سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۵Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 11 آبان 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 آبان 1395 مشرق نیوز 2 آبان 1395 مشرق نیوز 3 آبان 1395 مشرق نیوز 4 آبان 1395 مشرق نیوز 5 آبان 1395 مشرق نیوز 6 آبان 1395 مشرق نیوز 7 آبان 1395 مشرق نیوز 8 آبان 1395 مشرق نیوز 9 آبان 1395 مشرق نیوز 10 آبان 1395 مشرق نیوز 11 آبان 1395 مشرق نیوز 12 آبان 1395 مشرق نیوز 13 آبان 1395 مشرق نیوز 14 آبان 1395 مشرق نیوز 15 آبان 1395 مشرق نیوز 16 آبان 1395 مشرق نیوز 17 آبان 1395 مشرق نیوز 18 آبان 1395 مشرق نیوز 19 آبان 1395 مشرق نیوز 20 آبان 1395 مشرق نیوز 21 آبان 1395 مشرق نیوز 22 آبان 1395 مشرق نیوز 23 آبان 1395 مشرق نیوز 24 آبان 1395 مشرق نیوز 25 آبان 1395 مشرق نیوز 26 آبان 1395 مشرق نیوز 27 آبان 1395 مشرق نیوز 28 آبان 1395 مشرق نیوز 29 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۰    
منابع یمنی از سرنگونی هواپیمای جاسوسی ائتلاف سعودی در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۳۹    
رئیس جمهور سوریه در گفت وگو با جمعی از خبرنگاران غربی تأکید کرد که ارتش این کشور تمام سوریه را از وجود تروریست ها پاک می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۳۲    
دبیرکل سازمان ملل و وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا پیروزی میشل عون در انتخابات ریاست جمهوری لبنان را به وی تبریک گفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۱۵    
تمسخر جالب تمارض بازیکنان بارسا
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۱۰    
وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ضمن قدر دانی از رئیس و نمایندگان مجلس برای ترمیم کابینه دولت گفت: رفع دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب و علما از اولویت های من در وزارت ارشاد خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۰۸    
نخست وزیر عراق تهدید کرد که کشورش به دنبال جنگ با هیچ کشوری از جمله ترکیه نیست، ولی اگر مجبور به جنگیدن باشد، آمادگی دفاع از خود را دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۰۴    
نخست وزیر و وزیر خارجه کانادا امروز با هما هودفر که به تازگی از زندان در ایران آزاد شده، دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۲:۵۵    
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:منصوریان هم خودش می داند که من از چین پیشنهاد دارم ولی همه چیز را به مدیر برنامه هایم سپرده ام.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۲:۵۰    
آصفی می گوید:مطمئن هستم تداوم ناکامی های منطقه ای عربستان، آنان را به سوی ایران خواهد آورد. امروز عراق در حال پاکسازی از عناصر داعش است و وضعیت سوریه هم، چندان به سود جناح سعودی نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۲:۴۵    
شاید کمتر کسی برای خرید یک دستگاه تصفیه هوا اقدام کند اما برای داشتن همین دستگاه باید بین 500 هزار تا هفت میلیون تومان هزینه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۲:۳۹    
سفارت رژیم سعودی در آنکارا پایتخت ترکیه اظهارات واهی و مضحکانه ای را علیه ایران مطرح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۲:۱۰    
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از ارائه خدمات مختلف به شرکت کنندگان راهپیمایی روز 13 آبان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۵۹    
ایلام - بانزدیک شدن به اربعین فعالیت های خدماتی در مرز مهران افزایش یافته است و امسال برای نخستین بار مهران به 5 پهنه خدماتی برای مدیریت سفر زائران تقسیم شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۵۴    
شورای فنی تیم های کشتی فرنگی بعد از ظهر امروز برای تعیین سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان تشکیل جلسه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۳۰    
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از کشف 232 کیلوگرم تریاک از کامیون دانگ فنگ در محور "چاه شاهی " خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۲۰    
اظهارات امروز رئیس جمهور که خواستار جار نزدن مفاسد اقتصادی شده، با مواضع پیشین وی در دو سه سال اخیر خصوصا درباره مفاسد اقتصادی منتسب به دولت قبل، کاملا متفاوت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۰۶    
جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم ظهر امروز با رهبر انقلاب دیدار و گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۰۵    
در پی انتقادهای صریح وزیر خارجه اتریش از دولت ترکیه، یک کاربر اینترنتی وی را تهدید به مرگ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۴۸    
فیلم سینمایی یتیم خانه ایران ساخته ابوالقاسم طالبی با موضوع قحطی بزرگ در سالن کورش به سانس فوق العاده رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۴۸    
جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم ظهر امروز با رهبر انقلاب دیدار و گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۴۵    
جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم ظهر امروز به دیدار مقام معظم رهبری رفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۴۱    
هیلاری کلینتون در حالی ادعا می کند راه دیپلماسی مقابل ایران را او باز کرده که ایمیل های افشاشده از وی نشان می دهد وزارت تحت امرش در پشت پرده به دنبال ایجاد آشوب در کشورمان بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۰    
جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم ظهر امروز با رهبر انقلاب دیدار و گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۲۷    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: برای صعود به جام جهانی به حمایت جدی تر وزیر ورزش و جوانان نیاز داریم چون حریفان برای جایگاه تیم ملی در صدر جدول دندان تیز کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۲۰    
پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان اینکه سلطانی فر می تواند موفق باشد گفت: خیلی خوشحالم که وزیر ورزش جدید انتخاب شد و دیگر وزارتخانه سرگردان نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۰۹    
یک عضو فراکسیون المرده در پارلمان لبنان با تاکید بر دموکراتیک بودن روند انتخاب میشل عون به عنوان یکی از همپیمانان مقاومت بر ادامه حمایت این فراکسیون از محور مقاومت تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کاوه رضایی مشکلی با ما ندارد و اوکی است و هیچ جا نمی رود و با ما خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۳۵    
روابط عمومی پتروشیمی جم با ارسال اطلاعیه ای، سخنان دو روز پیش مدیرعامل این شرکت را پس گرفت و موضع این شرکت را از انتقاد صریح از زنگنه به تمجید از وی تغییر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۱۸    
معاون اقتصادی رئیس بانک مرکزی کشور با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: پیش بینی صندوق بین المللی پول حاکی از افزایش رشد اقتصادی کشور به سطوح بالای 5.4 درصد و کاهش نرخ تورم به حدود 2.9 درصد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۱۴    
فؤاد صادقی مشاور فرهنگی و رسانه ای هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که هفتم شهریور امسال پس از احضار به دادسرا، بازداشت شده بود، عصر امروز (سه شنبه) آزاد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۱۲    
نیروهای عراقی در ادامه پیشروی های خود وارد شهر موصل شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۵۵    
بریتانیا به منظور تقویت امنیت سایبری خود در طول پنج سال آتی، بودجه امنیت سایبری را به 1.9 میلیارد پوند افزایش داده است که حدود دو برابر بودجهٔ تخصیص یافته در این زمینه طی 5 سال اخیر محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۵۰    
چت بکر، نوازنده جاز دهه 60، به خاطر مواد مخدر در زندان است. تهیه کننده هالیوودی که پروژه ساخت زندگی او را در دست دارد، بکر را با قرار آزاد می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۴۰    
فراموش نکنیم مردم ما حال خوبی از شنیدن اتفاقات رخ داده (صندوق فرهنگیان) ندارند. در واقع حال و احوال اقتصادی این روزهای مردم اجازه نمی دهد تا از شنیدن اعداد و ارقام بالا و هزار میلیاردی به سادگی عبور ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۳۹    
ژاپن قصد دارد با استفاه از قطار مگلو جدیدِ خود که سال گذشته رکورد سرعت قطار ها را شکست و با سرعتی برابر با 602 تا 603 کیلومتر در ساعت حرکت کرد، اعتبار راه آهن این کشور را احیا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا از آغاز عملیات آزادسازی شهر رقه در سوریه طی چند هفته آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۳۰    
قبل از نقطه ی عطف اول و سکانس ورود غریبه به خانه، فروشنده بی دلیل طولانی است و معلوم است که دارد اطلاعاتی را می کارد تا در بخش های دیگر از آن استفاده کند. همه ی این بخش ها می تواند کوتاه تر شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۱۱    
زهاوا گال رهبر حزب سوسیال دموکرات مرتص رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 122 افسر و خلبان آمریکایی و اسرائیلی به پایگاه هوایی فیصل بن عبدالعزیز در منطقه تبوک عربستان اعزام شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۰۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شهروندان استان های شمالی و شمال غرب از مرز مهران، استان های مرکزی از مرز چزابه، خراسان، اصفهان و سیستان و سایر کشورها از شلمچه به عراق وارد شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۵۵    
معاون وزیر اقتصاد با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دولت و مجلس واحد پولی را تغییر دهند، گفت: تعداد کارت های بانکی به 330 میلیون فقره در سال جاری رسیده که سرانه آن 4.5 کارت به ازای هر نفر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۴۵    
در پی انفجار یک خودروی بمبگذاری شده در ایست بازرسی ارتش واقع در جاده ای منتهی به شهر مایدوگوری در شمال شرقی نیجریه ، 9 سرنشین خودرو کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۳۰    
بی حساب عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی مصطفی احمدی است که پیش تولید آن در سکوت کامل خبری آغاز شده و براساس برنامه ریزی ها در روزهای آینده در تهران مقابل دوربین خواهد رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۹    
وزارت امور خارجه و دولت ژاپن امروز (سه شنبه) اعلام کردند که یک خبرنگار آزاد این کشور توسط پیشمرگ های کرد در شمال عراق بازداشت شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۵    
مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مصطفی کریمی، نخبه افغانستانی فاطمیون؛ بعد از ظهر امروز سه شنبه 11 آبان ماه 95 در دانشگاه تهران که محل تحصیل شهید کریمی بوده است، برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۴    
بازپرس شعبه یازده دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان گفت: پس از انتشار خبری مبنی بر دستگیری 'مرد هزارچهره در کرمان' رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار شعبه یازده بازپرسی کرمان قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۰    
فیلم سینمایی دلبری به کارگردانی سیدجلال اشکذری میهمان خانه ها شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۴    
پیکر شهید مدافع حرم مصطفی کریمی از فارغ التحصیلان دانشکده هنر ظهر سه شنبه در پردیس هنر دانشگاه تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۰    
سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی رضا جودی این روزها در میدان قزوین مقابل دوربین رفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۹    
نماینده مردم تالش در مجلس گفت: آقای سلطانی فر در زمان مجلس ششم اولین استانداری بود که درخواست استعفا داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۹    
پروانه سلحشوری در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با ذکر خاطره ای از دوستانش گفت: اینکه برای آقای سلطانی فر دو رکعت نماز می خوانند، در رأی اعتماد مجلس کافی نیست!؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۵    
رئیس سازمان حج و زیارت از ثبت نام بیش از 650 هزار نفر در سامانه سماح خبر داد و تأکید کرد: مشتاقان زیارت اربعین از مطمئن ترین مسیر برای دریافت ویزای که سامانه سماح است، اقدام نمایند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۰    
کمپانی دیزنی نیز مثل سونی قصد دارد تا بازیگر چینی مناسبی برای ایفای نقش اصلی انتخاب کند. در این میان دیزنی همه تلاشش این است تا طبق برنامه زمان بندی شده جلو برود و فیلمش را پیش از سونی بسازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۵    
زمان پخش مسابقه آب و آتش از شبکه نسیم، حمله یک زن طرفدار داعش با چاقو به پلیس آلمان از دیگر عناوین خبری مهم روز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۵    
دو روز نفس گیر باقی مانده تا رئیس جریان المستقبل در دوره ریاست جمهوری میشل عون مأمور تشکیل کابینه شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۵    
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: سلطانی فر 30 سال تجربه مدیریتی در حوزه های مختلف از جمله ورزش و جوانان دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۰    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: یکی از دوستان بنده به من گفت به خاطر خدمات آقای سلطانی فر در استانداری گیلان نذر کرده ام به هر زیارتی که می روم دو رکعت نماز برای ایشان بخوانم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۹    
یک رهبر بسیج مردمی عراق، محور عملیاتی غرب نینوا که در اختیار نیروهای بسیج مردمی است را مهم ترین محور نبرد موصل قلمداد کرد و گفت: بسیج مردمی خطوط کمک رسانی به تروریست ها از رقه به موصل را قطع کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۵    
ناوگروه 44 نیروی دریایی ارتش پس از بازدید چهار روزه امروز (سه شنبه) با بدرقه اعضای سفارت و مقامات تانزانیا بندر دارالسلام را به مقصد کیپ تاون در آفریقای جنوبی ترک کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۵    
سفیر عربستان در بحرین مدعی شد ایران در پشت پرده تمام بی ثباتی های منطقه از جمله بحران یمن است و تحریکات این کشور در یمن به حدی رسیده که انقلابی ها کشتیرانی بین المللی را تهدید می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۵    
نتیجه نظرسنجی سراسری و ملی در آمریکا نشان داد دونالد ترامپ توانسته است با اختلاف یک درصد از هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در انتخابات این کشور جلو بیفتد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۵    
مقایسه خط دفاعی پرسپولیس و قهرمان فصل قبل در 10 بازی اول لیگ
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۰    
مسئولان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در مرکز ارزیابی های پزشکی و باز توانی فوتبال ایران (ایفمارک) از امکانات این مجموعه بازدید کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۰    
مهاجم آلمانی پیشین تیم فوتبال لاتزیو به دوران بازیگری خود پایان داد تا خودش را برای بازگشت به دنیای فوتبال به عنوان یک مربی آماده کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۰    
به دلیل بروز پدیده گرد و غبار، دانشگاه ها و مدارس تمام مقاطع تحصیلی خوزستان در نوبت صبح و عصر فردا (چهارشنبه) تعطیل و فعالیت ادارات در این روز تا ساعت 13 خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۰    
سازمان ملل اعلام کرده است که تروریست های داعش 40 نفر را در موصل قتل عام کرده و تلاش دارند 25 هزار نفر را کوچ اجباری بدهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۰    
به یاد دارم که پس از یکی از نمایش های اولیه ی فیلم جاذبه به الفونسو کوارون گفتم که: خدای من! جاذبه یک شاهکار است. حال آن که کوارون در آن لحظه نسبت به این حرف من چندان مطمئن نبود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۵    
معاون مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به جزئیات تصویب سند شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت: سه بخش تصویب نشده که در جلسه آینده شورای عالی فضای مجازی دنبال می شود خدمات و محتوا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۵    
باشگاه اینتر میلان رسما اعلام کرد که سرمربی هلندی خود را کنار گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۵    
سید عزت الله ضرغامی گفت: مرحوم آقای سلحشور، فیلمنامه حضرت موسی(ع) را به طور کامل به رشته تحریر درآورد. امیدوارم روزی این سریال آموزنده قرآنی تولید و پخش شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۰    
محمد عباس زاده بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس و حال حاضر نساجی مازندران تصویری از خودش را در حال برداشت مرکبات منتشر کرد و پیش از این نیز تصاویری از وی در حال کشاورزی منتشر شده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۰    
نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: دولت برخلاف منویات رهبر انقلاب مسیر بازیهای جناحی و سیاسی را می پیماید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۰    
امروز دیدم حتی اسماعیل ولد الشیخ احمد نماینده سازمان ملل در امور یمن هم در نطقی که در شورای امنیت ارائه کرده، انصارالله را به حمله به مکه متهم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۵    
ما در این گزارش برآنیم تا تصویر روشنی از چیستی و چگونگی رشته امنیت سایبری در سطح دانشگاه های آمریکا ارائه دهیم. تمرکز ما در این مجال، بیشتر بر توصیف نظام کلی آموزشِ این رشته خواهد بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۰    
نادر قاضی پور از تاخیر رئیس جهمور برای حضور در نشست امروز پارلمان انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده تهران مبنی بر توزیع شب نامه در صحن علنی مجلس گفت: شب نامه ای بدون مجوز هیات رئیسه در مجلس توزیع نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۰    
نیروهای داوطلب مردمی عراق در ادامه پیشروی های خود در محور غرب موصل چندین روستای دیگر را از لوث تروریستهای داعشی آزاد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۰    
قائم مقام سابق باشگاه استقلال با انتقاد از نحوه عقد قرارداد استقلالی ها می گوید که در ابتدای فصل بعضی ها فقط می خواستند بازیکن جذب کنند. بدون آن در خصوص عواقب کارهایشان فکر کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۰    
آمریکا یک فروند زیردریایی مجهز به موشک های هسته ای را به جزیرۀ گوام در اقیانوس آرام اعزام کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۰    
ساختمان ها و برج های بلند لندن در مه شناور شده اند، این پدیده در زمان پایین آمدن ابرها رخ می دهد و فرصت خوبی برای عکاسان است تا چنین مناظر منحصر به فردی را شکار کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۰    
معاون سازمان حج و زیارت از ثبت نام بیش از 680 هزار نفر در سماح تا بعدازظهر امروز خبر داد و گفت: زائران اربعین با ثبت نام در سماح اطمینان خواهند داشت که از مسیر درست و امن دریافت ویزای اربعین اقدام ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۴    
بخش فنی و مهندسی آستان قدس حسینی با توجه به اجتماع پرشور زائران در روزهای منتهی به اربعین و برپایی دسته های عزاداری عملیات ساخت پل عابر پیاده را در بین الحرمین آغاز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۰    
در یکی از قراردادهای عجیب و غیرحرفه ای باشگاه استقلال با بازیکنان بندی وجود دارد که در آن عنوان شده اگر بازیکن مورد نظر بتواند در یک فصل 10 پاس گل بدهد پانصد میلیون تومان می گیرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۵    
وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با ظرفیت بالایی که در عرصه فرهنگ و صنایع دستی داریم می توان صنعت فرهنگ را جایگزین صنعت نفت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۰    
رویداد فرصت هایی با پای پیاده: نوآوری و اربعین میزبان ایده های خلاقانه فرهنگی علاقه مندان، برای حضور در پیاده روی اربعین خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۰    
پاکستان در پی افزایش تنش ها با طالبان، هشدار داد که در صورت عدم همکاری با اسلام آباد در روند صلح افغانستان، رهبران و خانواده های این گروه، اخراج می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۰    
برایان کرانستون بازیگر سرشناس آمریکایی گفت اگر ترامپ به عنوان رییس جمهوری انتخاب شود از کشورش می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۵    
سازمان عفو بین الملل این انتقاد را به صدر اعظم آلمان وارد کرد که با قاطعیت با مسئله نژادپرستی در این کشور مبارزه نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۵    
تام کروز قرار است در نقش شخصیتی بازی کند که نزدیک به هزار سال زندگی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۵    
امید ابراهیمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از تمام کسانی که درگذشت پدرش را تسلیت گفتند تشکر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۰    
تمرین تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز در زمین پژوهشکده نفت تهران برگزارشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: آنهایی که به انتشار اخبار دروغین در رابطه با واگذاری املاک دست می زدند من را نزدند عقبه ایثار و شهادت را زدند در حالی که من اعتبار و آبرویم را از شکنجه در زندان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
گمرک ایران هر از گاهی میزبان افراد فقیر یا روستاییانی است که در ازای دریافت مبالغ اندک کارت های بازرگانی خود را در اختیار صاحبان واردات کلان قرار داده اند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۵    
نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه حضور صالحی امیری در دستگاههای امنیتی کشور یکی از وجوه مثبت وی است، گفت: کسی که پیشنه کار فرهنگی داشته باشد و به مسئله امنیت نگاهی فرهنگی کند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۰    
سیصد و دومین جلسه علنی امروز شورای شهر با موضوع ارائه گزارش درباره واگذاری املاک شهرداری تهران از سوی شهردار تهران برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی تاکید کرد: نیروهای مسلح کشورمان از ورود هر گزندی به کشور جلوگیری می کنند و دشمنان از میزان آمادگی ایران در مقابله با شرارت خبر ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۰    
نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران گفت: حکومت کردستان عراق به توافقات خود با ایران پایبند است و اجازه نمی دهیم از خاک اقلیم علیه ایران استفاده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهور در سخنان امروزش در مجلس شورای اسلامی گفت که یکی از دلایل اصلی اعتیاد به ویژه در میان جوانان افزایش ناامیدی در سطح جامعه است. سوال اینجاست که چه کسی بیشتر ناامیدی پمپاژ می کند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۵    
والیبالیست تیم شهرداری اراک گفت: اگر داوری عادلانه باشد لیگ زیباتر هم می شود و دلیلی ندارد تیم که پولدار است همه چیز به نفعش باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۵    
برخی از بازیکنان اسبق تیم های پرسپولیس و استقلال در کلاس های مربیگری درجه C آسیا شرکت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۵    
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید در سه استان تهران،البرز و قزوین هشدار داد.