پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 25 فروردین 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 فروردین 1395 مشرق نیوز 2 فروردین 1395 مشرق نیوز 3 فروردین 1395 مشرق نیوز 4 فروردین 1395 مشرق نیوز 5 فروردین 1395 مشرق نیوز 6 فروردین 1395 مشرق نیوز 7 فروردین 1395 مشرق نیوز 8 فروردین 1395 مشرق نیوز 9 فروردین 1395 مشرق نیوز 10 فروردین 1395 مشرق نیوز 11 فروردین 1395 مشرق نیوز 12 فروردین 1395 مشرق نیوز 13 فروردین 1395 مشرق نیوز 14 فروردین 1395 مشرق نیوز 15 فروردین 1395 مشرق نیوز 16 فروردین 1395 مشرق نیوز 17 فروردین 1395 مشرق نیوز 18 فروردین 1395 مشرق نیوز 19 فروردین 1395 مشرق نیوز 20 فروردین 1395 مشرق نیوز 21 فروردین 1395 مشرق نیوز 22 فروردین 1395 مشرق نیوز 23 فروردین 1395 مشرق نیوز 24 فروردین 1395 مشرق نیوز 25 فروردین 1395 مشرق نیوز 26 فروردین 1395 مشرق نیوز 27 فروردین 1395 مشرق نیوز 28 فروردین 1395 مشرق نیوز 29 فروردین 1395 مشرق نیوز 30 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۸    
جنبش حماس عراق در حال تشکیل شاخه ای نظامی برای جنگیدن با داعش در مناطق سُنی نشین این کشور است .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۵    
سرمربی آتی بایرن درنظر دارد یکی از هافبک های رم را به مونیخ ببرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۵    
گروه تروریستی تکفیری داعش ساعتی پیش تصاویری از اعدام 5 مرد عراقی ساکن در استان صلاح الدین این کشور منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۷    
در ادامه درگیری ها میان دو گروه تروریستی تکفیری "جیش الاسلام و داعش" در شهر "الضمیر" واقع در بخش شرقی القلمون (استان حاشیه دمشق) فرمانده ارشد جیش الاسلام به هلاکت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۷    
یک تیتر طعنه آمیز روی جلد پیروزی: آسمان به حال شش تایی ها می گرید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۸    
یک کارشناس امور امنیتی رژیم صهیونیستی از سفر رئیس سرویس جاسوسی این رژیم (موساد) به استانبول برای دیدار محرمانه با برخی وزرای خارجه کشورهای شرکت کننده در اجلاس سازمان همکاری اسلامی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۶    
انواع مختلف ماهی، مرغ و گوشت کباب شده را می توان در سفره پادشاهان آل سعود یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۰    
اسطوره باشگاه منچستریونایتد بازگشت خود به باشگاه مارسی فرانسه را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۱    
تماشاگران استقلال و پرسپولیس برنامه ویژه ای برای دربی هشتاد و دوم دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۱    
داعش یک بنای دوهزار ساله عراق موسوم به دروازه تاریخی و باستانی مشقی در نزدیکی شهر موصل مرکز استان نینوا را تخریب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه نظام آباد تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۵    
نیروهای ارتش سوریه امروز چهارشنبه 25 فروردین ماه در مناطق مختلف این کشور همراه با دیگر اقشار مردم سوریه در انتخابات مجلس این کشور شرکت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۵    
مقامات آلمان نگران تشدید خشونت میان ترک ها و کردهای ساکن این کشور به خاطر توافقنامه ای هستند که با آنکارا بر سر پناهنجویان منعقد کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۲    
داعش در جدیدترین شماره از نسخۀ انگلیسی مجلۀ خود،(دابق) گروه اخوان المسلمین را به شدت مورد هجوم قرار داده و آن را "مشرک" دانسته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۹    
رئیس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در سیزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (OIC)وارد شهر استانبول ترکیه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۶    
معاون خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه در نشستی برخی ادعاها درباره صدور مجوز دسترسی محدود ایران به دلار در مبادلات خارجی را رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۳    
ظهر امروز سانحه رانندگی در محور تهران- گرمسار سبب مصدومیت سه نفر از مسافران اتوبوس شد. در این سانحه که در کیلومتر 38 محور تهران-گرمسار رخ داد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۵    
برنی سندرز گرچه در انتخابات مقدماتی یکی از کاندیداهای حزب دمکرات و اکنون یکی از دو کاندیدای این حزب است، اما او کاندیدای دم و دستگاه حزب نیست. کاندیدای رسمی این حزب هیلاری کلینتون است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۶    
تانک جدید تیام در حقیقت یک برجک جدید برای ام 47 های ایرانی محسوب می شود که تفاوت هایی خصوصا در بخش حفاظت با سبلان دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۶    
آگاهی مردم از خطرات داروهای شیمیایی و مقرون به صرفه بودن درمان بیماری ها توسط داروهای گیاهی، از علل افزایش استقبال مردم ایران به طب سنتی است که در این زمینه قدمتی 2هزار ساله دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۰    
ورزشگاه ویسنته کالدرون مادرید از ساعت 23:15 امشب به وقت تهران میزبان دیدار برگشت اتلتیکو مادرید و بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست. استادیومی که قطعا برای بارسا تبدیل به جهنم خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۵    
تحصن های نزدیک به 160 نماینده پارلمان عراق با هدف برکناری روسای سه گانه ، شامل رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس پارلمان که در پی تلاش های اصلاحی در این کشور از سه شنبه شب شروع شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۵    
نماینده سازمان ملل در امور سوریه ساعتی پیش با مخالفین سوری درباره روند صلح در این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۹    
کاروان تیم فوتبال دورتموند برای رویارویی با لیورپولی ها در دور برگشت یک چهارم نهایی یورو لیگ به سمت آنفیلد پرواز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۶    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که چند فروند جنگنده روس بر فراز آب های بین المللی مجاور با آب های سرزمینی روسیه، مانوری تهاجمی در نزدیکی یک فروند ناوشکن آمریکایی انجام داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۷    
حسن روحانی رئیس جمهوری عصر امروز(25 فروردین ماه) برای شرکت در اجلاس سران کشورهای اسلامی در استانبول، با بدرقه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۷    
سه تن از رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه به شهادت رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۱    
در ادامه هتاکی های صهیونیست های تندرو به مقدسات اسلامی در سرزمینهای اشغالی فلسطین، ظهر امروز دو شهرک نشین اسراییلی با حمایت نیروهای ارتش و پلیس این رژیم در صحن مسجد الاقصی با یکدیگر ازدواج کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۱    
آرش برهانی با انتشار پستی جالب در صفحه اینستاگرام خود یادی از روزبه چشمی کردند که به دلیل مصدومیت در دربی 82 غایب بزرگ آبی پوشان خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۱    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ترور فتحی زیدان مسئول جنبش فتح فلسطین در اردوگاه عین الحلوه واقع در شهر صیدا را به شدت محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع اسکوتر و کفش اسکیت در سطح بازار تهران است. شایان ذکر است که این قیمت ها ممکن است بر اساس رنگ، و یا وسایل جانبی تا 10 درصد تفاوت داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۵    
کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، باشگاه منچسترسیتی را به دلیل استفاده از مواد آتشزا از سوی هواداران این تیم، جریمه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۲    
ارتش عراق توانست منطقه الجمعیه الاولی در شمال شهر هیت را از کنترل گروه تروریستی داعش خارج کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۶    
نخستین نشست مشترک معاونین ، مدیران کل ستادی و روسای فدراسیون های ورزشی در سال 95 عصر امروز برگزار شد و هریک از معاونین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال 94 ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۶    
صدها هزار شهروند سوری از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور گسترده در مراکز اخذ رای انتخابات پارلمانی کشورشان را به همه پرسی عملی حمایت از نظام و ارتش این کشور تبدیل کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۴    
فرماندار دورود گفت: قطار مسافربری دورود به اندیمشک از ریل خارج و اکنون خط راه آهن شمال به جنوب مسدود شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۱    
نقش فعال عربستان سعودی در تربیت و حمایت از گروه های تکفیری – تروریستی در منطقه دیگر بر کسی پوشیده نیست و هر روز اسناد جدیدی درباره این که عربستان صادر کننده تروریسم به خاورمیانه است، فاش می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۵    
باشگاه بنفیکا از ابراز علاقه ستاره پرتغالی کهکشانی ها برای بازی با آنها در مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا تقدیر و تشکر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۶    
در پی تعرض چهار تن از ایرانیان معاند به سفارت کشورمان در کپنهاگ در روز جاری کاردار موقت دانمارک به وزارت خارجه احضار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۰    
نماینده روسیه در سازمان ملل با اشاره به ورود هزاران تروریست از ترکیه به سوریه طی روزهای گذشته، خواستار تدابیری برای ممانعت از این روند شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با کسی تعارف ندارم و می گویم تراکتورسازی تیم بزرگی است و اگر در اول فصل و نیم فصل که من آمدم برخی حرکات نبود شرایط بهتر می شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۶    
13 آوریل سالرزو تولد کارلس پویول است، به همین مناسبت کاریکاتوری از تارزان نیوکمپ منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۴    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه اکباتان تهران در فروردین ماه 95است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۵    
ستاره فرانسوی رئال مادرید امیدوار است فرصت حضور در یورو 2016 را بدست بیاورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۹    
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 20 بازیکن ایران را برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۹    
تروریستی که یکی از عاملان اصلی حملات پاریس است، اعتراف کرد گروه متبوعش درپی حمله به استادیوم برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا در پاریس بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: هدفگذاری ما در تیم صبا کسب سهمیه باشگاه های آسیا بوده و تیم ما دغدغه سقوط نداشته و درصدد هستیم تمام امتیازات بازی های باقیمانده کسب کنیم و برای همین برای پیروزی برابر ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۳    
نخست وزیر ترکیه در جریان سخنرانی خود در حزب عدالت و توسعه اطمینان داد که عاملین حملات راکتی به این کشور به سزای کار خود برسند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۰    
سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ نظرش را درباره اینکه بارسلونا شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است را تغییر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۵    
رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر از جان باختن یک چوپان درارتفاعات مله کوه این شهر بر اثر اصابت صاعقه خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۵    
روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، در پاسخ به افشاگری احمد توکلی، نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در خصوص برداشت از صندوق توسعه ملی و پس ندادن منابع آن از ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۱    
سرمربی سپاهان گفت: تلاش می کنم سپاهانی بسازم تا برای قهرمانی بجنگد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۹    
رئیس جمهور، با اشاره به اجلاس سران کشورهای اسلامی در استانبول تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است در این نشست برای رفع اختلافات و تقویت وحدت در دنیای اسلام، بحث های راه گشایی مطرح شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۹    
منابع خبری از وقوع زمین لرزه ای شدید در میانمار واقع در جنوب شرقی آسیا خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۶    
کریم بنزما پیام مستقیمی برای فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید فرستاد و از او خواست که تحت هر شرایطی زیدان را برای فصل بعد حفظ کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۵    
جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران به منظور مطالبه گری اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی عصر امروز مقابل وزارت اقتصاد و دارایی تجمع کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۵    
چند روز مانده به ورود هیئت بلندپایه اتحادیه اروپا به تهران، یک مقام ارشد مرتبط با اتحادیه می گوید در طی این سفر مسائل مختلف از جمله افتتاح دفتر نمایندگی دائم در تهران، بررسی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۱    
همزمان با تشدید نبردها میان رزمندگان ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن با تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد در جبهه های جنوبی شهر حلب ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۹    
مراسم وداع با شهید مدافع حرم عمار بهمنی، عصر چهارشنبه بیست و پنجم فروردین در معراج شهداء با حضور خانواده این شهید برگزار شد. شهید مدافع حرم عمار بهمنی، اعزامی از ارتش جمهوری اسلامی ایران بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۹    
آنچه در زیر می آید قیمت جدیدترین انواع تبلت های با قابلیت مکالمه در سطح بازار تهران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۵    
حواشی پیش از انتخابات نیویورک، اتفاقات جالبی را در خود داشت. ترامپ در میان طرفداران نیویورکی خود در منطقه آلبانی با محکوم کردن کروز و فرماندار کلورادو، ادعا کرد که در آن ایالت تقلب صورت گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۵    
در برخی سرقت ها، سعید پشت چراغ قرمز با موتور سیکلت می ایستاد و من به بهانه فروش روزنامه به راننده ها نزدیک می شدم، گوشی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۰    
این حادثه در ساعت 16 و حوالی پلیس راه شهر مرند روی داد که تلفات جانی نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای ماندن در کورس قهرمانی حق اشتباه نداریم و 3 امتیاز بازی را می خواهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۶    
تصویر نجومی روز ناسا؛ این عکس نفس گیر در نتیجه ترکیب تعداد خیلی زیادی عکس و 200 ساعت نوردهی بدست آمده است. در قسمت پایین عکس می توانید حلقه برنارد را ببینید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۶    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان هفته بیست وششم لیگ برتر را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۰    
وزیر خارجه ایران در واکنش به تلاش های مخرب سعودی ها در استانبول علیه ایران و حزب الله، سرنوشت وزیر خارجه رژیم بعث عراق را به مقامات سعودی یادآور شد و این گونه اقدامات را باعث خشنودی تل آویو خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۸    
جبهه های منطقه "سهل الغاب" واقع در استان حماه سوریه به صحنه حملات گسترده گروه تروریستی تکفیری "حزب ترکستان شرقی چین" وابسته به شبکه القاعده تبدیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۸    
سخنگوی پارلمان عراق از امکان انحلال پارلمان در اوج بحران سیاسی این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۳    
رسانه های روسی از دستگیری دو تبعه روسیه مظنون به جاسوسی در ترکیه توسط ماموران امنیتی آن کشور(ترکیه) خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۰    
درادامه درگیری ها میان داعش و گروههای تروریستی تکفیری رقیب آن در اطراف شهر "الراعی" واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۴    
منابع رسانه ای اعلام کردند که نیروهای امنیتی اردن با حمله به دفتر اخوان المسلمین در پایتخت این کشور ، دفتر این گروه را بستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۱    
دانشجویان تجمع کننده مقابل وزارت اقتصاد در بیانیه پایانی خود جلوگیری و مبارزه با امر قاچاق را امری مهم دانسته و عنوان کردند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۸    
تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین سنگین خود قبل از دیدار مقابل پرسپولیس را در کمپ زنده یاد حجازی برگزار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۵    
آنچه در زیر می آید قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو زانتیا، سمند، تندر90 و دنا در سطح بازار تهران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۲    
بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها، تمایلی ندارند تصاویر واضح خود را در شبکه های اجتماعی مخصوصا برای بخش پروفایل تنظیم کنند از این رو به دنبال افکت هایی هستند که بتوانند از طریق آن تا حد ممکن تصویر خود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۲    
نبردهای شدید میان رزمندگان محور مقاومت با تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد در محور جنوبی شهر حلب ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۲    
پیر امریک اوبامیانگ به سرعت ذاتی که دارد به سرعت مورد توجه رسانه های و باشگاه های معتبر جهان قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۶    
فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور با بیان اینکه داعش جرات نزدیکی به مرزهای ایران را ندارد، گفت: تعدادی از افراد خودفروخته این گروه که قصد نفوذ داشتند در مرزهای غربی شناسایی و به دست نیروهای ارتش ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۳    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی از سکونت موقت در قصرالضیافه امتناع کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۰    
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در واکنش به انتخاب ایران از سوی عراقی ها برای میزبانی با سعودی ها اظهار داشت: فیفا مشخص کننده کشور میزبان است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۰    
فدراسیون فوتبال عراق درخواست رسمی خود برای میزبانی ایران در جام جهانی 2018 را ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۷    
اسطوره باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دیدن دربی 82 در استادیوم را نپذیرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۱    
در ادامه جنایات گروه تروریستی تکفیری داعش علیه مردم مناطق تحت سیطره این گروه در عراق و سوریه، ساعتی پیش عناصر یگان الحسبه (پلیس داعش) 3 جوان اهل سنت عراقی ساکن شهر مرزی "القائم" را در میدان مرکزی این ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۵    
جزئیات حملات انتحاری 13 نوامبر 2015 پاریس پایتخت فرانسه هنوز آشکار نشده است، و کشورهای اروپایی برای جلوگیری از وقوع مجدد چنین حملاتی نیروهای امنیتی خود را به حال آماده باش درآورده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۲    
در نبردهای جاری در اطراف شهر شیعه نشین "بشیر" واقع در جنوب استان کرکوک عراق تلفات و خسارات سنگینی به سازمان رزم و تسلیحاتی داعش وارد شده و مناطق جدیدی از اشغال تروریستهای تکفیری پاکسازی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۹    
در حالی که قیمت پیاز کشاورزان در مقاطعی با کاهش و باعث ضرر و زیان همراه شد، در سال گذشته قیمت این محصول تا 3 هزار تومان بالا رفت و عایدی کشاورزان را از هر هکتار به 90 میلیون تومان رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۰    
"علاء عبدالزهراء" بازیکن مشهور تیم ملی عراق همزمان با پیگیری تمرینات ورزشی حضور منظمی در جبهه های نبرد علیه گروه تروریستی تکفیری داعش دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۴    
یک گروه مستندساز از کشور کرواسی به تهران آمده اند تا مستندی از دربی 82 بسازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۵    
وزیر فرهنگ عربستان در واکنش به سخنان علی اکبر ولایتی اتهامات کشورش علیه ایران را تکرار کرد و مدعی شد که تهران عامل بی ثباتی در خاورمیانه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۵    
با مساعدت رزمندگان حشدالشعبی صدها خانوار از آوارگان محلات حاشیه غربی شهر مقدس سامراء واقع در استان صلاح الدین (شمال) عراق پس از پاکسازی این مناطق از حضور تروریستهای تکفیری داعش به سکونتگاه های خود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۵    
روز 25 فروردین ماه در تقویم رسمی کشور به نام عطار نیشابوری نامگذاری شده است و هر ساله مراسم بزرگداشت این شاعر و عارف نامی ایران در نیشابور برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۲    
هر جایی که ارتش توانسته بود آرامشی برقرار کند، مردم فوج فوج پای صندوق های رأی رفته اند. مردمی که حال به خوبی خطر سلفی گری و افتادن سوریه به دام آن ها را به خوبی درک می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۹    
استقلال وپرسپولیس در شرایطی روز جمعه برابر هم قرار می گیرند که در دیدارهای گذشته بازیکنان تعویضی پرسپولیس تاثیرگذار بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۶    
بارش باران بهاری در تهران که از دیروز (سه شنبه) آغاز شده است، طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۷    
در نامه رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده است: معلمان انتظار داشتند حداقل شب عید، مطالبات آنها پرداخت می شد، ولی نشد و آنها در حالی که 6 ماه کار کرده و عرق ریخته بودند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۵    
دربی تهران از سال 1348 تاکنون یکی از مهمترین مسابقات دنیاست و رکوردهای جالبی هم در آن دیده می شود از جمله آنکه سرپرست پرسپولیس پنجاه و سومین تجربه نیمکت نشینی در دربی را تجربه می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۲