ وجه ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۹    
یک روانشناس گفت: بزرگترین هدیه ای که والدین می توانند به کودکان خود ارائه دهند، آموزش مسئولیت پذیری به آن ها است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۴    
یک بنیاد خیریه روز چهارشنبه با هشدار در خصوص ادامه جنگ یمن گفت که بیشتر از پنج میلیون کودک یمنی در معرض خطر مرگ قرار دارند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۹    
یک کارگردان سینما و تلویزیون گفت: فیلمسازی در حوزه عاشورا تنها به دهه اول محرم خلاصه نمی شود، بلکه پیام اصلی از زبان حضرت زینب(سلام الله علیها) و امام سجاد(علیه السلام) جهانی شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۴    
این روزها کم تر لبخند می زنیم. این روزها زیاد حالمان خوب نیست. بزرگ ترها هم همین طور. هرچند آن ها فکر می کنند هیچ چیز نمی فهمیم، ولی ما خوب متوجه می شویم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۳    
ایوب دهقان کار با اعلام خبر تغییر ارز طرح گرنت از دلار به یورو، این اقدام را زمینه ساز افزایش انگیزه ناشران خارجی ارزیابی کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۳    
مدیر عامل شبکه یاری کودکان کار با اشاره به اشتیاق و علاقه کودکان بازمانده از تحصیل به مدرسه، گفت: همه ساله برای ثبت نام تعداد زیادی از بچه های کار ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۸    
معاون دادستان مشهد گفت: کار کردن کودکان در خیابان کودک آزاری محسوب و شاکی پرونده کودکان کار دادستان است و با افرادی که زمینه ساز این امر هستند برخورد خواهد شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۸    
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: عملیات ساخت 11 مهدکودک تخریب شده در مناطق زلزله زده با کمک خیرین آغاز شده که ساختمان آنها تا دی ماه امسال آماده بهره برداری خواهد بود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۳    
ساعت 8 صبح است و دانش آموزان در صف ایستاده اند. در صفی که خانم ناظم سعی دارد مرتب باشد اما شیطنت و بازیگوشی بچه ها باعث می شود نُت خانم ناظم فالش شود ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۳    
کارشناس، مسئول دفتر کودکان اداره کل بهزیستی ایلام از اجرای طرح تامین یک وعده غذای گرم ویژه کودکان مهدهای روستایی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۳    
سرپرست وزارت کار با ابراز تاسف از اینکه آموزش های ارائه شده در مهدهای کودک فقط 15 درصد بچه های کشور را در بر می گیرد عنوان کرد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۳    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مریوان گفت: آروین خسپی از طرف شورای جهانی صنایع دستی به عنوان جوانترین هنرمند حوزه صنایع دستی منطقه آسیا و اقیانوسیه انتخاب شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی حق گرفتن هیچ گونه هزینه ی مازادی علاوه بر شهریه مصوب را ندارند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۸    
مدیر کل بهزیستی استان تهران از وجود 750 هزار کودک زیر 6 سال در استان تهران خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۳    
با آغاز سال تحصیلی جدید 27 عنوان کتاب های قندون برای تدریس در خانه های کودک شهر شکوفه ها منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل بهزیستی استان تهران آموزش پیش دبستانی در شکل گیری شخصیت کودکان تا 70 درصد موثر است، پیشنهاد کرد یارانه ای برای ثبت نام کودکان خانواده های کم بضاعت در مهدهای کودک تخصیص یابد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۳    
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به فعالیت 158 مهدکودک در زنجان گفت: 5 هزار و 900 کودک زنجانی مهدکودک می روند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۳    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان گفت: درسال تحصیلی جدید 420 کودک در مهدکودک های شهرستان اردکان فعالیت خود را آغاز کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۳    
مهلت دریافت آثار بخش کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت تا 7 مهرماه 1397 تمدید شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۵    
عطیه سادات صادقی، این دختر نوجوان، حافظ 28 جزء قرآن کریم است که همواره به برکت این کتاب آسمانی با علاقه و استقبال از آموزش های مادر و اساتید قرآن توانسته مسیر رشد و تعالی را طی کند و از دریای بیکران ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: فراخوان یازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۸    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم بازگشایی مدارس از فاصله زیاد برخی مدارس نسبت به منزل دانش آموزان انتقاد کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۸    
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید مدارس صبح امروز با حضور رئیس جمهوری نواخته شد و 14 میلیون دانش آموز در 498 هزار کلاس درس سال تحصیلی جدید را شروع کردند.