سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 22 فروردین 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 فروردین 1395 مشرق نیوز 2 فروردین 1395 مشرق نیوز 3 فروردین 1395 مشرق نیوز 4 فروردین 1395 مشرق نیوز 5 فروردین 1395 مشرق نیوز 6 فروردین 1395 مشرق نیوز 7 فروردین 1395 مشرق نیوز 8 فروردین 1395 مشرق نیوز 9 فروردین 1395 مشرق نیوز 10 فروردین 1395 مشرق نیوز 11 فروردین 1395 مشرق نیوز 12 فروردین 1395 مشرق نیوز 13 فروردین 1395 مشرق نیوز 14 فروردین 1395 مشرق نیوز 15 فروردین 1395 مشرق نیوز 16 فروردین 1395 مشرق نیوز 17 فروردین 1395 مشرق نیوز 18 فروردین 1395 مشرق نیوز 19 فروردین 1395 مشرق نیوز 20 فروردین 1395 مشرق نیوز 21 فروردین 1395 مشرق نیوز 22 فروردین 1395 مشرق نیوز 23 فروردین 1395 مشرق نیوز 24 فروردین 1395 مشرق نیوز 25 فروردین 1395 مشرق نیوز 26 فروردین 1395 مشرق نیوز 27 فروردین 1395 مشرق نیوز 28 فروردین 1395 مشرق نیوز 29 فروردین 1395 مشرق نیوز 30 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۲    
سرمربی منچستریونایتد می گوید تیمش پیش از گل اول تاتنهام، تیم بهتر زمین بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۴۰    
در روزی که کرمانشاهی برای دومین بار در لیگ جاری برای پرسپولیس سوت می زد، باز هم قرمزها در دقیقه 94 به گل رسیدند تا وی به خوش یمن ترین داور پرسپولیس در لیگ تبدیل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۴    
انتشار خبر ضبط و فیلمبرداری یک فیلم غیر اخلاقی توسط تعدادی بازیگر اروپایی در یکی از هتل های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت زده و به شدت خشمگین کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۴    
نامزد یهودی حزب دموکرات بار دیگر به انتقاد از عملکرد رژیم صهیونیستی در جریان جنگ سال 2014 غزه پرداخت و اقدامات تل آویو را نامتناسب توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان کلنگی در مناطق 22گانه شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۱    
بختیار رحمانی تا پیش از بازی امروز برابر ذوب آهن تنها 3 گل در نیم فصل نخست برای تراکتورسازان به ثمر رسانده بود؛ سه گلی که 2 تای آنها نصیب ذوب آهن در دیدار رفت شده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۸    
هیات دولت در اصلاح آیین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، عرضه کنندگان وسایل نقلیه را موظف کردند در صورت تاخیر در تحویل خودرو ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۵    
سوریه در طول پنجاه سال گذشته، علیر غم داشتن روابط خوب با شوروی و روسیه هیچگاه بخشی از بلوک شرق شناخته نشده و خود را متعهد به آن نشان نداده است شاید دلیل اصلی این عدم هم پیمانی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۰    
سرپرست تیم فوتبال استقلال از هواداران تیمش خواست که نگران نتیجه داربی نباشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۶    
رئیس پلیس راه استان البرز از انسداد محور کرج - چالوس از فردا به مدت دو روز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۶    
مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی که بعد از دیدار مقابل ذوب آهن راهی بیمارستان شده بود، بعد از انجام آزمایشات مربوطه مرخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۳    
وحید جلیلی گفت: یکی از ویژگی های مرحوم جلال فر معنویت، اخلاص و اخلاق وی بود و وجود جوانانی همچون وی نشان می دهد اندیشه انقلاب هنوز زنده است و توانایی تربیت جوانانی در تراز خود را دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۳    
تیم منطقه نورث راین وستفالیا یک پیروزی دیگر به اندوخته هایش افزود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۰    
تیم مهاجم ملی پوش کشورمان شکستی دیگر را در کارنامه اش ثبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۱    
تحلیلگر و کارشناس صهیونیستی مسائل عربی، از نگرانی رژیم اسراییل از توافق مصر وعربستان و ساخت پل ارتباطی میان دو کشور پرده برداشت و تاکید کرد که اختلافات ریاض و قاهره همچنان پابرجاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۵    
یاران منتظری و جباری در هفته بیست و پنجم لیگ ستارگان قطر در 10 دقیقه بردی ناباورانه در خانه حریف بدست آوردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۵    
تاتنهام 3 - 0 منچستریونایتد
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۰    
استان الشرقیه در شرق عربستان محل اصلی زندگی شیعیان این کشور است. این استان به دلیل نفت خیز بودن و نیز سکونت اکثریت شیعیان، از جمله استان های مهم شبه جزیره است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۰    
آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم و به بهانه احیاء اروپا اقدام به تشکیل اتحادیه ای در این قاره کرد که اکنون به اعتراف رئیس سابق بانک مرکزی انگلیس منجر به بیماری اقتصادی در قاره سبز شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۰    
احتمال تبدیل شدن کشور بوسنی به خانه ای امن برای افراط گرایان و تروریست های خارج شده از عراق و سوریه موجب نگرانی اعضای اتحادیه اروپا شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۷    
دانلد ترامپ که در بین نامزدهای انتخاباتی آمریکا و جامعه این کشور، به زن ستیزی مشهور است در چندین نوبت به زنان بسیاری اعم از شخصیت های هنری و سیاسی توهین کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۶    
حساس ترین جدال هفته لیگ برتر جزیره بین تاتنهام رده دومی و من یونایتد با برد قاطع و تحقیرآمیز شاگردان پوچتینو مقابل شاگردان فان خال خاتمه یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۱    
بیست وسومین مراسم شب شاعر با محوریت پاسداشت مصطفی علی پور عصر یک شنبه بیست ودوم فروردین در کافه نخلستان سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۵    
مراسم تشییع پیکر دکتر منوچهر ستوده از چهره های علمی ماندگار کشور در حوزه جغرافیا و باستان شناسی عصر یکشنبه بیست و دوم فروردین ماه از مقابل منزل خود در شهر چالوس برگزار شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۴    
رحمان احمدی در دقایق پایانی بازی مقابل استقلال بایک سیو عالی فرصت گلزنی را از آبی پوشان گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۴    
داود رفعتی کارشناس داوری فوتبال، کار تورج حق وردی و همکاران او را بدون کمترین اشتباه در حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۱    
نیمه نخست دیدار تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران به تساوی انجامید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دلایل توقف تیمش برابر سپاهان و از دست دادن صدر جدول گفت: بازیکنانم در دیدار برابر سپاهان تمرکزشان را روی دیدار برابر پرسپولیس گذاشتند و محتاط بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۸    
گروه مسلح "جبهه النصره" که در فهرست بین المللی گروههای تروریستی قرار دارد، خلبان سوری ربوده شد را به گروه تروریستی "احرار الشام" تحویل داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۸    
اردشیر زاهدی همچنان به علت خودسری هایی که شاید برخی ژنتیکی از پدر به وی رسیده باشد دست به کارهایی می زند که شاه گاه از دست وی به ستوه می آید و علم نقش رفعِ گیر این روابط را دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۲    
مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که تمرینات آبی پوشان تا دیدار با پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۰    
تصاویر، سیلاب ورودی به سیستان که ناشی از بارندگی های اخیر و ذوب شدن برف در افغانستان است را نشان می دهد؛ این سیلاب ارتباطی به حق آب تالاب هامون ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۹    
رسانه های ترکیه از زخمی شدن سه تن از شهروندان این کشور بر اثر انفجار بمب در یکی از ایستگاه های اتوبوس این شهر خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال لستر سیتی پس از پیروزی تیمش در خانه ساندرلند گریست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۳    
پایگاه خبری سی.ان.ان یکشنبه به نقل از گروه تروریستی طالبان، هدف انفجار های شامگاه گذشته در کابل را جان کری وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۰    
ارتش سوریه حمله افراد مسلح به منطقه سهل الغاب واقع در حومه استان حماه را دفع کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۰    
رییس جمهور ادوار گذشته آمریکا ضمن انتقاد از عملکرد هیلاری کلینتون، خواهان دوستی واشنگتن با ایران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۰    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است که تیمش در بازی امروز مقابل سپاهان نمایش بدی نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:تیم ما امروز بعد از تمامی اتفاقاتی که اطراف تیم بود و ظاهرا نقشه کشیده شده بود که بازنده شویم تمام فشارها را تحمل کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۰    
در ادامه هفته سی و سوم لیگ برتر جزیره لیورپول در خانه مقابل استوک به برتری پر گل دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۱    
گلر تیم فوتبال سپاهان از سوی هواداران مورد فحاشی قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۵    
سرمربی سابق تیم فوتبال چلسی این روزها دور از هیاهوی فوتبال سرگرم مسابقات ورزشی دیگری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۲    
استقلال 0 - 0 سپاهان
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۰    
تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان متوقف شد تا صدر جدول را از دست بدهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۰    
تیم های فوتبال استقلال و سپاهان به تساوی رضایت دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۰    
پایگاه خبری المسیره نت یمن، روز یکشنبه در گزارشی به فعالیت های جاسوسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در جزیره دَهلَک در دریای سرخ ما بین یمن و اریتره پرداخته و از نقش این رژیم در تجاوز به یمن پرده برداشته ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۵    
وزرای خارجه آمریکا و روسیه طی یک تماس تلفنی در مورد موضوعات مختلف از جمله وضعیت مناقشه قره باغ و آتش بس در سوریه گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت رهن آپارتمان با متراژ پایین در تهران است.لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۶    
نتایج یک پژوهش جدید در آمریکا نشان می دهد که کمبود ویتامین د ، در بدن به دلیل کاهش برخورداری از نور خورشید باعث می شود زنان بیشتر در معرض سرطان باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۳    
دیدار حسا س و سنتی والنسیا، سویا با گلی که تیم میزبان در دقایق پایانی به ثمر رساند به برتری والنسیا انجامید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۶    
بنیانگذار جریان مردمی و نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری مصر گفت به موجب توافقنامه اول اکتبر 1906 بین دولت عثمانی و حکومت وقت مصر، جزیره های "تیران" و "صنافیر" بخش جدا نشدنی از خاک مصر هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۳    
آلا با تولید هزاران ساعت فیلم آموزشی و تالیف صدها کتب آموزشی الکترونیکی مقاطع دوم،سوم وچهارم دبیرستان را به طور کامل تحت پوشش قرارداد و در سال جدید سعی بر پوشش دوره ی ابتدایی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۳    
عملیات جدید تروریست های جبهة النصره، احرار الشام و انصارالمهاجر در شمال استان لاذقیه از صبح امروز (یکشنبه) آغاز شده و نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در حال درگیری شدیدی با آن ها هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۷    
پزشک تیم ملی والیبال ایران گفت: شایعاتی مطرح شده بود که موسوی المپیک یا انتخابی المپیک را از دست می دهد اما این موضوع صحت ندارد و درمان وی یک هفته تا ده روز طول می کشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۵    
ستاره پرتغالی کهکشانی ها از هواداران رئال مادرید درخواست کرد که حمایت آنها در دیدار هفته سه شنبه مقابل ولفسبورگ تعیین کننده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: علیرغم برخی برداشتها که از تبصره یک صورت گرفته است، قیمت بنزین امسال افزایش نمی یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۲    
نیروهای ارتش سوریه در درگیری با عناصر تروریستی تکفیری گروهک احرار الشام در جنوب حلب، یکی از سرکردگان برجسته این گروهک را کشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۶    
2 تن از هواداران تیم تراکتورسازی به همراه مدیرعامل این باشگاه دچار حمله قلبی و در بیمارستان بستری شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۳    
دیدار حساس و سنتی شالکه و دورتموند با تساوی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۰    
منابع محلی روز یکشنبه گزارش کردند که گروهک تروریستی داعش دروازه باستانی نینوا را در مرکز این استان از بین برده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۷    
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان با تساوی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۱    
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برترفوتبال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در نهایت تیم تراکتورسازی موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد تیم میزبان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۶    
هواداران استقلال با شعارهایی مدعی شدند که عده ای قصد دارند پرسپولیس قهرمان لیگ شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۶    
مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی گفت: وضعیت دو هواداری که در جریان بازی با ذوب آهن دچار مشکل شدند و به بیمارستان انتقال پیدا کردند، خوب است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۰    
ناپولی که هیگواین را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت مقابل ورونا به برتری رسید تا رقابت در صدر همچنان داغ باقی بماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۹    
بر اساس نتایج یک نظرسنجی حدود 80 درصد مردم فرانسه تمایل ندارند فرانسوا اولاند در انتخابات ریاست جمهوری سال 2017 نامزد شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۶    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در مناطق مختلف شهری تهران است که می توان با 100 میلیون تومان خرید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۴    
کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر میزبانی ضعیف ایران به فدراسیون فوتبال عراق اولتیماتوم داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۲۸    
خبرگزاری آسوشیتدپرس با بیان اینکه نحوه تجارت با ایران هنوز مبهم است، نوشته است که برخی از سران اروپایی از جمله رئیس جمهور فرانسه خواستار شفافیت بیشتر قوانین تحریمی آمریکا در قبال ایران شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۲۵    
استاندار الانبار روز یکشنبه اعلام کرد که 11 هزار خانواده عراقی تاکنون به شهر رمادی بازگشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۲۱    
سامانه جامع نظرات شورای نگهبان با امکان جستجو در نظرات راه اندازی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۵    
خالد شفیعی مدافع شیرازی الاصل تراکتورسازی با گلی که امروز به ثمر رساند دومین گل باارزش خود را برای تراکتورسازان در فصل جاری لیگ برتر به ثمر رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۵    
العالم - خبر ترسیم مجدد مرزهای مصر و عربستان و احتمال عقب نشینی مصر از تملک خود بر دو جزیرۀ تیران و صنافیر در شبکه های اجتماعی جنجال به راه انداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۲    
سرمربی تراکتورسازی همانند نشست پیش از بازی در نشست خبری پس از بازی مقابل ذوب آهن نیز حاضر نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۰    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران بر سر موضوع قدرت دفاعی خود با هیچ کس مذاکره نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۷    
تصادف یک تیبا با مینی بوس در جاده ماسال به طاهرگوراب باعث کشته شدن راننده 23 ساله تیبا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۶    
لستر با گلزنی و درخشش گلزن اول خود جیمی واردی به 3 امتیاز شیرین مقابل ساندرلند دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به این نکته اعتراف کرد که انگیزه شاگردانش کمتر از تراکتورسازان بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۲    
بمباران مواضع تروریست ها در استان دیرالزور از سوی ارتش، درگیری میان تروریست ها در القلمون و ارسال کمک های هوایی روسیه برای محاصره شدگان در دیرالزور از جمله اخبار امنیتی سوریه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۲    
دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و ذوب آهن با برتری شاگردان قلعه نویی به پایان رسید تا سرخپوشان تبریزی به رده چهارم جدول رده بندی صعود کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۹    
تراکتورسازی 2 - 1 ذوب آهن
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۹    
رسانه های ترکیه روز یکشنبه از سفر پادشاه عربستان به این کشور که قرار است فردا دوشنبه آغاز شود، خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۰    
دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و ذوب آهن با برتری شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۰    
نیروهای بسیج مردمی همچنین در اقدامی غافل گیرانه موفق شدند بخش هایی از مناطق شمالی شهرک الصینیة در غرب شهرستان بیجی را پاکسازی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۴    
امریکاو متحدانش زمانی که وارد عراق شدند، به جای سلاح کشتار جمعی – که به دنبال آن آمده بودند – با حجم انبوهی از شمش طلا و دسته های اسکناس رو به رو شدند، که سرنوشت آن پس از سالها درهاله ای از ابهام است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۴    
لیل رده چهارمی در دیداری خانگی با 4 گل بر موناکوی بالای جدولی غلبه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۵    
نخستین بازی مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال را پتروشیمی از نفت آبادان برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۲    
فدراسیون فوتبال عربستان دو روز مانده به قرعه کشی مرحله نهایی جام جهانی 2018 بهانه جویی خود را آغاز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۲    
یازده بازیکن اصلی استقلال برای مصاف با سپاهان اعلام شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۰    
نیروهای ارتش و عشایر عراق با ورود به مرکز شهر هیت در استان الانبار در حال پاکسازی و تثبیت مواضع خود هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۴    
منابع خبری از کناره گیری نخست وزیر اوکراین از قدرت خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۴    
یاران میلاد محمدی در دیداری خارج از خانه برابر اف سی اوفای قعرنشین تن به شکست دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۵    
نخست وزیر خودخوانده و به تازگی برکنار شده یمن، محل اقامت خود در یکی از کاخ های پادشاهی عربستان در منطقه ناصریه ریاض را ترک کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۷    
نشست وزرای خارجه کشورهای عضو گروه 7 در ژاپن در حالی برگزار شد که خبرها حاکی است مسائل مربوط به ایران و سوریه از جمله محورهای مهم این اجلاس بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۵    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در پایان نیمه اول کار خود را با تساوی به پایان رساندند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۸    
اولین روز بررسی لایحه بودجه 95 در مجلس دقایقی قبل پایان یافت و نشست علنی بعدی پارلمان صبح فردا تشکیل می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۶    
سید محمد هادی ایازی به عنوان معاون اجتماعی وزارت بهداشت انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۱    
روستای سلین از توابع شهرستان سروآباد در یک روز بهاری.