پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 2 مهر 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 2 مهر 1397 کودک پرس 3 مهر 1397 کودک پرس 4 مهر 1397 کودک پرس 5 مهر 1397 کودک پرس 6 مهر 1397 کودک پرس 7 مهر 1397 کودک پرس 8 مهر 1397 کودک پرس 9 مهر 1397 کودک پرس 10 مهر 1397 کودک پرس 11 مهر 1397 کودک پرس 12 مهر 1397 کودک پرس 13 مهر 1397 کودک پرس 14 مهر 1397 کودک پرس 15 مهر 1397 کودک پرس 16 مهر 1397 کودک پرس 17 مهر 1397 کودک پرس 18 مهر 1397 کودک پرس 19 مهر 1397 کودک پرس 20 مهر 1397 کودک پرس 21 مهر 1397 کودک پرس 22 مهر 1397 کودک پرس 23 مهر 1397 کودک پرس 24 مهر 1397 کودک پرس 25 مهر 1397 کودک پرس 26 مهر 1397 کودک پرس 27 مهر 1397 کودک پرس 28 مهر 1397 کودک پرس 29 مهر 1397 کودک پرس 30 مهر 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۰    
در گوشه و کنار روستاها و حتی حاشیه شهرها گاهی مدارسی مشاهده می شود که خالی از دانش آموز است و به انبار علوفه یا وسایل بلااستفاده تبدیل شده است؛ مدارسی که به دلیل جابجا شدن جمعیت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۰    
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در آخرین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا به پیروزی رسید و به مقام پنجمی دست یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۹    
خانم اقدمی از مجروحان حادثه تروریستی اهواز و مادر محمد طاها شهید 4 ساله این حادثه تلخ، گفت: صدها بچه مثل محمدطاها من پرپر می شوند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۹    
گروهی از کودکان پناهجوی روهینگیا، شهادت طاها اقدامی کودک چهارساله اهوازی در حمله تروریستی به این شهر را تسلیت گفتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۴    
پارسا کودک 7 ساله ای است که بادستان کوچکش چوب را به بازی می گیرد و آثار هنری زیبایی خلق می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۴    
دوبله و آماده سازی مجموعه دنباله دار توکیو هشت ریشتر در شبکه کودک به پایان رسیده است و در مهرماه از شبکه نهال پخش خواهد شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۹    
با توجه به این که داشتن یک خاطره خوشایند از مسجد در دوران کودکی می تواند علاقه به مسجد را در کودکان حتی در دوران نوجوانی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۹    
رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی بازی درمانی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۴    
با فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید شاهد ترس و اضطراب در برخی کودکان کلاس اولی هستیم که بایستی به دنبال ریشه های آن باشیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۹    
مدیر کل بهزیستی ایلام بهره مندی از خدمات آموزشی مهدکودک ها را در تکوین شخصیت و هوش بچه ها بسیار موثر دانست و گفت: تنها 17 درصد کودکان این استان از خدمت این مراکز استفاده می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۴    
رئیس پزشکی قانونی استان کرمان در خصوص اخباری که در فضای مجازی مبنی بر فوت سه نفر از اعضای یک خانواده منتشر شد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۹    
ماه گذشته یک چوپان 12 ساله در ارتفاعات ایرانشهر، در پی حمله پلنگ جان خود را از دست داد و خانواده این کودک که در پی مذاکرات مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قانع شده اند تا از انتقام جویی از ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۴    
شبه نظامیان ائتلاف سعودی در ادامه حملات خود به استان الحدیده واقع در غرب یمن،2 غیرنظامی یمنی را کشته و 6 کودک را زخمی کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۲    
کودک که بودم یک روز در صحرا عقرب پایم را نیش زد. پیرمردی در آنجا بود و با استفاده از گیاهان همان صحرا ضمادی درست کرد که باعث شد زهر عقرب از بدنم خارج شود و من ازآن روز به بعد به شناسایی خواص گیاهان ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۷    
یونیسف از وخامت اوضاع کودکان در پایتخت لیبی به خاطر گسترش نبرد بین گروه های شبه نظامی خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی از توزیع 6 هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند استان خبر داد و گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۷    
دبیر هیات بدمینتون یزد، استعدادیابی ورزشی را ازجمله فعالیت های این هیات عنوان کرد و گفت: 500 نونهال و نوجوان دختر و پسر در 10 مدرسه مشغول فراگیری آموزش های لازم در این رشته هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان اسامی ملی پوشان حاضر در دیدار برابر هندوستان را اعلام کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۷    
نام نویسی دوره تربیت مربی کودک و نوجوان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تا پنجم مهرماه تمدید شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۷    
فرناز گل محمدی فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان از پرسشی اشتباه که توسط برخی از معلمان در مدارس انجام می شود انتقاد کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۲    
برنامه های پیش بینی شده کمیته کودک و نوجوان در هفته دفاع مقدس استان کرمانشاه مشخص شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۷    
مراسم افتتاحیه نخستین دوره تخصصی تربیت مشاور خانواده و کودک و نوجوان همزمان با افتتاحیه دومین دوره عمومی تربیت مشاور برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۲    
یک نوجوان اندونزیایی که 49 روز در اقیانوس شناور و سرگردان بود در نهایت توسط یک کشتی با پرچم پاناما نجات یافت و به خانه بازگشت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۲    
تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان مقابل هند به تساوی رسید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۷    
ام البنین غلامی 29 ساله و محمد عزیززاده درشکی 17 ساله بیماران دیالیزی بستری در بخش پیوند بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه با دریافت کلیه این نوجوان از رنج دیالیز رهایی یافتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۷    
احمد دهقان در رمان بچه های کارون با ایجاد این شور و عشق در یک نوجوان به خلق یکی از جذاب ترین و ماندگارترین چهره های ادبی نوجوان در ادبیات ایران نائل شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۲    
زهرا سلیمی، نوجوان و حافظ قرآنی شهرستان بن اقدام به برگزاری کلاس های قرآن برای کودکان سه تا 12 ساله کرده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۷    
حجت الاسلام یاری، حماسه عاشورا را الگویی فرامذهبی دانست و گفت: ماه محرم فرصت مهمی برای انتقال فرهنگ اسلامی و دینی به نسل جوان و نوجوان جامعه است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۲    
حضور چهره های جوان و نوجوان در کنار سایر اقشار از صحنه های جالب مراسم تشییع پیکر شهدای تروریستی اهواز بود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۲    
رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران گفت: طرح تعطیلی مدارس و دانشگاه ها را بررسی می کنیم و یکی از طرح هایی که می تواند آسیب های آلودگی هوا را کاهش دهد تعطیلی مدارس در زمستان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: ما بیکار ننشسته ایم زیرا باور داریم کودکان بیمار مانند فرزندان مان هستند و نمی توانیم شاهد از بین رفتن آنها باشیم ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۷    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان گلستان گفت: تاکنون حداقل 600 کودک بازمانده از تحصیل باسواد یا بازآموزی شده اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۲    
مقامات مکزیکی از کشف بقایای اجساد تعدادی کودک در یک گور دسته جمعی در این کشور خبر دادند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۲    
کارشناس ارشد علوم بهداشتی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور با اشاره به اینکه دانش آموزان روزانه بطور قابل توجهی به پروتئین و انرژی نیاز دارند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۱۶    
سازمان کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) روز دوشنبه اعلام کرد که نیم میلیون کودک در طرابلس پایتخت لیبی به علت درگیری ها در معرض ‘خطر فوری’ قرار دارند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۱    
حملات سعودی ها به یمن باعث آوارگی بسیاری از مردم یمن شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۰    
با آغاز بمباران شهرها توسط رژیم صدام کودکان برخی در زیر آوارها شهید و زخمی شدند، بسیاری پدر یا مادر خود را از دست دادند و برخی نیز داوطلبانه با حضور در جبهه به استقبال شهادت رفتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۵    
مدرسه ای در استان قزوین تبدیل به محل نگهداری گوسفندان شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۵    
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برنامه های فصل بازگشایی مدارس گفت: امسال ویژه برنامه های فرهنگی طرح استقبال از مهر در قالب مسابقه فرهنگی در 440 مدرسه ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش از حل مشکل تأمین کتاب های درسی پایه دوازدهم طی چند روز آینده خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۰    
طبق افزایش 10 درصدی نرخ سرویس مدارس جدولی ارائه شده که نرخ کرایه سرویس های سواری و ون مدارس در سال تحصیلی 98-97 برای 26 روز خدمت رسانی در ماه نشان می دهد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۶    
ایران امیدی عضو، مربی و کارشناس پیش کسوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران دار فانی را وداع گفت و در روز تاسوعای حسینی به خاک سپرده شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: ریشه آنچه که ما امروز در مدرسه به عنوان آسیب های اجتماعی با آن مواجه هستیم، به بیرون از مدرسه مربوط می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۱    
فیلم مستند کوتاهی که از کودکان درباره علاقه شان از عروسک های خارجی و ایرانی می پرسد، عروسک موبلوند چشم آبی در مقابل عروسک ایرانی پیروز می شود؛ انتخاب مطلوب کودکان عروسک خارجی است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۶    
چشم هایش از نگرانی دو دو می زند و زیر لب دعا می کند شوهرش زودتر از راه برسد! درد چهره کودک را در هم فرو برده و صدای ناله اش را درآورده است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۶    
بچه ها باید بدانند در مورد اجرای وظایف هیچ جای بحث و گفت وگویی وجود ندارد. با او صحبت کنید و بگویید همان طور که ما برای رفتن به سرکار یا غذا پختن یا مرتب کردن خانه بهانه ای نمی آوریم و پاداشی از کسی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۶    
دوست ندارد مصاحبه کند. می گوید کار خیر برای رضای خداست، نباید در بوق و کرنایش کرد. ریاکاری زیبایی آن را از بین می برد . قانعش می کنیم که فقط می خواهیم نوع متفاوت کار خیر شما را معرفی کنیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۱    
پیش ثبت نام اینترنتی شرکت در نشست ها و کارگاه های تخصصی چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی در وب سایت انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۱    
ناگهان گریه و فریاد چند نوجوان همه را به خود جلب کرد. جلو رفتم و دیدم تعدادی از بچه محل ها یکی از دوستانشان را از دست داده بودند و فریاد می زدند مگر قرار نبود با هم باشیم؟
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۰:۱۱    
نگرانی جامعه جهانی و نهادهای فعال در زمینه حقوق بشر به ویژه کودکان در مورد وضعیت اسف بار مردم یمن، همزمان با افزایش حملات ائتلاف نظامی به رهبری عربستان به این کشور، شدت مضاعفی پیدا کرده است.