سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۷Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 19 آذر 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 2 آذر 1397 کودک پرس 3 آذر 1397 کودک پرس 4 آذر 1397 کودک پرس 5 آذر 1397 کودک پرس 6 آذر 1397 کودک پرس 7 آذر 1397 کودک پرس 8 آذر 1397 کودک پرس 9 آذر 1397 کودک پرس 10 آذر 1397 کودک پرس 11 آذر 1397 کودک پرس 12 آذر 1397 کودک پرس 13 آذر 1397 کودک پرس 14 آذر 1397 کودک پرس 15 آذر 1397 کودک پرس 16 آذر 1397 کودک پرس 17 آذر 1397 کودک پرس 18 آذر 1397 کودک پرس 19 آذر 1397 کودک پرس 20 آذر 1397 کودک پرس 21 آذر 1397 کودک پرس 22 آذر 1397 کودک پرس 23 آذر 1397 کودک پرس 24 آذر 1397 کودک پرس 25 آذر 1397 کودک پرس 26 آذر 1397 کودک پرس 27 آذر 1397 کودک پرس 28 آذر 1397 کودک پرس 29 آذر 1397 کودک پرس 30 آذر 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۷    
رمان نوجوان گفت وگوی جادوگر بزرگ با ملکه جزیره رنگ ها نوشته جمشید خانیان توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۲    
مرتضی حاتمی نویسنده و روزنامه نگار، در یادداشتی که در اختیار ایبنا قرار داده، نگاهی دارد به مجموعه شعر نوجوان احتیاط کنید، پرنده ها پای سفره صبحانه اند سروده حسین تولایی از شاعران حوزه نوجوان.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۲    
نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان در کاشان برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۷    
هجدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب بازی، وسایل سرگرمی، ورزشی و تجهیزات آموزشی در محل دائم نمایشگاه های بین المللی همدان آغاز به کار کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۷    
کاراته کای نوجوان استان نشان برنز المپیاد استعداد های برتر کشور را به خود اختصاص داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۲    
همایش شیوه های دعوت به نماز ویژه مدیران مهدهای کودک در بهزیستی استان قزوین برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۲    
رییس اداره بهزیستی مهاباد گفت: دختر بچه 6 ساله ای که مدتی قبل توسط مادرش مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بستری بود، ترخیص و به بهزیستی منتقل شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی 680 کودک بازمانده از تحصیل در استان خبر داد و گفت: 180 نفر از این کودکان امسال تحت پوشش تحصیلی قرار گرفتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۲    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان خبر از آغاز ارزیابی مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان زنجان توسط تیم کارشناسی دفتر امور کودکان و نوجوانان داد و گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۲    
کمیته دوستداران کودک نظام پزشکی همدان با هدف کمک به کودکان محروم و نیازمند درمان فوری تشکیل شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۷    
تجاوزات خارجی، ادامه جنگهای داخلی و خشکسالی همه دست به دست هم داده اند تا کودک افغان متحمل بدترین شرایط یک زندگی شوند به گونه ای که کودکی نکرده بزرگ شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۷    
رئیس بهزیستی گچساران گفت: برای اولین بار درگچساران طرح غربالگری شنوایی برای کودکان 3 الی 6 سال در تمامی مهدکودک های این شهرستان اجرا خواهد شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۲    
شادپیمایی عروسکهای غول پیکر با حضور صدها کودک، مردم و مسئولان روز دوشنبه در شهرستان کنگاور برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۷    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: با توجه به فعال شدن کنوانسیون حقوق کودک در استان انتظار می رود دستگاه های اجرایی نسبت به حقوق کودکان حساس شوند و برنامه های اجرایی را ارائه ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۷    
خوابگردی یک رفتار حرکتی پیچیده است که در طول خواب به صورت هماهنگ اتفاق می افتد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 680 کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شده در استان، 180 نفر در سال تحصیلی جاری به کلاس های درس برگشتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۲    
شبکه سی بی اس آمریکا از صدها مورد گزارش آزار و اذیت جنسی در اردوگاه های کودکان در سراسر آمریکا خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۷    
یک کودک با خوش شانسی محض از دو حادثه رانندگی در خیابان جان سالم بدر برد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۷    
شبکه تلویزیونی CNN با گزارشی تصویری این سوال را مطرح کرد که هر 10 دقیقه که از مذاکرات صلح در یمن می گذرد چه تعداد کودک یمنی جان خود را از دست می دهند؟
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۲    
رئیس اداره بهزیستی هرسین در تشریح جزئیات یک مورد کودک آزاری به نام کودک شبگرد در این شهرستان گفت: حضانت و سرپرستی این کودک با اخذ مجوز قضایی به مادربزرگش سپرده می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۷    
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان گفت: یک میلیارد و 643 میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون برای تهیه سبد غذایی و رفع سوءتغذیه برای 7182 کودک نیازمند استان هرمزگان هزینه شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۷    
استاندار خوزستان گفت: انسداد مبادی بی سوادی از اولویت های مهم استان خوزستان است از این رو پروژه شناسایی و جذب کودکان از بازمانده از تحصیل در استان خوزستان از رشدی 2 برابری برخوردار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۰۲    
رضوان حکیم زاده معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از طرح آزمایشی اتاق اسباب بازی در مدارس برای دانش آموزان ابتدایی خبر داد و زمان اجرای این طرح را از اول بهمن ماه امسال اعلام کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۰۲    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز قرآن در خانه های ما مهجور است؛ اما خودمان باید فضای خانه مان را به عطر انوار قرآن معطر کنیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۷    
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی، امیر مشهدی عباس، از کارگردان های فعال حوزه هنرهای نمایشی را برای یک سال به عنوان دبیر انجمن هنرهای نمایشی کانون منصوب کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۲    
آرون نوجوانی لال است که بر حسب یک اتفاق مجبور به حل مسئله ای بزرگ می شود. روایت توانایی های این پسر در رمانی به نام مسافرخانه ی ماه نصفه اثر پل فلیش من نقل شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۲    
هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز مدارس سراسر کشور به صورت نمادین در مدرسه دخترانه حجاب آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۷    
علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از تصمیم این سازمان برای تشکیل شورای عالی نماز در جهت ترویج فرهنگ نماز در مدارس خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۱۲    
محمد محمدث قیداری مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به مشکلات و سختی های دانش آموزان معلول، از تلاش و در اولویت قرار دادن دریافت تجهیزات توانبخشی به آنها خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۱    
روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن کودکی یمنی در دستان پدرش جان می دهد. این تصویر تکان دهنده واکنش های بسیاری را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۱    
اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می توانند در چهارمین جشنواره داستان کوتاه خاتم با محوریت سیره ی حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) شرکت کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۱    
زنگ آسمانی شامل 5 دقیقه محتوای قرآنی ویژه برنامه صبحگاهی مدارس رونمایی شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۲۶    
فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان گفت: در بسیاری از موارد بچه های تک فرزند نسبت به چند فرزندی ها مسئولیت پذیرترند و در صورت مواجهه با اتفاقات ناگوار خانواده احساس افسردگی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۲۶    
برترین قصه گویان بخش بین الملل بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب شدند تا در مرحله نهایی این جشنواره با یکدیگر رقابت کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۰    
دو کودک دیواندره ای روز گذشته در کانال حفاری شده آبی که در این شهر کنده شده بود سقوط کردند و به شدت مصدوم شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از توزیع 120 نوبت غذای گرم در مهدهای کودک مناطق حاشیه ای و روستا-مهدها خبر داد و گفت: بنا به گفته دفتر تغذیه وزارت بهداشت با انجام این طرح ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۰۵    
رئیس پلیس فتا استان البرز از یک مورد پرونده برداشت غیر مجاز پسری با سوءاستفاده از اعتماد پدرش خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۰۵    
تیم نوجوانان شهرداری تبریز در گام نخست برابر حریف خود به برتری دست یافتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۰۰    
ورزشکار نوجوان مهابادی در مسابقات پینگ پنگ استانی مقام دوم را کسب کرد.